Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Ton C. Kroon Fotografie 29-06-2012

Uitstekende service en goed overleg met de klantenservice nadat ik een niet passende speedring had besteld. Prima afgehandeld, vlotte en kwalitatief goede service. Zoals het hoort!

Rob174 29-06-2012

De levering was snel en zoals afgesproken. Waarom er bij levering geen tien staat is om de volgende reden:

De drie artikelen zaten in een veel te grote doos. Wanneer de maat van de verpakking beter afgestemd wordt op de inhoud van het pakketje, is dit beter voor het milieu, de afval stapel wordt verkleind en de postbode kan meer pakjes meenemen en dus zijn er minder transportbewegingen nodig.

Maar ondanks dat, snel geleverd, en de artikelen voldoen aan mijn verwachtingen.

Desiree111 29-06-2012

Duidelijke website met voldoende informatie over het product.
Snelle levering met informatie mails betreffende de status van de bestelling en verzending.

Veertje53 29-06-2012

's Avonds besteld en betaald en inderdaad de volgende dag al in huis. Echt super snel!

Eric van der Heijden 29-06-2012

Uitstekende info op Website en perfecte snelle levering - geen verassingen - Goeie scherpe prijzen -Super !

Rutte 29-06-2012

De site is overzichtelijk en ook de informatie van de producten staan uitgebreid vermeld. Wij hadden s'avond rond 9 uur besteld en hadden het inderdaad de volgende dag in huis. Alles netjes verpakt en alles compleet.

Dilis 29-06-2012

Op basis van een radio commercial getriggerd om een Canon camera bij Cameranu.nl te kopen. Zoeken op de site is wat lastig navigeren, maar de bestelprocedure/afhandeling was super efficient. Erg blij met onze aankoop en mijn keuze voor cameranu.nl

Niels8188 28-06-2012

Ik heb kort geleden via Cameranu.nl deze verrekijker gekocht.
Het bestellen en ontvangen van deze aankoop verliep erg goed en snel. De webshop waar ik deze verrekijker heb gekocht is erg overzichtelijk en de specificatie's erg duidelijk.
In het kort, Top product en een top Webshop!

Tom Manse 28-06-2012

In de webshop kuin je makkelijk vinden wat je zoekt,
de winkelwagen is gemakkelijk te vinden en het afrekenen is met iDeal een fluitje van een cent.
Mijn bestelling deed ik rond 17.00 uur en de volgende dag om 15.00 uur werd mijn bestelling afgeleverd.

Elzen 28-06-2012

Ik had en vraag over het product en kreeg zeer snel telefonisch contact en een snel en helder antwoord.
De bestelling was binnen 1 dag binnen zoal beloofd. Echt super service en scherpe prijs.

Sjaak 54 28-06-2012

Heb savonds om 20 uur besteld en twee dagen is het bezorgd . Verder ben ik dik tevreden over de bereikbaarheid ,beschikbaarheid en afhandeling. Het is ook fijn dat je het product via je mail kunt volgen . En er wordt op een paar uur nauwkeurig aangegeven wanneer het wordt bezorgd.

Paulux 28-06-2012

Overzichtelijke website, met duidelijke omschrijvingen

Ook worden er geen grappen gemaakt over de leverings tijden savonds om 22:15 bestelling afgerond en betaald (iDeal) en dag erna het product in huis!!
natuurlijk alleen mogelijk met op voorraad producten

fijne mails over status met link naar verzend gegevens

goede winkel imho

Familie Krul 28-06-2012

Gisteren om 20 uur besteld en vandag om half 1 al aan het fotograferen met de nieuwe lens. Top service van Cameranu.nl!

