Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

miep spijk 30-04-2012

de bestelling werd correct uitgevoerd en de volgende dag al afgeleverd. Product voldeed aan de verwachting en op de website had ik reeds veel informatie verzameld over de scanner.

Foto Meijerink 30-04-2012

Cameranu.nl is altijd snel met leveren en bieden als een van de weinige pakjegemak als levering aan . Hierbij kan je een afhaalpunt van de postnl kiezen en zelf het pakje afhalen, ideaal!

Ikzhnix 30-04-2012

De levering was snel 's avond besteld de volende dag in huis. Ook de telefonische informatie vooraf was uitstekend. De sigma lens heb ik nu een paar weken en gebruikt hem nu al dagelijks. Prijstechnisch is het een van de laagste prijzen die ik op internet gevonden heb. Het is een prima keus

FreerkP 30-04-2012

Eerst naar Urk gereden, artikel was thuis nog op voorraad, maar op Urk niet meer. We zouden bericht krijgen als de camera binnen was. Eind van de middag een mail ontvangen dat de camera binnen was. Om nog een keer naar Urk te rijden was een beetje te veel van het goede. Geen probleem, iDeal link via de mail ontvangen en om 22.00 uur betaald. Volgende dag om 15.30 uur camera in huis.
Vlot, snel, goed contact en geen verzendkosten.

Jan in Apeldoorn 30-04-2012

vlotte levering via PostNL en gelukkig niet via DHL of vrachttaxi of hoe ze ook heten. Daardoor was afhalen bij "postkantoor" voor mij goede optie.

Jan van Goethem 30-04-2012

Website is duidelijk zonder teveel onnodige info.
Snelle levering en reservering product geen probleem.
Klantvriendelijke opstelling.

johan buitelaar 30-04-2012

Na schade aan mijn net geen 1 jaar oude manfrotto 055xprob.
Cameranu.nl gebeld foto,s gestuurd naar de service afdeling.
Het onderdeel binnen een week thuis gestuurd gekregen geheel kosteloos.
Ben hier erg blij mee in het voorjaar kan Ik niet zonder mijn statief.
Netjes en snel geholpen. (Hulde aan Cameranu.nl).
Ook blijkt (ook hulde aan manfrotto) dat ieder onderdeel van dit statief apart verkrijgbaar is.
Waardoor Ik binnen een week weer aan het fotograferen bent.

meneer Zjeroen 30-04-2012

Ten eerste goede naamkeuze : site hoeft niet eens in de bookmarks, CAMERANU...

Overzichtelijke site, en wat opvalt dat zij snelle servers gebruiken, wat ook naar voren komt tijdens het afrekenen, nooit storing o.i.d.

Indeling van de site werkt erg prettig, waardoor je ook sneller op toebehoren etc uitkomt.

duidelijk omschrijving van het gezochte produkt, waardoor je zelden buiten deze site meer info moet gaan zoeken...

T. de Linel 30-04-2012

Het gemak van opzoeken, bestellen en levering is perfect.

elbert jan 30-04-2012

Snelle reactie op vraag, inhoudelijk deskundig. Snelle levering.

Syklist 30-04-2012

Vandaag besteld, morgen in huis. Belofte wordt helemaal waargemaakt. Keurige en snelle levering.

Herman.1958 30-04-2012

Goede website, concurrerende prijzen en zeer snelle levering! Prima!

HD80 30-04-2012

Overzichtelijke website, scherpe prijzen!
Het was alleen fijn geweest om meteen suggesties te krijgen van bijbehorende/ noodzakelijke accessoires (bijv. memory card moet erbij, dat wisten we pas nadat we de camera thuiskregen).

John Bervaes 30-04-2012

Zeer goede informatie ter plaatse. Diverse verrekijkers kunnen testen. Zeer gemotiveerde verkoper.

Kheyshawne 30-04-2012

ik zie me zelf in de toekomst ZEKER meer camera onderdelen bestelen bij Cameranu !En ik vind het Heel goed dat ze makkelijk te berijkbaar zijn een geven gelijk juiste informatie bij bellen ook per email .

Ron-001 29-04-2012

De camera werd binnen 24 uur geleverd, precies volgens de aanduidingen op de website. Verder goede service: na ontvangst v/d camera werd een email met daarin een vraag t.a.v. de werking van een macro-voorzetlens binnen 10 minuten adequaat beantwoord. Fantastisch.

