Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

anoniem2011 30-05-2013

De filtermogelijkheden op de website van cameranu.nl (bijvoorbeeld bij het zoeken naar geschikte objectieven) zijn beter dan bij sommige andere websites; het kan natuurlijk altijd beter (bijvoorbeeld: filteren op max diafragma, afzonderlijk op min/max brandpunt voor zoom-objectieven), maar dit werkt al vrij aardig.

bij een vorige aankoop had ik een cameratasje voor een compactcamera gekocht, maar dat was toch wat te ruim naar mijn zin. Was geen probleem om terug te sturen. Hou er wel rekening mee dat je zelf de verzondkosten betaald en dat was in dit geval de helft van de retour-waarde...

volgens mij hebben ze wel bijna alles wat ik op dit gebied zou willen hebben (nu nog het budget ;-).

Ik ben heel tevreden over de ervaringen met cameranu.nl so far en zal ook volgende online aankopen bij voorkeur bij hen doen. Enige reden om elders te kopen is dat het soms wel fijn is om fysiek in een winkel dingen uit te proberen (bijvoorbeeld, voor een goed passende cameratas...)

popmarian1 30-05-2013

Trage reactie voor koppeling van nabestellingen

Redelijk

Zij reageren niet adequaat op nabestellingen

jwa valkenswaard 30-05-2013

Snelheid van levering

Makkelijk, groot assortiment, snel

Houtwiek 30-05-2013

Alles is overzichtelijk in de webshop aanwezig met goede omschrijvingen. Uitzoeken en bestellen is dus ook een fluitje van een cent.

Ik heb meerdere malen producten besteld bij CameraNu en heb bijna altijd mijn producten de volgende dag thuis ontvangen. Ook bij nalevering ontvang je wel alvast de producten op voorraad. De telefonische bereikbaarheid van CameraNu is perfect en de vragen worden snel en direct beantwoord.

tot nu toe nog geen issues gehad met producten die niet op de site stonden.

Prima winkel, scherpe prijzen, goede service/ kennis en snelle levering.

Prima winkel, scherpe prijzen, goede service/ kennis en snelle levering.

A. Oskam 30-05-2013

Duidelijke website. Goede informatie. 's Avonds voor 22.30u besteld, de volgende dag in huis. Super!

cosworthron 30-05-2013

duidelijk en makkelijk assorti overzicht

vragen worden meteen toegelicht en beantwoord

ruime assorti aangeboden

positieve ervaring en een top service nooit geen problemen

zoals ik al eerder geantwoord heb toppie service.

Paul Citroen 29-05-2013

Een overzichtelijke site met de juiste productinformatie.

Het product was op voorraad en kon worden gedemonstreerd.
Voor de klant was er gratis koffie of thee beschikbaar wat wel zo prettig was na een lange autorit.

Het assortiment is hoogwaardig en veelzijdig, van amateur tot profi. De winkel is overzichtelijk ingericht.

Vanwege het uitgebreide assortiment en de verkrijgbaarheid. Ook vanwege de scherpe prijs.

Multisant 29-05-2013

Duidelijk en goedwerkend website. Prijzen en voorraden kloppen.

Zeer ruime assortiment

chippie2 29-05-2013

Producten zijn makkelijk te vinden.

Om 22:00h besteld, en de volgende dag al geleverd. Voorraad indicaties kloppen. Van laatste bestelling 1 fout besteld artikel retour gestuurd, en dit werd snel en netjes afgehandeld.

Van de meeste artikelen zijn meerdere alternatieven te vinden in verschillende prijsklassen.

De afgelopen jaren meerdere bestellingen geplaatst en nooit problemen met leveringen gehad

De compleetheid van de webshop / assortiment, snelle levering en de mogelijkheid om in de winkel de producten te bekijken maken Cameranu tot een plezierige webwinkel. De prijzen zijn in vergelijking met andere webshops concurrerend.

iElle 29-05-2013

van den Haag 29-05-2013

De website is behoorlijk verbeterd en werkt sneller dan voorheen.
Gemakkelijk is het om via iDeal te kunnen betalen.

De bestelling werd snel bevestigd en geleverd.

Ik denk wel het grootste assortiment van NL.

Aanbeveling is gebaseerd op een concurrerende prijs en snelle en correcte aflevering

Ik heb werkelijk niets meer aan de bovenstaande positieve beoordeling toe te voegen.

ArjenTa 29-05-2013

Opzich is alles makkelijk te vinden... Wat ik alleen wel mis (luxe) is dat als ik de camera aanvink die ik wil, ik dan bijvoorbeeld onder of aan de zijkant, kunnen zien welk geheugenkaartje ik erin moet doen e.d!

