Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sannah 15-12-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl is een hele fijne website en is duidelijk in alle communicatie (zoals Instagram). De website is heel erg gebruiksvriendelijk en door de uitleg en reciews wist ik zeker voor welk product ik ging kiezen. De bestelling was heel erg snel binnen, ookal ging het vanaf mijn kant even verkeerd met het betalen kreeg ik het de volgende dag.

Gertjan 15-12-2018 Via de website gekocht

Direct uit voorraad, ondanks alle signalen van vertraging bij zendingen rondom Sinterklaas “gewoon” de volgende dag keurigbin huis.

Tomster 15-12-2018 Via de website gekocht

Bij de aanschaf enige twijfels en vragen. Via de chat uitgebreid te woord gestaan. Er werd zonder enig probleem, ook al voelde ik mijzelf een ietwat bezwaard, alle tijd genomen om mijn vraag uit te pluizen en te beantwoorden met als resultaat dat ik goed was ingelicht en er geen twijfel meer was over de aankoop. Om een puntje aan te zuigen :-)

Aart Van Maren 15-12-2018 Via de website gekocht

Goede prijs kwaliteit verhouding. Snelle bezorging. Website is overzichtelijk.

Eva Wertheimer 15-12-2018 Via de website gekocht

Waar het ik beginnen? Het aanbod is perfect, uitgebreid en gevarieerd, mooie producten worden er aangeboden bij Cameranu.nl. Ze hebben een fijne supportchat die de tijd neemt voor de klant en graag meedenkt. Cameranu is een van mijn favoriete webshops door zijn betrouwbaarheid, intuïtieve opbouw van de site en heeft eigenlijk alles wat je van een goede webshop verlangt!

leendert 15-12-2018 Via de website gekocht

Scherpe prijs en snelle levering. Prima product, koste wel wat moeite om alles geïnstalleerd te krijgen.

Frans Sloot 14-12-2018 Via de website gekocht

De fysieke winkel heeft ruime voorraad, scherpe prijzen, personeel dat de tijd voor je neemt en terzake kundig is.
Mijn laatste aankoop in de webshop, een screenprotector voor een camera ging in eerste instantie mis: de handleiding bij de protector vertelde een andere bevestigingsmethode dan vereist was bij dit artikel waardoor je met je vingers de verkeerde zijde beetpakte en het onbruikbaar werd; na telefonisch overleg heb ik binnen 24 uur een nieuwe ontvangen, gratis !

Hans Lamal 14-12-2018 Via de website gekocht

Uitstekende en betrouwbare service, ook naar België toe!
Ik had een nieuwe lens nodig, en wou die absoluut op de kop tikken vóór ik een week later naar Indonesië zou vertrekken. Vermits ik in België woon, contacteerde ik logischerwijs cameranu.nl om me te laten verzekeren dat de betreffende lens zeker in voorraad was en nog tijdig kon geleverd worden. Ik werd uiterst vriendelijk te woord gestaan, en na de nodige info besloot ik ogenblikkelijk te bestellen en online te betalen. Bij het uitvoeren van de laatste stap was er een tijdelijke server error, maar na een nieuw telefoontje werd dit opgelost met een uitnodiging tot betaling via email.
Resultaat:
1. Betaling verliep zonder problemen.
2. Correcte bevestiging en opvolging via email.
3. De lens kwam zoals beloofd perfect op tijd aan.
Vlak na ontvangst, en zeer tevreden, besloot ik nog extra materiaal bij te bestellen, en dat is inmiddels ook vlot geleverd, nog voor mijn vertrek.
Intussen staat cameranu.nl bovenaan mijn favorieten!

Mireille 14-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijke website, snele service en heel blij met het gekochte product, een fotostudio!

Ingulf Richter 14-12-2018 Via de website gekocht

Goede website, goede service, vrindelijke mensen aan het telefoon, snelle leverering, ik ben zeer tevreden ! Bedankt !

Lisanne 13-12-2018 Via de website gekocht

Al meerdere aankopen gedaan via cameranu.nl. Dit bedrijf heeft mij meerdere malen uitgebreid advies gegeven over de telefoon en mij geholpen met het maken van de juiste keuzes! Ook heel erg fijn dat de prijzen van camereanu.nl vaak goedkoper zijn dan die van concurenten!

