Deze score is berekend op basis van 2394 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Merkal 05-08-2012

Prima camera, levert prachtige plaatjes op met standaard bijgeleverde E 3.5-5.6/18-55mm lens. Dankzij een package deal op CameraNU.nl kon ik gelijk een bescherm hoes en extra riem bijkopen.

Ik ben op de website van CameraNU.nl gekomenen via een advertentie in de gratis krant de Metro.
De site is overzichtelijk ingedeeld ondanks het grote aantal verschillende producten dat wordt aangeboden.
De bestelling werd snel geleverd, niet binnen 24 uur helaas omdat er het weekend tussen zat.

321HARM123 04-08-2012

ik had de camera online besteld en wilde afrekenen met IDEAL. was ik vergeten geld van mn spaar rekening over te zetten naar mn gewone rekening, dus dat misklukte. ik meteen gebeld, de vriendelijke mevrouw aan de lijn zij mij geen zorgen te maken en ze kon via hun systeem direct een nieuw IDEAL betaal linkje sturen via mail. top service en geen wachttijd ondanks dat het zaterdags was! hulde hulde!

Erik K59 04-08-2012

iets gedetailleerdere beschrijving op de webshop zou fijn zijn (zit er wel/niet een hoesje bij, stofkapjes...; zat er trouwens allemaal bij!).
Voor de rest: Kan niet beter! iDeal lag eruit; ik kreeg direct een mailtje met een link om later opnieuw te betalen. Een warm bad! Om 17:00 uur besteld (pas om 21:30 uur betaald); de volgende ochtend om 11:00 had ik hem!
De lens was prima; snel even wat foto's gemaakt en met Aperture bekeken/bewerkt, helemaal OK!

MartineGroningen 03-08-2012

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Zoals beloofd wordt je op de hoogte gehouden van de status van je bestelling. Mijn bestelling was 's avonds 22.00 geplaatst, de volgende dag 12.00 in mijn bezit.

RO2B 03-08-2012

Perfecte winkel, goede site, lage prijzen dus wat wil je nog meer.

Ook een Metz 44AF-1 gekocht maar die bleek defect. Keurig omgeruild en toen toch maar een iets duurder model gekocht. Nu dus de 50AF-1 en die doet het perfect.

Op naar de volgende aankoop.

groeten uit Alkmaar (waar die concurrent zit die hier dus niet aan kan tippen

Hallojan 03-08-2012

Ik was op zoek naar een camera om onder water foto's en video te maken bij het snorkelen. Camera.nu gaf goed advies en raadde me zelfs een camera die ik zelf in hun assortiment had gevonden - en die duurder was dat het model dat ze me adviseerden - niet te nemen.
Na bestelling had ik de camera binnen 12 uur in huis!

Bennie 03-08-2012

Overzichtelijke site met goede mogelijkheden om de aangeboden waar te sorteren/filteren op items die voor de koper interessant kunnen zijn. Verder zeer vlotte levering, om 21:00 uur besteld en betaald met ideal en de volgende ochtend geleverd.Heb al eerder aankopen gedaan bij deze webshop en telkens naar tevredenheid verlopen.

Manfred Jacobs 02-08-2012

zeer prettige website met een zeer groot aanbod. Altijd wel te vinden wat je zoekt. Al mijn camera-artikelen bestel ik tegenwoordig bij CameraNU.nl. Erg prettig dat je tot 22:30 uur kunt bestellen en er vanuit kunt gaan dat het de volgende dag wordt geleverd. Top!

Bert Veerman 02-08-2012

Reeds meerdere artikelen bij CameraNU gekocht , snelle levering vandaag besteld en morgen in huis, prima service ook dat gaat razendsnel ondanks het heen en weer sturen en messtal zitten ze ook goed met de prijs , telefonisch uitstekend bereikbaar en vriendelijke mensen aan de telefoon .
Kortom VOL LOF over CameraNU

seeker112 02-08-2012

's avonds om 2200 uur besteld en ook echt de dag erna in huis zoals beloofd.
duidelijke info zoals nederlands model wat je vaak niet hebt bij de goedkoopste aanbieder.
en idd, de goedkoopste die hem kon leveren.
goede reviews en winkelkeurmerk.
garantie- afwikkeling weet ik niet(gelukkig), want dan was er iets mee mis.
Voor mij alle lof voor deze webwinkel.

margery 02-08-2012

de door mij uitgezochte camera was eerst niet op voorraad, ik kreeg een mail toen hij wel weer beschikbaar was en een dag later had ik hem in huis, fijn dat het allemaal zo snel gaat.

