Deze score is berekend op basis van 2370 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

L 31-03-2019

Altijd tevreden met de service van Cameranu. Voor 23:59 besteld, de volgende dag in huis.
Eigenlijk te gek voor woorden.
Mijn laatste bestelling deed ik op zondag maar volgens de website was de eerste afleverdatum dinsdag.
Toch aangeschaft en gevraagd via messenger hoe dat kwam. Volgende dag het bericht dat ze het pakket direct zouden versturen en dat het dezelfde dag (maandag) zou aankomen.
En inderdaad. Echt super service!

Mariska 31-03-2019

Vooraf op de site vooronderzoek gedaan. De site is duidelijk, overzichtelijk en de specificaties staan goed uitgeschreven. Daarna op de Professional Imaging beurs de lens aangeschaft. Wat een organisatie daar op zo'n groot evenement. Zoveel personeel ingezet dat ik maar kort hoefde te wachten. De lens waar ik voor kwam hadden ze bij en kon direct worden meegenomen. De factuur belande direct in mijn mailbox. Top!

H. de Reus 30-03-2019

Zeer snelle levering en niet moeilijk doen bij een retourzending. Ook de termijn van dertig dagen om het artikel te mogen retourneren is prettig

Eevin 30-03-2019

De website van de shop is duidelijk gemaakt. Ik heb een lens een een statief besteld. Het is prima geleverd geweest, alleen hing op het statief stof en stonden er krassen in... Dit is ofwel onvoldoende verpakt in een stoffig magazijn bewaard, te ruig mee om gegaan of het is al eens gebruikt geweest...
Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Bedankt voor je bericht! Vervelend om te horen dat deze niet goed aangekomen is bij je, we zullen contact met je opnemen over de afhandeling hiervan!
Onze excuses voor dit ongemak.

CameraNU.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-04-2019

Goedendag Eevin,

Onze excuses voor dit ongemak.

CameraNU.nl

Timothy 29-03-2019

Had een snel een trigger nodig en Cameranu.nl kon het snel en goedkoop leveren! Had het om 23:00 besteld en de volgende dag in de middag had ik 'm al binnen!

Robert den Broeder 29-03-2019

Onlangs een LED lamp gekocht. Helaas na 3x gebruik het kogelgewricht defect. Gemaild naar Cameranu. Twee dagen later een nieuw kogelgewricht in huis. Kijk das pas service. Niet moeilijk doen en snel afhandelen.

K.Tien. 29-03-2019

Prima product bezorging en op de afgesproken tijd aan huis plus dat mijn vragen correct en vriendelijk beantwoord worden. Top winkel!

Jurriaan 29-03-2019

Ik had op donderdagavond een helm mount en microSD-kaartje voor mijn action camera besteld. Ik ging zaterdag op vakantie dus had de order vrijdag eigenlijk echt nodig. Donderdag om 23:59 uur kreeg ik een persoonlijk bericht vanuit het magazijn dat er iets niet helemaal goed was gegaan met de bestelling. De volgende morgen vertelde ze mij dat het microSD-kaartje niet op voorraad was. Ik natuurlijk niet echt blij, omdat ik de producten eigenlijk vandaag had verwacht. CameraNU.nl upgradede het SD-kaartje en verstuurde de totale bestelling als avondverzending, zodat ik het voor mijn vertrek nog binnen had. Top service!

Mathieu 29-03-2019

Laat in de avond bestelling gedaan en volgende dag om 12.00uur in huis! Keurig!

John Doe 29-03-2019

CameraNU is een moderne en professionele winkel met een goede service. Ik kom er al jaren met plezier en ben tot nu toe altijd goed geholpen. Het personeel is vriendelijk, bekwaam en ze onderscheiden zich met een eerlijk advies. Enige tijd geleden stond ik bijvoorbeeld op het punt om van cameramerk te wisselen, alles te verkopen en nieuw materiaal aan te schaffen. De verkoper heeft mij ervan weerhouden en zei dat het kapitaalvernietiging was. Dat is het meest eerlijke advies wat een verkoper mij ooit heeft gegeven!

