Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

semperflora 07-07-2012

eerste maal in mijn leven online gekocht
dinsdag besteld en betaald , donderdag geleverd in Belgie.
een mailtje gestuurd met een vraag ,direct een antwoord
verwittigd bij verzending met een link zodat ik de zending kon volgen.
alles gekregen wat er bij moest zijn goed verpakt.
tevreden klient

Awassenaar 06-07-2012

Snelle levering, volledig conform voorwaarden en verwachtingen, zoals gepresenteerd op de website. Nette aflevering; goed verpakt, scherpe prijs.

BerryZ 06-07-2012

Zeer duidelijke site. Geen verborgen kosten of zaken welke je opgedrongen worden. Levering zeer snel om 20:45 uur besteld en de volgende ochtend om 10:00 uur geleverd!

Thexder1 06-07-2012

Hier wel leverbaar. Snelle levering Vrijdag om 19.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur in huis.

521506ho 06-07-2012

Duidelijke site, goede info. Extra service zou nog zijn per product een link naar de site van de fabrikant (zie bijv. site van de 4Launch Shop).
Winkel uitstekend te vinden. Bestelling afhalen (met mogelijkheid een kop koffie te drinken: perfect!) ging goed, al moest de medewerker de spullen nog wel in het magazijn opzoeken, hoewel ze de dag ervoor waren besteld.

Eric Orie 06-07-2012

De site is héél overzichtelijk en het zoeken uiterst simpel. Het product was op voorraad en werd derhalve al de volgende dag afgeleverd. De communicatie hierover en bijvoorbeeld de track en trace mogelijkheid worden hier zéér gewaardeerd. Ook de factuur is duidelijk.

Ronald Haacke 06-07-2012

Bestellen gaat heel erg soepel.
Bezorging de volgende werkdag ging prima.
Aandachtspunt:Pakje wordt aangetekend verzonden.Dit geeft aan dat de geadresseerde hiervoor moet tekenen.
Ik vind persoonlijk dat dit pakje niet bij de buren moet worden afgegeven.
In mijn geval is het toch goed gegaan,maar het is niet verstandig.

AMPfotos 06-07-2012

Door omwisseling werd er een ander pakket dan het bestelde afgeleverd. Inmiddels is het juiste pakketje geleverd, maar een en ander heeft wel geleid tot het nodige ongemak. Voor CameraNu was dit reden voor een zeer ruimhartige compensatie in de vorm van een cadeaubon.

Niko N. 06-07-2012

Tijdens de online bestelling lukte de betaling via IDeal niet. Na driemaal proberen even gebeld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd direct een e-mail gestuurd om de betaling alsnog te doen. De zending was de volgende dag al binnen. Uitstekend!

PaulKampman 06-07-2012

Enkele dagen geleden via de website van CameraNU.nl de LumoPro LP633 Umbrella Swivel + HotShoe adapter en een witte soft paraplu besteld. Ruime keuze in merken, maten en prijzen. Helaas bleek de paraplu van mijn keuze niet op voorraad maar middels contact via e-mail en telefoon werd snel een ander gelijkwaardig type gevonden en werd de bestelling meteen opgestuurd en de volgende dag geleverd. De zending was ook te tracken, dus we wisten ook precies wanneer er geleverd werd. De umbrella swivel is van uitstekende kwaliteit en ik ben er dan ook erg tevreden mee.
Al met al weer een uitstekende aankoopervaring bij CameraNu.nl

fotoschutter 06-07-2012

Het is mijn eerste ervaring met CameraNu.nl, maar zeker niet de laatste! Ik heb gebeld met diverse vragen en kreeg meteen de juiste links via mijn E-mail en kon daardoor gemakkelijk bestellen voor mijn camera. Wat ik ook SUPER vond is het feit dat mij nog niet eens de duurste producten werd aanbevolen, iets dat vele winkels nogal eens doen! Nee, er werd mij gewoon verteld dat een JJC zonnekap in kwaliteid net zo goed is, als het origineel van Canon, maar wel een stukje goedkoper. Ook de levering was snel en goed. Om een lang verhaal gewoon kort te maken......niets dan lof over jullie mooie winkel

liet0015 06-07-2012

In de avond om 8 over tien bestelt en het pakketje was de volgende dag netjes binnen. De website is iets minder goed dan de service. Niet heel overzichtelijk, te veel categorieën en het zoeken werkt ook niet zoals ik zou willen.

