Gearex 29-07-2012

Kleine tegenvaller, bij zo een dure camera nog maar niet een klein SD kaartje er bij zo dat ik direct maar kon beginnen.
Nu na bestellen met nog wat extra materiaal er bij, moet er verzendkosten worden betaald.

Tommy32 29-07-2012

Na ff rond gekeken te hebben kwamen we op deze site uit! goed en duidelijk aangeven wat wel en niet op voorraad was. de prijs is ook goed en vaak goedkoper dan in de winkel.
Er ging wat fout in de levering maar dit is snel door cameranu veranderd.

kari2000 29-07-2012

Makkelijke en grote keuze in de webwinkel.
Erg snelle afhandeling van mijn bestelling.
Binnen 18 uur had ik mijn bestelling in huis.

shirls 29-07-2012

Snelle afhandeling. Na betaling meteen de nota per e-mail. Ook een snelle levering. Zeer tevreden

the Symbol 27-07-2012

Bij mijn zoektocht naar deze statieftas kwam ik bij Cameranu.nl terecht maar daar er drie verschillende (groottes) modellen van deze tas bestaan vond ik de prijzen wat vreemd. De grootste tas was goedkoopst, de kleinste had de middelste prijs en de vurig door mij gewenste (de middelmaat) was het duurst. Telefonische navraag leerde mij dat deze prijzen klopten maar de vriendelijke en behulpzame jongedam van Cameranu.nl kon mij een korting toekennen om mij qua prijs enigzins tegemoet te komen. Handig was daarbij dat ik gelijktijdig de bestelling telefonisch af kon handelen en mij per e-mail een Ideal-uitnodiging werd verstuurd. Even betalen en de bestelling was gedaan. Topservice!

gerritbest 27-07-2012

Ik had een sony converter 2.0 gekocht.
Na uren van expirimenteren bleek dat de converter niet bracht wat ik had verwacht.
Hij werkt prima op automatisch maar niet op handmatig.
Op mijn lens de sal 70-400 alleen handmatig ik kreeg het niet scherp.
Op maandag 23-7 terug gegaan naar cameranu.nl het probleem uitgelegd,alles inclucief de verpakking ingeleverd,en donderdag 26-7 had ik netjes mijn centen weer op de rekening staan.
Dat noem ik een prima 100% after sale van cameranu.nl.

quintfilms-events 27-07-2012

Het is altijd prettig producten te kopen via de website, deze is overzichtelijk en duidelijk. Ook word je goed op de hoogte gehouden van de verdere gang van zaken. Ik heb beide artikelen voor 22:30 uur besteld en betaald en de volgende dag werden ze via TnT post bezorgt.

thinge 27-07-2012

Voor de eerste keer iets besteld. Perfecte afhandeling. Duidelijke webshop, heldere uitleg over de transactie. Prima informatie na de aankoop en snelle levering. Eindelijk eens een website die zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Waavoor dank.

OmelissaO 26-07-2012

Nadat ik een quick release plate was verloren kon de winkel waar ik de statief vandaan had alleen maar melden dat ze die niet konden leveren. Daarna hebben zij niet meer gereageerd op mijn vragen.

Daarna ben ik met het probleem naar cameranu gegaan, die boden gelijk een aantal mogelijke goed passende quick release plates aan. Binnen een week binnen (product was niet op voorraad en toch zo snel binnen). En gelijk eentje die perfect paste.

Over het product valt niet zo veel te zeggen, werkt top en is stevig! Maar ik ben erg blij met de goede service en adviezen die ik bij cameranu altijd krijg.

Ed Langer 26-07-2012

De levering liep zoals aangekondigd: de ene dag besteld, de volgende dag afgeleverd.
Omdat er iets mis ging met de werking van de powerpack, heb ik een mail gestuurd, die een paar uur later beantwoord was. Prima service.
Het loopt op rolletjes bij CameraNu.

Miep20 26-07-2012

Benodigde artikel was in combinatie met de verzendkosten goedkoper dan bij de andere camera sites en een snelle service/verzending. Alleen jammer dat Post.nl niet meer meewerkt aan een snelle bezorging.Prima website, duidelijk.

