Deze score is berekend op basis van 2384 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jelmer_V 28-04-2012

De bestelde flitsers werd netjes volgens afspraak geleverd. Er wordt een losse groothoekdiffuser bijgeleverd. Wij hadden ook nog een Omni-Bounce meebesteld. Het werkt allemaal prachtig.
Toen ik nog vragen had over de diffuser en Omni-Bounce werd ik vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen. ik werd zelfs teruggebeld, zodat men de flitser er zelf ook even bij kon pakken. Goed geregeld!

FP Video 28-04-2012

Prima service en overzichtelijke bestelshop. Kreeg het aangetekend verzonden, zonder dat ik dat aangefinkt had. Schijnbaar zat het bij het product in. Toch wel top, omdat ik daar vanwege het kostenplaatje niet voor gekozen had.

RogerC 28-04-2012

Als enige winkel was dit artikel op voorraad en na bestelling ook de volgende dag al op de mat!
De informatie ,via de telefoon, was uitstekend. Een zekere aanrader om via CameraNu je arikelen te bestellen. Dit is niet mijn eerste aankoop via CameraNu dus ik spreek uit ervaring.Gewoon grote klasse en service waar dit bedrijf voor staat!

Gert-Jan Koekkoek 28-04-2012

In de winkel ben ik deskundig geholpen en kreeg goede adviezen, waarbij de nadruk werd gelegd op de kwaliteit en niet zozeer op de prijs.

Het was druk maar door een goede organisatie hoefde ik niet lang op mijn beurt te wachten.

lucky one 28-04-2012

prima en duidelijk voorraadbeheer, klantvriendelijke bediening.

Wilco77 28-04-2012

Het product werd erg snel geleverd. Helaas voldeed het product zelf niet aan mijn verwachtingen. Via de website van Kieskeurig kon ik snel en eenvoudig het product weer teruggeven. Zonder problemen en met prima begeleiding van de klantenservice. Chapeau!

dreupiet 28-04-2012

De bestelling is vlot geleverd en prima verpakt zodat beschadigen bijn uit gesloten is.
je wordt prima op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

tedk 28-04-2012

levering kwam bij tweede poging twee uur eerder dan melding van vroegste aflever-tijdstip. Dit is echter niet te wijten aan cameranu.nl

Adriaan13 28-04-2012

gemakkelijk te vinden en te bestellen
snelle en correcte afhandeling
prima ervaring, ook vorige keer met de aankoop van de camera

Jilles Gracia Y Madariaga 28-04-2012

Buiten de kwaliteit van het aangeschafte product ben ik ook zeer tevreden over deze webwinkel. Ik had al eerder een aankoop gedaan welke ook zeer snel geleverd werd ook het artikel was nergens goedkoper evenals het nu aangeschafte product. Al met al genoeg redenen om er in het vervolg als eerste bij deze webwinkel te gaan kijken bij een volgende aankoop

Flipje uit Tiel 28-04-2012

De Colormunki Display was op voorraad volgens de website. Besteld op zaterdag en maandag werd alles keurig verstuurd. Dinsdag heb ik het in goede orde ontvangen. Ik kreeg maandag keurig een verzendmelding met track- en trace nummer. Prima.

Ad van der Horst 28-04-2012

Zowel de snelheid van afhandelen, als de berichtgeving omtrent de status van mijn order verliep vlekkeloos. En inderdaad was het voor half elf 's avonds besteld, de volgende dag al in huis.
Prima service

dickneuf 28-04-2012

Digitale camera gekocht bij cameraNU.nl op aanraden van een vriend, ik heb er geen spijt van goeie service savonds gekocht en de andere dag al in huis supper!!! ook de prijs nergens goedkoper

NikonAad 28-04-2012

Overzichtelijke webshop. Je kan heel specifiek zoeken met de filters of juist even "rondneuzen" op zoek naar een produkt van je keuze.
De prijzen (incl. verzendkosten) zijn concurrerend en de levertijd kort.
Mijn volgende aankoop doe ik denk ik weer bij CameraNU!

Diesel 701 28-04-2012

Helemaal super,had de volgende dag mijn camera in huis,tegen een erg lage prijs !Hartelijk dank!

riny1961 28-04-2012

Nu 3x bestelling geplaatst bij cameranu (2x compact cameraatje- deze keer 'n objectief voor DSLR). Telkens weer aangenaam verrast door de supersnelle levering. Deze keer had ik 'n algemene vraag over het geleverde product, ik kreeg na 20 min. al een reactie per e-mail !

leonboeijen 27-04-2012

CameraNu staat achter haar product met goede service, snelle levering en staat open voor o.a technische vragen.

