lucas-steunebrink 29-08-2012

Het zoeken op site gaat super makkelijk.
Je kunt direct door. Het is overzichtelijk en goede omschrijvingen. Als je direct door gaat naar de kassa krijg je snel meldingen en het wordt snel en op het afgesproken tijdstip afgeleverd. Super winkel maar zeker een super goede webshop. Een aanrader.

Bennet 29-08-2012

Ongelofelijk. Om 20.00u besteld en de volgende dag om 10.00u thuis geleverd door Post..
Keurig verpakt en verzorgd.

VivaZa 29-08-2012

Erg fijn statief. Goede prijs/kwaliteitsverhouding.
Ik belde om 17.58 uur met een vraag waarop mij werd gezegd de volgende dag terug te bellen aangezien de experts aan het afsluiten waren. Klein minpuntje maar meer dan tevreden over cameranu.nl

mj.v 29-08-2012

Goede Internetshop. Snelle levering, prima prijzen. Niets op aan te merken!!! Zal deze winkel zéker aanbevelen!

Teun2 29-08-2012

Nog dezelfde dag een telefonische reactie op een verstuurde mail om een aangekocht product te ruilen. De winkel zelf is netjes en overzichtelijk met vriendelijk personeel die je ook snel helpt. Prettige after sales!

Mijnnaam61 29-08-2012

Product makkelijk te vinden op de site, bestellen eenvoudig. Route tot huis goed te volgen en de volgende dag al in huis, helemaal prima

jxgiele 29-08-2012

Duidelijke site, uitstekende en heel gerichte zoekfunctie, snelle en adequate levering, meer dan uitstekende prijstelling, top product! Ik ben zeer tevreden over de uitstekende service en snelle levering van precies het product, dat ik zocht. TOP!

Jos de Kleijn 29-08-2012

Heldere en duidelijke website. Betaling via Ideal makkelijk. Helaas werkte de link niet toen ik een geheugenkaartje bestelde. Vervolgens via internetbankieren betaald. Het nadeel is dan dat het bestelde product later binnen komt.

Marieke Vonk Noordegraaf 28-08-2012

Ik was verbaasd hoe snel ik mijn fotocamera in huis had.
Het was een super snelle levering en het toestel was echt scherp geprijsd. Als ik weer zoiets nodig zou hebben zou dit de eerste site zijn waar ik ga kijken. Maar ook anderen zal ik zeker op deze site sturen!
Echt geweldig!

Patrick Rietbergen 28-08-2012

Bestelling binnen 2 dagen in huis, sneller dan verwacht. De betreffende camera wasde goedkoopste na goed speurwerk!!! Had ook al vernomen bij verschillende shops dat de betreffende camera slecht leverbaar was. Gelukkig had CameraNu.nl hem WEL op voorraad!!! dus 100 punten voor CameraNu.nl!!!

gurien.kwantes 28-08-2012

CameraNU.nl is gewoon top. Ik krijg snel antwoord op mijn vragen per e mail, de bestelling is altijd correct en keurig op tijd verzonden. Zelf ga ik binnenkort eens een kijkje nemen in de winkel in Urk.
De service is de allerbeste en hebben regelmatig leuke koopjes op de website. De website heb ik al vaak aangeraden aan vrienden en familie.
Zeer tevreden klant!

ML42 28-08-2012

Website is duidelijk.
Bestelling en levering is zeer goed.
After sales: bijbehorende informatie zeer goed.

martijnhijink 27-08-2012

Op de website vind je snel en eenvoudig de camera.
Wat meer keus in de suggesties voor accessoires zou mooi zijn maar zelf een groter SD kaartje erbij zoeken was ook geen probleem. Levering in 1 werkdag dus prima voor elkaar.

jantina 1958 27-08-2012

snelle en correcte levering
Ook het tijdstip van aflevering
zeer duidelijke website
Overzichtelijk en goede uitleg
van het product
als webwinkel zeker een aanrader
Het product was degelijk verpakt
Ik hen één keer met deklantenservice gebeld meteen contact en goe dgeiinformeerd

Cees1958 27-08-2012

Bestelling via zeer duidelijke en aantrekkelijke website gaat eenvoudig en snel. De uitlevering vond plaats binnen twee dagen.

Rik3245 27-08-2012

Zeer snelle bevestiging van order.
Product was niet voorradig (ik bestelde er 4 en waren er minder op voorraad). Na een mailtje hebben gestuurd en ZEER snel, vriendelijk en duidelijk antwoord werd mijn bestelling een aantal dagen (4) verstuurd. Supersnelle levering. Ik zou direct weer bestellen bij CameraNu.nl

HetSpul 27-08-2012

Navigatie op website is prima in orde. Order is snel, zoals op de website wordt beloofd, afgehandeld. Ik werd prima op de hoogte gehouden van de status v.d. bestelling.

vd Spek 27-08-2012

Kaarten besteld via de website. Ik vind het wel jammer dat je eerst een account dient aan te maken. Weer een wachtwoord etc meer.
Verder duidelijke site met verschillende stappen.

