Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pascal80 19-07-2012

De website is altijd goed bereikbaar en reageert goed. Het is makkelijk om een bestelling te plaatsen en te betalen. Vervolgens wordt de bestelling geheel conform afspraak geleverd. CameraNU is een vertrouwde webshop die zijn afspraken nakomt. Ik heb nog nooit problemen ondervonden met bestelling en levering via CameraNU.

Justice85 19-07-2012

Bij CameraNU heb ik een aantal jaar geleden mijn eerste camera aangeschaft, namelijk de Olympus e-510. Toen ben ik enorm goed geholpen en ook naar de winkel in Urk geweest, hier nemen ze echt alle tijd voor je om je zo goed mogelijk te helpen. Dit keer wilde ik een compact camera erbij en heb meerdere malen contact gehad telefonisch met medewerkers van o.a. CameraNU en ook nu ben ik het beste geholpen bij CameraNU! Bij CameraNU.nl heb ik uiteindelijk dus mijn aankoop gedaan, de Canon Powershot s95, dit keer dus via de website besteld en ik had 2 minuten voor half elf in de avond mijn bestelling gedaan en inderdaad de volgende dag werd mijn nieuwe camera al bezorgd! Ik had de combodeal besteld, de gehele bestelling was ook compleet! :D Ik ben dus (nog steeds) heel tevreden over CameraNu en ben blij met de duidelijke website, duidelijk een overzicht wat er op voorraad is ook, indien op voorraad en direct betaald, snelle levering!

iJohn 19-07-2012

Mooie site groot assortiment. Bestelling werd volgens afspraak geleverd goed verpakt in een extra omdoos.
De bestelstatus was goed te volgen middels de mailtjes van cameranu en de trackingcode van de post.
Jammer dat je niet met credircard kan betalen. Volgens mij is je product dan gelijk verzekerd.

rob daniels 19-07-2012

uitgebreid en goed assortiment. reageerde onmiddelijk op mijn verzoek om de bestelling op een bepaalde dag op te sturen zodat ik thuis zou zijn bij bezorging.
en dat is allemaal inderdaad gelukt :)

ladytruck3r 19-07-2012

Makkelijk te bestellen, overzichtelijke nette website, correcte snelle levering, goed product voor een aantrekkelijke prijs, kortom; ik ben meer dan tevreden, over zowel de service als het product :)

albsp 19-07-2012

Heel lang gezocht naar een goede en betaalbare documenten en negatieven / dia's scanner.
Besteld en wat schets mijn verbazing, de volgende morgen al in huis.
Zeer tevreden.

M.Borsten 18-07-2012

Tijdens het invoeren van mijn bestelling via de website ging er iets mis met het betalen, buiten de schuld van cameranu.nl. De volgende dag een telefoontje naar de administratie die goed bereikbaar was, en op mijn verzoek was binnen een minuut de bestelling van verzenden naar afhalen. Dit zonder commentaar maar gewoon correct afgehaald. Naar mijn mening klant vriendelijk en oplossings gericht.

Walthanas 18-07-2012

Ik heb deze camera voor mijn partner gekocht als aanvulling van mijn eigen DMC-FT3 (vrijwel identiek aan de DMC-FT4).

Aankoop via de website ging makkelijk, prijs was gunstig, werd de dag na de bestelling meteen verzonden en kwam goed verpakt aan.

CameraNu is een prima shop om zaken mee te doen, en ik zal hem voor een volgende aankoop zeker in gedachten houden.

Mr. Polskí 18-07-2012

De Webshop bied duidelijke omschrijvingen, product vergelijk opties en een intuitief "menu"
Bij de levering werd het pakket waarvoor op adres getekend moest worden doodleuk bij de buren achter gelaten wat voor een bestelling van een paar honderd euro geen fijn gevoel geeft "thanks postbode! NOT"
Verder blij met de aankoop.

Bram ten Hoor 18-07-2012

Product wordt snel en goed verpakt geleverd. Tevens brengt men geen verzendkosten in rekening en is het product tegen een zeer scherpe prijs geleverd.
Website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk.

Robfototoestel 18-07-2012

Mijn oog was gevallen op de CANON IXUS 230 HS en ik wilde die zo snel mogelijk in huis hebben, voor een zo laag mogelijke prijs. Aan de hand van deze criteria kwam ik via kieskeurig.nl op CameraNu.nl. De verwachtingen zijn mij betreft volledig nagekomen. Ik had de camera voor 22:30 besteld en de volgende dag waren ze aan de deur. Verder geen verzendkosten en een lage prijs voor het toestel zelf. Ik ben tevreden over CameraNu.nl

Marc Teurlings 18-07-2012

Website is overzichtelijk, jammer dat er geen artikelnummers bij staan. Informatie over levertijd is correct. Altijd direct contact gehad als ik ze belde. Levering was keurig op tijd conform bestelling. Informatie op de website was niet geheel correct en Cameranu.nl heeft me keurig gecompenseerd voor de verkeerde informatie en heeft direct de info op de site aangepast.
Uitstekende service.

johandemoorfotografie 18-07-2012

Het klepje van mijn batterij pack tbv mijn Sony flitser ging kapot.