Rinie van de Louw 13-12-2018 Via de website gekocht

Cameranu.nl prima site.
Alle producten goed omschreven op website en levering precies op tijd.

Astrid 13-12-2018 Via de website gekocht

2 achtergronden besteld en een rol onderstel voor mijn statief. Omdat ik twijfelde of ik een geheel nieuw statief moest aanschaffen of alleen dat onderstel heb ik gebeld en kreeg nuttig advies.

Hidde 13-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en indien er iets mis is met het product ook nog eens super snelle service.

Ilse 13-12-2018 Via de website gekocht

De alle eerste keer dat ik bij camera nu bestelden was appel oortjes , bijna 2 jaar later gingen ze stuk en ik ging er mee terug en ik kreeg meteen nieuwe. Sinds kort vindt ik fotografie ook erg leuk alleen het is lastig om uit zo veel camera’s te kiezen dus ik stuurden een mailtje met mijn budget en wat voor type foto’s ik graag maakten diezelfde dag kreeg ik een mailtje met 2 verschillende camera’s die mooi in me budget pasten. Kortom als je bij camera nu besteld ben je zeker van een goede service en ik ga ook zeker mijn camera daar bestellen!!

Wiel 13-12-2018 Via de website gekocht

Goede service en goede prijs.

De shop heeft een uitgebreid en goed sortiment. De prijs is gunstig. Het artikel wordt snel geleverd. En de service is goed.

Renzo 13-12-2018 Via de website gekocht

Vlak voor de feestdagen een bestelling geplaatst, en toch de volgende dag geleverd.

Jahns 13-12-2018 Via de website gekocht

It is a very nice store, also for internationals. Very easy to order. Payment and delivery are quick and returning items is not a problem.

Rob Diependaal 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik ben zeer tevreden over de bestelling die ik bij cameranu.nl heb gedaan. Een flightcase trolley voor al mijn materialen. Super kwaliteit/ prijsverhouding. Ook de levering was erg snel. 0m 22:00 uur besteld en de dag erna was het reeds onderweg. Website is zeer gebruikersvriendelijk. Kortom zeer tevreden. Mvg Rob

Chris 12-12-2018 Via de website gekocht

Ik vind cameraNU.nl een erg fijne website want je betaald een goede prijs en je kunt erop vertrouwen dat je het juiste product ontvangt. Een ander enorm plus punt is dat je het artikel de volgende dag al in huis hebt.

Ron 12-12-2018 Via de website gekocht

Goede website met een duidelijke zoekfunctie.. binnen enkele seconden gevonden wat we zochten, meteen besteld en betaald. ‘s avonds laat besteld en de volgende dag keurig en met een handtekening in ontvangst genomen. Ik ken de winkel èn de webshop het is een zeer professionele organisatie

C.Zwaagstra 12-12-2018 Via de website gekocht

Kwam een doos met 50 jaar oude super 8 filmpjes tegen van mijn ouders samen met een even oude filmviewer. Er zat helaas geen lege filmspoel bij.
Na zoeken op internet kwam ik bij cameranu terecht en wat fijn, ze zijn nog leverbaar.
De filmspoel werd goed en snel geleverd. Hoera, ik kan die 50 jaar oude filmpjes nu bekijken!

giampierosxm 12-12-2018 Via de website gekocht

Great service!

I think they hit the nail on the head when you think about friendly service. Very helpful and patient when you have questions.

Rik 12-12-2018 Via de website gekocht

Microfoon besteld, en de volgende dag al ontvangen. Midden in de drukke sinterklaas week. Service is dus tiptop, kwaliteit geleverde product eveneens!

Ton 12-12-2018 Via de website gekocht

Duidelijk en snel, zo ging dat dan...

