salsaboy 22-05-2012

Er staat veel keuze op site met veel info en de levering was erg snel. Je wordt prima op de hoogte gehouden van alle stappen vanaf je bestelling! Super!

Paul Kassenberg 22-05-2012

Ik zocht een nieuwe eyecap voor mijn Olympus E-5. Niet iets wat voorop de plank ligt. Maar bij CameraNu.nl meteen gevonden en voor een veel lagere prijs dan de concurrentie. 's Middags besteld, de volgende dag in huis. Prima website en sales afdeling!

DCh 22-05-2012

Snelle aflevering. Uitstekend support en after sales. Product zelf is prima! Website is goed, maar kan beter. Informatie op sommige tabs op de producten paginas (bijvoorbeeld specificaties) ontbreekt voor bepaalde producten.

Dustin vogel 22-05-2012

Ik was op zoek naar een 85 watt power adapter voor mijn 17" macbookpro. Deze stond niet op de website. Na een email hadden ze hem toegevoegd. Lekker snel. Na bestelling had ik hem nog sneller jn huis dan ik dacht. Super.

Phil_A 22-05-2012

Bestelling en afrekening ging perfect.
Het product was de volgende dag keurig geleverd zoals belooft.
Deze leverancier is een aanrader.

veldski 22-05-2012

aflever adres was ver van de bewoonde wereld, daardoor waren de kosten van de koerier tehoog. Ik heb de compact camera toch de volgende dag per post ontvangen. In dit geval heb ik de camera(lx5) pas na ontvangst betaald.
Opvallende service, en vertrouwen in de klant.

Alex782 22-05-2012

Goede site, wist al wat ik zocht en cameranu.nl was de goedkoopste. geen verzendkosten en de volgende dag in huis, super! De camera die ik heb gekocht lag nog niet eens in de winkels, die zouden hem pas over 2 weken krijgen voor 150 euro, dat is 25 meer dan dat ik nu heb betaald. Ik ben zeer tevreden!

Zara Bo 22-05-2012

Goede produktomschrijving, zeer snelle betrouwbare levering. Bij telefonische vraag over gebruik product een zeer snelle, correcte en bekwame terugkoppeling en vakkundige hulp gekregen.

Eric Peters 22-05-2012

In principe perfect, altijd snel en correct geleverd. Perfecte after sales maar die heb ik maar een keer nodig gehad. Sommige exotische accessoires weet ik soms niet onmiddellijk te vinden op de website vandaar een 9 ipv 10.

Tamara.B 21-05-2012

Ik was zo enthousiast over de levering (en natuurlijk de camera zelf) dat ik er een paar dagen later meteen een voor mijn vader heb besteld. Snelle terugkoppeling over je bestelling, snelle en duidelijke meldingen over de status van je bestelling en nog een bevestigingsmail wanneer de camera verstuurd wordt. Kortom: een goede service! Ik zal zeker nogmaals bestellen bij deze webwinkel.

Roelof Pieters 21-05-2012

Het werk zoals het wordt beloofd. voor 21h00 bestellen de volgende dag bezorgd; keurig verpakt.
Dit is mijn derde bestelling binnen een kalenderjaar; het bovenstaande geldt voor alle bestellingen.

mapils 21-05-2012

Zeer snelle levering (om 21.00 uur besteld, volgende dag in huis). Handige site met de diverse filters.

Rik Roukens 21-05-2012

Twee weken geleden via CameraNU.nl reeds mijn 3de aankoop gedaan via de webshop. Ik moet zeggen wat een uitermate goede service en levering.

Ik ben heel erg tevreden over CameraNU en zal in de toekomst zeker vaker via de webshop bestellen.

De gekochte flitser kwam ruim voor de door CameraNU geplande levertijd en ik ben hier dus ook zeer tevreden over.

Conclusie: CameraNU.nl is een dikke aanrader voor al je Foto en Videografie artikelen!

nikonD70s gebruiker 21-05-2012

Ook nu ben ik zeer tevrede over de geleverde service.
Het bestelde product was boven verwachting snel binnen. Ik ben zeer tevrede over de manier hoe zij te werk gaan. Zo door gaan!

Angela Louwe 21-05-2012

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl Het lukte mij eerst niet om te betalen via iDeal door een eigen fout. Hierna heb ik het bedrag zelf overgeschreven. Een paar minuten later kreeg ik een e-mail met link naar de iDeal betaling die ik alsnog kon doen. Ik heb gemaild dat ik inmiddels al had betaald en ik ben netjes terug gemaild dat mijn betaling was ontvangen.

Voor de rest veel mailtjes met de status van mijn bestelling wat ik erg nuttig vond.

De gekochte producten zijn natuurlijk ook fantastisch!

Sugamilk 21-05-2012

Super goede service! In eerste instantie had ik per ongeluk de ideal link weggeklikt, na gebeld te hebben zat hij meteen in de mailbox! En een dag later was mijn bestelling er al! Netjes en goed verpakt! Ben echt super tevreden over zowel de site, de service als de klantvriendelijkheid!

