Deze score is berekend op basis van 2854 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eric 05-01-2020

Al een aantal keer iets besteld. Bestellingen worden netjes en snel verzorgd. Informatie op de site is prima en uitgebreid, en de beschrijving klopt ook met wat er geleverd wordt. Zeer uitgebreid assortiment. Kortom: aanrader!

Fred 05-01-2020

De website is zeer overzichtelijk en de prijzen zijn goed. Mijn GoPro werd de volgende dag bezorgd. Een prima aankoop.

Corne 05-01-2020

Super snelle levering! Fijn als je de lens snel wilt gebruiken zoals het in mijn geval was tussen de drukke feestdagen door.

Evelien 05-01-2020

Super service, even via de what's app overlegd om te weten welk onderdeel ik moest bestellen voor mijn camera. En ja hoor het was de goede.
En ook nog snel in huis, top. Konden we met de kerst weer mooie plaatjes schieten

Joke 05-01-2020

Levering vlot , goed te volgen en hetgeen besteld is wordt op tijd geleverd.

Theo Kock 04-01-2020

Ik ben geholpen door een voorheen Cameratools medewerker( Rick). Hij kent mij en heeft mij vertrouwd en uitstekend geholpen. Ik hoop dat ik ook in de toekomst op dezelfde manier geholpen zal worden . Gastvrij en wetende waarom de klant de moeite neemt om in deze tijd een winkel nog bezoekt en niet rechtstreeks zonder persoonlijk contact besteld. Producten zien en voelen en een eerlijk en betrouwbaar advies zijn in ieder geval voor mij nog steeds belangrijk.

rene 04-01-2020

alles was oke ,zeer goeie verpakking.prijs ook dik in orde.
kortom een aanrader.

LindaB 04-01-2020

Fototoestel gekocht. Op de site is een goede, duidelijke omschrijving en foto's van het artikel en het fototoestel is supersnel geleverd.

Simon 04-01-2020

I ordered Olympus camera online with picking-up in the store in Amsterdam. Next day they called me to notify that the order is ready and I can pick it up. In the store service was fast and easy. Since CameraNU.nl is official reseller of Olympus I can participate in Olympus Winter Promotion and get a cash back gift.

Linda 04-01-2020

Al meerdere keren producten besteld en in goede orde en snel ontvangen. Goeie prijs kwaliteit.

skibber 04-01-2020

Ik ben eerst gaan zoeken kwam toen op de site van cameraNu.nl
Daar vond ik wat ik zocht, via chat even goede info gekregen.
Meteen besteld volgende dag was het binnen en een uitstekend product zoals beschreven stond.
Zal al mijn vrienden die ook foto’s maken zeker adviseren om hier eens te kijken.

JW 03-01-2020

Ik kan werkelijk niets bedenken wat beter kan. Voorraadbeheer: op orde. Bezorging: op orde. Garantiezaken: perfect! Telefonisch contact: uitstekend. Website: helemaal goed! Dit alles is al jaren zo. Uitstekende zaak en dat is belangrijk want de spullen die ik aanschaf zijn voor mij én m'n opdrachtgevers belangrijk. Verantwoording werkt door en bij Cameranu.nl lijken ze dat op een prettige manier te snappen.

Victor 03-01-2020

Beste prijs en snel volgens afspraak geleverd. Prima drone voor de toepassing in het onderwijs.

Willem 03-01-2020

Ik zou willen dat alle webshops zo zijn. Top! Overzichtelijk, snel en makkelijk besteld en supersnel geleverd met duidelijke informatie.

Daan Derksen 03-01-2020

Supersnelle levering en goede service. Alles goed en veilig verpakt.

Had wat accesoires gekocht voor mijn nieuwe camera. Alles was goed verpakt in folie en het zag er net nieuw uit (wat het ook was)

José 03-01-2020

Goede website en snelle levering! Cameranu heeft heel veel keuzes en is niet duurder dan andere webshops!

