Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

I.V. Lobato 12-04-2012

Besteld en de volgende dag afgeleverd op het opgegeven adres. Zeer goed te volgen. Prima service.

Klantwtqwqoiy 12-04-2012

Een van de laagste prijzen waarbij meteen een compleet pakket werd aangeboden. Bestelling volgende dag in huis.

ROLO pictures 12-04-2012

Benadering komt op mij klantgericht over: vriendelijk en met interesse.
Pluim hiervoor, helaas is het meer uitzondering dan regel !

Bob1870 12-04-2012

Ik kon een nieuwe
iPad kopen die verder nergens meer te krijgen was. Goede communicatie over de telefoon en verder alles prima geregeld, betaling/bezorging/verpakking. 100% tevredenheid!

Will1234 12-04-2012

Deskundig personeel, zeer vriendelijk. Verkeerde betaling snel en correct afgehandeld.

sjaantbanaan 12-04-2012

Een van de weinige webshops die je aan de telefoon echt verder helpen en niet doen alsof je dom bent.

Ton Tieleman 12-04-2012

alles is goed geregeld en snel bezorgd. Cameranu komt als zeer betraouwbaar over

Carla 123 12-04-2012

's Middags besteld en de volgende dag in huis.
Duidelijke website.
Mw. aan telefoon wist niet of de lens zou passen. Gelukkig collega zocht dit uit, die het wel wist.

Edith B 12-04-2012

Heel aantrekkelijk vond ik de combo deals.
Zinvolle accessoires waar je echt je voordeel mee kunt doen!
Het contact met camera nu was , ook al voor de aanschaf, heel erg goed.
Mijn vragen werden vlot beantwoord.Ik kreeg goed advies.
De dag na de bestelling geplaatst en betaald te hebben, werd het pakket al bezorgd.

Katinka3 12-04-2012

De bestelling was de volgende dag al binnen! keurig verpakt. Dit is de derde bestelling en ook de after sales is erg goed. Ik had een probleem met de flitstrigger en dat was ook keurig opgelost!

sweet17 12-04-2012

prima, de website was makkelijk en overzichtelijk en de bestelling had ik met een dag in huis. prima dus

Tim Vissers 12-04-2012

Precies zoals omschreven op de site.
Ondanks een BULK bestelling alles netjes verpakt en ik ben er erg blij mee...!

MSP2008 11-04-2012

Duidelijke site. Bestelling ging snel en zonder problemen. Fijn dat er bij de bestelling gunstige pakketten worden aangeboden.
Levering perfect en super snel. Gisteren besteld, vandaag geleverd.Super!

SjonSjonSjon 11-04-2012

Goed werkende website, alles te vinden, maar niet echt gelikt.
De bestelling en levering ging, zoals al eens eerder geconstateerd, erg goed en snel.

sansouci 11-04-2012

Een duidelijke website, waarop je alles kan vinden wat je weten wilt,
en een zeer vlotte behandeling en levering!

nomennescio20006 11-04-2012

Razend snel geleverd, om 21.00 uur besteld en de volgende ochtend al om 08.30 uur mogen ontvangen. Klasse.

M C J 11-04-2012

Website: Prima in orde. Categorisering kan beter, maar daar biedt de zoekfunctie ondersteuning.
Bereikbaarheid: Uitstekend.
Bestelling en levering: Prima! Op voorraad, dus volgende dag in huis.
After sales: een probleem in de iDeal betaling, zorgde ervoor dat ik opnieuw een bestelling moest plaatsen om dit tijdig af te ronden. De dubbele, mislukte bestelling was al opgelost voordat ik contact had opgenomen met de klantenservice. Zeer scherp!

J.H. Valk 11-04-2012

uitstekende afhandeling en snelle levering.

Jan Verbeek 11-04-2012

Allereerst een prettige website om te zoeken en te filteren wat je nodig hebt! Een voorbeeld voor veel andere sites. Tevens prima geholpen bij het vragen van advies via de telefoon! Geen ellenlange wachttijden maar keurig en vlot geholpen door een zeer vriendelijke dame!
De bestelling werd inderdaad conform afspraak afgeleverd en is ook helemaal volgens verwachting!

