Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aat G 12-08-2012

Zeer snelle levering (volgende dag na bestelling). Apparaat functioneert geheel conform verwachting.

timmmmmmm65 12-08-2012

Product voldoet prima aan het geen besteld was. Keurig op tijd geleverd op het aflever adres wat opgegeven was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Smatkov 12-08-2012

Levering was snel, goed contact met service-afdeling!
Ben over het algemeen een kritische consument.

pj.langhorst 11-08-2012

op maandag besteld en betaald,maar de kleur was uitverkocht,telefonisch contact opgenomen om een andere kleur te bestellen,geen probleen,de volgende dag om 1600 uur bezord doot tnt post, klasse camera.nu voor de vlotte afhandeling van mijn bestelling ,een dikke 10

Jeromico 11-08-2012

Snelle aflevering, conform de afsprak. Ideal betaalsysteem werkte niet op moment van bestellen, maar de volgende dag kreeg ik weer een mail dat ik t nog eens kon proberen. Toen ging t wel, en had ik 48 uur later de accu binnen.

Bruna 11-08-2012

Goed advies en prima service. Mocht in alle rust de spullen uitproberen en ook het beschikbaar stellen van een camera voor het testen van de lens was geen enkel probleem.

Suus12 10-08-2012

Inmiddels heb ik voor de derde keer een camera met accesoires bij Cameranu.nl gekocht. Ook deze keer ben ik weer erg tevreden. Uiteraard heb ik van tevoren wel weer even rondgeshopt, maar qua prijs en aanbod kwam Cameranu.nl absoluut het beste uit de bus. De website is overzichtelijk en bevat veel informatie. Het aanbod van accesoires is opvallend groot. Ik vind het ook erg prettig dat bij iedere camera wordt aangegeven welke artikelen erbij passen, dat maakt het online kopen van apparatuur een stuk makkelijker.

Enige minpunt was dat door mij bestelde cameratas bij aankomst niet de goede maat bleek te zijn, ook al stond hij als aanbevolen voor mijn camera. Maar daardoor heb ik nu wel kunnen ervaren dat ook de after sales echt goed is. Probleem is prima opgelost, ik ben zeer vriendelijk en adekwaat geholpen. Ik kom zeker weer terug, dank voor de goede service.

Joost ratatahhaj 10-08-2012

Dit is een webwinkel van deze tijd. I like! Wat een assortiment, goeie prijzen en vooral, wat een snelle levering. Ik heb niet eerder meegemaakt dat ik zo laat een bestelling kon doen, tot 22:30 uur, en dat die de volgende morgen geleverd werd. Zo moet het. Top!

Jolies 10-08-2012

De bestelling geplaatst en vervolgens betaald via Ideal om 22uur savonds. Binnen 24 uur (de volgende werkdag voor 9.30 al) bezorgd. Snelle service en het product was goed verpakt en netjes aangekomen.

PB49 10-08-2012

Betrouwbare leverancier. Scherpe prijs en snelle en correcte levering. Goede informatie op de website en de producten zijn gemakkelijk te vinden.

ChristianV 10-08-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk.
De winkel zelf zit langs een doorgande weg, is dus makkelijk te vinden en parkeren is geen probleem.
Tot best laat in de avond kan je een bestelling doen en nog heb je de volgende dag je bestelling binnen.
Helaas moet ik de after sales een laag punt geven vanwege een eerdere bestelling.
De Sony handycam die ik besteld heb is 2x terug gestuurd ivm onbreken van scherpte ( zelfs bij veel licht ). After sales had mij wel terug mogen bellen na de 2e reparatie, nu is de garantie verlopen en beschouw ik de Sony handycam als een grote miskoop.

w. van de ridder 10-08-2012

Website is heel overzichtelijk en de stappen van zien, in winkelmandje, betalen werken uitstekend.
Website werkte prima.
Direct volgde een email met ontvangstbevestiging en zoa ook met de verzending en de factuur.

