Deze score is berekend op basis van 2587 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Nout67 16-04-2013

Mooie overzichtelijke site. Supersnelle levering.
Jammer dat ze niet wat meer in het midden van het land zitten.

freyrvandenassem 16-04-2013

Ik had mijn flitser maandag besteld en dinsdag was die al bezorgt. Site werk heel goed en erg gebruiksvriendelijk.

12blijmetcamera 15-04-2013

Kreeg duidelijke info toen ik belde over product. After sales kan ik niet beoordelen. nog niet nodig gehad.

Herman Krebbers 15-04-2013

Deskundig advies bij aankoop door ervaren fotograaf. Volledig pakket. Alles voorradig en geheel direct mee te nemen. Scherp geprijsd. Plezierige bediening in de winkel.

Jan Lievers 15-04-2013

Duidelijke web site, maar "springt" voor mij niet echt uit boven de concurrentie.

Vragen per email en telefoon worden direct behandeld of wanneer dit niet mogelijk is in ieder geval beantwoord met een bericht van ontvangst en wanneer het antwoord wel gegeven zal worden.

Snelle en prompte levering.

Uitstekende after sales. Lens is retour gegaan voor reparatie net na verlopen garantie termijn. De afhandeling heeft nogal wat tijd gekost, mede doordat de fabrikant/importeur geen enkele service wilde verlenen. CameraNu heeft mij van elke stap die gezet werd altijd ogenblikkelijk een terug melding gegeven, zodat ik steeds op de hoogte was van de stand van zaken. Uiteindelijk heb ik de lens niet gerepareerd terug laten komen waarbij CameraNu mij een tegoedbon heeft gegeven als tegemoetkoming voor de geleden schade. De afhandeling hiervan is op een voor mij zeer correcte en positieve manier verlopen.

naam415 15-04-2013

Geweldige web site, met veel info. was voor mijn toestel de goedkoopste. Zeer snelle afhandeling en bezorging. Een aanrader.

genp 15-04-2013

Bestellen ging heel eenvoudig, de goederen werden direct verzonden en waren dus de volgende dag al in huis! Alles was keurig verpakt.

G.F Friederich 15-04-2013

Ben tevreden met de aankoop en de levering was volgens track & Trace heel goed te volgen. Mijn volgende aankoop gebeurd zeker via deze shop!

daandag 15-04-2013

Zeer tevreden met de gekochte lens. snelle en correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Yoonal 15-04-2013

Via de website prima informatie ontvangen en de aflevering kwam keurig verzorgd aangetekend bij mij thuis.
Als elke webside leverancier zo zou werken hadden de verschillende consumentenprogramma's het zeker minder druk.

patrick schuyt 15-04-2013

ik bestelde hier voor het eerst en ik moet zeggen dat dit heel soepel netjes en snel verliep.
ik kreeg iets in huis wat ik moest retourneren en deze procedure verliep ook keurig en vlekkeloos, snel het juiste weer binnen gekregen , ik kon deze site nog niet maar dit wordt wel een favoriet vanaf mijn kant.
groot assortiment en heel divers, goede snelle telefoon verbinding met keurige behulpzame meedenkend personeel.

kortom mijn complimenten.

patrick schuyt

phamnumen 15-04-2013

Redelijke prijs, duidelijke site, groot aanbod, produkt was netjes verpakt. Echter, de site belooft bezorging op de volgende werkdag als je voor 22u30 bestelt, maar ik bestelde zondagmiddag en moest vervolgens tot woensdag wachten (en nee, het was geen pasen of zo). Meer beloven dan je waar kan maken is niet netjes en commercieel ook niet handig. Bovendien is de opmerking die ik daarover via email maakte na een week nog altijd onbeantwoord is gebleven. Jammer, gemiste kans om alsnog een goede indruk te maken. Ik begrijp de enorm hoge score voor deze webwinkel dan ook niet helemaal. Voor mij net zo lief een andere webshop.