Niekka 21-05-2012

Super duidelihjk,wat je wilt te zoeken. Ook de info en de bestelling gaat zeer snel. Ook de levering geen probleem. Zal in de toekomst zeker weer iets bestellen.

nath81 21-05-2012

De website ziet er overzichtelijk en duidelijk uit. Voor mijn man zocht ik een camera lens van Canon. Ik heb de camera lens vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend werden de lens en benodigdheden bij mij afgeleverd. Helemaal TOP!!
Ik had nog een aantal vragen en die werden netjes beantwoord door de medewerker van cameranu..
Mocht ik nog iets nodig hebben voor de camera, kom ik zeker terug bij deze site.

OOk de prijs en kwaliteit is heel goed.

Naam AH 1971 21-05-2012

Na bestelling volgende dag al in huis! Geen verzendkosten, dus scherp geprijsd. Anderen proberen te lokken met lagere prijs, maar dan komen er nog verzendkosten bij zodat de prijs toch hoger is.

Tabje "In de doos" op de site erg overzichtelijk, zodat je precies weet wat er bij de bestelling zit.

Tom Keur 21-05-2012

Bereikbaarheid is iets minder, omdat een simpele offerte aanvraag per mail niet werkt. Je moet per se naar de website gaan, de producten in een reservering zetten en dan mailen/vragen om een offerte. Klantenservice is toch wel belangrijk voor een goede verkoop.

wkuijt 21-05-2012

Prima kwaliteit, goed verpakt en snel geleverd !
Super ook om te zien dat er eens andere maten geleverd kunnen worden dan de standaard maten.

Griessel 20-05-2012

Zoals altijd gemakkelijk selecteren op de site , bestellen en ontvangen op de gemelde dag op de site .
Betrouwbaarheid op en top .

John Oliekan 20-05-2012

Al meerdere keren via camera nu een camera besteld en altijd goede en snelle levering (te volgen via een link met duidelijke instructies)
Ook al een keer defect aan een toestel gehad, binnen de garantie en dat is perfect afgehandeld.
Ook prijstechnisch voldoet camera nu!

Ben echt zeer tevreden en zal in de toekomst ook zeker mijn eerste keus zijn op camera gebied

Marijke Kamies 20-05-2012

Goede website met duidelijke informatie. Producten overzichtelijk en gratis verzending. Verzending dezelfde dag en bezorgd op de dag na plaatsing bestelling. Factuur via mail, waardoor je hem zelf kunt afdrukken. Er worden veel mogelijkheden geboden, waaronder met korting accessoires en uitbreiding van garantietermijn. Ben tevreden over het product en de levering, waardoor ik geen telefoontjes hoefde te plegen of mailtjes hoefde te sturen. Vandaar geen mening over bereikbaarheid en after sales.

verschbo 19-05-2012

De bestelling duurde heel lang (5 maanden), maar daar kon cameranu.nl niets aan doen (Sony kon niet leveren door de overstroming in Thailand). Ik ben wel telkens op de hoogte gehouden van de status.
De bestelling was meteen verzonden op het moment dat deze binnen was.
Gelukkig nog geen after sales nodig gehad.

geefeerstdecriteriavooreennaam 19-05-2012

Voor de geringe bestelling werd ik toch uiterst correct en zorgvuldig op de hoogte gehouden van de voortgang van het proces; alle lof!

Henk052 19-05-2012

's avonds om 22:00 uur besteld, de volgende middag om 14:00 uur in huis. Een mail werd binnen een paar uur beantwoord. Niets op aan te merken.

NatuurlijkGenieten 19-05-2012

Deze winkel heeft een goede specificatie omschrijving van het product.
Héél duidelijk kwam naar voren dat je bij dit product én aanschaf in deze winkel van de geld terug actie van Sony gebruik kunt maken. Heel duidelijk daarbij ook alle links naar voorwaarden sony-actie etc.
Zodra de ideal niet lukte, kreeg ik wat later een mail met een nieuwe link om de opdracht alsnog via ideal te betalen.
Het product zat nog in een gesloten doos, die met voldoende vulmateriaal in een andere doos was verstuurd.
De verzendkosten waren gratis, ondanks dat het aangetekend verstuurd werd.
Handig dat je gebruik kunt maken van pakjegemakje van postnl, dat kan niet via alle webwinkels.

xxx68 19-05-2012

de lens was hele tijd niet leverbaar maar zodra hij er was kregen we een mail en direct daarna besteld en de volgende dag in huis supersnel en goed

Wolfje05 19-05-2012

21 uur besteld en andere dag( zaterdag) via Post geleverd. Perfect. Had al eerder een printer besteld, en ook toen dezelfde positive ervaring gehad.
Ga zo door Camera Nu !!!!!

Sosso 18-05-2012

Ik check altijd telefonisch wanneer een product via de website wordt aangeboden en ik de site nog niet ken. De telefoon werd vrijwel direct opgenomen. Dat geeft vertrouwen. Ook de vraag die ik stelde werd duidelijk beantwoord. Ook werd alles correct en op tijd geleverd.

aace 18-05-2012

Snelle bezorging. Had er 2 besteld en waren netjes in een grotere doos samen verpakt. Had info ingewonnen via de site en had snel een duidelijk antwoord.

