Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Roos 27-10-2018 Via de website gekocht

Snelle levering!

Mooi en stevig product besteld. Volgende dag in huis. Kleine verpakking. Ideaal! Op ander adres geleverd was ook prima verlopen. Track and tracé code erbij. Erg handig.

Camiel van Daelen 26-10-2018 Via de website gekocht

Top en snelle service

Ik had snel via Google een mooie deal gevonden, na de order ook een snelle levering. En bovenal een topproduct! Thanks.

Eelco 25-10-2018 Via de website gekocht

Niks mis met dit bedrijf

Niks mis met dit bedrijf en al helemaal niet met de kundigheid van het personeel, gewoon Toppie.!!!
Als ik tijd heb dan rijdt ik naar Urk voor persoonlijk contact en de koffie, deze keer via de webwinkel een Lensball gekocht en de andere dag al een geslaagde foto kunnen maken. Best moeilijk om zoiets voor het eerst te doen.

fv 25-10-2018 Via de website gekocht

Aankoop Canon Powershot

Perfecte en professionele begeleiding bij de keuze en aankoop. Ook de levering was supersnel.
Elke keer bij cameraNu heb ik deze service !!!

Jaleesa 25-10-2018 Via de website gekocht

Top service

Onlangs ging er wat mis tijdens het bestelproces. Op een of andere manier is het niet doorgekomen dat de bestelling geleverd moest worden. Toen ik de mail kreeg dat de bestelling klaar lag, heb ik meteen terug gemaild of het toch kon worden verzonden, niks geen ge-maar, ''we gaan het vandaag regelen''! Kreeg dezelfde avond een telefoontje of ze de volgende ochtend de bestelling konden afleveren, dat noem ik nog eens service! Naast service hebben ze ook een ruim aanbod, je ziet bij veel winkels toch wel dat het aanbod niet zo groot is/vaak niet leverbaar.

Joffrey 25-10-2018 Via de website gekocht

Prima overzichtelijke web winkel

Hier enkele malen iets besteld op aanraden van mijn leraar fotografie cursus. Heel Holland fotografeert.
Alles overzichtelijk op de site. Prima en snelle levering. Goede prijs/kwaliteit.
Goed verpakt tijdens zending.
Als ik iets nodig heb inde toekomst dan bestel ik zeker hier.

RienF 25-10-2018 In de winkel gekocht

geweldige servive

Vriendelijke personeel. Je wordt keurig en vakkundig geholpen.
Ik koop ook veel online bij Camaranu, altijd wordt alle keurig op tijd geleverd, is er iets dan staat een prettige communicatie met dit bedrijf paraat.

Jasmijn 25-10-2018 Via de website gekocht

Snelle en goede service! Wat wil je nog meer?

De site is simpel in gebruik en binnen een paar minuten heb je een bevestiging/factuur in je mail van de zojuist gemaakte bestelling. De levering is snel waardoor wij er in dit geval meteen gebruik van konden maken! Het product was goed verpakt en precies zoals op de site beschreven stond. Snel en simpel daar houdt ik van.

Werti 24-10-2018 Via de website gekocht

Vakmanschap is meesterschap

Duidelijke telefonische informatie met betrekking tot beschikbaarheid van objectief. Gevolgd door mailing over status en verdere verloop van de bestelling. Vervolgens de snelle levering. TOP service!

Geldropenaar 24-10-2018 Via de website gekocht

Compact camera overtreft verwachtingen

Uitstekend snel reactie en levering hetzelfde dag als bestelling. De camera was beter dan overige kopers had gevonden.

Willem 24-10-2018 Via de website gekocht

Dikke voldoende in alle opzichten!

Overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site waardoor mijn keuze al snel bepaald was.
Daarnaast een zeer snelle en correcte levering zoals beloofd op de site.
Ook dik tevreden over de camera zelf. Kleine compacte camera die doet wat er over geschreven staat en voldoet dus aan al mijn wensen.
Een dikke 9 dus wat een 10 had kunnen zijn als er een extern kaartje bij had gezeten.
Dit alles maakt het voor mij niet moeilijk om een volgende keer opnieuw te kiezen voor CameraNu.nl.

