Deze score is berekend op basis van 2293 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jeroen_1994 29-12-2012

Ik wou een lens in eerste instantie bij een andere winkel kopen maar bij die winkel kwam ik er achter dat hij daar al een tijdje was uit verkocht. Ik kwam al snel uit op CameraNu en heb de lens daar na tevredenheid de zelfde dag nog kunnen reserveren en ophalen.

55555Anne 29-12-2012

Bestelling ging eenvoudig. Duidelijke website. Boven € 100,- geen verzendkosten. Netjes verpakt. Met tracktrace zie je eenvoudig wanneer je de bestelling kunt verwachten.

macsophin 29-12-2012

Nadat het product op verschillende websites niet meer in voorraad was gekeken bij cameranu.nl. Laat hier nou de Wacom nog in voorraad te zijn :-) De prijs blijkt ook nog de goedkoopste te zijn!
's Middags besteld en in de avond gebeld voor het maken van een afspraak voor de volgende dag. Top! Heel tevreden over de Wacom Cintiq.....

Vandaag bestellen morgen in huis!

fam.florussen 29-12-2012

Na zoeken op het internet kwam ik bij cameranu.nl.
Heel tevreden over het gekochte camera.
Snelle service!
Vandaag besteld morgen inderdaad al in huis!

45Peter 29-12-2012

Prima website.Snelle levering (volgende dag). Deze M5 versie zou mijn huidige M4 versie vervangen. Door onoplettendheid mijnerzijds bleek deze M4 versie al een update te hebben gehad naar de M5 versie. Dus de levering terugsturen. Website geeft duidelijk aan hoe dit moet. Ondanks tussenliggende Kerstdagen direct reactie met vraag geld verder besteden in winkel of terugstorten. Aangezien ik verder geen producten op het oog had verzocht geld terug te storten. Dat werd vervolgens snel en prima afgehandeld.

erikvictor 29-12-2012

Dit was mijn eerste aankoop bij cameranu.nl. De website heeft goede filteropties al zitten deze verstopt.
Je kunt pas filteren nadat je een voor objectieven hebt gekozen. In eerste instantie wilde ik al filteren op "geschikt voor" mijn type camera.
De bestelprocedure verliep zoals je dit van een goede webwinkel verwacht.

Ik heb de lens opgehaald in de winkel omdat ik hem sneller nodig had en de feestdagen in de leverperiode vielen.
Ook wilde ik niet wachten tot mijn bestelling helemaal compleet was (er zat iets in de backorder).

Al met al prima tevreden met mijn aankoop en de service

Roel19772 29-12-2012

Eenvoudige bestelling via website, zinvolle update via mail, zeer snelle levering. Zeker een aanrader!!!

dolven43 29-12-2012

perfecte site met razend snelle levering. Goede service en zeer uitgebreid assortiment. kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Anniebkooistra 28-12-2012

Ik heb diverse winkels benaderd, maar het product was het goedkoopst bij CameraNU. Het product werd binnen 2 werkdagen geleverd. Het product was goed verpakt. Ben erg tevreden. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Was de eerste keer dat ik hier iets had besteld, omdat de webshop niet bekend bij mij was. Maar ga na deze goede ervaring, zeker vaker iets bestellen.

H.M. Luijendijk 28-12-2012

Website is overzichtelijk.
Makkelijk zoeken naar een product.
Levering de vgende dag zoals was toegezegd.

CorinneK 28-12-2012

Op de website stond kennelijk het verkeerde bijbehorende accessoires pakket voor de camera die we besteld hadden, met namelijk een verkeerd geheugenkaartje. De levering was razendsnel, dag later, maar door het kaartje dus niet bruikbaar omdat dat niet paste. Even bellen en de dame aan de lijn kon me heel vriendelijk vertellen dat het hun eigen fout was dat er een verkeerd kaartje was geleverd door een foutje op de site. Kreeg zonder morren dan ook direct het juiste kaartje toegestuurd met ook nog eens het dubbele geheugen daarop (16GB ipv 8).
En zo hoor je nou met je klanten om te gaan! Fouten maken mag, maar los ze dan ook gewoon netjes op en dat doen ze dus bij CameraNu.nl. Super! En natuurlijk heel blij met de camera en de rest :)

D.vd.H 28-12-2012

Goede prijs/kwaliteit voor de producten welke de webwinkel aanbied. Goede en snelle levering door TNT post en bovendien nog aangetekend verstuurd wat erg net is wat toch en stuk zekerheid geeft.

