Deze score is berekend op basis van 2269 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gijs Schalij 03-01-2019

Al eerder had ik een sd card besteld hier, nu een compactcamera. Niet duur. Beide keren supersnel geleverd! Echt een fijneza zaak!

Kellie 03-01-2019

Super mooie camera gekocht binnen 1 dag had ik hem binnen en maakt super mooie foto's heel blij mee.

Alisa. 02-01-2019

Mijn eerste contact met CameraNU was via Whatsapp. Hier kreeg ik erg snel antwoord op verschillende vragen. Na dit goede contact heb ik besloten om hier een Canon 6D mark II open box te kopen. Dit is mijn eerste open box product. In een woord: fantastisch! De doos was onbeschadigd, de camera verpakt zoals nieuw. De adapters, snoeren ect. in plastic verpakt (zag er niet uit alsof het ooit open is geweest).
De camera zag er helemaal nieuw uit. Geen sporen op bijvoorbeeld het LCD scherm te zien.
Mijn ervaring was dus erg fijn bij CameraNU! Zeker een aanrader!

Hans 02-01-2019

Normaal gesproken prima shop. Al meerdere keren wat gekocht en zal dit ook blijven doen. Echter bij laatste aankoop niet volledig tevreden over artikel (Elinchrom reciever voor flash, Nikon) en niet tevreden over telefonisch hulp door medewerker. (Foutieve informatie). Later bij Fotoflits wel juiste info gekregen.
Officiele reactie van CameraNU.nl 03-01-2019

Hoi Hans,

We ontvingen van jou een review waarin je aangeeft niet tevreden te zijn. Hoewel je aangeeft dat we normaal gesproken een prima shop zijn beoordeel je ons toch maar met een 6, vanwege je laatste ervaring. Dat vinden we uiteraard jammer om te horen.

Kan je aangeven wat er is gebeurd, zodat we in ieder geval wel de kans krijgen om van jouw ervaring te leren? Als je niet tevreden bent over een artikel kan het uiteraard gewoon retour, dus we horen graag als we daarin nog iets voor je kunnen doen.

We horen graag van je!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Leonie 02-01-2019

Ik ben erg tevreden over deze winkel. Ik heb al een aantal producten bij dit bedrijf gekocht. Alles wordt snel verzonden. De website is ook erg overzichtelijk.

Henk Roosing 02-01-2019

Vorige week deze L-bracket besteld voor mijn D500.
Op de site al gelezen dat hij niet op voorraad was maar ook nog netjes een msil gekregen. Binnen de kortste keren een mail dat hij over 2 dagen op voorraad kwam. Als laatste nog een mail dat hij uitgeleverd werd. De bracket kwam zelfs een dag eerder dan vermeld. Echt super geregeld dus.
De brackey past perfect op mijn D500 met meike batterijgrip. Een aanrader dus.

MAttJ 02-01-2019

Een snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling. Meer kan men eigenlijk niet wensen. Zelfs tijdens de feestdagen is er een snelle levering geweest.

Marleen 02-01-2019

Ik ben erg tevreden over cameranu.nl
De lens die ik had besteld werd snel en ongeschonden geleverd. Een pluspunt vond ik ook dat je kunt kiezen voor levering in de avond.

Lotte 02-01-2019

Cameranu.nl heeft een zeer goed aanbod met verschillende prijsklasses. Oftewel: voor ieder wat wils. Ben je beginnende fotograaf? Dan zoek je goedkope producten uit. Ben je meer gevorderd? Dan kun je al gauw opzoek gaan naar de wat duurdere producten. Daarnaast hebben ze een erg snelle levering, zodat je de volgende dag meteen aan de slag kunt!

Wiersma 02-01-2019

Bij deze winkel gekomen door een familielid. Bij binnenkomst wordt je gelijk aardig begroet en laten ze je gang gaan. We hadden even goed rondgekeken naar het grote assortiment wat er aanwezig was. Nadat we een keuze hadden gemaakt werden we gelijk geholpen door een medewerker, die zelf ook erg enthousiast was over het product! Verschillende tips gekregen over het toestel maar ook over bewerkingsprogramma's. Erg tevreden zijn we naar buiten gelopen met een prachtige nieuwe camera.

