Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Leonard21 14-09-2012

- De website: Producten zijn goed te vinden met daarbij ook nog eens combi aanbiedingen. Asseciores zij daarbij ook makkelijk te vinden wat ik bij andere sites nog wel eens lastig vindt
- De bereikbaarheid:Bij informatie aanvraag over een product via de mail en telefoon heb ik alleen maar goede ervaringen. Snel geholpen en snelle reactie via de ,mail
- De bestelling en levering: Levering is bijzonder snel
- De after sales: Nooit nodig gehad dus geen mening

VisualizeMedia 14-09-2012

22:15 besteld, volgende ochtend de deurbel! heerlijke snelle levering. Zoals een webwinkel hoort te leveren.

Eric Bottu 14-09-2012

Ben zeer tevreden over de kwaliteit, service en prijs!
Bij mijn levering zat een verkeerd type lens, dewelke zeer correct is omgeruild binnen de 3 dagen.

PD77 14-09-2012

Prima webshop, met goede prijs, service en snelle levering. Als verbeterpuntje: ik vond de website wat onoverzichtelijk op zoek naar bijpassende producten, daar werd wat mij betreft een te kleine selectie gegeven. Zeer tevreden.

Fransp04 14-09-2012

Snelle levering en prima telefonisch bereikbaar. Tegenwoordig maakt juist dat stukje service het verschil en dat doen ze goed bij CameraNU.nl

Marieke amsterdam 13-09-2012

Zeer snelle en correcte levering, ruim assortiment via de website te verkrijgen. Professioneel advies. Prima dus.

stephanie35 13-09-2012

laat in de avond een camera bestelt en de volgende ochtend nog voor 12 uur werd het pakje afgeleverd! HELEMAAL TOP!

Jeroen K1987 13-09-2012

's Avonds besteld en de volgende dag al gelijk in huis was erg top! Gelijk bekeken hoe het toestel werkt. En tevens aangemeld voor de cursus die bij het pakket beschikbaar is. Zo is er meer te leren hoe om te gaan met dit fototoestel.

adamski55555 13-09-2012

heb al meerdere malen een camera bij u gekocht, 1 maal zelfs eentje teruggestuurd en alles werd keurig en zeer snel afgehandeld. ik raad u daarom ook bij iedereen aan.

asd123 13-09-2012

Prima site, overzichtelijk, makkelijk zoeken en actuele productinformatie.
Ook telefonisch werd ik snel en adequaat te woord gestaan.

Na een keuze gemaakt te hebben 's avonds om 22.00 uur besteld en de volgende dag keurig thuis afgeleverd.

CameraNU doen wat ze zeggen!

Ton Jans 13-09-2012

Goede informatieve website.
Toestel `s ochtends besteld, de dag erna afgeleverd.
Alles zit in de doos en functioneert.

mskeijzer 13-09-2012

Beteikbaarheid slaat op de winkel, die helaas toch wel een eind bij mij vandaan zit. Met de bereikbaarheid van de website heb ik nog nooit problemen gehad! Dit keer was aftersales niet aan de orde, in vorige gevallen verliep die vlekkeloos.

Arnoud1983 13-09-2012

De site was erg duidelijk, ik kon heel snel de artikelen vinden die ik nodig had. De prijzen zijn zeer scherp. De bestelling werd de volgende dag voor 10:00 uur al geleverd!

Foto4u 13-09-2012

Gewoon een snelle en korte beoordeling. Even een paar vraagjes over het produkt. Gebeld, meteen opnemen, goed deskundig antwoord. Snelle levering en zeer goed verpakt.

carin s 13-09-2012

Eenvoudig uploaden van foto's en daarna een snelle en prima levering van het product.
Kortom, zeer tevreden

LP1234 13-09-2012

4 jaar geleden had ik ook al mijn digitale camera bij CameraNU.nl besteld. Toen was dit een onbekende website voor mij. Na levering dacht ik dat er iets mis was met de camera, hierover is toen telefonisch contact geweest met cameraNU en deze hebben mij toen geadviseerd de camera terug te sturen. Camera is toen opgestuurd en nagekeken, bleek toch in orde te zijn. Vanwege deze fijne ervaring met CamereNU heb ik bij het bestellen van mijn nieuwe camera weer gekozen voor deze website. De site is overzichtelijk en duidelijk. De prijs was op dat moment het goedkoopst vergeleken met andere internetwebsite omdat ik geen verzondkosten hoefde te betalen.
De camera rond een uur of 5 besteld en ik had hem de volgende dag in huis. Ik was erg blij dat het zo snel is gegaan en had het zelf niet verwacht. Camera was netjes verpakt in een ruime doos met voldoende platic ter bescherming.
M.b.t. aftersales heb ik bij deze camera nog geen ervaring omdat ik hem nog maar een aantal dagen in bezit heb en ik er erg tevreden mee ben. Maar vanwege mijn ervaring 4 jaar geleden met cameraNU weet ik dat het ook deze keer goed afgehandeld zou worden zou er iets aan de hand zijn. Ik vind het een fijn idee dat deze website ook een echte winkel heeft waar je eventueel terecht zou kunnen, maar de telefonische bereikbaarheid was de vorige keer prima.

