Deze score is berekend op basis van 2781 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Shetlandje 19-07-2020

Goede winkel en snel geholpen. Betaling ging aan mijn kant niet goed, ook dat was snel opgelost.
Het nieuwe bewerkingsprogramma capture one (als opvolger van lightroom) werkt super.

Jelle 18-07-2020

Een prima website waar de producten snel gevonden kunnen worden, met een breed aanbod.
Veel op voorraad en ook snel geleverd. Ik heb een objectief gekocht en deze was goed verpakt met bubbeltjes plastic. En de doos was opgevuld met plastic luchtzakjes om schudden en stoten tegen te gaan tijdens transport.

JB 18-07-2020

Fijne winkel, vriendelijk personeel, ruim assortiment en kundig advies. Desgewenst kan je een bak koffie pakken, mocht je even moeten wachten.

Thomas 18-07-2020

Goed bedrijf, maar jammer dat de komt zelf moet betalen voor retourneren. Misschien is de klant te verwend met Coolblue, Amazon etc. maar er is helaas niet overal een CameraNu winkel in de buurt, bijvoorbeeld in Utrecht

Sandra 18-07-2020

Duidelijk beschreven omschrijving van het toestel. Vriendelijke medewerkers. Super snelle levering. Ik weet nog niet hoe mijn camera werkt, maar daar gaan we snel achter komen.
Hopelijk heb ik de juiste besteld. Gelukkig kan je binnen 30 dagen ruilen. Geweldig toch

Quinten 18-07-2020

De lens die ik wilde kopen was nog niet beschikbaar. Camera.nu was de eerste die het beschikbaar had. Zaterdag besteld en dinsdag in huis. Fijn om een goed toegankelijke website te hebben en snelle service. Geen 10 omdat op de site stond dat de levering maandag zou zijn. No big deal. Verder geen contact met Camera.nu, omdat het niet nodig was. Goed geregeld dus.

Bert 18-07-2020

Na een X-T1, 2 en 3 maar weer verder met een X-T4. Weer prima geholpen door Rick. Hem hoef ik niet te vertellen wat mijn wensen zijn; hij kent zijn klanten door en door. Denkt met je mee zonder dat je het gevoel hebt dat men zoveel mogelijk aan je wil verdienen. Dat is Cameranu in Apeldoorn. Echt een heel prettige manier van zaken doen.

Willem 17-07-2020

Via email vragen gesteld over een macrolens, kreeg ik een uitgebreide uitleg met voorbeelden. Heeft me goed geholpen. Ook een zeer snele levering, kort om erg tevreden!!

Tiz 17-07-2020

Fijne online winkel met mooi assortiment. Goede service, ook als je een product retourneert.

Edwin 17-07-2020

Bij vorige aankopen prima geadviseerd, de mevrouw die ik nu sprak wist duidelijk nog niet alles van statieven. Maar ach, iedereen moet het leren!

Jan-Willem 17-07-2020

Goed meegedacht bij aankoop van een fototas voor een specifieke vakantiebestemming en bij een andere gelegenheid prima bemiddeld met de leverancier bij een reparatie die buiten de garantietermijn viel. Naast goede service vaak ook de scherpste prijsstelling. Mijn ervaringen heb ik opgedaan bij de vestiging Apeldoorn.

Steef 17-07-2020

Ik heb mijn camera gekocht tijdens een cash back actie, op dat moment was hij nergens anders goedkoper te vinden. Snelle levering, goed ingepakt. Bij openmaken van de doos zag ik dat de camera cleaning card, die gratis meegeleverd zou worden bij deze camera, er niet bij zat. Ik heb een mailtje gestuurd naar de klantenservice en dezelfde dag hebben ze hem nagestuurd, super snelle service!

egbert 17-07-2020

Prettige winkel en klantvriendelijke website om iets te zoeken.Kom je er niet helemaal uit dan is er de advieslijn . Of ik ga naar de winkel om advies te vragen.
En je word dan netjes geholpen meestal wel even wachten maar daarvoor staat er koffie.

