Deze score is berekend op basis van 2267 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hans 17-12-2019

Camerarugzak ging na bíjna 2 jaar kapot, kreeg gisteren bericht dat de gerepareerde rugzak zonder kosten naar mij verstuurd wordt. Veel keuze en goed advies, het kan er druk zijn maar ze hebben goede koffie.

Ed Molenaar 17-12-2019

Meer dan uitstekend geholpen wat tegenwoordig niet zoveel meer voor komt. In een woord geweldig!

Frederik 17-12-2019

zeer voordelige aanbieding voor een prachtig fototoestel dat de volgende dag reeds in mijn bezit was

DMP 17-12-2019

Vriendelijk geholpen; goede voorlichting; goede aanbieding voor een carbon statief. De moeite waard om even langs te gaan. Zeer bedankt.

Henk 16-12-2019

Zeer goede en overzichtelijke site, de levering super snel in België. En de prijs was nergens goedkoper

H.W.J. 16-12-2019

Tot nu toe de bestellingen keurig afgeleverd en je wordt prima op de hoogte gehouden.
In de winkel kan je de spullen proberen, dit kan niet altijd bij andere winkels.
De prijs van de producten zijn praktisch overal hetzelfde dus is bovenstaande het onderscheidend vermogen.

Andrew Raull 16-12-2019

Ik kom jarenlang met veel plezier langs de winkel in Urk en sinds kort ook in Amsterdam. De service is altijd fantastisch en de medewerkers hebben veel kennis en staan altijd klaar om vragen te beantwoorden en advies te geven over hun producten. Ook wanneer het een keer niet goed gaat komen ze altijd met een passende oplossing. De webshop is overzichtelijk en is altijd up to date wat betreft de winkelvoorraad. De response tijd van de chat is altijd binnen een uur en ook daar een uitstekende service. Vandaag besteld is ook altijd de volgende dag bezorgd en wanneer hun eigen chauffeur toevallig onderweg is van Urk naar Amsterdam krijg ik zelfs een belletje of ze het bestelde product langs mogen brengen in Almere. Ik raad iedereen aan om bij cameranu te shoppen!

danny 16-12-2019

Groot aanbod fotomateriaal en prima kwaliteit. Aanrader!!!! Snelle levering.

Marco 16-12-2019

Uitstekend aanbod voor een scherpe service. Daarnaast kun je bij hun in de winkel maar ook online goed advies krijgen. Ik kan daarom CameraNu aanraden als DE fotografie-winkel voor iedere consument en professional.

Bianca 16-12-2019

miops remote control gekocht bij Camernu.nl tijdens black friday dagen. Ondanks dat volgens de website de actie was afgelopen toch de korting gekregen (foutje op de website).
Heel goed geholpen.
Miops doet wat hij moet doen. Nog niet alle functies kunnen gebruiken maar de basis wel. Goed vervanger misschien zelfs beter dan triggertrap.

Paul 15-12-2019

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd. Als ik via internet iets koop, dan lees ik zelf ook eerst de reviews van de winkel om zeker te zijn of deze wel betrouwbaar is. Bij cameranu.nl ben ik daar vrij zeker van en als Belgische klant heb er nog nooit problemen mee gehad.

Piet Wendrich 14-12-2019

CameraNU is voor mij wat je noemt een 'snoepwinkel'. Ik kom er al jaren! Van het eerste begin op een zolder tot nu met meerdere winkels! De medewerkers van CameraNU zijn naast sociaal ook vakbekwaam. Beide zijn voor mij van belang en dus ook de reden waarom ik er terug blijf komen. Online is CameraNU zeer goed bereikbaar en dat geldt ook voor de winkels.