C.Willemsen 05-07-2012

Moest snel bestellen voor de cashbackservice over was.
Ging nog mis met betalen omdat ik te vroeg drukte in de haast, geen probleem, als nog geld over gemaakt en de volgende dag de zending ontvangen. Keurig netjes en goed te volgen via de tracking van de zending,nee, ze laten je niet in de steek bij Cameranu.nl. Bedankt!

ncox 05-07-2012

Duidelijke site met goede prijs. Voordeel was dat ze Sony partner zijn waar door ik extra korting kon krijgen op mijn producten. 's Avonds besteld en binnen 1,5 uur bevestiging dat het pakketje verzonden was; volgende dag in huis. Netjes verpakt, niets op aan te merken. Erg tevreden over deze webshop en zal zonder te aarzelen nogmaals durven te bestellen en deze shop aan te raden aan derden.

Dajana 05-07-2012

Zeer makkelijke bestellingsprocedure, om 22.15 besteld en de volgende ochtend om 12.00 mijn bestelling al binnengehad. De camera was bovendien ook nog het goedkoopst op CameraNu.nl. Top!

BVBE 05-07-2012

Prima site en zeer goede klantenservice en aftersales. Prima voorlichting en hulp bij schadeclaim ivm garantie. Zo wil je het als klant hebben, Top

Vakantiepret 05-07-2012

Duidelijke website.
We waren niet thuis bij aflevering, dus briefje door de
Bus. Morgen levering tussen 2 uur en half 4.
Wij fietsen, 1 uur thuis, kwam camera om kwart over 1.
Oeps, beetje vroeger dan beloofd, gelukkig waren we thuis.

Prima levering overigens. Savonds uur of 9 besteld, gelijk volgende
Dag al aan de deur.

name1934 05-07-2012

Toen ik de gondel wilde bestellen was hij niet op voorraad. Maar ik kon een sms-je krijgen, wanneer hij weer binnen was. Al snel kwam dit seintje binnen. Mijn bestelling plaatste ik om 22.20 uur. De andere dag kwam de gondel binnen om 14.15 uur. Fantastisch

klopstramalawi 05-07-2012

Fijne website, betrouwbaarheid, goede reputatie, gemakkelijke bestelling, goede prijs. Wat wil je nog meer? Ook prettig dat de belofte van datum van bestelling bekend is en nagekomen wordt!

Wim1982 05-07-2012

Nadat ik door de vele keuze aan camera s het bos niet zag heb ik via email een advies gekregen die was opgesteld nadat ik mijn wensen bekend had gemaakt. Super snelle reactie en goed advies! Tevens super snelle levering en niet te duur!!!

MarcT1976 05-07-2012

Overzichtelijke en eenvoudig te bedienen website met een goede zoekfunctie.
Veel mogelijkheden en je merkt dat men in deze winkel zeer kundig is op het gebied van camera's.
Zeer snel geleverd en uitstekend verpakt.
After sales nog niet nodig gehad maar gezien mijn eerste indruk ben ik er van overtuigd dat ook dit meer dan goed zal zijn.

Annelies1955 05-07-2012

Prima webshop, goedkoper dan elders. Snelle verzending.
Wel jammer dat er niet bij vermeld werd dat een geheugenkaartje los bijgekocht moest worden, dan had ik dat meteen meebesteld!

Rick 1967 05-07-2012

Via de webwinkel goede levering en in de winkel wordt je goed geholpen , en als je je bestelling in de winkel ophaald mag je eerst kijken of het bestelde objectief wel bevalt voordat je echt tot de koop overgaat. Ik kom er al heel lang en de service is nog steeds erg goed, daar kunnen een hoop andere winkels nog wat van leren.

