Deze score is berekend op basis van 2397 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

yogo76 13-05-2012

Alle spullen snel kunnen vinden, ook handig dat er op de websites suggesties worden gedaan voor bijbehorende producten die je met een druk op de knop toe kan voegen aan je winkelmandje. Bestelling prompt geleverd.

Megan89 13-05-2012

Ik heb deze camera bij CameraNU.nl aangeschaft, in eerste instantie vanwege de gunstige prijs. Toen ik daarna op Tweakers alleen positieve reviews vond, was ik om. De camera zat goed verpakt en werd netjes op tijd geleverd. Niks op aan te merken! Nog niet met aftersales te maken gehad, hopelijk is dat ook niet nodig! Ik ben tot nu toe in ieder geval heel blij met mijn Nikon :)

J Meijburg 13-05-2012

CameraNu.nl heeft een heldere website, maakt waar waar ze voor staan. Product wordt in de beloofde tijd, goed verpakt geleverd en binnen Nederland kosteloos aangetekend verstuurd. Om deze redenen ben ik zeer tevredenen en vind ik CameraNu.nl zeer betrouwbaar.

theo peperkamp 13-05-2012

Goede sevice, belden zelfs nog even op omdat ze over de woonplaats twijfelden.
Had hem de andere dag al in huis, keurig verpakt.

Guido73 13-05-2012

Zowel het bestellen via de site, als ook de ontvangst en assortiment in de winkel in Urk, is perfect geregeld en ook goed in voorzien van info omtrent een produkt. Alles wat je omtrent foto-hobby (en meer) zou kunnen bedenken is er te verkrijgen tegen een scherpe prijs. De zaterdagknallers (alleen in de winkel te halen) zijn ook zeer aantrekkelijk. Ondanks wonend in het zuiden van het land, loont het zich nog om dan de winkel te bezoeken met de 2 etages tellende grootte. Dus daarmee is mijn winkel voor alles omtrent de foto-hobby: CameraNU!

Aline van t Hazeveld 12-05-2012

De dame van de klantenservice was zeer hulpvaardig. Ik bestelde de camera en toebehoren, kreeg advies en had de camera de volgende dag in huis! echt ongelofelijk goed!

wilma159 12-05-2012

website gevonden via google, product besteld, bevestigingsemail gekregen, daarna email, dat het verzonden was en product ontvangen.
goede prijs kwaliteit verhouding, tevreden over product, nu kijken of het bevalt in een flinke regenbui ;)

Safetyman 12-05-2012

De bereikbaarheid van en de navigatie op de website is dik in orde. De bestelling verliep vlot via iDeal doch de aflevering liet op zich wachten. Er wordt geadverteerd met een afleverperiode van 3-5 werkdagen en daarop geanticipeerd. De bestelling werd op een woensdagmiddag geplaatst en pas de daaropvolgende week (na mijn telefoontjes op woensdag en donderdag) pas op vrijdagochtend bezorgd. Jammer, maar gelukkig net op tijd. Het canvasdoek, dat door derden wordt gemaakt, is overigens van uitstekende kwaliteit.

Tosti21 12-05-2012

Ook deze keer is mijn bestelling zeer vlot en correct afgehandeld. Levering was zo snel geregeld dat ik nog geen tijd heb gehad om de track en trace link te gebruiken. Complimenten!!!
Website is prima! Informatie over een artikel is duidelijk en uitgebreid.
Blijf dit zo doen!!

Alpha 300 12-05-2012

Heb 4 mei om 16.00 uur gebeld voor informatie hier werd ik vriendelijk te woord gestaan. Daarna een account aangemaakt en een lens + filter besteld en de volgende dag al in huis. Super ik ben heel tevreden en weet nu waar ik voor mijn spulletjes moet zijn.

Jacquelien de Bruijn 11-05-2012

Als het op de site niet helemaal duidelijk is kun je ook telefonisch contact opnemen en word je netjes geholpen desnoods bellen ze zelf terug om uitleg te geven. Ook de levering is goed snel

M. Kerklaan 11-05-2012

Op vrijdagavond om 22 uur besteld en op zaterdagochtend voor 10 uur in huis! Fantastisch snelle levering! Super.