Henk 28-03-2019

Een parel onder de nog maar weinige 'real-life' winkels! Onvoorstelbaar in deze tijden van al dat webshop-geweld dat zij er nog altijd zijn! En dan nog te bedenken dat ze ook nog 's gewoon echt alle tijd voor je nemen, ook al loop je de deur uit met een aankoop van slechts een paar tientjes. Ik hoop maar dat ze het blijven volhouden!

Sammy 28-03-2019

Snelle en duidelijke levering. Ze nemen contact op om te weten of u op dat tijdstip thuis bent. Super handig.

Djoeke 28-03-2019

Super service en levering. Betaling ging niet in 1 keer goed, dus contact opgenomen. Meteen geholpen en de volgende dag had ik de camera in huis! Top.

Jos Dekker 28-03-2019

Ondanks dat Post.nl het liet afweten heeft cameranu.nl het prima opgelost dat ik toch tijdig mijn lens ontving.

Melvin 28-03-2019

Een goede shop, makkelijk te gebruik, een snelle levering, en goede kwaliteit!

Jakob 28-03-2019

Een mooie winkel groot assortiment. Vriendelijke en kennis van zaken hebbende bediening. Een bezoek aan deze winkel kan ik ten zeerste aanraden.

PK 28-03-2019

Prijs technisch zeer voordelig. Verder een duidelijke webshop en snelle levering.

Frans 28-03-2019

Uitgebreid assortiment, deskundig personeel, snelle levering, service en goede nieuwsbrief met bruikbare tips op fotografiegebied. Prettig dat er zo nodig ook een fysieke winkel is waar je terecht kunt.

DvK 28-03-2019

Gebeld voor advies over een lensdop. Werd prima geholpen door een vriendelijke dame die verstand van zaken had.
Had het prodcuct de volgende dag al in huis!
Prima prijs-kwaliteit verhouding.

TTR 28-03-2019

Helaas kon ik het backdrop papier niet ophalen in Eindhoven. Dus voor de bezorg optie van 20 euro moeten kiezen. Ik werd keurig gebeld de dag van te voren om een tijdstip af te spreken en de bezorger kwam het de dag erna op het afgesproken tijdstip brengen. Super geregeld en nette service!

m. 27-03-2019

Op de site is een correcte en uitgebreide omschrijving te vinden, bestelling en betaling gaat vrij eenvoudig en levering is al net zo snel, dus allemaal erg gemakkelijk en klantvriendelijk. Niets negatiefs te melden.

Arie Kwast 27-03-2019

De geplaatste bestelling kon niet direct worden uitgeleverd. Kreeg hier een keurig bericht over. De bestelling na een aantal dagen goed ontvangen. De bestelling was goed verpakt en kwam correct aan.
Ben zeer tevreden met het product.

Rinus 27-03-2019

Ik heb nu een aantal keer film besteld bij camera nu en ik ben erg tevrede.
Vaak beslis ik laat voor een reis pas wat ik nodig heb maar met de snelle levertijd is dat geen probleem.
De kwaliteit van de producten kunnen haast niet misgaan als je weet wat je wilt, dus doe altijd even onderzoek maar ik geloof dat ze ook goede hulp bieden.
Erg tevrede, ben niet tegen een probleem aan gelopen.

Franklin 27-03-2019

Camera webshops in overvloed maar Cameranu.nl is als de oude vertrouwde fysieke fotowinkel. Je krijgt goed en kundig advies, zowel over de mail als telefonisch. Producten worden snel geleverd en als je een keertje iets hebt besteld wat je niet bevalt kan je het zonder probleem retour sturen. Top shop dus!

Alfred 27-03-2019

Ik bestel al een tijdje fotografiespullen bij cameranu.nl Wat ik prettig vind is de uitgebreide sortering, het bestelgemak, het vriendelijke prijsniveau en de snelle service. De ene dag besteld, de volgende dag al in huis. Verder merk ik dat hier vakmensen werken, die op de hoogte zijn van wat ze verkopen en prima after-sales leveren. Zoals ik al opmerkte, het is niet het eerste product wat ik aanschafte bij cameranu.nl en z3ker ook niet het laatste. Van harte aanbevolen!