Een aanrader en zeker weer mijn keuze voor volgende bestellingen van cameraproducten!

marlou w 11-04-2012

Ik had al 2 canvasdoeken ontvangen van CameraNu.nl die waren zo ontzettend mooi, hierdoor heb ik nogmaals 2 canvasdoeken gaan bestellen en deze zijn ook prachtig mooi!!

Berna48 11-04-2012

Alles was prima gegaan.
Makkelijke betaling en goede afleverservise.
Nog extra informatie gekregen naar aanleiding van een telefoontje waardoor ik niet dingen kocht die eigenlijk niet nodig waren.

BenL01 11-04-2012

Snelle en correcte bezorging.

Mulepear 11-04-2012

Als ik op zoek ben naar een foto- of videocamera, dan ga ik o.a. naar CameraNU.nl (dat houdt dus in dat ik ook vergelijkbare sites bezoek).
Zoals alle vorige keren viel ook deze keer de prijs erg mee en de levering was conform hun slogan: "Vandaag voor 22.30 uur besteld, de volgende dag geleverd". Ook ben ik als klant netjes door hen op de hoogte gehouden van de voortgang van mijn bestelling.
Prima winkel die ik ook van harte heb aanbevolen aan familie en kennissen.

ilonbirg 11-04-2012

De goedkoopste die ik vinden kon op het internet voor de aankoop van een Nikon D90 body, supersnelle afhandeling en verzending, ben zeer tevreden.

Daniel Landre 11-04-2012

Vlotte website en keurige snelle levering volgens afspraak.

PatrickB88 11-04-2012

Na eerdere aankopen gedaan te hebben bij CameraNu wederom een aankoop gedaan. Zoals bij de eerdere aankopen een snelle en vlotte levering! Daarnaast dezelfde after sales service als ik gewend ben van ze, dit keer mij herinneren te registreren bij de importeur voor extra garantie, top van ze! Ik was het anders vergeten.

Shrikant Bindesrisingh 11-04-2012

Een hele goede service.
Makkelijk betalen via Ideal.
De bestelling goed te volgen.
Alleen bezorging was iets uitgelopen op de indicatietijd.

Ook een overzichtelijke site met hele verleidelijke combodeals!

Elspukkie 11-04-2012

Super goeie levering. 's Avonds om 21.00 besteld en de volgende dag al in huis. Was ook nodig omdat het een verjaardagskado was. :-)Kunnen veel webshops een voorbeeld aan nemen!

Fotograaf met taststok 11-04-2012

Snelle en correcte levering. De website is toegankelijk genoeg om visueel gehandicapten met een screenreader toegang te verlenen. Hierdoor kan ik zelfstandig bestellen.

Deze enquête is helaas niet toegankelijk. Dus ik voel me weer een hulpbehoefende.

HenRob 11-04-2012

Heb destijds een Epson Perfection V500 scanner besteld en kreeg hem onmiddelijk in huis. Helaas bleek de scanner een mankement te vertonen en is om die reden, in goed overleg,geretourneerd. Prompt daarna kreeg ik een andere nieuwe Epson Perfection V500 scanner toegestuurd. Ook die bleek een mankement te vertonen.Deze mankementen heb ik uitvoerig doorgesproken met een tweetal vertegenwoordigers van Epson Nederland.Deze gaven mij het advies dit nogmaals met de leverancier Cameranu.nl door te spreken.Deze leverancier deed er helemaal niet moeilijk over en adviseerde mij het apparaat te retourneren. Daarnaast gaven zij mij,op mijn verzoek, het advies een andere scanner aan te schaffen. Uiteraard heb ik bij Cameranu.nl een bestelling geplaatst voor een andere scanner. In afwachting daarvan heeft Cameranu.nl, op eigen initiatief, het bedrag van de vorige scanner aan mij geretourneerd. Voor mij en ik denk voor alle consumenten kan dit bedrijf als voorbeeld dienen voor alle andere bedrijven. Ben een en al lof over het totaal functioneren van CAMERAnu.nl. P.S. Bij mijn vorige bestelling, een digitale camera, werd ik ook uitstekend geholpen. Nogmaals lof voor deze vorm van verkoop en hulpverlening.

