Flipje uit Tiel 28-04-2012

De Colormunki Display was op voorraad volgens de website. Besteld op zaterdag en maandag werd alles keurig verstuurd. Dinsdag heb ik het in goede orde ontvangen. Ik kreeg maandag keurig een verzendmelding met track- en trace nummer. Prima.

Ad van der Horst 28-04-2012

Zowel de snelheid van afhandelen, als de berichtgeving omtrent de status van mijn order verliep vlekkeloos. En inderdaad was het voor half elf 's avonds besteld, de volgende dag al in huis.
Prima service

dickneuf 28-04-2012

Digitale camera gekocht bij cameraNU.nl op aanraden van een vriend, ik heb er geen spijt van goeie service savonds gekocht en de andere dag al in huis supper!!! ook de prijs nergens goedkoper

NikonAad 28-04-2012

Overzichtelijke webshop. Je kan heel specifiek zoeken met de filters of juist even "rondneuzen" op zoek naar een produkt van je keuze.
De prijzen (incl. verzendkosten) zijn concurrerend en de levertijd kort.
Mijn volgende aankoop doe ik denk ik weer bij CameraNU!

Diesel 701 28-04-2012

Helemaal super,had de volgende dag mijn camera in huis,tegen een erg lage prijs !Hartelijk dank!

riny1961 28-04-2012

Nu 3x bestelling geplaatst bij cameranu (2x compact cameraatje- deze keer 'n objectief voor DSLR). Telkens weer aangenaam verrast door de supersnelle levering. Deze keer had ik 'n algemene vraag over het geleverde product, ik kreeg na 20 min. al een reactie per e-mail !

leonboeijen 27-04-2012

CameraNu staat achter haar product met goede service, snelle levering en staat open voor o.a technische vragen.

Knilloh 27-04-2012

CameraNU was de snelste die de scanner op voorraad kreeg en was ruim goedkoper dan b.v. Bol.com.
Levering snel: binnen één dag.
Koop er zeker weer!

PHramed by AmPHoria 27-04-2012

Duidelijke site, bestellen ik gemakkelijk (je hoeft geen account aan te maken) en er wordt goed afgestemd over de levering van het product.

jkoljpolkfnen24 27-04-2012

In eerste instantie werd aangegeven dat het product niet op voorraad was. Je wordt goed op de hoogte gehouden en wellicht een dag later werd het al bezorgd. Snelle service, goede communicatie.

A. Kramer 27-04-2012

website ontdekt via kieskeurig, naar aanl. van positieve reviews en voorwaarden besloten bij CAMERA NU te bestellen.

bereikbaarheid : duidelijk en helder met uitvoerige berichtgeving over het aan te schaffen produkt

bestelling: eenvoudig, op voorraad en snel te regelen
levering echt supersnel, volgende ochtend binnen, geweldig kon niet beter
after sales alle vertrouwen in mocht dit nodig zijn

Seoba 27-04-2012

Ik ben snel en vakkundig geholpen, men heeft tijd aan mij besteedt, zowel per telefoon en ter plaatse in Urk.Problemen werden direct opgelost. Prima service.

vicor 27-04-2012

Goede concurerende prijs voor het toestel.
De voornaamste keuze voor jullie webshop is omdat er geen verzendkosten zijn, wat de drempel voor aanschaf heel klein maakt. De snelle levering is absoluut een pluim waard.

C.de Waal 27-04-2012

Uitstekende website "makkelijk te bestellen"snelle levering.

Eddo de Leeuw 27-04-2012

Over Sigma niets dan lof, dus ook wat dit objectief betreft. Aanvankelijk ontving ik een verkeerde lens. Na telefonisch contact met een medewerkster (helaas ben ik haar naam vergeten)van CameraNu bleek dat dit een fout van de fabrikant betrof. Drie dagen na retourzending heb ik de juiste lens alsnog ontvangen. Mijn complimenten voor de medewerkster aan de telefoon en de snelle oplossing van CameraNu.

TvdVeen 27-04-2012

s,avonds om halt tien besteld en betaald via ideal, volgende half een al op het aangegeven bezorgadres (afhaalpunt) super!

olekl 27-04-2012

geleverde remote control bleek lekkende batterijen te hebben. zeer adequate snelle reactie op mail en na enkele dagen een nieuw exemplaar in huis.

Marc de Roeck 27-04-2012

Zeer goede website, zeer snel antwoord op bijkomende vragen en zeer snelle levering. Het is de 2de x dat ik een bestelling plaats bij CAMERANU en het zal zeker niet de laatste zijn.

moi.erik 27-04-2012

Informatieve site. What you see is what you get. Plus vriendelijke en adequaat handelende dame bij order admin - uniek!