Nietsche 02-08-2012

Bestelprocedure transparant, communicatie rondom levering perfect. Om 17:30u besteld, de volgende dag in huis. Verzending via de post, dus indien niet thuis een tweede bezorging of afhalen in de buurt. Ik heb een gruwelijke hekel aan bezorgdiensten waar ik naar het einde van de wereld moet reizen om mijn pakket op te halen als ik onverhoops de tweede bezorging ook mis.
Track en trace voor het pakket en een handtekening voor ontvangst zo zie ik het graag. En de camera is gewoon super naast mijn slr.

Bostraat 02-08-2012

ik heb er diverse zaken bij Cameranu.nl besteld en alles is keurig binnen 1 dag geleverd, veilig verpakt en conform afspraken. ik zou graag een verlenging van de terugstuur termijn willen hebben. als je een camera koopt, net vóór je vakantie en tijdens de vakantie blijkt een defect, dan ben je meestal te laat om binnen de termijn terug te sturen. weliswaar loopt dan de garantie van de leverancier, maar ik vind dat je meer dan 8 dagen van de "winkel" zou mogen krijgen, zeker als nu blijkt dat het toestel qua lens en qua batterij eigenlijk nooit goed is geweest.

Hans van den Bragt 02-08-2012

Door mijn zoon attent gemaakt op deze website en het vinden van het artikel naar mijn keuze was geen enkel probleem.
De aankoop was bestemd om iemaand cadeau te doen op haar verjaardag dus was een snelle levering gewenst.
Zowel de bestelling als de afhandeling en de bezorging waren optimaal.

Tauros 02-08-2012

De website is duidelijk en overzichtelijk met goede productinformatie. De camera is 's avonds om 21:00 uur besteld en werd de volgende morgen al geleverd.

Miranda24 02-08-2012

Ik vond het zoeken op de site met de opties links niet heel handig maar heb met de zoekfunctie prima kunnen vinden wat ik zocht.

De levering is super, 's avonds besteld en toch de volgende dag al bij de post. Alles keurig netjes verpakt en met een handtekening voor de postbode zodat het pakketje niet zoek kan raken.

Ik zou jullie zeker aanraden bij familie en vrienden!

JuliJules 01-08-2012

De website heeft een zeer groot voor redelijke prijzen assortiment maar helaas is het zoeken van het juiste product erg lastig. Een filtering zou erg handig zijn.

Ik had een Silver Banana Hammock cameratas gekocht en op het plaatje zag het er wit uit. In het echt was het grijs..

De bestelling was inderdaad dezelfde dag nog verzonden en werd geleverd de volgende dag thuisbezorgd met TNT post. Omdat het pakketje aangetekend moest worden, was het helaas erg lastig pakketje werkelijk te ontvangen. Het pakketje mag in dat geval namelijk niet bij buren afgeleverd worden of door iemand anders getekend worden. Daarnaast geef TNT post niet erg duidelijk aan wanneer ze gaan afleveren (tussen 10.00 en 19.00). Verder heb je weinig aan de Track and Trace functionaliteit omdat alleen op dag van aflevering staat in welke tijdvak (10 tot 19) ze gaan afleveren..
Mails ontvangen met updates voor bestelling, betaling en verzending. De mails zijn bomvol informatie waardoor het overzicht verloren gaat.

PaulM1961 01-08-2012

Ik zocht een digitale camera met extra lens. De aanbieding van Camera.NU viel precies in mijn smaak en straatje. De website bood mij veel gemak en overzicht. De afhandeling ook super simpel en efficiënt. Levering van de camera was veilig en zorgvuldig gedaan en na 1 werkdag via standaard verzending verzorgd. Al met al een aanrader. Ik ben super tevreden!

rumlo 01-08-2012

Reeds 2 x maal een bestelling geplaatst bij CameraNU beide zeer snel en compleet geleverd `s avonds besteld en volgende ochtend reeds in huis.
Bij mijn eerste bestelling een screen protector geretourneerd zonder problemen ook al had ik hem reeds geopend snel afgehandeld.

