Deze score is berekend op basis van 2789 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

r-ritzen 31-05-2013

Duidelijke website, snelle afhandeling

Top! Super snelle klantenservice en levering

Zeer uitgebreid assortiment waarvan heel veel op voorraad. Ook de occasions zijn goed in orde

Kan niet anders zeggen dan dat het een topzaak is! Geen rede om nog ergens anders te shoppen

Anneke35 31-05-2013

Zeer snelle levering! Ik bestelde rond 10 uur 's avonds en had de bestelling de volgende dag in huis.

Iris1967 31-05-2013

Overzichtelijke site

Snel antwoord op vragen, bestelling snel en netjes ingepakt bezorgd.

Veel keuze

Prima adres voor betrouwbare levering

NIKON D800 30-05-2013

Alle aangeboden artikelen makkelijk te vinden via keuzemenu's en simpel te bestellen, zonder een account aan te hoeven maken.

Meteen email response over de huidige status van de bestelling en de verdere stappen. Snelle afhandeling van de order.

Tot nu toe heb ik alles kunnen vinden wat ik er zocht

Prima webwinkel tegen scherpte prijzen.

spykerman 30-05-2013

veel keus en snelle levering Ik ben ook al eens in de winkel zelf geweest en nodigd uit om wat te kopen

karaya69 30-05-2013

De lens kon ik eenvoudig vinden en de bestelling was eenvoudig. Betaling via Ideal ging prima!

Er is genoeg te vinden. Ik wist precies wat ik wilde hebben en kon snel het product vinden

Goede site en goed assortiment tegen een goede prijs. Snelle bezorging, dus een prima winkel om camera en toebehoren te kopen.

Goede winkel, goed aanbod en goede prijs. Aanrader!

Jurgen Koppen 30-05-2013

Ik heb een Epson printer gekocht via camera.nu. De bestelling via de site verloopt heel soepel en gebruikersvriendelijk.

Vandaag bestellen is morgen in huis. Netjes aangetekend en keurig verpakt. Daarnaast was het verzenden kostenloos, terwijl camera.nu toch een officieel verkooppunt van Epson is. De verzending is via een bijgevoegde link in een bevestiging e-mail te volgen.

Prima, de printer was op vooraad wat ook keurig bij de digitale bestelling inzichtelijk was.

Zie bovenstaande punten. Voor mij perfect.

S. Lemson 30-05-2013

De producten waren voor mij allemaal vrij eenvoudig vinden doordat ik zelf veel informatie heb gezocht over de artikelen. Het enigste overzicht wat ik miste is welke accessoire het beste geschikt is voor welke camera.

De bestelling en afhandeling ervaarde ik als snel, prettig en gemakkelijk. De stappenwaren dan ook allemaal vanzelfsprekend waarbij de aankoop gesloten werd.

Als klant word je goed op de hoogte gehouden over de status van je bestelling.
Een minpuntje vind ik de kosten voor het retourneren wat vooral nadelig is bij producten waarbij de verzendkosten hoger liggen dan de waarde van het product.

Op de consumentenbond (voor leden) na zijn er vaak weinig reviews te vinden van nieuwe producten, voor de toekomst zou dit een verbeterpunt kunnen zijn bijvoorbeeld in de vorm van een video-review of zoals vanouds in de vorm van tekst.

Assortiment is erg ruim te noemen, voor ieder wat wils. de prijzen zijn erg variabel wat erg naar mijn inzicht voor zorgt dat het veelal aantrekkelijk word voor andere consumenten. En vergelijkings sites zoals Tweakers.net, kieskeurig.nl etc. komt Camernu.nl dan ook positief naar voren.

Door het ruime assortiment, de service en het gemak van bestellen zou ik Camernu zeker aanbevelen aan vrienden, kennissen en familie. Ook doordat Cameranu een showroom heeft wat het mogelijk maakt om het product te ervaren. Ten opzichte van andere webwinkels (die niet over een showroom beschikken) is dit pluspunt te noemen.

