AkenVeld 31-07-2012

Als grote liefhebber al diverse artikelen gekocht zowel via de site als op Urk.
Ik ben steeds weer onder de indruk van de kwaliteit van zowel het personeel als van de producten. 1 x was er iets kapot geleverd. Ik ben uitermate snel en correct geholpen. Niets dan lof dus.
Ga zo door!

Meemai 31-07-2012

De camera werkt prima, ik ben er zeer tevreden mee, maar dat is niet wat de 10 verdient.

De 10 zet ik neer vanwege de goede service die echt uitstekend was, ik had de camera en een Crumpler tas besteld, een dag later kreeg ik ze beide bezorgd. Dit was een woensdag, terwijl ik de camera zaterdag al nodig had! Helaas ontbrak er een schouder-strap aan de Crumpler, dus ik nam contact op met de klanteservice, een half uur later of nog eerder zelfs kreeg ik een mail terug dat ze de leverancier gevraagd hadden deze na te sturen. Zo ging er een dag voorbij en het was al Donderdag, toen ik kreeg te horen dat ik de schouder strap niet geleverd kon krijgen. Verdorie dacht ik, want ik kon het product niet terug sturen en dan een nieuwe kopen dan zou zaterdag al voorbij zijn! Dus ik legde mijn probleem voor en gaf aan welke tas ik wilde de klantenservice gaf mij een link waarmee ik de tas gratis zonder verzendkosten kon betalen! Daarna heb ik de Crumpler terug gestuurd in dezelfde doos, en al bij al had ik alles lekker op tijd!

Conclusie er kan een probleem voorkomen, maar het word netjes en heel goed gefixed stiekem vind ik mijn Sony tas nog leuker dan de Crumpler!

Richard Blaauw 31-07-2012

website ziet er goed uit af en toe een beetje onoverzichtelijk verder goed
de service was super ik had in de middag iets besteld en in de avond werd ik gebeld of ik maandag thuis was voor de levering van mijn bestelling met ongeveer een tijd hoe laat ze bij me zouden zijn..... door een file op de weg geheel buiten jullie om werd ik nogmaals gebeld dat ze iets later zouden komen of dit een probleem is .

after sales heb ik niet naar gekeken dus kan ik geen mening over geven.

carolienpl 31-07-2012

CameraNu is voor mij de ideale shop! Heel veel keus en uitleg op een perfecte website; is goedkoper dan veel andere anbieders; bestellen, betalen en de volgende ochtend perfect bezorgd. Als klant kun je niet beter behandeld worden!

G.L. Touset 31-07-2012

De website van CameraNu is goed gestructureerd.
Ze zijn telefonisch goed bereikbaar.
Het bestellen ging eenvoudig en vlot en het bestelde is de volgende dag in goede staat ontvangen.
Met aftersales heb ik nog geen ervaring, maar ik heb goede verwachting op basis van ons telefoongesprek.

Dave Timmermans 1988 31-07-2012

jvc gz-gx 1 is mijn bestelling. Duidelijke webshop met een gemakkelijk betalings systeem. Zeer snelle en nette levering. Kortom een aanrader!!

Dennis de Koning 31-07-2012

CameraNU.nl biedt een prettige webshop, ontzettend snelle levering.

Het product was degelijk verpakt en de informatievoorziening rondom de levering en verzending was uitstekend verzorgt.

Verder heb ik geen ervaring met aftersales, als dit net zo goed is als de orderafhandeling dan is CameraNU.nl een webshop zoals een webshop hoort te zijn!

Kortom: prima ervaring!

Gorbossie 30-07-2012

Snelle service. Uitstekende en duidelijke dienstverlening per telefoon. Geen poespas, maar correct, eerlijk, vriendelijk en snel. Je weet precies waar je aan toe bent.

Denn1s_ 30-07-2012

Niet de allergoedkoopste (eigenlijk maar een paar euro duurder), goede beoordelingen, geen verzendkosten en de volgende dag leveren (voor 22.30 bestellen) waren doorslaggevend.

