Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

JDP 09-01-2019

Goede service, snelle levering. Chat voor klantenservice is goed op orde

Lars Rustenburg 09-01-2019

Op Google gezocht naar een Go Pro 6 black session. Cameranu kwam daarbij voor mij als beste uit de bus. Bezorging ging ook heel snel. Als ik de volgende keer weer wat nodig heb, heeft dit wel een streepje voor.

Marike 09-01-2019

Hallo,
Wij hebben rond de feestdagen een product besteld bij cameranu en zelfs in deze drukke tijden werd het snel bezorgd zonder vertraging. De website is duidelijk en de bestelling verliep vlekkeloos.

Dave 08-01-2019

Prettige website, zelfs online kundige ondersteuning op lastige vragen.
De fysieke winkel nog nooit bezocht, maar vaker online besteld en dat blijven we doen!

Peter G. 08-01-2019

Altijd weer een fijne ervaring als een product scherp geprijst is, geen verzendkosten en de volgende dag in huis. Overzichtelijke website met een ruime sortering.

Mikke 08-01-2019

Prima service en aanbod; een aanrader voor allerlei camera-aankopen, altijd snel en goed geleverd!

Johan 08-01-2019

Artikel snel en in prima staat ontvangen, ben er meteen mee aan de slag gegaan en ben bijzonder blij met de cd met de gebruiksaanwijzing

Heather 08-01-2019

Ik heb deze winkel gekozen voor de uitgebreide keuzen van camera's en camera accessoires. Deze shop heeft ook de beste prijzen die ik kon vinden, en de levering en gebruiksvriendelijkheid van de shop waren ook top! Al met al, een heel goed ervaring!

Frank 08-01-2019

Ik moest een kabeltje hebben om foto's van mijn camera naar mijn pc over te zetten maar wist niet precies welke. Een medewerker gevraagd en een dag later had ik het kabeltje in huis. Toen bleek het toch niet te passen. Nadat ik weer contact had gehad kreeg ik een paar dagen later het bedrag weer op mijn rekening bijgeschreven. Perfect! Toen hebben ze verder gezocht voor me maar ik kreeg toen via de email het advies om een kabel te kopen van 5,5 meter. Een beetje veel kabel voor een camera die naast een laptop op tafel ligt :-)

Albert 08-01-2019

Fijne website
Goede product informatie
Geen account aanmaken

Leo 08-01-2019

Ik ben zeer tevreden over cameranu.nl. Had al meerdere sites bezocht waar de Nikon p 1000 werd aangeboden. Ik heb voor cameranu.nl gekozen omdat er een deskundig en ervaren team aanwezig is. Wat de bestelling betreft heeft men zich perfect aan de afspraak gehouden. Ik ben zeer tevreden over de levering en de camera. Nu nog wachten op mooier weer om hem nog meer uit te proberen. De accessoires die ik nog wil hebben zal ik zeker bij cameranu.nl bestellen. In alle eerlijkheid; zij zijn gewoon een aanrader!!

D. Jacobs 07-01-2019

Ontzettend tevreden met deze webwinkel. Snelle levering: nog nooit teleurgesteld en producten worden goed verpakt. Ook duidelijke communicatie en adviezen via chat of telefoon. Vooral heel eerlijk: wat past bij mijn wensen en behoeften. Al met al dik tevreden en ik blijf hier vaste klant.

Natuurliefhebber 07-01-2019

Producten zijn goed vindbaar en selecteren op bepaalde eigenschappen werkt in de meeste gevallen ook uitstekend. De website oogt rustig en komt niet schreeuwerig over, gewoon die informatie die je nodig hebt voor een goede aankoop en geen irritante opdringerige aanbiedingen van dingen die je achteraf niet nodig bleek te hebben. Bij vragen wordt er vlot gereageerd door iemand met verstand van zaken. Service van dit bedrijf is uitstekend en heeft in mijn beleving een persoonlijk karakter. Ook nog een opmerking bij kleinere artikelen zou het tonen van een voorraad aantal handig zijn b.v. als je meerdere batterijen wil bestellen.

Hogenberg 07-01-2019

Uitstekende shop snelle levering en goede service
Extra accu’s besteld voor camera en ben er zeer tevreden over
Geen originele aangeschaft maar alternatief merk welke grotere capaciteit heeft dan de originele

Tessa 07-01-2019

Overzichtelijke website, snelle en goede levering (veilig verpakt). Ik ben tevreden!

