Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MarjoleinD90 11-04-2012

Duidelijke website, product makkelijk vindbaar, goede informatie over product, leverwijze Pakjegemak (bezorgen bij PostNL-punt i.p.v. thuis) is ideaal!

gerwilma 11-04-2012

Kundige werknemers die ook nadat de garantie was verstreken van mijn video camera de moeite namen om hem na te kijken en contact met mij op te nemen wat het probleem was en dat zonder kosten. Altijd vriendelijke en behulpzame kanten service die ook daadwerkelijk iets voor je doen.

drakestein 10-04-2012

Duidelijke website, snelle levering, heel redelijke prijzen.

Marc-020 10-04-2012

Geweldige service, leverancier maakt waar wat op de website staat. Product voor 22.30h aangevraagd volgende dag in huis.

Johannes41 10-04-2012

Prima website, vraagt wel wat gewenning maar dan is het gemakkelijk.
Mijn bestelling werd keurig de volgende dag bij het ophaalpunt bezorgd, on 15:00 uur was mijn bestelling al binnen.

Roel Zeist 10-04-2012

Snelle reactie op mails, duidelijke aanwijzingen. De levering binnen 24 uur, ook op zaterdag, was prima voor elkaar.

Hanzl 10-04-2012

Zoals altijd ook nu weereen zeer snelle en correcte service!
Camera is boven verwachting goed. Ook hier snelle responsetijden ;-)

Henk Zeilstra 10-04-2012

Zeer goede prijs kwaliteit, vergelijkbaar met kamera express vwb assortiment, maar veel goedkoper

Barry65 10-04-2012

's-avonds besteld voor 2200 uur volgende dag al op kunnen halen op het postkantoor. Kan bol.com wat van leren, die beloven van alles maar leveren niet!

KIRE fotografie 10-04-2012

Het is een goede website , en het persoonlijke contact over de levering is erg fijn. Er was een mogelijkheid om de route van de koerier om te gooien zodat ik de rol op tijd had voor een belangrijke shoot....super dus.

Kees F. 10-04-2012

Alles uitstekend, duidelijke prijs, ruim voldoende info over het product, goede website, verzenden heel duidelijk en supersnel. Dit was mijn eerste bestelling, zeker niet de laatste ! 200% TOP!!!

Koen1995 10-04-2012

Buiten de kwaliteit van het product, welke natuurlijk los staat van de winkel, was de service uitermate goed. Na het goed kunnen vinden van het product, voor een mooie prijs, was de bestelling na een paar uur binnen en verzonden. De volgende dag 9:50 was de camera er. Dat is pas goed.

Dirk.J de Boer1963 10-04-2012

Ik moet eerlijk zeggen: Alles is 100% gegaan. Ik vind het reuze makkelijk bestellen, betalen en de volgende dag al in huis.
mijn complimenten.

Rcwd 10-04-2012

Overzichtelijke website, snelle levering en mooie prijs.
Maar toen ik mijn camera uit de doos haalde, zaten er vlekjes op de lens en iets wat leek op een kras.
Toen ik mijn lens schoonmaakte bleek die kras gelukkig een krasvormige vlek te zijn, dit vind ik iets minder netjes.

Cvi65 10-04-2012

Zoals altijd: goede informatie, makkelijk bestelproces, snelle en betrouwbare levering. Ook de wijze waarop je op de hoogte wordt gehouden verdient een pluim.

S.Kloots 10-04-2012

Keurige en snelle afhandeling van de bestelling.
Netjes verpakt en onbeschadigd ontvangen.

jena1953 10-04-2012

Een overzichtelijke site met goeie prijzen, super snelle levering met aangetekende verzending. Bij een volgende aankoop zal ik hier zeker terugkomen

Bart Mendelson 10-04-2012

gewoon alles prima in orde

Willemijn 1950 10-04-2012

De regencover een paar dagen in bezit. De regencover gaat snel om de camera heen, is goed te bedienen door de twee openingen aan de zijkant. De achterkant is goed zichtbaar door de transparante achterkant. Ook als de camera op een statief staat is de regencover snel aan te brengen. Prijs, kwaliteit goede verhouding.

W.Beernink 10-04-2012

Je wordt zeer vriendelijk te woord gestaan.En de levering is perfect gegaan.Precies zoals het staat op de website.

GerbenV 10-04-2012

Zeer goede service. 's Avonds m 22:00 besteld en de volgende middag al in huis. En nog gratis levering ook.