Dirk4u 15-04-2013

Ik heb al vaker iets besteld en heel goede ervaringen met Camera nu. Goed geholpen bij telefonisch contact, ruime keuze en snelle levering. Aangetekend verzonden kun je de zending goed volgen.

lovely24 15-04-2013

Meerdere malen besteld op deze site.
Altijd netjes op tijd en super goeie prijzen.
Dus mij zie je zeker weer terug

mvg

patricia

TheTomRoelofs 15-04-2013

Ik heb bij cameranu mijn eerste dslr gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Er staan overal op de site handige informatie over de producten dus er waren geen onduidelijkheden. Nadat ik hem besteld had kreeg ik keurig een mail met bevestiging en een track en trace code. De camera was zelfs de volgende dag al binnen!

Super website!

Tom

willemciere 15-04-2013

Snelle levering en betrouwbaar overkomende website.
Bij het niet aanwezig zijn tijdens aflevering, werd ik direct op de hoogte gebracht en kon ik eigen datum en tijd opgeven voor hernieuwde levering.Prima service.

Haket02 15-04-2013

De website is zeer toegankelijk en het bestellen is eenvoudig. De betaling ging even niet via ideal maar gewoon via de bank vooraf gestort. De volgende morgen gelijk een e-mail dat het geld binnen was en er geleverd werd.
Zoals beloofd de volgende dag in goede orde ontvangen.

Alaska58 15-04-2013

Zeer goede service en kwaliteit en zeer snelle leveringen, dit is nl niet het eerste artikel wat ik bij Cameranu.nl besteld heb en er zullen heus wel meerdere volgen
Super hoor!!

Holzken 15-04-2013

Ik ben inmiddels een paar dagen in het bezit van de Panasonic Lumix FT5 en heb de camera gebruikt waarvoor ik hem gekocht heb. Mee in de jaszak, point and shoot, en verrast over de kwaliteit van de foto's maar ook van de camera. Deze is van een zeer degelijke kwaliteit en ziet er ook nog gelikt uit. Mijn reden tot aankoop is op basis van de (nog weinige) revieuws op internet van dit vrij nieuwe model. Hierbij rekening houdend met mijn inzetgebied voor dit toestel.
Mijn ervaring met cameranu is positief, na de bestelling nog even een telefoontje over wat vragen en ik ben zeer netjes te woord gestaan. Over de aftersales kan ik mij nog niet uitlaten omdat ik verder geen problemen met het product ondervind. Wel een vette acht voor het nette telefoongesprek.

B. Arendsen 15-04-2013

Snelle servic en vlotte aflevering van het artikel
ondanks een kleine bestelling.
Hartelijk dank.
B. xx

MvG-R 15-04-2013

- website: duidelijk en uitgebreid
- bereikbaarheid: op e-mail wordt snel gereageerd, de telefoon wordt meteen opgenomen en het probleem wordt (zonder doorschakelen) meteen afgehandeld.
- bestelling: het product was niet in orde (DOA)
- levering: de levering was snel, product goed verpakt
- after sales: ik kon het defecte product terugsturen naar een antwoordnummer. Omdat ik het aangetekend wilde versturen, moest ik helaas toch 13 euro betalen. Het nieuwe product werd snel geleverd. Helaas kreeg ik onjuist advies over het installeren van het nieuwe product. Mijn bericht over hoe het wel moest werd in dank aanvaard.

Ger Bruinsma 15-04-2013

bestelling is keurig op tijd afgeleverd de verpakking was goed en order was goed gespecificeerd met serienummers zodat we dit konden overnemen en niet nog eens alle cameras moesten nagaan wat het sereinummer was

poli 15-04-2013

Snel geleverd doch zonder usb kabel. Dat is een aparte maat die je niet in een la hebt liggen. Niet zo handig, verder perfect.

Wendy F 14-04-2013

Zeer overzichtelijke website met veel info. Ik koos voor betaling met Ideal en daar ging iets mis mee. Ik heb toen zelf de overboeking gedaan via Internetbankieren. Omdat ik in eerste instantie gekozen had voor betaling via Ideal bleef bevestigingsmail van bestelling uit. Gebeld met de klantenservice en probleem uitgelegd. Ik werd te woord gestaan door zeer vriendelijke medewerkster en zij kon mij vertellen dat de betaling goed was binnengekomen en dat ik de volgende dag mijn bestelling thuis gestuurd kreeg. Dit was inderdaad zo. Deze was prima verpakt. Kortom: super!!