Zaankanter Jan 24-10-2018 Via de website gekocht

Dichterbij de ouderwetse fotospeciaalzaak kun je niet komen!

Het persoonlijk contact met de webshop medewerkers is subliem! Hier zitten vaklui die meedenken in oplossingen! Diepgaande product kennis en geen opdringerig gedoe! En dat al jarenlang!

René 23-10-2018 Via de website gekocht

Simpel, duidelijk en snel.

De webshop is duidelijk en snel. Direct kunnen vinden waar ik naar op zoek was en de juiste accesoires werden ook nog eens gesuggereerd. Na de bestellinge duidelijke notificaties over de opvolging en orderverwerking. Dat is wel een geruststelling. Laat besteld en de volgende dag netjes geleverd. Ook de scherpe prijsstelling hielp om te kiezen voor cameranu.nl voor mij bestelling.

Franck 23-10-2018 Via de website gekocht

Een winkel die aan alle eisen ruimschoots voldoet !

Betrouwbare en zeer vriendelijke bereikbaarheid ( via GSM of email).
Perfecte retour service.
Zeker aan te raden!

Melanie B 23-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle levering!

Ik kocht het boek Classroom in a book, Adobe Photoshop vanuit België. Super snelle dienst na levering en zelfs bij betaling na 17u, kreeg ik mooi op tijd het boek de volgende namiddag toegeleverd. Topservice! In België gaat het zelfs bij veel online boekhandels trager... Wauw!

Withaar 22-10-2018 Via de website gekocht

Zeer tevreden.

Bij Cameranu.nl gekocht omdat deze site duidelijk en gemakkelijk is. Tevens de goedkoopste in mijn geval. De levertijd werd keurig aangehouden.

Tvdg 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitstekende, snelle service

De gebruiksvriendelijkheid, het overzicht van de website en de aanwezige producten voor de juiste prijs maken het continu aantrekkelijk om hier terug te komen.

Noor 22-10-2018 Via de website gekocht

Fijne en snelle service!

Mijn pakket was gelijk dezelfde dag klaar voor verzending en werd de volgende dag geleverd. Ik was helaas niet thuis maar daarna kreeg ik keurig netjes een mailtje met een nieuw bezorgmoment!

Jan Eggens 22-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

leuke winkel met veel keuze en deskundig personeel

Op internet kun je al je keuze maken en prijzen vergelijken , het leuke is , bevalt het gekochte niet , kun je het weer inleveren na 4 weken. Je koopt dus nooit 'een kat in de zak '

Paula 22-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige snelle service.

Ik had een Olympus 9-18 lens besteld met toebehoren . Direct reactie en de andere dag in huis. Communicatie via de mail over de aflevering ging fantastisch.
Ik ben zeer tevreden over camera.nu.

Okko 22-10-2018 Via de website gekocht

Goede service en snelle levering

Kom al jaren in deze winkel, zowel op Urk als via het internet.
Bellen met de klantenservice voor vragen is ook een antwoord krijgen. Ze draaien er niet omheen, zeggen wat het is.
Ook in de winkel op Urk krijg je goede antwoorden op je vragen.

Shir 22-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service! :)

Sinds kort ben ik bekend met CameraNu en men heeft nu al mijn verwachtingen weten te overtreffen. De website is gebruiksvriendelijk. Een bestelling plaatsen is zo gebeurd. Maar wat vooral fantastisch is; is de snelle service waarmee je het bestelde artikel in huis hebt. Namelijk, dezelfde dag nog! Uitstekende service wat mij betreft. :)
Over de winkel en het personeel ben ik eveneens te spreken. Vriendelijk, professioneel en nemen de tijd om de klant goed te helpen.