Frans de Bie 07-01-2019

Deze maand een Canon EOS 5D mark iv gekocht. Een perfecte fullframe camera! Helaas bleek mijn 6 mnd eerder aangeschafte (en gebruikte) TAMRON groothoeklens niet te functioneren met fullframe. Met slechts een kleine waardevermindering kon dit objectief worden omgeruild voor de fullframe versie. Geweldige service!

Nejma 07-01-2019

Service is geweldig. Ik word voorafgaand een levering altijd gebeld of het schikt, zeker een aanrader!

ArtED 07-01-2019

Vlotte levering, schappelijke prijs, degelijk product.
De website is overzichtelijk en makkelijk te navigeren.

Lies 07-01-2019

Ik heb voor cameranu.nl gekozen omaom het artikel elders duurder was. De bestelling was snel gedaan. Duidelijke site, eenvoudige betaling. En snel thuisbezorgd ondanks dat het december was.

Saskia 07-01-2019

Ik had veel vragen over welke camera het beste bij mij past. Ik werd goed geholpen op de facebookchat. Er werd uitgebreid geantwoord op mijn vragen over de camera's. Dit heeft mij geholpen om een goede keuze te maken. De levering was snel, bedankt!

Jeroen 07-01-2019

Duidelijke produktomschrijving en prijsstelling. Ik heb mijn schuiltent besteld en op de aangegeven dag werd het pakket besteld ... zelfs in de drukke decembermaand. Goed verpakt, zonder beschadiging ontvangen. Zoals et hoort dus !

Britt 07-01-2019

Ik en mijn vriend hebben een 64gb geheugenkaart, een tas en een extra oplader voor onze nieuwe camera aangeschaft. De prijzen waren super met vergelijking bij andere winkels. Goede service en snelle levertijd. Als we nog iets moeten bestellen voor onze camera, bestel ik het zeker weten hier! Wij zijn erg tevreden.

Boris S 07-01-2019

Cameranu is een voorbeeld bedrijf. bijna alles is direct leverbaar, en wanneer je naar iets specifieks opzoek bent helpen ze graag door het contact van hun leveranciers.

Manu 06-01-2019

Ik vind CameraNu een top winkel. het is gewoon ontzettend leuk om er te shoppen! En je krijgt er bijna alles voor een eerlijke prijs, en supersnel thuis bezorgt.

Paul Ranzijn 06-01-2019

Eind 2018 heb ik een bezoek gebracht aan de winkel van CameraNU op Urk voor de aanschaf van mijn nieuwe systeemcamera (Fujifilm XT-3). Ik werd tijdens mijn bezoek uitermate vriendelijk geholpen en hield een goed gevoel over aan mijn aanschaf. Ik wilde mijn set uitbreiden met een goede zoomlens en besloot voor de gewilde Fujifilm XF 100-400mm te gaan. Helaas was de voorraad zeer beperkt (mede vanwege de interessante cashback-actie van Fujifilm). Via de overzichtelijke website liet ik me op de hoogte brengen door CameraNU wanneer de lens weer op voorraad zou zijn. Inmiddels ben ik een schitterende lens rijker! Het bestelproces verliep voorspoedig. Bedankt voor de accurate service (zeker een aanbeveling waard!)

Lisette Slijkerman 06-01-2019

Ik heb bij cameranu.nl een bestelling geplaatst. Zo geregeld en een super snelle levering!! (Om 17.00uur besteld, de volgende dag om 12.00uur in huis!) Heel blij mee!!

Joris 06-01-2019

In mijn zoektocht naar de ideale fototas voor mijn Nikon Coolpix P1000, heeft cameranu.nl mij prima geholpen. In de winkel kwam ik er niet goed uit, maar deze website laat je op een zeer overzichtelijke en duidelijke wijze zoeken. Daarnaast was de tas in vergelijking met de winkel een stuk goedkoper. Ook de levering was dik in orde; snel en verzorgd.
Cameranu.nl is dus een aanrader voor zij die zoeken en ook willen vinden!

Jade 06-01-2019

Cameranu is een overzichtelijke website. De kwaliteit is zeer goed, en de levering werd zorgvuldig afgeleverd.

Ik ben zeer tevreden met mijn bestelling bij cameranu

S.W. Bes 05-01-2019

Ben buitengewoon tevreden over de aflevering van de bestellingen die ik heb gedaan. Dat alles steeds binnen vier en twintig uur. Mede dank de bezorging door Postnl. Het ministatief en de camera bediening werken uitstekend.

Lars 05-01-2019

Fijne, overzichtelijke webwinkel. Mijn bestelling (een Yongnuo macro flitser) is snel en netjes afgeleverd.