Dick 17-07-2020

Online een prima overzicht en de diverse camera's kunnen vergelijken. 's Avonds besteld en de volgende morgen geleverd. Heerlijk toch.

Bauke 17-07-2020

Heb voor deze winkel gekozen voor de betrouwbaarheid en garantie. Daarnaast reageren ze vrij vriendelijk. De 5 jaar garantie die ze bieden op mijn camera en de verzekering die je er bij kan afsluiten zijn voor mij de hoofdreden geweest om hier te winkelen. Je koopt hier als je denkt aan de langere termijn. Verzending was keurig en snel. Aftersales zijn ze tot nu toe ook goed mee. Ik ben helemaal tevreden.

Swanny 17-07-2020

Overzichtelijke website en een uitgebreid assortiment aan artikelen. Goede service en snelle levering.

Edu-Sign B.V. 16-07-2020

Webwinkel met prachtige shop en uitstekende serviceafdeling! Kom je terug met iets wat niet goed werkt, gaan ze direct testen en lossen ze het gewoon voor je op. Zeggen ze: 'Dat is precies wat we willen, zorgen dat het echt werkt'. En dat is nou precies wat je als klant verwacht. Top dus!

P 16-07-2020

Het assortiment is zeer ruim en de prijs scherp. Spullen worden snel geleverd en service bij ruilen is ook top.
Nu al paar keer iets besteld en ook al een keer iets geruild. Heb goede ervaringen.

Sjaak 16-07-2020

Pluim voor de service:
Ik heb een camera draagbeugel gekocht bij CameraNU en heb daarbij goedkopere shops gelaten voor wat ze waren vanwege slechte recenties (na 6 maanden nog geen spullen etc). Een goede service bleek uiteindelijk noodzakelijk omdat een pootje was afgebroken zo bleek bij uitpakken.
Schade direct gemeld op de website; dag erna nagebeld en telefonisch uitleg gegeven.
Na weekend direct geretourneerd. Binnen 2 dagen reactie en supersnel een goed exemplaar ontvangen.

IT-Factory 16-07-2020

Ik moet hier spijtig genoeg een zeer negatieve review schrijven.
Na telefonisch contact gehad te hebben en na een dubbele controle zouden de te bestellen artikelen op voorraad zijn. Bestelling dan maar uitgevoerd omdat we zeker wilden zijn. Naderhand bleek toch dat de artikelen er toch niet waren en men deze niet meer kon leveren.
Hierdoor is een belangrijk film project voor ons en onze klant totaal de mist in gegaan en dat heeft ons veel geld gekost.
Een schamele cadeaubon ter compensatie heeft men wel gegeven met de nodige excuses, maar daar waren we vet mee, geld kwijt maar vooral klant kwijt.

Meindert 16-07-2020

Hartstikke goede service. Heb zelf gebruik gemaakt van de huur service. Borg was binnen 2 dagen weer teruggestort! Zeer aan te raden!

Bauke 16-07-2020

Ten eerste vindt ik dit een redelijk moderne shop. fijn browsen, maar ook onderdelen en accessoires zijn wel terug te vinden. (Tip aan de shop) Wat nog wel iets beter kan is de zoekmachine van de shop. ze zouden bepaalde items kunnen taggen aan zoekresultaten. (Top) Als je eenmaal het item hebt gevonden kun je dankzij de balk bij het item makkelijk accessoires vinden. Wat maakt nu de reden om de cameranu te kopen en niet in china of een andere webshop? Garantie, betrouwbaarheid, keuze om te verzekeren en de fijne manier van aftersales. Ze willen echt met je meedenken en het is fijn dat je ze (indien nodig) kan bezoeken in een van de winkels.

Ferrie Meinema 16-07-2020

Bij mijn koop ben ik correct geholpen de site was voor mij duidelijk en de levering geweldig snel ik hoop met veel plezier te mogen genieten van mijn fototoestel.