Had na afleveren wat vragen over het product, volgende dag al keurig gebeld en toelichting gekregen, hulde!

bas 1234 30-07-2012

Besteld vd goedkoopste prijs. Zelfs 80 euro goedkoper dan bol.com. Net v 22 uur besteld en de volgende dag binnen. Super!

R Knoop 30-07-2012

s avonds besteld en de volgende dag al in mijn bezit
het kon niet sneller en ik hoefde de deur er niet voor uit
er kwam een mail hoe de verzending ging helemaal prima geregeld
ik ga deze manier ook aanbevelen

Leo_D 30-07-2012

Om 21.15 besteld en 11 uur later in huis!!
Sneller kan niet, de Printer werkt naar volle tevredenheid, installeren was vrij makkelijk.

A.Schouten 30-07-2012

Goed geholpen, zelfs na "sluitingstijd". Vanwege grote (vakantie)drukte toch nog aan de beurt gekomen. Camera voldoet aan al mijn verwachtingen

Marleen1979 30-07-2012

Vorige week een lensbaby composer pro besteld bij CameraNU.nl . Ik heb nog een mail met een vraag gestuurd en kreeg de volgende dag netjes antwoord. De juiste spullen zijn geleverd en voldoen aan mijn verwachtingen.

mavonk 30-07-2012

Er was een onduidelijkheid je op de website waardoor ik een accessoire besteld had die niet paste, ik heb contact opgenomen via de mail, kreeg de volgende dag antwoord.
op de site staat ook al een formulier voor dit soort situaties.
kon de accessoire terugsturen en kreeg snel mijn geld terug.

Andrej te Boekhorst 30-07-2012

Goede website: ik zocht een telelens bij mijn oude vertrouwde Olympus spiegelreflex camera en kon mijn weg naar dit product zonder problemen vinden.
Bestelling en levering verliepen vlekkeloos: ik werd goed geïnformeerd over de tijdspanne waarin mijn pakket zou arriveren, wat bovendien binnen prettig korte tijd het geval was. Ook bleek de lens zorgvuldig verpakt en had daardoor de verzending prima doorstaan.
Ook de after sales is uitstekend: het bleek nodig om de firmware van mijn niet meer zo nieuwe camera up te daten. Via telefoon en mail kreeg ik daarbij goede, prettige hulp.

Atalanta 1 30-07-2012

Kan zien wat ik wil kopen en of het aanwezig is in de zaak.
Mijn voorkeur is lekker zelf halen, je wordt er deskundig en vriendelijk geholpen!

wdocter 30-07-2012

Ideale website, veel keus, goede toelichting.
Levering niets op aan te merken, is nog sneller dan ik dacht!

Ed Voncken 29-07-2012

Overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle verzending door CameraNU.nl. Prima prijzen.

Enige minpuntje heeft te maken met PostNL; je moet steeds wachten op afhaalbericht PostNL, dus het pakketje wordt minimaal 2x tevergeefs aangeboden voordat je het zelf kunt afhalen. Een verzend-optie speciaal voor mensen die overdag werken zou ideaal zijn.

Gearex 29-07-2012

Kleine tegenvaller, bij zo een dure camera nog maar niet een klein SD kaartje er bij zo dat ik direct maar kon beginnen.
Nu na bestellen met nog wat extra materiaal er bij, moet er verzendkosten worden betaald.

Tommy32 29-07-2012

Na ff rond gekeken te hebben kwamen we op deze site uit! goed en duidelijk aangeven wat wel en niet op voorraad was. de prijs is ook goed en vaak goedkoper dan in de winkel.
Er ging wat fout in de levering maar dit is snel door cameranu veranderd.

kari2000 29-07-2012

Makkelijke en grote keuze in de webwinkel.
Erg snelle afhandeling van mijn bestelling.
Binnen 18 uur had ik mijn bestelling in huis.

