Tevreede klant 09-08-2012

Via webshop besteld en via pakje gemak afgeleverd op een voor mij makkelijk bereikbare lokatie.
Er zat een extra riem bij, die dubbel was (zat ook al in verpakking accu zelf.
Dit gemeld en het was geen probleem om dit via een antwoord nummer terug te sturen.
Prima service!

Vauban 09-08-2012

Ik kocht een lader voor een Canon accu (Canon 30D), De site vermeldde niet of er een kabeltje bij geleverd werd. Telefonisch werd mijn vraag echter snel bevestigend beantwoord. Cameranu blijft mijn favoriete fotoshop.

Forashe 08-08-2012

alles liep prima en volgens afspraak dus. Track&trace code is ook altijd handig dan weet je precies waar je besteling is en wanneer die komt en ik kreeg elke keer een mailtje met de update van mijn bestelling zo weet je dat al les goed is gegaan zoals bijv de betaling dus een mooie 8

linda1234554321 08-08-2012

Duidelijke site. Snelle levering. Het glas van de filter was bij aankomst kapot maar ik kon een DOA formulier invullen en mijn filter gratis terug sturen. Binnen enkele dagen kreeg ik een nieuwe filter opgestuurd die wel goed was.
Goede service.

peterdeckers 08-08-2012

De bestelling via de webschop was duidelijk.
Bestelling was binnen 24 uur geleverd zonder verzendkosten. Ben zeer tevreden over dit produkt en de snelle verzending.

aavoogdt 08-08-2012

Volledig volgens afspraak en zonder bezorgingskosten geleverd, geen verdere op- of aanmerkingen.
Website is makkelijk en goed "bedienbaar".

egres 08-08-2012

Nieuwe D90 gekocht via website. Wegens onvoldoende saldo kon ik de betaling niet afhandelen. Even gezorgd voor voldoende sald toen even gebeld met de winkel. Werd vriendelijk en correct te woord gestaan. Kreeg meteen een mailtje met een link waardoor ik meteen wel kon betalen. Opdracht bleef mooi staan en ik hoefde niet alles opnieuw in te voeren. De volgende dag is de camera netjes geleverd. Goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over de website, het contact en de snelle levering. Prima.

A.Prinsen 08-08-2012

Goeie en overzichtelijke website.
Veel keuze en goeie info.
Vandaag besteld en de andere dag in huis.
Al met al een prima webwinkel waar ik al vaak wat besteld heb en dat ik in de toekomst meer gebruik van ga maken.

Rob vd Berg 08-08-2012

Prima website, kan alles snel vinden. De levering is zoals beloofd (indien op voorraad) de volgende werkdag.

W. Philipsen 08-08-2012

zeek gemotiveerde mensen, door een fout van post.nl mijn gekochte onderdelen niet afgeleverd, door CameraNU heel professioneel en netjes opgelost en goed contact gehouden met mijn hoe de situatie er voor stond.
complimenten mijner zijde.

met vriendelijke groet,

W. Philipsen
Valkenswaard

LucasSeuren 08-08-2012

Product was goed geprijsd en werd binnen een dag al aangetekend afgeleverd, een verzending die bovendien gratis was. Alles goed verpakt. Alles dus tip top in orde.

A vd Werf 08-08-2012

S'avonds een cameratas voor de Nikon 1 besteld en de volgende volgende dag werd hij al geleverd. Tijdens het wachten (wat maar kort was) per mail goed op de hoogte gehouden. Prijs was gemiddeld maar goedkoper dan ik in de winkel tegen ben gekomen.

Remcovv78 08-08-2012

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en binnen 24 uur had ik het bestelde inderdaad in huis, wat ook nog zeer goed verpakt was. Hulde voor de snelle levering, verpakking en de prijzen liggen ook op een prettig niveau.

pee175 07-08-2012

Ruim assortiment, goede productinformatie op de website, de allerlaagste prijs die ik kon vinden voor dit product en razendsnelle levering (eind middag/begin avond besteld, volgende dag rond 10.00 uur gratis aangetekend bezorgd. Dus mijn eerste indruk van camera.nu is uitstekend.