Harry 16-07-2020

Doet wat het beloofd echt de volgende dag in huis en leuke aanbiedingen helemaal TOP

Ronald 16-07-2020

Zeer goede tips gehad wat mijn keuze heeft besloten om dit te volgen, en hier geen spijt van gehad.

Gino Catteeuw 16-07-2020

Heel mooi aanbod tegen scherpe prijzen. Vandaag besteld, morgen al geleverd in België !

Eloy 15-07-2020

Naast de uitgebreide filtermogelijkheden om tot het juiste product te komen, is de levering snel en in goede staat binnengekomen. Goede service voor een goede prijs.

NF 15-07-2020

Duidelijke site met veel informatie, waar je ook verschillende producten met elkaar kunt vergelijken. Zelfs toch na twijfelen telefonisch contact opgenomen en vriendelijk behandeld en uitleg gekregen. Goede prijzen. Kan CamereaNu zeker aanbevelen.

Kyra 15-07-2020

Ik heb de canon 50 mm besteld binnen een paar seconden alles geregeld, en binnen een dag netjes mijn lens binnen, maar en heel fijn dat die na 5 uur werd geleverd ivm werk! Ik ga hier zeker vaker bestellen!

Gerrit Schorel 15-07-2020

Ik was op zoek naar een gimbal en kwam er bij CameraNU één in opruimingshoek tegen die aan mijn wensen voldeed, pas na bestellen besloot ik toch even voor de zekerheid te informeren of deze wel geschikt was voor mijn spiegelreflex camera en dit bleek het geval. Het werd nog leuker nadat de medewerker mij vertelde dat het geen occassion product betrof maar gewoon flink afgeprijsd was omdat het een verouderd model was. Gloednieuw voor een tweedehands prijsje dus! (goed idee dus om de opruimingsartikelen regelmatig eens in de gaten te houden).

Het telefonisch contact welke verliep uitstekend echter viel de verbinding weg en liet ik het er even bij - de informatie die ik nodig had, had ik tenslotte al - vervolgens werd ik teruggebeld, niet alleen de informatie en uitleg maar ook het terugbellen getuigt van professionaliteit en een uitstekende klantenservice!

Het surfen op de website verliep snel, simpel en dus probleemloos. De producten die ik naast de gimbal nog nodig had, waren snel gevonden. mooi is trouwens ook dat de website ook allerlei informatie biedt zoals reviews en tips. Het gaat bij CameraNU dus niet alleen om verkopen.

De levering van de producten vond een dag later plaats, vandaag besteld is dus inderdaad morgen (indien voorradig) in huis. De producten waren uitstekend verpakt.

Annick 15-07-2020

De website is gemakkelijk in gebruik. De informatie is duidelijk. Snelle levering.

Ida Stellingwerf 15-07-2020

Ik heb voor de aanschaf van mijn “LaCie Rugged Mini 2TB USB 3.0 externe harde schijf“ , voor Cameranu gekozen, vanwege hun knowhow op computer gebied ten opzichte van alles wat met fotografie te maken heeft. Zij geven me net dat stukje bevestiging wat ik nodig heb, wanneer ik iets nieuws wil aanschaffen. Ik had plezierig telefonisch overleg , s’avonds besteld en de volgende dag het product al in huis ! Maar ook mijn ervaringen in de winkel zijn helemaal top !

Yvonne 15-07-2020

Ik ben heel erg blij met mijn nieuwe camera, de Sony Cybershot DSC-HX400/HX400V. Bij het bestellen had ik een fout gemaakt wat het afleveradres betreft, maar na een telefoontje was dat snel opgelost en kreeg ik de camera alsnog de volgende dag thuis bezorgd. Dat noem ik nog eens service. Ik zou zeker weer bestellen bij CameraNU.nl, de uitgebreide, duidelijke en overzichtelijke website maakt dat voor een beginner zoals mijzelf heel prettig. Prima webwinkel.

