Deze score is berekend op basis van 2399 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Perfo 01-12-2018 Via de website gekocht

Altijd goede prijzen en snel geleverd

Niet alleen heel vaak de laagste prijs, maar ook nog snel geleverd vanuit ruime voorraad. Zelfs bij niet gangbare artikelen. Prima!
Webshop is duidelijk en snel.

Carla 01-12-2018 Via de website gekocht

Geweldige service en snelle levering

Onze printer ging kapot, na paar dagen prutsen ding weer aan de praat te krijgen werd de nood om te printen steeds groter. Cameranu.nl is dus ook Printernu, want we kregen hem de volgende dag al geleverd. Toen betaling door storing bank niet lukte stuurde klantenservice meteen nieuwe betalingslink. Kortom zeer tevreden met deze online winkel. Snel, vriendelijk en betrouwbaar.

Hart 30-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Black Friday levering!

Een zeer tevreden klant er bij! Met dé online prijzenslag van het jaar een bestelling geplaatst voor wat accesoires voor mijn nieuwe camera. Zeer snel geleverd en kwaliteit producten.

Rianne Megens 30-11-2018 Via de website gekocht

Vakspecialisten

Nadat ik vanalles had gelezen over de Canon 5D MARK IV en ik nog een aantal vragen daarover had, contact gehad met de live Messenger service. Kreeg direct antwoord en ben goed geadviseerd. Hierdoor heel makkelijk keuzes kunnen maken en uiteindelijk mijn bestelling geplaatst. Ondanks dat het Black Friday was, de bestelling de volgende dag al geleverd gekregen. SUPER ERVARING!!!

H Vreeling 30-11-2018 Via de website gekocht

Goed bereikbaar

Had een product besteld maar deed niet naar mijn verwachting. Heb deze geretourneerd ging snel en werd keurig bij elke handeling op dehoogte gebracht.

Erik S 30-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische webshop

In de hectische tijd van Black Friday gewoon service blijven leveren op een normaal artikel. Voor 23.00 uur besteld en de volgende dag rond 12.00 uur thuis. En voor een prijs waar niemand aan kon tippen !
Goed verpakt (het ging om een Thunderbolt HDD) en uiteraard werkte alles direct.
Ik kom zeker terug.

Jan 30-11-2018 In de winkel gekocht

Puike voorlichting

Groot assortiment van amateur tot prof, vakkundige en serieuze medewerkers die een goed onderbouwd advies geven.

Robin 30-11-2018 Via de website gekocht

Geweldige (web)winkel met service

Ik geef nooit een 10 maar was nu toch wel bijna zover.
Camera en bijbestelde accessoires snel en Zola’s beloofd in huis.
Bij het daarna bijbestellen van een lens zag ik dat de camera nu binnen een week nog goedkoper was dan bij de bestelling.
Een mailtje met een nette respons en
zonder enig probleem verschil terug gekregen.
Kijk zo behoudt je klanten en Geef je advies aan kennissen om het hier ok te doe.

erik 30-11-2018 Via de website gekocht

Prima aanbieding, prima geleverd, prima product.

Was op zoek naar een fotoprinter die a3 formaat kon printen. Had al lang rondgekeken todat ik tegen een black friday aanbieding van cameranu.nl aan liep. Prima produkt. De volgende dag keurig geleverd. Geen seconde spijt. Het aanbodvan cameranu.nl is zeer uitgebreid. Wanneer fotograferen je hobby of beroep is kun je er prima terecht.

Sander 30-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Hele prettige winkel met goede service

Prettige winkel om de apparatuur aan te schappen. Als er vragen zijn weten de medewerkers adviseren de medewerkers goed met als doel de klant met een goed product op pad te sturen. echt het dan toch later niet het product zijn wat je zocht kun je het altijd binnen een bepaalde tijd terug brengen.

Vincent 30-11-2018 Via de website gekocht

Mooie winkel goede service.

Snelle levering van de bestelling, helaas was door de drukte het paketje blijven liggen, contact opgenomen en het werd uiteindelijk nog die zelfde dag geleverd!

Ben 30-11-2018 Via de website gekocht

Het bestaat! echt super goeie en snelle service

Geweldige winkel, telefonisch goed bereikbaar snel en goed advies.
Camera tas was niet op voorraad wordt er een duurde product aangeboden voor het zelfde geld.
Super snelle levering.

