Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

HaraldL 18-10-2018 Via de website gekocht

Zo moet het!!

Ik ben lyrisch over CameraNU.nl... een geweldige (web)shop die je ook nog eens goed kan adviseren als je hulp nodig hebt in het maken van je productkeuze. Ik heb al een paar keer gebeld en mijn twijfels en vragen voorgelegd en heb supergoed advies gekregen. Verder is het assortiment zeer uitgebreid en leveren ze bijzonder snel. Kortom...ik ben enthousiast over CameraNU.nl en kan ze iedereen aanbevelen!

Han 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede omschrijving en snelle levering.

De artikelen worden goed weergegeven en omschreven. You see en read what you get. Het bestelde werd snel en adequaat geleverd. Fijn om zo te "winkelen" en zal dit zeker weer doen. De keuze is reuze, daar kan de lokale fotograaf niet tegen aan (helaas).

Ger 17-10-2018 Via de website gekocht

Probleemloos aankopen

De levering van de bestelde twee verrekijkers was snel en probleemloos. Eén verrekijker teruggestuurd; al binnen een dag reactie en een soepele afhandeling. Compliment!

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Ze doen, (bijna ??) alles voor je, perfect service!

Ik koop al meer dan 10 jaar bij Camaranu, Altijd goed geholpen, zowel online, als ook in de winkel. Kennis van zaken, én ze beantwoorden heel snel vragen per mail.
Voor mij dé enige zaak voor mijn foto apperatuur!
Ze verdienen eigenlijk een 10 , maar dat kan niet, vind ik, helemaal perfect bestaat volgens mij niet!

Ivar 17-10-2018 Via de website gekocht

Top service!

Ik heb een tijdje geleden een Rollei flitser gekocht. Deze kwam niet aan thuis en ik heb contact opgenomen met CameraNu. Pakketje was manco! Helaas. Maar perfect opgelost, er werd een nieuw product opgestuurd en de volgende dag had ik ‘m in huis. Top service!

Derk 17-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service.

Ik vindt cameranu.nl een fijne shop omdat de keuze erg groot is. Het navigeren op de website is eenvoudig De artikelen zijn scherp geprijsd Het bestelde wordt goed verpakt gelevert Een vraag die ik had over de levering door post.nl werd snel en vriendelijk beantwoord Een volgend product ga ik hier graag weer bestellen

Daan 17-10-2018 Via de website gekocht

Fijne verkoper!

Iedere keer een fijne gedachte om oijn apparatuur bij CameraNu te bestellen. Het is jammer dat het hoofd filiaal in Urk zit, aangezien dit niet even te bereiken is in Brabant. Gelukkig hebben ze wel een fijne retournering service, waardoor producten die toch niet zijn zoals verwacht, makkelijk en snel geretourneerd kunnen worden.

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Groot assortiment en snelle levering

Artikelen snel gevonden op de overzichtelijke website. Volgende dag kon ik de artikelen al ophalen in Apeldoorn. Goede kwaliteit voor een hele mooie prijs. Ook belangrijk: gratis verzending!

Rens 17-10-2018 Via de website gekocht

Van 99% naar 100% service

CameraNu heeft vaak de beste prijs. 1 dag later levering dan beloofd werd met een leuke attentie goedgemaakt en zo ging de service van 99% naar 100%!
CameraNu heeft mooie acties bv. de Zomeropruiming waarbij ik een mooie Olympus Pro lens heb kunnen kopen voor een prima prijs!
CameraNu, warm aanbevolen!

Levering 17-10-2018 In de winkel gekocht

Uitstekende service en behandeling

Ik was een bescherm dop van mijn verrrekijker verloren,. Na contact met CameraNu.nl is er een dop voor mij besteld en kosteloos toegestuurd en geleverd. Super.

HvG 17-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende service after sales en communicatie!

