Harm75 01-07-2012

Snelle levering? Daarnaast via de mail regelmatige update gehad over de status van mijn bestelling. De prijs van het artikel is zeer scherp.

ducodas 01-07-2012

zondag besteld en dinsdag geleverd. alles keurig en compleet. prima hoor.

zwollerob 01-07-2012

Super winkel gewoon, erg netjes en professioneel. Altijd een goede levering en support gehad.

Zeker een winkel waar ik nog vaker zal komen

MariJo 01-07-2012

Het lukte niet mijn IDeal betaling te doen, heb 7 pogingen gedaan, dus 7 keer een camera besteld.
Via een gestuurde link door cameranu.nl lukte de betaling wel.
Ik kreeg een bevestigingsmail en tevens, zonder te hoeven vragen, bevestigingen dat de andere bestellingen waren gannuleerd. Ik werd vervolgens goed geinformeerd over verloop van mijn bestelling.

Remi K 01-07-2012

we vonden vrij snel precies wat we zochten en zijn er héél content mee. het kwam ook erg betrouwbaar over, veel updates van aankoop en verzending.

petertje45 01-07-2012

super vlot en correct geleverd!
Vrijdag in de namiddag besteld en betaald en op zaterdagochtend al geleverd.Wie doet ze na?
Toppie

Jelguris 01-07-2012

Snelle bezorging en geen problemen met het retourneren van twee lenzen die ik verkeerd had besteld.

Korver Media 01-07-2012

Artikel snel gevonden op de website, heldere omschrijving en goede check-out via de winkel. Aankoop vervolgens snel thuis ontvangen. Kortom: soepel en goed.

J van Loosbroek 01-07-2012

Camera was netjes ingepakt in een stevige doos en de volgende dag afgeleverd. Bij verscheidene andere was de camera niet op voorraad en was er een lange wachttijd. Bij cameranu.nl was ie wel op voorraad en de volgende dag al bij mij aangeleverd.

janssen1946 01-07-2012

Op de website heb je een goed overzicht en goede detaileringen. De bestelling met de opvolging is zeer goed.

annie H. 01-07-2012

Overzichtelijke website.Zeer snelle levering.Telefonisch ook goed bereikbaar .

Graadje 01-07-2012

De in eerste instantie bestelde beschermkap paste niet. Hierover gebeld en binnen 2 dagen geruild voor andere beschermfolie. Dit verliep perfect.

liesje_s94 01-07-2012

Ik heb de lens op internet besteld en kon invullen dat ik hem in de winkel ophaalde zodat ik geen verzendkosten hoefde te betalen. De service in de winkel is uitstekend. Je wordt zo geholpen en je krijgt duidelijk uitleg over je product.

nomme 30-06-2012

Kodak playsport telefonisch besteld. Had een paar vragen en ben zeer goed geholpen. De levering was ook snel. Ben zeer tevreden en zou volgende keer weer bestellen via telefoon.

Rick2000 30-06-2012

Na een teleurstellende ervaring met een draadloze trigger voor Strobist (jjc-tf-t2 die niet op mijn camera paste, heb ik gebeld met Cameranu.. Kon hem omruilen en heb toen een Yongnuo ST-E2 gekocht..

Jammer van de 2 uur rijden, maar uiteindelijk toch goed afgelopen...

S.M. Siebum 30-06-2012

Goede service en snelle afhandeling van de klacht. Zoomlens defect (herstelkosten na 3 jaar deels onder coulance van Canon), maar dankzij CameraNu/ TechRepair nu weer prima werkend. Top service!!!

SilviaB 30-06-2012

De prijzen van cameranu.nl zijn veel voordeliger dan in de winkel. Ook heb je het aangekochte product binnen enkele dagen in huis. En tevens geven ze ook de gewone garantie. Super dus!

Jurriaan Luksch 30-06-2012

Een cameratas gekocht van Panasonic / Lumix.

Echter was hij te klein en Cameranu.nl heeft alles keurig netjes afgehandeld en mijn geld terug gestort!

Dit zijn dus ook de dingen die belangrijk zijn om te weten. Ook al is het niet goed ze behandelen de klant zoals het hoort!