Het gemiddelde komt bij mij uit op een 8 doordat ik een positieve ervaring heb gehad bij het verloop van de aankoop die ik onlangs gedaan heb en er weinig nadelen te vinden zijn.

tonjacobs 30-05-2013

Nadat ik besteld had en de iDeal-betaling de mist inging nam ik contact op met de klantenservice. Zij hadden de betaling inderdaad niet ontvangen. Via mail kreeg ik een nieuw iDeal-link en de lens was gewoon gereserveerd voor me.

Groot assortiment. Behalve Canon lenzen ook een groot assortiment andere lenzen met Canon-fitting. Waar Canon staat kan bijvoornbeeld ook Nikon staan.

jjs1946 30-05-2013

Zelfs ouderen kunnenop een eenvoudige manieer iets bestellen

Van het begin tot het einde goed te volgen met duidelijke informatie

om de bovengenoemde redenen

Het is prettig om zaken te doen. het geeft een betrouwbaar gevoel

ingrid77 30-05-2013

site spreekt voor zich.

Niets op aan te merken

Ik was op zoek naar een specifieke camera dus heb niet naar de rest gekeken. Aanbevelen doe ik eigenlijk nooit maar als iemand vraagt of ik ervaring heb dan zal ik benoemen dat deze positief was. Leuk trouwens de attentie van de snoepjes.

MPet90 30-05-2013

Bestellen is eenvoudig en werkt snel. Site is goed opgebouwd.

Zeer snelle levering.

Product op voorraad.

Snelle service voor de goedkoopste prijs. Wat kan beter? Geen idee.

T.A. Sleeking 30-05-2013

Makkelijk zoeken maar een stap terug is vaak opnieuw beginnen met zoeken.

Dit was niet mijn eerste camera bij cameranu.nl maar mijn 5e. Zegt genoeg lijkt mij.

Ik zou niet weten wat jullie niet hebben.

Scherp geprijst, snel geleverd, goede service.

Alexander Postma 30-05-2013

Duidelijke informatie, snel besteld en volgende dag in huis. Persoonlijke info toevoegen was makkelijk en overzichtelijk

Fotocamera was binnen een dag thuis. Keurig mail gekregen over de levering. Top. Geen klachten gehad.

Ruime keuze en zeer schep geprijsd.

Duidelijk, overzichtelijk, no-nonsense, snelle levering.

Eerste bestelling bij CameraNu. Scherpe tarieven en snelle levering zijn voor mij zeer belangrijk. Geen klachten tot nu toe.

Anoniem235 30-05-2013

Zoals beloofd snelle levering en zeer scherpe prijzen dank!

Arjan876 30-05-2013

Duidelijke webshop en eenvoudig bestellen.

Alles ging goed.

Ze lijken alles te hebben wat ik nodig denk te kunnen hebben.

Goede winkel, goede service, tevreden.

Hendrik Jan Arends 30-05-2013

Kei-eenvoudig allemaal!

Super service. Ging allemaal supersnel, makkelijk en geen moeite.

Ze hebben bijna alles, gewoon op voorraad. Heel chill

Echt waanzinnig dat je alles snel krijgt en goed geregeld is.

MarcoD90 30-05-2013

Nette zaak, snelle afhandeling in de webshop, in de winkel door goed personeel geadviseerd.

wkonradt 30-05-2013

CameraNU is dichtbij, en ze hebben een gigantische voorraad, dus kon direct meenemen waar ik voor kwam

Een Occasion kunnen kopen die als besteld stond, maar niet betaald was. Meteen geregeld dat ik em dan kon kopen, geen moeite ongespaard

Zolang ze zich op fotografie en video blijven focussen, en niet een manusje van alles, is deze winkel ideaal

Al meerdere mensen verteld hoe super CameraNU is en gratis verzenden maakt dat alleen maar makkelijker.

Al zeker 5 jaar een tevreden klant van de winkel.