Ik ben al jaren klant bij cameranu.nl en wordt eigenlijk steeds tevredener!
Inmiddels diverse camera's en randapparatuur gekocht, en nu voor het eerst n Dji drone. Soms wil je achteraf iets wijzigen of nog even navragen. Dat is bij Cameranu nooit een issue. Ze zijn er niet alleen om te adviseren en te verkopen. Maar juist om je laagdrempelig, persoonlijk en met alle tijd te voorzien van goed advies en mee te denken bij al je vragen en opmerkingen vooraf, en ook achteraf. Ze weten ook goed waar ze over praten en zijn deskundig, en zo niet dan wordt je direct doorverbonden met iemand die er kennis en ervaring mee heeft. Je kan ook gerust mailen of bellen met een vaste medewerker met wie het goed klikt. Dozen schuiven kan iedereen maar op deze wijze een relatie aangaan met de klant is voor veel grote bekende webshops toch een brug te ver. Een lange termijn relatie kost tijd en geld, maar is toch waardevoller en loont als je klanten voor de lange termijn wilt behouden. Op deze wijze met klanten omgaan is uniek, en de persoonlijke gemoedelijke benadering is eveneens waardevol. Kortom: Cameranu ga zo door!!

Daphne 16-10-2018 Via de website gekocht

Supersnelle service, compleet en keurig verpakt

Ik heb cameranu.nl gekozen op basis van de prijs van het product en een hoog gemiddeld cijfer van reviews. Bestellen via de website was eenvoudig. De levering was zeer snel. De koptelefoon was netjes schokvrij verpakt, en alles zat er bij.

M. Kreischer 16-10-2018 In de winkel gekocht

Alle tijd

Allereerst bij de klantenservice geweest ivm een probleem grip OMD M5 II; prettige, vlotte, vriendelijke medewerkers.
Daarna naar de winkel voor advies over een compactcamera, naast OMD M5 II, die aan "mijn eisen" voldoet. Goede informatie om afwegingen te kunnen maken, de producten die in aanmerking kwamen ook kunnen bekijken en proberen. Een aantal specifieke vragen direct beantwoord of opgezocht op de computer of navraag gedaan bij een collega. Dit alles met een kopje koffie erbij en iemand die werkelijk alle tijd heeft genomen die nodig was. Het heeft ertoe geleid dat ik verschillende aankopen heb gedaan.
Dank daarvoor !

Rob 16-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed geholpen in de winkel eerlijk over de producten

Cameranu heeft groot arsortiment producten in alle prijsklassen waar door er altijd een binnen mijn behoefte valt.

Mulder 16-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Redelijke service, niet echt relaxte winkel.

Via de website bestellen werkt prima, de winkel zelf ervaar ik niet echt als prettig. Het hele nummertjes systeem en als je belt of ze iets klaar kunnen leggen omdat je het asap nodig hebt sta je alsnog een uur in de winkel terwijl er slechts 1 klant is en min 5 werknemers rondlopen wellicht is het beter als dat backoffice medewerkers zijn dit duidelijk te maken. Ander kleur shirt?

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-10-2018

Beste Mulder,

Allereerst onze excuses voor deze ervaring. Je zou verwachten dat je snel je bestelling kunt afhalen als je deze vooraf had besteld, en dat had dan ook zo moeten zijn. We zouden graag voor je uitzoeken wat er mis gegaan is. Kan je ons een berichtje sturen met je ordernummer of factuurnummer? We willen het graag met je goedmaken, want de indruk die je nu van ons gekregen hebt is niet hoe we het eigenlijk voor ogen hebben.

We horen graag van je!

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

D. Meijer 16-10-2018 Via de website gekocht

ND 8 filter (77mm)

Een ND 8 filter besteld en binnen twee dagen gekregen, in uitstekende verpakking. De service is, net als bij eerdere bestellingen, snel en effectief !

