AT1977 06-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd ruime keuze, veel op voorraad en snelle levering. Cameranu is altijd het eerste adres waar ik kijk voor camera's en accessoires.

Alice 06-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Over de aangekochte 50mm lens zijn wij erg tevereden en raden wij iereen aan het product bij cameranu.nl te kopen.

Ceesie1956 06-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, en goede communicatie

Via snelle communicatie over evt levering, over te bestellen product, voor deze leverancier gekozen.

Patrick 06-12-2018 Via de website gekocht

Service heel erg goed.

Tijdens bestellen was product niet op voorraad.
Contact opgenomen met klantenservice en werd verteld dat vier dagen levertijd had.
Na drie dagen complete bestelling al in huis.
Super
Bedankt

Rob 06-12-2018 Via de website gekocht

Ondanks cyber friday drukte binnen 24 uur geleverd.Top!!

alles prima en ik zou het zeker aanbevelen aan anderen die goed en goedkoop en snel geleverd willen krijgen

Dick Ridder 06-12-2018 Via de website gekocht

Prima en snel

Snel besteld nog sneller in huis. Goed verpakt en ook nog vriendelijke online benadering. Ga zo doorrrr

Liesbeth Salanje 05-12-2018 In de winkel gekocht

Top service

Snelle response en bij het afhalen van mijn bestelling was er voldoende tijd en aandacht. Hele fijne winkel!!

Math 05-12-2018 Via de website gekocht

Mensen op de goede plaats

Vindt de web shop van Camera nu duidelijk eerlijk en overzichtelijk.
Heb al een aantal producten besteld. Zowel outlet als nieuw. Er wordt duidelijk aangegeven als er gebreken zijn betreft outlet producten. Zo krijgen deze nog een nieuwe eigenaar. 👍

Henk Dikkema 05-12-2018 Via de website gekocht

Meer dat service!

Via internet had ik een studioflitserset voor nog geen honderd euro besteld. Rekening houdend met de lage prijs had ik er geen hoge pet van op. Toen ik de zaak geïnstalleerd had werd mijn vrees waarheid. Manueel werkten de flitsers wel maar via de camera was er geen licht uit de tweede flitser te krijgen!
Gebeld met de zaak en uitgelegd wat ik had gedaan. Geen fouten ontdekt. De Godox transmitter of reciever leken de boosdoeners te zijn. Ik zou een nieuw setje ontvangen. De volgende avond (!) werd het pakketje bezorgd. Aangesloten en weer geen resultaat met de tweede flitser. Contact en de zaak uitgelegd. Met een bekwame medewerker alles bij langs gelopen en toen zag ik het: remote stond nog uit. Nu werkt alles naar behoren. De 'kapotte' reciever mocht ik houden, voor het geval dat ...

Nico den Broeder 05-12-2018 Via de website gekocht

Mijn verwachtingen overtroffen

Ik had die bijzondere- en best wel dure camera al een tijdje in het vizier. En daar kwam opeens die geweldige aanbieding van CAMERA.NU Hoe simpel was het om mijn slag te slaan: heldere website, snel en gemakkelijk winkelen, eenvoudig afrekenen en ook nog eens de volgende dag al in huis. En de beloofde waardebonnen zaten er meteen al bij. Dus meteen wéér winkelen en opnieuw een dag later mijn bestelling in huis.
Waar ik blij van word? Nou, HIERVAN, dus !!

Rlj 05-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige winkel

Goede service en goede prijs kwaliteit.
Veel producten en ze kunnen je perfect advies geven op watt je nodig he t

hans 05-12-2018 Via de website gekocht

update fuji X-T100

In mijn eerdere review schreef ik dat ik van Cameranu geen reactie had ontvangen op mijn e-mail/klacht.
Verder stond ik op het punt de camera terug te sturen/te ruilen vanwege enkele "bugs" zoals problemen met opstarten en AWB.
Inmiddels gebeld door Cameranu. Zeer prettig gesprek. Het blijkt dat ze wel mijn e-mail hadden beantwoord. Daarin werd een korting voorgesteld of ruilen. Kennelijk is die e-mail er bij mij "doorgeschoten".
Om kort te gaan: de camera wordt gewoon geruild voor een nieuwe.
Waarvoor mijn dank, en deze update.

-----------------------------------------------------
Review 4-12-2018:

Heb de X-T100 besteld. Die werd dezelfde avond afgeleverd. Na uitpakken de volgende morgen heb ik cameranu het volgende berichtje gestuurd. En helaas geen reactie op ontvangen.