Jago1932 30-05-2013

een telefoontje of email is genoeg

krijg altijd reactie

Goede service!

anoniem2011 30-05-2013

De filtermogelijkheden op de website van cameranu.nl (bijvoorbeeld bij het zoeken naar geschikte objectieven) zijn beter dan bij sommige andere websites; het kan natuurlijk altijd beter (bijvoorbeeld: filteren op max diafragma, afzonderlijk op min/max brandpunt voor zoom-objectieven), maar dit werkt al vrij aardig.

bij een vorige aankoop had ik een cameratasje voor een compactcamera gekocht, maar dat was toch wat te ruim naar mijn zin. Was geen probleem om terug te sturen. Hou er wel rekening mee dat je zelf de verzondkosten betaald en dat was in dit geval de helft van de retour-waarde...

volgens mij hebben ze wel bijna alles wat ik op dit gebied zou willen hebben (nu nog het budget ;-).

Ik ben heel tevreden over de ervaringen met cameranu.nl so far en zal ook volgende online aankopen bij voorkeur bij hen doen. Enige reden om elders te kopen is dat het soms wel fijn is om fysiek in een winkel dingen uit te proberen (bijvoorbeeld, voor een goed passende cameratas...)

popmarian1 30-05-2013

Trage reactie voor koppeling van nabestellingen

Redelijk

Zij reageren niet adequaat op nabestellingen

jwa valkenswaard 30-05-2013

Snelheid van levering

Makkelijk, groot assortiment, snel

Houtwiek 30-05-2013

Alles is overzichtelijk in de webshop aanwezig met goede omschrijvingen. Uitzoeken en bestellen is dus ook een fluitje van een cent.

Ik heb meerdere malen producten besteld bij CameraNu en heb bijna altijd mijn producten de volgende dag thuis ontvangen. Ook bij nalevering ontvang je wel alvast de producten op voorraad. De telefonische bereikbaarheid van CameraNu is perfect en de vragen worden snel en direct beantwoord.

tot nu toe nog geen issues gehad met producten die niet op de site stonden.

Prima winkel, scherpe prijzen, goede service/ kennis en snelle levering.

Prima winkel, scherpe prijzen, goede service/ kennis en snelle levering.

A. Oskam 30-05-2013

Duidelijke website. Goede informatie. 's Avonds voor 22.30u besteld, de volgende dag in huis. Super!

cosworthron 30-05-2013

duidelijk en makkelijk assorti overzicht

vragen worden meteen toegelicht en beantwoord

ruime assorti aangeboden

positieve ervaring en een top service nooit geen problemen

zoals ik al eerder geantwoord heb toppie service.

Paul Citroen 29-05-2013

Een overzichtelijke site met de juiste productinformatie.

Het product was op voorraad en kon worden gedemonstreerd.
Voor de klant was er gratis koffie of thee beschikbaar wat wel zo prettig was na een lange autorit.

Het assortiment is hoogwaardig en veelzijdig, van amateur tot profi. De winkel is overzichtelijk ingericht.

Vanwege het uitgebreide assortiment en de verkrijgbaarheid. Ook vanwege de scherpe prijs.

Multisant 29-05-2013

Duidelijk en goedwerkend website. Prijzen en voorraden kloppen.

Zeer ruime assortiment

chippie2 29-05-2013

Producten zijn makkelijk te vinden.

Om 22:00h besteld, en de volgende dag al geleverd. Voorraad indicaties kloppen. Van laatste bestelling 1 fout besteld artikel retour gestuurd, en dit werd snel en netjes afgehandeld.

Van de meeste artikelen zijn meerdere alternatieven te vinden in verschillende prijsklassen.

De afgelopen jaren meerdere bestellingen geplaatst en nooit problemen met leveringen gehad

De compleetheid van de webshop / assortiment, snelle levering en de mogelijkheid om in de winkel de producten te bekijken maken Cameranu tot een plezierige webwinkel. De prijzen zijn in vergelijking met andere webshops concurrerend.

iElle 29-05-2013

van den Haag 29-05-2013

De website is behoorlijk verbeterd en werkt sneller dan voorheen.
Gemakkelijk is het om via iDeal te kunnen betalen.