Hennie Roosen 14-12-2019

Heb op aanraden van een collega fotograaf een Nikon camera bij CameraNU gekocht waar ik een duidelijke uitleg kreeg en toen de camera een klein defect kreeg werd deze binnen een week gemaakt waardoor ik de trouwerij toch met mijn nieuwe camera kon maken. Inmiddels al een paar producten voor mijn uit de hand gelopen hobby besteld en alles netjes op tijd en goed verpakt geleverd gekregen. Ik zeg een TOP bedrijf en een dikke 10

lucas kramer 14-12-2019

als je camera nu bezoekt word er meer dan voldoende aandacht besteed ,of je nu om iets eenvoudigs komt of om een dure investering ,iedereen neemt de tijd om iedere klant voldoende informatie te verstrekken ,ik kom er graag altijd tevreden gevoel

Piet 14-12-2019

Snelle levering, goede service gewoon toppie dus.
Veel keus en om het verhaaltje af te maken tevreden dus.

Angelique 14-12-2019

Blijft een goede shop
Mn films waren goed verpakt, duidelijk wanneer het pakketje aankwam

Willem Oosterhof 13-12-2019

Ik was op zoek naar twee softboxen met bowens mount en statieven. Omdat vrij onbekend ben met het inrichten van een studio heb ik twee keer per mail en vraag gesteld waarop ik redelijk snel een antwoord kreeg. Toen werd het black friday en probeerde ik telefonisch contact te zoeken met de klantenservice ( 4 a 5 keer). Dat was een onmogelijke zaak. Telefoon werd niet opgenomen. Toen per mail een vraag gesteld en die is ook nooit beantwoord. Ik heb toen een paar dagen gewacht en toen opnieuw per mail mijn vraag gesteld. Toen kwam er wel antwoord. Naar aanleiding daarvan heb ik twee softboxen besteld waarvan 1 op voorraad was. Na vijf dagen werd de bestelling afgeleverd. Al met al vind ik dat de service wel op orde is. De gang van rond Black Friday zullen maar als overmacht beschouwen.

Chantal 13-12-2019

Prima heel tevreden goed op de hoogte gehouden en prima geholpen in de winkel

Derck Engelbracht 13-12-2019

Super snelle levering.
Snel retouren.
Goede kwaliteit producten.
Goede prijs/kwaliteit.
Vriendelijk personeel.
Veel duidelijke informatie over de producten.

Kortom, een winkel als Cameranu.nl maakt het waar en maakt jouw product kant en klaar om gelijk te beginnen met jouw favoriete foto - en video hobby!

Mink 13-12-2019

Zowel de shop als de website zijn overzichtelijk. De keuze is reuze. Ook als men iets niet kan vinden of meer informatie wenst is er een zeer goede ondersteuning zowel via e-mail, chat, telefonisch of in de winkel zelf .

L. Aben 13-12-2019

Alles omtrent een bestelling is super gelopen. Netjes verpakt, duidelijke en goede samenwerking. Prima hulp die zeer gewaardeerd wordt. Ik ben geheel tevreden, met het verloop van bestelling tot ontvangst.

Margo 12-12-2019

Snelle levering. Goed geholpen met advies. Goed bereikbaar. Geen probleem met retourneren.

Handige Harry 12-12-2019

Op de overzichtelijke en toegankelijke site een 'open box'-camera (EOS 80D, aanrader!) gekocht tegen aantrekkelijke korting. Keurig vooraf gemeld dat de nederlandstalige gebruiksaanwijzing ontbrak, met een link om deze te downloaden.
De bestelling liep gemakkelijk en vlot. De doos was dicht toen ik 'm ontving ;-), netjes verzegeld met een 'opnieuw gecontroleerd'-sticker.
Toen ik de doos opende trof ik tot mijn verrassing behalve de bestelde kit toch een NL-handleiding aan, samen met een USB-kabel die normaal niet bij de kit zit.
Helemaal blij, zowel met de camera als met de service!

Rene 12-12-2019

Ondanks de drukte rond Black Friday en de melding dat de bestelde producten later zouden worden geleverd dan afgesproken is er nav een mailtje direct gehandeld en heb ik de spullen een dag later dan afgesproken mogen ontvangen.
Prima geboden oplossing en service.

Rene

Jac Nijskens 12-12-2019

Goede info alleen het aantal clicks mistte ik. De webshop is heel mooi en alles staat er in.