Tinus75 10-08-2012

Zeer nette en duidelijke website.

Zeer nette service en afhandelingen.

Snelle verzending en prima verpakking.

Hier kunnen nog een hoop bedrijven wat van leren.

naam-1952 10-08-2012

Ik ben zeer tevreden over de geleverde camera en de snelle levering door CameraNu. De bestelling werd op de afgesproken tijd, de volgende dag, netjes verpakt afgeleverd. De voorafgaande handelingen via de site waren ook allemaal erg duidelijk en verliep snel. Ik heb ook veel gehad aan de reviews. Het is fijn om ervaringen te lezen voordat je overgaat tot de aanschaf.

Stefket 10-08-2012

De website van CameraNu is zeer overzichtelijk en duidelijk.Het bestellen gaat makkelijk en de communicatie (via mail na aankoop) is als prettig ervaren. Het pakket werd snel geleverd is een goede verpakking. Al met al zeer tevreden over CameraNu.

pj.langhorst 10-08-2012

Fotograaf1970 09-08-2012

Supersnelle levering. Echt een aanrader om hier te bestellen. Overzichtelijke website. En een goede kwaliteit- prijs combinatie.

Yopper 09-08-2012

's Avonds om 21.00 uur besteld, de volgende dag om 11.00 uur in huis. Goed verpakt, goed geleverd. 1 Artikel retour gestuurd, ging makkelijk.

gait 66 09-08-2012

Supersnelle levering, half 10 savonds besteld volgende dag al in huis. Bestelling via de site dus verder geen contact gehad, dus is de bereikbaarheid niet van toepassing.

btukker 09-08-2012

Besteld op woensdag en donderdag keurig op geleverd volgens afspraak en netjes verpakt. Prima producten en goeie website.

Patricia van Gessel-Pasman 09-08-2012

De bestelling is snel en goed afgehandeld. Daarnaast wordt je door CameraNU.nl via de mail zeer goed geïnformeerd over de status van je bestelling en de garantiemogelijkheden.

Elbasara 09-08-2012

Geachte heer/mevrouw.

Voor de eerste maal hebben wij een aankoop via CameraNu gedaan. Perfect.Ook telefonisch zeer goed bereikbaar en uitermate vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan.

Ray_Hoorn 09-08-2012

CameraNU heeft gedaan wat ik ervan verwachtte, dus geen klachten. Goed produkt, snelle bezorging. Website is helder en ik kan alles vinden

Petra.Rozendaal 09-08-2012

Ik zag wat in de nieuwsbrief van mijn collega staan, deze doorgestuurd naar mijn email adres, gekeken, aangemeld,besteld en de volgendedag gekregen. Fantastisch ik ben zeer te vreden, je kunt gelijk zien of iets op voorraad is . Alle lof voor het overzicht en de snelheid.

kalmiya 09-08-2012

Goede webshop, eenvoudig te gebruiken.
Snelle levering, product netjes in orde.

Zo hoort het - deze winkel staat in mijn bookmarks!

Tevreede klant 09-08-2012

Via webshop besteld en via pakje gemak afgeleverd op een voor mij makkelijk bereikbare lokatie.
Er zat een extra riem bij, die dubbel was (zat ook al in verpakking accu zelf.
Dit gemeld en het was geen probleem om dit via een antwoord nummer terug te sturen.
Prima service!

Vauban 09-08-2012

Ik kocht een lader voor een Canon accu (Canon 30D), De site vermeldde niet of er een kabeltje bij geleverd werd. Telefonisch werd mijn vraag echter snel bevestigend beantwoord. Cameranu blijft mijn favoriete fotoshop.