NB: camera gisterenavond ontvangen. Vanmorgen uitgepakt. Die doos was al eens open geweest. Camera zat verpakt in verfrommeld plastic. de PZ Zoomlens ( in uitgeschoven toestand) idem dito.
En de contactpunten van de accu zagen er uit alsof de accu al honderdkeer buiten de camera was opgeladen.
Op zich vind ik een al eerder geopende doos geen geen probleem. Maar dit was wel erg “verfomfaaid”.

Perry Kasbergen 04-12-2018 Via de website gekocht

E-reader

Ik bestelde de e-reader en de andere dag werd hij netjes thuisgeleverd.
Prima snelle service voor n nette prijs

Pim K 04-12-2018 Via de website gekocht

Super serivce! beste van nederland

Geweldige service, top team kan met alles aan de bel trekken. Ze geven super advies en zij heel eerlijk.

Sofia 04-12-2018 Via de website gekocht

Top Service!!

Super snelle service, gelijk de volgende dag in huis.
En top kwaliteit ben super blij met mijn statief. Nu kan ik optimaal gebruik maken van mijn ringlamp.

Niels Ewoldt 04-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service!

Ik zocht een deadcat voor mijn røde microfoon GO en die heb ik ook hier gekocht, op zondag besteld dinsdag in huis, supersnelle levering!
Open ik de doos en wat zit er in... een røde GO deadcat en!! Een zakje pepernoten! Echt geweldig

Y. Saglam 04-12-2018 Via de website gekocht

Makkelijk en snel.

De optie om via Whatsapp te communiceren is echt top. Je krijgt ook snel antwoord. Ik wilde het afleveradres veranderen en dit ging heel soepel.

Ravi 04-12-2018 Via de website gekocht

Prima voor elkaar!

Cameranu.nl is zo'n bedrijf dat het prima voor elkaar heeft: duidelijke website, prima prijsstelling en snelle levering. Nu met een zakje pepernoten ;-) Over de service kan ik niets melden: er is nog nooit iets misgegaan! Of komt dat juist door goede service? Ik bestel in ieder geval al jaren bij ze. Dik tevreden dus!

Chiela 04-12-2018 Via de website gekocht

Fijne winkel, snel geleverd

Ik vind de website gebruiksvriendelijk en prettig. Ik kan goed vinden wat ik zoek. Mijn bestellingen worden snel en goed verpakt geleverd. Erg tevreden tot nu toe.

Yvonne 04-12-2018 Via de website gekocht

een echte aanrader

in mei heb ik een camera gekocht bij cameranu.nl en nu wou ik er graag een extra lens bij, contact gehad via whatsapp, ik heb het als prettig ervaren, eerlijke mening van de medewerker.

Jordy 03-12-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering.

Zeer snelle levering, savonds besteld en de volgende dag al in huis. had een flitser besteld voor een nikon. De levering was goed ingepakt en de kwaliteit van het product was perfect.

Ceesie1956 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering, en goede communicatie

JW Kooi 03-12-2018 Via de website gekocht

Goede informatir voorziening door vriendelijk personeel.

Behalve een goed assortiment en een duidelijke site is de service uitstekend. Ik had het gevoel dat de klant er nog toe doet. Meedenken, oplossingen bieden en niet alleen maar denken aan het commerciële. Ik koop bijna al mijn foto apparatuur hier.

Rob 03-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd top! goede en snelle levering!

Deze shop is top! goede kwaliteit en service! echt waar voor je geld! ook omdat ze veel aanbiedingen hebben en ook hebben ze veel info en ondersteuning een aanrader!

Clement 03-12-2018 Via de website gekocht

Een aanrader

Afspraken die worden nagekomen, op tijd, je aankoop kunnen volgen goede communicatie een mail met bedankt voor je aankoop

Laura 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service!

Geweldige snelle en goede service. Een deel van mijn bestelling was uitverkocht, de klantenservice nam contact op voor een ander en goedkoper voorstel in een woord super! Ze hebben alles meteen gewijzigd en doorgegeven en de volgende dag was alles netjes geleverd.

Aude 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service!

Uit de prijsvergelijking kwam cameranu als een van de beste uit de lijst. Heb s'avonds een lens besteld en deze ging snachts nog op de post. Website is zeker aan te raden!

Sabrine 03-12-2018 Via de website gekocht

Top service

Alles optijd geleverd zelfs tijdens de blackfriday! Ik kan altijd ol jullie rekenen en top kwaliteit!

Fransje 03-12-2018 Via de website gekocht

Levertijd zoals afgesproken

Heb meer dingen via internet besteld. Alles kwam te laat aan vanwege Black Friday maar mijn verjaardskado een beker in de vorm van een lens niet. Had dit kado via internet heel makkelijk kunnen vinden als kado fotograaf.