Caravan 22-10-2018 Via de website gekocht

Prima webshop

Ik heb deze webshop gekozen vanwege de service. Omdat ik een product wilde kopen dat niet direct leverbaar was hebben ze mij per mail op de hoogte gesteld van het moment dat het wel leverbaar was.
Ze hebben een heldere website.

Sanne Motza 22-10-2018 Via de website gekocht

Top service met veel gear kennis!

Ik kies bijna altijd voor cameranu voor de betrouwbaarheid, snelheid van leveren en een overall goede service.

Polina Vasileva 22-10-2018 Via de website gekocht

Er waren problemen met de bezorging die werden veroorzaakt door de incompetentie van het bezorgbedrijf. Daarom moest ik de klantendienst meerdere keren bellen. Wat ik echt leuk vond, is dat ze je bijna onmiddellijk met een medewerker verbinden, zodat je niet lang op de lijn hoeft te wachten. Het personeel was erg vriendelijk omdat mijn Nederlanders niet erg goed waren en ze waren meteen bereid om in het Engels te reageren. Omdat mijn levering werd vertraagd vanwege redenen die niet onder het toezicht van het Cameranunl team lagen, gaven ze me een kortingsbon voor 10 euro en ik denk dat dit erg professioneel is.

Baas 22-10-2018 Via de website gekocht

Denken in oplossingen.

Cameranu.nl heeft mij zeer netjes en professioneel geholpen.
Toen de post niet op de juiste dag aankwam heb ik een mailtje gestuurd dat er niet was geweest. Zij hebben direct contact gezocht met de bezorgservice die zij hadden ingehuurd.
Naar een week een beetje mailen aangezien Cameranu er ook niks aan kon doen dat de bezorger het pakketje kwijt was hebben ze mij zonder enige kosten een nieuwe opgestuurd en met een ander bedrijf. Volgende dag netjes het pakketje mogen ontvangen. Ik zeg dikke prima.

Jeroen 21-10-2018 In de winkel gekocht

Vriendelijk personeel

Ik was er tijdens de inruil weken en heb toen het minimale bedrag wat ik er voor mijn oude set had gekregen. Het personeel was vriendelijk en stond mij goed te woord.

Daan van der Vliet 21-10-2018 Via de website gekocht

Gekocht: Fujifilm XF 50mm f/2.0 R WR objectief Zwart

CameraNu was wéér de goedkoopste; èn met de huidige cashback actie heb ik voor een mooie prijs een super lens!! Netjes afgeleverd bij een 'pak je gemak' adres.

Koen 21-10-2018 Via de website gekocht

Camera nu weer schoon!

Mooi schoonmaak setje voor een nette prijs en ook nog eens uit voorraad lekker snel geleverd. Het setje is vooral compleet en handig. Jammer dat de bezorger het in de tuin gooide maar daar kan cameranu niks aan doen.

Suzanna 21-10-2018 In de winkel gekocht
urk

uistekend advies

Telefonisch goed bereikbaar. Aan de balie wordt geluisterd naar je vraag/ wensen en goed meegedacht. Alleen voor een amateur werd de informatie wel wat te snel verteld.

Niek 21-10-2018 Via de website gekocht

Geweldig bedrijf. Ik koop hier al jaren mijn protducten.

Geweldig bedrijf. Zeer kundige en vriendelijke mensen die je met goed advies kunnen helpen. Ik heb ook al diverse workshops gevolgd. Deze hebben mij telkens weer een stapje verder geholpen. Zij maken van fotografie een leuke hobby.

Danny 19-10-2018 Via de website gekocht

Vlotte verwerking aankoop en levering

Enkele malen reeds besteld bij CamerarNU.nl en telkens weer mijn goederen in de beste condities en binnen de termijn ontvangen . Als er al over een termijn mag gesproken worden. Alles op voorraad en binnen de 48uur in mijn handen . Zelfs in België . Dank u CameraNu team .

Jan 19-10-2018 Via de website gekocht

Acculader besteld

Acculader voor een Sony accu besteld. Een zeer snelle levering via post.nl, veilig verzonden middels handtekening bij ontvangst.