Aad_S 28-12-2012

Prima website, duidelijke indeling. Snelle service en snelle reactie op vragen. Zeer uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Een van de betere webfotowinkels!

vanc 28-12-2012

heb deze besteld net voor kerst, had er niet op gerekend dat hij nog één dag voor kerst geleverd zou worden. Maar hij werd netjes de dag na bestelling geleverd.

mrufip2 28-12-2012

Mooie overzichtelijke webwinkel, snelle levering tegen een scherpe prijs. Op emails wordt snel gereageerd. Aanrader!

lisetenjos 28-12-2012

geweldige service, snelle levering, camera.nl is zeker een aanrader om een bestelling bij te plaatsen. Over de camera zijn we ook zeer tevreden.

ivis 28-12-2012

Ik ben zeer te spreken over CameraNU.nl. Voor een Wacom Cintiq 22HD is CameraNU.nl de goedkoopste van heel Nederland. Ze hebben geweldige acties. Zo heb ik vlak voor kerst kunnen profiteren van hun "geen bezorgkosten actie". Ze bezorgen echt supersnel. Bestel je voor 22:30 dan heb je het product de volgende dag in huis. Na het bezorgen bedanken ze je nog een keer voor je bestelling en wensen ze je veel plezier met het product. CameraNU.nl is echt een op en top webshop. Bravo!

Edrie 28-12-2012

Zoals ik inmiddels gewend ben van Camera Nu: snelle en correcte levering. De Canon lens is een prima lens en bevalt me uitstekend. After Sales niet beoordeelt omdat ik daar nog geen gebruik gemaakt heb. Camera Nu is een prettige zaak i.c.m. een scherpe prijsstelling.

hammer01 28-12-2012

Supercameraatje, via internet gezocht, na bestelling direct de volgende dag aan de deur, waarvoor (gelukkig) nog getekend moest worden.

alijda 28-12-2012

Zeer snelle afwerking van bestelling de volgende dag had ik het al binnen, heldere uitleg over her product en zeer nette service.gaat u maar zo door. Zeer goed
met vriendelijke groet,
Kris

BIH 28-12-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, met een ruim assortiment en gunstige prijzen.
Bereikbaarheid is goed, tevens kan helpdesk van goed advies voorzien.
Bestelling goed verpakt en snelle levering.

Wiel D 27-12-2012

Naar mijn ervaring met CameraNU kan ik alleen maar lof uitspreken over de wijze van;
Een erg snelle afhandelijng van het gekochte product.
De snelle levering.
Het is woensdag bestellen via internet en vrijdags heb je hem al thuis.BEDANKT.Geweldig. Een echte aanrader.

meppelerklant 27-12-2012

Duidelijke en prettige website.
De bereikbaarheid is goed.
Bestelling en levering ging op een prettige manier
Mooie zaak en goede en vakkundige medewerkers

fajmvdijk 27-12-2012

super snelle levering
Alles keurig verpakt
alle acesoires aanwezig
S avonds besteld s morgens in huis

Pieter-W 27-12-2012

Snelle levering, juiste product. Geheel volgens belofte. Goed verpakt. Geen problemen, bijzonderheden.

mbvr 27-12-2012

gericht gezocht op voordeelbundel van specifieke camera. Op de website een heldere omschrijving hiervan, bleken tevens het meest te bieden voor de minste prijs. Daarnaast gericht gezocht op levertijd binnen 24 uur welke gelukt is.

jos1948 27-12-2012

Zeer snelle levering. Toen door mijn onnauwkeurigheid iets fout ging, was er alle coulance en supersnelle levering van het juiste product en restitutie van de andere betaling. Super, toptop!

Frans.B 27-12-2012

Ben tevrede goede behandeling mail dereckt beantwoord en viendelijk.Overzichtelijke site en prijs verhouding niet teduur.Verzending primma.

Peter1188 27-12-2012

Goed aangegeven of product op voorraad. Snel afgeleverd. Concrete antwoorden op vragen vooraf. Geen gezeur om een product te proberen te verkopen, maar gewoon meedenkend geadviseerd en productinformatie gegeven. Een van mijn meest favoriete winkels op internet.
Producten overigens goed verpakt verzonden.
Prima assortiment, uitstekende winkel!

A. Ooms 22 26-12-2012

Bestelling liep perfect, website makkelijk te vinden, duidelijk, duidelijke voorwaarden, bestelling precies op tijd afgeleverd.

Aziatic 26-12-2012

- Website: erg overzichtelijk en veel producten.
- Bereikbaarheid: jammer dat maar op 1 plek afgehaald kan worden.
- Bestelling en levering: Gemakkelijk te bestellen en levering prima op tijd.
- After sales: Prima alle garanties en voorwaarden staan op de site vermeld.

franskienhuis 26-12-2012

Ben zeer tevreden over deze webwinkel.Ik had wat vragen over deze camera voordat ik hem wilde kopen en kreeg snel de antwoorden die ik zocht.Bijzonder snelle levering ook al was het bijna Kerstmis.

Moto Media Center 26-12-2012

Duidelijke website, heel snelle levering, winkel in Urk is zeer uitgebreid en prima personeel.Rij graag 150km om bij Cameranu.nl iets te kopen.