Marco van Eck 25-07-2012

Mijn nieuwe camera heb ik online gekocht bij CameraNU.nl.
Mijn keuze was gevallen op deze winkel door de goede reviews en zeer scherpe prijzen. Daarbij speelde de beloofde snelle levering ook mee.
Ik heb tweemaal e-mail contact gehad, op mijn e-mail berichten kwam vrij snel antwoord, al was het antwoord niet volledig, anders had ik een 9 gegeven.
Het bestelling en de levering zelf gingen perfect en zoals beloofd. E.e.a. was goed verpakt en werd netjes de volgende dag bezorgd op een afwijkend afleveradres.
De website krijgt een zeer goede beoordeling omdat deze volledig is met afbeeldingen, teksten en bruikbare filters. Alleen de snelheid van de website was niet altijd goed.
Geen aftersales nodig gehad, vandaar de keuze voor nvt.

Michel831972 25-07-2012

Gisteren om 21.00 uur besteld en volgende dag al in huis. super service. Goed telefonisch contact gehad.
Website is overzichtelijk. Bestellen gaat erg gemakkelijk eveneens als de betaling.
Bij Cameranu.nl koop ik graag nog een keer.

Rosa127 25-07-2012

Duidelijke website, goede service, bij storing tijdens ideal betaling automatisch bericht per email om alsnog opnieuw via ideal te betalen.

henkbaron7 25-07-2012

De lens werd 's avonds om 20.30 uur besteld via de website, waar hij ook direct op te vinden was. De volgende dag werd de lens al thuisbezorgd. Goede duidelijke website met goede zoekfunctie. Daarna nog een paar keer E-mailcontact gehad met Cameranu en kreeg direct daarop goede antwoorden terug.

belphegor 25-07-2012

De site is overzichtelijk.
De prijzen zijn redelijk scherp.
De levering is super snel.
Het product zat goed ingepakt.
De levering koste mij niks.
En het was de gratis verzending die mij overhaalde om het product bij cameraNU te bestellen en niet ergens anders.

WouterVuitA. 25-07-2012

Ging allemaal vrij vlotjes. een deal maken was helaas niet echt mogelijk. Uiteindelijk kreeg ik 13 euro korting ongeveer, maar daarmee zijn z eniet de goedkoopste. Probleem is: batterij is bij hun iets duurder, kit weer iets goedkoper, geheugen weer iets duurder...ja, zo blijf je bezig: ik ga ook niet bij alle supermarkten langs.
Dus gewoon de hele set bij hun gekocht, en werd snel om 1700 nog geholpen om de betaling te fixen zodat ik de volgende dag al de camera kon krijgen.
Al met al heel netjes en ik kan CameraNu zeker aanbevelen.

P.M. Goedhart 25-07-2012

Prima service, wou betalen via I-deal, ging fout vanwege een storing.
Even met het bedrijf gebeld, kreeg een mail waarin ik de betaling alsnog via I-deal kon doen.
Volgende dag voor 12 uur apparaat binnen, helemaal Top!

Jeroen Halbesma 24-07-2012

Alleen positieve feedback:
1) Accurate informatie op website, compatibility e.d.
Is onderscheidend van de comcurrentie.
2) Attente aftersales bij een foutieve aankoop
3) Correcte snelle terugstorting bij foutieve aankoop
4) Zeer snelle levering
5) Geen verplichting om account aan te maken
Chapeau!

Ingrid53 24-07-2012

Prima levering: de belofte waargemaakt; had om 21.20 een bestelling gedaan en inderdaad volgens de belofte "voor 21.30 besteld morgen in huis" de volgende dag geleverd.
Helemaal goed.

A.J.Evera 24-07-2012

de Service is heel goed.
Ik had ongeveer een jaar geleden op eigen indicatie een Wired remote (submerk) gekocht voor mijn D90 camera, dat beviel niet zo goed, ik mocht dit zonder een enkel probleem ruilen met bijbetaling van het (geringe) prijs verschil, dus de beloofde garantie van 2 jaar werkt echt bij cameraNU

Wendy Oost 24-07-2012

Ik ben heel erg tevreden!
Ik had via de site, die overigens mooi overzichtelijk en duidelijk is, een Canon EOS 550D + 18-55 IS + 55-250 IS besteld om af te halen in de shop in Urk. Ik ben de dag nadat ik dat had aangevraagd naar de shop gegaan. Het was heel gemakkelijk te vinden en het was ook een hele mooie winkel met aardige werknemers. Ik heb er mijn ogen uitgekeken, erg mooi.

De camera (in dit pakket) was trouwens een stuk voordeliger dan bij andere webshops/winkels en ik hoefde niet lang te wachten, want hij was gewoon op voorraad en ik kon heb gewoon reserveren en ophalen!

Over mijn camera ben ik ook erg tevreden!
Heb er nu al veel plezier van gehad!
Gewoon super. Bedankt ;)

Liesbeth62 24-07-2012

Voordat ik ging bestellen telefonisch overlegd over het product. Goed advies en eind van de middag besteld en volgende dag in huis. Heel prettig.

