Deze score is berekend op basis van 2385 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

EE1234 04-07-2012

Ik kon gemakkelijk mijn bestelling plaatsen. Ik heb van te voren nog telefonisch contact gehad over mijn aankoop en kreeg prima antwoord op mijn vragen. Verder was de levering gewoon in orde.

Coo013 04-07-2012

Prettige website met eenn eenvoudige wijze van bestellen. Snelle levering en indien product niet naar wens, dan is dit ook eenvoudig qua retourneren. De (financiele) afhandeling van de retournering is ook snel verzorgd.

erwin weerts 04-07-2012

goede en overzichtelijke site,bestel procedure is makkelijk,snel en nauwkeurig!
levering na betaling erg snel en netjes verzorgd,zeker een aanrader,hier ga ik vaker wat bestellen!bovendien hebben ze veel en op voorraad!
ook erg fijn,de lens die ik bestelde was goedkoper dan bij menig andere aanbieder! TOP!!!

Henk Buteijn 04-07-2012

Niet zo lastig natuurlijk, alles voldoet prima.....
Heel plezierige winkel/.webshop maar niet altijd de voordeligste.....
Wel veel deskundigheid en altijd goede adviezen, ook als het een keer niet in het voordeel van Cameranu.nl is.
Waardeer is zeer.
Geen minpuntjes? Ik heb inmiddels aardig wat nieuwe klanten aangeleverd en enige korting of bonus is toch niet gebruikelijk bij jullie.
Maar over het algemeen cijfer 8..... Kom graag bij jullie !

pinkie217 04-07-2012

De ene dag besteld, de andere dag in huis. Via track en trace kon ik zien hoe laat de bestelling ongeveer bij mij thuis zou zijn. Dit klopt exact. Prima geregeld.

Kj-events 04-07-2012

Vrijdag besteld, maandag betaald ( België) en woensdag geleverd. Proper verpakt. Gewoon top!!!

bjtukker 04-07-2012

Goede website met veel informatie en redelijke prijzen en levering van het op voorraad zijnde artikel de volgende dag. Uitstekend!

chris-dkb 04-07-2012

Heb vorige week doordat mijn ouwe lens kapot was gegaan een nieuwe besteldt na t vergelijken op kieskeurig.nl bij en had m de vorige dag CameraNU.nl

Het bestellen ging vrij gemakkelijk de site lade alles lekker snel en zoals ik al zei de volgende dag had ik m thuis!!

Over de aftersales kan ik nog niet veel vertellen maar gezien de mail die ik kreeg of alles goed was gegaan met het bezorgen ga ik er vanuit dat als ik een probleem heb dat ik snel en correct word geholpen.

Eric-010 04-07-2012

Goede, overzichtelijk website. Concurrerende prijzen en alles binnen een week netjes en goed verpakt geleverd.

metvanderheijden 03-07-2012

ging prima en snel. er kwam antwoord op de vragen via de website. aflevering in de buurt bij de ah, lekker makkelijk en lang open

piwi44 03-07-2012

Ik had eerst een probleem met de betaling via creditcard maar na 1 belletje liep alles heel soepel. Levering was prima op tijd.

fotograafjeeee 03-07-2012

Mijn camera viel waardoor mijn Canon lens kapot ging. Toen hebben we savonds nog een Tamron lens bestelt en die werd de volgende dag al netjes geleverd! Ook was deze goed verpakt waardoor er geen schade tijdens transport kon ontstaan. En dat voor een mooie prijs van E159,95 en de lens werkt prima dus zijn tevreden!

M.J.H. 03-07-2012

Ik ben erg blij met mijn aankoop. De prijs was lager dan op een andere site, vandaar dat ik de keuze voor CameraNU.nl heb gemaakt. Aankoop was snel bij mij in huis, keurig! Al met al een erg goede service. Product zag er mooi uit en werkt naar mijn verwachtingen.

HuubH. 03-07-2012

Gewoon heel goed adres voor al je electronica: én een lage prijs én een goede bereikbaarheid ( had diverse malen contact gehad, ook om advies gevraagd red. ) én een tijdelijke actie met geen verzendkosten.

zie verder de beoordeelde bovenstaande aspecten.

M. Hazenoot 03-07-2012

Overzichtelijke website, wordt goed op de hoogte gehouden van bestelling tot levering, track&trace is prettig. Bij het niet thuis zijn na bestelling de keuze om zelf een andere datum te kiezen / bij postpunt op te halen of bij buren te laten bezorgen.
Snelle levering. Geheel tevreden!

Welkenaamdan 03-07-2012

Heel prettig. Meteen na bestellen een bevestiging, melding van verzending en de volgende dag in huis! Top

David A 03-07-2012

Topservice. Ging van alles mis met mijn betaling door eigen toedoen, en hebben me erg
Goed geholpen. Uiteindelijk mijn brstelling weer gedaan en de volgende dag in huis

Super!!!!!!!!

