Joop van Houdt 07-06-2012

Cameranu begrijpt heel erg goed dat klanten alles vooral makkelijk willen. Dus overzichtelijk, product makkelijk te vinden, geen account nodig. Alles met zo weinig mogelijk klikken en gezeur.
Daar zijn ze en ik draai al 35 jaar mee in het vak, uniek in.

dree 07-06-2012

Vandaag reeds mijn bestelling,na 2 dagen naar België,ontvangen,kunnen Belgische webshops nog iets van leren.
Swinghead demomodel zo goed als nieuw,amper gebruikssporen te zien,prachtig en ook zeer degelijk van kwaliteit.
Bedankt voor de vlotte service,het is een plezier om een product bij jullie te bestellen.

EOS-o-fiel 07-06-2012

Lekker overzichtelijke website, snel alles te vinden, in de winkelwagen te leggen en daadwerkelijk te kopen.
Had wel nog graag gezien dat men tevens zou kunnen betalen met Paypal. Levering binnen 24 uur in een goede verpakking; TOP!!

Timothy1988 07-06-2012

Top bestellings- en verzendingsservice. Het zou 2-4 weken kunnen duren vooraleer de lens mogelijks geleverd zou worden. Blijkbaar ging het allemaal veel vlotter dan verwacht, want 4 dagen na het doorgeven van de bestelling heb ik mijn pakket al in ontvangst kunnen nemen. Hartelijk dank. Zal zeker nog verder bestellen via deze site.

HansvH uit Houten 07-06-2012

Overzichtelijke en toegankelijke website. Speciale zoekwensen zijn snel gevonden. Overzichtelijke weergave van prijs, voorraadstatus en betalingsmogelijkheden. De website is op zich niet echt onderscheidend tov andere aanbieders. Waarom hier dan besteld? Scherpere prijzen dan andere aanbieders (want het gaat tenslotte om het zelfde product!)en geen verzendkosten.

Bestelling en levering van het bestelde product wordt nagekomen zoals op de site staat vermeldt. Vanaf bestelling tot aan levering wordt de klant op de hoogte gehouden op het gebied van betaling, leveringstatus en bezorging.

After sales niet kunnen beoordelen omdat er tot op heden geen klachten of tekortkomingen zijn voorgevallen. Verwachting is dat de aftersales wel in orde zal zijn, aangezien mijn bestelling snel, soepel en overzichtelijk is verlopen.

margje65 06-06-2012

Prima webwinkel, die niet duur is! Alles was goed verpakt.De ene dag besteld, de volgende dag in huis. En via track and trace van Post.nl kan je s'ochtends zien wanneer het pakket die dag bezorgd zal worden.

pimpelmees-1 06-06-2012

Via de website eerst één verrekijker besteld. Deze bestelling was een fluitje van een cent en erg goed teruggekoppeld naar mij via de mail. Erg gemakkelijk vind ik dat je bij het bezorgadres kunt aangeven dat je pakje wilt laten bezorgen via Pakje Gemak.
De volgende dag werd de verrekijker conform bestelling en goed verpakt bezorgd.
Over deze verrekijker had ik enkele vragen die keurig door hun expert telefonisch werden beantwoord.
Daarna een tweede verrekijker bij CameraNU besteld. Ook deze keer ging weer alles vanaf bestelling tot bezorging volledig naar wens.
Deze tweede verrekijker beviel mij bij een eerste inspectie niet. Op zich was er niets mis met de verrekijker alleen mijn persoonlijke voorkeur was achteraf toch anders.
Deze laatste verrekijker heb ik via het retour formulier op hun website voor terugzending aangemeld en ook dit werd razendsnel en uitstekend via de mail teruggekoppeld zodat ik een paar uur na ontvangst de verrekijker al weer retour kon zenden.
Bij ontvangst van de verrekijker door CameraNU direct bericht gekregen van ontvangst en nadat ik had aangegeven mijn aankoopbedrag retour te willen ontvangen stond het bedrag binnen een week weer op mijn rekening.
Dit was mijn eerste aankoopervaring met CameraNU.nl en van mijn kant niets dan lof. Kortom uitstekend!

r.schreurs 06-06-2012

De website is helder, gebruiksvriendelijk en correct.
Ik heb 's avonds om 22:25 uur besteld en betaald. De volgende dag om 10: 30 uur was de bestelling thuis afgeleverd; geheel volgens de belofte op de website.

Ank van Appelen 06-06-2012

Snelle levering. Vriendelijke medewerkers.
Aanvankelijk een verkeerde lens besteld maar deze werd zonder problemen retour genomen. Ook de lens waar ik deze voor heb geruild was weer zeer snel in huis, alhoewel op de website stond dat er 5-10 dagen levertijd zou zijn.

