Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 07-10-2019

Zonder heel grondig onderzoek te hebben gedaan had ik een gimball besteld. Toen het product geleverd was dacht ik, dit is niet helemaal wat ik zoek. Ik heb contact gezocht met de servicedesk en ik ben daar uiterst vriendelijk en begripvol te woord gestaan. De mogelijkheden in terugzenden van het product besproken. Onderweg naar een klant heb ik de gimball weer teruggebracht. Camera.nu in Urk stond mij te woord en we hebben gezamenlijk de mogelijkheden besproken met wat ik nodig heb. Uiteindelijk besloten om voorlopig geld terug te storten. Het vervolgproces is mij zeer goed bevallen. Ik kom zeker terug.

agnesadriana 07-10-2019

Goed en overzichtelijk assortiment aan analoge fotografie/ films. Vakkundig advies over kwaliteit en werkwijze van films, waardoor je kan vergelijken. Blij met snelle levering.

C. 06-10-2019

Eenvoudige maar complete product informatie op de website. Prima bestelprocedure met duidelijke uitleg. Uitstekende informatie over de aflevering.
Al met al heel goed.

M van Tongeren 06-10-2019

Snelle levering, net even een ander assortiment dan andere webwinkels. Overigens in Urk ook een prettige winkel.

TJ 06-10-2019

Ik vind de webshop overzichtelijk en gemakkelijk. Voldoende keus en vlotte afhandeling van je bestelling. Ook de uitleg over de artikelen en de achtergrond ervan is handig.

Jaap 06-10-2019

CameraNu heeft een ruime keuze aan producten met een scherpe prijs/kwaliteit verhouding.
De site is zeer gebruiksvriendelijk, je kan altijd vinden wat je zoekt. Ook de blog op de site met tips van bekende fotografen over allerlei aspecten van fotografie vind ik een welkome aanvulling.
De levering is zoals gebruikelijk supersnel.

Maria 06-10-2019

Snelle levering en uiterst vriendelijke bejegening tijdens het telefonische contact. En, tegenwoordig ook nogal bijzonder; bereikbaar!

Johan 06-10-2019

Goed geholpen, deskundig advies bij het kiezen van nieuw objectief.
Verschillende opties bekeken en vergeleken voor het doel en gebruiks gemak

John Jansen 06-10-2019

28-9-2019 naar Urk geweest, een fotovriend van mij wilde er naar toe voor de aanschaf van een nieuw objectief en heeft een mooie deal kunnen maken met de inruil actie waar mee geadverteerd werd. Ik ging mee met een fototas die kapot was gegaan, vooraf al via de mail geïnformeerd of zij hem wilden repareren, "geen probleem hoor neem maar mee" afgegeven aan de service balie en correct afgehandeld. Terwijl ik wachtte op mijn maat, vroeg ik tussendoor aan de dame die hem hielp of zij mij ook van dienst wilde zijn, natuurlijk geen probleem, mijn interesse ging uit naar een nieuwe fototas van Shimoda, een super tas, de dame in kwestie, nam alle tijd voor ons en gaf zeer goed advies en uitleg op een hele prettige en vriendelijke manier. Zelden meer zo fijn personeel meegemaakt, super. Ik heb zelf een winkel gehad, waar service op nummer 1 stond en weet hoe belangrijk vriendelijkheid, geduld en goed advies is, kortom top ervaring. Wij komen graag terug, .....

Hans 06-10-2019

CameraNU biedt een vlotte en correcte service. Ik kocht hier omwille van de scherpe prijzen.
Levering en kwaliteit zijn zeer goed, contact met de klantendienst zeer correct.
Helemaal tevreden!

Yvonne v.d. Meer 05-10-2019

We werden heel goed geholpen, er werd echt de tijd genomen. Eerst met het zoeken naar een geschikte tas, alles kon gepast worden. Daarna mee naar de kassa waar ze ons verder hielp met wat we wilde hebben. Er werden statieven uit het magazijn laten brengen om te proberen en te vergelijken. Voor een zonnekapprobleem werd er iemand van boven bij geroepen voor advies. We zijn daar een behoorlijke tijd geweest en we zijn goed geslaagd weer weggegaan. Ik heb vandaag mijn nieuwe tas en statief geprobeerd. Prima!