Savonds om 22.00 besteld en de volgende ochtend om 11.00 was ie al binnen.. Top!

Genoeg keuze, voor ieder wat wils

Goedkoop, goeie service, snelle bezorging!

Goeie webwinkel... genoeg keue, snelle levering en goedkoop!

Rezy 29-05-2013

Snel bestellen en verzonden zonder enig probleem.

Nadat ik gebeld heb en niet aan bepaalde informatie kon komen van een product via de klanenservice is mijn bestelling gratis verzonden ter compensatie!

Veel keuze in verschillende artikelen in vergelijking met de meeste andere video en fotografie winkels.

Zeer goede service, groot assortiment en snelle verzending.

Elsbeth01 29-05-2013

sjorstamminga 29-05-2013

super snel

het ging niet op internet maar de mevrouw van uw bedrijf loodste me er goed door

de goede merken zijn aanwezig

door goede ervaring

goede prijs met snelle afwikkleing

JP Gorter 29-05-2013

Heldere en overzichtelijke site. De bestelling geplaatst om 21:10 en de volgende dag al geleverd.

Goede en duidelijk e-mails. Artikel was goed verpakt.

Veel direct op voorraad.

Snelle en keurige afhandeling.

M Steenvoort 29-05-2013

Duidelijke site, betaling via ideal, binnen no time product gevonden besteld en betaald.

s'avonds om 21:30 besteld en de volgende dag had ik mijn spullen binnen om 14:00 echt super service en ook nog voor de goedkoopste prijs!

Prima! alles wat ik nodig had kon ik direct vinden en bestellen.

eenvoudig, duidelijk, goedkoop en SNEL!

super site, ruim aanbod en voor de laagste prijs, super snelle levering! echt een aanrader.

Foto-Willem 29-05-2013

Goede prijs en snelle levering vandaag besteld, morgen in huis.

Johannes082 29-05-2013

Overzichtelijke website, bestellen zonder eerst een account aan te moeten maken

In de avond een mail verzonden met de vraag wanneer het uitverkochte product weer op voorraad was, volgende ochtend meteen antwoord. Levering ook prima, ophalen pakket kon bij de AH om de hoek.

De artikelen die ik zocht konden geleverd worden tegen een scherpe prijs.

Zou deze winkel zeker aanraden, snelle levering en contact per mail gaat ook spoedig. Prijzen zijn de goedkoopste van NL.

Zeer te spreken over deze winkel, al jaren tevreden klant en kan het iedereen aanraden.

isdezenogvrij 29-05-2013

Mooie en overzichtelijke website met de juiste informatie.

Service ook al eens mogen meemaken en die was gewoon zoals je mag verwachten.

Van doekjes tot camera's alles kunnen ze leveren en hebben ze ook op voorraad.

Ik kan iedereen aanraden hier je aankoop te doen, bij deze winkel ben je geen nummer maar een klant.

zoetje71 29-05-2013

Harm alberts 29-05-2013

Heel makkelijk met bestellen.
Volgende dag in huis :-)

Vergelijk verschillende toestellen mogelijk om een goede keuze te maken.

Erg veel keuze.

Gewoon goed, zoals het moet.

Gewoon tevreden met kiezen, kopen, en krijgen.

safedeliveries 29-05-2013

Makkelijk besteld

Snel geleverd

Precies gevonden wat ik zocht voor een scherpe prijs.

zie bovenstaand

Geen verdere op en aanmerkingen. Bovenstaand spreekt voldoende voor zichzelf

twohands 28-05-2013

Alles is goed te vinden. De voorraad status is betrouwbaar . Ik vond de oude site wel nog gebruiksvriendelijker! Draaide beter op een ipad. Men werkt er aan dit nog te verbeteren.

Als er eens iets fout gaat, dan wordt er echt moeite gedaan om het probleem op te lossen. Men denkt met je mee.

Een ruim assortiment. Ook erg fijn is het feit dat je betrouwbaar! kan zien of iets nog op voorraad is.

De sfeer , de aandacht en de aanwezige vakkennis en bovenal de klantvriendelijkheid. Men neemt de tijd voor je.

Mij is Cameranu tot nu toe goed bevallen. Een ruim assortiment, een duidelijk en kloppend inzicht in de aanwezige voorraad, een goede service, klantvriendelijk. Men neemt de tijd voor je. Er is veel foto vakkennis in huis. Ook het feit dat men een aparte afdeling heeft voor de professional of gevorderde amateur ervaar ik als een plus. Je kan merken dat het bedrijf zich nog steeds verder wil verbeteren oa door te luisteren naar hun klanten. Last but not least, er is zelfs een wc voor de verre reizigers! En nee, ik heb géén aandelen bij deze winkel.

foktje 28-05-2013

Jasper de Groot 28-05-2013

Keuze was makkelijk te maken op de pagina en bestellen verliep soepel.