Knilloh 27-04-2012

CameraNU was de snelste die de scanner op voorraad kreeg en was ruim goedkoper dan b.v. Bol.com.
Levering snel: binnen één dag.
Koop er zeker weer!

PHramed by AmPHoria 27-04-2012

Duidelijke site, bestellen ik gemakkelijk (je hoeft geen account aan te maken) en er wordt goed afgestemd over de levering van het product.

jkoljpolkfnen24 27-04-2012

In eerste instantie werd aangegeven dat het product niet op voorraad was. Je wordt goed op de hoogte gehouden en wellicht een dag later werd het al bezorgd. Snelle service, goede communicatie.

A. Kramer 27-04-2012

website ontdekt via kieskeurig, naar aanl. van positieve reviews en voorwaarden besloten bij CAMERA NU te bestellen.

bereikbaarheid : duidelijk en helder met uitvoerige berichtgeving over het aan te schaffen produkt

bestelling: eenvoudig, op voorraad en snel te regelen
levering echt supersnel, volgende ochtend binnen, geweldig kon niet beter
after sales alle vertrouwen in mocht dit nodig zijn

Seoba 27-04-2012

Ik ben snel en vakkundig geholpen, men heeft tijd aan mij besteedt, zowel per telefoon en ter plaatse in Urk.Problemen werden direct opgelost. Prima service.

vicor 27-04-2012

Goede concurerende prijs voor het toestel.
De voornaamste keuze voor jullie webshop is omdat er geen verzendkosten zijn, wat de drempel voor aanschaf heel klein maakt. De snelle levering is absoluut een pluim waard.

C.de Waal 27-04-2012

Uitstekende website "makkelijk te bestellen"snelle levering.

Eddo de Leeuw 27-04-2012

Over Sigma niets dan lof, dus ook wat dit objectief betreft. Aanvankelijk ontving ik een verkeerde lens. Na telefonisch contact met een medewerkster (helaas ben ik haar naam vergeten)van CameraNu bleek dat dit een fout van de fabrikant betrof. Drie dagen na retourzending heb ik de juiste lens alsnog ontvangen. Mijn complimenten voor de medewerkster aan de telefoon en de snelle oplossing van CameraNu.

TvdVeen 27-04-2012

s,avonds om halt tien besteld en betaald via ideal, volgende half een al op het aangegeven bezorgadres (afhaalpunt) super!

olekl 27-04-2012

geleverde remote control bleek lekkende batterijen te hebben. zeer adequate snelle reactie op mail en na enkele dagen een nieuw exemplaar in huis.

Marc de Roeck 27-04-2012

Zeer goede website, zeer snel antwoord op bijkomende vragen en zeer snelle levering. Het is de 2de x dat ik een bestelling plaats bij CAMERANU en het zal zeker niet de laatste zijn.

moi.erik 27-04-2012

Informatieve site. What you see is what you get. Plus vriendelijke en adequaat handelende dame bij order admin - uniek!

Tango10 26-04-2012

Camera Nu is voor mij een uiterst betrouwbare zaak die waarmaakt wat ze beloven en vaak meer dan dat.
Ik zelf kom regelmatig naar deze zaak ondanks dat ik hiervoor 150 km er vandaan woon. Als dat niet mogelijk is, kan ik terugvallen op de heldere betrouwbare site en (after)sales.
TOP...doorgaan zo!!

Henk Arentsen 26-04-2012

Altijd een beetje terughoudend bij een webshop, maar CameraNu heeft zijn beloftes totaal waar gemaakt. Zeer snelle levering, veel email contact, uiterst correct in communicatie en alles wat men afgesproken heeft met mij, hebben ze helemaal waar gemaakt en nageleeefd.
Kortom een uitstekende partner om te bestellen en te kopen n dus zaken mee te doen.

h.vruggink 26-04-2012

Ze maken waar wat ze beloven: zeer snelle levering en concurerende prijzen. Meerdere producten aangeschaft bij deze firma ( printer, scanner en recentelijk een Panasonic video camera. De aangeschafte artikelen werden snel geleverd en werken zonder problemen.

Blauwvinger12 26-04-2012

Artikel precies volgens afspraak bezorgd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aeverbeek 26-04-2012

Prima website. Keurige hulp aan de telefoon, en accurate informatievoorziening daarop volgend. Supersnelle levering!