Not Tipsy 27-08-2012

Website erg overzichtelijk en informatief. Keurig dat ze geen verzendkosten rekenen. Makkelijk de bestelling te doen. In het weekeinde besteld, dinsdag bezorgd. Het leek even of ik een lader miste, maar Panasonic heeft een USB kabeltje aansluitbaar gemaakt op een lichtnetstekker zodat de accu in de camera geladen kan worden. Weer minder mee te nemen op reis.
Fantastische Camera met steeds weer betere specificaties dan de TZ 7 en TZ 8 die ik voorheen gebruikte

jrveld 27-08-2012

goed te woord, geduld ,
ze helpen correct
heb je problemen ze blijven geduldig naar luisteren
wat je ook intikt je komt altijd bij waar je moet wezen

HP1950 27-08-2012

Goede website en goede prijs voor het artikel.
Zeer snelle levering met duidelijk te volgen pakketservice.

Egni. 27-08-2012

Dit is de tweede camera die ik hier gekocht heb en ze zijn zeer snel, vandaag besteld is morgen in huis. De eerste camera die ik had had een probleempje met de instelling en die heb ik opgestuurd en was na een week al weer terug en het probleem was opgelost.

paul_a 27-08-2012

Duidelijke website.
Beloftes m.b.t. leversnelheid worden waargemaakt.
Snelle en adequate beantwoording van vragen via e-mail.

Marleen213 27-08-2012

De Website is duidelijk en overzichtelijk. Wij hebben een vraag gesteld via de website en kregen binnen 1 dag antwoord.De levering van het product was vlot.

FotoReijn 27-08-2012

Antwoord op mail veelal binnen een uur!
Prima voorlichting en aardige (en deskundige!) service in de winkel.
Deze (web)winkel staat bij mij op nummer 1.

brokru 27-08-2012

Alle bestellingen zijn tot op heden snel en zonder problemen uitgevoerd en door mij ontvangen.

Als de prijzen t.o.v. de andere leveranciers niet te veel in de hoogte afwijken, blijft dit voor mij 1 van de top leveranciers.

Stefanvn 27-08-2012

Snelle en keurige reactie op vragen voorafgaand aan de bestelling. Ook de bestelling snel en netjes verwerkt, en producten in goede staat ontvangen.

RV1234 26-08-2012

De website geeft een helder overzicht van het assortiment en van de bestelprocedure. Na mijn bestelling kreeg ik direct een heldere mail met informatie over de leveringsprocedure. De bestelling werd zeer snel afgeleverd in een goede verpakking die de kwetsbare inhoud (camera) prima beschermde.

Manikshamanik 26-08-2012

Vooral heel snel en deugdelijk verpakt geleverd. Ik blijf het een gemis vinden dat ik als klant niet zelf mag kiezen met welke vervoerder ik e.e.a. laat bezorgen, want PostNL is nog altijd zo flexibel als een blok beton... Maar dat is CameraNU.nl niet te verwijten en alle webshops in Nederland hebben daar last van. Verder ga ik hier zeker nog een keer wat bestellen.

Andre Ygosse 26-08-2012

Nadat ik de verkeerde flitser had besteld, verkeerd voetje, werd er per omgaande post de bestelling alsnog goed uitgevoerd, zonder enige kosten.Kijk, zo win je dus klanten.

stormnl 26-08-2012

de lens is precies zoals op de website gepubliceerd, tegen een hele goede prijs.
tijdens ideal betaling ging iets fout, meteen daarna email ontvangen met link naar de betaling en alternatief betaling optie.
deze communicatie kwam tijdens weekeinde op gang, service is meer dan 9-17.
al met al goed product op tijd geleverd en prima communicatie.
zeer tevreden

gary_k 26-08-2012

Duidelijke en overzichtelijke website.
Snelle levering en goede informatie over de status van mijn bestelling.
Geen problemen met de lens en dus geen ervaring met de klantenservice. (maar ik verwacht dat dit ook goed zal zijn)

DickUitNuenen 26-08-2012

Had de tas op vrijdagavond (ik vermoed rond 19:00) besteld met het idee dat hij maandag binnen zou komen.
Tot mijn verbazing ging op zaterdag om 16:30 al de bel met het bestelde product. Toppie!!!

Han62 26-08-2012

Ze hebben een duidelijke site. de bestelling werd reeds de volgende dag geleverd. Echt super snel. En prijstechnisch concurerend.

een aanrader.

Bannus1967 26-08-2012

De website van cameranu is mooi overzichtelijk, en alle produkten zijn gemakkelijk terug te vinden. De bestelling werd een dag later al geleverd, wat natuurlijk erg goed is. Ik ga vaker nog iets hier bestellen, vooral omdat naast de goede service de prijzen laag zijn.