Klein puntje: vermelding van mijn telefoonnr. op de (pal na de bestelling) per e-mail toegezonden factuur had van mij niet gehoeven. Wel weer heel goed dat op die factuur de naam van een contactpersoon van camera.nu staat vermeld.

Kortom: zeer tevreden!

Ronald ivo1952 07-08-2012

Overzichtelijke site met goede productspecificaties. Bijbehorende accessoires op gemakkelijke wijze te selecteren. Uitlevering conform belofte. Om 22.00 uur besteld (voor sluitingstijd 22.30 uur) en de volgende werkdag afgeleverd op aangegeven tijdstip bandbreedte. Nog geen aftersales ervaring.

dokterdijk 07-08-2012

Onlangs de Lowepro Fastpack 350 Arctic Blue aangeschaft bij CameraNu.nl.
Zeer zorvuldig verpakt en de volgende dag geleverd zoals beloofd.
Heel mooie camera tas, maar helaas iets te klein voor al mijn apparatuur.
Een Nikon camera plus 70-200mm tele en een 18-70mm lens en een flitser en zonnekappen, jammer maar toch maar teruggestuurd en een nieuwe grotere besteld.
Zeer snelle afhandeling van CameraNu.nl een goeie webshop waar ik zeker vaker ga bestellen, aanrader.

reizer 07-08-2012

Website: heldere site, product goed te vinden. Bovendien laagste prijs van NL. Heldere uitleg over cash-back actie van Sony. Geen gegoochel met meerekenen in de prijs zoals mediamarkt doet.
Bereikbaarheid: Ik had gebeld ivm Levering. Werd snel geholpen en goed te woord gestaan.
Bestelling en levering: Binnen een dag afgeleverd bij dichtsbijzijnd postkantoor.

angela92 06-08-2012

Site is goed en duidelijk.
Veel informatie op te vinden.
Product besteld was de volgende dag binnen.
Kon terug vinden hoelaat ze ongeveer het pakketje kwamen leveren.
Was ook goedkoper dan op andere sites.

BBoomer 06-08-2012

De website is glashelder, de productinformatie volledig en de navigatie is simpel.
Bij het aanmaken van een account maakte ik een fout, het telefonisch contact verliep vriendelijk en het probleem werd meteen opgelost.
Het pakket kwam op het afgesproken moment, was in goede staat en werd aangetekend bezorgd.

J. voor den Dag 06-08-2012

Ik was toe aan een nieuwe camera. Via de Consumentengids uitgekomen op genoemde camera. Hierna naar een goede webwinkel gezocht. Bij CameraNU.nl kreeg ik meteen een goed gevoel, hetgeen via Kieskeurig werd bevestigd. 's-avonds rond 22:00 uur besteld en betaald, om 22:30 bevestiging ontvangen dat de bestelling de volgende dag zou worden afgeleverd en zo geschiedde. Alles goed verpakt en compleet. Prima leverancier!!

Heike Tjepkema 06-08-2012

Bestelde product werd snel geleverd met pakbon en factuur via mail. Zeer tevreden over cameranu. Overweeg een camera aan te schaffen bij cameranu - zeer duidelijke info op de website over diverse camera s en technische specificaties.

Olypmus fan 06-08-2012

Uitstekende service bij zowel de bestelling als ook de retournering i.v.m. een defect. De afhandeling is professioneel en soepel. Cameranu is gewoon telefonisch bereikbaar. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Nadine J 06-08-2012

Zeer snelle levering en vriendelijk service. Zoals de website aangeeft, was mijn aankoop netjes de volgende dag in huis. Helaas miste ik in mijn pakket een formulier om zo mijn objectief te kunnen registeren voor de 5 jaar garantie. Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice waar ik netjes geholpen werd. Ze zouden het uitzoeken en contact met mij opnemen. Binnen 10 minuten werd ik inderdaad terug gebeld en heb ik mijn objectief kunnen registeren. Een nette en vlotte service!

Wimperdepim 06-08-2012

CameraNu.nl heeft volgens afspraak geleverd op de dag na bestelling en de camera was goed en netjes verpakt. De afhandeling was via mail goed en vlot te volgen, inclusief de tracking code bij de post.

