Niels000 02-07-2012

Goedkoopste winkel die te vinden was voor dit product. 's Avonds om 21:30 besteld en de volgende dag al in mijn middagpauze kunnen oppikken bij een afhaalpunt in de buurt van mijn werk. Prima verpakt en helemaal in orde. Top.

Marius62 02-07-2012

Snel en goed antwoord op technische vraag. Uitgebreide informatie over de producten. Snelle website. Ondanks 'niet op voorraad' werd binnen twee dagen uitgeleverd.

eerbeekh 02-07-2012

duidelijke website, zoekfunctie. Goede info over voorraad en levering. Levering was binnen 24 uur.....

Titia Huigen 02-07-2012

Overzichtelijke en duidelijke website. Informatie en factuur enz. worden direct gemaild. Bij vragen wordt je vriendelijk, duidelijk en afdoende te woord gestaan.

Irk 02-07-2012

Fantastisch ondersteuning tijdens het bestellen en tijdige emails met relevante informatie. Top!

Mirjam64 02-07-2012

'savonds om 22.28 besteld en inderdaad de volgende dag binnen!!! EN ook nog de laagste prijs voor deze camera. De canon powershot 2300 bevalt heel goed. Klein, mooi en alles erop en eraan. 1klein puntje van kritiek: er staat rood, maar deze is fucsia roze...vind ik wel leuk, maar mn man wat minder..hahaha

M.Linge 02-07-2012

Duidelijke info via website,gelijk kijken of het op voorraad is.
Winkel is goed te bereiken en overstrof mijn verwachtingen,qua uitstraling en voorraad.
Heb daarna een deel online besteld in de niddag en de volgende dag rond de middag al in huis SUPER!
In de winkel is voldoende deskundig personeel aanwezig die je op een professionele manier helpen/te woord staan.
Camera Nu is met recht een AANRADER

Rene D. 02-07-2012

Dit is mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl. Zondagavondhet produkt besteld. Produkt was niet op voorraad en zou pas na 5 tot 10 dagen geleverd worden. Woensdag, 3 na zondag werdt de camera al geleverd. Ook goed ben ik goed geinformeerd omtrent de status van levering.

M.vr.gr. Rene.

Flitspunt 02-07-2012

Snelle afhandeling na bestelling via de webshop en de verzending die te volgen is met het track en trace systeem. Is handig zodat je weet wanneer je bestelling bezorgd wordt.

Effenix 02-07-2012

Ik heb op zaterdagavond besteld. Kreeg keurig een bevestiging en op maandag een mailtje dat het verstuurd was met een Track&Trace nummer.

Volgens afspraak keurig op dinsdag afgeleverd. Prima

Youngstyling 02-07-2012

De website is zeer uitgebreid en je kunt met weinig muisklikken vinden waar je om zoekt. Alle artikelen worden uitgebreid beschreven zodat keuzes makkelijker worden. Mocht je er niet uitkomen is een telefoontje geen probleem en krijg je een medewerker aan de lijn die je zonder problemen verder helpt. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan is een bezoek aan Camerunu in Urk de oplossing. alle toestellen kun je testen en aanraken. Door een medewerker wordt je goed en zeer vriendelijk geholpen zodat je een goede keuze kunt maken. Ik ben zeer goed geholpen en ben zeer te spreken over Cameranu uit Urk. Complimenten.

PetervWe 01-07-2012

Een snelle efficiënte aflevering, goede bevestiging, website niet spannend qua zoek mogelijkheden, maar toereikend voor deze eenvoudige aankoop.
Denk dat ik het lastiger zou vinden om moeilijkere producten op deze website te scouten en te kopen

Jan0303 01-07-2012

Zijn zeer tevreden over de duidelijkheid van de website, de prijzen (!) en de snelheid van levering. Het bestelde is keurig verpakt en snel geleverd. Chapeau!

Haay1971 01-07-2012

De bestelde camera was bij CameraNU.nl het goedkoopste en op voorraad. Na betaling via iDeal werd de camera dezelfde dag nog aangetekend (bij de prijs inbegrepen!) verzonden en de volgende dag netjes bezorgd door PostNL.

Hakkert 01-07-2012

Heldere website, direct contact via mail toen levering niet mogelijk was. Ook snel reactie op via mail gestelde vragen.

