Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jaap Koer 09-09-2012

Alles was makkelijk te vinden op de website en de bestelling en aflevering zijn prima verzorgd. De afgesproken levertijd is precies aangehouden.

naam 1949142 09-09-2012

altijd goede service (ook in het verleden), kennis van zaken, correcte beantwoording mails m.b.t. productinformatie.

De kijker zelf 09-09-2012

Levering correkt en snel.
Goed en duidelijk .
Besteld om 2100uur levering binnen 12uur.
Goede prijs, wel verzendkosten moeten betalen.

Bo suchy 09-09-2012

Erg goede service, snelle levering. Eerst verkeerde tas besteld, en retour gestuurd. Betaling werd binnen 1 week teruggestort. Nieuwe tas besteld, 2 dagen later in huis. Duidelijke website, zeer gebruiksvriendelijk.

Bo suchy 09-09-2012

Eerst verkeerd product besteld en geretourneerd, direct nieuw product besteld. Aankoopbedrag eerste product met een week teruggestort, nieuwe product erg tevreden mee. Erg goede service, en goede website, gebruiksvriendelijk! All thumbs up!!

Lex B. 09-09-2012

Duidelijke website, bij bestelling natjes oder met vermelding contactpersoon voor aftersales.
Houden zich aan de afspraak zoals deze aangegeven is!
Nette levering.
Blijf zo doorgaan, dan blijf ik een fan van jullie en kan dit als mond op mond reclame doorgeven!!

Ice Rabbit 09-09-2012

Website is goed verzorgd en overzichtelijk.
Bereikbaarheid, ook bij direct contact ben je klant en wordt je goed geholpen netjes en correct. Wat ze beloven doen ze ook.
Bestelling en Levering was optimaal zeer snel en goed verpakt.
Aftersales is als zeer goed ervaren.
Voor CameraNU.nl niets dan lof.

Sebastiaan27 09-09-2012

Bestellen via de website van cameranu.nl werkt erg eenvoudig. Producten zijn makkelijk te vinden en worden voorzien van goede en nuttige informatie. Het product dat ik besteld heb werd de volgende dag, keurig verpakt, thuis bezorgd. Wel zo netjes verpakt dat het tegen een stootje kon. Ik ben erg tevreden!

Woeno 08-09-2012

Duidelijke en overzichtelijke productinformatie op de website. Scherpe prijs. Snelle levering, belofte wordt waargemaakt, binnen 24 uur in huis.

armapa 08-09-2012

Snelle reactie via de mail, maar nadat bleek dat ik toch de verkeerde keuze gemaakt had wat betreft het bijbehorende tasje, ook via de telefoon prettig geholpen. Na een paar dagen werd het nieuwe, goede, tasje geleverd. Zeer tevreden over de afhandeling.

Perrydw47 08-09-2012

Duidelijke informatie op de website.
Snelle en correcte levering. Adequate verpakking.
Handig dat factuur (ook) als pdf wordt opgestuurd.

ief 08-09-2012

De Website is duidelijk en je kunt er betalen met bijvoorbeeld PayPal. Zaterdag besteld en dinsdag geleverd. Je krijgt per email een trace code zodat je de bestelling kunt volgen. De toetsenbord zat goed verpakt in een stevige doos en werkt 100%.

Zenclimber 08-09-2012

Goede site, goede service. Ik kon enkele produkten terugsturen zonder probleem, ook nadat ik 5 weken op vakantie was geweest.

Topsite!

Ed F 07-09-2012

Zeer snelle levering en goed verpakt.
After sales heb ik nog niet nodig gehad, vandaar geen beoordeling.

_Anne 07-09-2012

Laagste prijs met beste beoordelingen. Gevonden via pricewatch. Vrijdag besteld, maandag geleverd. Niets aan te merken.

Bernadette Woerdman 07-09-2012

Ik was op zoek naar een speciale lens voor mijn camera. De zoekopdracht werd niet nauwkeurig uitgevoerd. Teveel niet relevante artikelen kwamen als resultaat. Als je eenmaal het artikel hebt gevonden is de verdere info uitstekend. Bestellen heel eenvoudig en de bezorging werkelijk snel. Ben onder de indruk er van!

