Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Henk052 19-05-2012

's avonds om 22:00 uur besteld, de volgende middag om 14:00 uur in huis. Een mail werd binnen een paar uur beantwoord. Niets op aan te merken.

NatuurlijkGenieten 19-05-2012

Deze winkel heeft een goede specificatie omschrijving van het product.
Héél duidelijk kwam naar voren dat je bij dit product én aanschaf in deze winkel van de geld terug actie van Sony gebruik kunt maken. Heel duidelijk daarbij ook alle links naar voorwaarden sony-actie etc.
Zodra de ideal niet lukte, kreeg ik wat later een mail met een nieuwe link om de opdracht alsnog via ideal te betalen.
Het product zat nog in een gesloten doos, die met voldoende vulmateriaal in een andere doos was verstuurd.
De verzendkosten waren gratis, ondanks dat het aangetekend verstuurd werd.
Handig dat je gebruik kunt maken van pakjegemakje van postnl, dat kan niet via alle webwinkels.

xxx68 19-05-2012

de lens was hele tijd niet leverbaar maar zodra hij er was kregen we een mail en direct daarna besteld en de volgende dag in huis supersnel en goed

Wolfje05 19-05-2012

21 uur besteld en andere dag( zaterdag) via Post geleverd. Perfect. Had al eerder een printer besteld, en ook toen dezelfde positive ervaring gehad.
Ga zo door Camera Nu !!!!!

Sosso 18-05-2012

Ik check altijd telefonisch wanneer een product via de website wordt aangeboden en ik de site nog niet ken. De telefoon werd vrijwel direct opgenomen. Dat geeft vertrouwen. Ook de vraag die ik stelde werd duidelijk beantwoord. Ook werd alles correct en op tijd geleverd.

aace 18-05-2012

Snelle bezorging. Had er 2 besteld en waren netjes in een grotere doos samen verpakt. Had info ingewonnen via de site en had snel een duidelijk antwoord.

Joost de Jong 18-05-2012

Op vrijdag ochtend besteld en via iDeal betaald, zaterdag in huis. Prima info via de diverse mails (bestelling bevestigd, betaald en verzonden).

Gbert1946 18-05-2012

Product was eenvoudig te vinden op de website, met goede informatie. Bestelling ging gemakkelijk, aflevering supersnel, de verschillende stappen van verwerking van de bestelling steeds gecommuniceerd.

BudS 18-05-2012

Website is makkelijk berijkbaar en tevens simpel een bestelling te plegen.
De bereikbaarheid is email trechnisch voortreffelijk, vwb update en verzending.
De levering is 24 uur! Toppie!
De aftersales is toppie, email onderhoud geschiedt na ontvangst goederen!

Luneya 18-05-2012

Gemakkelijk bestellen, snelle levering en een duidelijke afhandeling op de website.

Top dus!

rjtm 18-05-2012

Heel duidelijke website met ruim voldoende informatie over de producten en alternatieven.
Bereikbaarheid heb ik geen ervaring mee.
De bestelling en levering was grandioos, ongelofelijk snel en daardoor in dit geval superfijn.
Aftersales geen ervaring mee.

daisymelissa1963 17-05-2012

Stipte levertijd, binnen 24 uur in huis, alles ordentelijk verpakt en compleet geleverd, produkt komt geheel overeen met beschrijving op website.Fantsatische webshop, erg handig dat alles zo snel verkrijgbaar is!

Snijer 17-05-2012

Donderdag besteld en volgende dag netjes thuis bezorgt.
Duidelijke site en goede prijs voor artikelen.
zou er zeker meer bestellingen bij doen

netsky 17-05-2012

Laat in de avond tegen 22.00 uur besteld en de volgende dag het pakketje binnen. Supersnelle levering.Ik ben hier zeer tevreden over.

trve 17-05-2012

Buiten alle goede ervaring wat betreft de toegankelijkheid van de website, de bereikbaarheid, het bestelproces en de levering geeft CameraNU.nl mij vooral een vertrouwd, betrouwbaar gevoel.

Ad19 17-05-2012

Duidelijke en overzichtelijke website met groot assortiment. Bereikbaarheid is uitstekend. Snelle levering in degelijke (transport)verpakking. Wordt goed op de hoogte gehouden van voortgang bestelling en levering.

BearsBelly 17-05-2012

Duidelijke website, goede en logische verwijzingen. Correcte en snelle bevestiging van de bestelling en vervolgens ook levering op de aangegeven tijd.

Luneya 17-05-2012

Bestellen was makkelijk!
Alleen had ik het product de dag erna thuis verwacht. Echter werd er bedoeld dat de zending de dag van bestelling aan postnl aangeboden werd, waarna het nog een dag duurt voor het daadwerkelijk geleverd wordt.