Lard 15-07-2020

Goede Service!!!
Vorige week kocht ik een Wacom Cintiq 24" Touch bij CameraNu. Het ging om een demo-model voor een mooie prijs. Bij uitpakken van de spullen bleken alle losse onderdelen te missen. Geen pen, geen kabels, etc. Na overleg met de klantenservice (en lichte paniek bij mij vanwege een deadline) hebben ze binnen en uur besloten dat ik een nieuwe zou krijgen voor dezelfde prijs. De volgende dag bleek de Wacom Cintiq niet in de winkel geleverd te zijn. Een medewerker is toen zelf naar Urk gereden en heeft de Cintiq op mijn studio afgeleverd. Dat er fouten gemaakt kunnen worden snap ik. Een 9 voor hoe ze het hebben opgelost!!!!

Ivo 15-07-2020

Sirui Aluminium ET-1004 statief met E-10 balhoofd bij CameraNu.nl
Ik kocht dit statief om mee op reis te nemen en te gebruiken met mijn systeemcamera, GoPro en DJI Osmo Mobile. Het statief is zeer stabiel, laat zich door de kliksluitingen snel opstellen en biedt veel mogelijkheden om ook laag bij de grond te trekken. De ballhead kan pannen en doet dit zeer zacht en zonder schokken, prima voor film.
Ik wou vooral een lichte Tripod omdat ik meestal met het vliegtuig reis en elke gram belangrijk is. LET OP: Het vermelde gewicht is het gewicht van de Tripod maar ZONDER de ballhead. Tel er dus maar enkele 100 grammen bij voor het totaal.
Levering was prima, volgende dag in België.

Marijke 15-07-2020

Duidelijke site en direct antwoord op vragen via WhatsApp. Snelle, en goed op de hoogte gehouden van de levering. Vijf(!) jaar garantie op de telelens die ik heb gekocht.

Luca van Turnhout 15-07-2020

Mijn lensdop van mij Sigma art 1.4 lens was gebroken dus ik zocht een nieuwe. Bij de concurrent betaal je toch al snel het dubbele, dus besloot ik bij cameranu te bestellen. De volgende dag zat het pakketje al in mijn brievenbus (in Antwerpen, BE). Héél tevreden dus!

Johan 15-07-2020

Makkelijk om zaken te vinden die je interesseren.
Website is zeer overzichtelijk en met de filters heb je snel wat je zoekt.

Desiree 14-07-2020

Erg duidelijke website met duidelijke omschrijving en reviews over de producten. Mede hierom voor jullie website gekozen. Ook de snelle en duidelijke service betreft leveren van de producten.

Karel Bregman 14-07-2020

Ik had Per ongeluk een dubbele bestelling geplaatst , Cameranu.nl had zelf al gezien en de dubbele bestelling geannuleerd. Ik hoefde hier dus niet achter aan te bellen, hier wordt ik erg blij van.

Mark 14-07-2020

Ik kijk altijd graag rond: waar kan ik de beste deal krijgen? Bij fotocamera's in het hogere segment verschillen de prijzen tussen de webwinkels onderling niet zo veel.

Waar ik dan voor ga is service. Dankzij de uitgebreide informatie en eerlijke recensies op de productpagina's kreeg ik een goed gevoel bij CameraNU.nl. Maar wat me over de streep trok, waren de extra's die CameraNU.nl bood: vijf jaar garantie op de camerabody (Canon EOS M50) en ik kreeg er ook nog eens drie jaar lang gratis sensorcleaning bij.

Daarnaast was de levering ook nog eens supersnel: vóór 23:59 uur besteld en de volgende dag al (gratis) bezorgd, keurig en zorgvuldig verpakt in een niet te grote doos zonder onnodig veel verpakkings- en beschermingsmateriaal. En nog aangetekend ook, voor extra zekerheid.

Hoewel ik graag online bestel, vind ik het een fijn idee dat er een fysieke winkel in de buurt is, zodat ik met eventuele problemen langs kan komen, en mijn kostbare camera ook niet per se hoef op te sturen.

