Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Louis Prima 18-04-2012

Prima. Ik ben uiterst tevreden over de snelle en punctuele levering helemaal volgens afspraak.
Verdiend zeker een aanbeveling.

Frenk12 18-04-2012

Ik heb drie keer gebeld om even precies te checken hoe en wat. Daarbij ben ik 3x prima en adequaat te woord gestaan. Zeer behulpzaam.

De aflevering had iets beter gecoödineerd kunnen worden. Ik heb wel keurig een e-mail ontvangen met datum en tijstip. Maar geen telefoonbericht of SMS of ingesproken op mijn voice mail, was mijn indruk(?) (Of ik moet iets over het hoofd hebben gezien(?))

Verders allemaal helemaal prima.
Dank voor alle goede zorgen.

Met vriendelijke groeten

Alex024 18-04-2012

Mooie en duidelijke website met een groot aanbod van producten en goed geprijst !

Chantalmylo 18-04-2012

Cameranu is de goedkoopste, en ik bestelde mijn product om 22.00 savonds en had het de volgende dag al om 11.00 uur in huis! Snellere levering kun je niet wensen!!!
Ook was het product net zo als de omschrijving voldeed, dus je krijgt wat je besteld!

aeri 18-04-2012

snelle (prijs)updates, snelle leverantie, goed telefonisch bereikbaar, duidelijke antwoorden, zo hoort het!

Ben Valentijn 18-04-2012

Vandaag besteld en de volgende dag in huis vind ik een zeer vlotte levering.M.b.t. de aftersales kan ik geen oordeel geven omdat ik het produkt pas een paar dagen in bezit heb.

toon40 18-04-2012

Op tweede paasdag een camera besteld.Op dinsdagmorgen gelijk een email dat de bestelling was ontvangen en werd klaargemaakt.Op woensdag in goede staat ontvangen.Prima service

blommetjemac 18-04-2012

Bestellen is eenvoudig en snel. Artikel was op voorraad en de volgende dag al in huis.

Hendrik12356 18-04-2012

Handige website en extreem snelle levering. Bereikbaarheid en after sales zijn in mijn beoordeling niet van toepassing: ik heb geen contact nodig gehad.

Jane Doe 18-04-2012

Uitstekende service van cameranu.nl
Bestelling geplaatst, bestelling binnen 2 dagen geleverd.

Nu had de Sandisk Sansa clip 4G een technische storing. Teruggestuurd naar cameranu.nl, netjes op de hoogte gehouden van de ontwikkelingen en van de week keurig een nieuw exemplaar thuis gestuurd gekregen.

Uitstekende service dus!

Peter Kortekaas 18-04-2012

uitstekende afhandeling en snelle verzending

lee24 18-04-2012

Vlotte levering van de bestelde camera. De prijs was natuurlijk de voornaamste reden. Echt laag!

Alex45555 18-04-2012

Hele snelle levering, minder dan 24 uur, echt top

Will-Vee 18-04-2012

Duidelijke website, soepele iDeal bestelprocedure en met afstand de laagste prijs.
Om ~22:00 uur met verschillende accessoires besteld, volgende dag om 13:00 uur, degelijk verpakt, afgeleverd.

rob7171 17-04-2012

Perfect de ene dag besteld en de volgende geleverd, niets op aan te merken! Duidelijke beschrijving produkt op website.

TonKa2 17-04-2012

De digitale fotolijst was binnen een dag na bestelling binnen. Supersnel.
Helaas werkte het apparaat niet (fout van Sony), maar via het DOA formulier en een telefoontje (snel en duidelijk) had ik per kerende post een nieuwe. Beter kan niet, dus een 10.

