Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Eugene1957 26-05-2012

Heb al langere tijd prima ervaring met cameranu.nl
Altijd prima contact en track & trace mogelijkheid om de zending te volgen. Altijd uitstekend verpakt.

Mariska11 26-05-2012

De website is up to date. De communicatie naar de klant wat betreft orderstatus en levering is goed en snel. Zeer snelle levering: 's avonds besteld en de volgende dag in huis.

droomland 26-05-2012

Prima webshop, artikelen kunnen verzonden of afgehaald worden. De winkel heeft een groot assortiment en via de webshop is alles gemakkelijk te vinden. En de prijzen zijn ook concurrerend.

Meindert Koolstra 26-05-2012

De batterijlader welke ik besteld had bleek defect. Contact opgenomen met Camera Nu. Het was binnen een paar dagen allemaal geregeld. Ik heb een nieuwe set gekregen en ben daar zeer tevreden mee. Conclusie: Prima service.

van Oerle J. 25-05-2012

Uitstekend toegankelijke website, duidelijk, snel opzoekbaar.
Mijn ervaring: op vrijdag laat in de middag de bestelling via site geplaatst en
de volgende dag, zaterdag, om 11 uur afgeleverd. Vond ik ongelooflijk.
Van evt. aftersales heb ik nog geen gebruik gemaakt.

FFreek 25-05-2012

op de website staat "voor 22.30 uur besteld dezelfde dag verzonden" en dit is inderdaad zo gebeurd.
bovendien kosteloze verzending.
enige minpunt is dat een belangrijke accessoire(batterijlader) niet in het assortiment zit, terwijl ik die heel eenvoudig elders heb kunnen bestellen.
Klantenservice goed bereikbaar.

Janjo1960 25-05-2012

Al meerdere keren spullen gekocht, maar ook besteld bij CameraNu.nl. In de winkel zeer behulpzaam. Eerlijk en vakkundig advies. De laatste keer was vorige week. Vandaag meende ik dat ik iets miste. Heb gebeld en iets gemaild. Ik werd keurig terug gebeld en omdat ik niet thuis was gelijk een mail. Top!

W.Heres 25-05-2012

De bestelling werd om 21.45 uur gedaan en was de volgende morgen om 11.00 uur in mijn bezit.
Snel afhandelen van CameraNU is een uitstekende reclame richting klant!

kpwl 25-05-2012

Prima accu's. had ze drie dagen later nodig. Werden de dag erna al aangemeld bij PostNL alszijnde verzonden. Echter, PostNL deed er natuurlijk weer drie dagen over om ze te bezorgen. Gelukkig krap en net op tijd binnengekregen voor een reportage de volgende vroege ochtend. Aan deze webshop heeft het in elk geval niet gelegen, Prima! Over PostNL zeg ik maar niks....

Robb11 25-05-2012

Door fout in IDEAL bij de bank per abuis twee maal hetzelfde besteld. Goed en snel verholpen door deze winkel. Levering verliep vlekkeloos. En product is ook goed.

willemien1955 25-05-2012

Ik heb meerdere spullen via de website en ook in de winkel gekocht. Bevalt me prima. Ook de telefonische hulp is altijd heel goed. En ook met reparaties en garanties heb ik goede ervaringen. Jullie zijn MIJN winkel! Hartelijke groet, Johanna.

R. Kolodziej 25-05-2012

- Zeer overzichtelijke website met ruim aanbod.
- Goed bereikbaar via email en telefoon.
- Bestelling gaat vlot en duidelijk en levering is doorgaans de volgende dag mits artikel voorradig is.
- Voor vragen of problemen na ontvangst van de bestelling blijft de webshop ook goed bereikbaar voor zijn klanten.

Cameranu.nl is een nette overzichtelijke webshop met een ruim assortiment. De levertijd is bijzonder snel en ze bieden veel betalingsmoglijkheden.

Bijkerk1960 24-05-2012

Ik koop graag via cameranu.nl. Prijs is gewoon goed en site is betrouwbaar. Shop is ook goed telefonisch te bereiken. Ze maken waar wat ze uitstralen. Producten zijn ook altijd op tijd bezorgd op de dag er na!

