Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pilot1960 21-06-2012

Als vervanging voor de Olympus u-8000 zochten we een nieuwe onderwatercamera. Dank zij de duidelijke website en uitgebreide uitleg bij CameraNu.nl was de keus snel gemaakt.
Daarbij was CameraNu.nl ook nog het voordeligst, dus dat was dubbel geluk.
De camera was erg snel in huis en netjes verpakt, het was ook een toestel met Nederlands menu. Iets wat niet overal vanzelfsprekend is.
Al met al zijn we zeer tevreden met onze aankoop bij deze winkel.

Jan R1957 21-06-2012

Ik heb eerst nog gebeld. Ben daar prima geholpen. Heb toen via de site besteld. Maar dat liep aan het einde niet zo goed waardoor ik de lens wel 3 keer besteld heb. Ik heb daarop gebeld en daar heeft men pro actief twee van de drie bestellingen geanuleerd. Prima. Er is ook geleverd conform de beschreven verwachting (qua inhoud als tijd).

JC Bakker 21-06-2012

Goede overzichtelijke site, met scherpe prijzen. Levering de volgende dag werd waargemaakt. Top.

MatthijsKieskeurig 20-06-2012

Ik heb in de afgelopen twee weken al twee keer iets bij ze gekocht. Ze hebben concurrerende prijzen, het meeste van hun artikelen is op voorraad en het is heel fijn dat je je artikelen de volgende dag al in huis hebt, ook als je pas om 22:15 bij ze besteld. Daarnaast hebben ze een breed assortiment, en konden ze alles leveren wat ik zocht. Een aanrader dus.

Bram Schinkelshoek 20-06-2012

Prima productinformatie met een makkelijke manier aangevuld met extra mogelijkheden voor de camera. Prijzen klopten, geen achteraf verrassingen. Keurig en op tijd geleverd.

Komplimenten

Rudolfofo 20-06-2012

De bestelprocedure was duidelijk en simpel. De levering was,zoals beloofd de volgende dag. Ik brn hier zeer tevreden over

huugv 20-06-2012

handige site, goede, overzichtelijke vergelijkingsmogelijkheden. Logische "doorkliks" naar specificaties. Goede, transparante voorwaarden.

Knightsamoht 20-06-2012

Geweldige site met een héél uitgebreid assortiment. Van de goedkoopste compacts tot de duurste DSLR's, ze hebben het allemaal. En allemaal op tijd geleverd met alle volginfo die je kunt krijgen.

Telequip bv 20-06-2012

Voor de eerste keer zaken gedaan met camera.nu en op basis van de duidelijke website en productenoverzicht besloten om een bestelling te doen.
Belangrijk is dat website de thuiswinkel waarborg en kieskeurig goedkeuring vermeld hetgeen vertrouwen geeft.
Ik zal in de toekomst zonder voorbehoud zaken blijven doen met camera.nu

TjvG 20-06-2012

Snelle levering en je heb geen account nodig.
Camera was prima verpakt.
1 puntje van kritiek. er zijn webshops die deze camera aanbieden voor het zelfde geld maar dan met 5 jaar garantie.
Wat voor mij het belangrijkste besluit is geweest om bij CamerNU.nl te kopen is de service en snelle levering.

irene_ 20-06-2012

Ik heb een Nikon D3200 besteld. Binnen een dag had ik de camera binnen. Helaas was de camera na 20 foto's met geen mogelijkheid meer aan te krijgen. Ik heb hier melding van gemaakt en kreeg snel en netjes bericht dat ik de camera via antwoordnummer kon terugsturen (dus geen eigen verzendkosten). Ik heb toen besloten om ipv een d3200 een d7000 te bestellen. Het bedrag kon verrekend worden en als het goed is krijg ik morgen de d7000 binnen. Zowel via email als telefonisch erg klantvriendelijk en ze hebben mij goed geholpen. Ik raad cameranu.nl absoluut aan (zowel voor hun assortiment als hun service en bezorgtijd).