MingLee 26-12-2012

Na het zoeken naar een voordelige doch goede camera kwam ik terrecht op de site van cameranu.nl
De Olympus sprong eruit voor mij qua prijs en mogelijkheden, voor mijn huis en tuingebruik.
Dezelfde avond nog besteld en werd via mail keurig op de hoogte gehouden en geheel volgens afspraak volgende dag al in huis.Helemaal top, netjes ingepakt en keurig op tijd.
Volgende keer zeker weer naar deze winkel op het internet.

moeviemaster 26-12-2012

Website is overzichtelijk en bestellen / betalen is een voudig.
Faktuur via mail is makkelijk
Product was goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachtingen

wim en eveline 26-12-2012

Veel op voorraad, personeel met kennis van zaken, zeer prettig systeem met volgnummers voor verschillende activiteiten.

Jan1609 26-12-2012

Makkelijke internetsite, snelle levering, mooie winkel.
Wanneer je iets beter wil zien of je twijfelt tussen diverse modellen, dan kan je naar Urk gaan.
Makkelijk bereikbaar via de A6 of A50, heb je in direct voor in Urk een mooie winkel.
Daar geholpen door vriendelijk en deskundig personeel, kun je makkelijk een keuze maken.
Het door jou uitgekozen product kun je dan direct mee nemen naar huis.
Dit vind ik toch een grote plus ten opzichte van de vele internet winkels waarbij dit niet mogelijk is.

P.s. Boven hebben ze ook een afdeling voor de professionele gebruiker.

ernstjanmeijer 26-12-2012

1. Zeer snelle levering - 's avonds besteld, volgende dag bij PostNL opgehaald.
2. Goed assortiment, ze hadden ook de Eye-Fi 8GB SD geheugencard.

ggt1 25-12-2012

Zoals al mijn eerdere bestellingen: TOP. Service en after sales zijn in een woord geweldig. Verder niets meer aan toe te voegen.

j.buwalda 25-12-2012

Mooie duidelijke website, toestel op voorraad en de laagste prijs. Goed verpakt. Had van een collega al een goede recensie gehad over de winkel in Urk. After sales gelukkig nog niet nodig gehad.

binkhillemans 25-12-2012

Een erg overzichtelijke en zeer duidelijke site.
Geeft ook goede suggesties voor combinatie aankopen waarbij je nog meer voordeel hebt.
Zeer snelle levering, zelfs met de drukke kerstdagen.
Alles compleet, goed verpakt binnen 24 uur thuis bezorgd.

rowan2412 25-12-2012

Ook ik heb zeer goede ervaring met deze winkel zoals mijn beoordeling laat zien .. snelle levering en goed verpakt complimenten

joss70 25-12-2012

Savonds besteld en volgende dag al geleverd. Had dit niet verwacht daar we in het onderste eiland van Zeeland wonen.

jgjvanpelt 25-12-2012

Zeer overzichtelijke website waar alles snel te vinden is.
De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend.
Inderdaad..... voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis zonder enig mankeren.
Met de after sales heb ik nog nooit te maken gehad, maar ik veronderstel dat die net zo goed is als de rest.

richard nagtegaal 25-12-2012

Ik vind CameraNu.nl helemaal geweldig nadat ik bij andere webshops aan het lijntje werd gehouden en ik de camera dus absoluut niet op tijd in huis zou hebben voor de kerst (3 a 4 leverdagen werden er plots 14 tot 21) kreeg ik de tip om op deze website eens te kijken en wat schertste mijn verbazing?, de prijzen lagen lager dan bij de andere webshops en na een simpel telefoontje met een uiterst vriendelijke dame van de klantendienst was ik verzekerd dat de camera absoluut binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.
De camera was zelfs de volgende dag al binnen dus ik ben helemaal overstag en blijf mijn camera materiaal dus absoluut bij CameraNu bestellen want waarom een heel gedoe als het ook gemakkelijk en goedkoop kan.
Ik zeg dan ook CameraNu.nl, dank u wel voor de superservice.

R.Nagtegaal Sas ven Gent

F.Smekens 25-12-2012

Duidelijke website, zeer snelle levering ('s avonds om 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd), product goed en compleet verpakt. Aanrader!

E.Hamer 25-12-2012

Geen klachten, snelle levering en product was goed ingepakt. Op deze manier bestellen is zeker voor herhaling hervatbaar. Groet,

Erwin hamer

Pety133 25-12-2012

Duidelijk website. Veel informatie per artikel. Makkelijke afhandeling m.b.t. keuze van betaling. De emails zijn duidelijk m.b.t. de toestand van het artikel/de bestelling. De levering is snel. Overall erg tevreden!!

41758 25-12-2012

Overzichtelijke website. Laat in de avond bestelt en de volgende dag al in huis. Netjes bezorgd.
Ook vriendelijke en duidelijke mailwisseling.
Enkel positieve ervaringen met deze winkel.

hans craner 25-12-2012

Telefonisch contact gehad, zeer goed en snel te woord gestaan door vriendelijke medewerkster.

Wat we afgesproken hebben is ook uitgevoerd, in tegenstelling tot andere fotozaken, die wel dingen beloven en je zelfs verzekeren dat ze iets nieuws sturen en dan blijkt het al bij andere mensen geweest te zijn!