Ana Paula 17-04-2012

De bestelling is zéér snel en correct geleverd. Computersite is duidelijk en overzichtelijk, zo ook terugkoppeling status van de bestelling.
Prijsniveau t.o.v. concurrentie is ook prima te noemen.
Ik zal me zeker nog melden voor een volgende bestelling

Hofmanator 17-04-2012

Super aankoop en geweldig snelle levering. Ook aftersale prima geregeld.

hetty hengeveld 17-04-2012

Hallo
Ik werd erg kundig en rustig te woord gestaan
Iets wat ik heel erg waardeer.Samen (vooral)
tot een goed resultaat te komen,(juist ook door het énorme aanbod wat jullie hebben)ging ook prima.
Ik kreeg ook het gevoel nóg eens terug te kunnen bellen,je voelde dat dat ze níet te veel was en heb dat ook gedaan.

nouwen 17-04-2012

-elke vraag onmiddelijk en correct beantwoord
-geswitched van betaling per bank naar betaling per creditcard tijdens telefoongesprek op 2 seconden
-afgeleverd 1 dag na ontvangst van betaling ( standaard ups)

Stephanie05 17-04-2012

Goede afhandeling, geen problemen. kortom een zeer tevreden klant met een mooie nieuwe camera.

Matthe E 17-04-2012

De bestelling verliep zeer soepel en ik ontving mijn producten, zoals beloofd, de dag na de bestelling (terwijl ik 's avonds de dag ervoor besteld had!)

Alles zat keurig verpakt en werkt naar behoren.

Dirk157 17-04-2012

Alleen jammer dat er bij het Botero scherm geen beschrijving zat hoe deze op te vouwen, maar leverering door cameranu.nl was zeer snel en goed

Dicasanl 17-04-2012

Kortom erg goed, bij al mijn voorgaande bestellingen ook alles netjes en perfect afgehandeld.

Dimitry Andric 17-04-2012

CameraNU had een scherpe prijs voor deze iPad, hij was op voorraad, en kon dus direct geleverd worden. Ik heb de order om 18:06 ingeschoten, en om 20:03 kreeg ik al de bevestiging dat hij verstuurd was via TNT. Prima snelheid dus!

De order was goed verpakt, met ruim genoeg vulmateriaal om beschadigingen te voorkomen, en in een vrijwel anonieme (buiten)doos, zodat het minder gevoelig is voor diefstal.

Ik heb de iPad nog minder dan een week in bezit, en hij werkt prima, dus ik kan niets vertellen over eventuele aftersales. Ik hoop het in ieder geval niet nodig te hebben.

PuMa22 17-04-2012

Super afhandeling en zeer vlotte levering. Produkt was netjes verpakt in doos. Bedankt.

WimvdVrande 17-04-2012

Had ook een Sony LA-EA2 aangeschaft, maar die bleek niet te passen op mijn Minolta objectieven.
Bij telefonisch contact werd direct gezegd om het product terug te sturen en was binnen een week het bedrag teruggestort op mijn rekening.

lostmyname 17-04-2012

Duidelijke website, bestellen kan prima zonder account er wordt je niets opgedrongen en voor 22.30 besteld is inderdaad de volgende dag in huis (om 22.15 besteld). Product was verder prima verpakt. Kan dus alleen maar positief zijn over deze webshop.

Karel0212 17-04-2012

Geweldige Service en snelle levering.Alles was keurig in orde

ARF Fotografie 17-04-2012

Goede voorraad en super snel geleverd. En een goede prijsstelling.

Renatexxx 17-04-2012

De site is erg overzichtelijk en je vindt snel wat je nodig hebt.
Verder is de levering erg snel en is het product goed verpakt.
Erg tevreden over cameranu dus!

koenmers 17-04-2012

Het bestel proces was makkelijk en duidelijk. Het artikel was als belooft netjes de volgende dag geleverd. De webshop hanteerd aantrekkelijke en concurrerende prijzen. Het enige wat ik op te merken heb is dat het menu aan de linker kant wat onoverzichtelijk is. Je moet goed nadenken waar je ergens kunt vinden.

Ulicoten 17-04-2012

Mooie camera. Veel waar voor zijn geld. Tevreden over zowel website als bereikbaarheid, bestelling en levering.

meejo 17-04-2012

De camera is scherp geprijsd. De levering was compleet en binnen de afgesproken tijd. De camera was veilig verpakt. Een aanrader!

valk63 17-04-2012

Toegankelijke website, snelle aflevering (doen wat ze beloven) Klantenservice correct en behulpzaam.