Tango10 26-04-2012

Camera Nu is voor mij een uiterst betrouwbare zaak die waarmaakt wat ze beloven en vaak meer dan dat.
Ik zelf kom regelmatig naar deze zaak ondanks dat ik hiervoor 150 km er vandaan woon. Als dat niet mogelijk is, kan ik terugvallen op de heldere betrouwbare site en (after)sales.
TOP...doorgaan zo!!

Henk Arentsen 26-04-2012

Altijd een beetje terughoudend bij een webshop, maar CameraNu heeft zijn beloftes totaal waar gemaakt. Zeer snelle levering, veel email contact, uiterst correct in communicatie en alles wat men afgesproken heeft met mij, hebben ze helemaal waar gemaakt en nageleeefd.
Kortom een uitstekende partner om te bestellen en te kopen n dus zaken mee te doen.

h.vruggink 26-04-2012

Ze maken waar wat ze beloven: zeer snelle levering en concurerende prijzen. Meerdere producten aangeschaft bij deze firma ( printer, scanner en recentelijk een Panasonic video camera. De aangeschafte artikelen werden snel geleverd en werken zonder problemen.

Blauwvinger12 26-04-2012

Artikel precies volgens afspraak bezorgd. Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Aeverbeek 26-04-2012

Prima website. Keurige hulp aan de telefoon, en accurate informatievoorziening daarop volgend. Supersnelle levering!

Bert Kepel 26-04-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De bereikbaarheid is goed.
De bestelling en de levering is keurig en op tijd volgens de gestelde regels op de website.
Met de after sales heb ik nog geen ervaring omdat ik er nog geen gebruik van heb gemaakt.

Remco2307 26-04-2012

Zeer vlotte levering!
Deze camera was nog bijna nergens op voorraad en op zo'n korte termijn leverbaar.
Bij CameraNU.nl was de prijs gunstig en ze konden deze super mooie camera in de juiste kleur (zilver) de volgende dag al leveren! Top service!
De volgende dag direct nog andere spullen voor de camera besteld. Ook deze werden binnen 1 dag geleverd!
Geweldig!!

Cameranu fan 26-04-2012

Zoals een webshop hoort te zijn, goede prijs, snelle levering, en heldere snelle communicatie, daar kunnen vele webshops een voorbeeld aan nemen!

Chrislbr 26-04-2012

Het vinden van een moeilijk product ging gemakkelijk op de site. Snelle levering.

Touring02 26-04-2012

Website is overzichtelijke en bestelsysteem werkt probleemloos. Prijs voor dit toestel was scherp en zeker zo belangrijk ook op voorraad in deze kleur !
Continue updates via e-mail m.b.t. de afhandeling van mijn bestelling, levering binnen de toegezegde termijn. Daar valt niets tegen in te brengen. Uitstekend voor mekaar, een voorbeeld.

hvrees 26-04-2012

Goede en duidelijke website, groot produktassortiment,
Vlotte afhandeling, vriendelijk en adequate hulp bij telefonische informatie

P.C. BVos 26-04-2012

vaste klant; en niet voor niets. Het enige dat ik op CameraNU heb aan te merken, is dat ik door hen gedwongen word digitale facturen te accepteren, zonder enig alternatief. Hoewel dat absoluut onbehoorlijk is, staat daar qua pakket, prijs en klantvriendelijkheid zoveel tegenover, dat ik blijf terugkeren en het bedrijf links en rechts aanbeveel.

Chiel Broerse 26-04-2012

Gekochte scanner (Reflecta) begaf het binnen een jaar. Opgestuurd naar Cameranu. Reparatie duurde lang en kreeg daarom een nieuwe, vervangende scanner opgestuurd. Informatievoorziening en service zijn werkelijk top.

cor1959 26-04-2012

een prima site
en een perfecte snelle levering

Marcellodisarronno 26-04-2012

Goede webshop; scherpe prijzen en een prettige snelle service. Ik had een product gekocht wat tegenviel, ik kon het zonder problemen retourneren en er is persoonlijk contact met me gezocht. Fijne winkel!

Kevin_H 26-04-2012

Snelle service, precies wat er beloofd is.

