Deze score is berekend op basis van 2848 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Casper 27-01-2020

Zeer positief over camera nu. Behulpzaam en kwalitatief personeel die de tijd voor je nemen. Assortiment i eer uitgebreid. Ook online diverse aankopen gedaan oo niets als positiefs

Nouks Visuals 26-01-2020

Fijne en betrouwbare winkel met een arsenaal aan keuze. Heeft vaak goede merken en kwalitatieve producten voor een goede prijs.
Mijn 'go to' online keuze voor alles betreffende apparatuur. Met hele snelle levering!

THB 26-01-2020

Wat mij betreft krijg je wat je kunt verwachten van deze webwinkel. Je weet wat je koopt, duidelijke productbeschrijvingen, goede informatie over eventuele cash backs en regelmatige hele mooie aanbiedingen. Maar ook de normale prijzen zijn niet te duur.
Tot slot heb je diverse betaalmogelijkheden en weet je ook wanneer je het bezorgd krijgt (en naar keuze waar), via postNL (wat mij betreft de prettigste bezorger).

J.J. Nelis 26-01-2020

Ik heb nu al diverse aankopen gedaan bij Cameranu.nl
De bestelling wordt altijd zo snel mogelijk verzonden, en bij vragen wordt je ook snel en correct geïnformeerd/behandeld.
Bij het eventuele retourneren van producten word niet moeilijk gedaan.
deze zaak is goed en betrouwbaar.

Jeroen 26-01-2020

Groot assortiment, snelle levering en voor een prima prijs.
En....5 jaar garantie. Absolute aanrader!

Saskia 26-01-2020

Duidelijke prioduct omschrijving
Zeer snelle levering en zeer professioneel verpakt
Kortom : Top

Maaike 25-01-2020

Alles duidelijk, snel en vooral belangrijk: de producten goed geleverd en in uitstekende staat

Door 25-01-2020

Bestelling geplaatst voor zeer schappelijke prijs, volgende dag bezorgd. Prima!

Michiel 25-01-2020

Uitermate prettig geholpen in de fysieke winkel in Amsterdam. Kundig en vriendelijk personeel, gecombineerd met een breed assortiment tegen aantrekkelijke prijzen maakt het moeilijk deze zaak te overtreffen.

Pim 25-01-2020

Ik heb een swarovski verrekijker gekocht. 4,95 extra betaald voor levering de volgende dag (zodat ik deze zondag nog kon gebruiken bij speciale gelegeheid): Uiteindelijk werd deze maandag pas bezorgd. €4,95 niet meer terug gekregen. 2x jammer.

Elske 25-01-2020

Swarovski pocket Kijker ingeleverd ter reparatie en deze snel en kosteloos retour ontvangen. Geweldig!

Marisca 25-01-2020

Goede site. Geappt met een vraag en meteen prima geholpen. 's Avonds besteld, de volgende ochtend meteen netjes in huis. Aanrader!

Jan 24-01-2020

Goede zaak prima service.
Veel keus en mooie aanbiedingen.
Ook keuze in tweedehands

Jodocy Hubert 24-01-2020

Beste Cameranu.nl, heb onlangs een fotocamera Nikon Z6 bij jullie besteld. Over de camera geen slecht woord, integendeel. Doch jullie lichten de koper onvoldoende in over de noodzakelijkheden die nodig zijn om aan de slag te gaan.
Jullie bieden als koopoptie geen XQD geheugenkaart aan. Jullie bieden eveneens geen WT-7 aan om de een draadloze verbinding te maken met de computer.(1099€) Vele amateurs zullen echter tevreden moeten zijn met een XQD kaartlezer om verbinding te maken met hun Computer.(ongeveer 110€). Die bied je ook niet aan.
Dat de camera niet de volgende dag na de bestelling geleverd werd Is voor mij geen probleem.

Dit is mijn mening over jullie winkel en mogelijk hebben jullie volgende klanten minder ergernis als hun besteld toestel thuis geleverd wordt.

Design+Shoot 24-01-2020

Accurate info verkregen via de helpdesk. Vriendelijke WhatsApp ondersteuning. Scherp geprijsde artikelen. En last but not least: snelle verzending! Sterk aanbevolen.

Vanden Broeck 24-01-2020

Zeer ruim aanbod , goede prijzen en snelle levering . Meer hoeft het niet te zijn .

Dimitri 24-01-2020

Heb een Green screen doek gekocht. En zoals beloofd een hele snelle levering, ook in België top.