Geweldig

Jeannet 30-11-2018 Via de website gekocht

Super tevreden klant

Ben al jaren klant bij CameraNU en ben zeer tevreden over het deskundige advies en de service. Een bestelling wordt altijd super snel geleverd. Het is leuk om ze te volgen op FB omdat ze vaak goede tips hebben en aantrekkelijke aanbiedingen. Ik ben al lekker met mijn achtergrondsysteem aan het experimenteren.

BW 29-11-2018 Via de website gekocht

Persoonlijke top service

Een persoonlijk antwoord gekregen voor welke camera ik moest kiezen. Op mijn vragen en voorwaardes van camera en lens heeft camera.nu een goede combinatie aan mij geadviseerd.
Uit eindelijk voor deze set gegaan en daarbij een extra voordeeltje met de Black friday weekend!

Theo 29-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle bezorging

Op black friday een lange achtergrondrul besteld. De betaling kon ik niet afronden omdat het te druk was. Geen punt bij hen. Ik had al vaker bij hen besteld en nu kwamen ze het bezorgen en bij de aflevering kon ik met pin betalen. De bezorger wilde de zware rol zelfs binnen afleveren in de studioruimte. rima service!

Bart 29-11-2018 Via de website gekocht

Al jaren tevreden klant. Betrouwbaar, vakkundige service

Goede webshop, ruim assortiment, snelle levering, betrouwbaar; ik ben al jaren klant hier zonder ook maar één probleem te hebben gehad. No-nonsens. Pluspunt is dat ze ook vakkundig advies en uitleg kunnen geven als je iets inhoudelijks wilt weten.

Iris 29-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Hele snelle verzending ondanks dat het rond black friday moest worden bezorgd en het kans op vertraging had, had ik het toch de volgende dag in huis! Ook was het pakketje goed en stevig ingepakt want natuurlijk erg fijn is als je een flitser koopt :)

Merks 29-11-2018 Via de website gekocht

Wat een service en ook zo vriendelijk

Ondanks dat ik niet zo heel veel verstand heb van PC's en software hebben de medewerkers daar alle begrip voor en zijn ze bereid mij geduldig en begrijpelijk alles nader toe te lichten

Manon 28-11-2018 Via de website gekocht

Goede service!

Cameranu.nl heeft een overzichtelijke site en zorgen voor een snelle levering! Zeker een aanrader!!!

Sander Den Oude 28-11-2018 Via de website gekocht

Zeer nette afhandeling van mijn order

Een deel van mijn bestelling was niet op voorraad.
Ik werd binnen een uur gebeld (in de avond 21:45 nota bene) of de hele bestelling moest wachten tot alles er was of dat ik soms dat ene onderdeel later zou willen ontvangen.

Alleen hierdoor al ben ik bereid om te wachten,ook al kon ik, dat wat ik wilde hebben, voor hetzelfde bedrag ook ergens anders bestellen waar het dan wel op voorraad was.
Dat noem ik nog eens service!!!

Nico 28-11-2018 Via de website gekocht

prima service/prijs verhouding

Al verschillende keren bij camera.nu onderdelen van mijn foto uitrusting aangeschaft of een lens gehuurd. Indien gewenst wordt je prima geholpen met informatie waarbij er meegedacht wordt. ruime winkel met veel apparatuur en accessoires om te bekijken/bevoelen. regelmatig een interessante lezing en dan zijn de prijzen nog concurrerend ook. tot slot het kopje koffie als je even moet wachten en dat laatste is dan ook het nadeel; op drukke dagen kan de wachttijd flink oplopen

BEELDERS 28-11-2018 Via de website gekocht

Beste prijs en supersnel

Nog nooit had ik een bestelling zo snel in huis: gewoon dezelfde avond! En met de Sinterklaas-aanbieding was Cameranu.nl ook nog eens de voordeligste. Groot assortiment ook en de site werkt prima.

Fotofreak 28-11-2018 Via de website gekocht

Snelle berzorging zelfs rond black friday drukte

Snelle levering. Goede kwaliteit producten. Goede prijzen.

Het product wat ik heb gekocht was bij ong 10 andere sites verkrijgbaar en was hier het goedkoopst en de beste uitleg van het product (op de leverancierssite na)

Gabriella 28-11-2018 Via de website gekocht

Supersnelle levering, fijn produkt

Speciaal voor die geweldige enorm grote fietsregencape weer hier (eerste had ik veel plezier van, maar werd gestolen - geliefd ding?). En weer een supersnelle levering!

Rene 28-11-2018 Via de website gekocht

Klantvriendelijk

Ik vind de winkel uitstekend. Mensen weten waar ze het over hebben. Zeer klantvriendelijk. Doen wat ze beloven.
Kortom een winkel die vertrouwen geeft.