Lore 14-07-2020

De uitleg op de website is erg duidelijk en makkelijk gestructureerd. Ook de zoekfunctie voor verschillende body’s, objectieven,... is gemakkelijk te gebruiken.
Mijn bestelling werd super vlot geleverd en was netjes verpakt.
De prijzen zijn ook heel voordelig. Ik koop hier zeker nog.

Vita Nuova 14-07-2020

Snelle levering van kwalitatief prima product!! De klemmen zijn degelijk en zeer goed instelbaar.

Joost 14-07-2020

Ik heb al diverse malen bij CameraNu.nl besteld , altijd goed geholpen , bij de laatste bestelling telefonisch besteld , en gevraagd om in de avond uren een dag later te bezorgen . De persoon aan de telefoon zou het in de gaten houden , en het bestelde is inderdaad netjes bezorgt volgens afspraak .

René 14-07-2020

Er wordt snel gereageerd op vragen via bv mail en, wat erg leuk is is dat ze met hele gave opties komen voor jou wensen zonder dat ze daar zelf veel beter van worden. Voorbeeld os dat ze een lens aanbieden die zeker niet de duurste is maar wel degelijk aan je wensen voldoet, ze kunnen ook makkelijk een duurdere aanbieden.

Ronald 14-07-2020

Eerste keer een camera gekocht en nu voor een lens langs geweest.
Beide keren goede en duidelijke uitleg gehad.
Niet meteen met dure oplossingen gekomen maar goed geluisterd naar wat ik zocht.

Sander 14-07-2020

Voor het eerst naar een fysieke Camera.nu winkel gegaan in Amsterdam. Van tevoren al op de website gekeken en ook telefonisch contact gehad. Erg fijne winkel, vriendelijk personeel en weten het vak goed uit te oefenen. Goede tips en adviezen mogen ontvangen. Omdat ik al wat voor onderzoek had gedaan online, was het de keus tussen een Canon EOS 2000D of een 250D. De verkoper heeft mij heel goed geholpen en ook alle tijd gegeven om de verschillen in de camera's uit te leggen. Tevens goed advies over de lens die ik wilde hebben ( 1 lens van 18-300 mm) Verschil laten zien, kunnen testen en zo tot een koop van de Canon EOS 2000D gekomen met een Sigma 18-300 mm lens. Na nu een week verder na aankoop nog steeds erg tevreden en zeker ook een goed gevoel over het bezoek aan de winkel overgehouden.

Kees Dee 14-07-2020

Heb de winkel bezocht na een zoektocht op het internet ,
Camera die ik zocht was ook echt op voorraad,
Werd nog even op de extra mogelijkheden gewezen ,
gewoon goed en zoals het hoort

Stefan W aspirant fotograaf 14-07-2020

cameranu.nl combineert de zakelijkheid en flexibiliteit van het internet shoppen met de expertise en klantvriendelijkheid van de toegewijde detailhandel.
De kennis van de medewerkers over de verkochte producten is toonaangevend. De website is strak met een juiste dosering van technische informatie en gebruikers tips. De online aankopen verlopen vlekkeloos door een duidelijke interface.
De opvolgingsmails met facturatie en leverings gegevens worden snel doorgestuurd. De nieuwsbrieven (waar je kan op inschrijven) bevatten een schat aan nuttige tips, gebruikerservaringen en aandacht voor het assortiment.
Een online aankoop kan nooit de interactie van een fysieke winkel aankoop vervangen maar cameranu.nl slaagt er in om de kloof tussen online/digitaal en fysieke winkelervaring wel heel erg te verkleinen.
Zowel de professionele fotograaf als de beginnende amateur vindt een schat aan informatie op cameranu.nl.
Je keert steeds weer terug naar hun website om up-to-date te blijven over de nieuwste ontwikkelingen.

D.J.Worseling 14-07-2020

De uitleg het enthousiasme en de kennis van welk product dan ook en de tijd die er voor je wordt genomen een voorbeeld voor de meeste bedrijven, top mensen.