Jantje van der Eerden 07-09-2012

Goed geregeld, goede bezorging, duidelijke website, had de verkeerde Usb kabel besteld en heb met de klantenservice contact gehad, die me een duidelijke uitleg hebben gegeven hoe nu te handelen, betreft omruilen!

Suzanne83 07-09-2012

's Avonds laat besteld, de volgende dag in huis, prima service!
Bij de bestelling kon ik kiezen uit een handig combinatie pakket wat bovendien erg voordelig was.

Paul Abspoel 07-09-2012

Ik kocht een Falcon Eyes SLHI-SB40 set (290496). De levering kwam stipt op tijd, was goed ingepakt, mooi materiaal - prima in orde allemaal.

ries.bode 07-09-2012

Op advies van een collega gekocht. Ondanks dat hij en ook ik in bezit zijn van een enorm fototoestel met alle toetes en bellen, alsnog tot aanschaf overgegaan van dit super klein/compacte fototoestel. Handzaam, eenvoudig te bedienen en uitstekende kwaliteit.

Ik he mijzelf dus een leuk cadeau gegegevn.

Fox328 06-09-2012

Tegen de avond heb ik de powergrip besteld en de volgende dag 's middags is het bezorgd. Dat was met recht super(snel) omdat ik dezelfde avond foto's moest schieten van een skeelerwedstrijd. Al met al een mooie service! Ga zo door CameraNu.nl!

fremitus 06-09-2012

Het is een goede en duidelijke website.
Veel producten en een snelle levering.
Met bestelling van vorig product goede helpdesk.

Carla300 06-09-2012

Alles klopte, resultaat prima, duidelijke site, snelle levering, toppie
De prijs was ook erg voordelig vergeleken met andere aanbieders

naamloos56 06-09-2012

Goede website snelle levering, artikel was een aanbieding en heel goede kwaliteit. voor herhaling vatbaar. Ik heb al meerdere spullen hier besteld en dit is altijd snel geleverd.

t.moldijk 06-09-2012

het was vooral de prijs die de doorslag gaf.. die lag verder onder andere prijzen van exact hetzelfde product.
de levering duurde iets langer dan verwacht, maar ver ben ik zeer tevreden

Mary van Trigt 06-09-2012

Mooie foto's / snel en keurig verpakt geleverd / goede prijs-kwaliteitverhouding. 'k Ben er blij mee en ze hangen prachtig.

Geoffrey Martin 06-09-2012

Prima website, de gorillapod was snel verzonden en voor een verschrikkelijk aantrekkelijke prijs (50% korting)!

Al met al zeer tevreden over deze winkel.

Margriet06092012 06-09-2012

Bij grote zaken kon ik nergens een batterij voor mijn fotocamera krijgen en kon deze slechts bestellen en moest dan minimaal twee weken wachten op levering. Aangezien ik de batterij vrijwel direct nodig had ben ik gaan zoeken op internet en kwam ik op de website van cameranu.nl. Een duidelijke website en bovendien was de batterij op voorraad veel goedkoper dan bij regeuliere zaken en ik had hem binnen 24 uur. Super dus.