Robert 16-10-2018 Via de website gekocht

snelle service en de goedkoopste

Goede zoekmogelijkheden en producten vergelijken. Voor Gopro is dit de winkel i.v.m. snelle service en de goedkoopste

Sandra van der Meer 15-10-2018 Via de website gekocht

Zoals gebruikelijk: een superwinkel!

CameraNu is echt MIJN winkel. Op de website vind ik vlot wat ik wil. De informatie omtrent de artikelen is uitstekend. De prijzen zijn scherp. Het bestelde artikel is zeer snel in huis.
De winkel in Urk is prachtig. Nog fijner zijn de medewerkers die alle tijd voor je nemen om je een passend advies te geven. Ik heb nooit het idee dat me even snel iets wordt aangesmeerd. Het is iedere keer een feestje om hier te zijn.

Mith 15-10-2018 Via de website gekocht

snelle bezorging, maar irritante bestelprocedure

Toen ik mijn Kobo e-reader bestelde, had cameranu.nl de beste prijs. Helaas was het afronden van de bestelling wat omslachtig. Als de betaling om wat voor reden niet lukt, moet je alles weer opnieuw aanvinken en invullen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 17-10-2018

Hoi Mith,

Hartelijk dank voor je review, en vervelend om te horen dat je de bestelprocedure als irritant hebt ervaren. We komen graag even met je in contact om te achterhalen wat er precies mis ging, en op welke manier we de procedure snel zouden kunnen verbeteren.

Normaal gesproken krijg je van ons een email als de betaling niet lukt. In de mail vind je een link waarmee je de betaling alsnog snel en eenvoudig kunt afronden.

We horen graag van je, zodat we je een volgende keer wel een plezierige bestelprocedure kunnen aanbieden.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Iris L 15-10-2018 In de winkel gekocht

Onwijs fijn geholpen! Super blij met mijn nieuwe aankoop!

Ik heb tijdens de inruilweken mijn oude camera ingeruild en een nieuwe camera gekocht. Ik ben onwijs goed geholpen. Eerst per e-mail en ten slotte (door eigen keuze) ook in de winkel!

Marielle 15-10-2018 Via de website gekocht

Goede service, snelle levering!

Ik vind deze webshop een hele fijne winkel om mijn camera onderdelen te kopen. Fijne prijzen en een super snelle levering!
Ik had een rode microfoon besteld om 11:00 en was de zelfde dag nog in huis!

Thomas Meijer 15-10-2018 Via de website gekocht

Klasse! Service perfect.

Een klasse apart.
Alvorens een statief te hebben gekocht eerst eens wat telefonische info opgevraagd waar ik erg vriendelijk en kundig te woord werd gestaan.dat gaf mij een goed gevoel en heb ook het macrostatief besteld .
Dinsdag smorgens besteld en de volgende dag al met de post bezorgd , al met al kan ik Camera Nu van harte aanbevelen

Hobby Bob 14-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service.

Super webshop, bestelde artikel de volgende dag in huis. Alles keurig verpakt en voor een goede prijs ten opzichte van andere leveranciers. Ik ga hier zeker nog een keer bestellen. Toppie!!

Camera Sony A77 ii +1,8/50 mm lens 14-10-2018 In de winkel gekocht

Goed geholpen

hele leuke uitgebreide winkel, vriendelijk en deskundig personeel. bezoek bij een nieuwe aankoop nu al zeker voor de volgende keer

Theo 14-10-2018 Via de website gekocht

Bewaking camera foscam

Perfecte bewakings camera van foscam voor buiten met een goede tot perfecte beelt kwaliteit ook snachts

Klomptgoed 14-10-2018 Via de website gekocht

Wederom zeer tevreden.

Ook mijn volgende spiegelreflexcamera, de Nikon D7500, kocht ik weer bij Cameranu. Eigenlijk het vaste adres voor al mijn fotografie aankopen. Je wordt hier vanaf bestelling tot bezorging goed op de hoogte gehouden, vragen worden snel en helder beantwoord en de service is ook erg correct. Een eerdere accessoire aankoop werd snel vervangen toen deze ondeugdelijk bleek.