shirls 29-07-2012

Snelle afhandeling. Na betaling meteen de nota per e-mail. Ook een snelle levering. Zeer tevreden

the Symbol 27-07-2012

Bij mijn zoektocht naar deze statieftas kwam ik bij Cameranu.nl terecht maar daar er drie verschillende (groottes) modellen van deze tas bestaan vond ik de prijzen wat vreemd. De grootste tas was goedkoopst, de kleinste had de middelste prijs en de vurig door mij gewenste (de middelmaat) was het duurst. Telefonische navraag leerde mij dat deze prijzen klopten maar de vriendelijke en behulpzame jongedam van Cameranu.nl kon mij een korting toekennen om mij qua prijs enigzins tegemoet te komen. Handig was daarbij dat ik gelijktijdig de bestelling telefonisch af kon handelen en mij per e-mail een Ideal-uitnodiging werd verstuurd. Even betalen en de bestelling was gedaan. Topservice!

gerritbest 27-07-2012

Ik had een sony converter 2.0 gekocht.
Na uren van expirimenteren bleek dat de converter niet bracht wat ik had verwacht.
Hij werkt prima op automatisch maar niet op handmatig.
Op mijn lens de sal 70-400 alleen handmatig ik kreeg het niet scherp.
Op maandag 23-7 terug gegaan naar cameranu.nl het probleem uitgelegd,alles inclucief de verpakking ingeleverd,en donderdag 26-7 had ik netjes mijn centen weer op de rekening staan.
Dat noem ik een prima 100% after sale van cameranu.nl.

quintfilms-events 27-07-2012

Het is altijd prettig producten te kopen via de website, deze is overzichtelijk en duidelijk. Ook word je goed op de hoogte gehouden van de verdere gang van zaken. Ik heb beide artikelen voor 22:30 uur besteld en betaald en de volgende dag werden ze via TnT post bezorgt.

thinge 27-07-2012

Voor de eerste keer iets besteld. Perfecte afhandeling. Duidelijke webshop, heldere uitleg over de transactie. Prima informatie na de aankoop en snelle levering. Eindelijk eens een website die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Waavoor dank.

OmelissaO 26-07-2012

Nadat ik een quick release plate was verloren kon de winkel waar ik de statief vandaan had alleen maar melden dat ze die niet konden leveren. Daarna hebben zij niet meer gereageerd op mijn vragen.

Daarna ben ik met het probleem naar cameranu gegaan, die boden gelijk een aantal mogelijke goed passende quick release plates aan. Binnen een week binnen (product was niet op voorraad en toch zo snel binnen). En gelijk eentje die perfect paste.

Over het product valt niet zo veel te zeggen, werkt top en is stevig! Maar ik ben erg blij met de goede service en adviezen die ik bij cameranu altijd krijg.

Ed Langer 26-07-2012

De levering liep zoals aangekondigd: de ene dag besteld, de volgende dag afgeleverd.
Omdat er iets mis ging met de werking van de powerpack, heb ik een mail gestuurd, die een paar uur later beantwoord was. Prima service.
Het loopt op rolletjes bij CameraNu.

Miep20 26-07-2012

Benodigde artikel was in combinatie met de verzendkosten goedkoper dan bij de andere camera sites en een snelle service/verzending. Alleen jammer dat Post.nl niet meer meewerkt aan een snelle bezorging.Prima website, duidelijk.

Marco van Eck 25-07-2012

Mijn nieuwe camera heb ik online gekocht bij CameraNU.nl.
Mijn keuze was gevallen op deze winkel door de goede reviews en zeer scherpe prijzen. Daarbij speelde de beloofde snelle levering ook mee.
Ik heb tweemaal e-mail contact gehad, op mijn e-mail berichten kwam vrij snel antwoord, al was het antwoord niet volledig, anders had ik een 9 gegeven.
Het bestelling en de levering zelf gingen perfect en zoals beloofd. E.e.a. was goed verpakt en werd netjes de volgende dag bezorgd op een afwijkend afleveradres.
De website krijgt een zeer goede beoordeling omdat deze volledig is met afbeeldingen, teksten en bruikbare filters. Alleen de snelheid van de website was niet altijd goed.
Geen aftersales nodig gehad, vandaar de keuze voor nvt.

Michel831972 25-07-2012

Gisteren om 21.00 uur besteld en volgende dag al in huis. super service. Goed telefonisch contact gehad.
Website is overzichtelijk. Bestellen gaat erg gemakkelijk eveneens als de betaling.
Bij Cameranu.nl koop ik graag nog een keer.