Top Top Top

Rik Zweers 30-06-2012

Ik heb mijn D1000 Nikon pok bij uw zaak gekocht,
Prima voorlichting en service!
Nu een telezoom gekocht! Snelle levering uitsteke nd verpakt.
Lens inmiddels uitgeprobeerd werkt uitstekend.
Tip: geef aan dat de lens geleverd wordt zonder foudraal of etui.

i.nienhuis 30-06-2012

De cameralens werd na 2 dagen bezorgd door hun eigen courier. De avond er voor werd er door cameranu.nl gebeld met de tijd waarop de volgende dag bezorgd zou worden. De lens werd de volgende dag keurig op de afgesproken tijd geleverd.

gab121 30-06-2012

Snel, accuraat, website met goede info en logische structuur.

t2438 30-06-2012

supersnelle levering .
betaling via ideal verliep niet zo als het moest .
na de laatste invulling werd de verbinding verbroken en moest je via email de gegevens weer invullen .
de eerste bestelling verliep echter probleemloos .
bezorging verliep gewoon goed .
een aanrader dit bedrijf

Mons 30-06-2012

Overzichtelijke website en gemakkelijk te bestellen. Voorwaarden en andere informatie zoals betaalwijzen en verzendkosten eenvoudig op te zoeken. Levering volgens opgegeven termijn. Alles prima in orde.

Joest76 30-06-2012

Een duidelijke, complete en overzichtelijke website. Bestelling gedaan en door Cameranu.nl keurig op de hoogte gehouden van de stand van zaken d.m.v. email. Pakketje was er de volgende dag. Prima service!

valk53 29-06-2012

Duidelijke website en beloftes worden waargemaakt

ZetW 29-06-2012

Zoals beloofd binnen een dag ontvangen. Overzichtelijke website met heel veel keus. Ik vind de verzendkosten wel vrij fors, maar omdat de artikelen zelf scherp geprijsd zijn ben je hier toch vaak voordeliger uit. Op de site staat ook veel informatie en een (fysiek) adres en telefoonnummer.
Ziet er allemaal erg betrouwbaar uit.

Sebastiaan Kam 29-06-2012

Ik was verbaasd dat ik tot 22:30 kon bestellen om dezelfde dag nog mijn bestelling in ontvangst te kunnen nemen. Cameranu heeft scherpe prijzen, mooie acties en een geweldige bezorgregeling. Erg tevreden en zal in de toekomst nog vaker aankopen gaan doen.

lemontrees 29-06-2012

Goede prijs, snelle levering. Telefonisch keurig en snel geholpen toen Ideal afbrak in de betaling.

Dennnnis 29-06-2012

Goede prijs, snelle levering. Vrijdag om 21.30 besteld, zaterdag om 13u binnen!

bertvw 29-06-2012

CAMERANU.NL belooft wat ze schrijven, geven een buitengewone klantenservice, hebben een uitmuntende dienst klantopvolging, en last but not least, leveren heel snel van uit het hoge Nederland naar België, wat een service, daar mogen veel internetbedrijven een voorbeeld aan nemen.
Voor service klantopvolging en levering : gewoonweg 10 op 10 !!!
Echt toppie deze onderneming ! Zeker een aanrader voor iedereen die goedkoop maar ook met een uitstekende klantenservice wil te maken hebben.

Een zeer tevreden klant van CAMERANU.NL

ANTOON Grislo 29-06-2012

Bestelling was aanbieding via advertentie in blad Kampioen.Werd vlot na 1 dag afgeleverd , maar het pakket was onvolledig ( tas en geheugenkaart ontbraken)
Na 1 telefoontje werd de rest keurig en weer binnen 1 dag nageleverd

Trijntje51 29-06-2012

De website is prima overzichtelijk.
De aflevering door koerier is mijn keuze geweest bij een paar afleveringen en daarbij is de service optimaal, ben heel erg tevreden met de gehele procedure van begin tot eind bestelling.

Christel40 29-06-2012

Het was eenvoudig te vinden wat ik zocht, vergelijking met andere lenzen mogelijk, direkt na betaling verzonden.

R Kimmelaar 29-06-2012

Al een aantal jaren naar volle tevredenheid klant bij CameraNU.nl. Scherpe prijzen, bijna alles op voorraad en vlotte levering.

Tukkerman 29-06-2012

Supersnelle levering. Vrijdagmiddag besteld en zaterdagochtend al binnen.

Ton C. Kroon Fotografie 29-06-2012

Uitstekende service en goed overleg met de klantenservice nadat ik een niet passende speedring had besteld. Prima afgehandeld, vlotte en kwalitatief goede service. Zoals het hoort!

