Deze score is berekend op basis van 2590 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

RenevKl 12-04-2013

Super snelle levering en prima verpakt. Het product voldeet aan de verwachting zoals beschreven op de website. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de ontvangst van de bestelling, ontvangst betaling en track&trace gegevens van de levering. Voor mij een uitstekende ervaring, volgende keer zeker weer.

A.F. de Jonge 12-04-2013

Ik heb al meerdere dingen bij Cameranu gekocht en tot nu toe zeer tevreden. vakkundig personeel goede website.

Henny 1932 12-04-2013

Voldoende voor het maken van portret foto's Met bouncing zijn de foto's minder hard. Wilde eerst duurdere kopen maar tot mijn verbazing adviseerde de medewerker deze goedkope flitser. Hij doet wat hij doen moet. Fantastisch advies.
De bestelling was inderdaad de volgende dag in huis.Fantastische goede webwinkel. Ik heb reeds diverse dingen daar gekocht en altijd zeer vriendelijk geholpen en ze doen wat ze zeggen.

artprojections 12-04-2013

Super snelle levering. Ze doen wat ze beloven!
Direct aan de slag met een fantastisch professioneel product.

Henk Lubberts 12-04-2013

De keuze voor deze schijf was snel gemaakt. Maar ik wilde niet teveel betalen, daarom maar even de prijs vergeleken. Prima schrijf, voor een prima prijs en snel in huis. Helemaal goed!

stolhuis 12-04-2013

In de winkel was er sprake van snelle service en op de website is het handig om vooronderzoek te doen naar de camera die je wilt hebben. Alles staat duidelijk op de website met links naar de officiële website van de camera. In de winkel goed geholpen met bijverkoop producten, zodat ik uiteindelijk met een complete camera naar huis ben gegaan.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-04-2013

Geachte heer/mevrouw Stolhuis. Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij streven naar een maximale service en vragen ons dan ook af waarom u onze after sales met een vijf beoordeeld. Is er in uw ogen iets mis gegaan na uw aankoop? Wij horen het graag van u. Met vriendelijke groet, Wilco de Vries

Wim Legerstee 12-04-2013

Zeer te spreken over de bezorging. Bij de eerste bestelling was er helaas niemand thuis.
Wel lag er een kaartje met het telefoonnummer van de chauffeur. Deze was tot half 6 bereikbaar.
Om 6 uur werd mijn camera alsnog bezorgd. Geweldige service.
After sales: verkeerde batterij besteld. Retour gestuurd
Nieuwe batterij besteld. Direct alle handelingen zichtbaar op de nota. Gewoon goed.

De cameraman 12-04-2013

Omdat ik in het verleden reeds goede ervaringen heb met Cameranu.nl heb ik de "LanParte DSLR Professional Rig Kit PK-01" bij deze winkel besteld.
Tijdens de bestelling had ik aangegeven dat ik het pakket graag door een koerier van Cameranu.nl wilde laten bezorgen. Aan het einde van de dag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat het pakket de volgende morgen al vroeg bezorgd zou worden. Ik gaf aan dat ik rond deze tijd de kinderen naar school bracht.
De volgende morgen kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame dat ze wat vertraging op haar route had waardoor ik met een gerust hart de kinderen naar school kon brengen. Een uur later werd het pakket afgeleverd. Dit is topservice!

boefmans 12-04-2013

Goede, overzichtelijke website.

Heb nèt voor 22u30 de koop via iDeal afgerond. Vervolgens binnen de kortste keren de bevestiging van verzending en verzendgegevens ontvangen. Het werd keurig de volgende dag, prima verpakt, geleverd.

Omdat ik de koop via de website heb afgehandeld en specifiek op zoek was naar deze lens, heb ik geen contact gehad. Vandaar geen oordeel over de bereikbaarheid. Maar het oordeel van anderen heeft me wel mede doen beslissen juist hier te kopen.

Ik heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief en ben, in tegenstelling tot wat ik elders wel eens meemaak, nog niet overspoeld met e-mail.

Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Piet Slagboom 12-04-2013

Zeer klantvriendelijke,goed ''gedocumenteerde'' d.w.z. met de voor mij duidelijke en uitvoerige voor en tegens van gelijkwaardige artikelen t.o.v. de geplande aankoop, door de verkoper.

Stewie 12-04-2013

Zeer betrouwbaar en attente organisatie. 22.00 s'avonds besteld en betaald via Ideal, volgende dag keurig geleverd zonder dat ontvanger van het cadeau kon zien dat het cameraproducten waren (zoals verzocht).
Producten waren tevens ingepakt in cadeaupapier. Kijk, daar scoor je extra punten mee!

