HB 1972 19-06-2012

Perfecte levering. 's avonds half tien besteld. De volgende dag al bezorgd. En compleet. Zijn hierover zeer tevreden!

WillemSmit 19-06-2012

Overzichtelijke website, veel keuze, prima financiële afhandeling,duidelijke bevestiging van de bestelling, aantrekkelijke prijzen (incl. verzendkosten), snelle levering. Aanrader!

LJMF1 19-06-2012

Het product was na één dag reeds in mijn bezit. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen. De afhandeling van de klacht verliep zeer correct, zonder kosten mijnerzijds

boomkamp 19-06-2012

goede afhandeling direct bericht van bestelling en perfecte bezorging op de aangegeven datum en zeer snel

marcob1972 19-06-2012

na lang zoeken uiteindelijk voor deze camera gekozen.
na vele reviews en verschillende webshops bezocht te hebben gekozen voor cameraNU.nl. Website zag er goed uit en vooral de info over de camera (filmpje)was echt top.
ondanks dat ze niet de allergoedkoopste waren(2 of derde plek) toch voor hun gekozen dankzij zeer goede berichten over hun op het web. Dat gelde niet echt voor de goedkoopste shops. Dus ik betaal dan liever 20 euro meer met een goed gevoel over de winkel dan het risico lopen op een vervelende miskoop.
Ben blij dat ik voor cameraNU.nl gelozen heb levering ging helemaal top kreeg gelijk een bevestiging van mijn bestelling en link om de zending te traceren via postnl. Zoals beloofd de volgende dag werd deze al aangeboden. Tot nu toe ook dik te vreden over de camera echt helemaal top.

tevredenklant19 19-06-2012

We hebben laat op de avond besteld en zoals beloofd was het gekochte artikel de volgende dag in huis.

Mennort 19-06-2012

Nadat ik 's avonds laat besteld had, werd de bestelling keurig de volgende dag afgeleverd. Helaas was er een onderdeel van de flitser beschadigd. Omdat ik deze de volgende dag al voor mijn werk nodig had, werd er een nieuwe flitser opgestuurd zodat ik deze kon omruilen en niet de hele set moest terugsturen.

Flitserset werkt naar behoren en heeft er alweer 20 shoots opzitten!

AMPfotos 19-06-2012

Door omwisseling werd er een ander pakket dan het bestelde afgeleverd. CameraNU laat dan de kosten en de moeite om alsnog de bestelde (en al betaalde) artikelen geheel aan de klant. Weliswaar is inmiddels het juiste pakketje geleverd, maar CameraNU vindt het niet nodig excuses voor de fout aan te bieden evenmin kan er een bedankje af voor de genomen moeite.

Tevreden Klant 66 19-06-2012

Overzichtelijke website.
Klantenservice snel en goed contact.
Zeer snelle levering en goed verzorgd.
Nog geen after sales maar die zal ongetwijfeld ook goed zijn.

J.R.2012 19-06-2012

De site is overzichtelijk, de verloopringen zijn via het zoek-veld te vinden (geen aparte verwijzing, jammer). De levering & snelheid van afhandelen is perfect, kan niet beter ;)

PeterWeingarten 19-06-2012

's Avonds om 22:10uur een camera besteld. De volgende dag om 13:30uur geleverd! Als dat niet snel is....

Larissa298 18-06-2012

Onlangs een rubberen zonnekap aangeschaft via CameraNu.nl. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en had het product al de volgende dag in huis. Deze werd netjes verpakt en goed beschermd bezorgd. Kortom: een snelle en betrouwbare service!

D.A.B. 18-06-2012

Deze keer ging het om een reparatie van mijn fototoestel.
Het is prima verzorgd met nog nadere toelichting per telefoon over de mogelijke keuzes bij de reparatie aanvraag.
Prima service en mijn toestel werkt weer.

Bert196 18-06-2012

Van te voren advies gevraagd per mail en snel antwoord gekregen op mijn vragen. Hierna besteld en betaald via de overzichtelijke site. Levering door Postnl ging ook vlot. Positieve 1e kennismaking met Cameranu.nl

JP13 18-06-2012

Prima service, snelle levering, en uiterst plezierig geholpen. Reageren ongekend snel en correct op mail.

Frits Versteegh 18-06-2012

Levering conform webshop belofte. Netjes op tijd product afgeleverd. Lekkere anonieme doos aan buitenzijde.

Gijssie1947 18-06-2012

Snelle beantwoording van pre-sales vragen Goede prijsstelling.
Maken waar dat voor 22.30 uur besteld het bestelde de volgende dag in huis is. Klasse !

Cesar79 18-06-2012

Erg makkelijke website om te bestellen. Ruime betaalmogelijkheden en product was zoals beloofd de volgende dag in huis (had zelfs na 21:00 besteld!!)