CeesCanon 12-12-2019

Ik wilde, naast mijn Canon EOS 7D mark II cropfactor 1.6) ,die ik gebruik voor sportopnames, ook een full-frame camera . Geen nieuwe (nog niet) , maar een goede tweedehandse. De Canon EOS 5D mark II werd me door een bekende van de fotoclub aangeraden. Camera.nu had verschillende camera's van dit type in de verkoop. Ik koos voor het (duurste) exemplaar, omdat het een compleet pakket was met de beschrijving "zo goed als nieuw". Toen ik de doos met camera en accessoires openmaakte, zag ik direct, dat de draagriem volstrekt niet voldeed aan de kwalificatie "zo goed als nieuw". Ik heb telefonisch contact opgenomen met camera.nu en ik werd allervriendelijkst te woord gestaan. Mij werd een andere draagriem voor de Canon EOS 5D mark II toegezegd. Verbaasd zag ik op de pakbon staan, die mij werd toegestuurd, dat de andere draagriem een nieuwe draagriem voor de EOS 400D was. Weer telefonisch contact, weer werd ik vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan. Ze hadden nog twee andere Canon EOS 5D mark II draagriemen. Men zei er direct bij, dat die ook niet aan de kwalificatie "zgan" voldeden en dat ze daarom een nieuwe draagriem van een ander type camera toestuurden.
Ondanks de goede wil en behulpzaamheid van de medewerkers bij camera.nu is het probleem met de draagriem niet opgelost. Camera.nu had m.i. wat voorzichtiger moeten zijn met hun bewoordingen bij het opstellen van de advertentie.
Voor mij een tegenvaller , maar gelukkig zijn de camera en de andere accessoires prima in orde.
De Canon EOS 5D mark II draagriem is, na een voorzichtige schoonmaakbeurt , weer enigszins toonbaar.
Wanneer iemand een draagriem voor de 400D nodig heeft, mag hij met mij contact opnemen.

Merle 12-12-2019

CameraNU.nl biedt bij vragen goede online ondersteuning en zorgt voor een snelle levering van het product. Ik ben zeker erg tevreden met de service.

Chris Smits 12-12-2019

Zeer tevreden met de service van Cameranu.nl. Ik bestel hier vaker en heb nog nooit iets te klagen gehad. (dit in tegenstelling van vele andere camera webshops) Ook krijg je deskundig advies als je vragen hebt.

charlotte 12-12-2019

Uitstekende service: snel verstuurd en goed op de hoogte gehouden van voortgang van verzenden.
Ik beveel deze winkel aan en zal er zeker zelf terugkomen als ik weer wat nodig heb.

Foppe Gerlsma 12-12-2019

Verrekijker besteld bij cameranu.nl.
Na een aantal dagen stond de verrekijker te koop met € 40 korting.
Gebeld met cameranu.nl. over deze kortingsactie.
Meteen werd mij aangeboden dat ik ook € 40 korting zou krijgen.
De korting is daarna correct afgehandeld.
Zeer goede service van cameranu.nl.

Jan 12-12-2019

Een nieuwe ervaring in mijn zeventigste levensjaar. Een winkel waar je een nummer moet pakken om gericht te worden geholpen. Plaats nemen bij de koffie bar totdat je word geroepen om bijzonder vriendelijk maar vooral eerlijk te worden geholpen. Ik had al veel informatie ingewonnen over de Nikon P1000 en kreeg die nu ook weer te horen zonder het mooier te maken dan het is. Klasse.

Michel 12-12-2019

De medewerkers van Camerons.nl zijn altijd vriendelijk en nemen alle tijd voor goed en duidelijk advies. Omdat ik persoonlijk contact essentieel vind voor een goede service, ben ik zeer blij dat Cameranu.nl goed bereikbaar is. Zowel telefonisch als - voor mij - per auto.

jelle007 11-12-2019

het wordt bijna "standaard" maar gelukkig is er altijd tijd voor persoonlijk advies/tips/hulp bij keuze en goede bak koffie.