Ik had een camera op het oog die lastig leverbaar was. Cameranu had deze camera nog en voor een goede prijs. Ik was even bang dat hun voorraadstatus niet in orde zou zijn, maar het product werd keurig twee dagen later geleverd via de post. Camera was goed verpakt waardoor zelfs de doos helemaal gaaf overkwam. Niets op aan te merken dus.

Eko1303 28-05-2013

Site is overzichtelijk en heeft een goede zoek functie

Na een vraag over het product de volgende dag een volledig antwoord waar je mee verder kunt.

Je kunt zo gek niet bedenken in de fotografie wereld en ze hebben het tegen een scherpe prijs. Allen maar kwaliteit en geen rommel (china).

Levering was niet wat ze beloven op de site. Had product 's avonds gekocht en ook een bevestiging dat deze klaar stond voor verzending maar kwam één dg later pas aan. Was bij het sorteercentrum fout gegaan. e kunt e dus niet volledig van op aan dat je het de volgende dag hebt. Er zit nog een transporteur tussen. Voor de rest zeker een aanrader voor andere.

Poorter 28-05-2013

duidelijke website, breed assortiment, goede prijs-kwaliteitverhouding, makkelijke betaalmethode, supersnelle levering zonder verzendkosten, vriendelijke en niet-opdringerige benadering, ik ben zeer tevreden over deze leverancier en het gekochte product.

ewaldvanes 28-05-2013

Informatie goed beschikbaar, en mocht je nog meer weten bel je gewoon even.

Zij telefonisch goed bereikbaar, en je krijg ook de juiste infamtie waar je wat mee kan.

Alles wat je nodig hebt is gewoon direct leverbaar. 's avonds besteld, volgende ochtend vroeg al binnen.

Zie vorige opmerkingen.

Gewoon doen.

nuchtermans 28-05-2013

De website is overzichtelijk, producten zijn goed te vinden.
Alles werkt prima.

Ik heb bij en aantal producten gen gebruik hoeven te maken van de service.
De levering klopt: ze doen wat ze zeggen.

Tot nu toe alles in huis waar mijn belangstelling naar uit gaat.

Ik beveel deze winkel aan, vanwege de voorraad, de snelle levering en ze zijn meestal de voordeligste.

Ik heb geen 10 gegeven omdat niemand perfect is, maar voor mij is een negen evengoed.

marapi 28-05-2013

Overzichtelijke site. Voor mij dus gemak!

Hele snelle service. Ze doen wat ze beloven. 'S avonds besteld en de andere dag stond de postbode voor de deur met mijn pakketje!

Heel uitgebreid assortiment.

Goede site. Veel producten. Goed betaalbaar. Snelle levering.

mieke49 28-05-2013

allen een winkel inlopen is nog gemakkelijker.

Ik heb ouderwets gebeld over een evt. voorradig toestel en de daarvoor benodigde retro tas.
Ik ben door de dame in kwestie keurig geholpen.

gewoon op voorraad incl. retro tas en super snel geleverd ! het gaat hierbij om de Fujica X20

Wat moet ik nog meer vertellen , zie het boven staande.

Ik ben voor het eerst sind jaren weer super blij met mijn foto toestel, wat een geweldig klein ding !

Tevredenafnemer123 28-05-2013

gewoon de bestellign geplaatst en de camera in goede orde ontvangen

groot assortiment om uit te kiezen

Het product heb ik besteld en is snel geleverd.

fotografie Anja Nijhuis 28-05-2013

Martino1974 28-05-2013

Cameranu.nl is gewoon een hele goed zaak met een duidelijke en snelle service.

pibar 28-05-2013

Overzichtelijke site, goed te filteren

Snel, attent

Ruim

zonder twijfel

Mooie site, ruime keus, attente klantenservice.

Camer-a 28-05-2013

Goede, snelle service. Netjes ingepakt en snel thuisbezorgd! Voor herhaling vatbaar!

Henny18 28-05-2013

Invullen wijst zich vanzelf

Snelle levering en persoonlijk e-mail contact

Snelle levering, gemakkelijke bestelprocedure, persoonlijk contact

Snelle levering, gemakkelijke bestelprocedure, persoonlijk contact

kalcards 28-05-2013

overzichtelijke site, gemakkelijk bestellen en veel betalingsmogelijkheden

In mijn bestelling zat een onderdeel wat niet het juiste was, na contact te hebben gehad met cameranu.nl is het juiste onderdeel gelijk opgestuurd, top!

super correcte behandeling en ook een snelle oplossing van mijn probleem, zonder er zelf een probleem van te maken. Well done!