Depicker 26-04-2012

Ik had volgens de gegevens op de website een ucb kabel voor mijn Nikon D5000 besteld. Er stond echter een foutje op de site waardoor ik de verkeerde besteld had. Na contact met de webshop kon ik deze inruilen voor de juiste kabel. Het verschil in prijs en mijn verzendkosten om de kabel terug te sturen kreeg ik teruggestort. Prima service na verkoop en het kabeltje werd ook vlot ingeruild. Ik koop hier zeker nog !!!

whatsaname 25-04-2012

Apparaat goed verpakt en snel ontvangen na bestelling. Inmiddels getest en ok bevonden. Een NL talige handleiding zou nog prettig zijn, maar ik had ook niet veel moeite met de duitstalige handleiding.

edith4321 25-04-2012

Ook nu weer een goed advies en snelle levering.
Camera nu blijft in de "picture"

Repelstee1tje 25-04-2012

Website is duidelijk en adequaat.
Antwoorden op vragen per mail komen vlot.
Levering is heel vlot, gewoonlijk de volgende dag bij iDeal-betaling.

Ik heb geen problemen gehad, da's mooi natuurlijk, maar kan dus de aftersales niet beoordelen.

Lex Kruijer 25-04-2012

De camera en de lens waren overal slecht verkrijgbaar. Op een avond werden ze op voorraad gemeld op de website.
Beiden besteld, met de afspraak ze de volgende dag in Urk af te halen. De website vermeldde dat de voorraad altijd klopte. De volgende dag bleek dat er slechts 1 camera en 1 lens geleverd waren, en die lagen voor mij klaar. Uiterst vriendelijk en deskundig geholpen. Deze zaak verdient zijn reeds opgebouwde reputatie!

p.jonker 25-04-2012

's avonds besteld en de volgende dag in huis. Netjes verpakt inclusief Nota. Ze maken hun belofte waar. Grote klasse

Fototiel 25-04-2012

Eerlijk gezegd heb ik er op gegoogled.
Maar CameraNU.nl bleek de enige firma te zijn die het artikel in voorraad heeft.
Geen wonder, de Cactus V draadloze flits en camera bediening waren een paar weken geleden ook zonder dralen leverbaar.

Buskens123 25-04-2012

Ik was blij met de snelle levering, maar na ontvangst zag ik dat het zegel was verbroken. Het product zelf was niet goed ingepakt, plastic zakjes met onderdelen waren opengemaakt en daarbij had het product op het glas een klein vlekje dat lastig te verwijderen was. Ik heb die dag cameranu.nl aan de lijn gehad en mijn ongenoegen geuit. Zij hadden zich verontschuldigd en boden aan om het product om te ruilen voor een onaangebroken product. Uiteindelijk heb ik besloten om het product te houden, omdat ik de vlek heb weten te verwijderen en verder alles compleet was. Helaas maak ik het nog te vaak mee dat producten die ik via het internet bestel zijn aangebroken. Dit neemt helaas het gevoel van iets nieuws hebben weg.

Ria uit Hoogland 25-04-2012

Goede overzichtelijke website. Website laadt ook snel. Super snelle bezorgservice. Bestelling om 20.45 uur bevestigd en betaald en de volgende dag om 13.00 uur al in huis. Product is goed en zorgvuldig verpakt.

vlinder1951 25-04-2012

Eenvoudige bestelling. Snelle en correcte aflevering.

kskrg 25-04-2012

Wat valt er te zeggen als alles goed verloopt en alles geleverd werd binnen de aangegeven tijd? Kortom, een dikke 10!

Philip van Ees 25-04-2012

Er was iets fout gegaan bij het afgeven van het T&T nummer maar er werd vlot op mijn mail geantwoord en het is verder goed afgehandeld

Willem Sangers 25-04-2012

Ik bestelde een weekje geleden een cameratas NIKON via internet op advies van m,n schoonzoon. Ik twijfelde eerst omdat internet aankopen soms behoorlijk mis kunnen gaan. Maar hij vertelde mij dat CameraNu volledig betrouwbaar is. Ik ben blij dat ik de stap heb genomen en bij u een Cameratas heb gekocht.na twee dagen ontving ik de tas en ik ben er heel erg blij mee m,n Nikon camera met telelens past er perfect in en er is zelfs nog ruimte achter de ritssluiting. Ik zal zeker meerdere dingen bij u bestellen als ik weer wat nodig heb.Een betrouwbaar bedrijf en een goede schoonzoon is tegenwoordig goud waard. Perfect geregeld en hartelijk dank voor de uitstekende verzending en verzorging betreffende de verpakking.

belle1971 25-04-2012

De website is overzichtelijk en erg informatief! En je wordt goed op de hoogte gehouden van de verzending van de bestelling en die is keurig ingepakt etc. TOPZAAK!

Jan Jellema 25-04-2012

Zeldzaam snel en accuraat is mijn bestelling afgehandeld.
Zelfs een foutieve dubbelbestelling werd verwijderd en dat expliciet aan mij gemeld.