Peter van Keulen 29-04-2012

Ik koop al tijden naar volle tevredenheid voor een scherpe prijs regelmatig fotoapparatuur bij Camera.Nu! Ook nu weer bij de laatste aankoop goed advies gehad als je Camera.Nu benaderd. En als gewenste artikel niet op voorraad is wordt je, als je daarom verzoekt keurig geïnformeerd wanneer het betreffende artikel weer voorradig is. De aflevering van het bestelde product is ook altijd pico bello! Bij vorige aankopen ben ik vaak na de reservering voor de aankoop in de shop in Urk geweest en daar wordt je steeds -zeer- professioneel te woord gestaan. Hetgeen zich tenslotte vertaalt na aankoop van het betreffende artikel, in een tevreden klant die prettig werkt met de gekochte fotoapparatuur en bij de volgende aankoop min of meer automatisch focust op Camera.Nu.

Floor53 29-04-2012

Het ging allemaal zeer voorspoedig tot het bij TNT kwam. De track and trace reageerde te traag. Produkt was al binnen toen track en trace aangaf dat het onderweg was.

Opzijnfrans 29-04-2012

Aan de telefoon geweldige service. Op tijd bezorgd netjes verpakt

Gaby S 29-04-2012

Alles was zeer prettig goed en netjes verpakt aangekomen.
Compliment voor de website via de balk zie je hoelang het produkt vordert.

Spartandx11 29-04-2012

Dit product was snel en duidelijk op te zoeken, vervolgens binnen te tijd geleverd zonder afwijkingen
en/of problemen.

MFeldbrugge 29-04-2012

Eenvoudig vinden wat je nodig hebt, eenvoudig te bestellen tegen een goede prijs, eenvoudig af te rekenen en snel geleverd. Prima service!

Emma28 29-04-2012

Prima winkel, snelle levering en direct de juiste producten voor een heel fijne prijs! Stevig verpakt en goed beschermt aangetekend aankomen. Ik zou er zo weer iets bestellen, ik heb niets te klagen.

Grijzekop 29-04-2012

Vorig jaar bij CameraNU.NL een Nikon D3100 gekocht, nu een Sony DSC-HX9V. Die paar euro die je meer betaalt ten opzichte van de allergoedkoopste moet je niet naar kijken. CameraNU.NL staat voor een snelle levering, goede communicatie en een goed verpakt product voor een goede prijs. Niks dan lof!

efefes1 29-04-2012

Besteld en direct geleverd, goed verpakt. Prima service.

canongebruiker123 29-04-2012

Ik ben tevreden over de duidelijkeheid van de website en de snelheid waarmee ik mijn bestelling binnen had. ik zou hier zeker nog een keer gebruik van maken bij een volgende bestelling

Schoffie nature 29-04-2012

Prima prijs, geen verzendkosten, prima levering en prima service!

G. 227 29-04-2012

Alles, prima helder en daarnaast vlot afgehandeld

Tevreden CameraNu klant 29-04-2012

Op de website zijn de producten die je zoekt goed te vinden met een duidelijke beschrijving en specificaties. Het bestelde objectief werd nog sneller bezorgd dan beloofd was en goed verpakt. Pluspunt is dat Cameraland scherpte prijsstelling heeft en dat de bezorgkosten inclusief zijn. CameraNu is een aanrader voor ieder die per internet kwetsbare en kostbare artikelen als objectieven e.d. op een veilige manier wil kopen.

Syberich 29-04-2012

Helaas was onze bestelling naar iemand, die een verrekijker had besteld, gestuurd terwijl de postbode mij een verrekijker wilde bezorgen. Door de bestelling te weigeren kon e.e.a. nog snel door CameraNu worden hesteld.

M.westveer 29-04-2012

Heel tevreden! Goede voorlichting in de winkel en bij bestelling via webshop super snelle levering!

Jelmer_V 28-04-2012

De bestelde flitsers werd netjes volgens afspraak geleverd. Er wordt een losse groothoekdiffuser bijgeleverd. Wij hadden ook nog een Omni-Bounce meebesteld. Het werkt allemaal prachtig.
Toen ik nog vragen had over de diffuser en Omni-Bounce werd ik vriendelijk te woord gestaan en zeer goed geholpen. ik werd zelfs teruggebeld, zodat men de flitser er zelf ook even bij kon pakken. Goed geregeld!