D. Kok 28-06-2012

Het zoeken naar producten is soms wat omslachtig als je niet precies weet wat voor product je wil hebben. Voorbeeld: cameratassen. De andere aspecten zijn prima verzorgd. Helaas al twee keer gebruik moeten maken van de reparatieservice voor mijn Sony hx9 v, maar alles is prima afgehandeld. Niet altijd is alles voorradig in de shop. De electronische zoeker voor mijn Sony NEX kon ik tenminste niet vinden. Jammer, want anders zou ik deze zeker bij Camera NU hebben gekocht.

Case66 28-06-2012

CameraNu.nl heeft een duidelijke en prettige site. Het hele bestelproces is duidelijk en eenvoudig. De bevestigingsmails zijn ook goed. Fijn dat er meteen een tracking bij zit waardoor je zending goed kan volgen. Snelle levering is altijd een plus!
De geleverde lens is overigens ook top.

Leo24 28-06-2012

De website is overzichtelijk en met voldoende produktinformatie.
Indertijd via de website besteld en afgehaald in de zaak. Vlotte en prettige bediening.
After sales uitstekend: Interne vervuiling van het objektief. Werd ingenomen en na drie weken zonder kosten aangetekend thuisbezorgd.

R67 28-06-2012

Het objectief was niet op voorraad ,maar toch in een week tijd keurig netjes geleverd .De website vind ik wat zoeken door de vele artikelen ,die wat dicht op elkaar gerangschikt zijn.De berijkbaarheid is daar in tegen super te noemen,echt een aanrader dit bedrijf.

Vakwerk makelaars 28-06-2012

Prima telefonische service. Snelle levering, duidelijke en overzichtelijke website.
Zal hier zeker vaker bestellen.

Jan de bakker 27-06-2012

Website overzichtelijk en duidelijk
Bestelling de volgende dag inderdaad afgeleverd.
Bestelling goed verpakt

Ray0906 27-06-2012

Zeer overzichtelijke website
Het bestellen via de website gaat fantastisch. Bestellen voor 22.30 uur en de volgende dag alles in huis.

RV1974 27-06-2012

Duidelijke website. Ook altijd erg vriendelijk personeel. 's avonds rond 21:30 besteld, volgende dag in huis...da's best snel. Product goed ingepakt. Goed en vriendelijk flyertje erbij over serviee/garantie. Wat mij betreft momenteel DE fotospeciaalzaak van Nederland!

douwe001 27-06-2012

Mijn ervaringen met CameraNU.nl zijn tot nu toe heel positief. Altijd een snelle vlotte afhandeling. En ook een goede service na de koop. Problemen met een gekocht product (kan gebeuren) worden snel opgelost. Ik koop bij voorkeur bij CameraNU.nl.

John Hertel 27-06-2012

Wat mij erg goed bevalt is de goede service en vlotte levering, ' s avonds om 21.00 uur de lens besteld en de volgende dag om 13.15 uur bij mij thuis geleverd.

Mo123456 27-06-2012

Goede uitleg op de site. Snelle levering, eind van de dag besteld, de volgende dag al geleverd. Uitstekend verpakt, duidelijke vermelding 'breekbaar'. Ook het twittercontact is prima te noemen.

Mike Koopmans 27-06-2012

Wat mij betreft is CameraNU.nl mijn startpunt als ik op zoek ben naar nieuwe spullen voor mijn fotografiehobby. De prijs is goed (niet de goedkoopste, maar wel in de buurt) en er is gigantisch veel informatie beschikbaar op deze zeer makkelijke en overzichtelijke website.

De volgende dag levering is daadwerkelijk ook het geval wanneer een product op voorraad is en je wordt keurig via de mail op de hoogte gehouden. Misschien zouden de verzendkosten nog eens kunnen worden geschrapt bij duurdere bestellingen, maar de huidige tarieven zijn geheel marktconform en dat zou dus meer een extraatje zijn. Topwinkel waar ik graag terugkom!

van W. 27-06-2012

mooie website,keurige begeleidende mails met informatie, snelle levering, kortom top, zeer tevreden.