Gerard 11-12-2019

Zeer nette afhandeling van een garantiegeval, heel correct. Een defecte cardreader is nou niet het grootste probleem, maar het werd netjes opgelost. Ik kreeg het volledige bedrag terug en schafte mede daardoor de beste (en duurste) aan, en die werd zonder verzendkosten naar mij gestuurd.

Erik D 11-12-2019

Cameranu.nl heeft een duidelijke site met een zeer ruim assortiment. Producten zijn scherp geprijsd en de levering is erg snel.

Harrie Bours 11-12-2019

In eerste instantie bestelling prima uitgevoerd. Verder in het verleden een heel goede ervaring opgedaan bij een serieuze klacht, netjes en snel opgelost!

Gerard Luten 11-12-2019

Superkwaliteit artikelen, fijne webwinkel, zeer scherpen prijzen, en snelle levering.
Vandaag besteld morgen in huis, werkelijk waar. ( TOPPIE ).

Joop Werther 11-12-2019

Uitstekende winkel met deskundig personeel, wordt hier al een groot aantal jaren goed geholpen.

Norman 11-12-2019

Excellent pricing. Quality products. And fast delivery. What else could I need?

vicky 11-12-2019

beste cameranu.nl is een ondernemende winkel veel onderdelen van allerlei verschillende merken is voorhanden prima dienst na verkoop ook via de telefoon super vriendelijk echt een aanrader! ik woon in belgie dus levering via koerierdienst alles netjes verpakt en leveringstijd 2-3 dagen dus top!

Iris van der Pol 10-12-2019

Ik had een camera besteld en het duurde zoals aangegeven even voordat deze geleverd werd. Iedere keer als ik een vraag had over mijn bestelling werd ik via WhatsApp binnen vijf minuten geholpen wat erg fijn was!

Sjaak 10-12-2019

vriendelijke service, scherpe prijzen maar niet al te veel kennis. Winkel is aan te raden als je weet wat je wilt

Dave Brands 10-12-2019

Duidelijke website, goede zoekmachine en uitgebreide informatie. Prijzen zijn scherp en levertijden uitstekend. Ik bestel er dan ook graag.

Lucas 10-12-2019

- Goedkoop
- Goede en snelle levering
- Goeie kwaliteit

De volgende keer als ik weer iets nodig heb ga ik zeker hier bestellen!

Vdbam bv 10-12-2019

Deskundig advies en geen verkoopgedoe maar professionele advisering. Ik kom zeker weer terug!

Erik 10-12-2019

5 jaar garantie op mijn aangeschafte GoPro action cam gaf de doorslag om bij camera.nu te kopen, telefonisch contact naar aanleiding van een af bestelling van een assesoir verliep soepel. Een minpuntje, op een bericht op de chatbox heb ik de volgende dag pas antwoord gekregen, terwijl er volgens camera.nu binnen een uur wordt gereageerd.

Robert 10-12-2019

Zeer klantvriendelijk en pro-actief. Telefonisch consult was deskundig en achteraf nog een verzend advies gekregen waardoor het persoonlijk werd afgegeven. Kan niet beter :-)

Glain 10-12-2019

Gemakkelijk bestellen en duidelijke instructies. Betrouwbare en correcte levering

inOmaha 10-12-2019

Heb een Nikon Coolpix P1000 plus extra's gekocht in de winkel in Amsterdam. Mijn schoonzoon had mij op CameraNu geattendeerd. De bediening is perfect, kundig en zeer behulpzaam op fotogebied. Men neemt de tijd om de mensen te helpen. Ben wat dit betreft zeer tevreden met CameraNu. Zeker een aanrader als men iets op fotogebied wil aanschaffen. Voor mij is dit "de fotozaak" mocht ik nog weer eens iets nodig hebben.

Bart 10-12-2019

De prijs van was gunstig en de levering was snel. In het verleden heb ik eens een lens gekocht waar ik wat problemen mee had en dit werd ook keurig opgepakt.