Ik had met spoed een accu nodig voor een foto camera. Eerst even geGoogeld… maar daar word je ook niet snel wijzer van. Toen maar even gekeken bij Kieskeurig, Daar stond duidelijk wat de prijzen en waar je die nu het goedkoopst zou kunnen halen of bestellen. Ook nog even gekeken of er wel of geen verzendkosten in rekening gebracht worden, want ja... dan kan het zomaar ineens een stuk duurder worden dan de goedkoopste...
Bij CameraNu kon ik het beste slagen, tjonge wat hebben die een collectie. Ik ging voor de originele accu en die hadden ze daar. Ondanks dat het erg druk was bij postNL is het wel gelukt deze de volgende dag te leveren. (Op de site werd er al voor gewaarschuwd dat het wat langer kon duren). Dus ja... hoe duidelijk kun je zijn.
Prima dus.

Jesse 11-12-2018 Via de website gekocht

Super Winkel

Zeer tevreden, onlangs twee DSLR cameras gekocht, snelle levering en blij met het product. Ook laat op de avond bereikbaar via de mail, had een aantal vragen en kreeg ook snel een reactie terug. Cameranu, zeker een aanrader.

Lau 11-12-2018 Via de website gekocht

snel geleverd

duidelijke website, snel geleverd, via de site scheelt n ritje Urk, al is de live winkel ook een genot om te doorlopen

Gerard 11-12-2018 Via de website gekocht

Prima afspraak

Overzichtelijke site, kon makkelijk de accu’s vinden die ik zocht. Volgens belofte en afspraak keurig geleverd. Ook prima aangepakt door post.nl

Bert-René 11-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

Heel goed advies.

Dankzij het magazijn in Urk, heeft de winkel daar veel op voorraad. Ik zocht een regenhoes voor over de camera en een stuk statief. In de winkel kon ik er verschillende uitproberen, met goede hulp en advies. En uiteindelijk bleek de goedkoopste ook nog de meest geschikte!

Paul 11-12-2018 In de winkel gekocht

ze nemen alle tijd voor je

ik kwam bij CameraNu om een nieuwe rugtas uit te zoeken voor mijn Fuji-camera plus toebehoren. De verkoper nam alle tijd voor me en haalde allerlei tasse uit het magazijn. Uiteindelijk ging ik tevreden weg, maar wel met een hele andere tas dan ik oorspronkelijk op het oog had!

Cor 11-12-2018 Via de website gekocht

Zeeer tevreden!

Bij toeval waren de objectieven die ik zocht als occasion beschikbaar. Als enige geef CameraNu een beoordeling van het product zelf, en na ontvangst van beide producten bleek dat het er beter uit zag als wat ik verwacht had!
Enie die het af liet weten was PostNL.... verder alles top in orde!!

Gerrit Driessen 11-12-2018 Via de website gekocht

Top geregeld bij cameranu!

Cameranu was de enige winkel die de sidehandle van smallrig nog op voorraad hadden, deze had ik nog nodig voor mijn rig. Meteen besteld en de volgende ochtend om kwart over 9 thuisbezorgd! Kan niet beter! Mij zien ze absoluut terug als klant.

willy 11-12-2018 Via de website gekocht

Werd uitstekend geholpen, zowel in de winkel en telefonische werd er met mij meegedacht over mijn aan te schaffen camera.
Ben meer dan tevreden

Mirthe 11-12-2018 Via de website gekocht

De site is duidelijk en ik had het pakket de volgende dag het pakket in huis, ondanks de drukte van sinterklaas en kerst!

Lisanne LLF 11-12-2018 Via de website gekocht

Super servoce nadat ik de verkeerde maat had besteld

probleemloos ingespeeld op mijn eigen bestel fout, kosteloos kreeg ik een goede opgestuurd en kreeg het verschil netjes terug

Harry 11-12-2018 Via de website gekocht

Mooie camera, werkte meteen.

Levering was vlot en compleet. Installatie ging gemakkelijk. De bewakingscamera werkt uitstekend,zowel via de smartphone als gekoppeld aan de server.

Hector Alonso 11-12-2018 Via de website gekocht

Zoals altijd, Geweldige service

Ik kocht een nieuwe set van ontwikkeling en had een paar vragen en die beantwoordden ze bedachtzaam en snel.
Ze verwerken de bestelling snel en ik heb mijn goederen op tijd en in perfecte staat ontvangen.
Ik zal opnieuw in cameranu kopen

R.Goole 11-12-2018 Via de website gekocht

Hier moet je zijn!