J.A.Konning 27-06-2012

Werkelijk 'n geweldige service en hulp na telefonisch contact, erg vriendelijk en kennis van zaken. sávonds om 5 uur gekocht en tot mijn verbazing volgende dag om 10.30 u in huis geweldig.

Paulus1946 27-06-2012

gezocht product redelijk eenvoudig te vinden, gemakkelijk te bestellen, betalen is simpele handeling, Ideal is geweldig, prompt de volgende dag in huis, goed verpakt: klasse.

pkuijpers 26-06-2012

Ik kan niet anders dan echt super tevreden zijn met alle aspecten; op di.avond voor 22.30u besteld, was de volgende middag al in huis! Gekozen voor aangetekend bezorgen (goeie optie!) en dat was betaalbaar.

Martin-1956 26-06-2012

gewenste info beschikbaar op website of via jullie site makkelijk te vinden door de aanwezigheid van de juiste gegevens.we hebben jullie makkelijk op internet kunnen vinden.en bestelling is volgens afspraak uitgevoerd.

veen1962 26-06-2012

camera snel geleverd en achteraf nog lens kunnen bijkoepen met extra korting.
Via email makkelijk contact kunnen krijgen en duidelijk voorstel voor nalevering.

H. Houben 26-06-2012

Goede communicatie over stand van zaken. Reparatie duurde helaas lang bij reparateur/leverancier. Afhandeling door cameranu. nl is top. Echt een aanrader.
Bij koop trouwens ook

Edgar-nl 26-06-2012

Correcte afhandeling bestelling en bevestiging afwijkende afhaaltijd en meer dan correcte behandeling van onfortuinlijke storing aan camera (directe vervanging zonder gedoe).

Macrofan 26-06-2012

Had wat problemen met ideal betaling maar kreeg 's avonds laat nog een mail dat de dubbele order geannuleerd was. Na de betaling rond 22.00 uur werd mijn bestelling de volgende dag al afgeleverd. Super!

Moniek S. 26-06-2012

Goede en duidelijke site met veel specificaties van het product. Goede service (tijdelijk geen bezorgkosten) en dan ook nog eens de laagste prijs!
Makkelijk te bestellen.
Om hip te zeggen: een transparant proces van zoeken en vinden!

Nikonfan07 26-06-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk.
Order was snel verwerkt en via E-Mail werd goed bericht gegeven van de status van de bestelling.
Helaas liep mijn order vertraging op en werd het product niet dezelfde dag verzonden (zoals vermeld op de website).
Via E-mail werd ik hier wel direct van op de hoogte gebracht waardoor ik niet onnodig op de zending heb zitten wachten.

Clemens 1970 26-06-2012

Prima site, duidelijke levering. Voor 22.30 besteld is echter niet de volgende dag in huis, maar een dagje later. Geen probleem

gjalt gaikema 26-06-2012

Beste mensen,

De Website heeft naar mijn idee twee problemen.

Als je onder zoeken voorzet groothoeklenzen intypt kom je niet op de Raynox QC 505 uit maar op veel duurdere en grotere lenzen.

Ik weet niet meer hoe ik deze lens de eerste keer heb gevonden op jullie Website, maar gewoon via zoeken lukt niet

Ten tweede ging het bij mij fout bij het bestellen en betalen. Het is niet duidelijk dat je na het aangeven dat je met Ideal wilt betalen eerst weer naar de E-mails moet gaan voor informatie. Als je gewoon via Ideal doorgaat geeft de computer aan dat de website niet meer bereikbaar is en denk je dat er iets misgegaan is met de internetverbinding. Pas als je na vergeefse pogingen je E-mails bekijkt zie je dat daar essentiele informatie staat. Mar toen had ik de lens al vier keer besteld

Hopelijk kunnen jullie met deze info jullie Website verbeteren

andrevisser58 26-06-2012

Prima en vooral duidelijke website. Voor mij, als niet techneut zijnd, kon ik simpel vinden wat ik zocht en met voldoende duidelijkheid. Alleen de Refund actie van Canon is niet veel van toegelicht vond ik, geen kritiek maar wel iets om op te letten. Ik wou dat meer website's/shops zo duidelijk waren, zou voor mij een heerlijkheid zijn.

