Deze score is berekend op basis van 2587 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Marc TG 11-05-2020

Ik heb de Peak Design Capture Camera Clip V3 CP-BK-3 gekocht bij CameraNL. Het is een mooie clip de erg compleet wordt geleverd inclusief zakje, extra schroeven en een inbus sleutel van een goede kwaliteit. Het geheel is heel degelijk gemaakt en werkt perfect. Ik heb de voet aan de linker draagband van mijn rugzak vast gemaakt. Met een simple duw op de knop schuif je de camera met een hand er af (alsof het op een statief vast zit). Het toestel (Nikon 1) zit nu stevig vast aan mijn draagband, direct klaar voor gebruik. Ik merk verder niet dat de Nikon draag als ik hem niet nodig heb. Ben blij dat ik dit gekocht heb.

ElseHJ 11-05-2020

Wat wordt er goed meegedacht met de mensen van CameraNu! Er was richting mij verkeerde informatie gegeven, maar alles werd in het werk gesteld om mij toch te helpen zoals was beloofd. Echt super! Zowel wat betreft de klantenservice als de mensen in de winkel!

Wouter Splinter 11-05-2020

Cameranu (Apeldoorn) is een prima winkel, de mensen die er werken zijn vakkundig bekwaam en weten voldoende over fotografie. Veel meer kan ik er niet over zeggen, omdat ik al precies wist wat ik wilde kopen. Alleen de inruilwaarde van mijn 'oude' apparatuur was wat laag in mijn ogen, maar dat was wel de marktwaarde op dat moment. Ze gaven me wel de kans om het zelf via marktplaats te verkopen, waardoor ik waarschijnlijk het dubbele voor zou kunnen krijgen. Die optie gaven ze mij wel, wat wel zo eerlijk is, SUPER!!!

Georges Brudnicki 11-05-2020

Ben niet in de winkel geweest(corona maatregel)maar online besteld.Wat besteld was is op data geleverd.Heb ook nog eerst contact genomen(chat)over het product dat ik wenste aan te schaffen
en duidelijk en snel correct antwoord binnen de 5 min gekregen.Super.

Henk Brons 11-05-2020

Deskundige uitleg meerdere mogelijkheden laten zien ..testen was nmogelijk en ik kreeg een redelijke prijs voor hetgeen ik ingeruild heb

Govert 11-05-2020

Site is prima. Makkelijk te vinden wat ik zocht. Maar dat hebben veel andere bedrijven ook. Belangrijker is volgens mij de communicatie en die verliep voortreffelijk. Werd goed op de hoogte gehouden, en de bestelling werd bijzonder snel nageleverd (was niet op voorraad)

Ron Schepers 10-05-2020

Printer snel nodig, alleen maar online te krijgen. Besteld in de avonduren en binnen 24 uur gekregen ondanks Corona en bevrijdingsdag! Respect, want ook nog voor de beste prijs!

Marc 10-05-2020

snelle en correcte levering, goede informatie over het product. netjes verpakt en op afgesproken tijd geleverd ondanks de Corona momentel. Goed geregeld.

Donne 10-05-2020

Cameranu geeft een goede advies als je een camera zoekt. het heeft veel keuze en de prijzen zijn ook prima. over alle onderwerpen betreffende fotografie kan je bij hun goed terecht.

Ruud 10-05-2020

Aantrekkelijke prijs voor gezocht produkt en snelle bezorging ondanks de Corona drukte. Blij mee.

Vegtertje 10-05-2020

Prima Shop, duidelijke site, snelle levering en inruilspullen van cameras zijn tot mijn genoegen te bespreken. Dat ben ik nog op geen enkele site tegen gekomen. En ja ik vind de follow up over uitleg en handige tips over de door mij gekochte camers handig en byzonder.

