Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Fox328 06-09-2012

Tegen de avond heb ik de powergrip besteld en de volgende dag 's middags is het bezorgd. Dat was met recht super(snel) omdat ik dezelfde avond foto's moest schieten van een skeelerwedstrijd. Al met al een mooie service! Ga zo door CameraNu.nl!

fremitus 06-09-2012

Het is een goede en duidelijke website.
Veel producten en een snelle levering.
Met bestelling van vorig product goede helpdesk.

Carla300 06-09-2012

Alles klopte, resultaat prima, duidelijke site, snelle levering, toppie
De prijs was ook erg voordelig vergeleken met andere aanbieders

naamloos56 06-09-2012

Goede website snelle levering, artikel was een aanbieding en heel goede kwaliteit. voor herhaling vatbaar. Ik heb al meerdere spullen hier besteld en dit is altijd snel geleverd.

t.moldijk 06-09-2012

het was vooral de prijs die de doorslag gaf.. die lag verder onder andere prijzen van exact hetzelfde product.
de levering duurde iets langer dan verwacht, maar ver ben ik zeer tevreden

Mary van Trigt 06-09-2012

Mooie foto's / snel en keurig verpakt geleverd / goede prijs-kwaliteitverhouding. 'k Ben er blij mee en ze hangen prachtig.

Geoffrey Martin 06-09-2012

Prima website, de gorillapod was snel verzonden en voor een verschrikkelijk aantrekkelijke prijs (50% korting)!

Al met al zeer tevreden over deze winkel.

Margriet06092012 06-09-2012

Bij grote zaken kon ik nergens een batterij voor mijn fotocamera krijgen en kon deze slechts bestellen en moest dan minimaal twee weken wachten op levering. Aangezien ik de batterij vrijwel direct nodig had ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik op de website van cameranu.nl. Een duidelijke website en bovendien was de batterij op voorraad veel goedkoper dan bij regeuliere zaken en ik had hem binnen 24 uur. Super dus.

DvHM 06-09-2012

Ondertussen bijna een jaar geleden de Fujifilm FinePix F550 EXR gekocht. Deze werd binnen een dag netjes geleverd door CamerNU.nl. Helaas waren er binnen 9 maanden al 3 problemen met het toestel. Deze onder de garantievoorwaarde aan CameraNU.nl retour gezonden. CameraNU.nl stuurde netjes een bericht dat het product ontvangen was en dat het ter reparatie aan Fuji was gezonden. Haast wekelijks werd ik op de hoogte gehouden van de reparatiestatus. Na een tijd mocht ik eindelijk het product retour ontvangen. 2 problemen bleken opgelost te zijn, maar 1 probleem was juist erger geworden. Na contact met CameraNU.nl mocht ik het o.v.v. een antwoordnummer retour sturen en men had ondertussen al contact gezocht met Fuji. Helaas gaat de reparatie door Fuji wederom langzaam. CameraNU.nl heeft hierdoor wederom contact met Fuji opgenomen met als resultaat dat Fuji nu een nieuw toestel gaat opsturen. Het mag duidelijk zijn waarom ik voor de After sales een 10 geef. Ik ben altijd netjes, correct en professioneel geholpen. Daarnaast heeft CameraNU.nl een passende oplossing bij Fuji afgedwongen. Een reactie op een mail duurde nooit langer dan een dag en een telefoontje werd altijd snel opgenomen (vandaar ook een 10 voor bereikbaarheid). Ik ben weinig (web)winkels tegen gekomen met zo'n goede service!

majestixblue 06-09-2012

Snel behandeling en levering. S'avond 22.30 besteld morgen rond 12uur ontvangen!
Website kan beter, sneller en met beter/groter afbeelding.

Gio Re 06-09-2012

Na zoekraken van de eerste bestelling (Post.nl) stuurde cameraNU gratis een tweede FlipBac toe. Derhalve een NVT beoordeling voor Bestelling en levering maar een 10 voor After sales. Prima!!

