Deze score is berekend op basis van 2262 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

F.Kooij 06-10-2012

Duidelijke en intuitieve site, snelle levering en deugdelijke verpakking. Betalingsafhandeling vlot en correct.

Eswee50 06-10-2012

Prima website met een duidelijk overzicht. Mijn bestelling was razendsnel in huis. Een betrouwbare webwinkel met een prima service.

NatasO 06-10-2012

Prima site, dag erna in huis. Duidelijk omschreven, genoeg informatie over de producten zelf en netjes verpakt. Fijn dat je je pakket kan volgen en je gelijk de link doorgestuurd krijgt als je pakket is aangemeld bij TNT. Kortom; zeer tevreden !

carlajoop 05-10-2012

Ik had een handstrap van Nikon besteld snelle levering de volgende dag
helaas schot het klitte band erg snel los, heb toen telefonisch contact opgenomen
werd vriendelijk te woord gestaan en er werd met mij meegedacht voor een oplossing
IK heb het product terug kunnen sturen, de volgende dag een mailtje dat de andere
merken ook de zelfde lengte van het klitte band heeft.
Of ik zo vriendelijk wilde zijn om mijn banrekening op te geven dan konden zij het bedrag terug storten
tenzij ik iets anders wilde bestelen, iets anders besteld de volgende dag in huis.
Perfecte service van deze firma.

Friemeltje 05-10-2012

De site is goed, snel en makkelijk, bestellen is zo gedaan en je producten zijn snel binnen top site :D

Helaas zijn er geen klant reviews beschikbaar op de site, hopelijk komt dit nog.

nicPont 05-10-2012

Alles wat ik tot nu gekocht heb,is vlekkeloos afgewerkt.
Afwerking betaling en verzending gaven geen reden tot klachten

RM07 04-10-2012

Telefonisch zeer goed te woord gestaan. Verder bestelling en levering zoals op de site toegezegd. Zeer content.

kevin4397 04-10-2012

Gister besteld, vandaag binnen gekregen. Eigenlijk alleen maar gehoopt, aangezien het bedrijf zelf 200 km verderop zit. Express aangegeven om het bij een postkantoor op te halen, alleen toen kreeg ik wat kleine, onnodige probleempjes. CameraNU heeft als bedrijfsnaam AllesNU.nl gepakt, wat voor de medewerkster verwarring zaaide, maar dat was opgelost. En ook niet iets om er score van af te snoepen.
Producten zelf zijn met bruin (zwaar) papier ingepakt en alles zit er in. Documenten aan de bovenkant vastgeplakt, lekker stevig ook. Top-service van CameraNu(.nl)
Had een maand geleden belooft daar eens iets te bestellen, en ik kan wel zeggen dat ik daar voortaan altijd ga bestellen. :)

rriep 04-10-2012

Een prima webwinkel met een uitstekende service. Toen het product wat ik graag wilde bestellen weer op voorraad was, kreeg ik direct een mail. Ook de levering is uitstekend, binnen 24 uur was mijn camera thuisbezorgd.
Wat ik heel erg fijn vind aan de webwinkel, is dat er precies wordt vermeld wat er in de doos zit. Dit wordt lang niet bij elke webwinkel duidelijk vermeld, wat ik daarom een groot pluspunt vindt aan deze winkel! Kortom; Een aanrader! Ik kan tot nu toe nog geen verbeterpunten benoemen en hopelijk blijft dit zo.

Ko Vuurpijl 04-10-2012

Prima winkel en webwinkel.
Betrouwbaar en zeer correcte afhandeling van de bestelling.
Telefonisch prima bereikbaar. Deskundig en vriendelijk, geduldig advies.Bij hun is de klant echt Koning.
Uitstekende service en prima aftersale! Een echte aanrader!

Stefan_slob 04-10-2012

Het enige minpunt (waar ik niet veel om geef, maar ik wel eerlijk over moet oordelen) is dat het leveren 2 dagen heeft geduurd in plaats van de 24 uur die de site beloofde.

Verder echt een ongelofelijk fijne webwinkel, klasse!

kevin4397 04-10-2012

Hey, ik weet je geeft er niet veel om, maar op de site staat dat de bezorging 1-3 dagen duurt via PostNL en 1-5 dagen met eigen koerier. Hun belofte van voor 22:30 uur besteld, zelfde dag verzonden klopt. Ze verzenden het dan naar het sorteercentrum van PostNL, en die beslissen dan eigenlijk over wanneer je je pakket bezorgd krijgt, etc. Kwestie van geluk.

christiaan w 04-10-2012

Gisteravond rond 21.30 uur een camera besteld en betaald via iDeal. Vandaag was deze al binnen. Ronduit supersnel. Goed verpakt en ook de communicatie vooraf was erg volledig.
Lage prijs en snelle levering wat wil je nog meer.