57rob 24-07-2012

duidelijke webshop met goede filtermogelijkheid
bestelproces verloopt soepel en diverse betaalmogelijkheden
bestelling dezelfde dag aangetekend verstuurd en de volgende dag in huis
Netjes verpakt dus onbeschadigd ontvangen

Jusdorange 24-07-2012

Alhoewel ik had gekozen voor 'pakjegemak' werd het pakketje toch thuis afgeleverd. Echter om 19uur savonds, dus ik was thuis. Wel keurig binnen 24 na bestellen en goed verpakt.
De lens zelf is fijn in gebruik en geeft een opmerkelijk goede kwaliteit voor de prijs die er voor betaald wordt. En voor mij een hoop gebruikersgemak doordat ik nu zelden lenzen hoed te wisselen.

kawa87 23-07-2012

Ik heb op CameraNu een Tanron lens besteld, maar deze was niet scherp genoeg.
Deze heb ik terug gestuurd met het verzoek deze om te ruilen voor een andere lens, de Canon 55mm 1.8.
Netjes De volgende dag een mail ontvangen dat deze binnen is bij hun en dat ze hem om gaan ruilen voor die andere lens en dat ik het verschil in kosten terug gestort krijg.

Het enige wat mij stoorde in dit proces is dat ik eerst verzendkosten moest betalen voor het terug sturen van de lens, en vervolgens weer verzendkosten moest betalen voor het versturen van het nieuwe pakket.
Ik heb dus in totaal 3 keer verzendkosten moeten betalen, vond ik ietwat overbodig.

Maar de service is top, lens keurig omgeruild zonder enkel probleem en ze hebben een snelle levertijd.

Loboyeslobo 23-07-2012

Zeer correcte afhandeling van bestelling, zelfs wanneer bleek dat de bestelde artikelen niet pasten op mijn toestel: na een korte e-mail uitwisseling, werd een deel van mijn betaling teruggestort; het andere artikel heb ik behouden. Ik hoop in de toekomst nog eens een bestelling te plaatsen, want ik weet dat ik te maken heb met zeer correcte mensen. Hartelijke groet!

wmeester 23-07-2012

Website is overzichtelijk en makkelijk product kiezen. In mijn geval heb ik niet gekozen voor een zgn combodeal maar het helpt wel bij het uitkiezen van de juiste produkten.
De voorraad status is actueel en mijn produkt kwam ook keurig de volgende dag thuis. Keurig verpakt. Snelle levering.

Bas van den Boom 23-07-2012

Ik ben geloof ik nog nooit zo onder de indruk geweest van een webwinkel als van CameraNU.nl Hun naam klopt ook enorm. Je bestelt een camera (of wat ook) voor 22.30, betaalt via iDeal en je hebt je spullen (mits op voorraad) de volgende dag in huis. Dat is (vind ik) nog niet eens het mooiste. Kort nadat ik de camera besteld, besloot ik nog wat accessoires te bestellen. Een onderdeel kon niet direct geleverd worden, omdat het niet op voorraad was. De volgende dag belt de klantenservice om te vragen of ik de 2 andere dingen alvast wilde ontvangen en dat zij, kosteloos, het laatste artikel zouden nazenden zodra het binnen was. Meestal zijn webshops erg onpersoonlijk, dat kan ik van CameraNU niet zeggen. En ze denken met je mee, erg top! Dikke vette aanrader dus!

MusicaStrada 23-07-2012

Via een fanatiek fotograferende collega heb ik het adres vam CameraNu doorgekregen met de mededeling dat het een uiterst betrouwbaar en goed georganiseerde winkel/ webshop is.Mijn Canon EOS 7D en lens heb ik in Urk opgehaald en daarna nog wat via de Webshop besteld voor 10 besteld en de volgende dag wordt het bezorgd. Tot en met heden ben ik uiterst tevreden en dat zeg ik niet zo snel (ben zeer kritisch)

Mamavan3schatten 23-07-2012

Supersnelle levering, ´avonds laat besteld, de volgende dag rond 12 uur in huis. Scherpe prijs. Camera kwam goed verpakt aan. Uitstekende webshop, overzichtelijk, er worden praktische combinaties aangeboden. Je loopt gemakkelijk door je bestelling heen en kunt eenvoudig betalen via iDeal.