Kees68 05-07-2012

Zoals altijd weer vlekkeloos verlopen. Prettige website met voldoende productinformatie. Vragen per mail worden eigenlijk altijd snel en afdoende beantwoord, bestelling wordt nog dezelfde dag verzonden. Kortom: een aanrader.

Ameky 05-07-2012

Op een heel duidelijke webside kon ik gemakkelijk mijn keus maken en was de bestelling zeer snelgeregeld. Die werd vervolgens uiterst snel en helemaal correct uitgevoerd.

EBlok 05-07-2012

Website is overzichtelijk en de filters zijn handig en goed bruikbaar.

Snelle levering. Goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.

Fabermann 04-07-2012

Zeer compleet, groot assortiment, kleine prijs. Heldere site, en de aanbevelingen zijn erg prettig.

akra 04-07-2012

Overzichtelijke website, goede prijs, snel bestellen, snel geleverd, goed op de hoogte gehouden, en als verrassing was het fototoestel ingepakt in een mooi kadopapier met strik! Klasse!

D H Prak 04-07-2012

De bestelprocedure gaat vlekkeloos. Het traject tussen bestelling wordt uitstekend begeleid. De aflevering is prompt: binnen 24 uur. De verpakking garandeert een smetteloze ontvangst. Kortom: zéér tevreden.

DA80 04-07-2012

sinds een tijdje de samsung wb850 in bezit, heb nog niet alles uitgeprobeerd, maar het toestel heeft genoeg mogelijkheden. super heldere foto's.
Er stond eerst een aanbieding op de site van het toestel, maar toen ik besloten had om het toestel te bestellen was de actie over, terwijl hij er een dag ervoor nog opstond. Toen met cameranu.nl gemaild en wat vond ik het super dat ze me de aanbieding nog 1x wilde aanbieden. echt super!!

Theo van Lith 04-07-2012

Ik ben zeer tevreden over CameraNu.nl en wel om de volgende redenen:
Camera besteld met LCD hood (passend accessoire vlgs website) en deze is 1 dag al geleverd. leuke camera maar de LCD hood paste niet.
Dit aangemeld via de website en mijn fout op een reparatie melding geklikt.
Telefonisch direct contact kunnen leggen en alles werd gecorrigeerd. Passende LCD hood was niet te leveren (- puntje website. In een email werd dit gemeld en hel geld werd teruggestort.
alle lof.
Daarom bij deze zaak ook een nikon flitser sb-700 besteld.
Wederom snel en goed verpakt geleverd.

EE1234 04-07-2012

Ik kon gemakkelijk mijn bestelling plaatsen. Ik heb van te voren nog telefonisch contact gehad over mijn aankoop en kreeg prima antwoord op mijn vragen. Verder was de levering gewoon in orde.

Coo013 04-07-2012

Prettige website met eenn eenvoudige wijze van bestellen. Snelle levering en indien product niet naar wens, dan is dit ook eenvoudig qua retourneren. De (financiele) afhandeling van de retournering is ook snel verzorgd.

erwin weerts 04-07-2012

goede en overzichtelijke site,bestel procedure is makkelijk,snel en nauwkeurig!
levering na betaling erg snel en netjes verzorgd,zeker een aanrader,hier ga ik vaker wat bestellen!bovendien hebben ze veel en op voorraad!
ook erg fijn,de lens die ik bestelde was goedkoper dan bij menig andere aanbieder! TOP!!!

Henk Buteijn 04-07-2012

Niet zo lastig natuurlijk, alles voldoet prima.....
Heel plezierige winkel/.webshop maar niet altijd de voordeligste.....
Wel veel deskundigheid en altijd goede adviezen, ook als het een keer niet in het voordeel van Cameranu.nl is.
Waardeer is zeer.
Geen minpuntjes? Ik heb inmiddels aardig wat nieuwe klanten aangeleverd en enige korting of bonus is toch niet gebruikelijk bij jullie.
Maar over het algemeen cijfer 8..... Kom graag bij jullie !

pinkie217 04-07-2012

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Via track en trace kon ik zien hoe laat de bestelling ongeveer bij mij thuis zou zijn. Dit klopt exact. Prima geregeld.