R. Maas 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Supersnel en vakkundig ter plekke gerepareerd!

Ik liep even binnen om te informeren of mijn videocamera nog gerepareerd kon worden. Ik werd naar 'Balie 13' gestuurd. "Uh-oh, dat belooft niet veel goeds", dacht ik nog. Maar na een tijdje achter te zijn geweest bleek dat ze mijn camera ter plekke al hadden kunnen repareren! Snel en vakkundig werd uitgelegd waar het defect zat en hoe ze het hadden gerepareerd. Ik had al een paar dingetjes uitgezocht om te kopen en de reparatie was eenvoudig dus kreeg ik 'm zo weer mee. Superservice!

Tom de Jongh 19-10-2018 In de winkel gekocht

Favorite Camerashop

Favorite camerashop, altijd de eerste waar wij voor onze spullen kijken.
Via het web een overzichtelijke website, snelle service en goede prijzen. Voor sommige vraagstukken kom ik liever naar de winkel toe, tot nog toe werd er altijd de tijd genomen om mee te denken. Laatste aankoop: Panasonic GH5.

M.F. Hansmann 19-10-2018 Via de website gekocht

Geweldige foto zaak

Cameranu is een geweldige fotozaak, die op fotografiegebied alles in haar assortiment heeft. De website is zeer overzichtelijk en gemakkelijk. Informatie per produkt is duidelijk en voldoende. Goede sevice en produkten worden goed verpakt. Altijd snelle levering.

Arend senior 19-10-2018 Via de website gekocht

Geen gedoe en een snelle levering. Prima tevreden

Zoals al eerder omschreven vind ik dit een prima zaak om fotografiebenodigdheden te kopen. Snelle levering...

Loes Heebink 19-10-2018 In de winkel gekocht

Je moet soms even wachten, maar dan krijg je ook wel wat!

Voor mijn reis naar IJsland heb ik nieuwe apparatuur en toebehoren gekocht en werd in alle rust met professionele aandacht geholpen. De adviezen waren duidelijk en toegespitst op mijn vragen en wensen. Ik ga vol vertrouwen op reis en hoop met goed beeldmateriaal terug te komen.

JKL 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goed advies bij aanschaf drone

Bij aanschaf van een compacte drone een goed en eerlijk advies gekregen betreffende mogelijkheden en noodzakelijkheden of echt overbodig. Daardoor een goede selectie tussen de drones kunnen maken.
Value for money. Geen extra dure drone aansmeren met allerlei mogelijkheden welke je toch nooit zal gaan gebruiken

Anton 19-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Goede service! (Ook bij aanschaf 2de hands apparatuur)

Fijne ongedwongen sfeer, het enige wat je goed moet realiseren is dat dit niet een winkel is waar je "even snel iets haalt"
Dit komt omdat er voor elke klant gewoon de tijd genomen wordt zelfs als er een 2dehands camera aangeschaft wordt.
(Het wachten is overigens ook niet vervelend met een lekker bakje koffie er bij en natuurlijk genoeg mooie dingen te bekijken)

Kortom, wil je goed advies en op een ongedwongen manier een camera kopen die goed bij je past dan is dit de place to be!

Annelien 18-10-2018 Via de website gekocht

Super snelle service!

Een nieuwe statief besteld en 24 uur later in huis! Zeer goede service en duidelijk communicatie. Eea werd netjes aangetekend verstuurd. Kortom ik ben zeer tevreden.

Jan-Pieter van Vree 18-10-2018 Via de website gekocht

Veel meer dan gedacht!

Ik koop al jaren camera's en -benodigdheden bij Camera-NU. Altijd tevreden. Dit keer zag ik de inruilweken toen ik op zoek was naar een nieuwe lens voor mijn EOS 7D. Mijn 28-13mm zoom was na 15 jaar versleten. Inruil leek me moeilijk en ging inderdaad niet meer. Maar, ik kreeg een offerte met daarin een extra korting op ene 18-135 mm zoomlens: de EF S 18-135 IS USM. Wat een prachtig ding! En wat een fijne service.