Bij een volgende aankoop heeft CameraNU.nl zeker een pre t.o.v. andere sites

eppie51 06-08-2012

vrijdags de bestelling geplaats en het produkt op de afgesproken tijd een dag later keurig aan huis bezorgt.
heb hierover div collega's en vrienden over verteld.
nogmaals wij zijn zeer te spreken over cameranu.nl
vriendelijke groet

wes1992 06-08-2012

Na de bestelling via webshop hadden we het objectief snel in huis,we hadden toen ondekt dat dat we het verkeerde objectief hadden moest van canon zijn, was heel gauw geregeld en daarna heel snel in huis, hartstikke goed geregeld.

bekks8 06-08-2012

Prima proces gehad voor de aankoop, het ophalen en het weer retourneren van de aankoop.
Bij retourneren werd prima gecontroleerd waar de fout zat (bij mijzelf) en werd verteld of er andere mogelijkheden waren. Daarnaast voldoende communicatie over het retourneren van de betaling! Wat overigens erg snel was gedaan!

rikki24 06-08-2012

De website is ten eerste erg overzichtelijk. Ik kwam al snel makkelijk uit op het product dat ik zocht op de website. Door jouw voorkeuren/specificaties aan te klikken kom je al snel aan bij het desbetreffende model/product. En als je het product al weet, kun je ook gebruik maken van een zoekfunctie.
Waar ik erg tevreden en enthousiast over ben, is de bestelling en levering. Het bestellen gaat erg makkelijk en kan ook zonder account gedaan worden. Ideaal voor mij, omdat dat wel wat tijd scheelt. Wanneer de bestelling gedaan is, krijg je netjes nog de factuur per email opgestuurd. Ik had mijn bestelling rond een uur of acht uur 's avonds gedaan en ik kreeg mijn camera de volgende middag om 1 uur al binnen! Ik was bang dat ik mijn bestelling niet binnen 3 dagen zou binnen krijgen, maar dat was zeker niet het geval. Dat de levering zo ongelofelijk snel zou zijn, had ik niets een kunnen dromen! Ik zou zeker nog een keer wat bestellen bij cameranu.nl, omdat ik er niets anders dan positief ben over deze webshop.

Merkal 05-08-2012

Prima camera, levert prachtige plaatjes op met standaard bijgeleverde E 3.5-5.6/18-55mm lens. Dankzij een package deal op CameraNU.nl kon ik gelijk een bescherm hoes en extra riem bijkopen.

Ik ben op de website van CameraNU.nl gekomenen via een advertentie in de gratis krant de Metro.
De site is overzichtelijk ingedeeld ondanks het grote aantal verschillende producten dat wordt aangeboden.
De bestelling werd snel geleverd, niet binnen 24 uur helaas omdat er het weekend tussen zat.

321HARM123 04-08-2012

ik had de camera online besteld en wilde afrekenen met IDEAL. was ik vergeten geld van mn spaar rekening over te zetten naar mn gewone rekening, dus dat misklukte. ik meteen gebeld, de vriendelijke mevrouw aan de lijn zij mij geen zorgen te maken en ze kon via hun systeem direct een nieuw IDEAL betaal linkje sturen via mail. top service en geen wachttijd ondanks dat het zaterdags was! hulde hulde!

Erik K59 04-08-2012

iets gedetailleerdere beschrijving op de webshop zou fijn zijn (zit er wel/niet een hoesje bij, stofkapjes...; zat er trouwens allemaal bij!).
Voor de rest: Kan niet beter! iDeal lag eruit; ik kreeg direct een mailtje met een link om later opnieuw te betalen. Een warm bad! Om 17:00 uur besteld (pas om 21:30 uur betaald); de volgende ochtend om 11:00 had ik hem!
De lens was prima; snel even wat foto's gemaakt en met Aperture bekeken/bewerkt, helemaal OK!

MartineGroningen 03-08-2012

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zoals beloofd wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mijn bestelling was 's avonds 22.00 geplaatst, de volgende dag 12.00 in mijn bezit.

RO2B 03-08-2012

Perfecte winkel, goede site, lage prijzen dus wat wil je nog meer.