Gerrit van der Sar 06-06-2012

Op zich liep de bestelling perfect. Vind alleen aangetekende toezending tegen een prijs van € 6,50 wat overdreven voor een artikel van € 16,00. Het lijkt me beter wanneer de klant kan kiezen voor gewone of aangetekende toezending.

Richard Blommensteijn 06-06-2012

s Avonds 22:00 besteld, aangegeven te bezorgen ná 17:30. De volgende avond, is alles bezorgd. Supersnelle levering, perfect verpakt.

BiniHondema 06-06-2012

Bestellen ging absoluut met gemak. Kleine note erbij dat toestel over 1 dag echt binnen moest zijn omdat mijn dochter dan jarig is. En wat bleek bij het uitpakken? Het was gezellig ingepakt in kadoverpakking.
Ook keuze bezorgen: aan huis of op te halen bij postagendschap wa ideasl voor mij. Hulde

Six0Five 06-06-2012

De website van Cameranu is overzichtelijk en vriendelijk om te navigeren. Aangezien ik vrij specifieke spullen nodig had heb ik ze vaak gemaild en gebeld. Iedere keer kreeg ik snel iemand aan de lijn die me vriendelijk te woord stond. Mijn e-mails worden snel, soms zelfs binnen het uur beantwoord. Ik heb gemerkt dat ze bereid zijn mee te denken, zelfs over retourneren doen ze niet moeilijk, allemaal snel, vriendelijk en zoals het hoort.
Ik heb de bestelling een 6 gegeven omdat het niet binnen 24 uur was maar 48 uur, verder alles keurig netjes en compleet. Een mens moet toch wat te zeuren hebben ...

Jammer dat Urk net wat ver weg is aangezien ik graag eens in hun winkel wil kijken en een praatje met deze mensen wil maken.

Keep up the good work, from a happy customer.

Peter 1974 06-06-2012

Duidelijke site.
Heb even gebeld met de service afdeling voor wat vragen.
Ben goed geholpen.
Besteld via de site en levering de volgende dag.

Prima geregeld dus!

Rabbit49 06-06-2012

Zonnekap stond overal minstens 10 euro duurder.
Ook deze bestelling van slechts 17 euro werd serieus behandeld. Had hem de volgende dag in mijn bezit.

BartKuipers 05-06-2012

Prima website, zou nog bij zoekopdrachten wat meer filtermogelijkheden kunnen hebben, maar verder prima! Bestelling en levering erg snel, prima!

femmy73 05-06-2012

ik was verbaasd over de snelle levering want ik had het doek al na 3 dagen binnen.
en de kwaliteit was boven verwachting!
heldere kleuren en de foto was mooi scherp.

aukje holtrop 05-06-2012

Ik ga er van uit dat een 10 het hoogste cijfer is. Bestelling, levering en het beantwoorden van een vraag van mij over het product verliepen allemaal snel en perfect. Omdat ik niet weet wat 'after sales' is, heb ik daar niets ingevuld.

1950ria 05-06-2012

Super snelle bezorging. Heel degelijk verpakt. Uiterst zorgvuldig mee om gegaan.
Heel tevreden. Herhaling waard.

R.Kolner 05-06-2012

Camera on-line 's avonds om 22:15 uur besteld.
Volgens website levering volgende dag vermits voor 22:30 uur besteld. Levering prompt de volgende dag.
Goede verpakking en de "accessoires" SD kaart,accu en draagtasje originele A-merk producten.
Gekozen camera blijkt een schot in de roos.

R. Schilp 05-06-2012

Ik was vergeten aan te vinken hoe de ik de bestelling geleverd wilde hebben. Kreeg de dag na bestelling een mail daarover. Gaf aan dat ik de bestelling opgestuurd wilde hebben. Kreeg vrijwel direct een link toegestuurd voor betaling verzendkosten via ideal. Mijn bestelling werd alvast wel verzonden. Er werd niet eerst gewacht tot de verzendkosten binnen waren.
Topservice noem ik dat.

Adrie Monshouwer 05-06-2012

Website is erg duidelijk ingedeeeld en werkt goed

Bereikbaarheid is duidelijk en klopt perfect

Al het personeel is vriendelijk en niets is teveel en geven goed uitleg over de produkten.