Rosa127 25-07-2012

Duidelijke website, goede service, bij storing tijdens ideal betaling automatisch bericht per email om alsnog opnieuw via ideal te betalen.

henkbaron7 25-07-2012

De lens werd 's avonds om 20.30 uur besteld via de website, waar hij ook direct op te vinden was. De volgende dag werd de lens al thuisbezorgd. Goede duidelijke website met goede zoekfunctie. Daarna nog een paar keer E-mailcontact gehad met Cameranu en kreeg direct daarop goede antwoorden terug.

belphegor 25-07-2012

De site is overzichtelijk.
De prijzen zijn redelijk scherp.
De levering is super snel.
Het product zat goed ingepakt.
De levering koste mij niks.
En het was de gratis verzending die mij overhaalde om het product bij cameraNU te bestellen en niet ergens anders.

WouterVuitA. 25-07-2012

Ging allemaal vrij vlotjes. een deal maken was helaas niet echt mogelijk. Uiteindelijk kreeg ik 13 euro korting ongeveer, maar daarmee zijn z eniet de goedkoopste. Probleem is: batterij is bij hun iets duurder, kit weer iets goedkoper, geheugen weer iets duurder...ja, zo blijf je bezig: ik ga ook niet bij alle supermarkten langs.
Dus gewoon de hele set bij hun gekocht, en werd snel om 1700 nog geholpen om de betaling te fixen zodat ik de volgende dag al de camera kon krijgen.
Al met al heel netjes en ik kan CameraNu zeker aanbevelen.

P.M. Goedhart 25-07-2012

Prima service, wou betalen via I-deal, ging fout vanwege een storing.
Even met het bedrijf gebeld, kreeg een mail waarin ik de betaling alsnog via I-deal kon doen.
Volgende dag voor 12 uur apparaat binnen, helemaal Top!

Jeroen Halbesma 24-07-2012

Alleen positieve feedback:
1) Accurate informatie op website, compatibility e.d.
Is onderscheidend van de comcurrentie.
2) Attente aftersales bij een foutieve aankoop
3) Correcte snelle terugstorting bij foutieve aankoop
4) Zeer snelle levering
5) Geen verplichting om account aan te maken
Chapeau!

Ingrid53 24-07-2012

Prima levering: de belofte waargemaakt; had om 21.20 een bestelling gedaan en inderdaad volgens de belofte "voor 21.30 besteld morgen in huis" de volgende dag geleverd.
Helemaal goed.

A.J.Evera 24-07-2012

de Service is heel goed.
Ik had ongeveer een jaar geleden op eigen indicatie een Wired remote (submerk) gekocht voor mijn D90 camera, dat beviel niet zo goed, ik mocht dit zonder een enkel probleem ruilen met bijbetaling van het (geringe) prijs verschil, dus de beloofde garantie van 2 jaar werkt echt bij cameraNU

Wendy Oost 24-07-2012

Ik ben heel erg tevreden!
Ik had via de site, die overigens mooi overzichtelijk en duidelijk is, een Canon EOS 550D + 18-55 IS + 55-250 IS besteld om af te halen in de shop in Urk. Ik ben de dag nadat ik dat had aangevraagd naar de shop gegaan. Het was heel gemakkelijk te vinden en het was ook een hele mooie winkel met aardige werknemers. Ik heb er mijn ogen uitgekeken, erg mooi.

De camera (in dit pakket) was trouwens een stuk voordeliger dan bij andere webshops/winkels en ik hoefde niet lang te wachten, want hij was gewoon op voorraad en ik kon heb gewoon reserveren en ophalen!

Over mijn camera ben ik ook erg tevreden!
Heb er nu al veel plezier van gehad!
Gewoon super. Bedankt ;)

Liesbeth62 24-07-2012

Voordat ik ging bestellen telefonisch overlegd over het product. Goed advies en eind van de middag besteld en volgende dag in huis. Heel prettig.