Almeriaantje 12-04-2013

Zoals altijd een uitgebreid assortiment op de website.
Bestelling via website mogelijk met en zonder registratie.
Bestelprocess verloop voorspoedig met mogelijkheid langs te komen in de WINKEL in Urk om de bestelde goederen af te halen.
Geen grijze import dus je hebt gewoon netjes Nederlandse gebruiksaanwijzingen.
Bij afhalen ligt alles nettjes klaar en is er een efficiënte afhandeling en desgewenst deskundig advies.
Als Urk niet naast je deur ligt en bezorging aan huis gewenst is zijn de bestelde goederen zoals beloofd de volgende dag bij je in huis.
Prijzen over het algemeen aan de lagere kant in vergelijking met andere gerenommeerde websites met thuiswinkel waarborgen.
Kortom alle ingrediënten zijn aanwezig om betrouwbaar, snel zaken te doen.
Ik heb hier al diverse malen bestellingen gedaan zowel in de winkel als via aflevering thuis en telkens tot volle tevredenheid.

ajs72 12-04-2013

Duidelijke website, scherpe prijzen, goede uitleg in de winkel, supersnelle levering bij internet bestellingen.

Jantje1604 11-04-2013

Ik heb hier vorige week een fujifilm x10 gekocht en moet zeggen dat ik erg tevreden ben over deze winkel.
Ze hebben mooie prijzen en een snelle service.

DPP Weststrate 11-04-2013

CameraNu.nl heeft mijn aankopen netjes en zeer snel geleverd, ik had mijn bestelling om 21:00 gedaan en de andere dag, was alles binnen. zeer tevreden.

De website mag iets beter gemaakt worden zodat het op een tablet ook goed werkt, met alle pulldown menu's, dat werkt nu niet helemaal goed, klein puntje van aandacht.

Anton Harfst 11-04-2013

De website is voor mij dé plek geworden om op fotogebied te kijken wat er in Nederland te krijgen is. Veel goede informatie en vaak behoren de prijzen ook nog eens tot de laagste.
Via internet besteld zijn de spullen er meestal al de volgende dag. Nog nooit een probleem met een bestelling gehad. En ook hun b-merken zijn zeer betrouwbaar.

Tanja Busking 11-04-2013

Voor vragen telefonisch goed bereikbaar, zeer vriendelijk, en werd zelfs terug gebeld voor een antwoord. Levering snel, alleen ben ik niet tevreden over de wat karige beschrijvingen van de producten (deze zouden wat informatiever en gedetailleerder kunnen).

opa1953 11-04-2013

aan al mijn verwachtingen voldaan.goede kwaliteit, snelle en correcte levering. ik kon de levering exact volgen.

Joop Drop 11-04-2013

met mijn 66jaar ben ik redelijk slecht in internet,
maar ik had de door mij verlangde lens gevonden, na intypen:
uw bedrijf als goedkoopste,niet al teveel verwachtingen,
tot mijn verbazing de volgende dag al,de lens goed en stevig verpakt in huis.
Prima geregeld!

Rien_ 11-04-2013

op de website is het overzichtelijk en makkelijk te vinden wat je nodig heb, ook de mogelijkheid om dingen met elkaar te vergelijken is makkelijk.

Het door kunnen linken naar accessoires vind ik zeer praktisch.
De bestellingen werden keurig op tijd geleverd mede door het duidelijk aangeven of een item wel of niet op voorraad is kon ik de camera voor een deadline hebben.

Hans54321 11-04-2013

Een prima toegankelijke website en een supersnelle levering. Bij nikon zelf stond deze camera op nalevering en zou ik bericht krijgen indien aanwezig. Ik wacht nog steeds op dit bericht. Bij cameraNU bleek de camera eind van de middag wel weer in voorraad te zijn. Ik bestelde hem tegen vijven en had hem de volgende morgen rond half elf in bezit; super snel dus.

tienalf 11-04-2013

Al eerder bij CameraNU producten gekocht. Altijd perfecte en razendsnelle levering. Ook vlot per telefoon bereikbaar; je wordt goed te woord gestaan. En als er iets niet oké is, dan wordt het gewoon opgelost. zoals het eigen lijk hoort. CameraNU? Prima! Houden zo.

Jan Drenth 11-04-2013

Voor de aankoop van de Nikon door Cameranu.nl uitvoerig laten adviseren. Men neem hiervoor alle tijd en geven nuttige advies en tips. Dit was trouwens mijn derde aankoop bij Cameranu.nl.