Ben 10-05-2020

Ik heb al veel producten gekocht bij Cameranu en ben ook een paar maal in de winkel in Urk geweest. Altijd heel goede ervaringen. Goede adviezen. En ze nemen de tijd voor je. Nu had ik een apparaat nodig dat voor mijn camera en flitser geschikt is om de flitser op afstand te bedienen. Via de e-mail advies gevraagd. In eerste instantie 2 producten in het advies, later gecorrigeerd naar één. En dat doet het fantastisch. Dus weer een positieve ervaring.

Lucas Degen 10-05-2020

Hele snelle levering van mijn pakket in mooie doos en ook nog voor een hele scherpe prijs, wat wil je nog meer? Heel blij mee!

Robert 10-05-2020

Net geen 10 vanwege de totale prijs (inclusief verzending), maar de klant ervaring was fenominaal! Zo een snelle levering had ik niet verwacht en was eigenlijk ook niet nodig. Wellicht een idee om klanten de keus te geven tussen lagere kosten bij langere (te kiezen) levertijd. Ook de website is helder, eenvoudig zoeken en met gemak bestellen. Alleen maar top dus.

Ed 10-05-2020

Ik was op zoek naar een Atem mini en kon deze vanwege het coronavirus nergens meer krijgen. Via de mail kreeg ik een waarschuwing wanneer deze weer voorradig zou zijn. De mail kwam binnen en heb hem gelijk besteld. Kreeg een bevestigingsmail en de volgende dag in huis. En was bovendien nog de laagste prijs op het internet.

Wat een super bedrijf is dit ik zou het iedereen aanbevelen.

Frank 09-05-2020

Vlugge levering ook in tijden van Corona prijs kwaliteit top voor de eerste maal bestelling gedaan bij jullie reeds verschillende zaken aangekocht op andere website voor de levering en product geef ik jullie een dikke 10 doe zo verder

Jan 09-05-2020

Ik was weer toe aan een nieuwe kamera, mijn voorkeur ging uit naar de panasonic fz1000m2 of de fz2000. Na goede voorlichting van de juffrouw in Urk besloten de fz2000 te kopen. Nu een week in bezit en werkt boven verwachting. Ik kan deze kamera aan iedere gevorderde amateur fotograaf aanraden die niet met allerlei lenzen wil rond lopen.

Frans 09-05-2020

Vriendelijk en deskundig advies. Snelle service en flexibiliteit gericht op de klant.
Fijne zaak!

John 09-05-2020

Duidelijk site, snelle verzending, goed contact als het nodig is en vooral de beste prijs. In ieder geval in mijn geval.

Anja 09-05-2020

Laagste prijs voor mijn product. Levering precies zoals aangegeven. Perfect afspraken nakomen en dat in deze tijd. Chapeau!

Remko_K 09-05-2020

Winkel heeft een groot assortiment. Ook is goed te zien welke accessoires er bijv. bij een bepaalde camera passen. Informatie is uitgebreid. Levering was zeer snel, d.w.z. binnen 24 uur. De kleur van het door mij gekochte cameratasje (Lowepro Dashpoint 10 blauw) wijkt echter duidelijk af van de kleur op de website. Het is wel blauw, maar een redelijk andere kleur blauw. Overigens geen aanleiding om het hoesje hierom terug te sturen. Communicatie via e-mail over de bestelling en het volgen van de levering was helder.

Paul 09-05-2020

Kundig en snel geholpen, alles op voorraad. Goede bereikbaarheid en voldoende parkeergelegenheid

Astrid 09-05-2020

Duidelijke omschrijving, en goede reviews van de producten op de site.
Snelle service en de pakketjes worden alleen op het huisadres bezorgd.

GJW 09-05-2020

CameraNU.nl heeft een zeer prettige website waarop alle producten en informatie overzichtelijk te vinden zijn. De bestelling wordt snel en keurig geleverd! Ook bij eventueel retourneren verloopt de service goed en wordt je goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken.

Marcella 09-05-2020

Duidelijke website. En als je er niet uitkomt kan je ze zelfs bellen voor info. Verzending is ook dik in orde, netjes verpakt en binnen 2 dagen ( huidige tijden) bezorgd!