Ik zit vol smart te wachten op mijn nieuwe speelgoed! ;)

Luneya 18-05-2012

Mijn stomme fout!
Het was natuurlijk hemelvaart en lag de vertraging aan PostNL!

Jos van Adrichem 17-05-2012

Enorm snelle levering. S'avonds half 10 besteld en de volgende dag geleverd. En ook nog de goedkoopste.

Bartmetdeverrekijker 17-05-2012

Zocht een goeie verrekijker voor niet al te veel geld
de site cameranu.nl beloofd op werkdagen voor 22.30 uur besteld volgende dag in huis
Nou super ! ff over 22.00 uur besteld volgende ochtend rond 10 uur in huis echt top !
ook voor vragen over het product krijg je snel reactie terug, genoeg informatie en vergelijkbaar materiaal op de site kortom gewoon een top webwinkel waar ik zeker nog eens iets ga bestellen.

Rooserd 16-05-2012

Vorige week heb ik hier mijn camera gekocht. Super service!
Had hem gelijk de volgende dag al, de betaling ging goed en werd genoeg geïnformeerd.
Ook de site is duidelijk waar alles op staat en heb het met een combo deal gekocht! Alles ging heel erg soepel en ben heel erg te spreken over CameraNU.nl

Gerjup 16-05-2012

Mijn bestelling werd zoals altijd, door CameraNu snel en accuraat geleverd. Ook toen ik moest besluiten om mijn bestelling te retouneren, werd alles correct en snel afgehandeld.

Willem K van Es 16-05-2012

Wat leveren ze snel. Ik heb nu al een aantal keren wat foto apparatuur besteld via internet en steeds was het de volgende dag in huis. Het leek spreekwoordelijk 'Overtoom' wel. Het komt stevig verpakt en daarmee onbeschadigd aan.
Voor mij is de winkel in Urk te ver dus internet is een goed alternatief.

Fidelus 16-05-2012

Hoger oordelen kan alijd nog, ik vind alleen nog dat men moet waarschuwen als een product niet binnen een week leverbaar is, en omdat we meestal vooruit betalen kan het bedrag dan weer terug gestort worden naar de betaler.

S.Eltink 16-05-2012

fantastisch, goede website, makkelijk te bestellen en IDEAL betalen. om 20.00 online besteld en betaald, de volgende middag in huis!
alles perfect

Marianne de G 16-05-2012

Ik bestelde mijn printer om 18.00 en ik had hem de andere dag al om 12.00 in huis. Top

Andrew Kleian 16-05-2012

'S avonds besteld en de volgende dag in huis. Zoals beschreven op de site. Goedkoopste die ik kon vinden.
Alles makkelijk te vinden op de site.
Helemaal goed!

Binh Tran 16-05-2012

lenscoat bpdubag pro legergroen nog niet in bezit. Zit in de bestelling.
Had de LensCoat BodyGuard Pro - Zwart gekocht, maar terug gestuurd. Het was toch niet mijn ding. De Service via mail is heel erg goed. Lekker snel. Ze hadden me eerder gebeld, maar had de call gemist, en dat was ook erg snel nadat ze binnen een dag het retour hebben gekregen. Een aanrader. TOP.

Bram_D 16-05-2012

Ze doen wat ze beloven: als ze zeggen dat het op voorraad is, is dat ook zo, en er wordt meteen verzonden. Bedrijf is makkelijk telefonisch bereikbaar. Ik heb er al enkele keren iets besteld, en zal zeker niet aarzelen om er volgende aankopen te doen.

Timmmmmmmmmmmmmm 16-05-2012

Producten netjes ontvangen! Zegt wat het doet. Alleen de hoeveel te bestellen producten waren niet op voorraad. Echter wel binnen een week alsnog bezorgd!

57rob 16-05-2012

Duidelijk en overzichtelijke website.
Bij de bestelling aangegeven dat er op een andere datum bezorgd moest worden. Direct bevestiging en goed uitgevoerd op de door mij aangegeven dag.

Mauricer71 16-05-2012

Het was op de website erg makkelijk te vinden en een goede uitleg van product en omschrijving na het besteld te hebben en betaald via ideal was het binnen 2 dagen binnen goed verpakt en klant vriendelijk af geleverd
ben helemaal tevreden over cameranu.nl

A. Beenhakker 16-05-2012

Zonnekap paste niet op dit systeem en dit was niet vermeld op de website, dus moest de filterhouder met de zonnekap geretourneerd worden wat toch weer extra handelingen zijn. Vandaar de 8. Alles in voor de rest netjes geregeld en het geld van de zonnekap teruggestort. Je wordt prettig geholpen. Zeker een bedrijf om klant bij te blijven.

J. Folkers 15-05-2012

Dit is de 2e camera die ik bij CameraNu.nl heb gekocht. De eerste levering was zeer vezorgd, snel en probleemloos. Daarom nu weer een camera gekocht, was nu weer de goedkoopste, eenvoudig te bestellen en de levering was inderdaad de volgende morgen. Klasse.