Superslow 14-04-2013

Bestellen via de website ging snel. Kon het daarna meteen afhalen in de winkel. Dankzij de snelle alleen afhalen kassa hoefde ik niet lang in de winkel te wachten.

Mike1981grrr 14-04-2013

Altijd perfecte aflevering en goede after sales. Hele snelle afhandeling van leveringen. Handige indeling van de website.

Amalphi 14-04-2013

Ik heb al vaker bij CameraNU bestelt omdat de prijzen uitstekend zijn en de levertijd zeer snel. De website is overzichtelijk, je bent niet verplicht om jezelf te registreren en verschillende betaalwijzen worden ondersteund.

vosje98 14-04-2013

De website was duidelijk en overzichtelijk en makkelijk om een product te vinden.
's Avonds besteld en de volgende dag voor 12 uur al geleverd! Uitstekende service.

Jacques Conijn 13-04-2013

Als diverse zaken besteld via de website en direct in de winkel gekocht. Ze doen wat ze beloven. In de winkel mensen die weten waar ze het over hebben.

Jaap Tromp 13-04-2013

Een fijn adres om kopen.
Betaalbaar en betrouwbaar adres.
De Producten zijn goed van Kwaliteit.
Goed verpakt en snelle afhandeling.

jose 14 13-04-2013

het is dat je niet iedere week een camara koopt,anders zou ik dat iedere week bij camaranu doen.
binnen 2 dagen in huis geen verzendkosten en we hadden al een hele mooie prjs.
petje af camaranu

Lijado 13-04-2013

Via Prijsvergelijk, zoekend naar de laagste prijzen, kwam ik bij Cameranu.nl terecht. Wat ik wilde bestellen was in voorraad. Helaas ging het mis bij het betalen via Ideal / Ing maar daar kan Cameranu.nl niets aan doen (Aanvallen op Ing en Ideal). Betaling alsnog via internet gedaan. Er werd alert gereageerd op mails en kreeg bericht toen de betaling rond was. Maar het is waar vandaag besteld (en betaald) is morgen in huis! perfect dus!

Wolting1955 13-04-2013

Product op afgesproken tijd geleverd,in perfecte staat en goed verpakt.Ben dan ook zeer tevreden over product en levering

heikie1948 13-04-2013

Website overzichtelijk, bereikbaarheid:
Concreet, zakelijk; vriendelijk bij telefonische vragen;
kennis van zaken;binnen 24 uur product binnen;
via mail prima op de hoogte gehouden Zooooo..houd je je klanten vast.

Anonieme klant 13-04-2013

Goede service, snelle levering. Website ziet er wel een beetje rommelig uit. Product is een cadeau dus nog niet uitgeprobeerd.

Maximin 13-04-2013

Ik ben naar de winkel in Urk gegaan om meer info te krijgen. Prima gelukt, goede adviezen, prachtige winkel, deskundig personeel. Hier ga ik zeker terug voor verdere adviezen en aankopen.

susanne20111992 12-04-2013

Goede en snelle levering! Had het de volgende dag al binnen en vaak duurt het bij andere bedrijven wat langer.
De website is ook overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden!

Joost Arnhem 12-04-2013

Ik kan en zal kort zijn....alles perfecr, informatie via website, aan de telefoon, behulpzaam bij keuze's.
Goedkoop gaat dus prima samen met goed !! Helaas is dan niet overal zo.. een dikke pluim!!

marcel kouwenberg 12-04-2013

Alles netjes en goed verpakt thuis gestuurd gekregen,
komen zeker een terug op de website voor meerdere artikelen aan te kopen.

Bas van der Bend 12-04-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk zelfs met hun grote assortiment. De bestelling en levering was helemaal goed voor elkaar: 's Avonds rond 22:00 besteld, de volgende ochtend rond 11:00 aan de deur!

RenevKl 12-04-2013

Super snelle levering en prima verpakt. Het product voldeet aan de verwachting zoals beschreven op de website. Ik werd keurig op de hoogte gehouden over de ontvangst van de bestelling, ontvangst betaling en track&trace gegevens van de levering. Voor mij een uitstekende ervaring, volgende keer zeker weer.