Caonscan 20-06-2012

Goede site, informatief. Geen bezorgkosten en laagste prijs. De volgende dag geleverd, precies volgens de aangegeven levertijd! Klasse.

Nutash Khosravan 20-06-2012

Onlangs heb ik de 'Rode Micro Boompole' en de 'Zoom H1 Handy Audio Recorder' aangeschaft via de webshop, die er naar mijn mening zeer overzichtelijk en modern uitziet, van CameraNU.

De producten werden zoals beloofd de volgende dag in zeer goede staat bij mij afgeleverd. De producten waren van goede kwaliteit en werkten prima.

Los daarvan is naar mijn mening de website zeer overzichtelijk, modern en functioneel. Tevens zijn de contactmogelijkheden van CameraNU ook op orde. Telefonisch, maar ook per mail, werd ik prima geholpen en er is duidelijk verstand van zaken.

Al met al ben ik dus zeer tevreden met mijn aankopen bij CameraNU en was dit niet de enige keer. Een betrouwbare én kwalitatieve winkel!

Mathijs85 20-06-2012

Prima prijs/ kwaliteit verhouding. Zeer snelle en keurige levering. Snelle antwoorden op gestelde vragen.
Overzichtelijke site, met een groot aanbod.

Kortom helemaal niets op aan te merken, ik geef het een gemiddeld cijfer van 9,5!

Aad 45 20-06-2012

Omdat de maat van de fototassen niet op de website stond, heb ik gebeld. Direct contact en ik werd binnen een uur teruggebeld met de maten.
Verder is de website prima ingedeeld en helder. Ook de info over de voortgang van de bestelling is helder en bevalt goed.
Ben je in de buurt, dan is de winkel een bezoek waard !

miekemv3 20-06-2012

Snelle verwerking van mijn bestelling. 's avonds om 22.15uur besteld en betaald en al de volgende dag in huis.
Alleen wel jammer dat als je denkt met een combi pakket goedkoper uit te zijn, dat dus niet waar is, je kunt de artikelen beter zelf los in je winkelwagen stoppen.
verder jammer dat jullie geen laagste prijs garantie hebben, ik heb het toestel nu een week, en 3 dagen later zag ik dat het toestel bij een andere webwinkel 12 euro goedkoper was.

Erzet63 20-06-2012

Duidelijke website. Diepte-info van producten dus daardoor goed te vergelijken.
Komen afspraak tav verzending helemaal na.
Eigenijk niets op aan te merken.

cammie81 20-06-2012

Duidelijke website, goede communicatie, zoals contact opname indien een artikel niet op voorraad, fijn orderstatus volgen en en snelle levering. Ben zeer tevreden.

Opa Japie 20-06-2012

Gebeld naar de winkel voor enkele vragen over dit toestel. Kreeg direct medewerkster aan de lijn die zonder doorverbinden duidelijke uitleg gaf, ook ivm bestellen en kleurkeuze.
's Avonds om 19.00 uur besteld, de volgende dag om 11.00 uur (!!) werd pakketje met toestel thuis bezorgd. Inmiddels naar volle tevredenheid foto's gemaakt. Vooral tevreden over binnen-foto's zonder flits maar ook met flits.

JF1966 19-06-2012

klasse geregeld, alle afspreken nagekomen, zelfs in cadeaupapier verpakt ivm vaderdag

HB 1972 19-06-2012

Perfecte levering. 's avonds half tien besteld. De volgende dag al bezorgd. En compleet. Zijn hierover zeer tevreden!

WillemSmit 19-06-2012

Overzichtelijke website, veel keuze, prima financiële afhandeling,duidelijke bevestiging van de bestelling, aantrekkelijke prijzen (incl. verzendkosten), snelle levering. Aanrader!