Dana74 01-07-2012

Snelle en nette aflevering. Telefonisch contact vooraf met vragen over wat precies met de camera geleverd werd (o.a. wel/geen accu) werd alemaal prima beantwoord (en meteen iemand aan de lijn i.p.v. wachten.) Pakket werd de dag erna al bezorgd en camera werkt prima.

j.oorsouw 01-07-2012

Vrijdagavond om 21.30 uur besteld en op zaterdagmiddag om 14.00 uur dingdong, de bezorger van TNT post. SUPER!

Swier Oosterhuis 01-07-2012

Snelle en adequate levering. After sales is nvt omdat ik het product net binnen heb. De belofte omtrent leveringsduur en hoe dat in de praktijk werkt is waargemaakt. Alleen nog nieuwsgierig hoe de productondersteuning is (hopelijk niet nodig).
Gezien de adequate afhandeling ben ik geneigd, wanneer ik meer materiaal nodig heb, om deze ook hier te bestellen.

R Lelieveld 01-07-2012

Bestelling zeer correct in behandeling genomen en met tracking-service goed te volgen. Vandaag bestelt, betekent morgen in huis. Ook zeer goede ervaring met after sales. Het betrof hier een niet meer goed functionerende Sigma zoomlens, die zonder kosten werd doorgestuurd naar Sigma en daarna ook weer zonder kosten naar mijn adres werd geretourneerd.

Harm75 01-07-2012

Snelle levering? Daarnaast via de mail regelmatige update gehad over de status van mijn bestelling. De prijs van het artikel is zeer scherp.

ducodas 01-07-2012

zondag besteld en dinsdag geleverd. alles keurig en compleet. prima hoor.

zwollerob 01-07-2012

Super winkel gewoon, erg netjes en professioneel. Altijd een goede levering en support gehad.

Zeker een winkel waar ik nog vaker zal komen

MariJo 01-07-2012

Het lukte niet mijn IDeal betaling te doen, heb 7 pogingen gedaan, dus 7 keer een camera besteld.
Via een gestuurde link door cameranu.nl lukte de betaling wel.
Ik kreeg een bevestigingsmail en tevens, zonder te hoeven vragen, bevestigingen dat de andere bestellingen waren gannuleerd. Ik werd vervolgens goed geinformeerd over verloop van mijn bestelling.

Remi K 01-07-2012

we vonden vrij snel precies wat we zochten en zijn er héél content mee. het kwam ook erg betrouwbaar over, veel updates van aankoop en verzending.

petertje45 01-07-2012

super vlot en correct geleverd!
Vrijdag in de namiddag besteld en betaald en op zaterdagochtend al geleverd.Wie doet ze na?
Toppie

Jelguris 01-07-2012

Snelle bezorging en geen problemen met het retourneren van twee lenzen die ik verkeerd had besteld.

Korver Media 01-07-2012

Artikel snel gevonden op de website, heldere omschrijving en goede check-out via de winkel. Aankoop vervolgens snel thuis ontvangen. Kortom: soepel en goed.

J van Loosbroek 01-07-2012

Camera was netjes ingepakt in een stevige doos en de volgende dag afgeleverd. Bij verscheidene andere was de camera niet op voorraad en was er een lange wachttijd. Bij cameranu.nl was ie wel op voorraad en de volgende dag al bij mij aangeleverd.

janssen1946 01-07-2012

Op de website heb je een goed overzicht en goede detaileringen. De bestelling met de opvolging is zeer goed.

annie H. 01-07-2012

Overzichtelijke website.Zeer snelle levering.Telefonisch ook goed bereikbaar .

Graadje 01-07-2012

De in eerste instantie bestelde beschermkap paste niet. Hierover gebeld en binnen 2 dagen geruild voor andere beschermfolie. Dit verliep perfect.

liesje_s94 01-07-2012

Ik heb de lens op internet besteld en kon invullen dat ik hem in de winkel ophaalde zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. De service in de winkel is uitstekend. Je wordt zo geholpen en je krijgt duidelijk uitleg over je product.

nomme 30-06-2012

Kodak playsport telefonisch besteld. Had een paar vragen en ben zeer goed geholpen. De levering was ook snel. Ben zeer tevreden en zou volgende keer weer bestellen via telefoon.

Rick2000 30-06-2012

Na een teleurstellende ervaring met een draadloze trigger voor Strobist (jjc-tf-t2 die niet op mijn camera paste, heb ik gebeld met Cameranu.. Kon hem omruilen en heb toen een Yongnuo ST-E2 gekocht..

Jammer van de 2 uur rijden, maar uiteindelijk toch goed afgelopen...