Manon 03-01-2020

Snelle levering en een heel goed product.
Duidelijke website.. voor mijn dochter de mini 9 polaroid gekocht.
Mooi product!

erik 02-01-2020

duidelijk en handig te bedienen website. levering volgens afspraak. helaas miste er een kabeltje in de verpakking maar op de melding werd snel gereageerd en het is inmiddels opgelost

Hans 02-01-2020

Goede informatie op de website mbt flitsen. Godox flitsmateriaal een aanrader.

pieter 02-01-2020

mooi en overzichtelijk en goede info over aankoop en ook goede uitleg over aan koop

Karst Weening 02-01-2020

Ondanks dat de bestelling midden in de feestdagen viel, toch een snelle bezorging.

Inge 02-01-2020

Ik kies steeds weer voor CamenraNu.nl om hun assortiment en vooral om hun goede persoonlijke advies. Ze vragen door totdat zij een goed beeld hebben van wat ik als klant zoek en zij denken enorm mee in oplossingen. en ze geven ook buiten dat eerste advies aan waar ik nog meer aan kan denken. Ik ben uitermatie tevreden, kom hier graag terug en raad hen van harte aan.
Inge 02-01-2020

Uiteraard gaat het om cameraNU.nl

Perry 01-01-2020

Zeer overzichtelijke site met scherpe prijzen. Enorm compleet aanbod en uitstekende service.

Cees 01-01-2020

Zoals altijd heldere en duidelijke communicatie, en bovenal vlotte, betrouwbare en keurige afhandeling, zoals een goede webshop moet zijn. Wederom een trouwe tevreden klant. Ook blij dat Fotobooms nu Cameranu is.

Henk buitenhuis 01-01-2020

Heb een lens in de winkel opgehaald en ben heel goed geholpen ze nemen alle tijd voor je
Prima service

Jacob SPaander 01-01-2020

snelle levering van precies uit juiste. de site vond ik wat onhandig, want ik moest twee keer dezelfde gegevens invullen omdat ergens het fout ging. ik vulde mijn huisnummer in, maar dat bleek er al in te staan, zonder dat het zichtbaar was. maar via de chat was dat heel snel, kordaat en vriendelijk meteen geregeld dus dat maakte het weer goed

Thom 01-01-2020

Via site aangemeld voor product wat later uitkwam. Kreeg keurig mail wanneer ik kon bestellen. Das fijn.

Leon 31-12-2019

Zoals bij eerdere aankopen ook nu weer snel kunnen vinden wat ik zocht, een Syrp Genie mini II. Omdat niet meteen duidelijk was welke kabels ik moest bestellen voor mijn camera's, heb ik een mail naar de helpdesk gestuurd. Ik kreeg snel antwoord en kon de juiste kabels bestellen.
Levering was wederom razend snel. Super!

lukasdeboer 31-12-2019

Goede site, prima keuzes en informatie. Makkelijk te bestellen.
Snelle levering binnen 1 dag. Netjes dus.

W. Frazer 31-12-2019

Snelle, correcte levering. Ook mail met verzoek om informatie snel, vriendelijk en correct beantwoord.

merel 31-12-2019

CameraNu in Urk is zonder twijfel de beste winkel in de fotografie branche. Deskundige verkopers die zich verdiepen in de producten en klandizie. Het enthousiasme, de oplossingsgerichtheid, het eerlijke en oprechte advies zijn de eerste eigenschappen die me te binnen schieten. Daarnaast is er ruim de tijd om producten te testen en te vergelijken en wordt alles uit de kast getrokken om zeker te weten dat ze je het beste producten voor jouw situatie / doel verkopen. De aftersales / bezorgdienst is helemaal van een andere orde. Wat een helden! Dikke vette 10 voor alle medewerkers van CameraNu

Tjark 31-12-2019

Overzichtelijke website met daarin zowel de A-merk producten als goede alternatieven. De producten worden goed verpakt in een niet al te grote verpakking, waardoor het duurzaam verzonden wordt.

C de Korte 31-12-2019

Ben al langer klant bij deze zaak vooral om de snelle levering en de enorm goede service .
Heb je vragen dan worden die snel en vakkundig beantwoord.
Nu een nieuwe camera aangeschaft , een Nikon D 610 , wat een verschil met mijn vorige D 3200 .
Nog een paar bijpassende lenzen en ik ben er helemaal klaar voor .