Pros

Prima service, uitgebreid aanbod,snelle levering en aftersales. Goede prijsstelling.

Cons

De openingstijden voor telefonische vragen zijn alleen overdag dat kan niet voor een webshop hedendage

Ik mis echt een review optie op de website dit vind ik zeer jammer snel aanpassen zou ik zeggen

Al met al van harte aan te bevelen

JvanL 01-08-2012

Website gaf duidelijke en redelijk complete informatie. Prijs was mede door cash back actie van Sony erg interessant. Overige vragen werden vlot en duidelijk beantwoord door medewerker aan de telefoon. Bestelling om 22:15u online geplaatst met verzoek of de camera snel geleverd kon worden. Zending per tnt ontvangen om ca. 10:00u de volgende dag! Al met al met deze eerste aankoop bij Cameranu.nl een zeer goede indruk van camera en webshop

Pim Nauta 31-07-2012

Ik heb van drie verschillende werkneemsters berichten ontvangen over de status van mijn bestelling waaronder ook een verontschuldiging van dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen.Ondanks deze vertraging was mijn bestelling een dag later op mijn adres afgeleverd en voor mij snel genoeg.
Dit was tot mijn tevredenheid.

Zelf heb nog een dame geadviseerd om bij Camera Nu te bestellen ivm prijs en levertijd.Nu weet ik niet of de dame nog een intuos 4 bij Camera Nu heeft besteld.
Ik denk dat hier wel uit blijkt dat ik zeer tevreden ben over Camera Nu.

Greetje2012 31-07-2012

Het is een duidelijke webshop met goede omschrijvingen van de artikelen.
Daarnaast was de levering uiterst snel en konden wij het verloop van de bestelling zeer goed volgen.
Vooral het feit dat we konden aangeven, dat we het produkt ergens wilden ophalen, vonden we prima.

AkenVeld 31-07-2012

Als grote liefhebber al diverse artikelen gekocht zowel via de site als op Urk.
Ik ben steeds weer onder de indruk van de kwaliteit van zowel het personeel als van de producten. 1 x was er iets kapot geleverd. Ik ben uitermate snel en correct geholpen. Niets dan lof dus.
Ga zo door!

Meemai 31-07-2012

De camera werkt prima, ik ben er zeer tevreden mee, maar dat is niet wat de 10 verdient.

De 10 zet ik neer vanwege de goede service die echt uitstekend was, ik had de camera en een Crumpler tas besteld, een dag later kreeg ik ze beide bezorgd. Dit was een woensdag, terwijl ik de camera zaterdag al nodig had! Helaas ontbrak er een schouder-strap aan de Crumpler, dus ik nam contact op met de klanteservice, een half uur later of nog eerder zelfs kreeg ik een mail terug dat ze de leverancier gevraagd hadden deze na te sturen. Zo ging er een dag voorbij en het was al Donderdag, toen ik kreeg te horen dat ik de schouder strap niet geleverd kon krijgen. Verdorie dacht ik, want ik kon het product niet terug sturen en dan een nieuwe kopen dan zou zaterdag al voorbij zijn! Dus ik legde mijn probleem voor en gaf aan welke tas ik wilde de klantenservice gaf mij een link waarmee ik de tas gratis zonder verzendkosten kon betalen! Daarna heb ik de Crumpler terug gestuurd in dezelfde doos, en al bij al had ik alles lekker op tijd!

Conclusie er kan een probleem voorkomen, maar het word netjes en heel goed gefixed stiekem vind ik mijn Sony tas nog leuker dan de Crumpler!

Richard Blaauw 31-07-2012

website ziet er goed uit af en toe een beetje onoverzichtelijk verder goed
de service was super ik had in de middag iets besteld en in de avond werd ik gebeld of ik maandag thuis was voor de levering van mijn bestelling met ongeveer een tijd hoe laat ze bij me zouden zijn..... door een file op de weg geheel buiten jullie om werd ik nogmaals gebeld dat ze iets later zouden komen of dit een probleem is .

after sales heb ik niet naar gekeken dus kan ik geen mening over geven.

carolienpl 31-07-2012

CameraNu is voor mij de ideale shop! Heel veel keus en uitleg op een perfecte website; is goedkoper dan veel andere anbieders; bestellen, betalen en de volgende ochtend perfect bezorgd. Als klant kun je niet beter behandeld worden!