Patchanka 05-09-2012

Deze accu bleek bij een andere leverancier, in tegenstelling tot wat de website vermeldde, pas na twee weken leverbaar te zijn. Dat was voor mij te laat. Eén telefoontje naar Camera.nu was voldoende om vlot geholpen te worden. De klantenservice wist me meteen te vertellen dat de accu bij hun op voorraad was en dat ik 'm de volgende dag in huis zou hebben als ik voor 22:30 diezelfde dag met Ideal betaalde. En inderdaad, keurige bevestigingsmails ontvangen en de accu had ik de volgende dag nog voor de middag in mijn bezit!

filament1 05-09-2012

vóór 22.30 uur besteld én betaald dan inderdaad de volgende dag afgeleverd
tijdens dit proces wordt de klant via e-mail op de hoogte gehouden
in dit proces doet echter een andere partij mee, nl. TNT-post en hiervan is de service slecht
de kosten van de eigen koerier zijn te hoog

Is dit een niet gebruikte naam 05-09-2012

Duidelijke site en goede prijzen. Een product was niet voorradig en daardoor werd mijn hele bestelling tegen gehouden. Dat was niet duidelijk, maar na een telefoontje was alles snel verstuurd.

Kirsten58 05-09-2012

Website: gewenst artikel was snel te vinden, en goede productinformatie met foto.
Bereikbaarheid: geen contact gezocht, dus geen mening.
Bestelling: verliep vlekkeloos. Direct bevestigings-e-mails ontvangen: na bestelling, na betalingsontvangst en na verzending.
Levering: snel, met gewone post (PostNL) op de tweede dag na bestelling bezorgd.

Schiereck 05-09-2012

Het eerste apparaat bleek bij gebruik direct al kapot. De Webshop zorgde dat binnen drie dagen er weer een nieuwe printer afgeleverd werd.

Erik Groeneveld 05-09-2012

Bij CameraNU een lens besteld. Van bestelling tot en met aflevering geheel naar wens verlopen. Na een week via de mail zelfs nog een reminder ontvangen dat ik gebruik kan maken van gratis verlenging van de garantietermijn. Dit én de gunstige prijstelling maakt dat ik als eerste bij deze winkel zal kijken wanneer ik weer iets wil bestellen op het gebeid van fotografie.

Erwin JJ 05-09-2012

Ik heb de camera gekocht via de ANWB actie. Op de site kon ik de gegevens makkelijk vinden over de extra's die bij het toestel zaten. Ik had over deze extra's nog wel een vraag. Ik heb CameraNu.nl gebeld. Telefoon werd meteen opgenomen en ik werd keurig geholpen. Snelle levering en zeer goed verpakt. Helemaal top!

SandVis 05-09-2012

Ik heb bij CameraNu een nieuwe flitser besteld voor mijn Nikon camera. Erg goede en snelle afhandeling, makkelijk een bestelling te plaatsen en vooral snel geleverd.
Tevens hield CameraNu me per mail goed op de hoogte van de status van de bestelling.

LoRo 05-09-2012

Bereikbaarheid van de winkel of de website?
Overzichtelijke website met makkelijke vergelijkingsmogelijkheden.
De winkel hanteert aantrekkelijke prijzen en bezorgt netjes en op tijd.

Cindyxdanielle 05-09-2012

Ik ben heel blij met mijn bestelling, ik had het de vorige dag besteld en de volgende dag binnen. Helaas moest ik het terug sturen omdat ik de verkeerde lens had besteld en hij niet op de camera paste. 1 dag later had ik de goede lens binnen, hele goede service dus!

Janthuis 05-09-2012

Levering van product ging snel, en toen het een verkeerd doek bleek te zijn werd het onmiddelijk en zonder problemen omgeruild. Dat noem ik pas service!

Erik1975Ut 04-09-2012

Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend in huis. Super! Nette opvolging en herinnering over extra garantie. Al eerder besteld en erg tevreden.

Denise Onderberg - Dekker 04-09-2012

Ik ben heel positief om de volgende punten
1. De website is heel overzichtelijk,
2. De lens was veel voordeligerl dan bij andere webshops
3. Het bestellen ging heel gemakkelijk
4. De lens is al de volgende dag bezorgd

Ik kan geen negatieve punten bedenken, ben gewoon heel tevreden en ook blij met de lens, ga zeker meer hier bestellen.

Jeroen Boersma 04-09-2012

In de ochtend per email een vraag gesteld en deze werd snel beantwoord en daarna het product op de site van CameraNu besteld. Het product stond op de site als: op voorraad en inderdaad werd mijn bestelling de volgende dag geleverd. Kortom alles dik voor elkaar.