Tot de volgende keer

Esther 72 03-07-2012

Ik heb de videocamera nu een paar dagen in bezit en ben er blij mee. Scherp beeld en mooie foto's. De service vooraf was ook super! Ik wilde graag een zwarte handycam, maar deze was uitverkocht. De witte variant liep ook hard. Twee weken lang zou CameraNu een witte voor mij vasthouden zonder vooraf te betalen, om de zekerheid te hebben dat ik niet mis zou grijpen. Na enkele dagen werd de zwarte alsnog geleverd. Super !

Bree1405 03-07-2012

CamaraNu.nl was enige die het product op voorraad had op dat moment. Heb rond 17.00 besteld en de volgende dag voor 10 in huis. Het pakketje was ook keurig verpakt.

Canonfanaat 03-07-2012

DE website is zeer duidelijk en biedt een gemakkelijk overzicht van hetgeen er tav. de aankoop van een camera mogelijk is.

In dit speciale geval : aankoop Kampioen actie heb ik toch andere mogelijkheden w.b. de SX reeks bestudeerd, alvorens in te gaan op het aanbod.

De website maakt derhalve een weloverwogen keuze mogelijk, waarbij alle noodzakelijke aspecten als zoom bereik ed. ter sprake komen.

ReneFP 02-07-2012

Volgens belofte geleverd. Goede orderafhandeling: adreskeuzes, emails

j0anne1970 02-07-2012

Informatie via Kieskeurig uitgezocht en jullie website gevonden via een scherpe prijs.
Vervolgens met een combodeal aangeschaft, was precies wat ik zocht.
Pakketje besteld en dit ging allemaal heel professioneel, duidelijke bevestiging.
pakketje opgehaald bij aangegeven pakketdienst.
Kortom: heel tevreden.

CK te B 02-07-2012

Verkoper aan de lijn niet echt vriendelijk, maar gaf wel de juiste info. Te betalen bedrag via Ideal was te hoog.
Ik moest terugbellen, na correctie verliep alles goed.

Peter Keuning 02-07-2012

Objectief besteld via internet. Ben vervolgens keurig op de hoogte gehouden door cameranu.nl over de status van de levering. Ben dik tevreden. Heb buiten de bestelling geen contact gehad en geen klachten gehad vandaar nvt bij bereikbaarheid en after sales.

Niels000 02-07-2012

Goedkoopste winkel die te vinden was voor dit product. 's Avonds om 21:30 besteld en de volgende dag al in mijn middagpauze kunnen oppikken bij een afhaalpunt in de buurt van mijn werk. Prima verpakt en helemaal in orde. Top.

Marius62 02-07-2012

Snel en goed antwoord op technische vraag. Uitgebreide informatie over de producten. Snelle website. Ondanks 'niet op voorraad' werd binnen twee dagen uitgeleverd.

eerbeekh 02-07-2012

duidelijke website, zoekfunctie. Goede info over voorraad en levering. Levering was binnen 24 uur.....

Titia Huigen 02-07-2012

Overzichtelijke en duidelijke website. Informatie en factuur enz. worden direct gemaild. Bij vragen wordt je vriendelijk, duidelijk en afdoende te woord gestaan.

Irk 02-07-2012

Fantastisch ondersteuning tijdens het bestellen en tijdige emails met relevante informatie. Top!

Mirjam64 02-07-2012

'savonds om 22.28 besteld en inderdaad de volgende dag binnen!!! EN ook nog de laagste prijs voor deze camera. De canon powershot 2300 bevalt heel goed. Klein, mooi en alles erop en eraan. 1klein puntje van kritiek: er staat rood, maar deze is fucsia roze...vind ik wel leuk, maar mn man wat minder..hahaha

M.Linge 02-07-2012

Duidelijke info via website,gelijk kijken of het op voorraad is.
Winkel is goed te bereiken en overstrof mijn verwachtingen,qua uitstraling en voorraad.
Heb daarna een deel online besteld in de niddag en de volgende dag rond de middag al in huis SUPER!
In de winkel is voldoende deskundig personeel aanwezig die je op een professionele manier helpen/te woord staan.
Camera Nu is met recht een AANRADER

Rene D. 02-07-2012

Dit is mijn eerste bestelling bij Cameranu.nl. Zondagavondhet produkt besteld. Produkt was niet op voorraad en zou pas na 5 tot 10 dagen geleverd worden. Woensdag, 3 na zondag werdt de camera al geleverd. Ook goed ben ik goed geinformeerd omtrent de status van levering.

M.vr.gr. Rene.

Flitspunt 02-07-2012

Snelle afhandeling na bestelling via de webshop en de verzending die te volgen is met het track en trace systeem. Is handig zodat je weet wanneer je bestelling bezorgd wordt.