DEjong86 28-05-2013

gewoon de stappen volgen en het bestelde product is zo thuis.

Jammer dat je bij verzenden alleen kan kiezen uit, aangetekend of per koerier. En niet met gewone post... wel veilig maar in mijn geval paste de verzending door de brievenbus. En nu moet je er voor thuis blijven.

voor dat wat ik zocht heel goed assortiment, anders had ik mijn bestelling wel elders geplaatst ;)

Zeker doen, de sercive is vriendelijk, levering snel, kortom dat wat je zoekt heb je hier gevonden.

j van der burg 28-05-2013

alleen al de kennis van het personeel over de onderdelen die ze al verkopen loopt zeer soepel.

Op elke vraag betreft de aanschaf krijg je een goed onderbouwd antwoord,had zelf wat in te ruilen werd zeer goed naar gekeken,naar alternatieven waar je naar vraagd werd goed over nagedacht en word uitgelegd.

Als je hier niet slaagd het meeste hebben ze op de plank,
en via internet kan je alles volgen wat er is betreft het assortiment,wat mij betreft nikon 800d kan het in heel nederland slecht krijgen maar hier snel uit het magezijn,bravo camera nu.

Heb vele mede fotograven en zal zeker hier over reclame maken snel degelijk en goed.

Nogmaals ben 2 weken bezig geweest om mijn foto onderdelen samen te voegen werd door andere aan het lijntje gehouden en door vele niet te leveren. Ik had er haast mee,had ze nodig voor een reportage,maar zo snel dat camera nu handelde had ik niet gedacht

Olympusfan2 28-05-2013

henk bonty 27-05-2013

een fijn systeem van service door te moeten kiezen bij binnenkomst waarvoor je komt

een goede uitleg over de verschillen van verschillende merken

volgens mij is er weinig wat niet te krijgen is en als je iets mist zoekt men het op

goede service personeel met kennis en een mooie ruim opgezette winkel

Hannesoom 27-05-2013

Erg gebruiksvriendelijk product.

Super snelle afhandeling en levering

Voldoende aanbod om een goede keus te kunnen maken.

Snelle levering, goed product.

Zeer tevreden over deze leverancier. Ze doen wat ze beloven, accuraat en snel.

ER1965 27-05-2013

Zoals alle andere goede webwinkels ideaal te bestellen.

De beloofde afleverdatum werd ook nageleefd.

Zeer goede (eerlijk gezegd) eerste ervaring.

wimans7 27-05-2013

makkelijk te vinden, goede toelichting, eenvoudig, gebruiksvriendelijk

duidelijke terugkoppeling wanneer je de materialen kunt verwachten, goed te volgen

groot assortiment en ook goede combi's.

op grond van eigen ervaring, dit is de eerste keer, beveel ik cameraNU.nl van harte aan. Zo ben ik ook aan deze site gekomen.

Zie voorgaande reacties, weinig meer toe te voegen

mgifotografie 27-05-2013

Overzichtelijke site, veel op voorraad, snelle bezorging

Er wordt snel en duidelijk gereageerd op vragen per mail. Bij een eerdere bestelling was de rits van een statieftas kapot, deze tas werd zonder problemen vervangen. Ik hoefde zelfs niet eerst de kapotte tas retour te sturen.

Groot en uitgebreid assortiment.

Goede service en aftersales, groot assortiment en veel uit voorraad leverbaar

stormzeeuw 27-05-2013

Overzichtelijke en duidelijke site.

Over de (aftersales) service kan ik nog niet veel vertellen, maar de afhandeling van de bestelling was gewoon snel en goed.

Voor mij meeeer dan genoeg!!!

Totaal pakket/service is top.

Ankie1973 27-05-2013

Duidelijke en overzichtelijke website en makkelijk om een bestelling te plaatsen

Nette correcte mails en snelle en correcte levering

Meer dan een uitgebreid assortiment, zou raar zijn als je hier niet het gewenste product zou kunnen vinden

Vanwege het hierboven genoemde zou ik Cameranu zeker aanbevelen

Het is de tweede keer dat ik iets heb besteld bij Cameranu.nl en wederom zeer tevreden. Het bestelproces verliep voorspoedig en de levering was zoals aangegeven.

coolaction 27-05-2013

Prima bedrijf, keurig op tijd geleverd.