Rob174 29-06-2012

De levering was snel en zoals afgesproken. Waarom er bij levering geen tien staat is om de volgende reden:

De drie artikelen zaten in een veel te grote doos. Wanneer de maat van de verpakking beter afgestemd wordt op de inhoud van het pakketje, is dit beter voor het milieu, de afval stapel wordt verkleind en de postbode kan meer pakjes meenemen en dus zijn er minder transportbewegingen nodig.

Maar ondanks dat, snel geleverd, en de artikelen voldoen aan mijn verwachtingen.

Desiree111 29-06-2012

Duidelijke website met voldoende informatie over het product.
Snelle levering met informatie mails betreffende de status van de bestelling en verzending.

Veertje53 29-06-2012

's Avonds besteld en betaald en inderdaad de volgende dag al in huis. Echt super snel!

Eric van der Heijden 29-06-2012

Uitstekende info op Website en perfecte snelle levering - geen verassingen - Goeie scherpe prijzen -Super !

Rutte 29-06-2012

De site is overzichtelijk en ook de informatie van de producten staan uitgebreid vermeld. Wij hadden s'avond rond 9 uur besteld en hadden het inderdaad de volgende dag in huis. Alles netjes verpakt en alles compleet.

Dilis 29-06-2012

Op basis van een radio commercial getriggerd om een Canon camera bij Cameranu.nl te kopen. Zoeken op de site is wat lastig navigeren, maar de bestelprocedure/afhandeling was super efficient. Erg blij met onze aankoop en mijn keuze voor cameranu.nl

Niels8188 28-06-2012

Ik heb kort geleden via Cameranu.nl deze verrekijker gekocht.
Het bestellen en ontvangen van deze aankoop verliep erg goed en snel. De webshop waar ik deze verrekijker heb gekocht is erg overzichtelijk en de specificatie's erg duidelijk.
In het kort, Top product en een top Webshop!

Tom Manse 28-06-2012

In de webshop kuin je makkelijk vinden wat je zoekt,
de winkelwagen is gemakkelijk te vinden en het afrekenen is met iDeal een fluitje van een cent.
Mijn bestelling deed ik rond 17.00 uur en de volgende dag om 15.00 uur werd mijn bestelling afgeleverd.

Elzen 28-06-2012

Ik had en vraag over het product en kreeg zeer snel telefonisch contact en een snel en helder antwoord.
De bestelling was binnen 1 dag binnen zoal beloofd. Echt super service en scherpe prijs.

Sjaak 54 28-06-2012

Heb savonds om 20 uur besteld en twee dagen is het bezorgd . Verder ben ik dik tevreden over de bereikbaarheid ,beschikbaarheid en afhandeling. Het is ook fijn dat je het product via je mail kunt volgen . En er wordt op een paar uur nauwkeurig aangegeven wanneer het wordt bezorgd.

Paulux 28-06-2012

Overzichtelijke website, met duidelijke omschrijvingen

Ook worden er geen grappen gemaakt over de leverings tijden savonds om 22:15 bestelling afgerond en betaald (iDeal) en dag erna het product in huis!!
natuurlijk alleen mogelijk met op voorraad producten

fijne mails over status met link naar verzend gegevens

goede winkel imho

Familie Krul 28-06-2012

Gisteren om 20 uur besteld en vandag om half 1 al aan het fotograferen met de nieuwe lens. Top service van Cameranu.nl!

D. Kok 28-06-2012

Het zoeken naar producten is soms wat omslachtig als je niet precies weet wat voor product je wil hebben. Voorbeeld: cameratassen. De andere aspecten zijn prima verzorgd. Helaas al twee keer gebruik moeten maken van de reparatieservice voor mijn Sony hx9 v, maar alles is prima afgehandeld. Niet altijd is alles voorradig in de shop. De electronische zoeker voor mijn Sony NEX kon ik tenminste niet vinden. Jammer, want anders zou ik deze zeker bij Camera NU hebben gekocht.

Case66 28-06-2012

CameraNu.nl heeft een duidelijke en prettige site. Het hele bestelproces is duidelijk en eenvoudig. De bevestigingsmails zijn ook goed. Fijn dat er meteen een tracking bij zit waardoor je zending goed kan volgen. Snelle levering is altijd een plus!
De geleverde lens is overigens ook top.