Handz 11-05-2012

De Nikon D7000 body heb ik samen met de SB700 flitser en twee Nikkor lenzen (35mm en 50mm) bij CameraNU besteld. Wat heel prettig was dat CameraNU alles op voorraad had liggen tegen een scherpe prijs zodat ik mijn bestelling niet hoefde samen te stellen bij meerdere webshops.
De bestelling werd razendsnel geleverd: vrijdag om 4 uur besteld, de volgende dag om 10 uur geleverd.
Bij het testen van de D7000 body bleek deze een duidelijk merkbare backfocus te hebben. Dezelfde lenzen op mijn Nikon D70s leverde namelijk wel vlijmscherpe fotos, terwijl details bij de D7000 duidelijk soft bleven bij open diafragma. De backfocus was wel weg te regelen met de AF finetune optie in het menu. Gebeld met het Nikon Service Center in Beverwijk en die vertelden dat de AF eigenlijk opnieuw gecalibreerd moest worden. Ik heb de body teruggestuurd naar CameraNU met de probleembeschrijving. Meteen na ontvangst is deze getest door CameraNU en die meldde dat de backfocus weliswaar binnen de specificatie van Nikon viel en dus in principe niet omgeruild hoefde te worden, maar dat ze dat toch zouden doen. Dezelfde dag hebben ze nog een nieuwe camera op de post gedaan.
Conclusie: een zeer snelle afhandeling van het probleem en een zeer vlotte en coulante service van CameraNU....hulde!!! Ik heb het vaak anders meegemaakt bij andere webshops.

F.R.E. Primo 11-05-2012

De website is overzichtelijk en duidelijk.
Zowel via de PC als via de telefoon goed bereikbaar
De bestelling werd binnen 24 uur afgeleverd.
De communicatie na de bestelling via de bevestigingen verliep prima.
Een review over het product kan ik nog niet geven want ik gebruik het apparaat pas in juni a.s.

Lex Kruijer 11-05-2012

Er was net 1 lens bij Cameranu binnengekomen en die heb ik zodra ik dat zag besteld en de volgende dag vanuit Katwijk in Urk opgehaald. Dit omdat het leuk is in de winkel rond te kijken en gedachten over fotografie en apparatuur met een verkoper uit te kunnen wisselen. Ze nemen daar ruim de tijd voor.
Het is bovendien ongelooflijk wat er bij CameraNu in voorraad is! Warm aanbevolen!

KMT Amstelveen 11-05-2012

Site is duidelijk, voor vragen is er een telefoonnummer die direct wordt beantwoord, betaling gaat gemakkelijk en de volgende dag werd het pakje al bezorgd.

Andre van Luttikhuizen 11-05-2012

's Avonds voor 22.30 besteld en de volgende dag, zoals beloofd in nette verpakking afgeleverd. Duidelijke website: makkelijk bereikbaar, goede zoekmachine, overzichtelijk en geen aandachtverslindende popups met reclame e.d. Goede workflow van zoeken, bestellen en betalingsafhandeling zonder fouten. Kortom: degelijk en betrouwbaar. Deze leverancier verkozen boven leveranciers die het product goedkoper aanboden. Een aanrader dus!

Jessie-sanders 11-05-2012

Ik was oprecht verbaasd en super blij dat mijn pakket de volgende dag al binnen was. Na snelle mail wisseling om 22:00 besteld en betaald en de volgende dag vroeg in de middag lag het pakket al binnen. Super netjes ingepakt en met leuke folders bij geleverd. Ik ben er echt heel erg blij mee.

EZRAABRI 11-05-2012

Na een eerste teleurstelling bij een andere webwinkel ben ik prima geholpen door cameranu.nl. Het vervolg hierop is dat ik voor volgende onderdelen, wellicht 2 lenzen, ook prima voorgelicht ben terwijl ik nog niet eens in de winkel geweest ben. Klasse.

Heleen84 11-05-2012

De website geeft voldoende informatie om een goede keus te maken. De camera 's avonds besteld en de volgende dag hadden we hem in huis. De camera voldoet geheel aan onze verwachtingen.

Rob de Gruijter 11-05-2012

Vandaag besteld voor 22.30 dan heb je het ook echt de volgende werkdag in huis! Mijn producten waren op voorraad. Heb het zelfde product elders goedkoper gezien en besteld. Nog gevraagd of het binnen 5 werkdagen geleverd kon worden. Dat was geen probleem. Zit er nu nog op te wachten.
Geef mij cameranu.nl maar!

michaelgeerings 11-05-2012

Website kan beter.

Voor het overige is camera nu een betrouwbare leverancier; doen wat ze beloven en leveren op tijd.

Ik heb nog geen problemen gehad waarbij ik op after sales terug heb moeten vallen.

Met de prijsstelling staan ze vaak in de top 5 (tweakers.net/pricewatch).