Max 31-12-2019

Besteld op 23 december j.l. en ik had nooit verwacht dat het gekozen object voor de kerst binnen zou zijn maar het doosje werd tijdig netjes afgeleverd. Discrete verpakking, duidelijk geadresseerd. Goed service en ja top product (dat was mijn keuze, een Nikon verrekijker) met een goede prijs (dat was de aanbieding van Cameranu.nl ). Erg tevreden. De keuze was snel beslist door de goede informatie op hun website. Duidelijke overzichtelijk en makkelijk leesbaar.
Een site die wel kan aanbevelen.

R koster 30-12-2019

Kom hier al jaren, mooie winkel maar niet alle personeelsleden zijn even goed op de hoogte van wat er allemaal op voorraad is en hoe heette vinden in het systeem.
Wel vriendelijk en goede service!
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-12-2019

Goedendag,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Zoals telefonisch ook al even besproken hebben we de betreffende medewerker hierover geinformeerd zodat we ons informatieniveau in de winkel naar een nog hoger level kunnen tillen!

CameraNU.nl

Roel 30-12-2019

Makkelijk te vinden/kiezen op de website. Makkelijk bestellen. Snelle levering.

Dolf 30-12-2019

Makkelijk besteld en makkelijk weer terug ala het product niet bevalt. Transparenf!

Evelien 30-12-2019

Cameranu. Nl heeft me super geholpen. Ik was een onderdeel van de camera kwijt. Via de what's app even contact gehad met ze. Aangezien ik graag 't goede model en type bestelde. Binnen no time een antwoord en wist ik wat ik moest bestellen. Ze hebben 't snel verzonden waardoor we met de kerst alweer mooie plaatjes konden maken.

Super service!! Bedankt

René 30-12-2019

Geweldige service Volgende dag al binnen Alleen helaas was de bezorger vroeger dan aangemeld Werking apparatuur uitstekend jammer van de bezorg kosten maar voor de rest toppie!!

Dennis 30-12-2019

Bij cameranu.nl is het groot aanbod, de snelle levering en de eerlijke prijzen de reden waarom ik voor deze shop kies.

Jos 29-12-2019

Prima. Zeer snelle bezorging. Om 22.00 uur besteld ( net voor feestdagen) de andere avond netjes thuis bezorgd.

Jan Willem van Eijk 29-12-2019

CameraNu is een winkel met uitstekende prijs-kwaliteit. Voor professioneel materiaal mijn 'plek' om te winkelen. Snelle levering en altijd picobello verpakt zonder schade geleverd. Groot materieel komen ze zelfs persoonlijk afleveren. Vriendelijk en gedegen advies krijg je er gratis bij. Al jaren erg tevreden over CameraNu.

Bauke 29-12-2019

Groot assortiment tegen scherpe prijzen. Goed advies en uitstekende service. Snelle verzending.

Linda 29-12-2019

Ik was aangenaam verrast dat ik een mail kreeg in de nacht na mijn bestelling. Daarin stond dat het niet was gelukt om het product die zelfde dag te versturen. Ook zouden ze daarover nog tel. contact opnemen. In de ochtend werd ik idd gebeld met een excuus. Deze werkwijze is echt zeer klantvriendelijk en daarom ook een verdiende 10. Heb dit ook teruggekoppeld aan de dame die belde, want hoe vaak krijg je geen bericht en laat men je maar gewoon afwachten. Dit is toppunt van service, respect en hoge klantvriendelijkheid.

Niet te vergeten product was ook top!

Anton Sollie 29-12-2019

Cameranu leverd snel dat wat je wil hebben. En ze hebben veeeeeel. Prijs is goed. Site is helder.

Rosaline 29-12-2019

Goede telefonische ondersteuning en advies. Goede prijzen en snelle levering.
Zeer goede ervaring met cameranu.nl

Roger 28-12-2019

Groot assortiment, goede prijzen. Snelle levering en ook goed advies. Via chat werd er meteen gereageerd op mijn vraag.

jo beunders 28-12-2019

Zeer plezierige website . Snelle levering, zelfs rond de feestdagen.
Bravo. Tip De bijsluiter vd Godox 860 Flitser met trigger kan wel beter. mn te kleine letters en ook graag in nederlands.

Theo 28-12-2019

Goede kennis van de artikelen een grote voorraad. Ook voor occasions is dit een goed adres.

René 28-12-2019