GoffyO 10-04-2012

's Avonds besteld en de volgende middag in huis. Gratis aangetekende verzending.

Ari Rafiman 10-04-2012

In 2007 een Canong gekocht via Cameranu.nl. Nu deze Samsung tegen de scherpste prijs. Binnen 24u in huis. Bereikbaarheid van Cameranu.nl is geweldig. E-mails werden allen binnen 1 uur beantwoord. Zeker een aanrader.

SvanH 10-04-2012

Na tevergeefs de camera by Bol.com besteld te hebben (na twee weken nog niet geleverd) heb ik een tweede poging gedaan bij CameraNU.nl. Hier werd mijn bestelling wel direct en zeer secuur afgehandeld (inclusief automatisch mailtje bij versturen met track&trace) en had ik de camera de volgende werkdag al in huis. De camera direct in gebruik genomen tijdens vakantie van twee weken in Toscane, met mooie foto's als resultaat (vooral relatief goed in situaties met weinig licht) zeker als je het zeer kleine formaat en toch 12x zoom in ogenschouw neemt.

Kortom hier spreekt een tevreden klant.

Tabtab 10-04-2012

Website is duidelijk en producten zijn eenvoudig te vinden. Voorraden staan duidelijk aangegeven en artikel wordt direct verzonden. De service supersnel bezorgd is erg handig. Bestellen tot 22.30 en morgen in huis werkt perfect!

Camera17 10-04-2012

Supersnelle levering, overzichtelijke site, duidelijke communicatie!

itdokter 10-04-2012

Prima website...je weer precies waar je aan toe bent. Levering was zoals aangegeven. Alles helemaal in orde.
After sales was niet van toepassing.

Ssjaak 10-04-2012

Goede, duidelijke en snelle site.
Bestellen is eenvoudig. Ontzettend snelle levering!!

ko Nelis 09-04-2012

De website is duidelijk ingedeeld. Ik kon het artikel gemakkelijk en snel vinden. De technische specificatie is uitgebreid en duidelijk.
De bestelling ging gemakkelijk. Ook de betaling gaf geen problemen dankzij de duidelijke instructies.
Na betaling ontving ik direct een e-mail dat mijn bestelling in behandelinwas genomen. De volgende dag had ik mijn microfoontje in huis.
Dit was de 1e keer dat ik iets bij CameraNu heb besteld. Als ik weer iets nodig heb bestel ik het zeker weer bij CameraNu, omdat naast alle genoemde pluspunten zij ook scherpe prijzen hanteren.
J.A.Nelis

KasiaN 09-04-2012

That's not the first and most likely not the last purchase I've made via CameraNU. Quick response time to e-mail query (in English! which in the country where almost everyone speaks English is still not that common), order made at 22:09 has been sent out the same day/night (wow!), arrived following day (shame I was away and had to wait till day after) in a perfect condition. So far one photo trip made with my new tripod which not only met but even exceeded my expectations.

JoyWen 09-04-2012

Erg makkelijk te bestellen.
Om 22.20 uur besteld en de volgende dag al geleverd:-)
SUPER!

J.C. van Esch 09-04-2012

Uitstekende levering, snel in huis en gratis verzonden.

Haggis-55 09-04-2012

De website is duidelijk wat produkt indeling betreft en het gezochte product is dan eenvoudig te bestellen.
Mij werd kenbaar gemaakt, dat het 5 tot 10 werkdagen zou duren voor het geleverd zou kunnen worden.
Echter binne 4 dagen had ik het bestelde product in huis.

Hulde.

De zoveelste positieve ervaring in korte tijd

Helistarter 09-04-2012

Prima shop, erg duidelijk en snel

Gulio123 09-04-2012

Goede duidelijk website met een groot aanbod van camera apparatuur. De leveringsdatum was echter langer dan verwacht.

E. Boss 09-04-2012

De website is op zich goed met veel informatie over de producten. Om je een goed beeld te kunnen vormen van welk product met welke eigenschappen je nodig hebt zal je van de filterfunctie gebruik moeten maken. Dat kan soms een uitdaging zijn. Ik zag soms door de bomen het bos even niet meer. Maar de aanhouder wint en zoals gezegd: je krijgt voldoende info om dan een geïnformeerde keuze te kunnen maken.

De bereikbaarheid van zowel de website als de fysieke winkel zijn uitstekend. Nooit problemen gehad met de website, de fysieke winkel ligt op een industrieterrein voordat je Urk binnenrijdt. Makkelijk aan te rijden en voldoende parkeerruimte.