Papercityman 24-05-2012

Mijn macro objectief raakte binnen de garantieperiode defect. Het duurde vrij lang voordat de fabrikant (Panasonic) had vastgesteld dat reparatie duurder was dan de kostprijs. Elke week werd ik op de hoogte gehouden van de voortgang. Nadat Panasonic aan CameraNu had laten weten dat zij de lens zouden vervangen voor een nieuw exemplaar, heeft CamaraNu niet langer afgewacht maar mij een nieuwe lens uit hun eigen voorraad gestuurd.

mr Saab 24-05-2012

Duidelijke beschrijving van het betreffende product gecombineerd met de diverse betalingsmogelijkheden. Daarnaast een snelle en accurate bevestiging van de betaling en afhandeling van het gekochte product.

Guevara 24-05-2012

Top bedrijf, zeer zeer snelle verzending. En niet van we hebben het in voorraad en als je het dan besteld is het er niet. Ik was een beetje huiverig zeer zeker gezien het aankoopbedrag, maar je hebt legio mogelijkheden om te betalen, wil je geen creditkaart gebruiken geen probleem doe het via de andere mogelijkheden. Heel klein min-puntje (bij mij althans), de verpakking mag wat steviger, de post wil nog wel eens ruw omgaan met parketpost en gevoelige apparatuur mag best wat steviger verpakt worden. Maar nogmaals ik kijk bij andere aankopen nu eerst bij CameraNU.nl alvorens verder te zoeken.

Een nieuwe client.

Lex Kassenberg 24-05-2012

Ik heb al enige malen produkten via Cameranu gekocht, voornamelijk foto cameras en toebehoren. Deze keer dus en Ipad en digitaal foto frame. Tot op heden alleen maar goede ervaringen. Vragen voor en na de bestelling worden prompt beantwoord, gekochte goederen worden op tijd en in perfecte conditie afgeleverd. Door mijn woon status in het buiten land kan ik ook altijd de factuur bij uitvoer door douane af laten stempelen. Cameranu heeft de btw altijd zonder problemen terug gestort op mijn rekening! Zo op alle nivos een heel goede ervaring met deze verkoper!

jtenkate 24-05-2012

Website: werkt goed, maar categorieen zijn wat veel, goede orderafhandeling met statusmails.
Aflevering: geadverteerde 'Op werkdagen voor 22.30 uur besteld en betaald? Dezelfde dag verzonden!' is aardig, maar levering de volgende dag werd niet gehaald.
After sales: vraag om beoordeling, prima.

whaarsma 23-05-2012

Nadat ik een camera gekocht had, merkte ik dat de after sales 100% is!! Perfekte service en correct te woord gestaan! Ik kreeg een mail van Ilford over dit nieuwe papier en dat was (nog) niet te vinden op de site, als reactie op mijn mail kwam binnen het kwartier een reactie met de mogelijkheid te betalen via Ideal, waarin de link werd aangegeven met het ordernummer en het bedrag compleet voorzien. Dat was prima verzorgd! De snelle levering die daarop volgde maakte me juist enthousiast om deze review in te vullen!

Anneke67 23-05-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe accu/batterij voor mijn Olympus fotocamera en kwam op de website van CameraNU.nl terecht. De site was overzichtelijk en ik kon gemakkelijk het product vinden tegen een goede prijs. Hierdoor heb ik het product direct besteld, de dag voor Hemelvaartsdag en ik had het keurig vrijdagmiddag al in huis. Ook de e-mails met informatie over de gang van zaken, verzending en de factuur waren netjes verzorgd. Ik zal deze webshop zeker aanbevelen bij anderen!

M.L. Theunissen 23-05-2012

Supersnelle levering. De dag van te voren om 19:00 besteld en de dag erna had ik het product omstreeks 12:00 in huis. En dat ook nog zonder verzendkosten.

Arie1944 23-05-2012

Normaal koop ik dergelijke dure aankopen bij een winkel bij mij in de buurt vanwege het gemak van eventuele after sales. Maar deze keer konden zij mij niet binnen een redelijke termijn leveren. Ik heb toen op Kieskeurig gezocht naar een zaak met vele goede reviews en kwam toen bij CameraNU.nl terecht door de goede waardering en het enorme aantal reviews. Mijn verwachting was dus hoog gespannen en ik moet zeggen tot nu toe ben ik op geen enkel punt daarin teleurgesteld, alleen de after sales heb ik nog niet kunnen beoordelen omdat ik daar gelukkig nog geen beroep op heb hoeven te doen.

