Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

N aam 22-04-2012

Goed werkende website en zeer vlotte levering.

Alexander Zoutenbier 22-04-2012

Vorige week heb ik op CameraNU een nieuwe flitser gekocht. Op de site die erg overzichtelijk is heb ik het model wat op mijn camera past snel gevonden. Ik heb het product op zondag besteld en had het dinsdag thuis.

Rob Willeman 22-04-2012

De scanner werd spoedig conform de bestelling geleverd. Daarnaast werden er diverse e-mails gestuurd over de voortgang van de bestelling. Het product is netjes ontvangen en doet het naar verwachting.

marcogti 22-04-2012

Een zeer goede website en hele snelle levering ik ben erg tevreden .

koentje01 22-04-2012

prima service, snelle levering, geen verzendkosten, uitstekende prijs

hans haanskorf 22-04-2012

Betaling en bezorging zonder problemen.
Bestelde spullen zijn snel in huis.
Prima service

Karmannetje64 22-04-2012

De website is overzichtelijk en goed toegankelijk. De levering van de bestelling is precies volgens afspraak gegaan. Bij de documenten miste ik de garantietermijn. Er zat wel een garantie formuliertje bij, maar die is niet erg duidelijk wat je er mee moet doen. De verpakking zag er verzorgd uit.

Anton de Weijer 22-04-2012

Zeer bereikbare site
Telefonisch snel en adequaat gereageerd op wijziging

Willem Abraham 22-04-2012

Aankoop prima afgewikkeld, correcte product informatie, nette bevestiging,snelle levering,prima apparaat

Tom van Doesburg 22-04-2012

Helemaal niets mis mee. Keurig op tijd en werd allemaal netjes afgehandeld.

dblobsang 22-04-2012

Ik ben zeer te spreken over de afhandeling van m,n aankoop, die ik de volgende dag al binnen kreeg.
Complimenten voor de snelle en net verzorgde bestelling.

Henrique50 21-04-2012

Zowel de site als telefonisch goed bereikbaar, bestelling en levering op de aangegeven dag en tijd. Aftersales vanwege de goede levering niet nodig gehad.

max koot 21-04-2012

Flitser was niet op voorraad, was me bekend, stond aangegeven op de site. Binnen twee dagen kon cameranu.nl die toch leveren. Prima informatie en communicatie over het bestelde.

inge schokkenkamp 21-04-2012

prima produkt goede prijs leuke actie tijdschrift erbij

HansDirk 21-04-2012

Website: Zeer overzichtelijk
Nooit problemen m.b.t. bereikbaarheid
Levering op tijd en onbeschadigd
Telefonische vraag goed opgelost

LoekUp 21-04-2012

Super webshop, nu voor de 2e keer een bestelling gedaan, makkelijk simpel en sipper snelle service! Super!

Wendy2013 21-04-2012

Alles is prima verlopen, website is heel duidelijk en bestelling en levering is ook goed gegaan. Alleen had ik mezelf een dag vergist, er stond namelijk voor 22.30 uur besteld, volgende werkdag in huis. Nu had ik het zaterdag besteld en verwacht dat het maandags er zou zijn, mijn fout... zaterdag zelf is natuurlijk geen werkdag.

Annekemperman 21-04-2012

Bestelling de volgende dag al binnen! Ook na enkele dagen prima telefonisch geholpen door een medewerker van cameranu na het stellen van een aantal vragen.

Caatje33 21-04-2012

Snelle levering. Website is overzichtelijk met goede zoekmachine. Camera heeft veel mogelijkheden. Kwaliteit van de foto's is heel goed.

Cees98 21-04-2012

Website heeft mogelijkheid om een bestelling te doen zonder overbodige gegevens in te tikken, en vrij te zijn van aanbiedingen in de toekomst.
Levering zonder transportkosten.
Uw levertijd klopte exact.

Richard___68 20-04-2012

Eerste levering keurig op tijd, had per ongeluk 1 kleinigheid verkeerde maat besteld -- zonder meerkosten keurig omgeruild. Goede service!

mi18 20-04-2012

De camera op vrijdag rond 20.00 uur besteld. Direct een mail met de order bevstiging. Na tien minuten een mail met de uitleg over de procedure. Na twee uur per mail een bevestiging dat de bestelling is verstuurd inclusief code voor de bezorgings status.De bestelling werd de volgende dag (zaterdag) rond 14.00 uur bezorgd.

Marie 28 20-04-2012

De winkel is prima te bereiken en de verkoop ging naar volle tevredenheid met goede tips en aanbevelingen.

John de W. 20-04-2012

-De website is duidelijk, volledig en klantvriendelijk.
-De bestelling is in goede orde ontvangen na een zeer
snelle levering.
-De after sales was naar volle tevredenheid door de
status informatie van de bestelling en de mail met de
leverdatum.

EOS DSLR filmer 20-04-2012

Alles verloopt heel vlot. Zoals op de site staat is de bestelling binnen twee dagen bij mij in België toegekomen. Top. Van mij ben je nog niet af, ik kom terug.

Lou12 20-04-2012

Tweemaal telefonisch contact over levering geen wachttijd en correcte afhandeling van de vragen.
Levering conform afspraak.

Anitadiana 20-04-2012

Een duidelijke site. De producten zijn makelijk te vinden. De bestelling is foutloos gegaan. De verschillende manieren van betalen en leveren is een pre. Mijn bestelling was er binnen 2 dagen zoals beloofd. Prima!

Frans Pfaff 20-04-2012

Ik had een vraag en werd keurig te woord gestaan.
Dezelfde dag de bestelling geplaatst en de volgende dag had ik de tas, netjes verpakt, in huis.