E. de Heer 22-07-2012

Goede,duidelijke website.
Er is alleen via de mail contact geweest maar hierover zeer tevreden.
Bijzonder vlotte afhandeling van de bestelling!!!
Bestelling goed te volgen met tijd indicatie van aflevering.

gerardvandenberg1946 22-07-2012

bestelling snel en correct geleverd.
evenzo was berichtgeving over bestelling via email zeer adekwaat en informerend.
Evenetuele vragen zijn zo al vooraf beantwoord.
chapeau!

Rat 1971 22-07-2012

Ik kan op de website altijd goed vinden wat ik zoek. Als het van toepassing is staan de mogelijke accessoires bij het product vermeld. Ook de informatie voorziening is goed. Daarnaast staat ook de levertijd van het product goed vermeld.
Eenmaal besteld wordt er goed gecommuniceerd over de status van de levering en het bestelde product is snel in huis.

Charaxus 22-07-2012

Overzichtelijke en duidelijke website, promte reactie op mijn bestelling.
In minder dan een dag de complete bestelling thuisbezorgd.

Geeft me een goed gevoel voor de toekomst!

Bigbella 21-07-2012

Duidelijke uitleg op site en makkelijk zoeken.
Zeer snelle levering, s'avonds besteld volgende dag al binnen.

AppleSab 21-07-2012

Fijn! Een overzichtelijke website met veel goede informatie en fijne prijzen voor hun artikelen. Las veel goede recensies over cameranu.nl, vooral over hun aftersales, vandaar dat ik mijn camera hier besteld heb. Die werd op de dag van bestelling aangetekend verzonden en had ik de volgende dag in huis. Ik ga hier zeker vaker bestellen!

K.karsten 21-07-2012

Zoals gezezegd, voor 16.00 uur bestellen en op voorraad, die dag verstuurd. Netjes verpakt, gratis verzenden via track and trace en via de mail nog navraag ontvangen of alles naar wens was. Kortom: wij zijn dik tevreden en kunnen het aan iedereen aanbevelen!

syl60 20-07-2012

Perfecte levering, alles keurig zoals op de website is beloofd.
Snel, correct en de prijs is okay, niet de allergoedkoopste maar wel goede zflevering en after sales.

Henk Kroon 20-07-2012

Website is prima bereikbaar.
De bestelling word geleverd zoals afgesproken is.
Vragen worden goed beantwoord.
Dit niet de eerste keer dat ik hier wat koop en zal vast ook niet de laatste keer zijn.
Prima service, ga zo door.

Ab de Graaf 20-07-2012

I.v.m. mijn vakantie had ik een extra bevestiging voor mijn riem besteld. Ik hoopte deze voor mijn vertrek binnen te krijgen. Helaas was dat niet gelukt. Terug van mijn vakantie bleek deze nog steeds niet binnen te zijn. Aangezien het geen artikel betrof had ik deze niet aangetekend laten versturen. Toch maar gebeld met de klantenservice en ik kreeg de volgende reactie. Wilt u het artikel nog steeds hebben mijnheer? Ja dat wilde ik wel. Vervolgens kreeg ik het artikel alsnog kostenloos aangetekend toegestuurd! Dat noem ik nog eens service, TOP!

Holly Moors 20-07-2012

Om één minuut voor half elf savonds mijn bestelling geplaatst. Ik was, door een eerdere ervaring met Wehkamp, waar ze na drie weken nog niet leverden (belofte van Wehkamp: besteld voor 22.00 uur, de volgende dag in huis) war sceptisch, maar mijn bestelling werd de volgende dag om 10 uur smeorgens afgeleverd, wat ik echt ongelofelijk vind. Super! En goedkoop en in goede staat en alles. Kortom: hier kom ik zeker terug!

f.kruijs 20-07-2012

Goede webside je kunt de producten goed vergelijken
Bestelling snek verlopen en bezorging juiste dag en in de aangegeven tijdszone.
zeer tevreden

Arlou 20-07-2012

Supersnelle en betrouwbare bezorging. 's avonds om 22.00 uur besteld en de volgende ochtend in huis! Dit had ik nog niet eerder mee gemaakt, echt een aanrader.

arjanhendriks 20-07-2012

Snelle vlotte bestelling en de levering was helemaal snel: vrijdag avond besteld, zaterdagmiddag geleverd! Compleet en netjes verpakt.

Skap 20-07-2012

Ik had mijn camera voor 22.00 uur besteld en ik had hem de volgende dag al in huis. Prima levering dus en zeer tevreden met mijn camera!

Zatrick 20-07-2012

Zaterdags besteld en dinsdag keurig verpakt conform bestelling geleverd. Dus binnen 1 werkdag. Geen verborgen verrassingen en kosten > Gewoon zoals je zou mogen verwachten. Top!