Gebeld met klantenservice en direct een duidelijk antword; Stuur maar op.

Zo gezegd, zo gedaan en de dag na verzending had ik al een mail binnen met de boodschap dat ik gewoon een nieuwe batterij pack zou ontvangen.

Geen gedoe, geen vragen en geen kosten.

Gewoon een goede service en altijd een scherpe prijs!

Bedankt voor deze prima aftersales!

Digigraaf47 18-07-2012

Al jaren klant bij Cameranu,altijd correct behandeld.
De informatie op de website vind ik uitstekend,vooral door de extra informatie, en het door linken naar de fabrikant.
Altijd op tijd geleverd,op voorraad is ook werkelijk zo.
Helaas elders,anders mee gemaakt.
Ga zo door!

Annika89 17-07-2012

Ontzettend goede service. 's Avonds laat bestelt en direct de volgende ochtend zelfs al in huis, top! Ook nog een extra e-mail gekregen met antwoord op mijn extra schrijven bij de bestelling. Ik ben zeer tevreden over cameraNU.nl: het is ook echt NU bestellen, (bijna) NU in huis, een echte aanrader.

M. van't Verlaat 17-07-2012

Het is de tweede keer dat ik via de website een toestel heb gekocht. Alle benodigde informatie over het product is eenvoudig te vinden. Na aankoop heb je het product de volgende dag in huis! De combi-deals zijn super!

Jurcur 17-07-2012

Snelle levering en afhandeling, erg vriendelijke en behulpzame klantenservice. Ik wilde een product in de set gewijzigd en dit was met 1 e-mail geregeld.

foto 1971 17-07-2012

telefoon word direct opgenomen.
bestelde camera binnen een (werk)dag in huis in een degelijke verpakking
after sales nog geen gebruik van gemaakt

Richard Ev. 17-07-2012

Prachtig bedrijf met prima advisering, keurige en snelle levering met een zeer compleet assortiment.

Helaas bleek de geleverde camera uit de productieserie van de "verkleurende rubber grips" te komen.

(zie canon support onder belangrijke informatie http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/cameras/Digital_SLR/EOS_650D.aspx?faqtcmuri=tcm:16-948234&page=1&type=important).

Om nu toch snel over de camera te kunnen beschikken besloten om deze in overleg om te ruilen voor een ander exemplaar. De problematiek was bekend bij cameraNU.nl

Helaas bleek (thuis) na omruiling echter dat ook deze camera met hetzelfde euvel te maken had. Men bleek, ter controle, niet het goede (er staan 3 nummers op de doos) serienummer te hebben ingetoetst op de Canon website. De camera uit de doos halen had het goede nummer opgeleverd en had deze vergissing voorkomen...

Na enig aandringen werd er gezocht naar een goed exemplaar. Dat werd gevonden en na 2x naar URK rijden (250km) die dag eindelijk in het bezit van die felbegeerde EOS 650D.

Helaas blijkt dit exemplaar nu last te hebben van de andere bug: de computer herkent de camera als "Kiss X6i" in plaats van Canon "EOS 650D". Zie Canon support onder belangrijke informatie http://www.canon.nl/Support/Consumer_Products/products/cameras/Digital_SLR/EOS_650D.aspx?faqtcmuri=tcm:16-944271&page=1&type=important"

Canon geeft aan het te kunnen verhelpen: kosteloos in ongeveer 10 werkdagen.

M.a.w. CameraNU is overall prima. Erg jammer is het dat er voor mij veel tijd, extra kosten en moeite is gaan zitten in het oplossen van door Canon veroorzakte onvolkomenheden. Het ware mooi geweest als CameraNU dat zelf adequaat had opgelost alvorens de camera aan te bieden. Men was immers op de hoogte.
Pas dan hoor je als bedrijf tot de absolute top.