AndreM 15-05-2012

Snelle reactie op een gestelde vraag, goed advies over het product en wat ik erbij kon bestellen.

Niets dan zeer positief!!

Hillegonda23 15-05-2012

Het meest blij wordt ik van de service die CameraNu biedt. Voor de derde keer heb ik nu een aankoop gedaan. Alle keren heb ik een uitstekende service ervaren. Als klant word ik pro-actief op de hoogte gehouden, op vragen wordt snel gereageerd en de levering verloopt heel snel.

OG77 15-05-2012

De eerste ervaring met deze webshop en meteen een hele goede. De printer werd de volgende dag na bestelling al afgeleverd. Ik had hier voorheen nooit wat besteld maar door de hoge beoordelingen op andere betrouwbare websites en tevens de laagste prijs, voor cameranu gekozen. Uitstekende keus!

Anneke1952 15-05-2012

's Avonds laat de all in one printer besteld en de volgende ochtend werd hij al afgeleverd. Het is zo super snel gegaan alleen wij hebben nog geen tijd gehad hem te installeren. Komt goed!

Ben Vollebregt 15-05-2012

Aldabra fotoboek besteld. Mooi zwaar fotoboek. Werd super snel geleverd en was uitstekend, voor een boek met dat gewicht, keurig verpakt zodat het fotoboek ook mooi uit de verpakking kwam.

Yvonne58 15-05-2012

Prima communicatie en zeer klantvriendelijke klantenservice. Email wordt niet standaard afgedaan, maar met persoonlijke benadering.
Jammer, dat het artikel in de fabrieksverpakking werd verstuurd, zonder beschermende doos eromheen.
Hierdoor was de verpakking niet helemaal mooi meer. De inhoud heeft hier gelukkig niet onder geleden.
Prijsniveau is goed.

kwakman 15-05-2012

Had een filter besteld die degene voor wie hij bestemd was al had een ik kon hem zonder probleem terugsturen.
De volgende dag weer wat besteld en dat kon ik gelukkig wel behouden, al met al prima geregeld.

Hans ten Brinke 15-05-2012

de website is erg overzichtelijk en compleet en vooral de filmpjes bij sommige producten zijn erg handig , als je belist om iets te gaan kopen.Verder is het uitgebreide assortiment erg goed en dat tegen scherpe concurerende prijzen.

Martin ten Wolde 15-05-2012

Bestelling gedaan s'avonds, volgens info website zou deze de zelfde avond nog de deur uit gaan. Inderdaad volgende dag bezorgd door de TNT.
Middels trackingoptie was dit ook goed te volgen.

Cireroog 15-05-2012

Makkelijke manier van bestellen. Snelle levering (next day) terwijl het laat op de dag besteld was. Netjes verpakt in een doos en gedocumenteerd. Helemaal zoals je het van een service gerichte webshop mag verwachten. Prijs was ook goed in orde.

Glenn1234 15-05-2012

De site is erg overzichtelijk. De zonnekap was vrijwel overal in bestelling maar jullie hadden hem wel in voorraad. ik ontving de bestelling binnen 2 dagen. de voortgang was goed te volgen.
Zeer tevreden met CameraNu.nl

Gerben de G 15-05-2012

Er word een duidelijke uitleg gegeven over het product en het is makkelijk te bestellen. De levering is snel en goed geregeld. Ook worden er alternatieven geboden voor het product of eventuele producten die ermee samen werken. Samengevat: een erg fijne winkel!!

josienr 15-05-2012

Ik heb de printer (en een pakje fotopapier) rond 21.30 uur besteld en had het de volgende ochtend voor 10.00uur in huis. Wat wil een mens nog meer? Perfect!

Ton Berger 15-05-2012

Camera Nu is een begrip in Nederland voor diegene die wat willen aanschaffen op het gebied van video of foto apparatuur, Deskundig personeel en vriendelijk en betrouwbaar.
Wat jaren geleden kocht ik mijn eerste printer bij camera Nu op een zolderkamer in Urk.
Mijn complimenten voor hetgeen ze in de jaren daarna hebben opgebouwd.

Matthijs V. 15-05-2012

Snelle en goede levering, hoewel ik wel wat verbaasd was niet te hoeven tekenen bij het afhalen van mijn pakket bij een PostNL afhaalpunt.
Omdat ik wat problemen had bij het afsluiten van een aanvullende verzekering voor de door mij aangeschafte lens, heeft Cameranu.nl alles voor mij in orde gemaakt; uitstekende aftersales door zeer professionele en behulpzame mensen!

MFeldbrugge 15-05-2012

Na de goede ontvangst van de micro SD, brak deze bij het eerste gebruik in twee. Een nieuwe werd direct opgestuurd. After sales zoals het hoort. Chapeau!