Natalie Smit 27-03-2019

Topwinkel! Iedereen heeft zoveel verstand van zaken, je mag altijd even de camera of lens daar uitproberen en je krijgt geweldig advies.

Richard van Laanen 27-03-2019

CameraNU.nl heeft een overzichtelijke webshop met alles wat ik als fotograaf wens. De prijzen zijn normaal met uiteraard de nodige aanbiedingen. Wat ik wel heel bijzonder vind is dat er standaard 5 jaar garantie wordt gegeven op de meeste apparatuur (grens is 200 euro). Ik heb er gelukkig nog nooit gebruik van hoeven te maken, maar dat is voor mij een groot pluspunt. Verder is de levering super, volgende dag in huis en je kunt gebruik maken van de PostNL afhaalpunten.
Kortom een hele goede webshop voor fotoapparatuur. Ik ben nooit in de winkel geweest maar wel eens op een beurs bij de stand van CameraNU e.e.a. gekocht en het zijn ook nog eens hele vriendelijke mensen.

Paula 27-03-2019

Mooi klein inklapbaar statief. Makkelijk mee te nemen door draagtasje en het geringe gewicht.

Blik 26-03-2019

Snel, betrouwbaar, uitgebreid assortiment en scherpe prijs. misschien wel een hele cheesy samenvatting van deze webwinkel maar wij kopen er al jaren erg graag al onze apparatuur.
Een tijdje geleden hebben wij hier een Ronin-M besteld. deze was op een paar andere websites iets goedkoper, na een kort mailtje over deze prijs kreeg ik al vrij snel een reactie met dat ik hem voor het lagere bedrag kan kopen, en dat ze de prijs op de website voor iedereen gaan aanpassen!
In mijn ogen is dat een erg fijne service, en bij vragen denken ze graag mee.

Louis 26-03-2019

Goede collectie, duidelijk "uitleg" en snelle levering. Ze zijn op alle markten thuis.

C.J. Buis 26-03-2019

Heel tevreden over mijn behandeling via de chat op hun site en de afhandeling en snelle levering..

Y-H 26-03-2019

De webshop is lekker duidelijk en overzichtelijk, geeft veel informatie over de artikelen, maar ook over (in mijn geval belangrijk) fotograferen en tips en tricks.
Erg duidelijke beschrijving bij de artikelen. Geen poespas een heerlijke snelle levering.

Hans 26-03-2019

Het maakt niet uit waar je voor komt, je wordt als een klant geholpen. 100% betrokkenheid, Top service.

TTR 25-03-2019

Roblife 25-03-2019

Ik bestel al jaren bij camera.nu en ben altijd zeer positief en zeer tevreden over deze winkel.
Alles is vaak op voorraad, en je bestelde spullen heb je de volgende dag in huis.
Zeer deskundig en eerlijk advies geven ze je. een top zaak gewoon!!

Joost 25-03-2019

Kwa service is Cameranu echt top. Ik was/ben geen makkelijke klant maar alles is netjes verwerkt en de verkeerd bestelde items zijn snel verwerkt. Erg behulpzame, vriendelijke en deskundige mensen die je toch even bellen als het mailverkeer erg lang word, dat werkt toch net iets sneller. Van mij mogen wel de zoekopties van de artikelen echt wat relevanter en uitgebreider mogen. Nu ben je toch veel aan het zoeken voor toch belangrijke inhoud die je in de info van een productpagina moet vinden. Verder is er veel content op een productpagina die niet helemaal overzichtelijk word getoond.

An 25-03-2019

Uitgebreide productspecificaties, snelle levering en duidelijke updates van het bezorgproces. Het product was netjes en veilig verpakt en ik ben er zeer tevreden over.

Mauk 25-03-2019

Ja natuurlijk was dit een hele belevenis. Prima webshop, en site. Makkelijk te vinden. makkelijk zoeken op de site ook. Prima prijzen.