Annai 17-07-2012

Het verjaardagscadeau voor mijn zoon nog op de valreep besteld. Supersnelle service: meteen de volgende dag in huis. Prettige, overzichtelijke site, scherpe prijzen.

frata60 17-07-2012

Ik ben erg blij met de snelle en professionele afhandeling bij het bestellen van producten. Heb inmiddels meerdere goederen aangekocht via CameraNu.nl en dat is altijd op dezelfde prettige wijze gegaan. Als ik wat nodig heb, dan kijk ik het eerst op deze site. Ook het assortiment is groot en veelzijdig. Prima webshop!!

wibe 17-07-2012

Mijn eerste aankoop bij Cameranu.nl. Vooraf de reviews van het bedrijf beoordeeld. Gaf een positief beeld, dat helemaal is bevestigd. Duidelijke website met heldere voorwaarden. Complete levering binnen 24 uur. Vanwege onduidelijkheid m.b.t. enkele opties op de camera een e-mail verstuurd met vragen. Kort daarna door medewerkster gebeld, die mij per telefoon kort en bondig (ik met de camera in de hand) leidde naar de oplossingen. Geweldig!

Thijs040 17-07-2012

Prima, snelle levering. 's Avonds rond een uur of negen besteld en de volgende dag al geleverd. Verder een scherpe prijs. Duidelijke en overzichtelijke website.

Obi-Two-Kenobi 17-07-2012

Gekocht een Sony Cybershot DSC-H90
Internetshoppen zoals het hoort. Vandaag bestelt, morgen al geleverd, keurig verpakt en helemaal compleet, alles prima!!!!

Rini .Megens 17-07-2012

Keurige en vriendelijke website
alles met een volledige uitleg veel keus
goed geprijst goede berichtgeving via mail

TNS Media 17-07-2012

CameraNU.nl komt haar woorden na: "vandaag bestelt, morgen in huis". Verder houdt zij ondertussen de klant perfect op de hoogte. De website is erg overzichtelijk en alles valt goed te vinden via zoeken of het menu. Verzekeringsinfo wordt meteen aangeboden. Hoop nog jaren zaken met hen te doen.

Bre 16-07-2012

Snelle levering door Post.nl en goed verpakt. Alle bestelde artikelen uit voorraad geleverd. Per email word je prima en snel op de hoogte gehouden van je bestelling en de levering daarvan!

A.Niem 16-07-2012

Prima assortiment, en scherpe prijzen. Al een aantal keer producten bij Cameranu besteld. Altijd netjes en snel geleverd, tenzij het niet op voorraad is, maar dat zie je op de website.
Nog geen gebruik hoeven maken van de After sales.

Piet Sanders 16-07-2012

Op de website is alles zeer duidelijk aangegeven.
Van het zoeken tot aan specificaties en alles tegen een redelijke prijs.
De levertijd klopt precies.

C vd Brugge 16-07-2012

Overzichtelijke website, makkelijk zoeken, leuke aanbiedingen en altijd snel geleverd. Echt een verschil met andere webwinkels dat ik bij Cameranu.nl de volgende dag mijn bestelling geleverd krijg. Gewoon TOP!

lizalotje 16-07-2012

Overzichtelijke website. Handelen bestelling snel af. Binnen een werkdag geleverd in goede conditie.

Rogger 16-07-2012

Snelle levering, goed op de hoogte gebracht van veranderde order status. Helaas geen omdoos om de verpakking van het statief, anders een 10. Website is vrij basic maar geen probleem.

Sanxacobeo 16-07-2012

CameraNU.nl heeft een overzichtelijke en functionele site. Gebruiksvriendelijk. Leveringsbeloften worden waar gemaakt.
Contact opnemen (bereikbaarheid) en after sales (klachten bijv.) waren niet nodig. Prima site. Er zijn overigens sites meer die aan deze kwalificatie voldoen maar deze site had voor betreffend product een goede propositie.

Mibelle 16-07-2012

Goede service, zeer snelle afhandeling van de bestelling. Je wordt goed op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Duidelijke website. Goede prijzen!

B234 16-07-2012

Tijdens de bestelling "liep de website vast". Het betalen lukte niet.
Er werd onmiddellijk telefonisch contact opgenomen door de leverancier, die er zorg voor droeg dat het bestelde product omndanks het euvel van de website toch de volgende dag geleverd werd.
Geweldige service, sympathieke afhandeling en correcte levering. Daar kan een "gewone" winkel niet tegenop.

Johannes de Jong 16-07-2012

CameraNU was voor mijn beoogde camera de goedkoopste.
Had nog niet eerder zaken met hen gedaan. Maar op zondag besteld en dezelfde dag al de reactie gehad. Alles klopte met hetgeen op de website stond.
Zal zeker CameraNU bij vrienden en familie aan bevelen.