D.J.Brinkman 04-01-2019

Omdat ik mijn negatieven heb gedigitaliseerd maar deze wel wil bewaren gezocht naar negatiefbladen wat lastig genoeg bleek maar gevonden bij cameranu.nl, vlotte levering en goed verpakt voor een mooie prijs.

Robert 04-01-2019

Zeer gebruiksvriendelijk site je hoeft eens een keer geen account aan te maken ! Snelle service, goede prijs
direct antwoord op een vraag via de mail. De volgende ochtend in huis
Top !!

Eric 04-01-2019

Per telefoon direct geholpen en perfecte antwoorden.
Bij wijze van spreken staat de postbode al voor de deur voordat de mail goed en wel de deur uit is.
Helemaal goed.

robert 04-01-2019

Dit is een aanpassing van mijn oordeel op donderdag 3 januari 2019
Hoi Cameranu-Team,
wij hebben inderdaad een lekker lang gesprek gehad waarmee we alle misverstanden uit de wereld hebben gehaald. Jouw voorstel om dadelijk een nieuw pakketje op te sturen - zelfs zonder dat het vorige reeds terug bij jullie was gedeponeerd door Post.nl, heb ik echt gewaardeerd. Vandaag is dit pakje trouwens perfect afgeleverd. Beter nog, beide pakjes - het niet-geleverde van gisteren en het nieuwe - zijn vandaag afgeleverd. Nogmaals bedankt . groeten. Rob
PS ik ga proberen om de score ook te veranderen. Ik wil deze van 1 naar 9 op 10

Tom 04-01-2019

Zonder overdrijven de beste online winkel tot op heden. Snel, accuraat en zeer vriendelijke mensen met verstand van zaken wanneer je iemand aan de telefoon krijgt .Precies wat je wilt! Meer niet.

Harold 04-01-2019

professionele winkel die weet wat de klant wil. Heeft een luisterend oor. Heeft altijd weer een oplossing . Toppie ben zeer tevreden over cameranu.

Hans 04-01-2019

Gewoon prima verwerkte bestelling. Het juiste apparaat op de juiste tijd op de juiste plaats. En tegen een prima prijs. Snel geïnstalleerd en aan de slag.

Sjoerd 04-01-2019

Prettige en vooral duidelijke webshop.
Tevens prijstechnisch zeer aantrekkelijk.
In de middag besteld en de volgende dag in huis. Ik ben in ieder geval tevreden n.a.v. mijn eerste bestellong

Idus 04-01-2019

Ondanks drukke periode hadden ze het product in voorraad en is het pakket heel snel en op tijd geleverd

Fred.M 04-01-2019

de helpdesk: geen moeite is ze te veel. Een klacht? Meteen in behandeling. Een domme vraag bestaat niet. (zelfs die van mij niet). Helpen je met een keuze maken.
Als je een artikel besteld, komt er snel informatie over de status. Levering perfect, en op tijd, goede levering, spullen goed verpakt. Betere onlinewinkel ergens?? lijkt me sterk, dit gaat altijd snel en goed en vriendelijk. service super.

Jeroen 04-01-2019

Ik bestel hier al mijn video apparatuur en accessoires, en ben altijd erg tevreden. Met name de prijs, chat service en de levertijd. Voorbeeld: wilde een cameratas bestellen, maar kon niet zien wat het verschil was tussen twee soorten. De chat medewerker heeft dit voor mij uitgezocht en mij geholpen met mijn keuze. Bedankt!

Samantha 04-01-2019

De service is gewoon weg super. Doordat er een misverstand ontstond bij een artikel, heb ik deze helaas moeten ruilen en daarna alsnog moeten terug sturen. Er was niets mis met het artikel, alleen was de beschrijving misschien niet heel duidelijk voor iemand die er niet veel verstand van heeft. (Het was een cadeau voor een camera liefhebber). De beschrijving is direct aangepast. Binnen 2 dagen kon ik het artikel terug sturen, en had ik direct het nieuwe artikel alweer in huis. Super snel dus. Ook de communicatie per mail en telefoon verliep heel snel en soepel. Mijn complimenten hiervoor.

LB 04-01-2019

Ik heb mijn actioncam bij cameranu.nl besteld omdat de site met kop en schouders uitsteekt boven heel veel andere sites. De vlotte levering, de goede verpakking, en de beloofde extra's waren voor mij een feestje!