Sierd 05-10-2019

Goede printer voor een redelijke prijs. Levering binnen 24 uren en nog geen halfuur later printen maar. Uitermate tevreden over het produkt

Chantal 05-10-2019

Ik was op zoek naar een geschikte schoudertas voor mijn systeemcamera en 1 of 2 objectieven. Het was eenvoudig navigeren door de site en ik heb een fijne tas kunnen vinden. Goede prijs- kwaliteit verhouding. Vlotte levering.

pam 05-10-2019

Tevreden klant vanaf dag 1 goede service ... altijd leuke babbel lach en alle tijd voor je vragen , vorige week de Canon R gekocht... geweldig..

De collega’s onderling zijn ook altijd bereid het beste voor jou als klant te bieden.. in deze 10 jaar fotografie rij ik graag ruim een uur om er even binnen te stappen en mijn collectie uit te breiden.. thanx Camera Nu voor de 10 jaar top service !

Gr Pam

Jaap 05-10-2019

Ik ben op een vlotte en deskundige wijze geholpen bij het inruilen en kopen van een aantal lenzen.
Vanuit Hillegom is het fijn dat er nu een filiaal in Amsterdam is.

Addy 04-10-2019

Duidelijke website, overzichtelijk zoeken naar producten, snel reagerend op een vraag. Tijdige levering. Goede verpakking. Goede prijs en kwaliteit

Peter de Weerdt 04-10-2019

Een niet alledaags product, een aansluitkabeltje voor tussen een Rode microfoon en een niet standaard telefoon- gewoon uit voorraad leverbaar. En natuurlijk tegen een scherpe prijs. Deze keer niet laten opsturen, maar zelf opgehaald in de winkel in Urk. Vlotte, vriendelijke bediening. Ter plaatse nog even geïnformeerd naar een occasion artikel dat ik toevallig in de vitrine zag staan en dat op mijn wensenlijstje staat. Bijzonder deskundig en transparant over herkomst van het artikel te woord gestaan. Klantvriendelijkheid op en top, als sinds ik bij de start van Cameranu op een kantoor in de oude visafslag klant ben, ben ik niet anders gewend. Voor mij de topzaak voor foto, videohobbyisten en (semi-)professionals in Nederland.

Jeroen Wayenberg 04-10-2019

Ik ben in Apeldoorn geweest en daar word je echt super geholpen ze nemen de tijd voor je. En luisteren goed om je dan een zo passend mogelijke advies te kunnen geven.
Het is een fijne winkel en er hangt een goede sfeer en kennis.
Het zijn zeker geen dozen verkopers zoals vele andere winkels K.E te Arnhem.
Ik raad daarom ook iedereen aan om deze winkel zeker een keer te bezoeken als je in de buurt bent van Apeldoorn bent.

Martin 04-10-2019

Goede service en advies. Op advies van een kennis heb ik eerst een dia-scanner Reflecta X10 gekocht maar bleek niet te voldoen. Deze eerst nog onder garantie vervangen door een ander exemplaar, maar ook die werkte niet goed. Na advies van CameraNu is de Reflecta omgeruild, onder bijbetaling van het verschil, voor een document en film-scanner Epson V550. Wat een verschil in resultaat. Subliem.
Deze Epson V550 is echt aan te bevelen. En de snelheid is prima.
CameraNu bedankt voor het advies en service.

Milou Timmermans 04-10-2019

Snelle bezorging, mooie kwaliteit producten. Fijne shop. Blij dat ik jullie ontdekt heb.

Moon 04-10-2019

Product zoals besteld, netjes verpakt en de volgende ochtend geleverd. Top!

Tijs M 04-10-2019

Ik heb een camera gekocht bij cameranu.nl, omdat hij hier het goedkoopst was en daarnaast ook het snelst met leveren. Ik ben erg blij met mijn camera alles kwam goed beschermd binnen in het pakket.

Ik had mijn bestelling om 21:00 besteld en het was al volgende dag 12:40 bij mij thuis. Je kan je pakket ook volgen wat ik heel fijn vind.

Ik kreeg alleen geen mail bevestiging van de bestelling. Dus ik nam contact op met de klantenservice, die hebben netjes gereageerd en gemeld dat ze de bestelling binnen hadden gekregen en ik kreeg de track & trace code erbij dus dat was prima!