Forashe 08-08-2012

alles liep prima en volgens afspraak dus. Track&trace code is ook altijd handig dan weet je precies waar je besteling is en wanneer die komt en ik kreeg elke keer een mailtje met de update van mijn bestelling zo weet je dat al les goed is gegaan zoals bijv de betaling dus een mooie 8

linda1234554321 08-08-2012

Duidelijke site. Snelle levering. Het glas van de filter was bij aankomst kapot maar ik kon een DOA formulier invullen en mijn filter gratis terug sturen. Binnen enkele dagen kreeg ik een nieuwe filter opgestuurd die wel goed was.
Goede service.

peterdeckers 08-08-2012

De bestelling via de webschop was duidelijk.
Bestelling was binnen 24 uur geleverd zonder verzendkosten. Ben zeer tevreden over dit produkt en de snelle verzending.

aavoogdt 08-08-2012

Volledig volgens afspraak en zonder bezorgingskosten geleverd, geen verdere op- of aanmerkingen.
Website is makkelijk en goed "bedienbaar".

egres 08-08-2012

Nieuwe D90 gekocht via website. Wegens onvoldoende saldo kon ik de betaling niet afhandelen. Even gezorgd voor voldoende sald toen even gebeld met de winkel. Werd vriendelijk en correct te woord gestaan. Kreeg meteen een mailtje met een link waardoor ik meteen wel kon betalen. Opdracht bleef mooi staan en ik hoefde niet alles opnieuw in te voeren. De volgende dag is de camera netjes geleverd. Goed verpakt. Ik ben zeer tevreden over de website, het contact en de snelle levering. Prima.

A.Prinsen 08-08-2012

Goeie en overzichtelijke website.
Veel keuze en goeie info.
Vandaag besteld en de andere dag in huis.
Al met al een prima webwinkel waar ik al vaak wat besteld heb en dat ik in de toekomst meer gebruik van ga maken.

Rob vd Berg 08-08-2012

Prima website, kan alles snel vinden. De levering is zoals beloofd (indien op voorraad) de volgende werkdag.

W. Philipsen 08-08-2012

zeek gemotiveerde mensen, door een fout van post.nl mijn gekochte onderdelen niet afgeleverd, door CameraNU heel professioneel en netjes opgelost en goed contact gehouden met mijn hoe de situatie er voor stond.
complimenten mijner zijde.

met vriendelijke groet,

W. Philipsen
Valkenswaard

LucasSeuren 08-08-2012

Product was goed geprijsd en werd binnen een dag al aangetekend afgeleverd, een verzending die bovendien gratis was. Alles goed verpakt. Alles dus tip top in orde.

A vd Werf 08-08-2012

S'avonds een cameratas voor de Nikon 1 besteld en de volgende volgende dag werd hij al geleverd. Tijdens het wachten (wat maar kort was) per mail goed op de hoogte gehouden. Prijs was gemiddeld maar goedkoper dan ik in de winkel tegen ben gekomen.

Remcovv78 08-08-2012

Al meerdere keren een bestelling geplaatst en binnen 24 uur had ik het bestelde inderdaad in huis, wat ook nog zeer goed verpakt was. Hulde voor de snelle levering, verpakking en de prijzen liggen ook op een prettig niveau.

pee175 07-08-2012

Ruim assortiment, goede productinformatie op de website, de allerlaagste prijs die ik kon vinden voor dit product en razendsnelle levering (eind middag/begin avond besteld, volgende dag rond 10.00 uur gratis aangetekend bezorgd. Dus mijn eerste indruk van camera.nu is uitstekend.

Klein puntje: vermelding van mijn telefoonnr. op de (pal na de bestelling) per e-mail toegezonden factuur had van mij niet gehoeven. Wel weer heel goed dat op die factuur de naam van een contactpersoon van camera.nu staat vermeld.

Kortom: zeer tevreden!