Bert612 04-09-2012

Super snelle service. Ik heb een beschadigde geheugenkaart van 2 GB teruggestuurd, die ik 5 jaar geleden gekocht had.
Omdat dit type niet meer te leveren was, heb ik een nieuw exemplaar van 4 GB ontvangen.

Piet Roos 04-09-2012

Website: erg overzichtelijk, je vindt snel het gewenste produkt met goede combiaanbiedingen. Voorbeeld van dit laatste: het canontasje bij de s95 was mij onbekend. De website bracht mij op het idee en het tasje blijkt een uitstekende camerabeschermer te zijn. In een oogopslag zie je hoe je kunt bestellen en wat de voorwaarden zijn. Het bestelformulier is eenvoudig en volledig. Ze houden je na je bestelling via mails erg goed op de hoogte over wat ze wanneer voor je doen en waar het pakje op een bepaald moment is.
Bestelling en levering: zeer snel. Maandagavond laat besteld, dinsdag 18 u bezorgd. Goed en veilig verpakt met duidelijke info oa over waar je klachten (die ik dus niet heb!) kwijt kunt. Alles wat ik gekocht heb, zat er netjes in en zag er keurig uit. Ook met mijn kleurwens is goed rekening gehouden.

Riet Mertz 04-09-2012

Informatie telefonisch ingewonnen. Vriendelijk, correct met verstand van zaken.
Levring perfect. Vandaag besteld (na 15.00) uur en de volgende dag al binnen.

r.h.luigies 04-09-2012

Ruime keuze. Product snel gevonden met heldere omschrijving, waardoor keuze goed gemaakt kan worden. Belofte dat de volgende dag wordt geleverd indien besteld voor 22:30 is volledig nagekomen. Heel nuttig in geval er iets met spoed nodig is.

germaria 04-09-2012

Snelle levering.s'avonds besteld andere dag s'middags al geleverd.Overzichtelijke en duidelijke website.
Prima!!!

Melchior Meijer 04-09-2012

Goede communicatie, Op een klein fittinkje na (kan gebeuren) goede producten, wordt meegedacht met suggesties, snelle levering en redelijk geprijsd.

Piet van Koeveringe 03-09-2012

De website is duidelijk en geeft goede informatie met duidelijke fot's en beschrijvingen. Betaling verliep goed en de camera werd de volgende dag reeds geleverd. Klasse.

zazi 03-09-2012

Mijn beoordeling van Camera Nu is dat ik deze winkel aan iedereen van harte aanbeveel! Ik heb in het verleden er al eerder produkten gekocht en ik ben in alle opzichten meer dan tevreden over de informatievoorziening op de website -uitvoerig en met goede vergelijkingsmogelijkheden-, de prijsstelling -scherp geprijsd-, de snelheid waarmee ik het produkt toegezonden krijg -meteen de volgende dag bij Ideal betaling-, de vriendelijke bejegening, het snel beantwoorden van de email, de goede informatie. De kleur van de camera beviel me niet. Deze heb ik ingeruild voor een van een andere kleur. Geen probleem. Kortom ik spreek uit langere ervaring en vind het een uitstekende en zeer betrouwbare aanbevelenswaardige webwinkel die uitsteekt boven anderen.

Iron Man 03-09-2012

Produkt: Tamron SP70-300 F/4-5.6 Di VC USD

Ik heb deze lens getest op mijn Canon 400D maar ik vond de scherpte van deze lens heel erg tegenvallen. Waarschijnlijk een maandagmorgen modelletje?
Heb deze lens teruggestuurd en kreeg snel een antwoord met de vraag of ik het produkt wilde omruilen of dat ik het bedrag op mijn rekening teruggestort wilde hebben.

Ik twijfel of ik dezelfde lens nog ga bestellen of een wat duurdere canon lens ga aanschaffen. Daarom heb ik de lens omgeruild voor een Canon 550D camera. Tot nu toe ben ik erg tevreden over mijn aankoop.