Ludo 02-01-2019

bestelling is vlot verlopen. Bij vraag naar info, onmiddellijk goed antwoord ontvangen.

Jonker 01-01-2019

Keurige service netjes optijd bezorgd en zelfs nog een mail ivm met drukte Postnl het pakketje niet optijd bezorgd zou worden.
Prima service en bezorging op tijd

C tiemens 01-01-2019

Zeer snelle levering en dat met een bestelling die ik op tweede kerstdag heb gedaan. Alles goed en netjes verpakt en producten voldoen precies aan de verwachting.

Astrid 01-01-2019

Duidelijke omschrijvingen, tips en uitleg. Makkelijk bestellen en betalen. Vriendelijke klantenservice.

Patrick 01-01-2019

Top geregeld!
Zelfs tijdens de drukke decembermaand dezelfde dag nog verstuurd en de volgende dag al ontvangen.

Mario 01-01-2019

Geweldige zaak met veel kennis en goede voorraad. Ik bezoek de winkel in Urk en als ik artikelen online bestel zijn ze supersnel binnen. Op de website kan ik tot nu toe alles makkelijk vinden.

Bart 01-01-2019

Scherpe prijzen, ruim assortiment en goede service! De verzending is ook snel.

Jos 31-12-2018

Fantastische winkel! Goede en duidelijke omschrijving van de producten. Snel en met zorg ingepakt in huis

Ton 31-12-2018

Twee lampstandaarden gekocht voor de bevestiging van twee TLED-armaturen voor gelijkmatige belichting van kunstwerken. Werkt prima. Hoge kwaliteit voor een lage prijs. Een aanrader voor de beginner die goede foto’s wil maken.

Senna 31-12-2018

Goede service en erg klantvriendelijk. Mijn lens was snel geleverd en was goed verpakt. Zal snel nog een keer bestellen.

Ingrid 31-12-2018

Gericht geholpen en nemen de tijd voor je om je tevreden naar huis te laten gaan. Kennis van camera's . En een groot assortiment. Top!

Wilma van Beekhuizen, Reflex Fotografie 31-12-2018

Klantvriendelijkheid staat bovenaan bij CameraNu! Goede voorlichting over de aanschaf van producten en denken met je mee. Als fotograaf kom ik graag in deze winkel.

Ad 31-12-2018

Snelle service. Vriendelijk personeel en scherpe prijzen. Ook een pluspunt is 5 jaar garantie zonder voorwaarden van het schrijven van reviews.

Martin 30-12-2018

Zondags vóór kerst m'n bestelling gedaan... niet verwacht om hem toch een dag later al geleverd te krijgen ondanks de drukte die de kerstdagen met zich mee brengen... TOP!

Heinz 30-12-2018

Goede en nette levering van het zwarte doek voor fotografie zoals afgesproken netjes op tijd, kwaliteit ook goed licht gewicht maar niet doorschijnend.

Evert 30-12-2018

Snelle en accurate afhandeling van de bestelling. Daarbij komt dat de camera ook nog eens tegen de laagste prijs wordt aangeboden.Top!!

Tom 30-12-2018

De winkel werd aangeraden door familie, naar oriëntatie toch gewoon gegaan en daar zeer goed behandeld. Zeer vriendelijk en enorm behulpzaam. Voor de startende of de professionele fotograaf veel info.
Erg tevreden met onze aankoop!

Raad deze shop zeker aan!

Henk de Graaf 30-12-2018

heel ruime keuze en je wordt goed en vriendelijk geholpen, zonder opdringerig te zijn.
ze weten waar ze het over hebben.
en het voornaamste er zijn geen stomme vragen.

Niels 30-12-2018

Niks op aan te merken! Vorige week een bestelling gedaan en keurig op tijd thuis bezorgd. Goede service en zelfs een prijsverlaging gecompenseerd gekregen!

Hans Roefs 30-12-2018

Ondanks drukke winkel op Urk, toch redelijk snel en goed geholpen, mede door het efficiënte bonnetjes-systeem.
Het door mij gekochte product werd ter plaatse uitgeprobeerd op goede werking; hulde!