Roelof Jan 18-10-2018 Via de website gekocht

Uitmuntende service, zoals het hoort

Ik had eerdere ervaringen via deze website en ook nu was de service weer geweldig. Nadat ik de lens had ontvangen bleek deze niet helemaal naar tevredenheid te zijn. Ik ben beginner dus weet nog niet altijd helemaal wat ik precies moet hebben. Ik kon gewoon de lens terugsturen. Na ontvangst kreeg ik keurig een bericht van de dat de lens weer binnen is en goed was bevinden. Ik krijg mijn geld zsm terug.

kees uit Den Haag 18-10-2018 Via de website gekocht

Zo snel heb ik nog nooit meegemaakt

Ik heb deze shop gekozen,omdat er meer keus in sleepcovers bij hen is voor de bestelde E-readers. Andere leveranciers hadden na lang zoeken hooguit 1 kleur. Dat is lastig als we beide een E-reader meenemen op vakantie.
Ik had de bestelling na 12:00 gedaan, maar even voor 22:00 dezelfde dag kwam de bestelling al bij ons thuis.

J. van Wijk 18-10-2018 In de winkel gekocht
Urk

Na gedegen advies van een spottingscope is deze aangekocht.

Goed inzicht hoe je kunt zoeken uit de artikelen die je voor ogen hebt.
De webshop is gebruiksvriendelijk, daarnaast ontvang je een uitgebreid advies.
De afronding en facturering zijn overzichtelijk en blijven ook voor garantie bewaard in de winkel

Jeroen 18-10-2018 In de winkel gekocht

Weer erg prettig geholpen!

Ik zat met een aantal vragen met betrekking tot de inrichting van mijn studio. De moeite die wordt genomen om alles te laten zien (er gingen heel wat dozen open) en mee te denken over alternatieve mogelijkheden is buitengewoon prettig. Er werd echt uitgebreid de tijd genomen. Dat ze dan ook nog eens alles uit voorraad kunnen leveren is natuurlijk fijn.
Kleine attenties zoals een kop koffie erbij maken het de rit naar Urk helemaal waard.

HaraldL 18-10-2018 Via de website gekocht

Zo moet het!!

Ik ben lyrisch over CameraNU.nl... een geweldige (web)shop die je ook nog eens goed kan adviseren als je hulp nodig hebt in het maken van je productkeuze. Ik heb al een paar keer gebeld en mijn twijfels en vragen voorgelegd en heb supergoed advies gekregen. Verder is het assortiment zeer uitgebreid en leveren ze bijzonder snel. Kortom...ik ben enthousiast over CameraNU.nl en kan ze iedereen aanbevelen!

Han 18-10-2018 Via de website gekocht

Goede omschrijving en snelle levering.

De artikelen worden goed weergegeven en omschreven. You see en read what you get. Het bestelde werd snel en adequaat geleverd. Fijn om zo te "winkelen" en zal dit zeker weer doen. De keuze is reuze, daar kan de lokale fotograaf niet tegen aan (helaas).

Ger 17-10-2018 Via de website gekocht

Probleemloos aankopen

De levering van de bestelde twee verrekijkers was snel en probleemloos. Eén verrekijker teruggestuurd; al binnen een dag reactie en een soepele afhandeling. Compliment!

Henk 17-10-2018 Via de website gekocht

Ze doen, (bijna ??) alles voor je, perfect service!

Ik koop al meer dan 10 jaar bij Camaranu, Altijd goed geholpen, zowel online, als ook in de winkel. Kennis van zaken, én ze beantwoorden heel snel vragen per mail.
Voor mij dé enige zaak voor mijn foto apperatuur!
Ze verdienen eigenlijk een 10 , maar dat kan niet, vind ik, helemaal perfect bestaat volgens mij niet!