Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Daph01 24-04-2012

Camera.nu bood dit artikel aan voor de laagste prijs met de snelste levertijd. En ze maakten waar wat er beloofd werd! De volgende ochtend had ik het in huis.

Marczm 24-04-2012

Ik kreeg van Cameranu keurig een maitje waarin werd aangegeven dat de camera op voorraad was. Ze waren ook nog eens de eerste in Nederland dit dit model kon leveren ! Volgende dag stond TNT al voor de deur dus prima service van Cameranu.

ReneJanssen 23-04-2012

Omdat het product (ondanks op de site vermeld stond) toch niet meteen leverbaar bleek werd ik hier netjes over gebeld en de dag erna lag het pakje in de bus!

muguet 23-04-2012

Snelheid van levering zeer snel tegen lage kosten.
Website gaf goede informatie.
Bestelproces simpel en effectief.

s1ngle89 23-04-2012

Deze camera werd eerst geleverd en was niet goed. Ik heb contact opgenomen en krijg gewoon een nieuwe camera opgestuurd. De service van cameranu.nl vind ik erg goed.

De camera is erg goed, maak mooie foto's en je hebt er veel mogelijkheden mee en is toch eenvoudig te bedienen.

Rita van Es 23-04-2012

CameraNu.nl is voor mij vertrouwd, safe en goed.
De prijs en aflevering zijn prima.
Heldere taal, nooit geen verrassingen.
Precies waar ik van hou.

DutchC 23-04-2012

Goede, overzichtelijke website. En prima opties.

bvision 23-04-2012

Om 22.00 uur besteld en de volgende dag al om 9.00 uur thuis. Keurig ingepakt en verzorgd. Makkelijk afgehandeld via iDeal en alle informatie duidelijk op de site, geen vraag was onbeantwoord bij de specificaties.

Istvan Penzes 23-04-2012

Zeer snel, goede prijs prestatie verhouding.

Canon 40d gebruiker 23-04-2012

Prima prijs maar ook excellent after sales als het product het even niet doet

Bram2306 23-04-2012

Omdat ik niet in buurt woon besloot ik een aantal artikelen uit de webshop te bestellen .
Aangezien ik nog een aantal vragen had die niet in de product info stonden heb ik deze per mail gesteld aan camera nu. Hier kreeg ik heel vlot en duidelijk antwoord op. Klasse!

Hilly1970 23-04-2012

De bestelling is zeer snel bezorgd! Alles werd geleverd zoals afgesproken, ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker hier weer een bestelling plaatsen.

EuroMarco 23-04-2012

Correcte en snelle levering. Bestelde spullen zaten goed verpakt.

HVIS 23-04-2012

Prima aanbod, scherpe prijzen, div verzendopties. So far so good!

Ivo Kouters 23-04-2012

Cameranu is gewoon de beste winkel in zijn soort met internetprijzen. Ik wou dat ze meer verkochten!

Sylvia Lourens 23-04-2012

Geweldige service, om 9 uur s'avonds besteld, volgende dag al in huis. Alles in perfecte staat.

Lieverdink 23-04-2012

Cameranu.nl heeft een duidelijke website. De prijzen zijn zeer gunstig. Deze lens was elders niet goedkoper te krijgen. Omdat deze ook nog op voorraad was, was deze de dag erna al bij mij bezorgt. Super.

bood1982 23-04-2012

Heb de Flash Bounce Universal Flash Diffusor gekocht.
Ik heb hem eerder gehad maar na verlies nu weer blij met de nieuwe. stond versteld van de levering bestellen voor 22:30 en de dag erna al in huis Geweldig!

dedeepies 23-04-2012

Fotolijst werkt perfect, de bestelling en de levering liepen ook perfect!

Anoniem68547 23-04-2012

Goede en snelle levering. Erg goede en overzichtelijke website met een makkelijk bestelproces.

MLSmits 23-04-2012

Voordat ik ben overgaan tot koop van de camera ben ik uitstekend te woord gestaan door de klantenservice en heel duidelijk antwoord op al mijn vragen gekregen. Een aantal jaren geleden heb ik een digitale spiegelreflexcamera + extra lens gekocht bij CameraNu.nl en doordat ik toen zo tevreden was, heb ik besloten weer via deze webwinkel mijn aankoop te doen.

MelanieS6200 23-04-2012

Duidelijke uitleg van het product,goede prijs en verrassend geweldig goede en vooral supersnelle levering.

Esther069 22-04-2012

Het is heel makkelijk om te bestellen via deze winkel. Alles is duidelijk en mocht er iets fout gaan reageren ze gelijk. Levering ging snel en goed.

N aam 22-04-2012

Goed werkende website en zeer vlotte levering.

Alexander Zoutenbier 22-04-2012

Vorige week heb ik op CameraNU een nieuwe flitser gekocht. Op de site die erg overzichtelijk is heb ik het model wat op mijn camera past snel gevonden. Ik heb het product op zondag besteld en had het dinsdag thuis.