Richard Bremer 20-07-2012

Ik wilde al een tijdje wat apparatuur voor een studio aanschaffen, maar wist niet zo goed bij wie welke shop ik goed terecht kon. Ik had al een tweetal winkels in mijn omgeving bezocht, maar die konden mij niet 100% bekoren. Deels op prijs niet, en deels op advies niet.

Via een cursus kwam ik in contact met Cameranu.nl. Via email gaf ik aan wat mijn ervaringsniveau is, wat mijn korte en langetermijnplannen zijn met de spullen, mijn budget en welke spullen ik zelf al gezien had. Met de vraag of die spullen goed waren of dat ze wat anders zouden adviseren.
Binnen 24 uur had ik een uitgebreid advies in mijn mailbox over wat de winkel adviseerde. De spullen vielen ruim binnen budget, maar zijn kwalitatief net wat beter. Op verdere vragen, ook via mail, kreeg ik meestal nog dezelfde dag antwoord.

Uiteindelijk heb ik vanwege de goede communicatie alsmede een goede prijs al mijn spullen bij Cameranu besteld.

Voor wat betreft de cijfers...
Website: nette, overzichtelijke site, goede categorien en zoekfunctie. Wel had ik last van productmenus' die na een paar keer heen en weer klikken een verkeerd menu weergaven. Als ik in studioapparatuur aan het kijken was kreeg ik opeens producten uit bijvoorbeeld objectieven te zien.
Bereikbaarheid: telefonisch en per mail uitstekend te bereiken. Alleen de fysieke locatie is wat uit de buurt. Een dependance ergens in de Randstad zou niet verkeerd zijn.
Bestelling en aflevering: bestellen ging makkelijk en ook een wijziging voordat er betaald werd kon zonder problemen nog doorgevoerd worden. Na betaling werd ik keurig op de hoogte gehouden van het verzendproces. Alle producten waren netjes en zo goed als mogelijk schokvrij verpakt. Alleen liet PostNL een steekje vallen door 1 van de 4 pakketten niet op tijd te leveren (maar dat is Cameranu niet aan te rekenen).
After Sales: een conische snoot die ik besteld had bleek niet op voorraad, ondanks dat het voorraadsysteem anders aangaf. Ik werd netjes gebeld met de vraag of ik een vervangend product wilde van een ander merk. Deze was 10 euro duurder, maar deze kosten zou Cameranu voor zich nemen. Een uitstekend aanbod waar ik alleen maar enthousiast over kan worden. Overal en bij iedereen gaan dingen fout, het belangrijkste is hoe je ermee omgaat (communicatie!). En dat weet Cameranu uitstekend te doen.

Een erg positieve review, maar in mijn mening ook geheel verdiend!

karlijn94 20-07-2012

Ik heb twee weken geleden voor het eerst een bestelling gedaan in deze webshop en ik weet nu al dat ik mijn volgende bestelling weer hier ga doen!

Rond een uur of 22:00 had ik een camera tas, geheugenkaart en een 50 mm lens besteld voor mijn spiegelreflexcamera. Ondanks dit late tijdstip had ik de spullen zoals beloofd de volgende dag al in huis! De spullen zaten goed beschermd in de doos die gevuld was met luchtzakken zodat de spullen niet konden schuiven of stoten. Dit is erg prettig gezien de kwetsbaarheid van lenzen. Via de mail werd je op de hoogte gehouden en het was ook prettig dat via track and trace het precieze
leveringstijdstip te zien was.

Tot slot wil ik nog zeggen dat ik de site mooi en overzichtelijk vind. Ook de prijzen zijn scherp en je krijgt ook nog eens twee jaar garantie: top!
Over bereikbaarheid en aftersales kan ik niets zeggen want daar heb ik geen gebruik van gemaakt, maar ik ben er van overtuigd dat cameranu ook op deze gebieden niet teleur zal stellen!

19inge80 20-07-2012

5,5
Camerahoes voor mijn sony nex 3 besteld. De levering was prima, volgende dag in huis.
Alleen wel het verkeerde hoesje toegestuurd gekregen. Een bruine ipv een zwarte. Telefonisch contact met cameranu verliep netjes, ik moest het hoesje terugsturen en kreeg volgende dag het zwarte hoesje thuisgestuurd. Alleen was het wel weer een bruin hoesje... Dat vond ik echt heel storend. Als reactie kreeg ik dat ze het zwarte hoesje gewoon niet hadden. Dat hadden ze de eerste keer dan wel meteen goed uit kunnen zoeken!