S.M. Siebum 30-06-2012

Goede service en snelle afhandeling van de klacht. Zoomlens defect (herstelkosten na 3 jaar deels onder coulance van Canon), maar dankzij CameraNu/ TechRepair nu weer prima werkend. Top service!!!

SilviaB 30-06-2012

De prijzen van cameranu.nl zijn veel voordeliger dan in de winkel. Ook heb je het aangekochte product binnen enkele dagen in huis. En tevens geven ze ook de gewone garantie. Super dus!

Jurriaan Luksch 30-06-2012

Een cameratas gekocht van Panasonic / Lumix.

Echter was hij te klein en Cameranu.nl heeft alles keurig netjes afgehandeld en mijn geld terug gestort!

Dit zijn dus ook de dingen die belangrijk zijn om te weten. Ook al is het niet goed ze behandelen de klant zoals het hoort!

Top Top Top

Rik Zweers 30-06-2012

Ik heb mijn D1000 Nikon pok bij uw zaak gekocht,
Prima voorlichting en service!
Nu een telezoom gekocht! Snelle levering uitsteke nd verpakt.
Lens inmiddels uitgeprobeerd werkt uitstekend.
Tip: geef aan dat de lens geleverd wordt zonder foudraal of etui.

i.nienhuis 30-06-2012

De cameralens werd na 2 dagen bezorgd door hun eigen courier. De avond er voor werd er door cameranu.nl gebeld met de tijd waarop de volgende dag bezorgd zou worden. De lens werd de volgende dag keurig op de afgesproken tijd geleverd.

gab121 30-06-2012

Snel, accuraat, website met goede info en logische structuur.

t2438 30-06-2012

supersnelle levering .
betaling via ideal verliep niet zo als het moest .
na de laatste invulling werd de verbinding verbroken en moest je via email de gegevens weer invullen .
de eerste bestelling verliep echter probleemloos .
bezorging verliep gewoon goed .
een aanrader dit bedrijf

Mons 30-06-2012

Overzichtelijke website en gemakkelijk te bestellen. Voorwaarden en andere informatie zoals betaalwijzen en verzendkosten eenvoudig op te zoeken. Levering volgens opgegeven termijn. Alles prima in orde.

Joest76 30-06-2012

Een duidelijke, complete en overzichtelijke website. Bestelling gedaan en door Cameranu.nl keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken d.m.v. email. Pakketje was er de volgende dag. Prima service!

valk53 29-06-2012

Duidelijke website en beloftes worden waargemaakt

ZetW 29-06-2012

Zoals beloofd binnen een dag ontvangen. Overzichtelijke website met heel veel keus. Ik vind de verzendkosten wel vrij fors, maar omdat de artikelen zelf scherp geprijsd zijn ben je hier toch vaak voordeliger uit. Op de site staat ook veel informatie en een (fysiek) adres en telefoonnummer.
Ziet er allemaal erg betrouwbaar uit.

Sebastiaan Kam 29-06-2012

Ik was verbaasd dat ik tot 22:30 kon bestellen om dezelfde dag nog mijn bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Cameranu heeft scherpe prijzen, mooie acties en een geweldige bezorgregeling. Erg tevreden en zal in de toekomst nog vaker aankopen gaan doen.

lemontrees 29-06-2012

Goede prijs, snelle levering. Telefonisch keurig en snel geholpen toen Ideal afbrak in de betaling.

Dennnnis 29-06-2012

Goede prijs, snelle levering. Vrijdag om 21.30 besteld, zaterdag om 13u binnen!

bertvw 29-06-2012

CAMERANU.NL belooft wat ze schrijven, geven een buitengewone klantenservice, hebben een uitmuntende dienst klantopvolging, en last but not least, leveren heel snel van uit het hoge Nederland naar België, wat een service, daar mogen veel internetbedrijven een voorbeeld aan nemen.
Voor service klantopvolging en levering : gewoonweg 10 op 10 !!!
Echt toppie deze onderneming ! Zeker een aanrader voor iedereen die goedkoop maar ook met een uitstekende klantenservice wil te maken hebben.

Een zeer tevreden klant van CAMERANU.NL

ANTOON Grislo 29-06-2012

Bestelling was aanbieding via advertentie in blad Kampioen.Werd vlot na 1 dag afgeleverd , maar het pakket was onvolledig ( tas en geheugenkaart ontbraken)
Na 1 telefoontje werd de rest keurig en weer binnen 1 dag nageleverd