RobH 30-12-2018

Diverse producten gekocht, steeds keurig en snel geleverd. Ruilen van een product ook netjes afgehandeld. Kortom, een fijne winkel.

Dim 30-12-2018

Door de kleurstelling oogt de website heel overzichtelijk. Ik heb hier dan ook makkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Deze bestelling heb ik de volgende dag netjes thuis ontvangen. Perfecte afhandeling.

Jaap 29-12-2018

ondanks de drukte met de feestdagen keurig op tijd geleverd. En de camera weliswaar niet door cameranu.nl in elkaar gezet maar door canon werkt ook heel goed en voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Bollen 29-12-2018

Het is een duidelijke site De bestelling kwam keurig op tijd en goed verpakt binnen. Bij vragen krijg je duidelijke uitleg via de telefoon.

Anne 29-12-2018

Cameranu.nl heeft een snelle levertijd en goede service. Ik heb er al veel fotomateriaal besteld. Op de website staat een duidelijke realistisch omschrijving waardoor het makkelijker is om het juiste product te kiezen. Een echte aanrader!

Ekkelenkamp 28-12-2018

'S avonds laat besteld en de volgende dag al op tijd bij het post.nl afhaal punt. Camera en objectieven voor een scherpe prijs geleverd. Nu een week in huis, al veel plezier van mogen beleven.

Hans 28-12-2018

Uitgebreid productassortiment met een goede prijs/prestatieverhouding. Producten worden keurig op tijd geleverd.

Hayrullah99 28-12-2018

Snelle levering zelfs rond de feestdagen(morgen in huis).
Kortom TOP service voor een lage prijs.

Joke vd Berg 28-12-2018

Diverse keren al bij Camera.nu.nl besteld, zelfs net op de vrijdagavond voor kerst,
's avonds al een mail dat het ingepakt was en werd verzonden, en keurig de volgende morgen bezorgd ondanks de kerstdrukte!

Karteaux 28-12-2018

Ik kwam onaangekoningd, zonder reservering, in de winkel aan om een Zhiyun Weebill Lab te bestellen. Ik werd erg vriendelijk welkom geheten en gelijk geholpen. De winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit, de medewerkers hebben voldoende kennis om al jouw vragen te beantwoorden. Ik ben al sinds 2014 vaste klant en kom hier regelmatig om mijn camera spullen aan te schaffen of het via de site is of in de winkel, de service is altijd top!

de Wolf 28-12-2018

Super shop. Met de kerst ook snelle levering, s’avonds besteld volgende dag in huis. Doen echt wat ze beloven. Top.

Nico Klaster 28-12-2018

Een winkel waar je goed kunt shoppen, ook online en mocht er een probleem ontstaan dan denken ze mee met de klant.

Koos Wieringa 28-12-2018

Altijd goede service en vlotte afhandeling zoals verzending. Kortom een prima bedrijf

Prefixer 28-12-2018

Meestal de goedkoopste en een snelle levering Veel keuze uit b merken bijv uit china, hierdoor kun je toch over top apparatuur beschikken voor een vriendelijk prijsje.

G Bakker 28-12-2018

Zeer deskundige voorlichting en niet opdringerig.
Advies waar je wat aan hebt.

ineke 28-12-2018

ik had snel een kleine camera nodig, via google bij camera.nu terechtgekomen. duidelijk site en supersnelle service ondanks de kerstdagen en het weekend dat voor de deur stond.

Willem 28-12-2018

's avonds om 23:00 uur besteld en de volgende middag om 12:00 uur al binnen. Alles keurig verpakt en prijs zeer concurrerend met andere aanbieders. Top firma, ook hun site is prima, duidelijk en met allerlei handige tips.

Frank 28-12-2018

Prima shop, vaak gebruikt. leveren snel 9als het aanwezig is) en geen gedoe.

Chris 28-12-2018

Heb een telelens besteld op cameranu.nl en moet zeggen ik ben er ontzettend blij mee ... heb meedere side's bezocht en hier was de prijs netjes & ik kon met afterpay betalen...en hij zat netjes in gepakt dus al bij al ... top !!

A.Wapenaar 28-12-2018

Prima webwinkel en altijd een snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Zelfs tijdens de kersttijd toch de andere dag in huis,