LJMF1 19-06-2012

Het product was na één dag reeds in mijn bezit. Het voldeed niet aan mijn verwachtingen. De afhandeling van de klacht verliep zeer correct, zonder kosten mijnerzijds

boomkamp 19-06-2012

goede afhandeling direct bericht van bestelling en perfecte bezorging op de aangegeven datum en zeer snel

marcob1972 19-06-2012

na lang zoeken uiteindelijk voor deze camera gekozen.
na vele reviews en verschillende webshops bezocht te hebben gekozen voor cameraNU.nl. Website zag er goed uit en vooral de info over de camera (filmpje)was echt top.
ondanks dat ze niet de allergoedkoopste waren(2 of derde plek) toch voor hun gekozen dankzij zeer goede berichten over hun op het web. Dat gelde niet echt voor de goedkoopste shops. Dus ik betaal dan liever 20 euro meer met een goed gevoel over de winkel dan het risico lopen op een vervelende miskoop.
Ben blij dat ik voor cameraNU.nl gelozen heb levering ging helemaal top kreeg gelijk een bevestiging van mijn bestelling en link om de zending te traceren via postnl. Zoals beloofd de volgende dag werd deze al aangeboden. Tot nu toe ook dik te vreden over de camera echt helemaal top.

tevredenklant19 19-06-2012

We hebben laat op de avond besteld en zoals beloofd was het gekochte artikel de volgende dag in huis.

Mennort 19-06-2012

Nadat ik 's avonds laat besteld had, werd de bestelling keurig de volgende dag afgeleverd. Helaas was er een onderdeel van de flitser beschadigd. Omdat ik deze de volgende dag al voor mijn werk nodig had, werd er een nieuwe flitser opgestuurd zodat ik deze kon omruilen en niet de hele set moest terugsturen.

Flitserset werkt naar behoren en heeft er alweer 20 shoots opzitten!

AMPfotos 19-06-2012

Door omwisseling werd er een ander pakket dan het bestelde afgeleverd. CameraNU laat dan de kosten en de moeite om alsnog de bestelde (en al betaalde) artikelen geheel aan de klant. Weliswaar is inmiddels het juiste pakketje geleverd, maar CameraNU vindt het niet nodig excuses voor de fout aan te bieden evenmin kan er een bedankje af voor de genomen moeite.

Tevreden Klant 66 19-06-2012

Overzichtelijke website.
Klantenservice snel en goed contact.
Zeer snelle levering en goed verzorgd.
Nog geen after sales maar die zal ongetwijfeld ook goed zijn.

J.R.2012 19-06-2012

De site is overzichtelijk, de verloopringen zijn via het zoek-veld te vinden (geen aparte verwijzing, jammer). De levering & snelheid van afhandelen is perfect, kan niet beter ;)

PeterWeingarten 19-06-2012

's Avonds om 22:10uur een camera besteld. De volgende dag om 13:30uur geleverd! Als dat niet snel is....

Larissa298 18-06-2012

Onlangs een rubberen zonnekap aangeschaft via CameraNu.nl. Werd goed op de hoogte gehouden van de levering en had het product al de volgende dag in huis. Deze werd netjes verpakt en goed beschermd bezorgd. Kortom: een snelle en betrouwbare service!

D.A.B. 18-06-2012

Deze keer ging het om een reparatie van mijn fototoestel.
Het is prima verzorgd met nog nadere toelichting per telefoon over de mogelijke keuzes bij de reparatie aanvraag.
Prima service en mijn toestel werkt weer.

Bert196 18-06-2012

Van te voren advies gevraagd per mail en snel antwoord gekregen op mijn vragen. Hierna besteld en betaald via de overzichtelijke site. Levering door Postnl ging ook vlot. Positieve 1e kennismaking met Cameranu.nl

JP13 18-06-2012

Prima service, snelle levering, en uiterst plezierig geholpen. Reageren ongekend snel en correct op mail.

