Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Voorhoeve 04-05-2012

Goede service toen het niet bleek te werken. Ze hebben de kosten van de retourzending netjes betaald en een vervangend product gestuurd. Goede communicatie.

Paul Mevissen 04-05-2012

Ik werd (in de winkel) zeer vriendelijk, maar vooral ook vakkundig geholpen om mijn camera met toebehoren samen te stellen naar aanleiding van opties die ik op de site heb gezien. Er werd goed geluisterd naar mijn wensen en wat ik met de camera van plan was en we kwamen zo doende op een goede samenstelling waar ik tot op de dag van vandaag nog steeds heel erg tevreden mee ben. Ik had onlangs een probleem met de afstandsbediening en ik werd uitstekend geholpen. Het apparaatje bleek defect en zonder blikken of blozen kreeg ik een nieuwe. TOP service!

A.Prenger 04-05-2012

Was gauw op de site te vinden makkelijk te bestellen.
Meteen contakt zo je weet dat ze het hebben ontvangen .
Makkelijk betalen.
Volgende dag al in huis.
Niet te duur.
Zal als ik iets weer nodig heb daar als eerste kijken..

Joris Linssen 04-05-2012

De informatie op de website is goed en de toevoeging van 'combodeals' is erg nuttig. Levering is conform afspraak, dus niets op aan te merken.

kees ursem 04-05-2012

veel keus in het assortiment en alles tijdig geleverd.
tevens goede garantie voorwaarden en wordt via de mail prima op de hoogte gehouden, over je bestelling.
tevens wil ik vermelden, dat ik slechte ervaringen had via webshops.
maar dat vertrouwen is nu weer terug

JdBosch 04-05-2012

Heldere website waarop het goed zoeken is, prima prijzen, efficiënt bestelproces, klasse!

PetervdZ 04-05-2012

Ik heb al regelmatig tot volle tevredenheid aankopen gedaan bij CameraNU.nl
Snelle levering, de volgende dag geleverd indien voor 22:30 besteld en mits op voorraad (zelfs een keer bij een bestelling na 22:30!)
Gemakkelijke betaalmethoden.
Klantenservice reageert zeer snel op vragen per email.
Duidelijke webshop en met voorraad aanduiding.
Scherpe prijzen in vergelijking met andere webshops op fotogebied.

Abramian 03-05-2012

Allereerst wil ik zeggen dat ik blij ben dat bedrijven als CameraNu.nl bestaan. Echt waar, ze hebben alles gedaan wat ze beloofd hebben. Alles netjes afgehandeld en dus de volgende dag had ik idd mijn camera binnen. Met een woord: Super!!!
Wat betreft de camera, is het een prachtig ding, maakt mooiste foto's. Alleen heb hem niet zo lang en kan dus lange termijn beoordeling niet maken.

zoommi 03-05-2012

Grote keuze , veel voorradig en een levering aan de deur op afspraak. Ook mail's worden meteen beantwoord.
zeer prettig ,
ga zeker nog eens bestellen bij cameranu.

Owlykids 03-05-2012

Ik heb de Sigma lens nu enkele dagen in bezit en ben er superblij mee. Het bestellen van de lens bij Cameranu.nl ging echt perfect. Ik heb hem besteld om 20.00 uur in de avond op hun website en de volgende avond had ik hem al in huis...verzonden ZONDER verzendkosten! Ik ben dan ook uitermate tevreden! En nu maar lekker foto's schieten van mijn mooie kindjes :-).

B. Nierop 03-05-2012

Was door eigen fout in bezit van verkeerde tas. Na half jaar mocht ik de tas omruilen voor de juiste tas, en kon ook nog een oplaadbare accu aanschaffen. Retourgeld en het nieuw te betalen bedrag werden netjes en snel met elkaar verrekend. Ook de zin; indien u nog vragen heeft, neemt u dan gerust contact met ons op, is geen loze kreet. De persoon aan de lijn weet precies waar het over gaat is neemt snel aktie, en geeft goed advies. Personeel is geduldig, vriendelijk en heeft begrip voor de situatie. Kortom: een warme douche !!

Robert A te E 03-05-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, met meteen bij het product informatie over wel of niet op voorraad zijn.
Bereikbaarheid van de winkel in Urk is perfect, vanaf de snelweg A6 ben je er in 3 minuten.
Aangezien ik in Emmeloord woon heb ik de camera in de winkel opgehaald, voor mij nog geen 10 minuten rijden. Op deze manier kon ik meteen nog wat advies vragen. After sales heb ik nog niet nodig gehad.

Ria 1947 03-05-2012

Voor de eerste keer iets besteld, vond het spannend, alles naar wens, s'middags besteld volgende dag netjes bezorgd. Ga het zeker meer doen. Nu de lens noch uit proberen.

Pijnenburg67 03-05-2012

Besteld voor 22.30 en de dag erna in huis, top service !!