Jan v.d. staaij 16-07-2012

Een geweldig bedrijf. Website is zeer overzichtelijk en mocht er iets niet op voorraad zijn, dan kan je gewaarschuwd worden per e-mail als het er weer is. Genoemde bestelling was in 2 werkdagen in huis. Instalatie was een fluitje van een cent.

klant09 15-07-2012

Website is duidelijk over het aanbod producten, zodat de keus gemakkelijk kan worden gemaakt. Bestelling goed uitgevoerd en levertijd conform toezegging.

S441558 15-07-2012

Prima webshop. Bestelling zonder problemen binnen de opgegeven levertijd geleverd. Goed verpakt met veel karton/papier. Geen gebruik hoeven maken van de aftersales.

camernuhans 15-07-2012

Op zondag heb ik een rotattim snijmachine besteld waarvan ik dinsdag al het pakketje kreeg. Het bleek echter het verkeerde artikel te zijn, ik heb hierover gemaild naar cameranu.nl. Ik kreeg direct de verontschuldiging en de belofte dat het correcte product verzonden zou worden. Ik heb het verkeerde artikel terug gestuurd en het correcte ontvangen. Het is allemaal heel netjes en snel afgehandeld.

Anna41 15-07-2012

Snelle levering, na zeer duidelijke uitleg op website wat wel en niet handig is om erbij aan te schaffen.
Leuk zijn de pakketten die je kan bestellen met zaken bij je camera. Verder zeer duidelijk wat je van de producten kan verwachten en of ze direct leverbaar zijn of niet. En bij direct leverbaar kan je zelfs tot half 11 's avonds bestellen en de volgende dag in huis. Kortom geweldige leverancier/website/zaak!

Brahma 15-07-2012

De informatie was duidelijk, datgene wat op de website stond is exact nagekomen, het pakket is vlot gearriveerd en ik kon na twee dagen al aan de slag met mijn nieuwe aanwinst. De service en nakomen van afspraken nodigt uit om vaker gebruik te maken van de webshop.

Veel goede zaken ik ben erg blij met jullie :-)

Joop Mak 15-07-2012

Goede beoordeling, maar niet duidelijk was of er een SD kaart in zou zitten. En toen de camera bij mij binnen kwam, kon ik dus niet direct fotograferen.
En eveneens moest er nog een UV filter en zonnekap bij. Wellicht had cameranu.nl er op kunnen wijzen, dat deze accessoires apart moesten worden besteld.
Nu had ik 2 keer verzendkosten

Jee111 15-07-2012

Overzichtelijke website, goed bereikbaar. Na bestellen via de website is er snel duidelijkheid omdat er bijna meteen een e-mail kwam met een bevestiging van bestelling, en daarna een e-mail met bevestiging van betaling en meer informatie over de verzending. Ik had de camera na bestellen via deze site binnen 2 dagen in huis(en dat was omdat ik tijdens een weekend bestelde)dus een supersnelle levering!

H. Verhoeven 15-07-2012

Duidelijke, heldere website, ook telefonisch goed te bereiken en werd vriendelijk te woord gestaan. Goed advies gekregen, levering volgens afspraak, keurig optijd en goed verpakt. Kortom, Cameranu.nl is echt een aanrader!

Online shopaholic 14-07-2012

Ik werd via de email goed op de hoogte gehouden van de fase van de order. Zo ook met het doorgeven van het track And trace nummer waarna ik deze kon volgen op post nl. Prima en snel gegaan.

rvmaastricht 14-07-2012

Bestellen via de website gaat prima. De artikelen werden snel verstuurd. Helaas was de levering door PostNL wat minder nauwkeurig, 1e dag wel thuis maar toch niet geleverd. Volgende dag wel geleverd maar een uur na het aangegeven tijdvak.

sdf 14-07-2012

Eerst een adapter besteld, en per ongeluk het verkeerde huisnummer opgegeven online. Direct na mijn eerste mailtje kon dit zonder problemen worden opgelost, de bestelling werd keurig en snel geleverd. Toen bij kamera-express.nl een neopreen camera cover besteld, veel gedoe want de covers waren wel op voorraad op de website maar niet in de winkel. Cameranu.nl levert binnen 1 dag wat er op de website op voorraad is.

minputjes:
- ook bij dure producten nog verzendkosten betalen
- ietwat onoverzichtelijke website.

JDoorman 14-07-2012

Prima informatieve website met een duidelijke link naar de accessoires.
Na telefonisch contact duidelijke informatie en verwijzing naar de juiste
producten, kortom men heeft verstand over de zaken die op de site worden aangeboden.

nicolestroeken 14-07-2012

's avonds om negen uur besteld. de volgende dag in huis. Alles duidelijk en simpel. Snel qua betaling, levering en mail. Super tevreden.