Frits Versteegh 18-06-2012

Levering conform webshop belofte. Netjes op tijd product afgeleverd. Lekkere anonieme doos aan buitenzijde.

Gijssie1947 18-06-2012

Snelle beantwoording van pre-sales vragen Goede prijsstelling.
Maken waar dat voor 22.30 uur besteld het bestelde de volgende dag in huis is. Klasse !

Cesar79 18-06-2012

Erg makkelijke website om te bestellen. Ruime betaalmogelijkheden en product was zoals beloofd de volgende dag in huis (had zelfs na 21:00 besteld!!)

Hooyer 18-06-2012

Duidelijke website met goed filer.
Zondag avond besteld en betaald via I-deal, dinsdag in huis.
Alles compleet en goed werkend conform bestelling en verwachting.
Zo hoort internet shoppen te werken.

NKA 17-06-2012

Ik was op zoek naar een enigszins esoterisch (Amerikaans) product -- een schouderharnas (LockDown) voor een verrekijker van de merk S4 Gear. CameraNU.NL was een van de weinige die dit product in voorraad had. Na bestelling had ik hem binnen enkele dagen in huis. Prima service.

jslot22822 17-06-2012

Cameranu geeft mij een zeer betrouwbare indruk.
Vind hun website overzichtelijk en makkelijk.
Ook telefonisch goed bereikbaar, personeel weet waarover het praat.
Goed op de hoogte gehouden en de bestelling binnen 24 uur in huis

JDGriekspoor 16-06-2012

Snelle en goede levering, duidelijke site en je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

Henk Noorman 16-06-2012

Fijne camera met geheugenkaart en tas voor aantrekkelijke prijs.
Koop via website verliep duidelijk en makkelijk.
Per e-mail werd keurig de status doorgegeven van de levering.
In de avond besteld en de volgende middag al in huis (van Urk naar Alkmaar).
Kortom: tevreden klant.

klaver54 16-06-2012

Zondag middag later in de dag-rond 1600 u- eneloop besteld en woensdag in huis ,klasse ,zeer -veel- vertrouwde-n- fa .

Annette W. 16-06-2012

De accu's voor mijn Canon camera waren bij CameraNU.nl het goedkoopst daarom heb ik ze daar besteld. Ze geven de levertijd snel door en houden zich er ook aan. Omdat ik tijdens kantooruren niet thuis ben heb ik ze op mijn werk laten bezorgen. Heel fijn dat die mogelijkheid er is. Ik ben dus heel tevreden.

MartinNillesen 15-06-2012

Door een storing kon de iDeal afhandeling niet doorgaan. Hierdoor werd mij geen factuur gestuurd. Na een telefoontje met de aftersales werd alsnog de factuur toegezonden. Correcte afhandeling.

Varese2002 15-06-2012

De levering van de Epson scanner was blitz snel. Vrijdag 's avonds om ca. 22:00 besteld en afgeleverd op de volgende dag om ca. 12:00 uur. De scanner is werkelijk van een zeer hoge kwaliteit en bijbehorend gebruikgemaakt, welke eenvoudige scanners volledig achter zich laat. Geweldig apparaat. Minpuntje is wel de uiterst summiere documentatie die bijgeleverd is en de verouderde Mac software (OS X Snow Leopard) maar na wat zoekwerk bleek de Mac OS X Lion software te downloaden op de site van Epson. Het apparaat is echter topklasse, zoals ik al aangaf.

Peter.G 15-06-2012

Vrijdag om 22:20 besteld, zaterdag om 9:30 in huis.
Sneller kan volgens mij niet! Helemaal top!

Cools Brillen 15-06-2012

Snelle levering, goede telefonische ondersteuning. Heb momenteel ook een garantie geval lopen en wordt erg goed op de hoogte gehouden wbt de status.

Ga zo door!

Roos 6 15-06-2012

Slechts besteld na inzage side.Levering vlgs afspraak met gunstige prijs.Precies wat je verwacht.