Hooyer 18-06-2012

Duidelijke website met goed filer.
Zondag avond besteld en betaald via I-deal, dinsdag in huis.
Alles compleet en goed werkend conform bestelling en verwachting.
Zo hoort internet shoppen te werken.

NKA 17-06-2012

Ik was op zoek naar een enigszins esoterisch (Amerikaans) product -- een schouderharnas (LockDown) voor een verrekijker van de merk S4 Gear. CameraNU.NL was een van de weinige die dit product in voorraad had. Na bestelling had ik hem binnen enkele dagen in huis. Prima service.

jslot22822 17-06-2012

Cameranu geeft mij een zeer betrouwbare indruk.
Vind hun website overzichtelijk en makkelijk.
Ook telefonisch goed bereikbaar, personeel weet waarover het praat.
Goed op de hoogte gehouden en de bestelling binnen 24 uur in huis

JDGriekspoor 16-06-2012

Snelle en goede levering, duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Henk Noorman 16-06-2012

Fijne camera met geheugenkaart en tas voor aantrekkelijke prijs.
Koop via website verliep duidelijk en makkelijk.
Per e-mail werd keurig de status doorgegeven van de levering.
In de avond besteld en de volgende middag al in huis (van Urk naar Alkmaar).
Kortom: tevreden klant.

klaver54 16-06-2012

Zondag middag later in de dag-rond 1600 u- eneloop besteld en woensdag in huis ,klasse ,zeer -veel- vertrouwde-n- fa .

Annette W. 16-06-2012

De accu's voor mijn Canon camera waren bij CameraNU.nl het goedkoopst daarom heb ik ze daar besteld. Ze geven de levertijd snel door en houden zich er ook aan. Omdat ik tijdens kantooruren niet thuis ben heb ik ze op mijn werk laten bezorgen. Heel fijn dat die mogelijkheid er is. Ik ben dus heel tevreden.

MartinNillesen 15-06-2012

Door een storing kon de iDeal afhandeling niet doorgaan. Hierdoor werd mij geen factuur gestuurd. Na een telefoontje met de aftersales werd alsnog de factuur toegezonden. Correcte afhandeling.

Varese2002 15-06-2012

De levering van de Epson scanner was blitz snel. Vrijdag 's avonds om ca. 22:00 besteld en afgeleverd op de volgende dag om ca. 12:00 uur. De scanner is werkelijk van een zeer hoge kwaliteit en bijbehorend gebruikgemaakt, welke eenvoudige scanners volledig achter zich laat. Geweldig apparaat. Minpuntje is wel de uiterst summiere documentatie die bijgeleverd is en de verouderde Mac software (OS X Snow Leopard) maar na wat zoekwerk bleek de Mac OS X Lion software te downloaden op de site van Epson. Het apparaat is echter topklasse, zoals ik al aangaf.

Peter.G 15-06-2012

Vrijdag om 22:20 besteld, zaterdag om 9:30 in huis.
Sneller kan volgens mij niet! Helemaal top!

Cools Brillen 15-06-2012

Snelle levering, goede telefonische ondersteuning. Heb momenteel ook een garantie geval lopen en wordt erg goed op de hoogte gehouden wbt de status.

Ga zo door!

Roos 6 15-06-2012

Slechts besteld na inzage side.Levering vlgs afspraak met gunstige prijs.Precies wat je verwacht.

Arno 9 15-06-2012

Prima webshop, eind van de dag bestelling gedaan, de volgende morgen geleverd.
Goed verpakt, duidelijke factuur. Gewoon goed.

Henny Dunker 15-06-2012

Duidelijke site met goede keuzemogelijkheden.

Bestelling om plm 15.00 uur geplaatst, levering volgende dag. Prima!

tareemer 15-06-2012

Nette web site,toch even gebeld naar hum werd netjes geholpen.en eigenlijk gelijk daarna besteld!
Anders had ik waarschijnlijk het elders gekocht.
Verzending is echt 100% goed gegaan en was de volgende dag ook echt gelijk in huis tevens track en trace code ontvangen(Post Nl)

bw1978 15-06-2012

super snel. duidelijke site met hulp om de juiste lens te vinden. zeer scherpe prijs. scheelde 80 euro met winkelprijzen

Roomie 15-06-2012

After Sales heb ik nog geen ervaring mee dus kan hier ook geen oordeel aan hangen, vandaar niets ingevuld.

Over advies en uw website ben ik uiters tevreden, Tevens ben u ook met u producten marktconform. Wat ook niet onbelangrijk is momenteel.