Robert Knikker 03-12-2018 Via de website gekocht

Erg goed geholpen!

Voor een specifieke camera was im op zoek naar een nieuwe voeding/adapter. Deze was er moeilijk te vinden. CameraNu even gebeld en die kwamen vrij snel met de oplossing. Kortom goede kennis en top service!

Jeff 03-12-2018 Via de website gekocht

Top site en lens

Ik heb vaker besteld via deze site. Alles gaat zeer snel, reageren snel en hebben altijd info over je vragen. Ik zeg dikke 10!
Bestel nergens anders iets voor de camera.

Ellis 03-12-2018 Via de website gekocht

Snelle goede service!

Ik vind bestellen bij - en de levering van cameranu.nl echt heel fijn. Het zoeken naar mijn product (camerarugzak) ging heel snel en de filters maakten het nog makkelijker zoeken. Na het plaatsen van mijn bestelling werd ik goed op de hoogte gehouden van het verloop. Hele duidelijke mails met een link naar de track 'n trace van mijn tas. Ik heb mijn nieuwe adresje voor camera bestellingen wel gevonden!!

Jeroen 03-12-2018 Via de website gekocht

Meer dan tevreden

Ik vind om te beginnen de website erg overzichtelijk. Alles is makkelijk te vinden. Daarbij zijn de prijzen goed. In mijn geval was ik op zoek naar een nieuwe camera, en een tweedehands-lens. Ook die worden prima geleverd.

Ook de lens (tweedehands) was in een keurige staat en goed verpakt.

Op de site wordt je keurig gewezen op lopende acties die van toepassing zijn op de producten (ook acties buiten cameranu.nl om). En de artikelen worden ook nog eens snel geleverd. Dat je tot 23:59 hebt om te bestellen, en het de volgende dag nog in huis te hebben is helemaal geweldig.

Kortom, zeker een aanrader.

pion 03-12-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar

Goede service en netjes op tijd. Overzichtelijk en al jarenlang trouwe bezoeker en dus klant. Assortiment is up to date en divers.

J Schaart 02-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

Géén lens gekocht bij camera nu.

Normaal staat camera Nu bekend om zijn goede voorlichting en service. Ik had mijn zinnen gezet op een G master lens van Sony dus naar camera Nu lens bekeken en inruil prijs voor oude lens gekregen. 14 dagen later naar camera Nu om de lens definitief te kopen bleek de inruil prijs in één keer 25 euro minder dan 2 weken ervoor, dan sta je op het punt om een lens van meer dan 2000 euro aan te schaffen, er viel niet over te onderhandelen. Ben er weggegaan rechtstreeks naar kamera expres daar snappen ze het wel kreeg de oorspronkelijke inruil prijs plus nog een leuke korting. Voor mij géén camera nu meer.

Officiele reactie van CameraNU.nl 04-12-2018

Beste J Schaart,

We schrikken van je review, en we vinden het jammer dat we je kennelijk zo hebben teleurgesteld. We willen graag nagaan wat er mis gegaan is, maar we kunnen geen enkele inruilaanvraag van je vinden, en ook is er geen verkoper die zich kan herinneren dat hij of zij een inruil lager heeft beoordeeld dan de geboden waarde.

We hopen dat je met ons in contact zou willen treden, zodat we een eventueel misverstand kunnen oplossen. We hadden het liefst zelf even contact opgenomen, maar omdat we geen gegevens kunnen vinden lukt dat niet...

In ieder geval onze excuses, want we willen ook voor jou graag bekend staan om onze goede voorlichting en service, én om onze eerlijkheid als het gaat om wat we aanbieden.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Officiele reactie van CameraNU.nl 06-12-2018

Beste J Schaart,

Inmiddels hebben we contact met elkaar gehad, en hebben we kunnen uitzoeken wat er precies is gebeurd.

We hebben je per email een uitgebreide reactie gestuurd, maar kort samengevat: hier zijn dingen mis gegaan, en we nemen deze ervaring mee om van te leren.

We bieden je langs deze weg nogmaals onze excuses aan, en we hopen je binnenkort toch nog een keer in de winkel te mogen begroeten.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Webdhop 02-12-2018 Via de website gekocht

Klein maar fijn

Geweldige service en groot assortiment waar je niet snel misgrijpt.
Afstandsbediening werd ondanks black friday snel geleverd en ik heb er veel plezier van

DW 02-12-2018 Via de website gekocht

Altijd goede service, altijd snelle levering!

Meermaals besteld bij CameraNu, altijd goed advies indien gevraagd, denken (anders dan de concurrent) ook met je mee als klant. Meerdere leveropties en altijd snel geleverd.
Van harte aanbevolen!