Ook een Metz 44AF-1 gekocht maar die bleek defect. Keurig omgeruild en toen toch maar een iets duurder model gekocht. Nu dus de 50AF-1 en die doet het perfect.

Op naar de volgende aankoop.

groeten uit Alkmaar (waar die concurrent zit die hier dus niet aan kan tippen

Hallojan 03-08-2012

Ik was op zoek naar een camera om onder water foto's en video te maken bij het snorkelen. Camera.nu gaf goed advies en raadde me zelfs een camera die ik zelf in hun assortiment had gevonden - en die duurder was dat het model dat ze me adviseerden - niet te nemen.
Na bestelling had ik de camera binnen 12 uur in huis!

Bennie 03-08-2012

Overzichtelijke site met goede mogelijkheden om de aangeboden waar te sorteren/filteren op items die voor de koper interessant kunnen zijn. Verder zeer vlotte levering, om 21:00 uur besteld en betaald met ideal en de volgende ochtend geleverd.Heb al eerder aankopen gedaan bij deze webshop en telkens naar tevredenheid verlopen.

Manfred Jacobs 02-08-2012

zeer prettige website met een zeer groot aanbod. Altijd wel te vinden wat je zoekt. Al mijn camera-artikelen bestel ik tegenwoordig bij CameraNU.nl. Erg prettig dat je tot 22:30 uur kunt bestellen en er vanuit kunt gaan dat het de volgende dag wordt geleverd. Top!

Bert Veerman 02-08-2012

Reeds meerdere artikelen bij CameraNU gekocht , snelle levering vandaag besteld en morgen in huis, prima service ook dat gaat razendsnel ondanks het heen en weer sturen en messtal zitten ze ook goed met de prijs , telefonisch uitstekend bereikbaar en vriendelijke mensen aan de telefoon .
Kortom VOL LOF over CameraNU

seeker112 02-08-2012

's avonds om 2200 uur besteld en ook echt de dag erna in huis zoals beloofd.
duidelijke info zoals nederlands model wat je vaak niet hebt bij de goedkoopste aanbieder.
en idd, de goedkoopste die hem kon leveren.
goede reviews en winkelkeurmerk.
garantie- afwikkeling weet ik niet(gelukkig), want dan was er iets mee mis.
Voor mij alle lof voor deze webwinkel.

margery 02-08-2012

de door mij uitgezochte camera was eerst niet op voorraad, ik kreeg een mail toen hij wel weer beschikbaar was en een dag later had ik hem in huis, fijn dat het allemaal zo snel gaat.

Nietsche 02-08-2012

Bestelprocedure transparant, communicatie rondom levering perfect. Om 17:30u besteld, de volgende dag in huis. Verzending via de post, dus indien niet thuis een tweede bezorging of afhalen in de buurt. Ik heb een gruwelijke hekel aan bezorgdiensten waar ik naar het einde van de wereld moet reizen om mijn pakket op te halen als ik onverhoops de tweede bezorging ook mis.
Track en trace voor het pakket en een handtekening voor ontvangst zo zie ik het graag. En de camera is gewoon super naast mijn slr.

Bostraat 02-08-2012

ik heb er diverse zaken bij Cameranu.nl besteld en alles is keurig binnen 1 dag geleverd, veilig verpakt en conform afspraken. ik zou graag een verlenging van de terugstuur termijn willen hebben. als je een camera koopt, net vóór je vakantie en tijdens de vakantie blijkt een defect, dan ben je meestal te laat om binnen de termijn terug te sturen. weliswaar loopt dan de garantie van de leverancier, maar ik vind dat je meer dan 8 dagen van de "winkel" zou mogen krijgen, zeker als nu blijkt dat het toestel qua lens en qua batterij eigenlijk nooit goed is geweest.

Hans van den Bragt 02-08-2012

Door mijn zoon attent gemaakt op deze website en het vinden van het artikel naar mijn keuze was geen enkel probleem.
De aankoop was bestemd om iemaand cadeau te doen op haar verjaardag dus was een snelle levering gewenst.
Zowel de bestelling als de afhandeling en de bezorging waren optimaal.