Ronald ivo1952 07-08-2012

Overzichtelijke site met goede productspecificaties. Bijbehorende accessoires op gemakkelijke wijze te selecteren. Uitlevering conform belofte. Om 22.00 uur besteld (voor sluitingstijd 22.30 uur) en de volgende werkdag afgeleverd op aangegeven tijdstip bandbreedte. Nog geen aftersales ervaring.

dokterdijk 07-08-2012

Onlangs de Lowepro Fastpack 350 Arctic Blue aangeschaft bij CameraNu.nl.
Zeer zorvuldig verpakt en de volgende dag geleverd zoals beloofd.
Heel mooie camera tas, maar helaas iets te klein voor al mijn apparatuur.
Een Nikon camera plus 70-200mm tele en een 18-70mm lens en een flitser en zonnekappen, jammer maar toch maar teruggestuurd en een nieuwe grotere besteld.
Zeer snelle afhandeling van CameraNu.nl een goeie webshop waar ik zeker vaker ga bestellen, aanrader.

reizer 07-08-2012

Website: heldere site, product goed te vinden. Bovendien laagste prijs van NL. Heldere uitleg over cash-back actie van Sony. Geen gegoochel met meerekenen in de prijs zoals mediamarkt doet.
Bereikbaarheid: Ik had gebeld ivm Levering. Werd snel geholpen en goed te woord gestaan.
Bestelling en levering: Binnen een dag afgeleverd bij dichtsbijzijnd postkantoor.

angela92 06-08-2012

Site is goed en duidelijk.
Veel informatie op te vinden.
Product besteld was de volgende dag binnen.
Kon terug vinden hoelaat ze ongeveer het pakketje kwamen leveren.
Was ook goedkoper dan op andere sites.

BBoomer 06-08-2012

De website is glashelder, de productinformatie volledig en de navigatie is simpel.
Bij het aanmaken van een account maakte ik een fout, het telefonisch contact verliep vriendelijk en het probleem werd meteen opgelost.
Het pakket kwam op het afgesproken moment, was in goede staat en werd aangetekend bezorgd.

J. voor den Dag 06-08-2012

Ik was toe aan een nieuwe camera. Via de Consumentengids uitgekomen op genoemde camera. Hierna naar een goede webwinkel gezocht. Bij CameraNU.nl kreeg ik meteen een goed gevoel, hetgeen via Kieskeurig werd bevestigd. 's-avonds rond 22:00 uur besteld en betaald, om 22:30 bevestiging ontvangen dat de bestelling de volgende dag zou worden afgeleverd en zo geschiedde. Alles goed verpakt en compleet. Prima leverancier!!

Heike Tjepkema 06-08-2012

Bestelde product werd snel geleverd met pakbon en factuur via mail. Zeer tevreden over cameranu. Overweeg een camera aan te schaffen bij cameranu - zeer duidelijke info op de website over diverse camera s en technische specificaties.

Olypmus fan 06-08-2012

Uitstekende service bij zowel de bestelling als ook de retournering i.v.m. een defect. De afhandeling is professioneel en soepel. Cameranu is gewoon telefonisch bereikbaar. Prijs/kwaliteit verhouding is erg goed.

Nadine J 06-08-2012

Zeer snelle levering en vriendelijk service. Zoals de website aangeeft, was mijn aankoop netjes de volgende dag in huis. Helaas miste ik in mijn pakket een formulier om zo mijn objectief te kunnen registeren voor de 5 jaar garantie. Daarom heb ik contact opgenomen met de klantenservice waar ik netjes geholpen werd. Ze zouden het uitzoeken en contact met mij opnemen. Binnen 10 minuten werd ik inderdaad terug gebeld en heb ik mijn objectief kunnen registeren. Een nette en vlotte service!

Wimperdepim 06-08-2012

CameraNu.nl heeft volgens afspraak geleverd op de dag na bestelling en de camera was goed en netjes verpakt. De afhandeling was via mail goed en vlot te volgen, inclusief de tracking code bij de post.

Bij een volgende aankoop heeft CameraNU.nl zeker een pre t.o.v. andere sites

eppie51 06-08-2012

vrijdags de bestelling geplaats en het produkt op de afgesproken tijd een dag later keurig aan huis bezorgt.
heb hierover div collega's en vrienden over verteld.
nogmaals wij zijn zeer te spreken over cameranu.nl
vriendelijke groet