Al met al het is een makkelijk en fijn bedrijf op je camera gear bij te bestellen!

FP 03-10-2019

Goed overzichtelijke webshop.
Goed en snel advies op vragen.
Ze komen de beloftes na

Jo 03-10-2019

CameraNu heeft een prima assortiment en waar zich zonder meer in onderscheiden is de sterke klant gerichte communicatie. Daarin zijn ze duidelijk, helder en leveren indien nodig prima service.

Wat mij betreft een aanrader voor elke serieuze fotograaf.

Guido 03-10-2019

Een super snelle levering.Ik had eerst een niet volledig adres opgegeven en zag dat mijn bestelling terug naar afzender was gestuurd heb mijn juiste adres doorgegeven en 2 dagen later is mijn bestelling geleverd.Super.

Gv 03-10-2019

Duidelijke omschrijving en uitleg op de website.
Ze doen wat ze beloven en ook nog enorm snel.

Roel 03-10-2019

Gekozen om snelle levertijd, dit was misschien 2 uurtjes later dan verwacht. Maar de meeste punten zijn verloren op het mislukken van een email dat het pakketje bij het ophaalpunt lag.

Conrad Schavemaker, Van Monsjou & Partners 03-10-2019

Altijd correcte en tijdige levering, goede webshop en bij retourzendingen perfecte service!
Dus voor mij een makkelijke manier om spullen in te kopen

Sven Heddes 03-10-2019

Uitstekende webshop maar nog belangrijker is dat de service er gewoon vanaf spat. Heb wat pech gehad met sport-oordopjes maar dit werd elke keer naar tevredenheid opgelost. Er wordt snel geantwoord, meegedacht en vooral.. niet moeilijk gedaan. Zaak naar m'n hart. Mijn vertrouwen waard en de volgende keer zeker weer een aankoop. Zo kan het dus ook.

Bert 02-10-2019

Op de een of andere manier kom ik telkens weer bij deze webshop terecht als ik op zoek ben naar apparatuur. Het assortiment is werkelijk ongeëvenaard, evenals de wijze van afhandeling. Je kan gewoon niet om deze club heen. Van aankoop tot afhandeling gaat gewoon zoals je van een moderne webshop verwacht. Ook als je last minute bedenkt dat je nog iets nodig hebt, de volgende dag (tenzij PostNL de boel vertraagd) heb je het in huis. Absolute topzaak!

Claudia De Jong 02-10-2019

Alles was prima in orde van bestelling tot levering. Ook de chat om te vragen welke producten ik het beste kon aanschaffen passend bij de eerdere bestelling was top.

Jaap 02-10-2019

eenvoudig kunnen vinden op de website wat ik zocht. Gelukkig een goede prijs en snel besteld. De volgende dag was ik niet thuis, dus aan gegeven dat ze een dag later mochten leveren, prima optie. zeer tevreden

Wim 02-10-2019

Ik ben enthousiast over cameranu.nl omdat de site veel overzichtelijke informatie heeft. Verder zijn er vaak leuke aanbiedingen, artikelen en enthousiaste verhalen.

Mabdata 02-10-2019

Altijd op het laatste moment iets bestellen voor een reis of een opdracht : dan is CameraNu.nl een uitkomst , snel bestellen, volgende dag in huis aan de deur . Kwaliteit en service is goed georganiseerd bij hun !! een aanbevelen

Paul 02-10-2019

Cameranu vind ik altijd een zeer fijne webshop. Scherpe prijzen en nog belangrijker, bijna alles is op voorraad. Ook de levering gaat snel. Als het product op voorraad is, heb je het de volgende dag al in huis. Echt top! Mijn laatste bestelling moet helaas retour omdat het niet helemaal aan de wensen voldeed en ook dat is geen probleem bij Cameranu. Ik gun het deze webwinkel en daarom wil ik het product hier graag ruilen voor iets anders in plaats van mijn geld terug. Kortom: een heel fijne webshop!

Anouk 01-10-2019

Ik ben in de winkel van CameraNu langs gegaan om mij te laten adviseren over verschillende flitsers. Ik kreeg perfect advies en ging uiteindelijk met een betere en goedkopere flitser de deur uit. Perfect service zoals altijd!