Piet 08-05-2020

Hele duidelijke en complete webwinkel waar je alles vindt wat je zoekt en ook nog eens tegen een zeer scherpe prijs. Mijn bestelling werd keurig zoals tijdens het bestelproces aangegeven de volgende werkdag bij me thuis bezorgd door PostNL. Ik ben hier zeer tevreden over en zal deze winkel ook zeker aanbevelen.

Hugo 08-05-2020

Via e-mail kreeg ik vrijblijvend van CameraNu een aantal tips voor lightpaint fotografie, een tak van de fotografie die mij al een hele tijd bekoorde. De schrijver van dat artikel schreef in een apart artikel zijn recessie over een lighttube. Bij CameraNu kon men die in aanbieding bestellen met als toegift een gratis tafelstatiefje. s'Avonds bij de bestelling via PC geraakte ik niet voorbij betaling, dus getelefoneerd naar CameraNu (bereikbaar tot 22u). Daar werd ik op een vriendelijke manier verder geholpen, men nam de invoer van de bestelling over en na enkele minuten kreeg ik via e-mal hoe ik de rekening kon vereffenen. Onmiddellijk betaald en enkele minuten later kreeg ik al te horen dat het pakketje al klaar lag voor verzending en dat ik het de volgende dag mocht verwachten. En, inderdaad de volgende dag ontving ik correct het pakket samen met het tafelstatiefje. Dus vanaf heden heb ik het volste vertrouwen in CameraNu en bedank ik hun medewerkers voor hun vriendelijkheid, hun uitleg en de correcte manier van handelen

Harold 08-05-2020

Ik was op zoek naar een ram mount voor op de fiets en vond deze op de heldere website. Besteld in de winkel in Apeldoorn na goed geadviseerd te zijn. Twee alternatieven laten komen zonder verplichting en de volgende dag al binnen.
Kortom goede en snelle service!

Renske 08-05-2020

Op vrijdag een verplaatsbare fotostudio besteld, de volgende de dag was hij al in huis. Zelfs in coronatijd! Het product voldeed helemaal aan de verwachtingen. Tot op de dag van vandaag heel blij mee.

Klantvriendelijk en deskundig, concurrerende prijs 08-05-2020

Op vrijdagmiddag in de winkel komen om een zorgvuldige uitgezochte camera op te halen die online als ' op voorraad ' stond. Helaas, ondanks zoeken door alle medewerkers, geen camera. Wat pakken ze het professioneel op. Er worden twee exemplaren besteld en e een voor mij gereserveerd. Volgende dag ligt hij klaar en ik krijg een mailtje. Binnen 20 uur toch tevreden. Vriendelijke, deskundige medewerkers!

P@ 08-05-2020

‘s Avonds heel laat bestelt en de volgende ochtend al geleverd.
Keurig verpakt en de bestelde lederen polsriem is top.

Manella 08-05-2020

Snelle en correcte lering.
Vansaag besteld is morgen in huis.
Voldoet zeker aan mijn wensen.
Oude dia,,'svan kinderen scannen.ze
Bijwerken en dan in een fotoboek. Gaat allemaal prima. En snel. Je bentzo door een slede dia's heen.
Aanrader voor anderen

Wilbert 08-05-2020

Regelmatig bestellingen laten leveren door CameraNu en geen enkele keer teleurgesteld over de afhandeling. Snelle en nauwkeurige leveringen (ook tijdens deze Corona tijden). Altijd een prima (en lage) prijs terwijl de shop toch een uitstekende keuze biedt voor de diverse fotoartikelen. Ook de weinig courante artikelen. Zo kon ik nergens anders kleinbeeld negatiefbladen meer vinden, maar wel bij CameraNu. TOP!

HvW-traveler 08-05-2020

Goede vakkennis en service van het personeel, zowel telefonisch als per email. Het bestelde artikel werd al de volgende dag geleverd.

Martijn 08-05-2020

Perfect geholpen met het advies voor een wildcamera! Vriendelijke verkoper en mooie winkel.

