Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nic19 11-07-2012

Vond site overzichtelijk en helder.
Camera en objectieven waren keurig/goed verpakt.
Inderdaad binnen één dag in huis.
Alle lof!!

vanBerkum 10-07-2012

Camera was snel geleverd, wat prettig was dat ik zelf de levering kon volgen zodat ik wist ten welke tijde hij geleverd zou worden, ook de wijze van bestellen erg prettig en duidelijk, daarnaast ook daarbij hoe het toestel anderen beviel: prima!

Monique030 10-07-2012

Duidelijk, volledig en overzichtelijke website. Snelle levering: had de camera de dag na de aankoop al in huis. Camera was goed ingepakt.

Wilbert134 10-07-2012

Helder en overzichtelijke site.
keurig en correcte levering na betaling lage verzendkosten omdat pakket door de brievenbus kon.

A. van Gaalen 10-07-2012

Nog nooit meegemaakt. 's avonds tegen 2200 uur besteld, volgende dag om 10.00 geleverd. Wereldklasse!

Aad de Jong 10-07-2012

kort geleden een dvd brander van Sony besteld. deze werk binnen 2 dagen bezorgd op het afgesproken adres. Helaas bleek dit produkt niet te werken. Een email daarover werd binnen een dag - op zaterdag zelfs beantwoord. Tot nu perfecte service.

A.M. Bouwhuis 10-07-2012

Hele duidelijke site
Ja natuurlijk ook door de prijs
Stonden jullie bovenaan.
Maar besteld voor 20.00 uur volgende dag ontvangen.
Kan niet beter.
Snelheid perfect.
Verpakking geweldig.
Verdere begeleiding top

Henk 27 10-07-2012

Website is redelijk duidelijk, moest even zoeken waar ik de formulier kon invullen.
Bestelling wordt vlot op gereageerd, ook dat ik het een dag later thuis wou hebben is goed opgepakt.

Peter_klik_klik 10-07-2012

Een zeer goede en snelle levering. Je hebt zelf de keuze of je je spullen verzekerd (duurder) of onverzekerd (goedkoper) verzonden wilt hebben. Ik had iets niet zo duurs gekocht (~20 euro) dus dat mocht ook nog eens voordelig verstuurd worden.

Ik had nog vragen over het product, dus ik heb even gebeld. Daar werd ik keurig, snel en vakkundig geholpen door een winkelmedewerker. Wat mij betreft de beste oplossing! Urk is niet bij mij om de hoek en zo zijn de mooie spullen van CameraNu wel goed bereikbaar.

Al met al dus een goed gevoel bij deze winkel! Ik ga hem zeker vaker gebruiken voor mijn fotohobby.

Rens90 09-07-2012

Ik heb een goede service gekregen, een duidelijke bestelling kunnen doen, makkelijk betalen via Ideal én de volgende dag in huis.

Jos Zegers 09-07-2012

Goede service via telefoon; afhaal afspraak gemaakt; de retina Mac was daadwerkelijk op voorraad. Opgehaald in Urk; mooie winkel, waar ik best nog wat langer had willen rondkijken. Klein puntje: je moet een nummertje trekken en wachten tot je aan de beurt bent; dit duurde voor mijn gevoel langer dan noodzakelijk; ik had niet het idee dat alle 5 a 6 medewerkers die aanwezig waren, ook met klanten bezig waren, en het was niet druk. Zo heb ik zeker 5 minuten gewacht en me afgevraagd waarop. Verder echt top!

Objectief Nikkor 50mm f1.4 D 09-07-2012

Een hele goede service.

Reageren heel snel met gelijk de juiste informatie, waardoor je niet een hele dag kwijt bent voor je probleem.

Snelle levering. En mooie producten in voorraad.

Zeer te vrede!

Foto 5 09-07-2012

Camera werd snel geleverd.
Heb een paar keer contact gehad met Cameranu ivm met vragen werd hierbij deskundig en vriendelijk te woord gestaan

Wim de Graaf 09-07-2012

Men is daar vriendelijk. Elk probleem wordt op een nette en ook klantvriendelijke wijze opgelost.
Bij deze levering was er een probleem met de levertijd door de fabrikant. Cameranu.nl heeft dat op keurige en correcte wijze opgelost.