AlbertoCont 13-09-2012

Duidelijke website. De (Hähnel) mic is niet overal te koop, maar wel bij CameraNU. Duidelijke communicatie over de bezorging. Correcte verpakking.
Kortom alles loopt zoals je verpakt. Dit was niet de eerste keer dat ik iets kocht bij CameraNu en dus zeker niet de laatste.

Louis Schmetz 13-09-2012

CameraNu heeft een goede website met een duidelijke kies / zoek structuur. Bestelling is vlot verlopen en goed afgehandeld. Eenvoudig betalen met iDeal zonder extra kosten. Netjes via PostNL verzonden én de volgende dag al ontvangen. Een prima zaak om bij CameraNU te shoppen en te kopen. Zeer aan te bevelen.

Stemband 13-09-2012

Omschrijvingen van de producten zijn ietwat summier. Bij wat complexere producten zoals een camera filter is het makkelijk als er iets meer uitleg staat. Buiten dit is het een topsite. Bestel hier nu sinds een aantal jaar en het is gewoon top. Goede prijzen, snel en stevig verzonden. Prima communicatie over status bestelling. Dikke aanrader!!

pak 13-09-2012

Op de website is een groot assortiment aan studio-flits attributen beschikbaar. Het beoordelen wat voor mijn behoefte een goede keuze zou zijn was daardoor moeilijk. Daarom heb ik me in de winkel in Urk laten adviseren en daar de aankoop gedaan. Daarover ben ik prima tevreden, en kan dus daarom deze keer geen oordeel over de webshop geven. Motivatie om naar de winkel te gaan was natuurlijk wel het grote assortiment en de duidelijk voorraadinformatie.

Jaap Kramer 13-09-2012

Website werkt prima. 1 ding is sterk voor verbetering vatbaar: de afhandeling in de winkel. Ik heb nu ongeveer 3 keer iets gekocht en iedere keer heb ik min. 40 minuten staan wachten voordat ik aan de beurt was. Vervolgens wordt het artikel achter weggepakt en ben ik binnen 4 minuten weer weg. Kortom, een extra persoon achter de afhaalbalie en dit probleem wordt een stuk minder.

aquameter 13-09-2012

Goede informatie op de website en sneel reacties via de mail. Scherpe prijsstelling en snelle levering conform afspraak.

Robin1986 13-09-2012

Tijdens mijn zoektocht naar een goede camera, kwam ik voor een duidelijke beoordeling bij Kieskeurig.nl terecht. Via deze site kwam ik, na een aantal criteria's ingevuld te hebben, op de canon powershot sx260 HS uit. Deze camera werd het goedkoopste aangeboden bij Cameranu.nl. Als gevolg heb ik de website bezocht en het eerste wat mij opviel was de overzichtelijkheid van de site. Tevens was het aanbod zeer breed. Vanwege het brede aanbod en de goede prijzen heb ik direct diverse accesoires gekocht. Binnen 2 dagen werden de spullen geleverd, keurig netjes verpakt. De camera heb ik nu een aantal weken in bezig en niets meer dan lof! Een echte aanrader voor mensen die meer met een camera willen doen dan alleen standaard foto's maken.

M. Scholing 12-09-2012

Bestelling geplaatst en de volgende dag zou het geleverd worden, dit is helaas niet gelukt door een foutje van Post NL, maar na een telefoontje van camera.nu is alles opgelost en werdt een dagje later mijn statief afgeleverd. Ik ben er super blij mee!

EstherEPV 12-09-2012

Ik ben zeer, zeer tevreden met mijn aankoop op cameranu.nl .
Ik heb voor 9 uur besteld, en de volgende dag werd hij smiddags al gebracht. De nikon l810 is een super camera en was netjes verpakt.
Ook het contact ging erg goed want op mailtjes werd snel gereageerd.
Dus kortom, aan iedereen aan te bevelen!

Ken1501 12-09-2012

Top service, meer kan ik er niet over zeggen. In de avond mijn product besteld en direct een bevestiging van mijn aankoop gekregen. Een half uurtje later kreeg ik al een mail binnen dat mijn product al verzendklaar was en die avond nog verstuurd zou worden.