Gerald Rik 03-05-2012

L.S.,
Een 8 voor de webshop omdat als je zoekt naar Zonnekap van het merk Hoya vind je deze niet onder *Zonnekappen*.
Wel onder Hoya Multi Hood.Maar een outsider weet natuurlijk niet dat toevoeging van *Multi Hood* erbij
moet. Over de rest niets dan lof. Laatst even te gast bij de webshop van Cameraland. Wat een verwarde indruk
geeft dit. Eindeloos filters bekijken omdat er geen specifiek zoeksysteem is.
Cameranu je bent het voor mij. Gerald

an.groenen 03-05-2012

zeer snelle levering,website is goed overzichtelijk en fijn dat je prijzen kunt vergelijken met andere winkels.

getz 03-05-2012

ik wil jullie ook bedanken voor de goede series ook al maakt de klant een fout het word netsjes op gelost dat is wel fijn en een goede levering ook heel top in onder

Willy Spetgens 03-05-2012

Wederom een prima bestellingafhandeling, niks dan lof voor cameranu.nl.
Goede prijs/kwaliteitverhouding en uitstekende service.
Een aanrader.....

xyqtt 03-05-2012

Deze site kwam eruit als goedkoopste inclusief verzending voor het product wat ik wilde. De bestelling werd de volgende dag geleverd.En was keurig en netjes verpakt. Het aantal e-mails wat ik kreeg wat betreft mijn bestelling was goed. De order, de betaling, en de verzending werden gestuurd zodat ik precies wist hoever de bestelling was.

Bas Wotuers 03-05-2012

Prima service! 's Avonds rond 9 uur besteld en de volgende dag netjes binnen! Via de originele Canon afstandsbediening door gelinkt naar deze was ook prettig, scheelt toch weer in de portemonnee!

ardnas 03-05-2012

prima, snelle service, printer volgende dag al in huis.
Scherpe prijs en geen verzendkosten, klasse!

Jakkiep 03-05-2012

We wisten wat we wilden hebben.
Dit konden we gemakkelijk en snel vinden in de webshop.
Daarna afgehaald in Urk.
Direkt aan de de beurt. Klasse.

Hemmingway 03-05-2012

Zeer goede kennis van zaken bij alle personeelsleden, snelle en actieve afhandeling, zeer goede adviezen zonder dure producten aan te prijzen
absoluut het perfecte voorbeeld hoe alle winkels zouden kunnen werken

MC Schepers 03-05-2012

De Epson scanner werdt na bestelling de volgende dag in perfecte staat afgeleverd. Wat een snelle service.
Over de scanner zelf zijn wij ook heel erg tevreden.

mauricer71 02-05-2012

Een super duidelijke site en een nog snellere bezorging gewoon super

K Visser 02-05-2012

Een heldere, goed navigeerbare website. Zeer groot aanbod. Behulpzame medewerkers.

En ik ben heel blij met de camera.

E.P.D. 02-05-2012

Supersnelle en juiste levering. Zeer scherpe prijs.
Duidelijke snelle website en correcte communicatie.
Zeer aanbevelenswaardig.

Wout Dragt 02-05-2012

Wij zijn uitermate tevreden over camera nu we hebben dit adres een paar geleden van een vriend ontvangen. Toen is er door ons online een video camera besteld, de besteling en de verzending was in een paar dagen perfect geregeld. Daarna een paar keer de winkel in Urk bezocht voor wat kleinere aankopen en nu een verrekijker gekocht. Al met al is dit voor het enige juiste adres voor dit soort zaken en komen wij zeker terug.

Sony USB 02-05-2012

ik had de kabel op korte termijn nodig,en bijna overal was hij uitverkocht,kortom ik had hem binnen 2 dagen in huis nadat ik hem om 22.30 uur had besteld

Bartvanscholl 02-05-2012

Voor plaatsen van de bestelling had ik me zowel telefonisch als per mail laten informeren; informatievraag werd snel en volledig beantwoord.
Een bestelling plaatsen is eenvoudig en aflevering vindt altijd op tijd plaats. Producten zijn goed verpakt.

annekevp 02-05-2012

De toegestuurde cardreader werkte niet. Binnen 1 dag werd dit keurig opgelost. Men wachtte niet tot de geretourneerde cardreader terug ontvangen was, maar stuurde op de dag van de klacht direct een andere toe.

HP62 02-05-2012

website is uitstekend, was ook een van de redenen om een bestelling te plaatsen. Overzichtelijk, gemakkelijk de juiste informatie te vinden.
Bestelling en levering zeker een tien waard.
sávonds besteld, volgende dag in huis via pakjegemakje.