Glenn 25-03-2019

Zeer duidelijke omschrijving op de website over product en levering. Product is bezorgd volgens afspraak en was zeer netjes verpakt.

AnneMarie 25-03-2019

Zeer klantvriendelijk en maken waar wat zij beloven. Snelle levering en de gekochte artikelen waren zeer goed en stevig ingepakt.

Deborah 25-03-2019

Regelmatig doe ik inkopen van papier bij CameraNu voor mijn eigen bedrijf. Relatief goedkoop en de volgende dag in huis vind ik hele belangrijke aspecten waar ze aan voldoen.

THB 25-03-2019

Ik vind Cameranu een hele fijne webwinkel hebben. De prijzen zijn scherp en het assortiment groot.
De verzending gaat ook snel en (heel fijn!) met postNL. je kunt kiezen waar je het bezorgd wil hebben (thuis of ophaalpunt).
De bestelling is goed verpakt (wel redelijk veel "lucht" in de doos), maar tot nu toe is alles keurig onbeschadigd binnen gekomen.
Onlangs heb ik telefonisch contact opgenomen omdat ik advies wilde over een bepaald product. ik werd vriendelijk geholpen en het draait zeker om goed advies en niet om het verkopen want het antwoord op de vraag was in dit geval "nee, dat product kun je beter niet kopen dan", uiteraard geldend voor mijn specifieke vraag.
Retourneren is eventueel op eigen kosten, maar dat betekent dat je je bewust moet zijn van je bestelling en tegelijkertijd kost het ook echt gewoon geld als je iets terugstuurt. Dat houdt de verkoopprijzen ook laag.

NV Glerum 25-03-2019

Ik had snel een onderdeel nodig en daardoor had ik gekozen voor cameranu.nl. Product werd inderdaad de volgende dag geleverd en bestellen was makkelijk op de duidelijke site. Product was zoals verwacht en functioneerde naar behoren. Super!

Avitz 24-03-2019

Ik heb veel can Cameranu.nl gekocht en ben ik erg tevreden. Ik heb met mensen ontmoet, ik was in Urk geweest om te overtuigd zijn dat ik in een betrouwbaar plek een dure dingen koop. Tot nu toe heb ik er geen spijt van.

mwmstolp 24-03-2019

ondanks drukte in de winkel alle aandacht van de verkoper. Niet het gevoel dat mij het vel over de neus gehaald werd. Eerlijke, betrouwbare informatie

Bouke 24-03-2019

Shop heeft een groot assortiment voor een concurrerende prijs en levert snel en correct.
Veel meer kun je niet wensen .

Anne Van Acker, BVBA Mistavack Ieper België 24-03-2019

deze onlineshop vind ik reuze omdat ze heel duidelijk is. Ik kocht uv protectors, trigger, en reeds verschillende lenzen en body's. correcte weergave, correcte prijzen, correcte afhandeling van betaling en verzending. herstellingen gebeuren ook correct. Ik ben een zeer tevrede klant en geef jullie geregeld door als super webshop.

Henk de Graaf 24-03-2019

na even gebeld te hebben een keuze kunnen maken. kreeg een goed advies en heb daarna de bestelling geplaatst.
keuze was of de visico vt 150 of de visico vt 200, en gekozen voor de vt 200 op aanraden van de verkoper. daarna snel in huis en gelijk aan de gang natuurlijk.
ik had al een fltis set van visico en deze kop is een prachtige aanvulling, kan nu met 3 flits koppen aan de gang en de resultaten zijn prachtig

Jan Kerkhofs 24-03-2019

Nu voor de 3e keer artikelen besteld bij Cameranu.nl en ook nu weer zeer tevreden. Zowel via de mail en deze keer ook chat-functie snel antwoord gekregen op gestelde vragen. Over het geleverde product dik tevreden. Cameranu.nl staat bij Mijn Favorieten.

Bert 23-03-2019

Epson v39 scanner naar tevredenheid gekocht en snel geleverd. Goede informatie over product en makkelijk en snel betaalproces. Ook fijne vergelijkingsoptie bij keuze.