Bert Kepel 26-04-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is goed.
De bestelling en de levering is keurig en op tijd volgens de gestelde regels op de website.
Met de after sales heb ik nog geen ervaring omdat ik er nog geen gebruik van heb gemaakt.

Remco2307 26-04-2012

Zeer vlotte levering!
Deze camera was nog bijna nergens op voorraad en op zo'n korte termijn leverbaar.
Bij CameraNU.nl was de prijs gunstig en ze konden deze super mooie camera in de juiste kleur (zilver) de volgende dag al leveren! Top service!
De volgende dag direct nog andere spullen voor de camera besteld. Ook deze werden binnen 1 dag geleverd!
Geweldig!!

Cameranu fan 26-04-2012

Zoals een webshop hoort te zijn, goede prijs, snelle levering, en heldere snelle communicatie, daar kunnen vele webshops een voorbeeld aan nemen!

Chrislbr 26-04-2012

Het vinden van een moeilijk product ging gemakkelijk op de site. Snelle levering.

Touring02 26-04-2012

Website is overzichtelijke en bestelsysteem werkt probleemloos. Prijs voor dit toestel was scherp en zeker zo belangrijk ook op voorraad in deze kleur !
Continue updates via e-mail m.b.t. de afhandeling van mijn bestelling, levering binnen de toegezegde termijn. Daar valt niets tegen in te brengen. Uitstekend voor mekaar, een voorbeeld.

hvrees 26-04-2012

Goede en duidelijke website, groot produktassortiment,
Vlotte afhandeling, vriendelijk en adequate hulp bij telefonische informatie

P.C. BVos 26-04-2012

vaste klant; en niet voor niets. Het enige dat ik op CameraNU heb aan te merken, is dat ik door hen gedwongen word digitale facturen te accepteren, zonder enig alternatief. Hoewel dat absoluut onbehoorlijk is, staat daar qua pakket, prijs en klantvriendelijkheid zoveel tegenover, dat ik blijf terugkeren en het bedrijf links en rechts aanbeveel.

Chiel Broerse 26-04-2012

Gekochte scanner (Reflecta) begaf het binnen een jaar. Opgestuurd naar Cameranu. Reparatie duurde lang en kreeg daarom een nieuwe, vervangende scanner opgestuurd. Informatievoorziening en service zijn werkelijk top.

cor1959 26-04-2012

een prima site
en een perfecte snelle levering

Marcellodisarronno 26-04-2012

Goede webshop; scherpe prijzen en een prettige snelle service. Ik had een product gekocht wat tegenviel, ik kon het zonder problemen retourneren en er is persoonlijk contact met me gezocht. Fijne winkel!

Kevin_H 26-04-2012

Snelle service, precies wat er beloofd is.

Depicker 26-04-2012

Ik had volgens de gegevens op de website een ucb kabel voor mijn Nikon D5000 besteld. Er stond echter een foutje op de site waardoor ik de verkeerde besteld had. Na contact met de webshop kon ik deze inruilen voor de juiste kabel. Het verschil in prijs en mijn verzendkosten om de kabel terug te sturen kreeg ik teruggestort. Prima service na verkoop en het kabeltje werd ook vlot ingeruild. Ik koop hier zeker nog !!!

whatsaname 25-04-2012

Apparaat goed verpakt en snel ontvangen na bestelling. Inmiddels getest en ok bevonden. Een NL talige handleiding zou nog prettig zijn, maar ik had ook niet veel moeite met de duitstalige handleiding.

edith4321 25-04-2012

Ook nu weer een goed advies en snelle levering.
Camera nu blijft in de "picture"

Repelstee1tje 25-04-2012

Website is duidelijk en adequaat.
Antwoorden op vragen per mail komen vlot.
Levering is heel vlot, gewoonlijk de volgende dag bij iDeal-betaling.

Ik heb geen problemen gehad, da's mooi natuurlijk, maar kan dus de aftersales niet beoordelen.

Lex Kruijer 25-04-2012

De camera en de lens waren overal slecht verkrijgbaar. Op een avond werden ze op voorraad gemeld op de website.
Beiden besteld, met de afspraak ze de volgende dag in Urk af te halen. De website vermeldde dat de voorraad altijd klopte. De volgende dag bleek dat er slechts 1 camera en 1 lens geleverd waren, en die lagen voor mij klaar. Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Deze zaak verdient zijn reeds opgebouwde reputatie!