Tauros 02-08-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk met goede productinformatie. De camera is 's avonds om 21:00 uur besteld en werd de volgende morgen al geleverd.

Miranda24 02-08-2012

Ik vond het zoeken op de site met de opties links niet heel handig maar heb met de zoekfunctie prima kunnen vinden wat ik zocht.

De levering is super, 's avonds besteld en toch de volgende dag al bij de post. Alles keurig netjes verpakt en met een handtekening voor de postbode zodat het pakketje niet zoek kan raken.

Ik zou jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

JuliJules 01-08-2012

De website heeft een zeer groot voor redelijke prijzen assortiment maar helaas is het zoeken van het juiste product erg lastig. Een filtering zou erg handig zijn.

Ik had een Silver Banana Hammock cameratas gekocht en op het plaatje zag het er wit uit. In het echt was het grijs..

De bestelling was inderdaad dezelfde dag nog verzonden en werd geleverd de volgende dag thuisbezorgd met TNT post. Omdat het pakketje aangetekend moest worden, was het helaas erg lastig pakketje werkelijk te ontvangen. Het pakketje mag in dat geval namelijk niet bij buren afgeleverd worden of door iemand anders getekend worden. Daarnaast geef TNT post niet erg duidelijk aan wanneer ze gaan afleveren (tussen 10.00 en 19.00). Verder heb je weinig aan de Track and Trace functionaliteit omdat alleen op dag van aflevering staat in welke tijdvak (10 tot 19) ze gaan afleveren..
Mails ontvangen met updates voor bestelling, betaling en verzending. De mails zijn bomvol informatie waardoor het overzicht verloren gaat.

PaulM1961 01-08-2012

Ik zocht een digitale camera met extra lens. De aanbieding van Camera.NU viel precies in mijn smaak en straatje. De website bood mij veel gemak en overzicht. De afhandeling ook super simpel en efficiënt. Levering van de camera was veilig en zorgvuldig gedaan en na 1 werkdag via standaard verzending verzorgd. Al met al een aanrader. Ik ben super tevreden!

rumlo 01-08-2012

Reeds 2 x maal een bestelling geplaatst bij CameraNU beide zeer snel en compleet geleverd `s avonds besteld en volgende ochtend reeds in huis.
Bij mijn eerste bestelling een screen protector geretourneerd zonder problemen ook al had ik hem reeds geopend snel afgehandeld.

Pros

Prima service, uitgebreid aanbod,snelle levering en aftersales. Goede prijsstelling.

Cons

De openingstijden voor telefonische vragen zijn alleen overdag dat kan niet voor een webshop hedendage

Ik mis echt een review optie op de website dit vind ik zeer jammer snel aanpassen zou ik zeggen

Al met al van harte aan te bevelen

JvanL 01-08-2012

Website gaf duidelijke en redelijk complete informatie. Prijs was mede door cash back actie van Sony erg interessant. Overige vragen werden vlot en duidelijk beantwoord door medewerker aan de telefoon. Bestelling om 22:15u online geplaatst met verzoek of de camera snel geleverd kon worden. Zending per tnt ontvangen om ca. 10:00u de volgende dag! Al met al met deze eerste aankoop bij Cameranu.nl een zeer goede indruk van camera en webshop

Pim Nauta 31-07-2012

Ik heb van drie verschillende werkneemsters berichten ontvangen over de status van mijn bestelling waaronder ook een verontschuldiging van dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen.Ondanks deze vertraging was mijn bestelling een dag later op mijn adres afgeleverd en voor mij snel genoeg.
Dit was tot mijn tevredenheid.

Zelf heb nog een dame geadviseerd om bij Camera Nu te bestellen ivm prijs en levertijd.Nu weet ik niet of de dame nog een intuos 4 bij Camera Nu heeft besteld.
Ik denk dat hier wel uit blijkt dat ik zeer tevreden ben over Camera Nu.

Greetje2012 31-07-2012

Het is een duidelijke webshop met goede omschrijvingen van de artikelen.
Daarnaast was de levering uiterst snel en konden wij het verloop van de bestelling zeer goed volgen.
Vooral het feit dat we konden aangeven, dat we het produkt ergens wilden ophalen, vonden we prima.