LASSO Film & TV Production 28-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Reis naar Urk de moeite waard!

Scherpe prijzen, groot assortiment, snelle en degelijke service.
Wilde niet online bestellen want had advies nodig. Ontving goed en uitgebreid mondeling advies,
en dat is toch altijd beter, sneller en vol extra tips. Prettige bediening ook.

Wim 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig product

Het is vertrouwd kopen bij cameranu.nl
Binnen 1 dag (zondag) werd mijn bestelling geleverd, een goed voorbeeld voor vele internetbedrijven die dat ook beloven maar niet doen.

Margriet 27-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig advies en prima service!

We gaan graag naar de winkel in Urk voor het deskundige advies van professionals en de meer dan goede service. Er wordt de tijd voor je genomen en met je meegedacht. Uitgebreid geadviseerd en beantwoord indien je vragen hebt. Duidelijk mensen met passie voor het vak, die willen dat anderen er net zoveel plezier aan beleven.

Thom 27-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en altijd goed!

Ik heb altijd goede ervaringen met CameraNu.nl. Snelle, vriendelijke service en altijd behulpzaam! Of het nou retourneren, inruilen of een gewone bestelling is, alles loopt altijd vlekkeloos: groot fan!

Jan-Paul 27-11-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies en snelle levering

Enkele weken geleden een Canon EOS 5D gekocht en nu aangevuld met nog wat extra's. Bij CameraNu werken mensen die zelf ook geregeld een camera in de hand hebben. Hierdoor krijg je praktisch en eerlijk advies ook al leidt dat ertoe dat zij een goedkoper product aan je verkopen. Dit gecombineerd met een snelle levering en scherpe prijzen maakt dat ik al jaren een tevreden klant ben.

Udo 27-11-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Razendsnelle levering. Het bestelde apparaat was binnen 24 uur bij mij thuis. Klasse. Bij andere sites was deze schijf zelfs niet voorradig.

DJ 27-11-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Winkel en site heel goed en betrouwbaar. Vriendelijk en deskundig personeel. Geen foefjes met prijzen i.t.t. de firma die camera's per "expres" levert. Snelle levering en als er eens iets fout gaat en het toch snel moet komen ze het persoonlijk brengen. Zowel winkel als website 100%. Ik koop zowel in de winkel als via website en al jaren!

Charles 26-11-2018 In de winkel gekocht

Verassende winkel

Uitnodigende winkel met een breed assortiment voor ieder wat wils. Mooie presentatie van een goed assortiment. Prima mail-contact vooraf en in de winkel ook vakkundig geholpen. Ik keerde met een prima gevoel weer huiswaarts. Een rit naar Urk van harte aanbevolen.

Tempest 26-11-2018 Via de website gekocht

top service alles vol naar wens!

De camera lamp die ik heb gekocht werkt precies als hoe ik wilde echt een top service zeker een aandrader

Michiel 26-11-2018 Via de website gekocht

Alles ok

Product zoals omschreven. Snel geleverd. Enkel jammer dat UPS slechts een leverpoging doet en je het pakket dan zelf moet gaan ophalen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-11-2018

Hoi Michiel,

Jammer dat jouw pakket je niet meteen heeft bereikt. Vermoedelijk is de keuze van UPS om het op een afhaallocatie te bezorgen ingegeven door de drukte. Onze excuses daarvoor in ieder geval.
We hopen dat je over ons deel van de levering in ieder geval meer dan voldoende tevreden bent geweest, en zien graag nog eens een bestelling van je tegemoet.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

SRH 26-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Gioed advies en betere camera!

Heel blij dat ik de moeite heb genomen om naar Urk te gaan om advies te vragen!
Ik had eigenlijk al de keuze voor een camera gemaakt, maar na deskundig advies in de winkel besloten een andere camera te kopen die beter bij mijn wensen past. En inderdaad, na een week proberen zeer blij met de aanschaf van de Sony DSC-100RXM2.
Online shoppen gaat ook heel goed bij Cameranu.nl, maar in geval van twijfel kun je ook goed terecht voor advies!

W. Wijnen 26-11-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk leveringsprogramma en snelle levering!

Gemakkelijk produkt te vinden en te vergelijken om keuze te kunnen maken.
Concurrerende prijzen.
Levering volgende dag.
Prima!