R W 12-09-2012

Supersnel geleverd en erg goed verpakt.
Tijdens de betaling deed ik iets verkeerd, en deze mislukte de eerste keer. Hierna kreeg ik onmiddelijk een Email met de gegevens om het nogmaals te proberen.
Ditkeer deed ik het gelukkig wel goed.
De volgende dag had ik het in huis.

Dianne44 12-09-2012

Ik heb de flitser 's avonds besteld en had 'm de volgende dag in huis. Website is overzichtelijk ingedeeld, product was snel te vinden, goed te vergelijken met zelfde soort producten.

Nikonkoper56 12-09-2012

Om 21:00 besteld, dag erna al in huis. Scherpe prijs en product volgens verwachting.

Wel jammer dat de kortingsvoucher voor een fotoworkshop bij nikon al verlopen was terwijl dit op de site er niet bij stond. Werd nog duidelijk op de al afgelopen actie gewezen.

Erwin Beenhakker 12-09-2012

Mijn eerste twee bestellingen bij CameraNU. Was bij eerste bestelling iets vergeten en heb dat telefonisch nog toe kunnen voegen. Kreeg mailtje nagestuurd voor iDeal betaling en volgende dag alles keurig (en compleet) in huis.

Bestel redelijk vaak via internet maar deze vlotte en correcte afhandeling is een genot. Zal hier zeker terugkomen.

Rinske 12-09-2012

Snelle levering, zoals ze beloven: 's avonds om 20.45 uur (dus voor 22.30 uur) besteld. De volgende dag bezorgd.
Keurig verpakt in een neutrale doos.
Website ziet er netjes uit; je kan overal makkelijk naar doorklikken, inclusief de toepasselijke accessoires.

En enige tijd geleden een verrekijker opgehaald in Urk. De winkel is netjes; tijdens het eventuele wachten kun je in de winkel rondlopen, de vele camera's in handen houden, even genieten van gratis koffie, op een tweetal schermen eventuele surfen op de CameraNU internetsite. En toch in volgorde geholpen worden (ze werken met een systeem van bonnetjes: 1 wachtrij voor ophalen en een wachtrij voor advies.

sjon1 12-09-2012

snelle levering !
ik had een verkeerde filter adapter ring besteld, kon probleemloos omgeruild worden, werd heel snel opgestuurd

Elise de Borst 12-09-2012

De service van Cameranu is perfect. Wegens een foutje op de site (wat kan gebeuren) was mijn artikel wat ik op wilde halen in de winkel niet op voorraad, maar stond wel in Urk.
Zonder problemen werd er voor gezorgd dat ik alsnog de volgende dag mijn spullen in huis had, door het te verzenden naar mijn thuisadres.

Louk Gotjé 12-09-2012

vooral de aandacht en de begeleiding door deskundig - en dat is tegenwoordig uitzondering - personeel tijdens bezoek aan de winkel is mij opnieuw als zeer gunstig opgevallen. Dat was ook bij mijn eerdere aankopen het geval. Het bezoek is daarenboven goed voor te bereiden m.b.v. de website.

martin h60 12-09-2012

goede telefonische bereikbaarheid en bij vragen over het aangekochte product netjes geholpen .via email netjes en snel op de hoogte gehouden van de bestelling en aflevering.

Robert Elfferich 11-09-2012

Super snel ontvangen, helaas zelf bestelfout gemaakt en ook dat hebben ze keurig en snel voor me opgelost zonder verzendkosten voor tweede keer verzenden. CameraNu verdient een warme douche! Bedankt.

Bart731234 11-09-2012

6,7
In eerste instantie een tegenvaller: artikelen waren op voorraad ten tijde van gestellen maar bestelling werd alsnog niet verzonden?! Ik moest hier zelf achteraan, waarna bleek dat 1 artikel alsnog niet op voorrad bleek te zijn.
Uiteindelijk heeft CameraNu dit prima opgelost door in overleg kosteloos het artikel om te ruilen met een vergelijkbaar, duurder artikel!

Jet 1981 11-09-2012

Ik heb via de site cameranu.nl mijn camera besteld. Er staat duidelijke informatie op de site, waar je als klant iets mee kunt, bijvoorbeeld het vergelijken van verschillende soorten camera's. Ze hebben leuke combideals en eventueel accessoires die bij de camera passen zijn makkelijk te vinden onder een van de tabbladen. We hebben camera op vrijdag avond besteld en zaterdag morgen (de volgende dag) werd hij al bij ons thuis bezorgd..Je krijgt netjes een email gestuurd met daarin de informatie over je pakket / ordernummer en factuur + je kunt je pakket volgen via tracktrace, zo kan je dus zien waar je pakket is (ik zeg ideaal). Je krijgt na de hand ook email voor eventueel extra garantie en aanbiedingen. Tot nu toe ben ik zeer tevreden over de website en service van cameranu.nl...