Henri ter Brake 24-01-2020

Via een gebruiksvriendelijke webside kom ik zonder omwegen direkt bij het produkt wat ik eil hebben. Omdat dit niet de eerste keer is bestel zonder internet argwaan mijn spullen en een dag laterr wordt het pakketje subliem verpakt aageboden. De prijs is conform de laagste onder de aanbieders.
Henri ter Brake

Magda 24-01-2020

Bestellen ging eenvoudig en werd vervolgens op de hoogte gehouden waar in het orderproces mijn bestelling zich bevond. Keurig binnen de aangegeven tijd netjes verpakt geleverd.
Super netjes allemaal.

Marieke Jongerden 23-01-2020

Wat een prettige winkel is CameraNu in Urk, goede service en een TOP uitleg wordt er hier gegeven. En wat ben ik blij met het advies van de verkoper over de keuze van de Canon Macro objectief, vooral omdat ik een andere had besteld via de Website en ik persoonlijk naar de winkel in Urk kwam. Hij gaf na zijn vraag, Wat wil je fotografen? aan dat er een betere objectief was en wat de mogelijkheden waren. Echt blij met de nieuwe aankoop en ga nu beginnen met de fotocursus Macro.
De grijze filter is al gebruik en super. Een top team!

Lex 23-01-2020

Ik heb in mei 2019 een rugzak/fototas gekocht in de winkel, die ik nergens anders heb gezien tot dusver. Die is precies wat ik zocht. Prima ook tijdens het gebruik in de vakanties. Nu 2020 heb ik 2e hands een objectief gekocht, waar ik al langer twijfelde om te doen en ben heel benieuwd naar de resultaten als we op vakantie gaan. Deze heb ik via de webshop besteld, en e.e.a. is uitstekend ontvangen. Dus ben ik heel tevreden.

Kkrullebol 23-01-2020

Adobe elements voor mijn verjaardag besteld, bestelling ging snel maar later op de avond kreeg ik mail dat betaling via iDEAL niet gelukt was, was wel van de rekening af, mail naar camera.nu bracht snelle oplossing, keurig op tijd voor mijn verjaardag in de bus

Reinier 23-01-2020

Goede internetwinkel, heb hier al regelmatig camera spullen besteld en laatst ook een printer! Via de chat goede ondersteuning gekregen voor bepaalde lenzen en advies voor filters! Top!

Rob 23-01-2020

Op tijd geleverd, goed verpakt, duidelijke website waaruit je een goed keuze kon maken voor een camera. Eerste indruk van de camera prima, zeer handzaam en veel mogelijkheden.

Ruurd 23-01-2020

Cameranu is al lange tijd mijn leverancier voor digitale fotografie. Goed en ter zake kundig personeel. Cameranu heeft een goede prijsstelling. Alleen jammer dat een polarisatiefilter 49,95 kost en je daardoor verzendkosten moet betalen. Redelijker zou zijn als de prijs in zo'n geval niet boven de €50 kan komen.

Wilco 23-01-2020

Via een reclamebanner op de site van CameraNU gekomen en mooi handschoenen gevonden voor een nette prijs. Snelle en goede levering.

Annelies 23-01-2020

Goed geholpen, reactie op de mail wat aan de late kant. Maar de camera werd opgestuurd, goed verpakt. Ik ben niet in de winkel geweest.

Fk 23-01-2020

Rick van Cameranu in Apeldoorn beste verkoper ooit. Hij helpt mij altijd zoals nu ook weer super goed! Ga zo door!

Liqueske 22-01-2020

Wauw! Wat een service! Een nieuw objectief 23.58 uur besteld, om 12.06 uur de volgende dag in huis! Top!

Martin Vos 22-01-2020

Ik had een flitsers besteld en deze was niet geschikt voor mijn camera. Ik ben op een zeer goede manier geholpen. Ze ging zelf op zoek naar een flitsers die wel functioneerde. Ook het contact via de mail is heel goed en telefonisch werd ik goed geholpen. Ik had problemen bij het inloggen op mijn account en hierbij werd ook via de telefoon geprobeerd mij te helpen.

angela 22-01-2020

vergelijk mogelijkheid erg prettig, een pakket aanbieding vond ik erg handig: kon ik direct aan de gang met mijn canon selphy

G 22-01-2020

De prijs was duidelijk de beste! Dankzij het aanbod van "grijze doos" items.
Enkel de levering door PostNL was erg slecht, maar dat ligt niet aan Cameranu.nl

Rob Jansma 22-01-2020

Overzichtelijk bestellen met een uitstekende aftersales (service) en een prima aflevering waarbij mijn gekochte spullen uitstekend waren verpakt.
Nadat mijn spullen waren geleverd werd ik nog even op de hoogte gebracht welke andere artikelen goed bij mijn nieuwe spullen ( in mijn geval een camera plus zoom lens), gecombineerd zouden kunnen worden.
Kortom een geweldig bedrijf, duidelijke en een erg goede service, en daarnaast bovendien erg concurrerende prijzen.
En mocht bij het bestellen toch nog iets niet duidelijk zijn..............kun je contact opnemen met uiterst vriendelijke mensen die je graag verder helpen.