De bestelling werd snel bevestigd en geleverd.

Ik denk wel het grootste assortiment van NL.

Aanbeveling is gebaseerd op een concurrerende prijs en snelle en correcte aflevering

Ik heb werkelijk niets meer aan de bovenstaande positieve beoordeling toe te voegen.

ArjenTa 29-05-2013

Opzich is alles makkelijk te vinden... Wat ik alleen wel mis (luxe) is dat als ik de camera aanvink die ik wil, ik dan bijvoorbeeld onder of aan de zijkant, kunnen zien welk geheugenkaartje ik erin moet doen e.d!

Savonds om 22.00 besteld en de volgende ochtend om 11.00 was ie al binnen.. Top!

Genoeg keuze, voor ieder wat wils

Goedkoop, goeie service, snelle bezorging!

Goeie webwinkel... genoeg keue, snelle levering en goedkoop!

Rezy 29-05-2013

Snel bestellen en verzonden zonder enig probleem.

Nadat ik gebeld heb en niet aan bepaalde informatie kon komen van een product via de klanenservice is mijn bestelling gratis verzonden ter compensatie!

Veel keuze in verschillende artikelen in vergelijking met de meeste andere video en fotografie winkels.

Zeer goede service, groot assortiment en snelle verzending.

Elsbeth01 29-05-2013

sjorstamminga 29-05-2013

super snel

het ging niet op internet maar de mevrouw van uw bedrijf loodste me er goed door

de goede merken zijn aanwezig

door goede ervaring

goede prijs met snelle afwikkleing

JP Gorter 29-05-2013

Heldere en overzichtelijke site. De bestelling geplaatst om 21:10 en de volgende dag al geleverd.

Goede en duidelijk e-mails. Artikel was goed verpakt.

Veel direct op voorraad.

Snelle en keurige afhandeling.

M Steenvoort 29-05-2013

Duidelijke site, betaling via ideal, binnen no time product gevonden besteld en betaald.

s'avonds om 21:30 besteld en de volgende dag had ik mijn spullen binnen om 14:00 echt super service en ook nog voor de goedkoopste prijs!

Prima! alles wat ik nodig had kon ik direct vinden en bestellen.

eenvoudig, duidelijk, goedkoop en SNEL!

super site, ruim aanbod en voor de laagste prijs, super snelle levering! echt een aanrader.

Foto-Willem 29-05-2013

Goede prijs en snelle levering vandaag besteld, morgen in huis.

Johannes082 29-05-2013

Overzichtelijke website, bestellen zonder eerst een account aan te moeten maken

In de avond een mail verzonden met de vraag wanneer het uitverkochte product weer op voorraad was, volgende ochtend meteen antwoord. Levering ook prima, ophalen pakket kon bij de AH om de hoek.

De artikelen die ik zocht konden geleverd worden tegen een scherpe prijs.

Zou deze winkel zeker aanraden, snelle levering en contact per mail gaat ook spoedig. Prijzen zijn de goedkoopste van NL.

Zeer te spreken over deze winkel, al jaren tevreden klant en kan het iedereen aanraden.

isdezenogvrij 29-05-2013

Mooie en overzichtelijke website met de juiste informatie.

Service ook al eens mogen meemaken en die was gewoon zoals je mag verwachten.

Van doekjes tot camera's alles kunnen ze leveren en hebben ze ook op voorraad.

Ik kan iedereen aanraden hier je aankoop te doen, bij deze winkel ben je geen nummer maar een klant.

zoetje71 29-05-2013

Harm alberts 29-05-2013

Heel makkelijk met bestellen.
Volgende dag in huis :-)

Vergelijk verschillende toestellen mogelijk om een goede keuze te maken.

Erg veel keuze.

Gewoon goed, zoals het moet.