Aankoop Sony RX100 14-10-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over deze winkel en zijn medewerkers.

Ik heb verschillende compact camera's in enkele weken besteld, geprobeerd en terug gezonden. En dat was geen enkel probleem. Snelle ruiling en verrekening van de prijs van de camera's. Nogmaals ik ben zeer tevreden over deze winkel en zijn medewerkers. Zowel via de mail, telefonisch of in persoon. Ik kan deze winkel dan ook zeker aanbevelen. Ik ben dus in de winkel geweest om te ruilen maar de camera die ik uiteindelijk heb gehouden, heb ik via de website gekocht.

Myrtje 2 14-10-2018 In de winkel gekocht

Snel schoon

Tijdens de vakantie ontdekte ik dt er een sensorvlek op zat. Naar Urk gereden, 20 minuten gewacht en de camera is weer schoon. Heerlijk snel.

ynos2222 13-10-2018 Via de website gekocht

Photokina bezocht, statief gezien, cameranu.nl bezocht, top

Ben dit jaar op de Photokina geweest, had een statief gezien cameranu.nl had een prijs die geen enkele winkel kon toppen. Nog in Keulen besteld, ( op terras bij een kop koffie ) de dag erna al bezorgd. Zo is het fijn als je de Photokina in de praktijk de dag erna al kunt proberen

E. de Waal 13-10-2018 Via de website gekocht

Goede telefoondesk!

Eerder al een zeer goede positieve ervaringen. Doet wat het beloofd, goede spullen en telefonische informatie. Pakketje (in mijn geval) was zogenaamd niet aangekomen, werd direct op gereageerd en opgelost (fout kpn ophaalpunt). Door mij als super betrouwbaar ervaren.

Van Heugten 13-10-2018 Via de website gekocht

prima en complete webshop

Snelle levering, beschikbaar voor vragen (chat, en telefoon), kennis van zaken en ruime keuze.
Snelle levering en alles netjes ingepakt.
Ze laten niets te wensen over

Iris 13-10-2018 Via de website gekocht

Laat besteld maar gewoon de volgende ochtend in huis!

Het fijne van Cameranu vind ik dat je nog aan het einde van de avond kunt bestellen met het gemak dat het de volgense dag bezorgd wort! Snellere service gaat het niet worden, super!

Ik 12-10-2018 Via de website gekocht

Perfecte onlineshop

Ik heb nu al een paar keer iets bij cameranu.nl besteld en tot nu toe helemaal niets ontdekt waar je over zou kunnen zeuren. Helemaal niets! Of je het nu per post laat bezorgen of afhaalt in Apeldoorn, de bestelling is er op de afgesproken tijd en goed verpakt. Gewoon perfect!

EJT 12-10-2018 Via de website gekocht

Correcte en snelle levering

Cameranu.nl is een toegankelijke website met veel achtergrond informatie van de aangeboden producten.
Wat erg prettig is dat je tot laat kunt bestellen en toch de volgende dag leveren.

Arie 12-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en correcte levering

Cameranu.nl geeft een uitgebreide specificatie van de artikelen en verzorgt een correcte en vlotte levering. De bezorging klopte ook op de tijd die vooraf werd aangegeven.

Laurent 12-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

De service is geweldig. Het pakketje was zo snel binnen dat ik er haast van schrok. Ik vind dat Cameranu.nl ook goede acties heeft!

Nanon Boulanger 11-10-2018 Via de website gekocht

het juiste advies niet altijd voor de duurste prijs

Ik kies regelmatig voor Cameranu; duidelijke info, goed advies en niet altijd voor de duurste prijs, en ook in alle redelijkheid een oplossing zoeken als er een fout is gemaakt (want dat kan iedereen gebeuren).