MootjeS 04-10-2012

Snelle levering als altijd. Keurig een mail in mijn inbox met de track 'n trace code zodat ik wist wanneer de koerier op de stoep stond. Ideaal! Voor mij is cameranu.nl al jaren een vertrouwd adres.

Henk5653 03-10-2012

Een duidelijke/overzichtelijke site en toch veel producten en hun levering word snel en correct afgehandeld.

doris44 03-10-2012

Ik ben heel tevreden over cameranu.nl Snelle levering, alles netjes verpakt, goede garantie voorwaarden. De site is ook erg duidelijk en overzichtelijk. En niet te vergeten een betaalbare prijs.

joeribmx 03-10-2012

Ik vind het een goed product, ik maak zelf skatefilmpjes en ik ben erg blij dat ik deze fisheye heb gekocht. bovendien is dit de enige leverancier waarbij deze fisheye wordt verkocht, anders zou ik tientallen meer euro's moeten uitgeven. Ik ben zeer blij met het product en ga zo door!

grublit 02-10-2012

Savonds besteld, volgende dag (zaterdag) in huis. Super.
Aftersales of zo niks mee te maken gehad...

Boomaars 02-10-2012

De site i heel overzichtelijk. Via een paar klikken bereik je het gewenste product. Daarna is de bestelling snel doorgevoerd. Via de mail word je prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Aflevering is snel.
Verpakking in een stevige doos zonder schreeuwende letters.
Over CameraNu niets dan lof.

jeroenzer 02-10-2012

Ik had al eerder van deze zaak gehoord, wel is op gekeken maar nooit besteld, tot een paar dagen geleden, wilde ik een statief kopen. ik had al op internet rond gekeken en zag statieven van 30-60 euro, een collega wees me erop daar niet op te bezuinigen en raadde me een manfrotto 290 + 496RC2 aan. deze besteld en werd super snel in behandeling genomen, het zou de volgende werkdag geleverd moeten worden maar doordat TNT de levering niet kon doen werd dat een dag later.. absoluut geen probleem, ik heb me statief, erg mooie kit en mooie prijs! Toppie!

johankettelarij 02-10-2012

Alles goed en accuraat geregeld. Houden zo !!!! De verpakking was goed, snel geleverd. Betaling ging prima.

010970 02-10-2012

prima site. op telefonische vragen duidelijk en zeer goed antwoord zeer goede service .Op vraag welk produckt het beste was niet de duurste aan mij verkocht. goede en snelle levering binnen24 uur in huis

adri meijer 02-10-2012

Snelle levering,binnen 24 uur geleverd. Duidelijke website en beste prijs zowel op internet als in fysieke winkels.

Dilles 01-10-2012

Geplaatste bestelling snel bevestigd en zeer snel geleverd ( en een heel goede prijsstelling)!
Zeker de moeite waard om een volgende keer eerst de website te bezoeken alvorens tot koop over te gaan.

buko 01-10-2012

De camera voldoet naar wensen. We zijn in de winkel goed en vakkundig geholpen niet opdringerig.Liet wel de eigen keus.

Chardet 01-10-2012

Het is niet voor het eerst dat ik bij CameraNu.nl gekocht heb. Het valt me op dat telkens alles goed en snel geregeld wordt. Ik zou niet weten wat aan Bestelling & Levering en After sales verbeterd zou kunnen worden. Vandaar 10 punten. Bereikbaarheid heb ik nog nooit kunnen/hoeven testen daarom geen beoordeling. Website is overzichtelijk en laadt zelfs met een trage verbinding (2,5Mb), vrij snel. Daarom een 8

lientje50 01-10-2012

ik moet de camera nog gebruiken dus kan er weinig over zeggen ,maar de levering ervan is erg goed gegaan ,heel snel en goed verpakt dus die 10 verdienen ze echt !!!