Tijdje bezig met het aanschaffen van nieuwe canon body met lens. Een informatie mail gestuurd en direct kontakt terug en gelijk de informatie die ik nodig had. Alle spullen verzameld en besteld. Een dag voordat de spullen worden geleverd krijg ik een telefoontje met het uur van levering. Correct geleverd door cameranu zelf. Vriendelijke bezorger en nu aan het fotograferen. TOP!

Arjan 10-12-2018 Via de website gekocht

Zelfs voor Sinterklaas binnen 24 uur thuisbezorgd!

Goed producten en erg goede en snelle service. Verpakking top en zelfs rond Sinterklaas werd het product binnen 24 uur thuisbezorgd.

Francisco 10-12-2018 Via de website gekocht

Goeie behandeling!

Mijn bestelling kwam erg snel aan en was zeer goed verpakt. Ook vond ik de sinterklaas actie goed die ze deden. Helaas niks moois grwonnen😢
Maar verder is het een top winkel👌

JeeDee 10-12-2018 Via de website gekocht

Prima productomschrijving. Snelle levering. Scherpe prijs.

Overzichtelijke site. Inhoudelijk goede beschrijving van het product. Levermogelijkheden uitstekend. Scherpe prijs. Product goed en veilig verpakt.

Bram 10-12-2018 Via de website gekocht

CameraNU - altijd goed!

Als ik materiaal nodig heb voor mijn camera kijk en bestel ik eigenlijk altijd op CameraNU. De klantvriendelijkheid is erg goed (zo heb ik de chat al een aantal keer gebruikt om informatie te krijgen over een bepaalde lens) en de service is ook super. Snelle en goede levering.

johnny de bruyn 10-12-2018 Via de website gekocht

Gewoon normaal

Ik vond ten eerste de site gied werken vanaf mijn telefoon. Dat is in sommige gevallen niet zo namelijk. Daarbij was de site ook nog eens overzichtelijk en ik vond alles wat ik nodig om mijn laptop goed te kunnen gebruiken. De producten kwamen op tijd aan en waren niet beschadigd. Zo hoort het vind ik. En ik wil jullie geen veer in de reet stoppen want ik vind dit niet meer dan normaal. Maar wel fijn dat het nu wel een keer goed gaat.

Bruno 10-12-2018 Via de website gekocht

Geweldig service

Erg snel en makkelijk er zijn veel verschillende producten die erg snel worden gestuurd en zit vaak grote korting op

Nick Rook 10-12-2018 Via de website gekocht

Ronduit Fantastisch

Super service, bij vragen zo snel mogelijk antwoord, alle producten uitgebreid omschreven, top prijzen en een hele snelle levertijd! heb mijn vriendin nog nooit zo snel blij gemaakt met een cadeau :D .

Marcel 10-12-2018 In de winkel gekocht
Tijdens een beurs

Goede service, producten zijn in goede staat ontvangen

Deze winkel is fijn om bij te shoppen. Prima aanbiedingen en goede service, en leuke ludieke acties.

Raymond 10-12-2018 Via de website gekocht

goede service en snelle verzending

het bestellen via de website is eenvoudig en de prijs was voordelig en de bezorging liet niet lang op zich wachten

Patricia 10-12-2018 In de winkel gekocht
Urk

super service

Ik had een nieuwe camera gekocht a 1949 euro, nu zag ik tot mijn schrik dat die zelfde camera op black friday 3 weken later 300 euro goedkoper werd aangeboden. Ik heb cameranu een mail gestuurd en ze hebben dat bedrag op mijn rekening gestort. De voorwaarde was alleen dat ik een bon moest kunnen laten zien.

Anneke 10-12-2018 Via de website gekocht

Snelle levering. Goed verpakt

Heb voor deze shop gekozen, daar mijn man erg tevreden is, hij besteld al jaren. Snelle levering en goed verpakt aangekomen. Ben erg tevreden.

Gerard 09-12-2018 Via de website gekocht

Ring besteld voor mijn cokin filters, op de website was dit gemakkelijk te vinden.
Hierna besteld en de volgende dag al in huis.