Toby 11-10-2018 Via de website gekocht

goeie prijs en service

Service zoals je zou verwachten. Items netjes verpakt en op tijd verstuurd. Duimpje in de lucht voor cameranu!
Jammer dat postnl niet zo netjes is. Had mijn pakketje naar postnl punt gestuurd maar bezorger had 't niet afgegeven dus wat vertraging.

I. Laan 11-10-2018 Via de website gekocht

Heel vriendelijk geholpen op een telefonische vraag.

Via de website een camera besteld, andere dag keurig verpakt geleverd, supersnel.
Ik ga in de toekomst zeker meerdere bestellingen plaatsen.

Jan Weener 11-10-2018 Via de website gekocht

snelle levering

Een eenvoudige en snelle bestelling. Direct een mail reactie Niets om op aan te merken! Prima dus. In het verleden ook al eens bestelt zonder problemen. Daarom wederom bij Cameranu.nl een bestelling gedaan.

Ellen 11-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle en zeer correcte levering, zoals altijd!!!!

Ik heb al meerdere malen bij cameranu besteld en steeds dezelfde correcte afhandeling, makkelijk bestellen, keuze uit betaalmogelijkheden en aflever mogelijkheden!!!

Ton de Jong 11-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Oprechte dank aan de medewerkers van CameraNu

Dankzij de medewerkers van CameraNu kon ik op reis met mijn nieuwe Nikon Coolpix P1000. Een paar dagen voor mijn vertrek werd deze camera gereleased en zij hebben ervoor gezorgd dat ik hem op tijd in mijn bezit kreeg!

Klantvriendelijkheid en deskundigheid zijn Top!

Hartelijk Dank!!!

herman 11-10-2018 Via de website gekocht

geweldige service snelle reactie top

geweldige service snelle reacties en vriendelijk
meedenkend en bestellen gaat erg makkelijk en snel levertijden supersnel

Theo Gosseye 11-10-2018 Via de website gekocht

Levering-service na verkoop- klantvriendelijkheid ten top.

De correctheid en service hebben de doorslag gegeven. Een omruilactie correct uitgevoerd.
De 5-jarige garantie is eveneens iets wat men bij geen enkele andere winkel verkrijgt.

Roel 11-10-2018 In de winkel gekocht
Arnhem

Prettige ervaring

Zeer prettig geholpen door een medewerker van de winkel, die wist waarover hij praatte. Hij nam de tijd en gaf uitgebreid advies. De ledlamp die ik uiteindelijk kocht was precies wat ik zocht. Ik kom zeker nog eens terug!

Simone 10-10-2018 In de winkel gekocht

Goed inruilactie en daardoor een mooie nieuwe A 77 II-body!

Vanwege een inruilactie, ben ik in de auto gestapt naar Urk. De "oude" camera mee en een eerlijk en duidelijk advies gekregen over mijn nieuwe aanschaf, aangezien ik twijfelde tussen enkele modellen.
Ik ben super geholpen en heb X niet te vaak laten lopen ;) en nu in het bezit van een vervanger van mijn oude 77 II
Het was de rit zeker waard!

Rien F 10-10-2018 Via de website gekocht

Cameranummer voor nu en altijd.

Ik bestel al jaren bij cameranu gezien de scherpe prijzen, communicatie, en altijd betrouwbare levering.

Lees altijd de weer geven, review s die zijn weergeven bij hun producten.

Berg 10-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en vriendelijk personeel

Goedkoop, gratis verzending, duidelijke shop met duidelijk hun artikel nummer erbij, zeker aan te bevelen

Anonymous 10-10-2018 Via de website gekocht

Top!

Top winkel. De levering is snel en de bezorgingskwaliteit is ook heel goed; Pakketje wordt goed ingepakt!

bram 10-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Kon een product niet gemakkelijk ergens anders vinden. Op Cameranu.nl hadden ze het product wel. Meteen besteld en het was de volgende dag in huis. Goed assortiment en uitstekende service.