G.L. Touset 31-07-2012

De website van CameraNu is goed gestructureerd.
Ze zijn telefonisch goed bereikbaar.
Het bestellen ging eenvoudig en vlot en het bestelde is de volgende dag in goede staat ontvangen.
Met aftersales heb ik nog geen ervaring, maar ik heb goede verwachting op basis van ons telefoongesprek.

Dave Timmermans 1988 31-07-2012

jvc gz-gx 1 is mijn bestelling. Duidelijke webshop met een gemakkelijk betalings systeem. Zeer snelle en nette levering. Kortom een aanrader!!

Dennis de Koning 31-07-2012

CameraNU.nl biedt een prettige webshop, ontzettend snelle levering.

Het product was degelijk verpakt en de informatievoorziening rondom de levering en verzending was uitstekend verzorgt.

Verder heb ik geen ervaring met aftersales, als dit net zo goed is als de orderafhandeling dan is CameraNU.nl een webshop zoals een webshop hoort te zijn!

Kortom: prima ervaring!

Gorbossie 30-07-2012

Snelle service. Uitstekende en duidelijke dienstverlening per telefoon. Geen poespas, maar correct, eerlijk, vriendelijk en snel. Je weet precies waar je aan toe bent.

Denn1s_ 30-07-2012

Niet de allergoedkoopste (eigenlijk maar een paar euro duurder), goede beoordelingen, geen verzendkosten en de volgende dag leveren (voor 22.30 bestellen) waren doorslaggevend.

Had na afleveren wat vragen over het product, volgende dag al keurig gebeld en toelichting gekregen, hulde!

bas 1234 30-07-2012

Besteld vd goedkoopste prijs. Zelfs 80 euro goedkoper dan bol.com. Net v 22 uur besteld en de volgende dag binnen. Super!

R Knoop 30-07-2012

s avonds besteld en de volgende dag al in mijn bezit
het kon niet sneller en ik hoefde de deur er niet voor uit
er kwam een mail hoe de verzending ging helemaal prima geregeld
ik ga deze manier ook aanbevelen

Leo_D 30-07-2012

Om 21.15 besteld en 11 uur later in huis!!
Sneller kan niet, de Printer werkt naar volle tevredenheid, installeren was vrij makkelijk.

A.Schouten 30-07-2012

Goed geholpen, zelfs na "sluitingstijd". Vanwege grote (vakantie)drukte toch nog aan de beurt gekomen. Camera voldoet aan al mijn verwachtingen

Marleen1979 30-07-2012

Vorige week een lensbaby composer pro besteld bij CameraNU.nl . Ik heb nog een mail met een vraag gestuurd en kreeg de volgende dag netjes antwoord. De juiste spullen zijn geleverd en voldoen aan mijn verwachtingen.

mavonk 30-07-2012

Er was een onduidelijkheid je op de website waardoor ik een accessoire besteld had die niet paste, ik heb contact opgenomen via de mail, kreeg de volgende dag antwoord.
op de site staat ook al een formulier voor dit soort situaties.
kon de accessoire terugsturen en kreeg snel mijn geld terug.

Andrej te Boekhorst 30-07-2012

Goede website: ik zocht een telelens bij mijn oude vertrouwde Olympus spiegelreflex camera en kon mijn weg naar dit product zonder problemen vinden.
Bestelling en levering verliepen vlekkeloos: ik werd goed geïnformeerd over de tijdspanne waarin mijn pakket zou arriveren, wat bovendien binnen prettig korte tijd het geval was. Ook bleek de lens zorgvuldig verpakt en had daardoor de verzending prima doorstaan.
Ook de after sales is uitstekend: het bleek nodig om de firmware van mijn niet meer zo nieuwe camera up te daten. Via telefoon en mail kreeg ik daarbij goede, prettige hulp.