Joop van der Wagt 11-09-2012

Heb al eerder een pentax K-5 en accessoires bij CameraNu gekocht en ze zijn zeer betrouwbaar, de levering is supersnel en correct, de website overzichtelijk en de bereikbaarheid meer dan goed. Voor mij is CameraNu de winkel waar ik mijn aankopen graag doe!

tara14 11-09-2012

Een zeer heldere en duidelijke website. 's avonds besteld en de volgende dag in huis.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik zeer tevreden ben over CameraNU.nl.

Ryvon 11-09-2012

Prima afhandeling van de aankoop, ook als er een foutje wordt gemaakt door CameraNu. Wordt geluisterd naar de klant, snel en correct gecommuniceerd en snel afgehandeld. Chapeau CameraNu.

drieworks 11-09-2012

We hebben in totaal 2 bestellingen gedaan. Een Nikon D5100 met 2 lenzen en de 2de bestelling een tas met SD kaart. Eerste bestelling vrij snel ontvangen en alles klopte gewoon. 2de bestelling liet even op zich wachten en vervolgens kwam er een telefoontje dat de tas niet meer leverbaar bleek te zijn. Ze lieten ons de keuze of we bij hun nog een andere tas wilde bestellen of bij een andere winkel zonder rare voorwaarden. We hebben ondertussen alles binnen en de terugbetaling van de tas die er niet meer was werd direct teruggestort. Super service! Er zijn niet veel winkels die de klant als nummer 1 beschouwen. Ga zo door!

Tevreden klant 58 11-09-2012

Duidelijke en overzichtelijke website.
Altijd goed te bereiken en een eenvoudige bestel manier.
De levering was accuraat en snel.

Thrax 11-09-2012

het product ken ik al *(vervanging van verloren toestel). Duidelijke website, alles prima verlopen. 's Avonds besteld volgende middag bezorgd. Levering te volgen via track'n'trace.

Tubdirect 11-09-2012

Perfecte website, zeer overzichtelijk.
Goede informatie over het product.
Bestelling zeer eenvoudig en snel geleverd.
Pakket perfect ingepakt om schade te voorkomen.
Zeker een aanrader!!!

Ronald Guliker 11-09-2012

Was op zoek naar een goede profi lange-afstands laser afstandsmeter (dus verder dan 60 meter..)Gebeld, moest even wachten op de verkoper, maar dat is logisch..
Hij kan niet 6 dingen tegelijk.
Goed advies gekregen, meteen besteld en volgende dag keurig in huis.
Vond alleen de betaling iets onduidelijk daar er niet meteen een Ideal logo tevoorschijn kwam, maar alleen de text vooruitbetaling.. Had graag daar een kleine uitleg naast gezien dat de keuzes zijn; credit-card, Pay-Pal, Ideal etc.. Kreeg nu het idee dat ik via "de bank" moest vooruitbetalen.. Ik prefereer Ideal daar het meteen bij de verkoper te zien is dat er betaald is en er geen dag verloren gaat bij een "normale" bankoverboeking.
Dus toch via IDeal kunnen betalen en dus volgende dag netjes in huis.
Zeker aanrader!

Debby2001 11-09-2012

Prima service. Website is duidelijk. Communicatie per email en levering is snel. Artikel is zoals beschreven.

Bartez_z 10-09-2012

De uitleg over het product, samen met de afbeeldingen waren voor mij beperkt. Graag had ik wat meer uitleg over dit product gezien. Vooral wat er precies in de verpakking zit t.o.v. vergelijkbare producten.
Hierom heb ik via de klantenservice een vraag moeten stellen om meer informatie te verkrijgen. Hier ben ik zeer netjes en duidelijk verder geholpen. Mijn dank hiervoor.

Corinne1972 10-09-2012

We hadden met de betaling iets niet goed gedaan en kregen op onze mail snel antwoord met de gevraagde oplossing. De bestelling was na betaling binnen een dag geleverd. Daar zijn we heel blij mee.

E.J.B 10-09-2012

Telefonisch contact gehad met de winkel op zaterdag, keurig mijn vragen over de Panasonic TZ 30 kunnen beantwoorden.
De Panasonic TZ 30 zaterdag avond besteld en dinsdag in huis. Alles zonder problemen.
De camera was bij CameraNU het goedkoopst.(geen verzendkosten)