Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

w. teunissen 03-06-2012

Goed Site met duidelijke adviezen en combi aankopen mogelijk. Prima vlotte levering. Zeer tevreden met toestel!

Jeanny2012 02-06-2012

Hele snelle levering, levering binnen 24 uur!
Factuur zat niet bij de e-mail, maar na telefonisch contact was deze binnen voordat gesprek was beëindigd!

Natascha1969 02-06-2012

Alles ziet er goed en verzorgt uit. Website werkt erg goed. En je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

jeanvh 02-06-2012

heldere website met overzichtelijke indeling. Na bestelling duidelijke communicatie over status levering.

xenabo 01-06-2012

website gebruiksvriendelijk en goede info.

bestelling en bankoverschrijving op woensdag
bevestiging en betaling ok op donderdag
levering (in België) vrijdag om 16u.

drielletje 01-06-2012

S'avonds rond 19:00 uur een objectief besteld en voor 15:00 uur de volgende dag al binnen. Hoezo snelle levering? Zeer tevreden voor wat de levering betreft daarnaast was het objectief hier tevens het voordeligst. Zeker voor herhaling vatbaar

A. van de sande 01-06-2012

Snelle levering en duidelijke en nhelder communicatie in de mail's.
Tevens de zeer attente reactie i.v.m. problemen bij de pakketdienst vanwegen een stroomstoring waardoor het mogelijk was dat de levering vertraaging kon oplopen.

Adrianus Tripel 01-06-2012

Advies gevraagd over welke de beste oplossing was voor mijn probleem. Is keurig in enkele e-mailtjes beantwoord.

1971_MM 01-06-2012

Snelle levering.
Advies aan telefoon kan iets beter.
Helaas betaal ik bij retour verzendkosten.
Netjes en deugdelijk ingepakt.
Overall een dikke voldoende!!

Hullie 01-06-2012

Topwinkel!!! Je kan snel je artikelen vinden, bestellen en betalen. Als je nog voor 22.30 uur besteld (!!!!), krijg je je bestelling de volgende dag al!!! Uit ervaring met eerder gekochte producten bij Cameranu weet ik dat de after sales dik en dik in orde is. ik koop nergens anders meer mijn cameraspullen!!!

jachtmeester 01-06-2012

Een kwalitatieve goede verrekijker voor een mooie prijs die zeer duidelijk word beschreven op de website.

Bij het informeren naar de garantievoorwaarden van de verrekijker werd mijn vraag meteen vriendelijk en duidelijk beantwoord door een medewerkster van CameraNU.nl
De fijne service de medewerkster en de levenslange garantie van Vortex gaven voor mij de doorslag om deze bij CameraNU.nl te kopen.

happyphotographyNL 01-06-2012

Perfect ! 'Savonds laat besteld(net voor half elf ) en toch de volgende dag al in huis ! Erg netjes !

RGS 01-06-2012

Het was niet de eerste keer datn ik daar een bestelling,
heb gedaan en dus ook niet de laatste.
Houden je perfect op de hoogte per mail en met track en trace nummer.

Aftersales is ook perfect in al die jaraen nog maar een keer,
een product terug gebracht en werdt correct afgehandeld.

Dus vierkeer een 10.

de groot 39 01-06-2012

Nadat m'n bestelling binnen 1 dag geleverd was,bleek er een defect in te zitten en na contact opgenomen te hebben met CameraNu.nl en het terug-gestuurd te hebben,had ik de daarop volgende dag een goedwerkende nieuwe adapter binnen.Goede Service!

Cindy8800 01-06-2012

Duidelijke site, Fijne service en snelle afhandeling. Ik had twee producten besteld voor 22:30 en het de volgende dag meteen in huis. Ook fijn dat ze producten op je werk kunnen laten bezorgen.

kievit48 31-05-2012

Camera besteld VIA internet. Zelfde dag nog gratis verzonden en de volgende dag al in huis. Ondertussen mailtjes gekregen van de bevestiging, de factuur en de verzending.
Helaas had ik de verkeerde kleur besteld. Dat was echter geen probleem. Kon binnen 14 dagen terug gestuurd worden.

