S.Eltink 16-05-2012

fantastisch, goede website, makkelijk te bestellen en IDEAL betalen. om 20.00 online besteld en betaald, de volgende middag in huis!
alles perfect

Marianne de G 16-05-2012

Ik bestelde mijn printer om 18.00 en ik had hem de andere dag al om 12.00 in huis. Top

Andrew Kleian 16-05-2012

'S avonds besteld en de volgende dag in huis. Zoals beschreven op de site. Goedkoopste die ik kon vinden.
Alles makkelijk te vinden op de site.
Helemaal goed!

Binh Tran 16-05-2012

lenscoat bpdubag pro legergroen nog niet in bezit. Zit in de bestelling.
Had de LensCoat BodyGuard Pro - Zwart gekocht, maar terug gestuurd. Het was toch niet mijn ding. De Service via mail is heel erg goed. Lekker snel. Ze hadden me eerder gebeld, maar had de call gemist, en dat was ook erg snel nadat ze binnen een dag het retour hebben gekregen. Een aanrader. TOP.

Bram_D 16-05-2012

Ze doen wat ze beloven: als ze zeggen dat het op voorraad is, is dat ook zo, en er wordt meteen verzonden. Bedrijf is makkelijk telefonisch bereikbaar. Ik heb er al enkele keren iets besteld, en zal zeker niet aarzelen om er volgende aankopen te doen.

Timmmmmmmmmmmmmm 16-05-2012

Producten netjes ontvangen! Zegt wat het doet. Alleen de hoeveel te bestellen producten waren niet op voorraad. Echter wel binnen een week alsnog bezorgd!

57rob 16-05-2012

Duidelijk en overzichtelijke website.
Bij de bestelling aangegeven dat er op een andere datum bezorgd moest worden. Direct bevestiging en goed uitgevoerd op de door mij aangegeven dag.

Mauricer71 16-05-2012

Het was op de website erg makkelijk te vinden en een goede uitleg van product en omschrijving na het besteld te hebben en betaald via ideal was het binnen 2 dagen binnen goed verpakt en klant vriendelijk af geleverd
ben helemaal tevreden over cameranu.nl

A. Beenhakker 16-05-2012

Zonnekap paste niet op dit systeem en dit was niet vermeld op de website, dus moest de filterhouder met de zonnekap geretourneerd worden wat toch weer extra handelingen zijn. Vandaar de 8. Alles in voor de rest netjes geregeld en het geld van de zonnekap teruggestort. Je wordt prettig geholpen. Zeker een bedrijf om klant bij te blijven.

J. Folkers 15-05-2012

Dit is de 2e camera die ik bij CameraNu.nl heb gekocht. De eerste levering was zeer vezorgd, snel en probleemloos. Daarom nu weer een camera gekocht, was nu weer de goedkoopste, eenvoudig te bestellen en de levering was inderdaad de volgende morgen. Klasse.

AndreM 15-05-2012

Snelle reactie op een gestelde vraag, goed advies over het product en wat ik erbij kon bestellen.

Niets dan zeer positief!!

Hillegonda23 15-05-2012

Het meest blij wordt ik van de service die CameraNu biedt. Voor de derde keer heb ik nu een aankoop gedaan. Alle keren heb ik een uitstekende service ervaren. Als klant word ik pro-actief op de hoogte gehouden, op vragen wordt snel gereageerd en de levering verloopt heel snel.

OG77 15-05-2012

De eerste ervaring met deze webshop en meteen een hele goede. De printer werd de volgende dag na bestelling al afgeleverd. Ik had hier voorheen nooit wat besteld maar door de hoge beoordelingen op andere betrouwbare websites en tevens de laagste prijs, voor cameranu gekozen. Uitstekende keus!

Anneke1952 15-05-2012

's Avonds laat de all in one printer besteld en de volgende ochtend werd hij al afgeleverd. Het is zo super snel gegaan alleen wij hebben nog geen tijd gehad hem te installeren. Komt goed!

Ben Vollebregt 15-05-2012

Aldabra fotoboek besteld. Mooi zwaar fotoboek. Werd super snel geleverd en was uitstekend, voor een boek met dat gewicht, keurig verpakt zodat het fotoboek ook mooi uit de verpakking kwam.

Yvonne58 15-05-2012

Prima communicatie en zeer klantvriendelijke klantenservice. Email wordt niet standaard afgedaan, maar met persoonlijke benadering.
Jammer, dat het artikel in de fabrieksverpakking werd verstuurd, zonder beschermende doos eromheen.
Hierdoor was de verpakking niet helemaal mooi meer. De inhoud heeft hier gelukkig niet onder geleden.
Prijsniveau is goed.

kwakman 15-05-2012

Had een filter besteld die degene voor wie hij bestemd was al had een ik kon hem zonder probleem terugsturen.
De volgende dag weer wat besteld en dat kon ik gelukkig wel behouden, al met al prima geregeld.