Goede service. Goede aftersales. Goedkope prijzen en een duidelijke website.

fourthirds 03-09-2012

Overzichtelijke website en er wordt binnen redelijke termijn gereageerd op e mails. Perfecte afhandeling, goed telefonisch kontakt over het hoe en waar van een vlotte levering en de mogelijkheid om te pinnen bij de koerier is ideaal. Zodoende kon ik mijn lens op mijn werk vóór 8.00 s'morgens in ontvangst nemen, checken en betalen.

petervanderlinden67 03-09-2012

Nette en overzichtelijke site.
Na betaling via IDEAL de dag erna al het pakket kunnen volgen via track and trace.

Netjes verpakt.

Kortom prima winkel en communicatie prima

fam. van Rees 03-09-2012

duidelijke website, goede uitleg. Bestelling binnen 24 uur geleverd. In goede staat alles ontvangen, veilig verpakt. In het verleden ook al materiaal bij besteld en alles netjes en goed ontvangen.

m blom 03-09-2012

Had dit artikel al ergens anders via webschop besteld maar achteraf had ik zelf het verkeerde besteld. aangezien ik het voor vakantie nodig had ben ik naar de winkel gereden om het af te halen. het is een moeilijk verkrijgbaar artikel.aangekomen kwam ik in een mooie winkel , goed georganiseerde bediening tevreden geholpen. naderhand boven nog bij de statieven gekeken en goed advies gekregen daarover.

Ester333 03-09-2012

Overzichtelijke website en goede service tijdens het het ophalen van mijn bestelde producten. Zowel over CameraNu.nl als met mijn gekochte producten erg tevreden!

Jan Krul 03-09-2012

In eerste instantie Siemens Gigaset A-400 Trio besteld en geleverd gekregen, maar omdat die geen antwoord-apparaat bevatte wilde ik omruilen voor de Pansonic TG6623.
Hoewel de gigaset geopend was geweest'mocht ik die retourneren en met bijbetaling van de meerwaarde van de Panasonic was het financieel geregeld.!!!

Dat is dus een 10+ waard !!!

Zewuster 03-09-2012

Perfect gegaan met de bestelling en bereikbaarheid. Ook telefonisch snel te bereiken. Goede afhandeling en snelle levering.

Cornée 03-09-2012

Mooie site en makkelijk om vergelijken te maken, ook het sorteren van merk en/of type gaat makkelijk.
Makkelijk te bestellen.
Genoeg keus uit diverse merken en soorten.
Goede prijs.

sniper ABC 03-09-2012

Duidelijke website.
Direct bevestiging van bestelling via mail.
Volgende dag bevestiging van betaling via mail.
Dag daarop factuur + bevestiging van verzending via mail.

michel.siebes 02-09-2012

Product was snel te vinden, middels de zoekfunctie. Was op voorraad en direct afgestuurd. Over de voortgaang werd gecommuniceerd.

Hans Brandsma 02-09-2012

Snelle, correcte levering. Zoals beloofd op de website is het ook 100% zo uitgevoerd. Ook nog eens voor een scherpe prijs

Peter van Elst 02-09-2012

Website is goed opgezet, geeft voldoende informatie en bevat ook wat minder gangbare artikelen.
Bereikbaarheid is voor mij de toegang tot de website, die goed is en geen storingen geeft.
Bestelling en levering ging vlot en goed. Voor mij een 10 omdat ik gelijk kon laten bezorgen op het postkantoor wat super was en ik nog niet eerder had meegemaakt.
After sales nog geen ervaring mee.

N.I. van Ogtrop-de Ruiter 02-09-2012

Duidelijke, overzichtelijke website met voldoende product informatie. Bestel/lever traject is naar volle tevredenheid afgerond.

ThystePoele 01-09-2012

Op zaterdag besteld, maandags verzonden, dinsdags ontvangen. Prima site waar alles duidelijk op staat. Netjes en goed verpakt. Kortom prima ervaring tot op heden. Nu koop ik niet maandelijks een camera maar als de prijs goed is zou ik anderen het ook aanbevelen.

J Versteijnen 01-09-2012

Alles duidelijk op website, gemakkelijke zoekfilters om snel te vinden wat je zoekt en prima levering in goede verpakking.

Ingrid1987 01-09-2012

Prijs en levering prima! Erg tevreden met mijn nieuwe camera. Gewoon goed dus. Camera was goed verpakt en op de beloofde dag in huis. Geen op of aanmerkingen.