Ik wens u dan ook alle goed toe en tot eebn volgende bestelling maar weer

Elmer W 15-06-2012

Goede ervaringen vanuit het verleden. En deze ervaringen werden dit keer wederom bevestigd en in praktijk gebracht. Door PostNL werd mijn camera niet thuis bezorgd, maar in een andere plaats op een postbusadres afgeleverd. CameraNU.nl heeft zich veel moeite getroost om het pakket te achterhalen en heeft mij dagelijks op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Het telefonische contact hierover met diverse medewerkers van CamaraNU verliep elke keer weer heel vriendelijk. Daarnaast maken zij hun motto "voor 22.30 uur besteld de volgende dag in huis" waar. De avond daarvoor om ca. 22.00 uur besteld en het ZOU de volgende dag tussen 14.00 en 16.00 uur worden afgeleverd. ZOU, maar dat lag dus niet aan CameraNU.nl

HettyAlbert 14-06-2012

Het product was de volgende dag al binnen en voldeed helemaal aan de beschrijving. De website is overzichtelijk en biedt ruim informatie. De informatie bij de producten zou iets meer kunnen, vandaar de 9. Verder was de winkel goed te bereiken en telefonisch konden ze een hoop uitleggen.
Bedankt!

eddy47 14-06-2012

super snelle levering om 21 uur s avonds besteld en volgende dag om 14 uur geleverd.

Flitsman 14-06-2012

Geweldige levering in tegenstelling tot vele andere webshops: vandaag voor 22:30 besteld is echt de volgende dag in huis. Top
Ga hier nog veel meer bestellen.

ReinW 14-06-2012

De camera 's avonds om 19 uur besteld, om 20:30 uur de melding dat hij aangetekend is verstuurd. De volgende ochtend om 9 uur geleverd! Dus snel en professioneel afgehandeld.

xyqtt 14-06-2012

Voor de 2e maal gebruik gemaakt van deze site. De Eerste keer alles netjes en op tijd binnen gekregen en deze keer weer. Het enige punt van aanmerking is dat de website soms onduidelijk is in de navigatie als je op zoek bent naar een specifiek product

quintfilms-events 14-06-2012

De website vind ik erg overzichtelijk en vriendelijk. Al hoewel het voor mij 115 km rijden was om bij CameraNu te komen ben ik erg blij dat ik er naartoe gereden ben. Bij aankomst verbaasden ik mijzelf over het uitgebreide assortiment. Al met al erg plezierig om daar mijn apparatuur aan te schaffen.

Evan1965 14-06-2012

Mooi combivoordeel en wat ik het meest waardeer is de ontzettend snelle levering. 's Avonds bestelt en de volgende dag al in huis. Super.

Leciamy 14-06-2012

Na bezoek op de duidelijke webshop snel gevonden wat ik nodig had ( Zoek functie werkte prima ).
Bestelling geplaatst en betaald.
Kreeg keurig direct de bevestiging in de mail
2 dagen later had ik het pakketje in huis .
Precies zoals het eigenlijk altijd hoort te gaan.
Denk dat dit een voorbeeld is voor menig andere webshop. complimenten!

Mathijs85 14-06-2012

Keurige site, scherpe prijzen en snel antwoord op vragen.
Daarnaast houdt men zich aan de afspraak; voor 22.30 besteld, dezelfde werkdag verzonden. Ik had het pakket een dag later in huis; kortom een zeer snelle levering.

JenJHoogvliet 13-06-2012

Top service!! Rond 22.00 uur besteld en de volgende dag werd de camera keurig bezorgd. Wat een snelheid, en laagste prijs, echt een aanrader hier je camera te kopen.

anitab0000 13-06-2012

Snel de gewenste batterij kunnen vinden. Prima betaling via Ideal. Snelle levering.

Kor de Vries 13-06-2012

goede service. bestellen online was gemakkelijk en eenvoudig. Aflevering geschiedde binnen twee dagen na bestelling.

Familie Blijdschap 13-06-2012

Twee dagen voor de geboorte van onze dochter besteld en de volgende dag was de camera al bezorgd. Je kunt begrijpen dat we hartstikke blij zijn met zo'n levertijd en service. Ondertussen al meer dan 500 foto's geschoten van onze lieve dochter.

Bedankt!

jaltena 13-06-2012

Ik heb hiervoor een namaak powergrip gekocht bij Camernu.nl maar deze bleek na openen van verpakking al kapot te zijn. Gebeld en kreeg direct een aardige mevrouw aan de lijn die mij gegevens heeft verstrekt voor het terug sturen van mijn pakje. Ik heb aangegeven dan maar meteen voor de originele versie te gaan van Canon, dit was geen probleem. Diezelfde dag nog terug gestuurd, de volgende dag netjes een melding terug gestuurd gekregen dat zij mijn pakje hadden ontvangen en de dag erna had ik mijn Canon Grip al weer binnen. Zonder problemen en supersnel. Topservice zoals het hoort!