Een volgende keer zal ik zeker weer in deze webshop bestellen.

Peter-54 09-07-2012

Door drukte mijn produkt 1 dag later gekregen, maar keurig op de hoogte gesteld via email en telefoon; produkt netjes verpakt.

vanderaalst 09-07-2012

Ik ben zeer tevreden, met uitzondering van de levering door PostNL.
Op het Track en trace gedeelte van hun site stond mijn pakket al geleverd en ondertekend terwijl het pas een dag later aankwam.
Bij telefonisch overleg met CameraNu werd direct een onderzoek ingesteld.
Fout zat bij PostNL, niet bij CameraNu.

johnderry 09-07-2012

Zeer snelle contactering met vermelding vanverwachte leverdatum: direct. Trackingnummer vermeld.
Prima verpakt en aangetekend verstuurd.
Zeer tevreden over de camcorder, hoewel we deze natuurlijk pas zeer kort hebben.

Canonist 09-07-2012

Website niet altijd even duidelijk, maar misschien wel kwestie van gewenning. De bestelling op zich verliep probleemloos en ondanks het feit dat het al bijna 21.00 uur was werd de lens keurig de volgende dag geleverd. Jammer dat er geen handleiding bij zat, ook al is het een bulk.

Floor_ 09-07-2012

Ik heb enkele niet standaard vragen per telefoon en mail gesteld en kreeg direct antwoord. Super.

Het enige verbeterpunt bij de website is dat er bij deze camera geen geheugenkaart(en) worden aangeboden terwijl de geheugenkaart apart dient te worden aangeschaft. Dat er geen geheugenkaart bij zit staat overigens keurig vermeld bij de specs van het artikel.

robasc 09-07-2012

ik had een nikon d5100 ongeveer 10 maanden geleden tweede hands gekocht op een gegeven moment kon ik niet meer automatiesch scherpstellen waarschijnlijk door een instelling in het menu ik kon er echter niet meer uitkomen dus op naar camera nu en advies gevraagd daar konden ze er ook niet 123 uitkomen ze gingen hem opsturen naar nikon met de mededeling dat dit ongeveer 50€ ging kosten en ongeveer 3 tot 5 weken kon duren ik was dus erg verbaasd dat ik na 4 dagen mijn toestel terug had gerepareerd zonder kosten per aangetekende post kortom uitstekende service

baru53 08-07-2012

Snel gevonden op webside, duidelijke omschrijving van de artikelen.
Vraag aan Helpdesk binnen het uur beantwoord.
Zeer snelle levering en prima kwaliteit voor een zacht prijsje.
Zeer zeker een site om aan te bevelen!!

gerritvdweerd 08-07-2012

Duidelijke website, telefonisch contact gehad omreden er op de website stond ,niet op voorraad, binnen een
week geleverd meer dan tevreden over deze aankoop

harrie 24 08-07-2012

de prijs van het gekochte artikel was nergens goedkoper te krijgen en bovendien was de verzending ook nog aangetekend en gratis. prima.
1 dag nadat het artikel besteld was, heb ik het reeds ontvangen.
In het verleden ook al eens een sony camrecorder gekocht tot volle tevredenheid.

martjanvs 07-07-2012

ik heb de tamron gekocht, en ben er heel erg te vreden mee.
de levering was ook snel. en als je vragen had dan werd dat heel snel beantwoord.
ik vind dit een van de beste online winkels die ik tegengekomen ben.
de internet site ziet er ook geordent uit.

the Symbol 07-07-2012

Goedkope aanbiedingen en daarbij de mogelijkheid zeer snel te leveren. Ondanks de niet aangetekende en verzekerde verzending was het artikel keurig verpakt en kreeg ik het onbeschadigd binnen. Tegen een prijs waarvoor ik het nergens anders goedkoper had kunnen kopen.

stampot 07-07-2012

Alles klopte, het product is goed, de prijs is goed, de levering een dag na de bestelling tussen 12.00 en 13.00 uur, precies zoals was beloofd.

rensketenbokkelhuinink 07-07-2012

super goede en snelle bezorging! donderavond rond 9 uur bestelt en vrijdagochtend half 12 al het product in huis :)

Rob van Leuven 07-07-2012

Ik heb al meerdere malen een camera bij camera.nu gekocht en altijd keurig op tijd ontvangen. Een keer had de camera na enige tijd een klein defect; dit is snel en goed opgelost binnen de garantie. Als ik weer een camera nodig heb zal ik die zeker weer bij camera.nu bestellen!