Gewoon tevreden met kiezen, kopen, en krijgen.

safedeliveries 29-05-2013

Makkelijk besteld

Snel geleverd

Precies gevonden wat ik zocht voor een scherpe prijs.

zie bovenstaand

Geen verdere op en aanmerkingen. Bovenstaand spreekt voldoende voor zichzelf

twohands 28-05-2013

Alles is goed te vinden. De voorraad status is betrouwbaar . Ik vond de oude site wel nog gebruiksvriendelijker! Draaide beter op een ipad. Men werkt er aan dit nog te verbeteren.

Als er eens iets fout gaat, dan wordt er echt moeite gedaan om het probleem op te lossen. Men denkt met je mee.

Een ruim assortiment. Ook erg fijn is het feit dat je betrouwbaar! kan zien of iets nog op voorraad is.

De sfeer , de aandacht en de aanwezige vakkennis en bovenal de klantvriendelijkheid. Men neemt de tijd voor je.

Mij is Cameranu tot nu toe goed bevallen. Een ruim assortiment, een duidelijk en kloppend inzicht in de aanwezige voorraad, een goede service, klantvriendelijk. Men neemt de tijd voor je. Er is veel foto vakkennis in huis. Ook het feit dat men een aparte afdeling heeft voor de professional of gevorderde amateur ervaar ik als een plus. Je kan merken dat het bedrijf zich nog steeds verder wil verbeteren oa door te luisteren naar hun klanten. Last but not least, er is zelfs een wc voor de verre reizigers! En nee, ik heb géén aandelen bij deze winkel.

foktje 28-05-2013

Jasper de Groot 28-05-2013

Keuze was makkelijk te maken op de pagina en bestellen verliep soepel.

Ik had een camera op het oog die lastig leverbaar was. Cameranu had deze camera nog en voor een goede prijs. Ik was even bang dat hun voorraadstatus niet in orde zou zijn, maar het product werd keurig twee dagen later geleverd via de post. Camera was goed verpakt waardoor zelfs de doos helemaal gaaf overkwam. Niets op aan te merken dus.

Eko1303 28-05-2013

Site is overzichtelijk en heeft een goede zoek functie

Na een vraag over het product de volgende dag een volledig antwoord waar je mee verder kunt.

Je kunt zo gek niet bedenken in de fotografie wereld en ze hebben het tegen een scherpe prijs. Allen maar kwaliteit en geen rommel (china).

Levering was niet wat ze beloven op de site. Had product 's avonds gekocht en ook een bevestiging dat deze klaar stond voor verzending maar kwam één dg later pas aan. Was bij het sorteercentrum fout gegaan. e kunt e dus niet volledig van op aan dat je het de volgende dag hebt. Er zit nog een transporteur tussen. Voor de rest zeker een aanrader voor andere.

Poorter 28-05-2013

duidelijke website, breed assortiment, goede prijs-kwaliteitverhouding, makkelijke betaalmethode, supersnelle levering zonder verzendkosten, vriendelijke en niet-opdringerige benadering, ik ben zeer tevreden over deze leverancier en het gekochte product.

ewaldvanes 28-05-2013

Informatie goed beschikbaar, en mocht je nog meer weten bel je gewoon even.

Zij telefonisch goed bereikbaar, en je krijg ook de juiste infamtie waar je wat mee kan.

Alles wat je nodig hebt is gewoon direct leverbaar. 's avonds besteld, volgende ochtend vroeg al binnen.

Zie vorige opmerkingen.

Gewoon doen.

nuchtermans 28-05-2013

De website is overzichtelijk, producten zijn goed te vinden.
Alles werkt prima.

Ik heb bij en aantal producten gen gebruik hoeven te maken van de service.
De levering klopt: ze doen wat ze zeggen.

Tot nu toe alles in huis waar mijn belangstelling naar uit gaat.

Ik beveel deze winkel aan, vanwege de voorraad, de snelle levering en ze zijn meestal de voordeligste.

Ik heb geen 10 gegeven omdat niemand perfect is, maar voor mij is een negen evengoed.