Rob Willeman 22-04-2012

De scanner werd spoedig conform de bestelling geleverd. Daarnaast werden er diverse e-mails gestuurd over de voortgang van de bestelling. Het product is netjes ontvangen en doet het naar verwachting.

marcogti 22-04-2012

Een zeer goede website en hele snelle levering ik ben erg tevreden .

koentje01 22-04-2012

prima service, snelle levering, geen verzendkosten, uitstekende prijs

hans haanskorf 22-04-2012

Betaling en bezorging zonder problemen.
Bestelde spullen zijn snel in huis.
Prima service

Karmannetje64 22-04-2012

De website is overzichtelijk en goed toegankelijk. De levering van de bestelling is precies volgens afspraak gegaan. Bij de documenten miste ik de garantietermijn. Er zat wel een garantie formuliertje bij, maar die is niet erg duidelijk wat je er mee moet doen. De verpakking zag er verzorgd uit.

Anton de Weijer 22-04-2012

Zeer bereikbare site
Telefonisch snel en adequaat gereageerd op wijziging

Willem Abraham 22-04-2012

Aankoop prima afgewikkeld, correcte product informatie, nette bevestiging,snelle levering,prima apparaat

Tom van Doesburg 22-04-2012

Helemaal niets mis mee. Keurig op tijd en werd allemaal netjes afgehandeld.

dblobsang 22-04-2012

Ik ben zeer te spreken over de afhandeling van m,n aankoop, die ik de volgende dag al binnen kreeg.
Complimenten voor de snelle en net verzorgde bestelling.

Henrique50 21-04-2012

Zowel de site als telefonisch goed bereikbaar, bestelling en levering op de aangegeven dag en tijd. Aftersales vanwege de goede levering niet nodig gehad.

max koot 21-04-2012

Flitser was niet op voorraad, was me bekend, stond aangegeven op de site. Binnen twee dagen kon cameranu.nl die toch leveren. Prima informatie en communicatie over het bestelde.

inge schokkenkamp 21-04-2012

prima produkt goede prijs leuke actie tijdschrift erbij

HansDirk 21-04-2012

Website: Zeer overzichtelijk
Nooit problemen m.b.t. bereikbaarheid
Levering op tijd en onbeschadigd
Telefonische vraag goed opgelost

LoekUp 21-04-2012

Super webshop, nu voor de 2e keer een bestelling gedaan, makkelijk simpel en sipper snelle service! Super!

Wendy2013 21-04-2012

Alles is prima verlopen, website is heel duidelijk en bestelling en levering is ook goed gegaan. Alleen had ik mezelf een dag vergist, er stond namelijk voor 22.30 uur besteld, volgende werkdag in huis. Nu had ik het zaterdag besteld en verwacht dat het maandags er zou zijn, mijn fout... zaterdag zelf is natuurlijk geen werkdag.

Annekemperman 21-04-2012

Bestelling de volgende dag al binnen! Ook na enkele dagen prima telefonisch geholpen door een medewerker van cameranu na het stellen van een aantal vragen.

Caatje33 21-04-2012

Snelle levering. Website is overzichtelijk met goede zoekmachine. Camera heeft veel mogelijkheden. Kwaliteit van de foto's is heel goed.

Cees98 21-04-2012

Website heeft mogelijkheid om een bestelling te doen zonder overbodige gegevens in te tikken, en vrij te zijn van aanbiedingen in de toekomst.
Levering zonder transportkosten.
Uw levertijd klopte exact.

Richard___68 20-04-2012

Eerste levering keurig op tijd, had per ongeluk 1 kleinigheid verkeerde maat besteld -- zonder meerkosten keurig omgeruild. Goede service!

mi18 20-04-2012

De camera op vrijdag rond 20.00 uur besteld. Direct een mail met de order bevstiging. Na tien minuten een mail met de uitleg over de procedure. Na twee uur per mail een bevestiging dat de bestelling is verstuurd inclusief code voor de bezorgings status.De bestelling werd de volgende dag (zaterdag) rond 14.00 uur bezorgd.

Marie 28 20-04-2012

De winkel is prima te bereiken en de verkoop ging naar volle tevredenheid met goede tips en aanbevelingen.

John de W. 20-04-2012

-De website is duidelijk, volledig en klantvriendelijk.
-De bestelling is in goede orde ontvangen na een zeer
snelle levering.
-De after sales was naar volle tevredenheid door de
status informatie van de bestelling en de mail met de
leverdatum.

EOS DSLR filmer 20-04-2012

Alles verloopt heel vlot. Zoals op de site staat is de bestelling binnen twee dagen bij mij in België toegekomen. Top. Van mij ben je nog niet af, ik kom terug.

Lou12 20-04-2012

Tweemaal telefonisch contact over levering geen wachttijd en correcte afhandeling van de vragen.
Levering conform afspraak.

Anitadiana 20-04-2012

Een duidelijke site. De producten zijn makelijk te vinden. De bestelling is foutloos gegaan. De verschillende manieren van betalen en leveren is een pre. Mijn bestelling was er binnen 2 dagen zoals beloofd. Prima!