FerryB.1967 23-05-2012

Om 22.20 besteld, de volgende dag voor 12.00 uur al in huis.
Het meebestelde cameratasje heb ik geretourneerd. Ook dat ging keurig, ontvangstbevestiging en retourneren geld perfect.
Zeer aan te raden!

M Bicker 23-05-2012

Goede site, scherpe prijs voor een kwaliteits product en makkelijk te betalen via ideal en een super snelle levering, werd nog dezelfde dag verstuurd.

p.vandenbeld 23-05-2012

Keurige levering binnen 1 werkdag. Nadat de Metz flitser niet aan de verwachting voldeed keurige aftersales gekregen. Omruilen was geen probleem. Geen wachttijd aan de servicelijn, die was bij herhaling zeer goed bereikbaar. Gevraagd naar een goed alternatief, technisch juiste informatie, goede vergelijking, aanrijking van verschillende alternatieven inclusief voor- en nadelen. Toen de eerste lijn niet op alle vragen antwoord kon geven werd ik onmiddellijk doorgeschakeld naar iemand die technisch goed op de hoogte was van de flitsers, alsmede van fotografie. Al met al zeer tevreden, goede prijs-kwaliteit en service, ik kan cameranu.nl aan iedereen aanbevelen.

RC Allen 23-05-2012

Grest outfit for your camera purchase. Give them a call and a human being answers without a keusmenu, designed to drop your call off the end. It just works.

naamchrisk 23-05-2012

De prijzen zijn bijzonder laag en de is keuze groot. Met de betaling was in het besteltraject iets mis gegaan waardoor ik per bank heb betaald, dit geeft natuurlijk vertraging in de leverings traject. Na een telefoontje (ze zijn er ook echt) kreeg ik een Ideal link waarmee ik direkt kon betalen. Het eerste bedrag is netjes terug gestort. De levering van de Camera was inderdaad de volgende dag. Keurig verpakt, geen import. Ze beloven veel en doen het ook. Vriendelijk en behulpzaam.

cjbr 23-05-2012

Site is prima
twee keer gebeld omdat link naar betalen via telebankieren niet werkte.
personeel voorkomend, denkt goed mee.
houden zo

Urtica 22-05-2012

Al meerdere malen hier iets gekocht en altijd correct en snel geleverd. Dit maal vanwege een iDeal storing bij ING maar even langs gegaan in URK om het zelf op te halen. Leuke shop met vriendelijk en deskundig personeel. Bij de combinatie aanbieding werd wel een foutief type reserve accu aangeboden, maar die is ter plekke direct omgeruild voor het juiste type.

Zeefoto 22-05-2012

Wil je wat afdrukken van je printer inkt op,22:15 uur inkt besteld volgende dag om 10:30 uur in huis,daar kan ik niet voor naar een winkel die tien kilometer verder op is

Henk_ 22-05-2012

Direct na het beschikbaar komen van de nieuw D3200 camera van Nikon bleek deze al leverbaar via cameranu.nl. Goede en snelle service en levering. Prima shop !

Kwien 22-05-2012

Via website Kieskeurig bij CameraNU terecht gekomen. ,s Avonds negen uur mijn flitser besteld en de volgende ochtend al in huis, super!! Ook de afhandeling van de bestelling via de mail was supersnel.

chrisL1973 22-05-2012

'S avonds besteld om 22 uur en de volgende dag al in huis. Netjes met factuur. Volgende keer weer cameranu.nl !

Jobski 22-05-2012

Accu besteld, betaald, geleverd....net of je naar de winkel gaat.
Werd niet de volgende dag geleverd maar een dag later, en dat hoeft niet per se aan CameraNu te liggen.
Prima afhandeling verder

salsaboy 22-05-2012

Er staat veel keuze op site met veel info en de levering was erg snel. Je wordt prima op de hoogte gehouden van alle stappen vanaf je bestelling! Super!

Paul Kassenberg 22-05-2012

Ik zocht een nieuwe eyecap voor mijn Olympus E-5. Niet iets wat voorop de plank ligt. Maar bij CameraNu.nl meteen gevonden en voor een veel lagere prijs dan de concurrentie. 's Middags besteld, de volgende dag in huis. Prima website en sales afdeling!

DCh 22-05-2012

Snelle aflevering. Uitstekend support en after sales. Product zelf is prima! Website is goed, maar kan beter. Informatie op sommige tabs op de producten paginas (bijvoorbeeld specificaties) ontbreekt voor bepaalde producten.