Joost de Jong 18-05-2012

Op vrijdag ochtend besteld en via iDeal betaald, zaterdag in huis. Prima info via de diverse mails (bestelling bevestigd, betaald en verzonden).

Gbert1946 18-05-2012

Product was eenvoudig te vinden op de website, met goede informatie. Bestelling ging gemakkelijk, aflevering supersnel, de verschillende stappen van verwerking van de bestelling steeds gecommuniceerd.

BudS 18-05-2012

Website is makkelijk berijkbaar en tevens simpel een bestelling te plegen.
De bereikbaarheid is email trechnisch voortreffelijk, vwb update en verzending.
De levering is 24 uur! Toppie!
De aftersales is toppie, email onderhoud geschiedt na ontvangst goederen!

Luneya 18-05-2012

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en een duidelijke afhandeling op de website.

Top dus!

rjtm 18-05-2012

Heel duidelijke website met ruim voldoende informatie over de producten en alternatieven.
Bereikbaarheid heb ik geen ervaring mee.
De bestelling en levering was grandioos, ongelofelijk snel en daardoor in dit geval superfijn.
Aftersales geen ervaring mee.

daisymelissa1963 17-05-2012

Stipte levertijd, binnen 24 uur in huis, alles ordentelijk verpakt en compleet geleverd, produkt komt geheel overeen met beschrijving op website.Fantsatische webshop, erg handig dat alles zo snel verkrijgbaar is!

Snijer 17-05-2012

Donderdag besteld en volgende dag netjes thuis bezorgt.
Duidelijke site en goede prijs voor artikelen.
zou er zeker meer bestellingen bij doen

netsky 17-05-2012

Laat in de avond tegen 22.00 uur besteld en de volgende dag het pakketje binnen. Supersnelle levering.Ik ben hier zeer tevreden over.

trve 17-05-2012

Buiten alle goede ervaring wat betreft de toegankelijkheid van de website, de bereikbaarheid, het bestelproces en de levering geeft CameraNU.nl mij vooral een vertrouwd, betrouwbaar gevoel.

Ad19 17-05-2012

Duidelijke en overzichtelijke website met groot assortiment. Bereikbaarheid is uitstekend. Snelle levering in degelijke (transport)verpakking. Wordt goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en levering.

BearsBelly 17-05-2012

Duidelijke website, goede en logische verwijzingen. Correcte en snelle bevestiging van de bestelling en vervolgens ook levering op de aangegeven tijd.

Luneya 17-05-2012

Bestellen was makkelijk!
Alleen had ik het product de dag erna thuis verwacht. Echter werd er bedoeld dat de zending de dag van bestelling aan postnl aangeboden werd, waarna het nog een dag duurt voor het daadwerkelijk geleverd wordt.

Ik zit vol smart te wachten op mijn nieuwe speelgoed! ;)

Luneya 18-05-2012

Mijn stomme fout!
Het was natuurlijk hemelvaart en lag de vertraging aan PostNL!

Jos van Adrichem 17-05-2012

Enorm snelle levering. S'avonds half 10 besteld en de volgende dag geleverd. En ook nog de goedkoopste.

Bartmetdeverrekijker 17-05-2012

Zocht een goeie verrekijker voor niet al te veel geld
de site cameranu.nl beloofd op werkdagen voor 22.30 uur besteld volgende dag in huis
Nou super ! ff over 22.00 uur besteld volgende ochtend rond 10 uur in huis echt top !
ook voor vragen over het product krijg je snel reactie terug, genoeg informatie en vergelijkbaar materiaal op de site kortom gewoon een top webwinkel waar ik zeker nog eens iets ga bestellen.

Rooserd 16-05-2012

Vorige week heb ik hier mijn camera gekocht. Super service!
Had hem gelijk de volgende dag al, de betaling ging goed en werd genoeg geïnformeerd.
Ook de site is duidelijk waar alles op staat en heb het met een combo deal gekocht! Alles ging heel erg soepel en ben heel erg te spreken over CameraNU.nl

Gerjup 16-05-2012

Mijn bestelling werd zoals altijd, door CameraNu snel en accuraat geleverd. Ook toen ik moest besluiten om mijn bestelling te retouneren, werd alles correct en snel afgehandeld.

Willem K van Es 16-05-2012

Wat leveren ze snel. Ik heb nu al een aantal keren wat foto apparatuur besteld via internet en steeds was het de volgende dag in huis. Het leek spreekwoordelijk 'Overtoom' wel. Het komt stevig verpakt en daarmee onbeschadigd aan.
Voor mij is de winkel in Urk te ver dus internet is een goed alternatief.

Fidelus 16-05-2012

Hoger oordelen kan alijd nog, ik vind alleen nog dat men moet waarschuwen als een product niet binnen een week leverbaar is, en omdat we meestal vooruit betalen kan het bedrag dan weer terug gestort worden naar de betaler.