ag50 13-04-2012

snelle levering goede telefonische informatie omtrend bestelling en info van de camera

ReyZaa 13-04-2012

Voor de tweede keer iets besteld en nu ook weer tevreden. Deze lens was bij cameranu scherp geprijsd (zoals meerdere producten)en ook belangerijk hij was gelijk te leveren. Vrijdag avond besteld en de volgende ochtend al in huis erg snel dus. Ik vind zelf de website erg overzichtelijk met een goede filter en zoek functie. After sales nog niet nodig gehad dus daar kan ik voor nu niks over zeggen (daarom een 8 niet nodig is ook een goed teken).Voorlopig hebben ze aan mij een vaste klant.

lida1959 13-04-2012

Telefonisch contact gehad i.v.m. een kleine vraag over deze camera. Dit was een prettig gesprek en mijn vraag werd heel duidelijk beantwoord.
De belofte van snelle levering is absoluut waar. En een zeer nette aflevering. Helemaal top.

Peedeegee 13-04-2012

Had de bestelling van tevoren gedaan via de website op aanraden van een vriend. Wachttijd was daardoor aardig kort. Perfect hoe er de tijd voor je wordt genomen om te bekijken of de bestelling correct en compleet was.

Korom: de moeite waard om een stukje voor om te rijden!

Eus54 13-04-2012

Mijn 1e Yarvik TAB was defect. Is door CameraNU ter reparatie aan de leverancier gestuurd.
Vervolgens werd ik perfect op de hoogte gehouden van de status van de reparatie. Uiteindelijk bleek het onherstelbaar en stond er binnen no-time een vervangede TAB klaar.

Perfecte service!

Marten Bos 13-04-2012

Super snelle levering ('s avonds rond 21.00 uur besteld en volgende dag al binnen)en cameratas is van goede kwaliteit.

Nikon D7000 koper 13-04-2012

Zorgvuldige website waarop je precies kunt zien wat geleverd wordt. Snelle levering van de Nikon D7000 die bij veel andere winkels met onduidelijke levertijden aangeboden wordt. Prima levering. After Sales kan ik nog niet over oordelen

bob44 13-04-2012

Prima website met duidelijk prijsen en leveringsvoorwaarden. Aangetekend verzonden ( gratis!)

noukss 13-04-2012

De bestelling ging erg soepel en kwam netjes de volgende dag aan. Tot nu toe ben ik ook erg tevreden over het product.

Gordon57 13-04-2012

alles eigenlijk perfect. netjes afgeleverd door TNT, goed verpakt.
prijs kwaliteit verhouding prima

K. Schreuder 13-04-2012

Cameranu heeft een makelijke website (en ook een mooie winkel bij Urk), heb over de jaren al veel spullen bij ze gekocht. Heb nog nooit een slecht product ontvangen. Verzending via post gaat super snel. Camernu is qua prijs zeer concurerend, kortom een aanrader!

jannes69 13-04-2012

Snel en gemakkelijk te bestellen op de overzichtelijke site en snel in huis. Top.

Hans Wi. 13-04-2012

Via een kennis ben ik op de hoogte gesteld van deze site. Heb direct een bestelling geplaats en deze is binnne 24 uur afgehandeld.
Goed, snel en accuraat.

jcvanderstaaij 13-04-2012

Wij waren ook in de winkel maar men adviseerde ons dit via de website te bestellen vanwege de lengte van de artikelen (2,75mtr)Dit paste niet in onze auto. Dezelfde dag nog besteld op de site en na een telefoontje van één van de medewerkers een paar dagen afgeleverd.

H. van der Lelie 13-04-2012

produkt de volgende dag na aflevering per post in de winkel omgeruild voor het juiste type, behandeling snel en correct

Hammaaloth 13-04-2012

Kwalitatief goede producten. Ik ben telefonisch goed geadviseerd. Snelle levering.

drelan 13-04-2012

Na 1 keer opgelicht te zijn dorst ik het toch aan om deze aankoop via internett te doen.( NIET door jullie maar via marktplaats) Maar de volgende dag werd hij al netjes verpakt bezorgd.