A.F. de Jonge 12-04-2013

Ik heb al meerdere dingen bij Cameranu gekocht en tot nu toe zeer tevreden. vakkundig personeel goede website.

Henny 1932 12-04-2013

Voldoende voor het maken van portret foto's Met bouncing zijn de foto's minder hard. Wilde eerst duurdere kopen maar tot mijn verbazing adviseerde de medewerker deze goedkope flitser. Hij doet wat hij doen moet. Fantastisch advies.
De bestelling was inderdaad de volgende dag in huis.Fantastische goede webwinkel. Ik heb reeds diverse dingen daar gekocht en altijd zeer vriendelijk geholpen en ze doen wat ze zeggen.

artprojections 12-04-2013

Super snelle levering. Ze doen wat ze beloven!
Direct aan de slag met een fantastisch professioneel product.

Henk Lubberts 12-04-2013

De keuze voor deze schijf was snel gemaakt. Maar ik wilde niet teveel betalen, daarom maar even de prijs vergeleken. Prima schrijf, voor een prima prijs en snel in huis. Helemaal goed!

stolhuis 12-04-2013

In de winkel was er sprake van snelle service en op de website is het handig om vooronderzoek te doen naar de camera die je wilt hebben. Alles staat duidelijk op de website met links naar de officiële website van de camera. In de winkel goed geholpen met bijverkoop producten, zodat ik uiteindelijk met een complete camera naar huis ben gegaan.

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-04-2013

Geachte heer/mevrouw Stolhuis. Hartelijk dank voor uw positieve review. Wij streven naar een maximale service en vragen ons dan ook af waarom u onze after sales met een vijf beoordeeld. Is er in uw ogen iets mis gegaan na uw aankoop? Wij horen het graag van u. Met vriendelijke groet, Wilco de Vries

Wim Legerstee 12-04-2013

Zeer te spreken over de bezorging. Bij de eerste bestelling was er helaas niemand thuis.
Wel lag er een kaartje met het telefoonnummer van de chauffeur. Deze was tot half 6 bereikbaar.
Om 6 uur werd mijn camera alsnog bezorgd. Geweldige service.
After sales: verkeerde batterij besteld. Retour gestuurd
Nieuwe batterij besteld. Direct alle handelingen zichtbaar op de nota. Gewoon goed.

De cameraman 12-04-2013

Omdat ik in het verleden reeds goede ervaringen heb met Cameranu.nl heb ik de "LanParte DSLR Professional Rig Kit PK-01" bij deze winkel besteld.
Tijdens de bestelling had ik aangegeven dat ik het pakket graag door een koerier van Cameranu.nl wilde laten bezorgen. Aan het einde van de dag kreeg ik een telefoontje met de mededeling dat het pakket de volgende morgen al vroeg bezorgd zou worden. Ik gaf aan dat ik rond deze tijd de kinderen naar school bracht.
De volgende morgen kreeg ik een telefoontje van een vriendelijke dame dat ze wat vertraging op haar route had waardoor ik met een gerust hart de kinderen naar school kon brengen. Een uur later werd het pakket afgeleverd. Dit is topservice!

boefmans 12-04-2013

Goede, overzichtelijke website.

Heb nèt voor 22u30 de koop via iDeal afgerond. Vervolgens binnen de kortste keren de bevestiging van verzending en verzendgegevens ontvangen. Het werd keurig de volgende dag, prima verpakt, geleverd.

Omdat ik de koop via de website heb afgehandeld en specifiek op zoek was naar deze lens, heb ik geen contact gehad. Vandaar geen oordeel over de bereikbaarheid. Maar het oordeel van anderen heeft me wel mede doen beslissen juist hier te kopen.

Ik heb me ook ingeschreven voor de nieuwsbrief en ben, in tegenstelling tot wat ik elders wel eens meemaak, nog niet overspoeld met e-mail.

Hier ga ik zeker vaker bestellen.

Piet Slagboom 12-04-2013

Zeer klantvriendelijke,goed ''gedocumenteerde'' d.w.z. met de voor mij duidelijke en uitvoerige voor en tegens van gelijkwaardige artikelen t.o.v. de geplande aankoop, door de verkoper.