57rob 24-07-2012

duidelijke webshop met goede filtermogelijkheid
bestelproces verloopt soepel en diverse betaalmogelijkheden
bestelling dezelfde dag aangetekend verstuurd en de volgende dag in huis
Netjes verpakt dus onbeschadigd ontvangen

Jusdorange 24-07-2012

Alhoewel ik had gekozen voor 'pakjegemak' werd het pakketje toch thuis afgeleverd. Echter om 19uur savonds, dus ik was thuis. Wel keurig binnen 24 na bestellen en goed verpakt.
De lens zelf is fijn in gebruik en geeft een opmerkelijk goede kwaliteit voor de prijs die er voor betaald wordt. En voor mij een hoop gebruikersgemak doordat ik nu zelden lenzen hoed te wisselen.

kawa87 23-07-2012

Ik heb op CameraNu een Tanron lens besteld, maar deze was niet scherp genoeg.
Deze heb ik terug gestuurd met het verzoek deze om te ruilen voor een andere lens, de Canon 55mm 1.8.
Netjes De volgende dag een mail ontvangen dat deze binnen is bij hun en dat ze hem om gaan ruilen voor die andere lens en dat ik het verschil in kosten terug gestort krijg.

Het enige wat mij stoorde in dit proces is dat ik eerst verzendkosten moest betalen voor het terug sturen van de lens, en vervolgens weer verzendkosten moest betalen voor het versturen van het nieuwe pakket.
Ik heb dus in totaal 3 keer verzendkosten moeten betalen, vond ik ietwat overbodig.

Maar de service is top, lens keurig omgeruild zonder enkel probleem en ze hebben een snelle levertijd.

Loboyeslobo 23-07-2012

Zeer correcte afhandeling van bestelling, zelfs wanneer bleek dat de bestelde artikelen niet pasten op mijn toestel: na een korte e-mail uitwisseling, werd een deel van mijn betaling teruggestort; het andere artikel heb ik behouden. Ik hoop in de toekomst nog eens een bestelling te plaatsen, want ik weet dat ik te maken heb met zeer correcte mensen. Hartelijke groet!

wmeester 23-07-2012

Website is overzichtelijk en makkelijk product kiezen. In mijn geval heb ik niet gekozen voor een zgn combodeal maar het helpt wel bij het uitkiezen van de juiste produkten.
De voorraad status is actueel en mijn produkt kwam ook keurig de volgende dag thuis. Keurig verpakt. Snelle levering.

Bas van den Boom 23-07-2012

Ik ben geloof ik nog nooit zo onder de indruk geweest van een webwinkel als van CameraNU.nl Hun naam klopt ook enorm. Je bestelt een camera (of wat ook) voor 22.30, betaalt via iDeal en je hebt je spullen (mits op voorraad) de volgende dag in huis. Dat is (vind ik) nog niet eens het mooiste. Kort nadat ik de camera besteld, besloot ik nog wat accessoires te bestellen. Een onderdeel kon niet direct geleverd worden, omdat het niet op voorraad was. De volgende dag belt de klantenservice om te vragen of ik de 2 andere dingen alvast wilde ontvangen en dat zij, kosteloos, het laatste artikel zouden nazenden zodra het binnen was. Meestal zijn webshops erg onpersoonlijk, dat kan ik van CameraNU niet zeggen. En ze denken met je mee, erg top! Dikke vette aanrader dus!

MusicaStrada 23-07-2012

Via een fanatiek fotograferende collega heb ik het adres vam CameraNu doorgekregen met de mededeling dat het een uiterst betrouwbaar en goed georganiseerde winkel/ webshop is.Mijn Canon EOS 7D en lens heb ik in Urk opgehaald en daarna nog wat via de Webshop besteld voor 10 besteld en de volgende dag wordt het bezorgd. Tot en met heden ben ik uiterst tevreden en dat zeg ik niet zo snel (ben zeer kritisch)

Mamavan3schatten 23-07-2012

Supersnelle levering, ´avonds laat besteld, de volgende dag rond 12 uur in huis. Scherpe prijs. Camera kwam goed verpakt aan. Uitstekende webshop, overzichtelijk, er worden praktische combinaties aangeboden. Je loopt gemakkelijk door je bestelling heen en kunt eenvoudig betalen via iDeal.