Kortom: ik kom ze geregeld tegen als ik naar iets op zoek ben.

mpaul 10-05-2012

Geweldige service!
Telefonische advies:goed en adequaat.
Na bestelling direct alle noodzakelijke informatie per mail betreffende verzending inclusief factuur.
Zeer snelle levering: 22.00u besteld, dag nadien om 13.30u geleverd.
Perfect..!

Henri5711 10-05-2012

Ik heb al eerder bij deze winkel een tv gekocht. De tv had echter een defect, een ontwerpfout. Ik hoefde niets te regelen met de fabrikant; Cameranu.nl heeft dit op een proffesionele wijze opgelost en mij hiervan keurig op de hoogte gehouden.
Begin mei 2012 een camera bij hen besteld om 21:30 uur en deze werd de volgende dag, zoals beloofd, afgeleverd. Prima winkel waar ik zeker bij terug zal komen.

Babylonia 10-05-2012

's Avonds 21.50 uur besteld, de volgende ochtend 11.50 uur werd het pakketje afgeleverd. Super snelle service daar bij Camera.nu
Ze maken waar wat ze beweren aangaande hun levertijden: http://www.cameranu.nl/content/content.php?content_id=63

J.J.Bouw 10-05-2012

Overzichtelijke site en supersnelle levering; de avond om 21:00 uur besteld en devolgende dag om 13:00 uur in huis!
Prijstechnisch ook de beste!

Monique nu 10-05-2012

Supergoed geholpen via mail. Mail werd heel snel beantwoord. In de vroege avond besteld en de andere dag al geleverd. Super service, zowel telefonisch als per mail.

Marsti 10-05-2012

Zeer overzichtelijke website.
Hetgeen wordt beloofd wordt ook nagekomen.
Levering werkelijk binnen 24 uur.
daarnaast goed bereikbaar en de afhandeling van vragen gebeurt op uiterst correcte wijze.
Zeker een adres waarop ik graag terug kom.

Echt een aanrader dus

Jacob 1951 10-05-2012

Zeer snelle levering na de bestelling.(binnen 20 uur in huis).
De bestelde fotocamera blijkt niet geheel ongebruikt te zijn. Dit is te zien aan de wijze hoe deze in de doos was gepakt, maar ook was de beschermfolie van het display reeds verwijderd. Maar de camera was onbeschadigd dus heb ik hem toch geaccepteerd zonder te reclameren.

Sjors 69 10-05-2012

Na een klein foutje mijnerzijds in de bestelling direct contact opgenomen en zeer snel en soepel opgelost. Zo hoort het ook, maar waar vind je het nog! Bij cameranu.nl! Top.

aad Bre 10-05-2012

Ik kocht, naar later bleek, de laatste canon S100. De site gaf dan ook onmiddelijk na mijn aankoop aan dat de camera niet meer in voorraad was. De volgende dag werd de camera thuis bezordgd. Uitstekende service

Joey Luu 10-05-2012

Om 16.00 besteld, zelfde dag nog verzonden. Volgende dag om 15.00 werd het pakketje geleverd. Handtekening was nodig, maar dat geeft je een gevoel van veiligheid. Alles ging vlot en soepel

P. Donker 10-05-2012

uitgebreid assortiment, uitgebreide produktomschrijvingen.

snelle levering, alles keurig verpakt, overzichtelijke aankoopnota per e-mail
keuze uit eerste klas artikelen, scherpe prijzen

Jacq012 10-05-2012

Zoals bij al mijn voorgaande bestellingen is ook deze bestelling weer supersnel afgehandeld en de volgende dag al per koerier bezorgd.
Mijn ervaringen met CameraNu.nl zijn zeer positief!

johan en ineke 10-05-2012

Website is overzichtelijk en erg duidelijk. Bereikbaarheid is bij een webshop bij mij nog nooit een probleem geweest.
After sales heb ik geen (.gelukkig) geen gebruik van gemaakt. Lijkt me dat dit vooral het geval is als je bestelling niet is wat je ervan voorstelde of kapot is

CvG1959 10-05-2012

Ben heel blij met de bestelde omkeerring. Had het artikel in no time gevonden op de website. Bestelling, betaling en levering ging zeer voorspoedig en uitermate snel. De bestelling werd keurig afgeleverd op het door mij opgegeven adres van mijn werkgever. Ik kon het meteen de volgende dag al mee naar huis nemen. Perfect!