Effenix 02-07-2012

Ik heb op zaterdagavond besteld. Kreeg keurig een bevestiging en op maandag een mailtje dat het verstuurd was met een Track&Trace nummer.

Volgens afspraak keurig op dinsdag afgeleverd. Prima

Youngstyling 02-07-2012

De website is zeer uitgebreid en je kunt met weinig muisklikken vinden waar je om zoekt. Alle artikelen worden uitgebreid beschreven zodat keuzes makkelijker worden. Mocht je er niet uitkomen is een telefoontje geen probleem en krijg je een medewerker aan de lijn die je zonder problemen verder helpt. Mocht je er dan nog niet uitkomen dan is een bezoek aan Camerunu in Urk de oplossing. alle toestellen kun je testen en aanraken. Door een medewerker wordt je goed en zeer vriendelijk geholpen zodat je een goede keuze kunt maken. Ik ben zeer goed geholpen en ben zeer te spreken over Cameranu uit Urk. Complimenten.

PetervWe 01-07-2012

Een snelle efficiënte aflevering, goede bevestiging, website niet spannend qua zoek mogelijkheden, maar toereikend voor deze eenvoudige aankoop.
Denk dat ik het lastiger zou vinden om moeilijkere producten op deze website te scouten en te kopen

Jan0303 01-07-2012

Zijn zeer tevreden over de duidelijkheid van de website, de prijzen (!) en de snelheid van levering. Het bestelde is keurig verpakt en snel geleverd. Chapeau!

Haay1971 01-07-2012

De bestelde camera was bij CameraNU.nl het goedkoopste en op voorraad. Na betaling via iDeal werd de camera dezelfde dag nog aangetekend (bij de prijs inbegrepen!) verzonden en de volgende dag netjes bezorgd door PostNL.

Hakkert 01-07-2012

Heldere website, direct contact via mail toen levering niet mogelijk was. Ook snel reactie op via mail gestelde vragen.

Dana74 01-07-2012

Snelle en nette aflevering. Telefonisch contact vooraf met vragen over wat precies met de camera geleverd werd (o.a. wel/geen accu) werd alemaal prima beantwoord (en meteen iemand aan de lijn i.p.v. wachten.) Pakket werd de dag erna al bezorgd en camera werkt prima.

j.oorsouw 01-07-2012

Vrijdagavond om 21.30 uur besteld en op zaterdagmiddag om 14.00 uur dingdong, de bezorger van TNT post. SUPER!

Swier Oosterhuis 01-07-2012

Snelle en adequate levering. After sales is nvt omdat ik het product net binnen heb. De belofte omtrent leveringsduur en hoe dat in de praktijk werkt is waargemaakt. Alleen nog nieuwsgierig hoe de productondersteuning is (hopelijk niet nodig).
Gezien de adequate afhandeling ben ik geneigd, wanneer ik meer materiaal nodig heb, om deze ook hier te bestellen.

R Lelieveld 01-07-2012

Bestelling zeer correct in behandeling genomen en met tracking-service goed te volgen. Vandaag bestelt, betekent morgen in huis. Ook zeer goede ervaring met after sales. Het betrof hier een niet meer goed functionerende Sigma zoomlens, die zonder kosten werd doorgestuurd naar Sigma en daarna ook weer zonder kosten naar mijn adres werd geretourneerd.

Harm75 01-07-2012

Snelle levering? Daarnaast via de mail regelmatige update gehad over de status van mijn bestelling. De prijs van het artikel is zeer scherp.

ducodas 01-07-2012

zondag besteld en dinsdag geleverd. alles keurig en compleet. prima hoor.

zwollerob 01-07-2012

Super winkel gewoon, erg netjes en professioneel. Altijd een goede levering en support gehad.

Zeker een winkel waar ik nog vaker zal komen

MariJo 01-07-2012

Het lukte niet mijn IDeal betaling te doen, heb 7 pogingen gedaan, dus 7 keer een camera besteld.
Via een gestuurde link door cameranu.nl lukte de betaling wel.
Ik kreeg een bevestigingsmail en tevens, zonder te hoeven vragen, bevestigingen dat de andere bestellingen waren gannuleerd. Ik werd vervolgens goed geinformeerd over verloop van mijn bestelling.

Remi K 01-07-2012

we vonden vrij snel precies wat we zochten en zijn er héél content mee. het kwam ook erg betrouwbaar over, veel updates van aankoop en verzending.

petertje45 01-07-2012

super vlot en correct geleverd!
Vrijdag in de namiddag besteld en betaald en op zaterdagochtend al geleverd.Wie doet ze na?
Toppie

Jelguris 01-07-2012

Snelle bezorging en geen problemen met het retourneren van twee lenzen die ik verkeerd had besteld.