Dustin vogel 22-05-2012

Ik was op zoek naar een 85 watt power adapter voor mijn 17" macbookpro. Deze stond niet op de website. Na een email hadden ze hem toegevoegd. Lekker snel. Na bestelling had ik hem nog sneller jn huis dan ik dacht. Super.

Phil_A 22-05-2012

Bestelling en afrekening ging perfect.
Het product was de volgende dag keurig geleverd zoals belooft.
Deze leverancier is een aanrader.

veldski 22-05-2012

aflever adres was ver van de bewoonde wereld, daardoor waren de kosten van de koerier tehoog. Ik heb de compact camera toch de volgende dag per post ontvangen. In dit geval heb ik de camera(lx5) pas na ontvangst betaald.
Opvallende service, en vertrouwen in de klant.

Alex782 22-05-2012

Goede site, wist al wat ik zocht en cameranu.nl was de goedkoopste. geen verzendkosten en de volgende dag in huis, super! De camera die ik heb gekocht lag nog niet eens in de winkels, die zouden hem pas over 2 weken krijgen voor 150 euro, dat is 25 meer dan dat ik nu heb betaald. Ik ben zeer tevreden!

Zara Bo 22-05-2012

Goede produktomschrijving, zeer snelle betrouwbare levering. Bij telefonische vraag over gebruik product een zeer snelle, correcte en bekwame terugkoppeling en vakkundige hulp gekregen.

Eric Peters 22-05-2012

In principe perfect, altijd snel en correct geleverd. Perfecte after sales maar die heb ik maar een keer nodig gehad. Sommige exotische accessoires weet ik soms niet onmiddellijk te vinden op de website vandaar een 9 ipv 10.

Tamara.B 21-05-2012

Ik was zo enthousiast over de levering (en natuurlijk de camera zelf) dat ik er een paar dagen later meteen een voor mijn vader heb besteld. Snelle terugkoppeling over je bestelling, snelle en duidelijke meldingen over de status van je bestelling en nog een bevestigingsmail wanneer de camera verstuurd wordt. Kortom: een goede service! Ik zal zeker nogmaals bestellen bij deze webwinkel.

Roelof Pieters 21-05-2012

Het werk zoals het wordt beloofd. voor 21h00 bestellen de volgende dag bezorgd; keurig verpakt.
Dit is mijn derde bestelling binnen een kalenderjaar; het bovenstaande geldt voor alle bestellingen.

mapils 21-05-2012

Zeer snelle levering (om 21.00 uur besteld, volgende dag in huis). Handige site met de diverse filters.

Rik Roukens 21-05-2012

Twee weken geleden via CameraNU.nl reeds mijn 3de aankoop gedaan via de webshop. Ik moet zeggen wat een uitermate goede service en levering.

Ik ben heel erg tevreden over CameraNU en zal in de toekomst zeker vaker via de webshop bestellen.

De gekochte flitser kwam ruim voor de door CameraNU geplande levertijd en ik ben hier dus ook zeer tevreden over.

Conclusie: CameraNU.nl is een dikke aanrader voor al je Foto en Videografie artikelen!

nikonD70s gebruiker 21-05-2012

Ook nu ben ik zeer tevrede over de geleverde service.
Het bestelde product was boven verwachting snel binnen. Ik ben zeer tevrede over de manier hoe zij te werk gaan. Zo door gaan!

Angela Louwe 21-05-2012

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl Het lukte mij eerst niet om te betalen via iDeal door een eigen fout. Hierna heb ik het bedrag zelf overgeschreven. Een paar minuten later kreeg ik een e-mail met link naar de iDeal betaling die ik alsnog kon doen. Ik heb gemaild dat ik inmiddels al had betaald en ik ben netjes terug gemaild dat mijn betaling was ontvangen.

Voor de rest veel mailtjes met de status van mijn bestelling wat ik erg nuttig vond.

De gekochte producten zijn natuurlijk ook fantastisch!

Sugamilk 21-05-2012

Super goede service! In eerste instantie had ik per ongeluk de ideal link weggeklikt, na gebeld te hebben zat hij meteen in de mailbox! En een dag later was mijn bestelling er al! Netjes en goed verpakt! Ben echt super tevreden over zowel de site, de service als de klantvriendelijkheid!