Kj-events 04-07-2012

Vrijdag besteld, maandag betaald ( België) en woensdag geleverd. Proper verpakt. Gewoon top!!!

bjtukker 04-07-2012

Goede website met veel informatie en redelijke prijzen en levering van het op voorraad zijnde artikel de volgende dag. Uitstekend!

chris-dkb 04-07-2012

Heb vorige week doordat mijn ouwe lens kapot was gegaan een nieuwe besteldt na t vergelijken op kieskeurig.nl bij en had m de vorige dag CameraNU.nl

Het bestellen ging vrij gemakkelijk de site lade alles lekker snel en zoals ik al zei de volgende dag had ik m thuis!!

Over de aftersales kan ik nog niet veel vertellen maar gezien de mail die ik kreeg of alles goed was gegaan met het bezorgen ga ik er vanuit dat als ik een probleem heb dat ik snel en correct word geholpen.

Eric-010 04-07-2012

Goede, overzichtelijk website. Concurrerende prijzen en alles binnen een week netjes en goed verpakt geleverd.

metvanderheijden 03-07-2012

ging prima en snel. er kwam antwoord op de vragen via de website. aflevering in de buurt bij de ah, lekker makkelijk en lang open

piwi44 03-07-2012

Ik had eerst een probleem met de betaling via creditcard maar na 1 belletje liep alles heel soepel. Levering was prima op tijd.

fotograafjeeee 03-07-2012

Mijn camera viel waardoor mijn Canon lens kapot ging. Toen hebben we savonds nog een Tamron lens bestelt en die werd de volgende dag al netjes geleverd! Ook was deze goed verpakt waardoor er geen schade tijdens transport kon ontstaan. En dat voor een mooie prijs van E159,95 en de lens werkt prima dus zijn tevreden!

M.J.H. 03-07-2012

Ik ben erg blij met mijn aankoop. De prijs was lager dan op een andere site, vandaar dat ik de keuze voor CameraNU.nl heb gemaakt. Aankoop was snel bij mij in huis, keurig! Al met al een erg goede service. Product zag er mooi uit en werkt naar mijn verwachtingen.

HuubH. 03-07-2012

Gewoon heel goed adres voor al je electronica: én een lage prijs én een goede bereikbaarheid ( had diverse malen contact gehad, ook om advies gevraagd red. ) én een tijdelijke actie met geen verzendkosten.

zie verder de beoordeelde bovenstaande aspecten.

M. Hazenoot 03-07-2012

Overzichtelijke website, wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling tot levering, track&trace is prettig. Bij het niet thuis zijn na bestelling de keuze om zelf een andere datum te kiezen / bij postpunt op te halen of bij buren te laten bezorgen.
Snelle levering. Geheel tevreden!

Welkenaamdan 03-07-2012

Heel prettig. Meteen na bestellen een bevestiging, melding van verzending en de volgende dag in huis! Top

David A 03-07-2012

Topservice. Ging van alles mis met mijn betaling door eigen toedoen, en hebben me erg
Goed geholpen. Uiteindelijk mijn brstelling weer gedaan en de volgende dag in huis

Super!!!!!!!!

Tot de volgende keer

Esther 72 03-07-2012

Ik heb de videocamera nu een paar dagen in bezit en ben er blij mee. Scherp beeld en mooie foto's. De service vooraf was ook super! Ik wilde graag een zwarte handycam, maar deze was uitverkocht. De witte variant liep ook hard. Twee weken lang zou CameraNu een witte voor mij vasthouden zonder vooraf te betalen, om de zekerheid te hebben dat ik niet mis zou grijpen. Na enkele dagen werd de zwarte alsnog geleverd. Super !

Bree1405 03-07-2012

CamaraNu.nl was enige die het product op voorraad had op dat moment. Heb rond 17.00 besteld en de volgende dag voor 10 in huis. Het pakketje was ook keurig verpakt.