Het bestelproces via de website is makkelijk en overzichtelijk. De levering was snel, de verpakking goed zodat het product onbeschadigd in onze handen kwam. Waarom het kopje "Bestelling en Levering" dan toch een wat lagere score laat zien? Toen ik enige weken geleden de fysieke winkel heb bezocht heb ik ook mijn e-mail adres laten noteren. Als je dan op op een later tijdstip via de site een profiel wil aanmaken krijg je de foutmelding dat je e-mailadres al in het systeem staat. Da's lastig als je vaker wat via de site wil kopen en niet telkens je adresgegevens en dergelijke wil invieren.

Ik beoordeel de after-sales als prima naar aanleiding van mijn fysieke bezoek aan de winkel. Hoewel de reden van het bezoek niets te maken had met de camcorder was wel duidelijk hoe het personeel tegen de klant en hun werk aankijkt. Ik had een redelijk prijzig accessoire nodig waar men zowel het origineel van kon leveren als imitatie. Hoewel het origineel 2X zo duur was probeerden ze me niet naar het dure product te pushen.

842923 09-04-2012

Alles verliep zoals het hoort. Duidelijk, snel geleverd en goed schokvrij verpakt. Uitstekend adres.

Ben Pereboom 09-04-2012

makkelijk bereikbare en uiterst intuitieve website, makkelijk het produkt gevonden, bestelling binnen 36 uur geleverd. SUPER!!

dimple64 09-04-2012

Duidelijke site, goed opgedeeld in rubrieken. Goede voorraad. Scherpe prijzen. En voor mij het belangrijkste argument om bij CameraNU te bestellen; altijd volgende dag geleverd, zelfs als je de avond ervoor pas hebt besteld. Als alle webshops op deze wijze zouden handelen was er geen enkele reden meer om naar een echte winkel te gaan. Voorbeeld!

Vincent298 09-04-2012

Cf cards besteld via de site, en keurig optijd geleverd via de post

Lisa Metz 09-04-2012

Ik had telefonische de bestelling door gegeven en de volgende dag opgehaald. De macro lens lag daar keurig klaar. Bij het ophalen nog wat advies tips gekregen heel klant vriendelijk.

Henrip.p 09-04-2012

Item goed en snel ontvangen. Prettige site en goede afhandeling en service, net als met de andere items doe ik bij CameraNu heb aangeschaft. Aanrader.

ekalle 09-04-2012

Snelle levering, duidelijke website, en geen verzendkosten. De prijs was ook lager dan bij concurrenten.

Zeer tevreden.

Bart van Dieken 09-04-2012

Aftersales is uitstekend, gratis nummer en je wordt keurig geholpen. Groot aanbod tegen voordelige prijzen.

hkw54 09-04-2012

Als je weet wat je zoekt, heb je binnen een paar tellen de bestelling afgerond. Goede prijzen en diverse pakketten eenvoudig te bestellen. Snelle levering.

dre60 09-04-2012

Prettige website om iets te zoeken en ook staat de beschikbaarheid erbij,dit
is op andere sites wel eens anders.

Hans Lucas 09-04-2012

Camernu is een zeer klant- en service gerichte onderneming. De site is helder en goed. Duyidelijke informatie is daarvan te halen. Afspraak is afspraak. De helpdesk is gewoon super. Verder is de klantensevice zeer goed en meedenkend. In de afgelopen jaren heb ik meerder bestellingen bij cameranu gedaan. Alles loopt gesmeerd. Echt top.

Rob van Oostveen 09-04-2012

CameraNU heeft een zeer duidelijke website met artikelen tegen een beslist scherpe prijs.
Zeer opvallend is de razendsnelle levering: 's avonds besteld, de volgende morgen om 9m uur in huis!

Robert1984 09-04-2012

Bestelling verliep vrijwel vlekkeloos, behalve dat de bestelde cameratas in werkelijkheid vele malen groter was dan verwacht. Klantenservice reageerde vrijwel direct op mijn e-mail(s) en kwam met een perfecte oplossing. Tasje is terug gestuurd, en de waarde hiervan verrekend in de nieuwe bestelling, welke ik via een link in de mail met iDeal kon betalen. 's avonds tegen 22:00 betaald en de volgende ochtend rond 10:00 was het pakketje al binnen. Top service!

M.Corbey 09-04-2012

Snelle levering, product als afgesproken