WHP Katwijk 02-12-2018 Via de website gekocht

Alles op cameragebied!

Hier krijg je goede adviezen en is alles wat je op fotografie-gebied zoekt, aanwezig. Er is voor mij maar één probleem: de afstand daarheen. Maar toch is het zinvol, dat te doen bij een belangrijke aankoop en gelukkig lukt het meeste ook via mailcontact.

Anneke 02-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering.

Al meerdere keren iets besteld en nog nooit iets fout gegaan.

Wordt met een koerier geleverd, altijd netjes op tijd.

Renske 02-12-2018 Via de website gekocht

Helemaal tevreden

Ik keek op camera nu omdat ik op zoek was naar een goede macrolens. Er is een ruime keus op deze site en alle informatie over de producten is duidelijk te vinden. De vergelijker is ook heel handig. Ik twijfelde tussen twee objectieven maar door middel van de vergelijker heb ik een keuze kunnen maken. Verder werd mijn bestelling goed afgehandeld en op tijd geleverd.

Martens A. 01-12-2018 Via de website gekocht

Goed en snel!

Duidelijke shop met fijne prijsjes omdat het 'Black friday' week was. De tas voor mijn nieuwe lens was een gokje of dat het zou passen maar dat ging probleemloos. De voorzetlensjes zitten al op de lenzen dus ik kan er weer tegenaan. Voor mij was dit de eerste aankoop bij camera.nu. Ik ben zeer tevreden dus tot de volgende aankoop.

Kees Sonnema 01-12-2018 Via de website gekocht

Erg goede service, duidelijke klantenservice.

Ik heb hier meerdere malen besteld, zonder problemen.
Het enige probleempje wat ik gehad heb was met een vervoerder van CameraNU. Dit heeft natuurlijk niks met CameraNU te maken. De klantenservice was erg behulpzaam en hebben duidelijk en snel gehandeld.

Wilbert H. 01-12-2018 Via de website gekocht

Zoals het hoort!

CameraNu.nl heeft het helemaal begrepen. Met de meest actuele laagste prijs meegaan en toch top-service bieden. Waarom bij deze winkel kopen? Omdat ze 5 jaar garantie op camera's (en andere producten) leveren. Dat vind je niet bij andere winkels voor dezelfde prijs.

Een overzichtelijke webshop waarin dingen uitgelegd worden en specifieke filters toegepast kunnen worden.

Daarnaast was de verzending super. Ondanks het drukke Black Friday weekend netjes de volgende dag bezorgd. Al met al een winkel die aan te bevelen is!

Perfo 01-12-2018 Via de website gekocht

Altijd goede prijzen en snel geleverd

Niet alleen heel vaak de laagste prijs, maar ook nog snel geleverd vanuit ruime voorraad. Zelfs bij niet gangbare artikelen. Prima!
Webshop is duidelijk en snel.

Carla 01-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Onze printer ging kapot, na paar dagen prutsen ding weer aan de praat te krijgen werd de nood om te printen steeds groter. Cameranu.nl is dus ook Printernu, want we kregen hem de volgende dag al geleverd. Toen betaling door storing bank niet lukte stuurde klantenservice meteen nieuwe betalingslink. Kortom zeer tevreden met deze online winkel. Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Hart 30-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Black Friday levering!

Een zeer tevreden klant er bij! Met dé online prijzenslag van het jaar een bestelling geplaatst voor wat accesoires voor mijn nieuwe camera. Zeer snel geleverd en kwaliteit producten.

Rianne Megens 30-11-2018 Via de website gekocht

Vakspecialisten

Nadat ik vanalles had gelezen over de Canon 5D MARK IV en ik nog een aantal vragen daarover had, contact gehad met de live Messenger service. Kreeg direct antwoord en ben goed geadviseerd. Hierdoor heel makkelijk keuzes kunnen maken en uiteindelijk mijn bestelling geplaatst. Ondanks dat het Black Friday was, de bestelling de volgende dag al geleverd gekregen. SUPER ERVARING!!!

H Vreeling 30-11-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar

Had een product besteld maar deed niet naar mijn verwachting. Heb deze geretourneerd ging snel en werd keurig bij elke handeling op dehoogte gebracht.

Erik S 30-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische webshop

In de hectische tijd van Black Friday gewoon service blijven leveren op een normaal artikel. Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag rond 12.00 uur thuis. En voor een prijs waar niemand aan kon tippen !
Goed verpakt (het ging om een Thunderbolt HDD) en uiteraard werkte alles direct.
Ik kom zeker terug.

Jan 30-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Puike voorlichting

Groot assortiment van amateur tot prof, vakkundige en serieuze medewerkers die een goed onderbouwd advies geven.