Henri1946 25-08-2012

Camera besteld aan het begin van de avond. Was de volgende dag al voor de middag bij mijn afhaalpunt (Pakje Gemakje). Keurig en veilig verpakt. Goede administratieve afwikkeling. Zeer tevreden.

kees smit 25-08-2012

Beloftes van personeel zijn volkomen waargemaakt.
Met name Karin is mij opgevallen door haar vriendelijke én vakkundige handelwijze. Bij Cameranu betekent ''Ik bel terug'' , dat het ook daadwerkelijk gebeurt.

John Borenti 25-08-2012

Al eerder zaken bij CameraNu.nl gekocht en steeds op tijd en in goede staat afgeleverd. Ook gebruik ik CameraNu.nl als de standaard-site om te kijken naar wat een bepaald artikel (objectief, camera, tas, statief, etc.) zou moeten kosten. Meestal is CameraNu.nl namelijk ook de goedkoopste van de 4 sites welke ik raadpleeg op het gebied van foto-gerelateerde spullen.

bernadette maria 25-08-2012

Website overzichtelijk en bij de producten goede adviezen over bijpassende accessoires.
Tel. bereikbaarheid: wordt meteen opgenomen
Bestelling volgens afspraak.

Henk Lap 25-08-2012

Op het internet gezocht naar een cameralens voor mijn digitale Nikon spiegelreflexcamera omdat die van mij het plotseling na een paar jaar ineens niet meer deed. CameraNU.nl heeft mij tegen een hele scherpe prijs en conform afspraak een nieuwe lens geleverd.

Peter Wesseling 25-08-2012

Zoeken en bestellen op de website is heel eenvoudig
Keuze is ruim voldoende.
Artikel was in voorraad (niet bij de concurrenten)
Conform afspraak en op tijd geleverd.

Tonvan2 25-08-2012

Via de mail informatie op gevraagd. Die zelfde dag al een feed-back gehad. Ik had nog vragen omdat ik aan het twijfelen was de Spider 4 extra of de pro.
Goede informatie gehad en netjes op tijd geleverd.Binnen 1 dag keurig.

Danies45 25-08-2012

Voor het eerst bij CameraNu.nl op 1 augustus een sony camera besteld.
Ik ben vol lof, het product was goed verpakt een goede service en de volgende dag al in huis.

Nog bedankt en vriendelijke groet,

Jazeg 25-08-2012

De bestelling en levering bij cameranu verliep vlot, mede dankzij de website die mij door het hele bestelproces leidde. Alleen post.nl liet een steekje vallen. Volgens het volgen van de bestelling via het tracking nummer had het paketje tussen 9:00 en 11:00 uur geleverd moeten worden. Het werd echter aanzienlijk later; zelfs zo laat dat ik dacht: "Dat gaat vandaag nietmeer lukken". Maar dat lag niet aan cameranu, maarvaan post.nl. Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van hun after sales, maat tot nu toe ben ik volledig tevreden.

Roland Kivit 25-08-2012

vrijdag 24/08/12 om 10:22 uur besteld.
zaterdag 25/08/12 om 11:13 uur heb ik de bestelling ontvangen. Keuring verpakt en alles aanwezig.
De belofte op de website wordt waargemaakt.
Prima service !

asanlau 25-08-2012

De berichtgeving per mail over de status van het product is zeer goed. Camera is prima en levering erg snel.
Helaas wel vertraagd door TNT die nadat ik het thuis niet in ontvangst had kunnen nemen het pakket bij een andere postkantoor had afgegeven dan vermeld op het formulier. Na een 2 tal dagen wachten een belronde gedaan waaruit bleek dat het pakket ergens anders lag. Inmiddels ben ik in bezit van mijn supercamera. Mijn dank.

Beike 14 25-08-2012

De website is duidelijk en gebruiksvriendelijk om meerdere producten als een set te kopen. Als set krijg je een behoorlijke korting. Goede communicatie en snelle levering. Levering helemaal compleet en keurig ingepakt.

Janssen4 24-08-2012

Duidelijke website met zeer uitgebreid assortiment, 's avonds besteld (voor 23.00 uur) en de volgende middag al in huis!

nelis1971 24-08-2012

De bestelling verliep soepel. Ook is de winkel bereikbaar voor advies over aankopen en producten, wat erg prettig is. De bezorging en verpakking van de camera was prima.

chyriel 24-08-2012

ik ben door een collega van mij gewezen op jullie webside.ik heb mijn camera elders gekocht maar wist toen nog niet van jullie.ik vind dat cameranu.nl een complete en overzichtelijke webside heeft en dat de prijzen zeer scherp zijn.ik vind het nergens goedkopen.ik ga in de toekomst zeker meer bij jullie bestellen