GeertenZoet 11-04-2013

duidelijke site, levering nog sneller (PakjeGemak) dan aangekondigd!!!
Camera super, opberghoesje wat geadviseerd werd ook!

NikonP7100 11-04-2013

Na wat wikken en wegen besloten mijn oude camera te verkopen en de Nikon Coolpix P7100 aan te schaffen. Het was een hele mooie aanbieding, dus die kon ik niet laten schieten. Vroeg in de avond besteld en de volgende dag al geleverd! Wat wil je nog meer? Perfekt. Inmiddels een paar dagen met de camera gespeeld en zeer tevreden!

Janneke81 11-04-2013

Fijn, betrouwbaar, en super-snel! Woehoe!
Eerder kocht ik een camera bij cameranu.nl. Toen daar later iets mis mee was (mijn schuld) hielpen ze mij met goede adviezen.

Alicia1983 11-04-2013

Overzichtelijke website. Super snelle levering: dinsdagavond rond 19:00 besteld en de volgende dag in huis! Zo snel heb ik nog nooit iets geleverd gekregen. Camera was goed verpakt. Ook fijn. De bestelling is de volgen via track&trace. Dat is ook fijn. Ik zou deze webshop zeker aanraden bij vrienden en familie.

Cram57713 11-04-2013

Via de Site van Cameranu.nl gechecked of de camera op voorraad was en daarna heb ik de Nikon D5200 kit in de winkel opgehaald , werd erg netjes geholpen en had zeker het gevoel dat de verkoper verstand van zaken had. Met andere woorden ben erg tevreden. Kan iedereen Camera.nu aanraden!!!

Fons Verhoeve 11-04-2013

Als je van service houdt dan zit je bij deze firma op de eerste rang. Heb heel wat ervaringen de laatste jaren opgedaan maar ze hebben hun zaakjes goed voor elkaar. Problemen worden zonder meer door hun personeel opgelost en voor advies staan ze ook steeds klaar. Dus niet lang dralen en zaken doen met Cameranu

triopo 10-04-2013

Ik heb een statief en een balhoofd bij cameranu.nl besteld. Het afrekenen was makkelijk, en het pakketje was ongeveer een uur later al aangemeld bij postnl.

Toen ik het pakketje thuis ontving bleek alleen het balhoofd verstuurd te zijn. Na gebeld te hebben, zonder enige wachttijd, zagen ze inderdaad dat er iets mis was gegaan. Ze boden hun verontschuldigingen aan en verstuurden na een kort onderzoek meteen het statief zelf. Ik had deze de volgende dag al in huis.

Iedereen maakt wel eens een foutje. Maar de manier waarop het opgelost werd was geweldig. De volgende dag had ik het statief in huis. Ik werd niet in twijfel getrokken.

Ik verwacht daarom ook dat cameranu bij andere problemen ook met een nette oplossing zal komen.

Kees7 10-04-2013

Website voldoet, maar werkt niet heel handig.
Website is snel genoeg, gemakkelijk te vinden. Op de bestelling en levering is gewoon niets aan te merken. Is perfect.

Stefanfr 10-04-2013

Cameranu.nl heeft goede en snelle levering, voordelige prijs. Biedt eenvoudige bestelmogelijkheid via de website.

Alexander46 10-04-2013

Supersnelle levering en een uitstekende service. De camera voldoet aan alle verwachtingen en de bijgeleverde accessoires zijn dik in orde.
Ik kan CameraNu.nl aan iedereen aanbevelen.

René Nobel 10-04-2013

Inmiddels mijn camera al een paar weken in bezit en geen moment spijt gehad!

CameraNU is goed te bereiken, goede klantvriendelijke medewerkers die deskundig zijn en meedenken met de klant. Zo ook bij mij, inmiddels heb ik al meer dingen gekocht en ga er zeker vaker heen. De prijs is overigens zeker niet slecht t.o.v. concurrentie.

Ervaar het zelf, ik kan CameraNU iedereen aanbevelen!

henk veen 10-04-2013

Mooie, overzichtelijke site.
Gemakkelijk om de juiste accessoires te vinden.
´s avonds even voor 22:00 besteld en betaald en de volgende dag was het al afgeleverd, geen loze woorden dus.

Qua prijs zeer concurrerend (heb op veel plaatsen gekeken)en een echte aanrader, hier ga ik vaker terug komen.

Wilco A 10-04-2013

Via de website goed kunnen uitzoeken welke quick release plate op mijn Velbon statief paste. Op woensdagavond besteld, vrijdagmorgen vroeg in huis. Top!! En ja de quick release paste vlekkeloos op m'n statief.

gterhorst 10-04-2013

Eenvoudig te selecteren en te bestellen, sávonds besteld de volgende middag compleet in huis.
Duidelijke voorwaarden, geen poespas.