Pieter 01-10-2019

Goede service met uitstekende garantievoorwaarden (beter dan ik elders kon vinden) en snelle levering. Wat mij betreft is cameranu.nl een aanrader.

Lian 01-10-2019

Bij Cameranu.nl ben je op het beste adres voor alles wat je nodig hebt fotografie en video.

Goede service ook als je contact opneemt met een vraag krijg je snel antwoord.
Daarom gekozen voor alle benodigdheden hier te kopen.

John 30-09-2019

Zeer prettig om je foto apparatuur hier te bestellen
Makelijk en overzichtelijk, deze site
Product voldoet helemaal naar mijn verwachting, ben super te vrede
Kwalitatief zeer netjes en snel geleverd

H Tappell 30-09-2019

Ik kwam naar de winkel in de Van Woustraat Amsterdam voor een hoofdtelefoon. Ik zocht een licht exemplaar met een goede geluidskwaliteit. Op de site had ik een Sennheiser gezien die behoorlijk prijzig was en er licht uitzag. in de winkel werd ik goed voorgelicht en ging met een ander goedkoper model van Sennheiser de deur uit die beter aansloot bij mijn wensen. door de goede voorlichting kan ik daarom die winkel zeker aanraden.

Michael 30-09-2019

Goeie prijzen, goeie service en goeie producten. Het mooiste compliment voor elk bedrijf is dat je pijnloos met ze kan werken. Alles dat het zou moeten doen doet het. En dat was zeker zo bij CameraNu!

KARL HELLGREN 30-09-2019

Het bestelde goed kwam 100% overheen met mijn verwachtingen, is van uitstekende kwaliteit (waarschijnlijk kreeg ik daardoor 25-jaar garantie, ja, vijfentwintig !!!) en de levering was vlotter dan vlot evenals uitstekend verpakt (onmogelijk dat de bestelling beschadigd geraakt). En als de factuur dan nog eens +/-25% lager ligt dan bij de concurrent...dan kan men maar alleen uiterst tevreden zijn.

Emilio 29-09-2019

Redelijk geregeld, ik heb zondag wat besteld, in de winkelwagen kon je gratis kiezen voor levering op maandag, Dus dat gekozen , niet wetende dat dat alleen een avond levering is.
Omdat deze "same day delivery" mijn adres niet kon vinden werd het pakket 3 dagen later door post NL geleverd, die hebben al jaren geen probleem het adres te vinden.
Dus niet leuk als je het wel maandag nodig had gehad. Maar na een mailtje prima geregeld.
Officiele reactie van CameraNU.nl 30-09-2019

Hoi Emilio,

Dank voor je review, en ook langs deze weg nog onze excuses dat het mis gelopen is. We hopen dat je wel tevreden bent over de snelheid waarmee we de fout hebben hersteld, en we zien je graag snel nog eens terug.

Hartelijk groeten,
CameraNU.nl

Hans 29-09-2019

Cameratheuptasje Think Tank Little Stuff It V3 op zondag besteld. Supersnelle levering op maandag. Ben blij met de aankoop.

J.M. 28-09-2019

Goede omschrijving en snelle levering. De nazorg is goed verzorgd in de vorm van tips en tricks. Van harte aanbevolen

Kees. 28-09-2019

Gemakkelijk te vinden informatie over wat je zoekt.
We hebben een fantastische camera met toebehoren gevonden die doet wat er beloofd word.

Soeresh Kanhai 28-09-2019

De medewerkers zijn zo vriendelijk en hebben veel verstand van zaken . Het zijn toppertjes !

Ellen 28-09-2019

Vorige week zaterdag in de winkel in Urk geweest en prima en deskundig geholpen. Ze nemen ook de tijd voor je en ze begrijpen ook je vragen. Ik ben nu twee keer geweest en heel tevreden. Ze zijn ook eerlijk en kijken niet naar de prijs. Dus ze ‘smeren niet de duurste aan’. Top

Huijsvries 28-09-2019

Ik heb een paar keer bot gevangen bij concurrenten maar nu was het raak! En bovendien vlotjes en in een redelijke verpakking.

JB 28-09-2019

Razendsnel geleverd naar België en tevreden over het bestelde product (sensor/lens cleaning kit). Ga zo door! :)