Ton 07 09-05-2012

Website is zondermeer gebruiksvriendelijk. Diverse produkten probleemloos te traceren. Camara 's avonds om 22.00 uur via site besteld, en inderdaad volgende dag - uitstekend verpakt - afgeleverd via PTT. Op deze manier bestellen huldigt het gezegde "gemak dient de mens".

Maarten1234567 09-05-2012

Godox CompletePack
Helaas verkeerde kabel geleverd gekregen. Wordt goed opgepakt. Met antwoordnummer kunnen terug zenden. Zodra mijn kabel er wel is wordt deze opgestuurd. Dus een correcte behandeling. Hoop natuurlijk wel dat ze spoedig het kabeltje geleverd krijgen. Nu kan ik met mijn aangekochte apparaat dus nog niets doen.

Bushbird 09-05-2012

Snelle reactie op meerdere telefoontjes over zelfde onderwerp met meerdere personen. Konden steeds adequaat gegevens terug vinden.

Nikonkoper 09-05-2012

De website is echt klikklik, gevonden wat ik zoek! Levering en informatie over de status van de bestelling waren dik in orde, ik wist op elk moment van mijn bestelling wat er te gebeuren stond qua aflevering.

naam urk 09-05-2012

Gewoon via de website gereserveerd en de volgende dag opgehaald op Urk
Alles klopte precies,kocht er nog een geheugenkaartje bij en kreeg ook daarover een goed advies.
Ze probeerden mij ook geen duurder kaartje of fototoestel te verkopen.
Volgende keer weer naar Urk

Dick1958 09-05-2012

De website is overzichtelijk en zeer gebruiksvriendelijk.De bestelling en levering bij cameranu.nl van het product is erg snel zoals we gewend zijn.

IanV 09-05-2012

De filters besteld bij CameraNu.nl en keurig volgens afspraak bezorgd.
Erg prettig dat je niet perse een account hoeft aan te maken, wachtwoorden genoeg in het leven.
Ook het betalen via iDeal is perfect geregeld!
Kortom, bij een volgende bestelling ga ik zeker weer bij CameraNu kijken.

Safetyman 09-05-2012

De bereikbaarheid en uitgebreidheid van de website is zeer goed. Het gebruik van de website is soepel en klantvriendelijk. De bestelling en levering van het product is erg snel.

S.Wiersma26 09-05-2012

In het verleden ook al spullen bij cameranu .nl gekocht. Goede service en een goed advies. Ben dan ook zeer tevreden over deze webshop/winkel. Ook werd het product keurig en netjes verpakt thuis afgeleverd.

Claessens117 09-05-2012

In het verleden heb ik al de nodige spullen bij CameraNU.nl gekocht en ben ik altijd zeer tevreden geweest over de afhandeling daarvan.
Deze keer zat ik in tijdsnood met het bestellen van een product en heb ik helaas bij andere webshops een negatieve ervaring gehad. Daar waar het product bij andere webshops op voorraad stond bleek dit toch niet zo te zijn. Om teleurstelling te voorkomen heb ik van te voren met CameraNU.nl gebeld. Hier werd vriendelijk bevestigd dat het product gewoon op voorraad is (en ook nog tegen de scherpste prijs) en dat de kans zeer aanwezig zou zijn dat ik het product binnen 24 uur in huis zou hebben. (wat in dit geval noodzaak voor mij was)
Eenmaal besteld had ik het de dag erna op tijd binnen.
CameraNU.nl biedt een erg betrouwbare en heldere service en is een eerlijke webshop! Ik ben zeer tevreden.

nickzoommi 09-05-2012

Ik heb diverse foto studio asseciores besteld op cameranu.nl Alles was op voorraad zodat ik niet lang op mijn bestelling moest wachten. Ook vragen via de mail werden meteen beantwoord. De bestelling werd netjes op afspraak aan de deur bezorgt.

martin6569 09-05-2012

Alles prima geregeld. Informatievoorzien perfect, ook rond de bestelling. Alleen wat gedoe rond betaling met AMEX. Gegevens luisteren heel nauwkeurig.

MP Vlaanderen 09-05-2012

Op advies van een vergelijkingen-site bij CameraNu.nl terecht gekomen. Ik heb de gewenste lens heel eenvoudig kunnen vinden en beoordelen. De bestelling is vrij eenvoudig te plaatsen en de volgende dag had ik de lens al in huis (was in voorraad). Al met al ben ik tevreden over de site van CameraNu.nl en de afwerking van de bestelling.

Alex789 09-05-2012

Supersnelle levering. 's Avonds rond 21:00 besteld, de volgende dag in huis! Na goed zoeken was het dus zo gepiept, verder geen after sales nodig gehad.