Hans ten Brinke 15-05-2012

de website is erg overzichtelijk en compleet en vooral de filmpjes bij sommige producten zijn erg handig , als je belist om iets te gaan kopen.Verder is het uitgebreide assortiment erg goed en dat tegen scherpe concurerende prijzen.

Martin ten Wolde 15-05-2012

Bestelling gedaan s'avonds, volgens info website zou deze de zelfde avond nog de deur uit gaan. Inderdaad volgende dag bezorgd door de TNT.
Middels trackingoptie was dit ook goed te volgen.

Cireroog 15-05-2012

Makkelijke manier van bestellen. Snelle levering (next day) terwijl het laat op de dag besteld was. Netjes verpakt in een doos en gedocumenteerd. Helemaal zoals je het van een service gerichte webshop mag verwachten. Prijs was ook goed in orde.

Glenn1234 15-05-2012

De site is erg overzichtelijk. De zonnekap was vrijwel overal in bestelling maar jullie hadden hem wel in voorraad. ik ontving de bestelling binnen 2 dagen. de voortgang was goed te volgen.
Zeer tevreden met CameraNu.nl

Gerben de G 15-05-2012

Er word een duidelijke uitleg gegeven over het product en het is makkelijk te bestellen. De levering is snel en goed geregeld. Ook worden er alternatieven geboden voor het product of eventuele producten die ermee samen werken. Samengevat: een erg fijne winkel!!

josienr 15-05-2012

Ik heb de printer (en een pakje fotopapier) rond 21.30 uur besteld en had het de volgende ochtend voor 10.00uur in huis. Wat wil een mens nog meer? Perfect!

Ton Berger 15-05-2012

Camera Nu is een begrip in Nederland voor diegene die wat willen aanschaffen op het gebied van video of foto apparatuur, Deskundig personeel en vriendelijk en betrouwbaar.
Wat jaren geleden kocht ik mijn eerste printer bij camera Nu op een zolderkamer in Urk.
Mijn complimenten voor hetgeen ze in de jaren daarna hebben opgebouwd.

Matthijs V. 15-05-2012

Snelle en goede levering, hoewel ik wel wat verbaasd was niet te hoeven tekenen bij het afhalen van mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt.
Omdat ik wat problemen had bij het afsluiten van een aanvullende verzekering voor de door mij aangeschafte lens, heeft Cameranu.nl alles voor mij in orde gemaakt; uitstekende aftersales door zeer professionele en behulpzame mensen!

MFeldbrugge 15-05-2012

Na de goede ontvangst van de micro SD, brak deze bij het eerste gebruik in twee. Een nieuwe werd direct opgestuurd. After sales zoals het hoort. Chapeau!

Guidus 15-05-2012

In de avond besteld en de volgende dag geleverd precies zoals beloofd op de website. Artikel was goed verpakt.
Prima service!

Rakkerten 15-05-2012

Zoeken, vinden en bestellen: moeiteloos binnen enkele muisklikken. Levering volgens afspraak: snel!

Taq 14-05-2012

Maandagavond besteld, dinsdagmiddag bezorgd met trackingsysteem zodat je volledig op de hoogte blijft. Prima!!

Wim West 14-05-2012

Product was niet op voorraad, toch keurig geleverd binnen 5 dagen. Werd alleen niet direct op de hoogte gehouden van de levertermijn.

siska69 14-05-2012

De mensen bij CameraNU weten waar ze het over hebben. Het maakt eigenlijk niet uit wie je helpt, allemaal vakmensen en verstand van zaken, dat is heerlijk, want al weet je zelf al zoveel, je staat altijd open voor meer adviezen en tips! De website is heel erg overzichtelijk en in de winkel zelf werken ze ook met de website. Ik kan het iedereen aanraden om je spullen bij CameraNU aan te schaffen. Ook vragen als je je produkt al een poosje in huis hebt, vinden ze geen probleem. Superservice en super kennis!

nico 72 14-05-2012

CameraNu heeft zeer bekwame medewerkers, die meedenken met de klant en verstand van zaken hebben. Ze zijn beter dan collega firma's,elders.

bern akkerman 14-05-2012

Makkelijk te bestellen en op te halen in Urk. De winkel ziet er heel verzorgd en overzichtelijk uit. De afhandeling van de besteliing is vriendlijk en correct.De adviezen waren to the point.

Tigchelaar 14-05-2012

ik koop regelmatig online camera producten. vaak is het zo dat bij cameranu.nl juist wel de producten op voorraad zijn terwijl die bij andere aanbieders dat dan niet zijn. daarnaast heeft cameranu.nl veel goede dagaanbiedingen en combideals. wat ik helemaal te gek vind is dat je tot laat kunt bestellen en de volgende dag direct je spullen in huis hebt. super service!