Ondertussen de juiste kleur besteld en vandaag de verkeerde terug gestuurd.
Nu afwachten hoe lang het duurt voordat ze het geld terugstorten.
Ook bij dit proces weer vrij snel antwoord.

Winkel/website is me goed bevallen

R. Vogten 31-05-2012

Voor mijn bestelling heb ik per mail contact gehad met cameraNu.nl. Er werd snel gereageerd op mijn vragen, niet alle vragen werden beantwoord, maar na twee keer mailen had ik de antwoorden waar ik naar op zoek was. Bestelling en levering zijn uitstekend verlopen.
Prima shop welke ik een ieder kan aanbevelen.

Pascalj9 31-05-2012

Erg goede service en snelle levering.
De eerste camera was niet goed, daar had ik groenig beeld bij een opgenomen filmpje. Deze teruggestuurd en gelijk weer een nieuwe gekregen. Ik had ook een geheugenkaart meegestuurd, vaak raakt dat nog wel eens kwijt bij een grote firma, maar bij cameranu.nl niet, kreeg hem weer netjes terug.
Informatie is duidelijk en de lijnen zijn kort. Je blijft over heel de gang van zaken op de hoogte. In de toekomst zal ik hier nog wel eens een bestelling plaatsen.

Elbee 31-05-2012

De set werd snel geleverd, maar de aan/uit knop van de zender bleek niet te werken. Portvrij kon de set teruggestuurd worden en 3 dagen later had ik een nieuwe set in huis. Die uitstekend werkt

Dees002 31-05-2012

Ik had het objectief en witbalans filter binnen 24 uur binnen, netjes verpakt en geen kras te vinden op het objectief. Besteld voor 22:30 uur de vorige dag en de volgende dag al in huis ik zeg prima service. Als je iets in een winkel koopt wil je dit zo snel mogelijk hebben en dat was zo.

Martin Hermes 31-05-2012

Duidelijke site - Makkelijke betaling - Snelle levering - goed verpakt - duidelijke factuur - makkelijk bereikbare site vragen worden altijd correct beantwoord en snel. Bij eventuele vertraging word je op tijd ingelicht Prijs/kwaliteitverhouding prima.

bj5d 31-05-2012

Zoals gewoonlijk ene dag besteld, de andere dag in huis.
De verpakking was stevig en de doos was goed opgevuld.
Helaas voldoet de bestelling niet aan mijn wens, dus deze is gelijk retour gestuurd, nu maar eens kijken hoe lang het duurt voordat deze gecrediteerd word.

Monica Thomassen 31-05-2012

We hadden een aantal accessoires en onderdelen in het winkelmandje geplaatst tbv onze Nikon fotocamera.
We wilden afrekenen maar dat lukt op geen enkele manier. Er werd steeds aangegeven dat er verplichte informatie miste maar we hadden alles ingevuld.
Uiteindelijk toch gebeld omdat we de producten graag wilden kopen.
De telefonische bereikbaarheid was prima en de dame in kwestie heeft ons goed geholpen en de bestelling voor ons geplaatst. Vervolgens hebben we keurig de opdrachtbevestiging ontvangen waardoor we de vooruitbetaling konden laten plaatsvinden. Dit alles was geregeld en de volgende dag hadden we de producten alsnog in huis.

Er was een probleem maar dat is keurig en heel snel opgelost! Als ik nog eens iets nodig heb, dan kom ik zeker terug!

Bir69 30-05-2012

Supersnelle levering; ik had de lens binnen 24 uur in huis. Dit was natuurlijk erg prettig maar voor mij niet echt noodzakelijk. Ik wilde hem graag via normale post geleverd hebben omdat dit een stuk goedkoper was maar ik had alleen de mogelijkheid om voor aangetekend verzenden te kiezen.

baby2012 30-05-2012

Super snelle service, vriendelijk per telefoon geholpen en een geweldige camera gekocht, met een super strak beeld.