Herman221 01-10-2012

Ik bestelde een camera, achteraf bleek dat alleen een body te zijn. Dus geen lens. Dat kwam door mijn onervarenheid. Maar het had wat mij betreft duidelijker op de site kunnen staan. Met iets als "zonder lens". Ook bij de aanvullende assecoires stond er geen lens bij. Maar goed zelf had ik ook niet goed genoeg gekeken. Maar ik wilde wel een camera met lens. Gelijk gebeld. Geen probleem. Ik kon de ontvangen camera terugsturen en met bijbetaling kreeg ik dan een camera met lens. Dat was wel heel duidelijk én heel makkelijk. Wat mij betreft een uitstekende service. Uiteindelijk had ik binnen twee dagen de camera mét lens in huis. Die snelheid verraste me wel. Dik tevreden dus.

jagm49 01-10-2012

Zeer duidelijke website, snelle afhandeling na betaling en zoals ze schrijven binnen 2 werkdagen in bezit ervan.

Ron_1958 01-10-2012

De site is duidelijk, het bestelproces verloopt vlot, evenals de levering.
Bij de laatste bestelling had ik twee foto's op canvas besteld dat duurt een paar dagen) en een tasje, de bestelling werd keurig in tweeën gesplitst en het tasje was er de volgende dag al.
Over de bereikbaarheid heb ik geen oordeel, daar heb ik nog geen gebruik van gemaakt.

Cappie72 01-10-2012

Goede site, prima overzicht en produkten, maar (ook bij grotere bestellingen) wel hoge bezorgkosten. Daar staan een goede prijsstelling, goede informatie en service tegenover.

Wieke69 30-09-2012

Snelle reactie via email.
Accurate en snelle informatie over voortgang van de levering
Zeer snelle levering
Alles compleet en perfect afgeleverd.

jarijn1960 30-09-2012

CameraNU.nl levert zeer goed werk.

In een grote fotozaak vroeg ik om een losse camera-body en een 40mm lens. Maar er was slechts een standaard-pakket mogelijk. Er zou twee weken levertijd voor komen...

Bij CameraNU.nl had ik tot nu toe kleine bestellingen gedaan (batterijen/geheugenschijfjes) waarvan een losse lens de grootste.
Ik kon de body en de lens bestellen en de volgende dag waren zij bezorgd voor een gunstige prijs: vakwerk !

Ik ben en blijf vaste klant want de cameratas was ook binnen een dag geleverd. Nu misschien een tweede schijfje.

Jakob1809 30-09-2012

Bestellingen worden snel geregeld, levering is binnen 2 werkdagen. Materiaal is goed verpakt. Bij storingen of niet voldoen aan de gestelde eisen zijn ze zeer klantvriendelijk is mijn ervaring met een eerdere bestelling.

k.j.visser 30-09-2012

Gewoon alles tot in de perfectie geregeld!
De afbeeldingen en informatie het volgen van de bestelling de verpakking. Gewwon plezierig om zo zaken met elkaar te doen.
Complimenten aan CamaraNu.nl uit Urk!

jaapdompeling 29-09-2012

De informatie over het product op de website van CameraNU is oké. De bestelwijze is eenvoudig en overzichtelijk. De levering van de bestelling is snel en correct. Telefonische vragen aan CameraNU over het product werden in mijn geval snel en goed beantwoord.

Jantje van der Eerden 29-09-2012

Naar alle tevredenheid gemakkelijk te bestellen, prima levering en nalevering van een verkeerd bestelde Usb kabel. Overzichtelijke website, uitstekende mail en telefonische communicatie. Al met al, zéér tevreden!

WPgP 29-09-2012

Na aanschaf van Nikon Coolpix S9100 veel problemen gehad na veel zeer slechte foto's. Hoewel 'scherp' bleven ze vaagjes, er hing een zachte mistige film over.
CameraNu.nl heeft mij zeer netjes en goed geholpen toen ik na 2 x opsturen ter reparatie er een nog een 3e keer kwam. Door tussenkomst van CameraNu.nl werd Nikon teruggenomen en ging ik na advies naar de Canon Ixus 500 HS.
CameraNu.nl blijkt weer na enkele andere aankopen van mij te doen wat ze beloven. En zo hoort het eigenlijk ook, toch?

kieskeurigjes 28-09-2012

Prompt een persoonlijk antwoord op een vraag.
En als je na de aankoop nog iets te melden hebt, krijg je wederom een aardig en correct antwoord.
Vervolgens de volgende dag al het bestelde met de post thuis gestuurd.