DvHM 06-09-2012

Ondertussen bijna een jaar geleden de Fujifilm FinePix F550 EXR gekocht. Deze werd binnen een dag netjes geleverd door CamerNU.nl. Helaas waren er binnen 9 maanden al 3 problemen met het toestel. Deze onder de garantievoorwaarde aan CameraNU.nl retour gezonden. CameraNU.nl stuurde netjes een bericht dat het product ontvangen was en dat het ter reparatie aan Fuji was gezonden. Haast wekelijks werd ik op de hoogte gehouden van de reparatiestatus. Na een tijd mocht ik eindelijk het product retour ontvangen. 2 problemen bleken opgelost te zijn, maar 1 probleem was juist erger geworden. Na contact met CameraNU.nl mocht ik het o.v.v. een antwoordnummer retour sturen en men had ondertussen al contact gezocht met Fuji. Helaas gaat de reparatie door Fuji wederom langzaam. CameraNU.nl heeft hierdoor wederom contact met Fuji opgenomen met als resultaat dat Fuji nu een nieuw toestel gaat opsturen. Het mag duidelijk zijn waarom ik voor de After sales een 10 geef. Ik ben altijd netjes, correct en professioneel geholpen. Daarnaast heeft CameraNU.nl een passende oplossing bij Fuji afgedwongen. Een reactie op een mail duurde nooit langer dan een dag en een telefoontje werd altijd snel opgenomen (vandaar ook een 10 voor bereikbaarheid). Ik ben weinig (web)winkels tegen gekomen met zo'n goede service!

majestixblue 06-09-2012

Snel behandeling en levering. S'avond 22.30 besteld morgen rond 12uur ontvangen!
Website kan beter, sneller en met beter/groter afbeelding.

Gio Re 06-09-2012

Na zoekraken van de eerste bestelling (Post.nl) stuurde cameraNU gratis een tweede FlipBac toe. Derhalve een NVT beoordeling voor Bestelling en levering maar een 10 voor After sales. Prima!!

Patchanka 05-09-2012

Deze accu bleek bij een andere leverancier, in tegenstelling tot wat de website vermeldde, pas na twee weken leverbaar te zijn. Dat was voor mij te laat. Eén telefoontje naar Camera.nu was voldoende om vlot geholpen te worden. De klantenservice wist me meteen te vertellen dat de accu bij hun op voorraad was en dat ik 'm de volgende dag in huis zou hebben als ik voor 22:30 diezelfde dag met Ideal betaalde. En inderdaad, keurige bevestigingsmails ontvangen en de accu had ik de volgende dag nog voor de middag in mijn bezit!

filament1 05-09-2012

vóór 22.30 uur besteld én betaald dan inderdaad de volgende dag afgeleverd
tijdens dit proces wordt de klant via e-mail op de hoogte gehouden
in dit proces doet echter een andere partij mee, nl. TNT-post en hiervan is de service slecht
de kosten van de eigen koerier zijn te hoog

Is dit een niet gebruikte naam 05-09-2012

Duidelijke site en goede prijzen. Een product was niet voorradig en daardoor werd mijn hele bestelling tegen gehouden. Dat was niet duidelijk, maar na een telefoontje was alles snel verstuurd.

Kirsten58 05-09-2012

Website: gewenst artikel was snel te vinden, en goede productinformatie met foto.
Bereikbaarheid: geen contact gezocht, dus geen mening.
Bestelling: verliep vlekkeloos. Direct bevestigings-e-mails ontvangen: na bestelling, na betalingsontvangst en na verzending.
Levering: snel, met gewone post (PostNL) op de tweede dag na bestelling bezorgd.

Schiereck 05-09-2012

Het eerste apparaat bleek bij gebruik direct al kapot. De Webshop zorgde dat binnen drie dagen er weer een nieuwe printer afgeleverd werd.

Erik Groeneveld 05-09-2012

Bij CameraNU een lens besteld. Van bestelling tot en met aflevering geheel naar wens verlopen. Na een week via de mail zelfs nog een reminder ontvangen dat ik gebruik kan maken van gratis verlenging van de garantietermijn. Dit én de gunstige prijstelling maakt dat ik als eerste bij deze winkel zal kijken wanneer ik weer iets wil bestellen op het gebeid van fotografie.

Erwin JJ 05-09-2012

Ik heb de camera gekocht via de ANWB actie. Op de site kon ik de gegevens makkelijk vinden over de extra's die bij het toestel zaten. Ik had over deze extra's nog wel een vraag. Ik heb CameraNu.nl gebeld. Telefoon werd meteen opgenomen en ik werd keurig geholpen. Snelle levering en zeer goed verpakt. Helemaal top!