Jan Klomp 14-05-2012

Goedkoopste aanbieder, geen verzendkosten, 's avonds besteld en de volgende dag de spullen in huis.

Meer kan je niet wensen.

N123123123 14-05-2012

Ik had een probleem bij m'n bestelling: bij levering in het buitenland kun je niet betalen met iDeal. Dit was echter simpel opgelost na een simpel telefoontje. Het was toen inmiddels 15:55 uur. CameraNU heeft me toen meteen handmatig een iDeal-link gestuurd zodat ik snel kon betalen en nog dezelfde dag (voor 16:00 uur) was m'n camera verzonden.

Naam101010 14-05-2012

Heb een accu besteld en inderdaad de volgende dag werd het product geleverd. Niks op de gehele gang van zaken aan te merken. Had net zo goed een cijfer 10 in dit geval kunnen zijn, maar dat cijfer gebruik ik nooit omdat het dan aan inflatie onderhevig is en het niet meer geloofwaardig lijkt.

Rob Pennock 14-05-2012

Het betreft het bestellen van een accesoire. Op andere sites was dit artikel moeilijk te vinden. De beschrijving van het artikel was ook prima. Verder een probleemloze bestelling, betaling en levering.

Poldermodel 14-05-2012

Had zelf door foutje 2 x besteld, mail gestuurd en gevraagd er 1 te annuleren. Dit netjes gedaan en reactie terug gekregen dat het was geanuleerd. Correcte afwerking vragen.

Thijs_12345678 14-05-2012

Een overzichtelijke website met veel aanbod, snelle levering en goede prijzen. Ook in het contact zijn de medewerkers vriendelijk, kundig en vlot.

cvt300 13-05-2012

prima site. instructie video heel verhelderend. prijs-kwaliteit verhouding goed. levering bijzonder snel. kortom: een aanrader.

John Lutke 13-05-2012

de telelens was in voorraad, de flitser niet. Bij navraag door mij kreeg ik direkt respons en 2 dagen later had ik mijn bestelde artikelen in huis. Top!

Andre1919 13-05-2012

Prima afhandeling van de bestelling, behalve dat het pakkettransport onder de maat was. Voor de beloofde tijd is de tweede bestelpoging afgebroken, waardoor ikzelf met de spullen moest gaan sjouwen vanaf het afhaalpunt. Niet rechtstreeks toe te rekenen aan CameaNU.nl, behalve dan dat zij wel verantwoordelijk zijn voor de inhuur.

emontie 13-05-2012

Bestelling is vlot en netjes afgehandeld, maar levering duurde meerdere dagen. Dat is niet de schuld van CameraNU, maar van Post.nl. De betrouwbaarheid van Post.nl is de laatste tijd helaas niet goed meer.

pol44 13-05-2012

over al vergeleken maar bij camera nu de beste aanbieding ik heb meerdere zaken bij cameranu gekocht,je krijgt een vakkundige uitleg,snelle levering super,
raad deze zaak bij iedereen aan.

yogo76 13-05-2012

Alle spullen snel kunnen vinden, ook handig dat er op de websites suggesties worden gedaan voor bijbehorende producten die je met een druk op de knop toe kan voegen aan je winkelmandje. Bestelling prompt geleverd.

Megan89 13-05-2012

Ik heb deze camera bij CameraNU.nl aangeschaft, in eerste instantie vanwege de gunstige prijs. Toen ik daarna op Tweakers alleen positieve reviews vond, was ik om. De camera zat goed verpakt en werd netjes op tijd geleverd. Niks op aan te merken! Nog niet met aftersales te maken gehad, hopelijk is dat ook niet nodig! Ik ben tot nu toe in ieder geval heel blij met mijn Nikon :)

J Meijburg 13-05-2012

CameraNu.nl heeft een heldere website, maakt waar waar ze voor staan. Product wordt in de beloofde tijd, goed verpakt geleverd en binnen Nederland kosteloos aangetekend verstuurd. Om deze redenen ben ik zeer tevredenen en vind ik CameraNu.nl zeer betrouwbaar.

theo peperkamp 13-05-2012

Goede sevice, belden zelfs nog even op omdat ze over de woonplaats twijfelden.
Had hem de andere dag al in huis, keurig verpakt.

Guido73 13-05-2012

Zowel het bestellen via de site, als ook de ontvangst en assortiment in de winkel in Urk, is perfect geregeld en ook goed in voorzien van info omtrent een produkt. Alles wat je omtrent foto-hobby (en meer) zou kunnen bedenken is er te verkrijgen tegen een scherpe prijs. De zaterdagknallers (alleen in de winkel te halen) zijn ook zeer aantrekkelijk. Ondanks wonend in het zuiden van het land, loont het zich nog om dan de winkel te bezoeken met de 2 etages tellende grootte. Dus daarmee is mijn winkel voor alles omtrent de foto-hobby: CameraNU!