Nico aan de Kerk 28-09-2012

Voor mij is deze website vertrouwd. Je weet gewoon waar je aan toe bent als je wat besteld. Vorige week vrijdag de flitser Metz Mecablitz 44 AF-1 incl AA Powerpack besteld. Op zaterdagmorgen werd het door de post netjes bezorg. Via de email wordt je netjes op de hoogte gehouden. Heel netjes dus!

Jrfotografie 27-09-2012

Cameranu.nl

Allereerst een super mooie winkel, als je als fotgraaf 20+ daar komt is het net alsof je als 8-jarige in een snoepwinkel terecht komt.

Ik moest voor het weekend een omnibounce hebben (Stofen). Alleen had ik geen mogelijkheid meer om langs Urk te gaan om hem zelf op te halen.

Op donderdag 21:50u heb ik de bestelling gedaan en de volgende dag was deze bij mij thuis afgeleverd.

Een super-service! Een andere winkel met zo'n klant vriendelijke crew, goede website en sublieme service vind je nergens anders in Nederland.

nielsiep 27-09-2012

De Falcon Eyes Studioflitsset heb ik ´s avonds om 22:00 besteld, de volgende dag voor 10:00 al bezorgd. Prima service. Het product bevalt prima, prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

meta66 27-09-2012

mooie duidelijke website bestelling zeer snel geleverd tegen een zeer goedkope prijs heb hem nergens anders zo goedkoop kunnen vinden

guilli19955 27-09-2012

Camera.nu heeft aan alle verwachtingen voldaan;blijken ná te komen wat ze beloven,dan is het fijn winkelen.
Op mijn mailtje met een vraag kreeg ik vrijwel direct een duidelijk antwoord en dan kun je direct verder i.p.v. tijden te moeten wachten.
En als je dan besteld en betaald staat de postbode al bijna voor de deur voordat je de enter-knop loslaat..lekker snel.

sgwinkelman 27-09-2012

Website is duidelijk, selectiecriteria om een bepaalde camera zijn goed, maar niet uitzonderlijk. Camera werd binnen 2 dagen geleverd, dat was uitstekend. Camera was ook de goedkoopste, prettig om geen verzendkosten te hoeven betalen.

S.Teunissen 26-09-2012

snelle levering, een goede service. Uitstekend meedenken met wat je wilt. Vriendelijke en beleefde communicatie per e-mail. En natuurlijk een zeer uitgebreid aanbod met uitstekende prijzen.

verenaar 26-09-2012

via filtering was het product snel gevonden op de site
alle contact informatie was goed zichtbaar op de site
functionaliteit van de winkelwagen was snel en accuraat
supersnelle levering - next day bezorging
keurig verzorgd en heel goed verpakt.

hagel nieuw product tegen de scherpste prijs
inclusief 2 jaar garantie
Nederlandse beschrijving
kortom de webshop Cameranu.nl heeft er een vaste klant bij.

reisfotograaf 26-09-2012

Ik heb gekozen voor hen omdat ze de lens gratis verstuurde en daardoor de goedkoopste waren. Verzending plus alle mails daarbij die ze sturen om je op de hoogte te houden van de fase waarin bestelling zit is prima, inclusief een track en trace code. Je kan bij bestelling zelfs kiezen voor levering op een PostNL punt zodat jij bepaald wanneer je e.e.a. ophaald.

De spullen komen goed verpakt binnen. Prima dus. After sales heb ik (gelukkig) nnog nioet hoeven te gebruiken.

jwabor 24-09-2012

Bestelling is snel gegaan. Snelle levering. Voor 22 uur bestellen betekent als product op voorraad is de volgende werkdag levering. De leveringen zijn gratis. Het product was goed verpakt. Via de mail netjes van de status van verzending op de hoogte gebracht. En ook nog eens de goedkoopste. Dus hulde voor cameranu.nl en dus een echte aanrader voor iedereen die een camera en/of onderdelen zoekt.

kirederf 24-09-2012

Duidelijke antwoorden op telefonisch gestelde vragen, en een goede telefonische bereikbaarheid
Binnen 1 dag afgeleverd.
Zeer overzichtelijke website.

Baflo bill 24-09-2012

Het is uitermate fijn schakelen met cameraNU.nl Vragen over de bestelling worden correct en snel beantwoord! De camera werd netjes en zorgvuldig verpakt afgeleverd. In de toekomst ga ik zeker vaker gebruik maken van cameraNU.nl en kan deze online zaak van harte aanbevelen! Urkers weten wat service is!