Hulsmans Bart 04-01-2019

Dankzij de goede feedback die ik ontvang bij cameranu.nl ben ik gerust om hier online te shoppen.
Onlangs een opzetflitser laten bestellen door de kinderen als verjaardagscadeau maar zat nog met enkele vragen waar ik een volwaardig antwoord op kreeg.
Net na het nieuwe jaar iets bijbesteld voor de flitser en na 2 dagen bracht Post.Nl het gratis aan de deur.
Ook de vaste chauffeur van Post.Nl dat onze straat aan doet brengt zeer goede service.
cameranu.nl is niet de enige winkel waar men online kan shoppen maar ik ben zeer tevreden met de service, ook de website is aangenaam om te bekijken.

ko 04-01-2019

bij persoonlijk bezoek is tijd geen issu. Een mogelijke keuze word niet aangepraat, maar in overleg worden varianten bekeken en laten ze aan jou de keuze. bij de keuze word tevens maximaal getracht om ook de benodigde adapters in werking te krijgen, dan wel hoe te monteren. Bij constateren van een onjuistheid, ondanks vermeld zijn, dan passen ze dit toch aan op de website om toekomstige klanten niet voor een voldongen feit te laten staan.

Twan 04-01-2019

een duidelijke en zeer goede website , een uitstekend aanbod en prima prijs en natuurlijk service!

Theo 03-01-2019

Super prijzen en een zeer goede service
Perfecte combinatie voor een succesvolle aankoop

Richard 03-01-2019

Op kerstmis besloot ik een filmscanner te bestellen. Na het lezen van reviews over deze en vergelijkbare sites op Kieskeurig besloot ik dat bij Cameranu te doen. Op vergelijkingssites hoorde cameranu ook bij de aanbieders met de voordeligste prijzen.
De scanner zou op donderdag geleverd worden. Ja, net na de kerst zeker... Ja hoor! er werd gewoon geleverd ondanks de drukke feestdagen. Mails worden netjes beantwoord en bij onduidelijkheid over track&trace info werd er direct naar een oplossing gezocht.
Helemaal tevreden. De site is overzichtelijk en de zoekfunctie werkt naar behoren (dat wil nog wel eens anders zijn). De actie om bij afrekenen 1 Euro te doneren voor een goed doel is erg sympathiek.
Eén heel klein puntje: je ziet combinatie aanbiedingen (soms?) pas als je na vinden van je spullen naar de winkelmand gaat, en niet bij de zoekresultaten.
Al met al: bijzonder tevreden!

Eelco 03-01-2019

Na een eerste mislukte poging om een tweedehands camera te kopen nu heel voortvarend geholpen. De camera bekeken en gekocht bij Cameratools in Apeldoorn. Mooie winkel en goed geholpen. Eén dingetje was toch een beetje jammer; Na de eerste mislukte poging kreeg ik ter compensatie een cadeaubon. Heel attent. Deze bon kon ik echter niet inleveren bij Cameratools. Ik ben toch blij met Cameranu.nl en mijn nieuwe aanwinst!
Officiele reactie van CameraNU.nl 04-01-2019

Hoi Eelco,

Fijn dat we je na de mislukte poging alsnog hebben kunnen helpen. Goed te horen dat je tevreden bent, ook over de afhandeling in de winkel in Apeldoorn. Dat je daar de cadeaubon niet kon gebruiken berust op een misverstand, en dat maken we graag alsnog voor je in orde. We nemen hiervoor contact met je op.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

Rob 03-01-2019

Heb een Canon lensdop besteld voor slechts €6,- inclusief verzenden. Dit is mijn 3e (en goedkoopste) bestelling bij CameraNu.nl. Heb wel al 4 pakketjes mogen ontvangen vanwege de service. Echt ongelooflijk goed:

1e bestelling bestond uit 2 artikelen die gemakkelijk door de brievenbus konden, echter samen in 1 envelop zorgde voor een beschadiging. Dit heeft de winkel erg netjes opgelost door het beschadigde artikel per pakketpost nogmaals te verzenden. Ik hoefde er maar 1 dag langer op te wachten.
2e bestelling was rond 6 december, waarvoor er een aardigheidje toegevoegd was aan mijn bestelling. Super leuk!
3e bestelling de lensdop van €6,-. Past eenvoudig door de brievenbus. CameraNu.nl kiest voor veiligheid en laat mij tekenen voor ontvangst. Vanwege de manier van verzenden twijfelde ik over de echtheid van het product, maar direct bij openen was al duidelijk dat het goed is. Een originele Canon lensdop waarvan de verzendkosten naar mijn idee hoger zijn dan wat ik betaald heb voor enkel het product.

Ik kijk voortaan als eerst bij deze winkel.