lambert braakman 26-06-2012

Ongelooflijk, in de loop van de middag besteld, en de volgen dag (eind van de morgen) al af te halen bij mijn aangegeven afhaalpunt. Bestelkde voldoet volledig aan de omschrijving, en dat dan ook nog voor eeen zachtprijsje (kwam de camera neregens anders goedkoper aan). Dikke pluim op de hoed van allen in Urk ()Cameranu) en dat zeg ik niet als geslijm om die waardebon te kunnen winnen!

Lex Tervelde 25-06-2012

Cameranu heeft een goed overzichtelijke website waarbij de producten onderling goed zijn te vergelijken. Daarnaast is er van elk product een uitgebreide beschrijving aanwezig. Producten zijn goed zichtbaar op de website. Internetbestellingen worden zorgvuldig en vlot afgehandeld. Ook de verzending is correct en het materiaal is goed ingepakt.

G.H. Marley 25-06-2012

Ik ben tevreden over de service. Lekker lui thuis de website bezoeken en daarna bestellen. Betalen met Ideal en klaar is kees. Na enkele dagen had ik het aangeschafte product thuis. Eerder heb ik ook aankopen gedaan via de webshop. Dat ga ik ook vaker doen. De website is een van mijn favoriete hyperlinks.
John Hawker

bpmc 25-06-2012

Niet de eerste bestelling en zeker niet de laatste. Aftersales ervaring met een eerder gekocht product (e-reader). Keurig op de hoogte gehouden over het verloop van het reparatieproces. Eerst de melding dat het waarschijnljk niet onder garantie zou vallen - geen leuke mededeling, maar wel een nuttige - en later de mededeling dat het wel onder garantie zou vallen. De garantie afhandeling was natuurlijk prettig, maar de persoonlijke service (zelfs telefonisch) was perfect!

Ton Schemkes 25-06-2012

Zeer duidelijke info op de webpagina.
Bestellen via de webpagina kost geen moeite.
Binnen 24 uur bestelling in huis.

Klant47 25-06-2012

Gevraagd product op tijd afgeleverd (binnen 1 dag). Bij betaling klein probleempje gehad met Ideal. Bij het bellen daarover werd staande het gesprek opnieuw een linkje toegestuurd. Responstijd per telefoon was heel kort.
Kortom alles heel goed afgewikkeld; ben zeer tevreden.

Pieter linnartz 25-06-2012

Snelle en efficiënte afwikkelijng. Pas om 22 uur besteld en toch de dag erna bezorgd. Top!

Jan-Geert123 25-06-2012

Doordat op de website mijn product nog op voorradig stond heb ik hier mijn printer besteld. Na de bestelling kreeg ik een mail dat de voorraad op was. Ik heb hierover gebeld, de vriendelijke dame kon mij direct vertellen dat een paar minuten voor mij iemand de laatste had besteld.
Dit kon natuurlijk tijdens mijn bestel proces. Zij heeft het probleem doorgestuurd naar de afdeling inkoop en deze hebben dezelfde dag nog iets geregeld. Nogmaals de complimenten.

E.J. Hoogendoorn 25-06-2012

Goedkoper dan bij andere aanbieders. Leuke combinatie-aankoop, met geheugenkaart en beschermhoesje

J.G.G. Segers 24-06-2012

3 keer een bestelling geplaats, werd de dag erna geleverd, goed verpakt en via mail op de hoogte gehouden het verloop van de zending. Voor herhaling vatbaar.

Kagies 24-06-2012

Cameranu heeft een overzichtelijke website met volop keuze voor de fotografie liefhebbers. De levering is supersnel en goed. Het wordt keurig op de bevestigde datum geleverd en voldoet aan de verwachtingen!