Jef Janssen 02-05-2012

Om mijn besluit toe te lichten ,is niet veel nodig
Alleen je gegevens goed invullen en de betaling natuurijk .Dan volg de bestelling op de afgeproken tijd op het juiste adderes

DaveHunter 02-05-2012

Perfecte site, makkelijk dingen te bestellen en te betalen.Levering volgens opgave de volgende dag. Goede nazorg met tips.Er word goed meegedacht en het assortiment is goed.

dragstar 1948 02-05-2012

De after sales is in een woord geweldig.
Aangezien ik een lens besteld had voor een toestel dat ik niet bezit ,kon ik zonder problemen deze lens terugsturen (wel op eigen kosten ) en kreeg meteen de goede lens geleverd. En dat alles in een tijdsbestek van een paar dagen.
Super !!!!!!

AvdH76 02-05-2012

Op 25 april besteld, volgende dag in huis. Order is zeer snel bevestigd, afgehandeld en gearriveerd. Stevig verpakt. Goedkoop, duidelijk en snel, wat wil een mens nog meer.

Jurjen Westra 02-05-2012

ik heb mijn product op woensdag middag besteld en donderdag ochtend had ik hem al helemaal top!!

EricHaas 02-05-2012

Ik werd oer telefoon goed geholpen bij de selectie van een product (wit schetrgrondscherm). Selecteerde een opvouwbaar model. Die arriveerde bliksemsnel de dag erop. Echter het type product sprak mij toch minder aan dan een tradioneel systeem (twee staanders + dwarslat). Rertourneren verliep soepel. Goede club!

marcsweetlakecity 02-05-2012

In de doos zat helaas een bestelling van iemand anders met stom toevallig dezelfde achternaam. Ik direct contact opgenomen met cameranu.nl en deze heeft dit perfect opgelost. Ik kon het verkeerde pakket terugsturen (zonder kosten) en kreeg de volgende dag alsnog de lens binnen. Prima geregeld !

BJ5d 02-05-2012

Zo als ik gewent ben bij CameraNU, gister besteld vandaag in huis.
Netjes verpakt en doos goed opgevuld zodat de inhoud niet kan rammelen.
Website erg duidelijk, bestelprocedure makkelijk en snel(Ideal)en vlot een bevestiging per email. Later op de dag de factuur en tracktrace code.
Telefoon en email worden snel beantwoord.
Een winkel die kennis heeft van fotografie en weet hoe je met klanten op moet gaan.

lenberger 02-05-2012

makkelijk te bestellen,goedkoper als ergens anders,en snel in huis super.

Albert39 02-05-2012

De website van cameranu.nl is erg overzichtelijk. Bestelling is makkelijk te plaatsen. Na betaling was de bestelling de volgende dag binnen. Helaas ontbrak er een onderdeel. Na telefonisch contact is de afspraak dat het nagezonden gaat worden. Wordt prima geholpen en vind het een fijne service!

paulfence 02-05-2012

Ik vind de service van CameraNU.nl prima. Er ging wat fout met de iDeal-betaling, maar dat werd snel en goed opgelost. Ik bestelde vrijdagmiddag en zaterdagochtend werd de camera afgeleverd. Ik zou weer bestellen bij CameraNu.nl

peffel 02-05-2012

snelle levering. vandaag besteld, morgen in huis. Site is keurig en overzichtelijk. Prijzen zijn erg concurerend!

Marcellodisaronno 02-05-2012

Erg fijne webshop met goede prijzen. In eerste instantie had ik een product waar ik niet tevreden over was, maar dit is ook nog eens keurig en snel opgelost.

EdwinL1966 01-05-2012

Wat problemen gehad met het funktioneren van de camera. Erg goede service van CameraNu door ons goed op de hoogte te houden van het reparatie proces en uiteindelijk vervanging van het toestel. Prima service.

Bovens 01-05-2012

Na een teleurstellende ervaring bij een ander online aanbieder maar weer terug gegaan naar CameraNu.nl.
Vandaag besteld de dag erna in huis GEWELDIG.
Wat ik wilde hebben gauw gevonden op de website besteld en alweer een gelukkig mens alles was goed verpakt.
Team CameraNu.nl bedankt voor de snelle service ga zo door zo gaat men met klanten om houden zo.

Rob5719 01-05-2012

Overzichtelijke website met een groot assortiment en razendsnelle levering. Savonds 12 uur besteld en de volgende dag in huis! Heel goed

Radje2012 01-05-2012

Prima service, handset kwam ietwat beschadigd aan, na een belletje kostenloos terug gestuurd en had weer snel en nieuwe binnen. kortom prima gedaan, zonder poespas, zoals het moet.

Dyna57 01-05-2012

Zelf een foutje gemaakt bij de bestelling, gebeld met de helpdesk en binnen de kortste keren probleem opgelost. Keurig dmv email op de hoogte gehouden over de svz. Bestellen kun je overal maar dan....bij CameraNU.nl staat service gewoon hoog in het vaandel! Complimenten.