Suzanne Broen 07-07-2012

Heel tevreden over de duidelijke website, telefonisch bereikbaarheid en snelle levering. Door de duidelijke uitleg over het product is online bestellingen enkel probleem. De camera had ik de volgende dag al in huis. Geen verzendkosten. Een jaar extra garantie. Zeer tevreden!

semperflora 07-07-2012

eerste maal in mijn leven online gekocht
dinsdag besteld en betaald , donderdag geleverd in Belgie.
een mailtje gestuurd met een vraag ,direct een antwoord
verwittigd bij verzending met een link zodat ik de zending kon volgen.
alles gekregen wat er bij moest zijn goed verpakt.
tevreden klient

Awassenaar 06-07-2012

Snelle levering, volledig conform voorwaarden en verwachtingen, zoals gepresenteerd op de website. Nette aflevering; goed verpakt, scherpe prijs.

BerryZ 06-07-2012

Zeer duidelijke site. Geen verborgen kosten of zaken welke je opgedrongen worden. Levering zeer snel om 20:45 uur besteld en de volgende ochtend om 10:00 uur geleverd!

Thexder1 06-07-2012

Hier wel leverbaar. Snelle levering Vrijdag om 19.00 uur besteld en de volgende dag om 13.00 uur in huis.

521506ho 06-07-2012

Duidelijke site, goede info. Extra service zou nog zijn per product een link naar de site van de fabrikant (zie bijv. site van de 4Launch Shop).
Winkel uitstekend te vinden. Bestelling afhalen (met mogelijkheid een kop koffie te drinken: perfect!) ging goed, al moest de medewerker de spullen nog wel in het magazijn opzoeken, hoewel ze de dag ervoor waren besteld.

Eric Orie 06-07-2012

De site is héél overzichtelijk en het zoeken uiterst simpel. Het product was op voorraad en werd derhalve al de volgende dag afgeleverd. De communicatie hierover en bijvoorbeeld de track en trace mogelijkheid worden hier zéér gewaardeerd. Ook de factuur is duidelijk.

Ronald Haacke 06-07-2012

Bestellen gaat heel erg soepel.
Bezorging de volgende werkdag ging prima.
Aandachtspunt:Pakje wordt aangetekend verzonden.Dit geeft aan dat de geadresseerde hiervoor moet tekenen.
Ik vind persoonlijk dat dit pakje niet bij de buren moet worden afgegeven.
In mijn geval is het toch goed gegaan,maar het is niet verstandig.

AMPfotos 06-07-2012

Door omwisseling werd er een ander pakket dan het bestelde afgeleverd. Inmiddels is het juiste pakketje geleverd, maar een en ander heeft wel geleid tot het nodige ongemak. Voor CameraNu was dit reden voor een zeer ruimhartige compensatie in de vorm van een cadeaubon.

Niko N. 06-07-2012

Tijdens de online bestelling lukte de betaling via IDeal niet. Na driemaal proberen even gebeld. Werd zeer vriendelijk te woord gestaan. Er werd direct een e-mail gestuurd om de betaling alsnog te doen. De zending was de volgende dag al binnen. Uitstekend!