Wat mij betreft een TOP zaak.

nikon5000 05-06-2012

Bij cameranu staat service en vriendelijke hulp hoog in het vaandel en geen verkooptrucjes en ontspannen sfeer.Ze zorgen dat het klikt steeds opnieuw.Ben erg blij met mijn nieuwe lens en ga door met mooie platen schieten want de kunst van het genieten is het leren kijken!!!!

aartvcapel 05-06-2012

Goede webshop,
scanner goed afgeleverd en bereikbaarheid prima.
Alleen de aflevering door post.nl
had ik graag anders gezien namelijk op een vroeger tijdstip en niet om negen uur ,s avonds.

AzarHithani 05-06-2012

Mijn ervaring met de website en de bestelling van Cameranu.nl zijn erg goed. Dat komt omdat Cameranu.nl als een van de weinige winkels in Nederland datgene verkocht ik zo graag wilde. Ik typte wat ik wilde op Google en Cameranu.nl was vervolgens de eerste en enige winkel in Nederland die het had. Ik heb research gedaan naar andere winkels, maar nee, Cameru.nl was de enige. Vervolgens klikte ik op wat ik gevonden had, en daar stond dan het product. Goede beschrijving, mooie foto's van het product. Dus een paar dagen later had ik het product besteld. Het geweldige aan de service is: dat wanneer je iets voor 22.30u besteld, het de volgende dag al thuis is. En inderdaad, het ging allemaal erg netjes, ik werd goed op de hoogte gehouden van de gang van zaken en kreeg zelfs een link naar ''Track & Trace'' van TNT Post om te achterhalen waar mijn pakket zich bevond. Vervolgens kwam dus de volgende dag rond 15.00u de postbode met mijn pakketje en hoefde ik alleen mijn handtekening neer te zetten en zo had ik mijn bestelling. Het was heel netjes ingepakt met beschermpapier en folders erbij. Het enige wat me opviel was dat de doos van het product zelf een beetje beschadigd was, vandaar een 9 en geen 10, maar met het product zelf was gelukkig niets aan de hand, sterker nog, dat was in perfecte staat en ik heb het meteen gebruikt. Kortom, Cameranu.nl is een hele mooie en een hele overzichtelijke site met een enorm goede en snelle service. Daarom de 10. De site is een absolute aanrader, ik heb Cameranu.nl zelfs al meteen aangeraden aan mijn schoonvader, omdat hij op zoek is naar een nieuwe camera!

Bebbers 05-06-2012

Maken hun belofte's wat levering , voorraad etc meer dan waar. Snelle levering, en muiltjes met vragen worden beantwoord. Klasse

M Risseeuw 05-06-2012

Ivm mijn nachtdienst zou er door de koerier van cameranu, tien minuten van te voren netjes gebeld worden. Dit is allemaal via de afspraak gegaan. Ook het artikel was snel leverbaar, heel erg fijn.

printer123 05-06-2012

Bestellen gaat heel simpel. Duidelijke site en prijsvermelding van het artikel. Levering vond binnen 2 dagen plaats. De aflevering was prima te volgen en klopte.

Hercegovina1969 05-06-2012

Een tweetal DVI-D Dual kabels besteld van elk 3 meter, echter, er was er maar 1 op voorraad. Hierover meteen een mail gehad met de vraag of ik wilde wachten tot de order compleet is, of dat ik alvast de eerste kabel in mijn bezit wilde hebben. Heb gewacht tot de order compleet was, wat vrij spoedig ging. Ik werd netjes op de hoogte gehouden van de orderstatus en wanneer de order compleet zou zijn. Zeer correct afgehandeld, zeker een aanrader voor toekomstige aankopen. Mijn complimenten voor CameraNU.nl

bj5d 05-06-2012

Een update:
Vorige week een objectief besteld dat niet aan mijn wensen voldeed.
Dezelfde dag teruggestuurd, uiteraard waren de verzendkosten voor mij.
De volgende dag kreeg ik via de mail een bericht dat de zending was ontvangen en goedgekeurd was.
Vandaag, kreeg ik een bericht dat het bedrag terug gestort is op mijn rekening.
Dat is allemaal snel gegaan, zoals het hoort! Tegenwoordig moet je bij enkele webwinkels daar vaak achter aan bellen.

Slumpie 05-06-2012

Omdat 1 product niet op voorraad was, kreeg ik het overige niet geleverd. Na 1 telefoontje was dit echter snel recht gezet.

klazien100 04-06-2012

Ik was nog iets vergeten te bestellen. De dag erna rond 9 uur gebeld (geen geleuter met kies 1, kies 2 en meer van dat gedoe) en nog iets laten toevoegen bij de bestaande bestelling. Ging zonder problemen. Klantenservice stuurt mail, betalen via ideal. En de dag erna alles in huis. Klasse.

C. van Valen 04-06-2012

Helaas had ik de verkeerde bestelling gedaan. Teruggestuurd en binnen een week mijn geld terug op mijn rekening! Geweldig.