Wim907 12-04-2012

Heb de bestelling vanmorgen ontvangen,keurig verpakt en zoals altijd heel snel.
Heb wel wat moeten puzzelen om het in mekaar te krijgen want er zit geen handleiding bij.

C. Verhoeven 12-04-2012

Na betaling, zelfde dag nog bericht,betaling ontvangen en product word vezonden. Gee3ft een betrouwbaar gevoel

Yvon Bloem 12-04-2012

Ik heb voor CameraNu gekozen omdat zij de meeste service in het bezorgen aanbieden en omdat op hun website de spelregels heel duidelijk worden uitgelegd.
Zelfs toen er toch nog iets mis dreigde te gaan, werd na een telefoontje van mij aan de winkel, het probleem snel en soepel opgelost.
De mensen aan de telefoon zijn beleefd en daadkrachtig.
De bezorging en het betalen aan de deur via pin is ook erg makkelijk. Een volgende keer zal ik zeker weer voor CameraNu kiezen.

GonnySplintMakelaar 12-04-2012

Nadat ik de website had bekeken, was ik onderweg om wat info te vragen en dat wat ik wilde bestellen kon ook telefonisch geregeld worden.Met een prima advies Betaling gedaan en de camera werd dezelfde dag nog verstuurd.
Prima geregeld!

Anita Klara 12-04-2012

Mijn puberzoon had me eerst verzocht om de aankoop op Ebay to doen, want dat is goedkoper maar uiteindelijk heeft moeders toch voor uw winkel gekozen omdat dit een beduidend beter "onderbuik gevoel" gaf. En ik heb er geen spijt van want het hele bestel- en afleverproces is tip-top verlopen!
NB. Las vandaag in de Metro van uw zgn Dolfinarium aktie 19 en 20 mei a.s en had daar ook graag voor aankoop van dit produkt van dik 375,- Euro op 5 april jl. in aanmerking gekomen; had mijn zoon van 14 jr en dochter van 10 jaar zeker interessant cq leuk gevonden.... Wellicht voor uw bedrijf een overweging om een dergelijke aktie niet alleen aan een bepaald camera merk te koppelen maar ook aan een minimum bestelbedrag indien er niet van een deelnemend merken gekocht wordt?

jesper1985 12-04-2012

Prima service, snelle aflevering en voor een goede prijs!
Ik ben meer dan tevreden over cameranu.nl

Dutchie71 12-04-2012

Perfecte levering, geheel volgens afspraak. Alles in optima forma ontvangen. Zeer tevreden.

ommekeer 12-04-2012

Geachte lezer,

Hierbij mijn bevinding van CameraNU.nl.

Zeer goede website,overzichtelijk,compleet,makkelijke manier van bestellen en een snelle levering.
Een voorbeeld voor anderen.

r.bruce27 12-04-2012

duidelijke site, levering vlg afspraak, goede prijs, informatie over svz allemaal in orde.

Maxie24 12-04-2012

Goede informatieve website. Zeer veel producten en altijd snelle en correcte levering. Heb al veel besteld bij Cameranu ook voor het werk en het is altijd goed. Ook als je belt met een vraag word je goed te woord gestaan. Zeer goede en betrouwbare leverancier.

Carino 12-04-2012

Heb de bestelling om 17.00 uur geplaatst. Om 19.15 uur ontving ik een mail dat het pakket was verzonden.
Heel snelle verwerking.

I.V. Lobato 12-04-2012

Besteld en de volgende dag afgeleverd op het opgegeven adres. Zeer goed te volgen. Prima service.

Klantwtqwqoiy 12-04-2012

Een van de laagste prijzen waarbij meteen een compleet pakket werd aangeboden. Bestelling volgende dag in huis.

ROLO pictures 12-04-2012

Benadering komt op mij klantgericht over: vriendelijk en met interesse.
Pluim hiervoor, helaas is het meer uitzondering dan regel !

Bob1870 12-04-2012

Ik kon een nieuwe
iPad kopen die verder nergens meer te krijgen was. Goede communicatie over de telefoon en verder alles prima geregeld, betaling/bezorging/verpakking. 100% tevredenheid!