Erikiej 10-04-2013

Snelle service, zal er wel wat vaker iets gaan kopen! voor 22.30 besteld en de volgende ochtend om 09.15 in huis! Top!

Kiek1978 10-04-2013

+ Punt: Goede advisering via telefoon.
- Punt: De mogelijkheid tot vergelijken viel mij niet op toen ik de website bezocht en is daarmee in mijn ogen niet duidelijk genoeg. ik heb wederom gekeken en gezien dat rechtsboven idd een knopje is om te vergelijken. Dus de mogelijkheid blijkt er wel te zijn maar de zichtbaarheid van de functie laat wat mij betreft te wensen over. De bereikbaarheid is omdat ik belde en er geen medewerker beschikbaar was om me te helpen en ik later maar moest terug bellen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-04-2013

Beste Kiek1978, Hartelijk dank voor u review. U beoordeeld onze website met een 4 omdat u aangeeft dat u de toestellen niet kan vergelijken op onze website. Deze functie is echter direct beschikbaar als u op de knop digitale camera's klikt. http://www.cameranu.nl/nl/digitale-cameras/r1. Mag ik vragen waarom onze bereikbaarheid met een 5 wordt beoordeeld? Telefoontjes worden netjes beantwoord en email wordt doorgaans binnen een paar uur beantwoord. Met vriendelijke groet, Wilco de Vries

Officiele reactie van CameraNU.nl 22-04-2013

Beste Kiek1978,

U beoordeelt onze winkel in eerste instantie met het cijfer 4 omdat volgens u: " -Punt: Gebrek aan mogelijkheden om toestellen te vergelijken op de website"

Na een melding dat deze functie wel degelijk bestaat op onze website, geeft u opeens aan dat deze vergelijkfunctie " te wensen overlaat". Ik wil graag van u weten hoeveel duidelijker wij het op onze website kunnen vermelden?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

fotografo 10-04-2013

Uitgebreide keuze, overzichtelijk en vlotte levering.
Van elk apparaat een duidelijke specificatie met heldere technische uitleg van het product.
Zodat vergelijking goed is te doen om te komen tot een keuze.

Ria Vet 10-04-2013

Het personeel in de winkel is klantvriendelijk en vooral deskundig. Een van de redenen waarom we bij cameranu kopen. Met aftersales hebben wij gelukkig nog niet te maken gehad maar het online kopen bevalt ons ook prima omdat wij in Den Helder wonen.

Bakkertje 1953 10-04-2013

Cameranu.nl is een overzichtelijke website met vele producten en redelijke prijzen, en een zeer goede SERVICE.

J. Dark 09-04-2013

Een makkelijke website, ook telefonische informatie over de Carry Speed FS-Pro heel plezierig. Het product is nieuw en was nog niet in voorraad maar werd direct bij de importeur voor mij besteld. Komt bij mij al met al heel goed over.

NinaH 09-04-2013

Excellent service - ordered the filters on one evening and they were delivered the following day. Would recommend them to new buyers.

Giovanni Verd. 09-04-2013

Overzichtelijke website en vooral goed toegankelijk als je een specifiek product zoekt. Wat je ziet is wat geleverd wordt en uitstekend traceerbaar tot en met de levering. Factuur en gegevens over de levering helder en duidelijk digitaal meegeleverd.
Een zeer tevreden klant.

Gijs2013 09-04-2013

Ziet er goed uit en past uiteraard precies. Geen opbergvakje voor een sd kaart.Goed magneetklep.Wat ik nog meer over het hoesje moet schrijven weet ik niet.

Liessie01 09-04-2013

Duidelijke website met alle info die je nodig hebt. Zeer tevreden over goede afhandeling van onze bestelling.

wvanh 09-04-2013

Zoals gewoonlijk bijzonder tevreden over CameraNU. Supersnelle levering, goed verpakt, alles naar behoren. Duidelijke site, goede factuur- en verzendinformatie. Kortom: prima ervaring!

Tonny Janssen 09-04-2013

Een snelle levering. Netjes verpakt. Verder geen contact met hen gehad, dus ik kan niet oordelen over bereikbaarheid en dergelijke. Ik heb wel vertrouwen in hun en zal er zeker nog wel eens iets kopen.

pieter 333 09-04-2013

Lekkere lens, mooi scherp, groot bereik !
Levering kon niet beter; 's avonds besteld en de volgende ochtend geleverd. Helemaal super dus!