Rico5 04-06-2012

De service van de winkel is uitstekend, zeer ruime en aangename winkel. Als je iets van internet besteld hebt kun je een bonnetje in de winkel trekken en zo gelijk je product op halen, anders neem je een ander nummertje en kun je uitgebreid vragen stellen.

De internetwinkel werkt goed je kunt een mail laten sturen als iets weer op voorraad is, je kunt een bestelling plaatsen en het eventueel in de winkel ophalen en dan pas betalen. En eventueel nog wat toevoegen.

Het menu van de site werkt soms wat lastig vooral als je niet weet onder welke doelgroep iets zal staan. Je moet er namelijk eerst op klikken om het menu te openen. Maar dit is maar een klein puntje.

Inekewk 04-06-2012

Vandaag besteld, morgen geleverd. Een van de laagste prijzen op het internet en artikelen die bijna nergens te koop waren, wel voorradig bij CameraNU.nl

Bbartjee 04-06-2012

De website is duidelijk, makkelijk te navigeren en goede omschrijvingen van de producten. Makkelijk en snel betalen via iDeal, waarna de levering (mits op tijd besteld) de volgende dag geschiedt. Ideaal! Camera is daarnaast ook een echte aanrader, haarscherpe foto's, makkelijke bediening en prijs/kwaliteit een 10.

ronsum 01 04-06-2012

een goede en super snelle afhandeling. de levering was goed en netjes ingepakt kon alle schokken weerstaan een top site kwa levering en verzending

topfloor11 04-06-2012

De bestelling ging zeer snel en ook met de betaling heb ik absoluut geen problemen gehad. De camera had ik binnen een dag al in huis.Ondanks een storing in een distributie centrum van TPG post.
Hulde!

Chantal Bruins Slot 04-06-2012

Zeer prettige camera, netjes verpakt en helemaal compleet. Vooraf een bericht gehad wanneer ze zouden leveren, en er is ook op deze dag geleverd. Aangetekend verzonden, niet bij de buren afgeleverd. Zeer tevreden over deze webshop!

Thijs_B 03-06-2012

Zeer tevreden over product, maar vooral over de service. Defect aan lensbody, kreeg een nieuwe opgestuurd. Dit gebeurde al snel en ik werd op de hoogte gehouden van elke stap in het garantieproces.

Klasse!

w. teunissen 03-06-2012

Goed Site met duidelijke adviezen en combi aankopen mogelijk. Prima vlotte levering. Zeer tevreden met toestel!

Jeanny2012 02-06-2012

Hele snelle levering, levering binnen 24 uur!
Factuur zat niet bij de e-mail, maar na telefonisch contact was deze binnen voordat gesprek was beëindigd!

Natascha1969 02-06-2012

Alles ziet er goed en verzorgt uit. Website werkt erg goed. En je wordt goed op de hoogte gehouden van de voortgang van de bestelling.

jeanvh 02-06-2012

heldere website met overzichtelijke indeling. Na bestelling duidelijke communicatie over status levering.

xenabo 01-06-2012

website gebruiksvriendelijk en goede info.

bestelling en bankoverschrijving op woensdag
bevestiging en betaling ok op donderdag
levering (in België) vrijdag om 16u.

drielletje 01-06-2012

S'avonds rond 19:00 uur een objectief besteld en voor 15:00 uur de volgende dag al binnen. Hoezo snelle levering? Zeer tevreden voor wat de levering betreft daarnaast was het objectief hier tevens het voordeligst. Zeker voor herhaling vatbaar

A. van de sande 01-06-2012

Snelle levering en duidelijke en nhelder communicatie in de mail's.
Tevens de zeer attente reactie i.v.m. problemen bij de pakketdienst vanwegen een stroomstoring waardoor het mogelijk was dat de levering vertraaging kon oplopen.

Adrianus Tripel 01-06-2012

Advies gevraagd over welke de beste oplossing was voor mijn probleem. Is keurig in enkele e-mailtjes beantwoord.

1971_MM 01-06-2012

Snelle levering.
Advies aan telefoon kan iets beter.
Helaas betaal ik bij retour verzendkosten.
Netjes en deugdelijk ingepakt.
Overall een dikke voldoende!!

Hullie 01-06-2012

Topwinkel!!! Je kan snel je artikelen vinden, bestellen en betalen. Als je nog voor 22.30 uur besteld (!!!!), krijg je je bestelling de volgende dag al!!! Uit ervaring met eerder gekochte producten bij Cameranu weet ik dat de after sales dik en dik in orde is. ik koop nergens anders meer mijn cameraspullen!!!