Henk Vaartjes 19-04-2012

Supersnelle levering en goed te traceren. Perfecte aangave van de voorraad op de website . Zeer overzichtelijke site die goed wordt bijgehouden.

lettie langelaan 19-04-2012

bestelling erg snel na bestelling ontvangen. Produkt lijkt helemaal super. Laagste prijs

Th.W.J.Pietersen 19-04-2012

Ik ben zeer tevreden over de veelzijdige keuze van jullie producten en de zeer vlotte levering

smeets0305 19-04-2012

Duidelijk, super snelle levering, combipaketten zijn erg makkelijk.

Inversc 19-04-2012

Zeer snelle levering van het product: ik had de camera om 22.20 uur 's avonds besteld en betaald via de webshop en de volgende dag had ik het product al in huis.
Enige minpunt is dat ik voordat ik het product kocht een mail heb gestuurd naar deze winkel met een vraag over de camera, hier heb ik echter nooit een antwoord op ontvangen.
Voor de rest ben ik erg tevreden.

ced1973 19-04-2012

Betselling super snel gegaan,
zou alleen het pakketje laten bezorgen bij een postkantoor kun je daar het pakketje ophalen thuis was de aflevering tussen 8 en 22:00 uur in de avond.
Mooie camera voldoet ruimschoots

Rijn j.c. 19-04-2012

Super snel en correct geleverd tegen laagste prijs

Danus 19-04-2012

Echt supersnelle aflevering van het toestel.
Duidelijke site en overzichtelijke informatievoorziening

Plien1960 19-04-2012

De Monitor is super! Eindelijk kan ik zien wat ik film met m'n Canon 5D Mark2.
Helder en scherp en met heel veel instelmogelijkheden.
Wel de accu en lader erbij bestellen. Er zit een aparte koptelefoonaansluiting op, deze is echter alleen te gebruiken bij het afspelen.
Eerst had ik de Caruba 7inch LCD 8007 besteld maar deze vond ik veel te groot voor op de camera en kun je niet met een accu op de camera bevestigen: zit je dus altijd aan een stopcontact vast!
Deze heb ik retour gestuurd: dit was geen probleem: binnen een week stond ook het geld weer op mijn rekening.

louwie 19-04-2012

website duidelijk, overzichtelijk, goedkoop en een hele snelle levering. kom in de toekomst zeker terug!

John flash 19-04-2012

perfecte behandeling van mijn order, ook ben ik telefonisch netjes vlot en deskundig te woord gestaan.

Willem Bentink 19-04-2012

Ik had een Canon zoomlens 18/135 besteld, het beeld wat deze lens gaf was niet echt om vrolijk van te worden. Na een telefoontje of ik de lens kon ruilen voor de Sigma zoomlens 18/125 was geen enkel probleem. De foto's met de Sigma zijn gewoon scherper.
Ik ben dus nog steeds een tevreden klant.

Wakaman 19-04-2012

Overzichtelijke website, plaatsen van bestelling is eenvoudig, ruime keuze aan betaalmogelijkheden, handige bezorgopties (Pakjegemak), snelle levering. Prima!

Wim hoving 19-04-2012

Camera 1 van de goedkoopste aanbiedingen. Telefonisch contact gehad. Prima antwoord op mijn vraag. (Vele webwinkels zijn moeilijk bereikbaar. CameraNu.nl niet)
Zeer snelle levering.(1 dag) Fototoestel goed en degelijk ingepakt. Kortom: Een bestelling en een levering zoals het altijd hoort te zijn!! Uitstekend

gertjand 19-04-2012

Zeer snelle en goede servide en een zeer correcte afhandeling. Zeer snel en correct antwoord op mijn vragen. Kortom, dit kan bijna niet beter

P. van de Breevaart 19-04-2012

CameraNu.nl heeft ene perfecte en snelle uitleveringen van bestellingen, indien niet voorradig is er goede en eerlijke communicatie.

MBT 19-04-2012

Netjes verpakt en snel geleverd. Ik heb gekozen om af te halen bij een tnt punt. Ideaal als je onregelmatig werkt en via de link in de mail kun je zien of je pakje er al is.

josverhoeff 19-04-2012

Informatie was goed, e-mails kwamen wanneer ik ze verwachtte en de linhoud (info over levering en betaling) was to the point

Willy Spetgens 19-04-2012

Eigenlijk alles prima, duidelijke website. Snelle en goed verzorgde bestelling en ook het beoordelingsverzoek acheraf tonen de professionaliteit, kwaliteitscontrole en kritische blik. Ga zo door!

E van Berkel 19-04-2012

Ik heb een UV filter en een rubbertje voor de zoeker van mijn camera besteld. De levering was snel en correct, helaas was het filter stuk in de verpakking. Ik heb direct na ontvangst gebeld met cameraNu en direct een gratis antwnr gekregen om het defecte artikel te retourneren. Een paar dagen later heb ik het nieuw filter ontvangen! top service zonder mokken!

T. van Kleef 19-04-2012

Overzichtelijke website. Concurrerende prijzen. Bestellen via de website eenvoudig. Na de bestelling volgende dag opgehaald bij afhaalpunt voor postpakketten. Levering was compleet en goed verpakt. Het allerbeste is natuurlijk dat de camera aan mijn verwachtingen voldoet.

Amir Koepon 19-04-2012

Uistekende levering, goed en deskundig advies (ook per telefoon), niets op aan te merken.Ik ben heel tevreden over het bedrijf.
Met hartelijke groeten,