Bob1986 17-04-2012

Vind het een duidelijke website met mooie prijzen. Wat mij vooral opviel was de snelheid van het bezorgen. "Voor 22.30 uur dezelfde werkdag verzonden!" Ik had mijn camera om 18.30 uur besteld en de volgende dag werd hij om 12.30 uur bij mij thuis bezorgd.

Ben er heel tevreden mee en het werken allemaal goed.

Ybrynky 17-04-2012

Een kleine week voor vertrek met vakantie bleek de oude camera het ineens te hebben begeven. In het weekend een nieuwe camera besteld met het verzoek of deze voor vertrek ontvangen kon worden. Keurige reacties vanuit CameraNU.nl en de camera 2 dagen voor vertrek in huis.

Michael Bos 17-04-2012

Ik heb de nikon in het paasweekeinde besteld. Normaal gesproken levert dit bij de gemiddelde webshop 1 a 2 dagen vertraging op. Echter bij CameraNU.nl was dit geen probleem en had ik woensdag, zoals beloofd, mijn nieuwe camera al binnen. Ook had ik een foutje gemaakt in de order waardoor hij per ongeluk twee maal aangemaakt was. Dit was dinsdags om 800 's morgens als verholpen. Terwijl ik dit maandagavond (paasmaandag) pas gemeld had.

Cameranu.nl bedankt!

Daniel Lippod 17-04-2012

Bestelling geplaatst, betaald, goed op de hoogte gehouden omtrent de status. Vervolgens is de bestelling snel geleverd. De prijs was overigens ook ERG goed!!

Ik ben heel blij en zal in de toekomst zeker meer gaan bestellen bij cameraNU.nl

Henry 15 16-04-2012

super camera
veel mogelijkheden maar toch simpel te bedienen
zeker een aanrader

BeTiEpWi 16-04-2012

Prima website, keurige levering volgens afspraak, scherpe prijs.

Jazzy66 16-04-2012

Zo als altijd een prima levering top (web)shop om te kopen.

Druif53 16-04-2012

Op de website zouden extra filters wel handig zijn. Zeker bij accessoires moet je veel pagina's door om het overzicht te krijgen en dan je keuze te maken.

Bereikbaarheid (winkel?): n.v.t. Via post laten bezorgen.

Bestelling en levering: perfect.

After sales: niet nodig gehad. Alles prima verzorgd.

levi6 16-04-2012

Tot nu toe een fijne camara met een duidelijke, begrijpelijke handleiding.
Een snelle levering en geen verzendkosten

BvdP123 16-04-2012

Goede website. Ik had mijn bestelling binnen een aantal dagen (= de gestelde levertijd op de website) in huis. Helaas was mijn product wel duurder geworden nadat deze eerst niet meer leverbaar was.

scheffer 16-04-2012

Volgens afspraken netjes op tijd geleverd. Bestelling is goed te volgen via tracking pagina.

Michael adK 16-04-2012

Naast de uitzonderlijk snelle levering, geen bijzonderheden. De lay-out van de website is duidelijk.

Op vrijdagavond heb ik de producten om 21:00 uur besteld, en op zaterdam om +/- 12:00 uur werden deze bij mij thuis afgeleverd door de pakketdienst van (volgens mij) PostNL.

Na een even zo vlotte levering van de in Juli 2011 door mij bestelde Nikon D90 had ik dit niet verwacht!

Dit is voor mij een dikke plus en ook een reden om hier in de toekomst te blijven bestellen.

The Walker 16-04-2012

Goede service en snelle levering.
Perfecte toelichting op de site mbt de afmetingen ed.

A.H. van der Sande 16-04-2012

Mijn oude Epson fotoprinter werkte niet goed meer bij het printen van foto's. Na zoeken op internet kwam ik toch weer bij Epson als maker van de beste kwaliteit foto's. Uiteindelijk koos is voor de PX830FWD.
CameraNU.nl bood hem aan voor de gunstigste prijs, dus daar besteld. Alleen maar lof voor bestelling en levering, alles keurig bezorgd. De printer werkt zoals ik had verwacht naar volle tevredenheid.

f.snoeren 16-04-2012

Goede service / snelle levering van produkt.