FP Video 28-04-2012

Prima service en overzichtelijke bestelshop. Kreeg het aangetekend verzonden, zonder dat ik dat aangefinkt had. Schijnbaar zat het bij het product in. Toch wel top, omdat ik daar vanwege het kostenplaatje niet voor gekozen had.

RogerC 28-04-2012

Als enige winkel was dit artikel op voorraad en na bestelling ook de volgende dag al op de mat!
De informatie ,via de telefoon, was uitstekend. Een zekere aanrader om via CameraNu je arikelen te bestellen. Dit is niet mijn eerste aankoop via CameraNu dus ik spreek uit ervaring.Gewoon grote klasse en service waar dit bedrijf voor staat!

Gert-Jan Koekkoek 28-04-2012

In de winkel ben ik deskundig geholpen en kreeg goede adviezen, waarbij de nadruk werd gelegd op de kwaliteit en niet zozeer op de prijs.

Het was druk maar door een goede organisatie hoefde ik niet lang op mijn beurt te wachten.

lucky one 28-04-2012

prima en duidelijk voorraadbeheer, klantvriendelijke bediening.

Wilco77 28-04-2012

Het product werd erg snel geleverd. Helaas voldeed het product zelf niet aan mijn verwachtingen. Via de website van Kieskeurig kon ik snel en eenvoudig het product weer teruggeven. Zonder problemen en met prima begeleiding van de klantenservice. Chapeau!

dreupiet 28-04-2012

De bestelling is vlot geleverd en prima verpakt zodat beschadigen bijn uit gesloten is.
je wordt prima op de hoogte gehouden van het verloop van je bestelling.

tedk 28-04-2012

levering kwam bij tweede poging twee uur eerder dan melding van vroegste aflever-tijdstip. Dit is echter niet te wijten aan cameranu.nl

Adriaan13 28-04-2012

gemakkelijk te vinden en te bestellen
snelle en correcte afhandeling
prima ervaring, ook vorige keer met de aankoop van de camera

Jilles Gracia Y Madariaga 28-04-2012

Buiten de kwaliteit van het aangeschafte product ben ik ook zeer tevreden over deze webwinkel. Ik had al eerder een aankoop gedaan welke ook zeer snel geleverd werd ook het artikel was nergens goedkoper evenals het nu aangeschafte product. Al met al genoeg redenen om er in het vervolg als eerste bij deze webwinkel te gaan kijken bij een volgende aankoop

Flipje uit Tiel 28-04-2012

De Colormunki Display was op voorraad volgens de website. Besteld op zaterdag en maandag werd alles keurig verstuurd. Dinsdag heb ik het in goede orde ontvangen. Ik kreeg maandag keurig een verzendmelding met track- en trace nummer. Prima.

Ad van der Horst 28-04-2012

Zowel de snelheid van afhandelen, als de berichtgeving omtrent de status van mijn order verliep vlekkeloos. En inderdaad was het voor half elf 's avonds besteld, de volgende dag al in huis.
Prima service

dickneuf 28-04-2012

Digitale camera gekocht bij cameraNU.nl op aanraden van een vriend, ik heb er geen spijt van goeie service savonds gekocht en de andere dag al in huis supper!!! ook de prijs nergens goedkoper

NikonAad 28-04-2012

Overzichtelijke webshop. Je kan heel specifiek zoeken met de filters of juist even "rondneuzen" op zoek naar een produkt van je keuze.
De prijzen (incl. verzendkosten) zijn concurrerend en de levertijd kort.
Mijn volgende aankoop doe ik denk ik weer bij CameraNU!

Diesel 701 28-04-2012

Helemaal super,had de volgende dag mijn camera in huis,tegen een erg lage prijs !Hartelijk dank!

riny1961 28-04-2012

Nu 3x bestelling geplaatst bij cameranu (2x compact cameraatje- deze keer 'n objectief voor DSLR). Telkens weer aangenaam verrast door de supersnelle levering. Deze keer had ik 'n algemene vraag over het geleverde product, ik kreeg na 20 min. al een reactie per e-mail !

leonboeijen 27-04-2012

CameraNu staat achter haar product met goede service, snelle levering en staat open voor o.a technische vragen.

Knilloh 27-04-2012

CameraNU was de snelste die de scanner op voorraad kreeg en was ruim goedkoper dan b.v. Bol.com.
Levering snel: binnen één dag.
Koop er zeker weer!

PHramed by AmPHoria 27-04-2012

Duidelijke site, bestellen ik gemakkelijk (je hoeft geen account aan te maken) en er wordt goed afgestemd over de levering van het product.