SandVis 05-09-2012

Ik heb bij CameraNu een nieuwe flitser besteld voor mijn Nikon camera. Erg goede en snelle afhandeling, makkelijk een bestelling te plaatsen en vooral snel geleverd.
Tevens hield CameraNu me per mail goed op de hoogte van de status van de bestelling.

LoRo 05-09-2012

Bereikbaarheid van de winkel of de website?
Overzichtelijke website met makkelijke vergelijkingsmogelijkheden.
De winkel hanteert aantrekkelijke prijzen en bezorgt netjes en op tijd.

Cindyxdanielle 05-09-2012

Ik ben heel blij met mijn bestelling, ik had het de vorige dag besteld en de volgende dag binnen. Helaas moest ik het terug sturen omdat ik de verkeerde lens had besteld en hij niet op de camera paste. 1 dag later had ik de goede lens binnen, hele goede service dus!

Janthuis 05-09-2012

Levering van product ging snel, en toen het een verkeerd doek bleek te zijn werd het onmiddelijk en zonder problemen omgeruild. Dat noem ik pas service!

Erik1975Ut 04-09-2012

Vrijdag avond besteld, zaterdag ochtend in huis. Super! Nette opvolging en herinnering over extra garantie. Al eerder besteld en erg tevreden.

Denise Onderberg - Dekker 04-09-2012

Ik ben heel positief om de volgende punten
1. De website is heel overzichtelijk,
2. De lens was veel voordeligerl dan bij andere webshops
3. Het bestellen ging heel gemakkelijk
4. De lens is al de volgende dag bezorgd

Ik kan geen negatieve punten bedenken, ben gewoon heel tevreden en ook blij met de lens, ga zeker meer hier bestellen.

Jeroen Boersma 04-09-2012

In de ochtend per email een vraag gesteld en deze werd snel beantwoord en daarna het product op de site van CameraNu besteld. Het product stond op de site als: op voorraad en inderdaad werd mijn bestelling de volgende dag geleverd. Kortom alles dik voor elkaar.

Bert612 04-09-2012

Super snelle service. Ik heb een beschadigde geheugenkaart van 2 GB teruggestuurd, die ik 5 jaar geleden gekocht had.
Omdat dit type niet meer te leveren was, heb ik een nieuw exemplaar van 4 GB ontvangen.

Piet Roos 04-09-2012

Website: erg overzichtelijk, je vindt snel het gewenste produkt met goede combiaanbiedingen. Voorbeeld van dit laatste: het canontasje bij de s95 was mij onbekend. De website bracht mij op het idee en het tasje blijkt een uitstekende camerabeschermer te zijn. In een oogopslag zie je hoe je kunt bestellen en wat de voorwaarden zijn. Het bestelformulier is eenvoudig en volledig. Ze houden je na je bestelling via mails erg goed op de hoogte over wat ze wanneer voor je doen en waar het pakje op een bepaald moment is.
Bestelling en levering: zeer snel. Maandagavond laat besteld, dinsdag 18 u bezorgd. Goed en veilig verpakt met duidelijke info oa over waar je klachten (die ik dus niet heb!) kwijt kunt. Alles wat ik gekocht heb, zat er netjes in en zag er keurig uit. Ook met mijn kleurwens is goed rekening gehouden.

Riet Mertz 04-09-2012

Informatie telefonisch ingewonnen. Vriendelijk, correct met verstand van zaken.
Levring perfect. Vandaag besteld (na 15.00) uur en de volgende dag al binnen.

r.h.luigies 04-09-2012

Ruime keuze. Product snel gevonden met heldere omschrijving, waardoor keuze goed gemaakt kan worden. Belofte dat de volgende dag wordt geleverd indien besteld voor 22:30 is volledig nagekomen. Heel nuttig in geval er iets met spoed nodig is.

germaria 04-09-2012

Snelle levering.s'avonds besteld andere dag s'middags al geleverd.Overzichtelijke en duidelijke website.
Prima!!!