PB17 30-05-2012

Ik had de Statiefvoeten radzendsnel binnen.
Zelf nog een mail gehad omdat er vertraging kon zijn als gevolg van een grote stroomstoring op het sorteercentrum in Zwolle. Gelukkig heeft dit mij geen vertraging opgeleverd.

Aries Film en Video 30-05-2012

Wat ze beloven maken ze waar. De volgende dag in huis. Meteen aan het werk met de lens. Alles goed verpakt.

RobertPeter 30-05-2012

Na lang wikken en wegen, vergelijken en reviews lezen heb ik besloten de Panasonic dmc-fz150 te kopen in de winkel.
Ik vind jullie website zeer overzichtelijk en duidelijk.
Wat ik wel jammer vind is dat er geen mogelijkheid is om binnen de website producten met elkaar te vergelijken.
maar door verschillende tabbladen in de browser te gebruiken heb ik toch een vergelijk kunnen maken.
Ook toen we met een kapot opslagkaartje terug gingen werd deze ,na nakijken, zonder problemen omgeruild.
Mijn gevoel is dat de medewerkers zeer deskundig zijn en je niets proberen op te dringen, wat ik zeer plezierig vindt.

AmaliaDiana 30-05-2012

3x een digitale fotolijst gekocht. Keurig op tijd geleverd en tevreden relaties. De laatse keer was vorige week net voor de pinksteren. Eerst gebeld, vriendelijk te woord gestaan. Fotolijst was op voorraad, per ideal betaald en de dag later werd er aangebeld met pakketje waarin dig.fotolijst en geheugenkaart.

Okkies07 29-05-2012

Een duidelijke,snelle, webshop, snelle levering, goed vergelijking mogelijk, gunstige prijs, en goede tips/aanbiedingen voor extra zaken zoals batterijen, geheugenkaarten etc

A.Draijer 29-05-2012

Duidelijke website, supersnelle levering. Ik bestelde op vrijdagavond 19.00 uur, de volgende morgen(zaterdag) stond om kwart voor 9 de postbode voor de deur met mijn pakket. Dus, CameraNu maakt het echt waar: voor half 11 's avonds besteld en betaald, de volgende dag in huis!!!!

Jan_v_D 29-05-2012

Goede service en snelle levering van een mooi camera. Na het aangeven dat het om een cadeau ging heeft CameraNu.nl op eigen initiatief het pakje netjes ingepakt en op verzoek verzonden in een anonieme verpakking. Perfect!

ANS STOLZENBACH 29-05-2012

Telefonisch bereikbaarheid voor vragen is uitmuntend, je krijgt ook duidelijke uitleg en antwoord op je vraag. De levering : al meerdere malen bestelling gedaan en volgens de afspraak ter goede orde ontvangen.
Geen problemen en ze verdienen dan ook een dikke 10.
Duidelijke website makkelijk te overzien en er is ruime keus.
En het belangrijkste : altijd de laagste prijs!!!!!!!

Patriciaatje 29-05-2012

Ik vond het super snel dat ik mijn bestelling binnen
had alleen ik heb het op mijn werk laten bezorgen,en er stond op de website aangetekend door de postbezorger..maar dat is niet gebeurd dus nu stond het pakketje(twv 579 euro)onbemand opt werk..
Dat vind ik een minpuntje verder alles ok.

janvanlent 29-05-2012

geweldige aftersale service,zeer goede en vriendelijke afwikkeling,tevredenheid omtrent het gehele aankoop ,garantie, en servisepakket.
hulde!!

Volt 29-05-2012

Goede website met duidelijke voorraad gegevens.
Had blijkbaar de laatste en dat werd meteen bijgewerkt.
Snelle levering en geluk, aktie gratis verzenden.

A C Flohr 29-05-2012

Product is binnen 12 uur na bestelling door mij ontvangen. Het is afgeleverd in uitstekende staat. Goed verpakt.Verder geen problemen ondervonden met de functionaliteit van het product.