Rene 1957 11-04-2012

Gewoon goed, zoals je hoopt en verwacht. Vriendelijke medewerkers en snelle service.

MarjoleinD90 11-04-2012

Duidelijke website, product makkelijk vindbaar, goede informatie over product, leverwijze Pakjegemak (bezorgen bij PostNL-punt i.p.v. thuis) is ideaal!

gerwilma 11-04-2012

Kundige werknemers die ook nadat de garantie was verstreken van mijn video camera de moeite namen om hem na te kijken en contact met mij op te nemen wat het probleem was en dat zonder kosten. Altijd vriendelijke en behulpzame kanten service die ook daadwerkelijk iets voor je doen.

drakestein 10-04-2012

Duidelijke website, snelle levering, heel redelijke prijzen.

Marc-020 10-04-2012

Geweldige service, leverancier maakt waar wat op de website staat. Product voor 22.30h aangevraagd volgende dag in huis.

Johannes41 10-04-2012

Prima website, vraagt wel wat gewenning maar dan is het gemakkelijk.
Mijn bestelling werd keurig de volgende dag bij het ophaalpunt bezorgd, on 15:00 uur was mijn bestelling al binnen.

Roel Zeist 10-04-2012

Snelle reactie op mails, duidelijke aanwijzingen. De levering binnen 24 uur, ook op zaterdag, was prima voor elkaar.

Hanzl 10-04-2012

Zoals altijd ook nu weereen zeer snelle en correcte service!
Camera is boven verwachting goed. Ook hier snelle responsetijden ;-)

Henk Zeilstra 10-04-2012

Zeer goede prijs kwaliteit, vergelijkbaar met kamera express vwb assortiment, maar veel goedkoper

Barry65 10-04-2012

's-avonds besteld voor 2200 uur volgende dag al op kunnen halen op het postkantoor. Kan bol.com wat van leren, die beloven van alles maar leveren niet!

KIRE fotografie 10-04-2012

Het is een goede website , en het persoonlijke contact over de levering is erg fijn. Er was een mogelijkheid om de route van de koerier om te gooien zodat ik de rol op tijd had voor een belangrijke shoot....super dus.

Kees F. 10-04-2012

Alles uitstekend, duidelijke prijs, ruim voldoende info over het product, goede website, verzenden heel duidelijk en supersnel. Dit was mijn eerste bestelling, zeker niet de laatste ! 200% TOP!!!

Koen1995 10-04-2012

Buiten de kwaliteit van het product, welke natuurlijk los staat van de winkel, was de service uitermate goed. Na het goed kunnen vinden van het product, voor een mooie prijs, was de bestelling na een paar uur binnen en verzonden. De volgende dag 9:50 was de camera er. Dat is pas goed.

Dirk.J de Boer1963 10-04-2012

Ik moet eerlijk zeggen: Alles is 100% gegaan. Ik vind het reuze makkelijk bestellen, betalen en de volgende dag al in huis.
mijn complimenten.

Rcwd 10-04-2012

Overzichtelijke website, snelle levering en mooie prijs.
Maar toen ik mijn camera uit de doos haalde, zaten er vlekjes op de lens en iets wat leek op een kras.
Toen ik mijn lens schoonmaakte bleek die kras gelukkig een krasvormige vlek te zijn, dit vind ik iets minder netjes.

Cvi65 10-04-2012

Zoals altijd: goede informatie, makkelijk bestelproces, snelle en betrouwbare levering. Ook de wijze waarop je op de hoogte wordt gehouden verdient een pluim.

S.Kloots 10-04-2012

Keurige en snelle afhandeling van de bestelling.
Netjes verpakt en onbeschadigd ontvangen.

jena1953 10-04-2012

Een overzichtelijke site met goeie prijzen, super snelle levering met aangetekende verzending. Bij een volgende aankoop zal ik hier zeker terugkomen

Bart Mendelson 10-04-2012

gewoon alles prima in orde

Willemijn 1950 10-04-2012

De regencover een paar dagen in bezit. De regencover gaat snel om de camera heen, is goed te bedienen door de twee openingen aan de zijkant. De achterkant is goed zichtbaar door de transparante achterkant. Ook als de camera op een statief staat is de regencover snel aan te brengen. Prijs, kwaliteit goede verhouding.