R. Bruggink 07-05-2020

Veel producten op voorraad, hulp via de chat mogelijkheid werkte snel en goed. Super snelle levering. Ook de nabestelling was de dag erna binnen tegen allerzins acceptabele verzendkosten. Ik ben erg tevreden over de service van camera Nu.

Heleen 07-05-2020

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat zij een goede flatbed scanner aanboden voor een lage prijs. Tevens zorgden zij voor een snelle levering. Wat wil je nog meer. Een goed product en dan ook nog snel in huis.

tijs jagers 07-05-2020

Uitgebreid assortiment, zeer vriendelijke medewerkers en goede service!
En mijn DJI spulletjes werken erg fijn ben er blij mee!

Timo 07-05-2020

Prima service. Op internet gereserveerd en opgehaald in de winkel. Ik hoefde niet te wachten en was binnen notime klaar!

Karel 07-05-2020

Zeer goede service snelle levering en de goedkoopste Had bij bestellen zelf een fout gemaakt Ze loste het gelijk op

Claudia 07-05-2020

Supergroot aanbod en rond half 10 s’avonds besteld en ook daadwerkelijk de volgende dag al ontvangen. Top!

Tim 07-05-2020

Uitstekende service en hetgeen wat verkeerd was besteldt werd zonder meer retour genomen en het aankoopbedrag werd teruggestort

Marcel 07-05-2020

Duidelijke informatie en ze doen wat ze beloven. Prachtig tafelstatief besteld en keurig verpakt en snel geleverd. Goede omschrijving erbij en een kwalitatief product. Wat mij betreft de Foto retailer van Nederland.

Fleur 07-05-2020

Prachtige winkel, ik werd er hebberig van. Ben zeer goed geholpen, vriendelijk en behulpzaam, informatie voorziening en uitleg over camera en mijn wensen top. Ik ben al jaren vaste klant en dat blijf ik. Ben heel tevreden met mijn aankoop, heb weer plezier in fotograferen.

BB 07-05-2020

Ik ben, na mijn pensionering, begonnen aan een nieuwe hobby, t.w. de fotografie. Omdat Camera.nu mij het meeste vertrouwen inboezemde, heb ik besloten eens langs de vestiging in Apeldoorn langs te gaan. De informatie, die ik ontving, was uitstekend en was boven alle kritiek verheven. Hulde voor het advies. Ik had er erg veel aan, hetgeen mij ertoe bracht een camera tegen een zeer concurrerende prijs aan te schaffen. Ik ga thans op zoek naar een goede fotoprinter, zo mogelijk ook via Camera.nu.

Simo 07-05-2020

I live in Italy and stumbled upon CameraNU.nl for chance. I was looking for a seemingly rare piece of gear since it is now out of production. I found it by CameraNU.nl and ordered it right away, I didn't need to made up my mind in ordering by them, also because they present themselves good and website is well made and organized.
I received one among the best service I've ever experienced. Ordering was simple fast and hasslefree. Shipping was fast and delivered by UPS, one among the best delivery service worldwide, you know.
The gear I bought was reasonably priced and I'm so glad I found this nice dynamic shop in Amsterdam to buy from.
Are you wondering about buying from CameraNU.nl?
Don't think twice, it's highly recommended!

Simo from Italy

goede uitleg van wat ik zocht 07-05-2020

s,avopnd laat besteld andermorgen in huis toppie ik zou hem zo zo door geven aan vrienem en kennissen

Janvr 07-05-2020

Goede snelle service. Je wordt goed op de hoogte gehouden van je bestelling en bellen je zelfs het in de winkel klaar ligt.

Louis 07-05-2020

I bought a Fotostudio from CameraNU. It was never delivered to my home, although PostNL says they did deliver it. I never signed for it, and the signature they have isn't mine. It's been more than two weeks since I placed my order, now CameraNU tells me well PostNL says they delivered it, so they can't do anything about it. Basically, I will never receive what I paid for, and no one will refund me either. Seems like a scam to me.

Ko van Houten 07-05-2020

Wat ze beloven doen ze . Ondanks deze tijd worden de artikelen keurig op tijdgeleverd.