Dick Zonneveld Piek 22-01-2020

Duidelijke overzichtelijke shop en als je belt wordt je heel goed geholpen door mensen die weten waar ze het over hebben

mike 22-01-2020

De gunstige prijsstelling, ruime collectie, ze nemen de tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden.

Christine 22-01-2020

Snelle levering en een goede prijs. Duidelijke website met mogelijkheid om te vergelijken. Omdat ik twijfelde, kreeg ook bijkomende info via chat.

Walter 22-01-2020

Erg professioneel en vriendelijk advies. Bij camera.nu nemen ze nog tijd voor hun klanten. Personeel met passie en fotografen!

Philip 22-01-2020

Ik bestelde een Leica Holster voor de Leica Q (of Q2). Deze stond zeer scherp geprijsd. Al snel ontving ik die thuis, zorgvuldig verpakt. Naast zeer praktisch, ziet hij er ook prachtig uit, en ben ik blij met deze aanschaf. Ik kijk voor toekomstige aankopen zeker opnieuw naar Cameranu. Op vlak van communicatie, vriendelijkheid, behulpzaamheid, snelle verzending...kan ik niet beter wensen. Zij verzorgen eigenlijk elk aspect tot in de puntjes. Heb je een vraag via mail, krijg je ook snel een reactie.

John 21-01-2020

Alles ging prima ook de retourzending was perfect geregeld. In mijn geval ook zeer tevreden over jullie begeleiding.

Waar voor je geld 21-01-2020

Geattendeerd door een film expert op CameraNU. Schot in de roos. Rijke collectie, snelle levering, eenvoudig betalen en scherpe prijzen ( nergens goedkoper!)

K. van der Kolk 21-01-2020

Even getwijfeld welke adapter ik moest aanschaffen, maar via chatten met een medewerker van CameraNu en na uitleg waarvoor het bedoeld is kreeg ik een uitstekend advies. Device volgende dag geleverd en voldeed prcies voor het doel waarvoor het was aangeschaft. Goede service, snelle levertijd.

Rene 21-01-2020

Zoals altijd prima en snelle levering. Ook op vragen wordt snel geantwoord.

Over de serviceafhandeling kan ik weinig zeggen want die heb ik nog nooit nodig gehad, maar als dat net zo adequaat wordt afgehandeld als vragen en orders zal het wel goed zitten.

Marcel Dubbeldam 21-01-2020

's Avonds om 23.55 een occasion Canon EF lens besteld, en de volgende avond er al mee op pad geweest. Het objectief voldoet aan alle verwachtingen. Ik heb vaker naar volle tevredenheid bij CameraNU spullen besteld, en ook nu weer een happy klant.

Hans 21-01-2020

Onlangs wat lamp statieven en bijbehorende materialen gekocht, na het uitpakken bleek er een klein onderdeeltje te ontbreken (is bij de producent al fout gegaan). Een telefoontje was voldoende om het euvel te verhelpen. Dank voor de moeite.
Groet Hans

Tineke56 21-01-2020

Ik werd heel plezierig geholpen, er werd goed naar mij geluisterd en ik kreeg goed advies waar ik iets mee kon!

VanLoo 21-01-2020

Ik hou deze beoordeling heel kort: het was gemakkelijk de bestelling te plaatsen, de camera werd op tijd geleverd en was goed verpakt, de facturatie was precies zoals ik aangegeven had en de camera was degene die ik me wenste. Ik zou niet weten hoe CameraNu het beter had kunnen doen.

Ramon Faber 20-01-2020

Snelle levering en een top product ontvangen. Een mooie investering voor mijn beginnende onderneming als videograaf! Ik ben zeer tevreden met mijn DJI ronin.

Tappie 20-01-2020

heb een 5TB gekocht voor backup van pc en laptop hij werkt goed de levering was lekker snel en de prijs was hier het laagst van dit merk (LaCie Rugged Mini 5TB USB 3.0 externe harde schijf)

Tippi 20-01-2020

Wat een top kwaliteit! En ook nog eens een goede prijs. Snelle levering, ik zou het aanraden om bij CAMERA.NU te bestellen. Als ik nog een keer iets nodig heb, bestel ik hier!

Mariska 20-01-2020

Duidelijke website en vooral snelle reacties op vragen. Daarnaast worden mijn bestellingen altijd keurig op tijd verstuurd.