EdC 25-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik had een Omni microfoon besteld en die werd netjes de volgende dag afgeleverd.
De prestatie was niet wat ik ervan verwacht naar aanleiding van de omschrijving. Na een telefoontje kon ik het product terugbrengen in de winkel in Apeldoorn. Daar werd ik uitstekend geadviseerd en werden er meerdere mogelijkheden geboden en kon ik testen of het allemaal werkte. De verkoper heeft daar echt veel tijd aan besteed waarna ik met een uitstekende microfoon en mount uiteindelijk naarheid ging. Gewoon een super service en geweldige verKoper bij cameranu.nl in Apeldoorn. Geweldig om deze service te mogen ervaren!

Zahra 24-11-2018 Via de website gekocht

Good quality and fast shipping

Arrived on time as it said. It was easy to order from and I love the camera selfie stick! It’s exactly what I needed for my Sony camera for filming and it is sturdier than average selfie sticks

Berry 24-11-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit

Bij Cameranu.nl een lensbal besteld, deze is keurig optijd geleverd en in perfecte staat. 100% zuiver zoals op de site vermeld.

Hub Einmahl 23-11-2018 Via de website gekocht

Service niveau 100%

Prima webshop. Alles wat er staat wordt waar gemaakt. Toch wel spannend bij een grotere uitgave. voor mij staat vast waar mijn volgende aankoop vandaan komt.

Sander 23-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische Camera.

Makkelijk te installeren. Ook op de telefoon en iPad. Snelle service ook van cameranu.nl. Ook qua prijs zeer voordelig.

Bjorn 23-11-2018 Via de website gekocht

Review 11/2018

Deze shop gevonden via Tweakers de bestelling is zeer snel behandeld. Na de betaling had ik op een paar minuten al berichtje gekregen dat de zending klaar was gemaakt voor UPS.
De levering was binnen de 24uur in Belgie op de bestemming . Pakketje was zeer goed beschermd tegen transport schade se prijs was zeer goed tegenover andere shops. Zeer blij dat ik deze winkel gevonden heb ze kunnen hier in Belgie er nog wel wat van leren qua service en levering!

Wibo 22-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

prettige winkel met vakbekwaam personeel

prettig geholpen, eerlijk en goed advies, goede uitleg aangekocht artikel.
heerlijke koffie en fijne winkel om even rond te kijken.
vriendelijk personeel.

Lisanne 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie en fijn product

Ik heb een set softboxen van falcon eyes besteld. Ik kreeg de volgende dag een telefoontje dat er maar 1 op voorraad was en het een aantal werkdagen zou duren voor de 2e er was en of ze die tegelijk mochten verzenden als die er was. Fijne communicatie! Bestelling kwam veel sneller binnen dan verwacht. De softboxen zijn echt van goede kwaliteit!

jit 22-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Camera, licht, goede zoom 50x. Alles voor een foto.

Snelle levering van kwalitatief goede producten. Prijs kwaliteit is in balans. Levering in NL is echt binnen 1 dag.

Annemiek 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Ik koop regelmatig bij Cameranu.nl en ik ben altijd zeer tevreden over de producten, de snelle levertijd, snelle reacties op vragen en de geweldige service.

Henk 22-11-2018 Via de website gekocht

Product snel en netjes geleverd...

De shop geeft duidelijke informatie en is zeer gebruikers vriendelijk. De winkel is ook telefonisch makkelijk te bereiken en je krijgt een kundig antwoord/advies op je vragen. Tot nu toe een zeer positieve ervaring gehad.

Anouk 22-11-2018 Via de website gekocht

Superfijne website!

Een superfijne website! Heel erg overzichtelijk en helder in gebruik, en nooit problemen gehad met mijn bestellingen. Ik bestel er regelmatig analoge fotografiespullen (voornamelijk filmrolletjes). Het is heel erg fijn dat deze nog zo dichtbij en goed te krijgen zijn. Mijn enige minpuntje is dat ze niet alle filmrolletjes verkopen die ik zou willen gebruiken. Maar voor degene die ze wel verkopen, kom ik altijd hier naartoe! Nederlands (en Belgisch), dus beter voor het milieu en lokale bedrijven, en mijn favoriete puntje: GRATIS en hele SNELLE verzending! Je hebt het de volgende dag al in huis! Ideaal voor als ik erachter kom dat m'n voorraad op raakt. Top!

Toin Crutzen 21-11-2018 Via de website gekocht

Super service. Perfect klantcontact

Bestelde een lens. Door post.nl ging vanalles mis. Cameranu.nl goed in overleg en loste de problemen op. Niks dan goeds over nu.nl