J.M. Bijker 29-05-2012

Super. Zelden zo'n snelle levering meegemaakt. 's avonds besteld en de volgende morgen al in huis.

monique_M 29-05-2012

een statief gekocht voor mijn vriend als verjaardagscadeau. Aan de telefoon uitgebreid te woord gestaan door een verkoiper. Ik heb het statief online besteld en opgehaald in de winkel. Het cadeau werd door mijn vriend enorm gewaardeerd, maar hij wilde toch nog even zelf ook in de winkel kijken. Dat gedaan en weer goed geholpen door bekwaam personeel, dat professioneel overkwam en niet "meepraat" met de klant, maar echt vertellen wat de verschillen zijn van de diverse producten. Uiteindelijk heel tevreden weer de winkel uit.... met een ander statief weliswaar, maar helemaal blij. De aankoop blijkt na diverse keren proberen helemaal goed en precies wat hij wilde.

G.W. Veen 29-05-2012

Overzichtelijke website.
Via internet eenvoudig te bereiken.
Bestelling eenvoudig en vele mogelijkheden om te betalen.
Met after sales nog geen ervaring

rjboon 29-05-2012

'S avonds rond 19.00 uur besteld en de volgende dag al in huis, dus dat was super snel! Verder een goed product die het mij wel kan doen.

Hans1647 29-05-2012

De enige motivering die je kan geven is dat CamerNu weet hoe een webshop behoort te werken en alle informatie klopt, ook die van de voorrad, waar het vaak bij andere mis gaat.

ConsumentXYZ 29-05-2012

Alles prima, ook heel attent gereageerd op een vraag over de handleiding na de koop. Maar toen het me niet lukte om bepaalde handelingen te verrichten, kreeg ik eerst telefonisch het advies de vraag per mail te stellen en toen ik dat deed volgde een nietszeggend antwoord. Opnieuw de vraag gesteld en nu belooft men mij de vraag naar de producent door te spelen. Weet de uitkomst nog niet.

rfr1952 28-05-2012

Ik heb verschillende sites bekeken op zoek naar photoshop elements 10 en datacolor spyder 4 express. Hier vond ik beide. Na via Ideal betaald te hebben voor 15.00 uur, kreeg ik de volgende dag om 11.00 uur per post het pakketje. Ook kreeg ik een half uur na betaling bericht dat ik betaald had met alle gegevens om de zending te kunnen volgen.

Daisy Storm 28-05-2012

Goed overzichtelijk menu. Goede filters beschikbaar. 'S avonds besteld volgende dag, goed verpakt afgeleverd.

Adriaan2012 28-05-2012

Op de Webshop is alles goed ondergebracht in groepen. En dat laatste weer onderverdeeld. Heel makkelijk om iets te vinden.
Eenmaal besteld hebben ze makkelijke betalingsmogelijkheden.
De bestelling wordt vlot afgeleverd.

jurgen1912 28-05-2012

Duidelijke info en compleet.
Binnen een dag alles verstuurd met goede track en trace
Super

Patminator01 28-05-2012

Zocht al een tijdje deze lens, besteld, betaald, volgende dag in huis voor een bepaalde tijd. Goede en snelle levering door PostNL, Dikke pluim

Henri12345 28-05-2012

Ik heb deze camera weer bij cameranu gekocht aangezien ze daar een supergoede uitleg geven en alles op voorraad is. Bovendien is de levertijd supersnel.
Over de Ixus 500 HS ben ik meer dan tevreden, wat een super camera! Prachtige foto's, supergoede zoom en heel erg klein. Met dank aan het advies van de verkoper heb ik de goede keuze kunnen maken.

campinggast 28-05-2012

De website is overzichtelijk en je kunt doorklikken op prodeuct info. Ook het betaal gemak.
Ik was ernstig verbaasd over de afleversnelheid. Ongelovelijk. Op vrijdagmiddag besteld en zaterdag rond 14.00 werd de bestelling afgeleverd. Prima servie.
Ik ben me nu aan het inlezen op de aftersales inzake de garanties en verzekering. Is ook top dat je nu al hiermee verder kunt.

Voor is tevens belangrijk dat een bedrijf via internet goed bereikbaar is maar fysiek betsaat en dat je indien noodzakelijk naar het bedrijf toe kan gaan.
Bedankt.