PaulKampman 06-07-2012

Enkele dagen geleden via de website van CameraNU.nl de LumoPro LP633 Umbrella Swivel + HotShoe adapter en een witte soft paraplu besteld. Ruime keuze in merken, maten en prijzen. Helaas bleek de paraplu van mijn keuze niet op voorraad maar middels contact via e-mail en telefoon werd snel een ander gelijkwaardig type gevonden en werd de bestelling meteen opgestuurd en de volgende dag geleverd. De zending was ook te tracken, dus we wisten ook precies wanneer er geleverd werd. De umbrella swivel is van uitstekende kwaliteit en ik ben er dan ook erg tevreden mee.
Al met al weer een uitstekende aankoopervaring bij CameraNu.nl

fotoschutter 06-07-2012

Het is mijn eerste ervaring met CameraNu.nl, maar zeker niet de laatste! Ik heb gebeld met diverse vragen en kreeg meteen de juiste links via mijn E-mail en kon daardoor gemakkelijk bestellen voor mijn camera. Wat ik ook SUPER vond is het feit dat mij nog niet eens de duurste producten werd aanbevolen, iets dat vele winkels nogal eens doen! Nee, er werd mij gewoon verteld dat een JJC zonnekap in kwaliteid net zo goed is, als het origineel van Canon, maar wel een stukje goedkoper. Ook de levering was snel en goed. Om een lang verhaal gewoon kort te maken......niets dan lof over jullie mooie winkel

liet0015 06-07-2012

In de avond om 8 over tien bestelt en het pakketje was de volgende dag netjes binnen. De website is iets minder goed dan de service. Niet heel overzichtelijk, te veel categorieën en het zoeken werkt ook niet zoals ik zou willen.

C.Willemsen 05-07-2012

Moest snel bestellen voor de cashbackservice over was.
Ging nog mis met betalen omdat ik te vroeg drukte in de haast, geen probleem, als nog geld over gemaakt en de volgende dag de zending ontvangen. Keurig netjes en goed te volgen via de tracking van de zending,nee, ze laten je niet in de steek bij Cameranu.nl. Bedankt!

ncox 05-07-2012

Duidelijke site met goede prijs. Voordeel was dat ze Sony partner zijn waar door ik extra korting kon krijgen op mijn producten. 's Avonds besteld en binnen 1,5 uur bevestiging dat het pakketje verzonden was; volgende dag in huis. Netjes verpakt, niets op aan te merken. Erg tevreden over deze webshop en zal zonder te aarzelen nogmaals durven te bestellen en deze shop aan te raden aan derden.

Dajana 05-07-2012

Zeer makkelijke bestellingsprocedure, om 22.15 besteld en de volgende ochtend om 12.00 mijn bestelling al binnengehad. De camera was bovendien ook nog het goedkoopst op CameraNu.nl. Top!

BVBE 05-07-2012

Prima site en zeer goede klantenservice en aftersales. Prima voorlichting en hulp bij schadeclaim ivm garantie. Zo wil je het als klant hebben, Top

Vakantiepret 05-07-2012

Duidelijke website.
We waren niet thuis bij aflevering, dus briefje door de
Bus. Morgen levering tussen 2 uur en half 4.
Wij fietsen, 1 uur thuis, kwam camera om kwart over 1.
Oeps, beetje vroeger dan beloofd, gelukkig waren we thuis.

Prima levering overigens. Savonds uur of 9 besteld, gelijk volgende
Dag al aan de deur.

name1934 05-07-2012

Toen ik de gondel wilde bestellen was hij niet op voorraad. Maar ik kon een sms-je krijgen, wanneer hij weer binnen was. Al snel kwam dit seintje binnen. Mijn bestelling plaatste ik om 22.20 uur. De andere dag kwam de gondel binnen om 14.15 uur. Fantastisch

klopstramalawi 05-07-2012

Fijne website, betrouwbaarheid, goede reputatie, gemakkelijke bestelling, goede prijs. Wat wil je nog meer? Ook prettig dat de belofte van datum van bestelling bekend is en nagekomen wordt!

Wim1982 05-07-2012

Nadat ik door de vele keuze aan camera s het bos niet zag heb ik via email een advies gekregen die was opgesteld nadat ik mijn wensen bekend had gemaakt. Super snelle reactie en goed advies! Tevens super snelle levering en niet te duur!!!

MarcT1976 05-07-2012

Overzichtelijke en eenvoudig te bedienen website met een goede zoekfunctie.
Veel mogelijkheden en je merkt dat men in deze winkel zeer kundig is op het gebied van camera's.
Zeer snel geleverd en uitstekend verpakt.
After sales nog niet nodig gehad maar gezien mijn eerste indruk ben ik er van overtuigd dat ook dit meer dan goed zal zijn.