Will1234 12-04-2012

Deskundig personeel, zeer vriendelijk. Verkeerde betaling snel en correct afgehandeld.

sjaantbanaan 12-04-2012

Een van de weinige webshops die je aan de telefoon echt verder helpen en niet doen alsof je dom bent.

Ton Tieleman 12-04-2012

alles is goed geregeld en snel bezorgd. Cameranu komt als zeer betraouwbaar over

Carla 123 12-04-2012

's Middags besteld en de volgende dag in huis.
Duidelijke website.
Mw. aan telefoon wist niet of de lens zou passen. Gelukkig collega zocht dit uit, die het wel wist.

Edith B 12-04-2012

Heel aantrekkelijk vond ik de combo deals.
Zinvolle accessoires waar je echt je voordeel mee kunt doen!
Het contact met camera nu was , ook al voor de aanschaf, heel erg goed.
Mijn vragen werden vlot beantwoord.Ik kreeg goed advies.
De dag na de bestelling geplaatst en betaald te hebben, werd het pakket al bezorgd.

Katinka3 12-04-2012

De bestelling was de volgende dag al binnen! keurig verpakt. Dit is de derde bestelling en ook de after sales is erg goed. Ik had een probleem met de flitstrigger en dat was ook keurig opgelost!

sweet17 12-04-2012

prima, de website was makkelijk en overzichtelijk en de bestelling had ik met een dag in huis. prima dus

Tim Vissers 12-04-2012

Precies zoals omschreven op de site.
Ondanks een BULK bestelling alles netjes verpakt en ik ben er erg blij mee...!

MSP2008 11-04-2012

Duidelijke site. Bestelling ging snel en zonder problemen. Fijn dat er bij de bestelling gunstige pakketten worden aangeboden.
Levering perfect en super snel. Gisteren besteld, vandaag geleverd.Super!

SjonSjonSjon 11-04-2012

Goed werkende website, alles te vinden, maar niet echt gelikt.
De bestelling en levering ging, zoals al eens eerder geconstateerd, erg goed en snel.

sansouci 11-04-2012

Een duidelijke website, waarop je alles kan vinden wat je weten wilt,
en een zeer vlotte behandeling en levering!

nomennescio20006 11-04-2012

Razend snel geleverd, om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend al om 08.30 uur mogen ontvangen. Klasse.

M C J 11-04-2012

Website: Prima in orde. Categorisering kan beter, maar daar biedt de zoekfunctie ondersteuning.
Bereikbaarheid: Uitstekend.
Bestelling en levering: Prima! Op voorraad, dus volgende dag in huis.
After sales: een probleem in de iDeal betaling, zorgde ervoor dat ik opnieuw een bestelling moest plaatsen om dit tijdig af te ronden. De dubbele, mislukte bestelling was al opgelost voordat ik contact had opgenomen met de klantenservice. Zeer scherp!

J.H. Valk 11-04-2012

uitstekende afhandeling en snelle levering.

Jan Verbeek 11-04-2012

Allereerst een prettige website om te zoeken en te filteren wat je nodig hebt! Een voorbeeld voor veel andere sites. Tevens prima geholpen bij het vragen van advies via de telefoon! Geen ellenlange wachttijden maar keurig en vlot geholpen door een zeer vriendelijke dame!
De bestelling werd inderdaad conform afspraak afgeleverd en is ook helemaal volgens verwachting!

Een aanrader en zeker weer mijn keuze voor volgende bestellingen van cameraproducten!

marlou w 11-04-2012

Ik had al 2 canvasdoeken ontvangen van CameraNu.nl die waren zo ontzettend mooi, hierdoor heb ik nogmaals 2 canvasdoeken gaan bestellen en deze zijn ook prachtig mooi!!

Berna48 11-04-2012

Alles was prima gegaan.
Makkelijke betaling en goede afleverservise.
Nog extra informatie gekregen naar aanleiding van een telefoontje waardoor ik niet dingen kocht die eigenlijk niet nodig waren.

BenL01 11-04-2012

Snelle en correcte bezorging.