Atalanta 1 30-07-2012

Kan zien wat ik wil kopen en of het aanwezig is in de zaak.
Mijn voorkeur is lekker zelf halen, je wordt er deskundig en vriendelijk geholpen!

wdocter 30-07-2012

Ideale website, veel keus, goede toelichting.
Levering niets op aan te merken, is nog sneller dan ik dacht!

Ed Voncken 29-07-2012

Overzichtelijke website, ruim assortiment, snelle verzending door CameraNU.nl. Prima prijzen.

Enige minpuntje heeft te maken met PostNL; je moet steeds wachten op afhaalbericht PostNL, dus het pakketje wordt minimaal 2x tevergeefs aangeboden voordat je het zelf kunt afhalen. Een verzend-optie speciaal voor mensen die overdag werken zou ideaal zijn.

Gearex 29-07-2012

Kleine tegenvaller, bij zo een dure camera nog maar niet een klein SD kaartje er bij zo dat ik direct maar kon beginnen.
Nu na bestellen met nog wat extra materiaal er bij, moet er verzendkosten worden betaald.

Tommy32 29-07-2012

Na ff rond gekeken te hebben kwamen we op deze site uit! goed en duidelijk aangeven wat wel en niet op voorraad was. de prijs is ook goed en vaak goedkoper dan in de winkel.
Er ging wat fout in de levering maar dit is snel door cameranu veranderd.

kari2000 29-07-2012

Makkelijke en grote keuze in de webwinkel.
Erg snelle afhandeling van mijn bestelling.
Binnen 18 uur had ik mijn bestelling in huis.

shirls 29-07-2012

Snelle afhandeling. Na betaling meteen de nota per e-mail. Ook een snelle levering. Zeer tevreden

the Symbol 27-07-2012

Bij mijn zoektocht naar deze statieftas kwam ik bij Cameranu.nl terecht maar daar er drie verschillende (groottes) modellen van deze tas bestaan vond ik de prijzen wat vreemd. De grootste tas was goedkoopst, de kleinste had de middelste prijs en de vurig door mij gewenste (de middelmaat) was het duurst. Telefonische navraag leerde mij dat deze prijzen klopten maar de vriendelijke en behulpzame jongedam van Cameranu.nl kon mij een korting toekennen om mij qua prijs enigzins tegemoet te komen. Handig was daarbij dat ik gelijktijdig de bestelling telefonisch af kon handelen en mij per e-mail een Ideal-uitnodiging werd verstuurd. Even betalen en de bestelling was gedaan. Topservice!

gerritbest 27-07-2012

Ik had een sony converter 2.0 gekocht.
Na uren van expirimenteren bleek dat de converter niet bracht wat ik had verwacht.
Hij werkt prima op automatisch maar niet op handmatig.
Op mijn lens de sal 70-400 alleen handmatig ik kreeg het niet scherp.
Op maandag 23-7 terug gegaan naar cameranu.nl het probleem uitgelegd,alles inclucief de verpakking ingeleverd,en donderdag 26-7 had ik netjes mijn centen weer op de rekening staan.
Dat noem ik een prima 100% after sale van cameranu.nl.

quintfilms-events 27-07-2012

Het is altijd prettig producten te kopen via de website, deze is overzichtelijk en duidelijk. Ook word je goed op de hoogte gehouden van de verdere gang van zaken. Ik heb beide artikelen voor 22:30 uur besteld en betaald en de volgende dag werden ze via TnT post bezorgt.

thinge 27-07-2012

Voor de eerste keer iets besteld. Perfecte afhandeling. Duidelijke webshop, heldere uitleg over de transactie. Prima informatie na de aankoop en snelle levering. Eindelijk eens een website die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Waavoor dank.

OmelissaO 26-07-2012

Nadat ik een quick release plate was verloren kon de winkel waar ik de statief vandaan had alleen maar melden dat ze die niet konden leveren. Daarna hebben zij niet meer gereageerd op mijn vragen.

Daarna ben ik met het probleem naar cameranu gegaan, die boden gelijk een aantal mogelijke goed passende quick release plates aan. Binnen een week binnen (product was niet op voorraad en toch zo snel binnen). En gelijk eentje die perfect paste.

Over het product valt niet zo veel te zeggen, werkt top en is stevig! Maar ik ben erg blij met de goede service en adviezen die ik bij cameranu altijd krijg.