Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Johnny '60 16-08-2012

Duidelijke website waar snel terug te vinden is wat de eventuele kosten vanverzenden zijn etc zijn. Het is mogelijk iets te bestellen zonder dat er eerst een account moet worden aangemaakt.

MartGR 15-08-2012

CameraNU.nl is een van de weinige winkels in Nederland die deze bijzondere camera/outdoor rugzak levert. Vlak voor de vakantie heb ik hem opgehaald. Prettige zaak met professioneel personeel. Uitstekend product.

Maurice Wijmans 15-08-2012

Website is logisch opgebouwd waardoor je snel en effectief kunt zoeken. Bij betaling was even onduidelijk of deze nu wel of niet was aangekomen, toen gebeld en erg vriendelijk en snel naar tevredenheid geholpen. Levering zeer snel.

L.J.7 15-08-2012

Duidelijke website, Goed te vinden wat je zoekt. Ook Handig zijn die combodeals.
Snelle levering. Smiddags besteld en de volgende morgen al geleverd.
Met de bereikbaarheid en after sales nog niets te maken gehad, dus niet van toepassing.

Gerrit1710 15-08-2012

Eerst op de site gekeken en omdat ik de camera snel nodig had heb ik 'm afgehaald in Urk. Prachtige winkel met zeer vriendelijk en deskundig personeel. Een echte aanrader!

Andreas Goewie 15-08-2012

Altijd perfect bezorgd. Heel veel begrip bij een bestelling zoals achtergrond papier
waar 1-5 dagen voor staan, toch de volgende dag bezorgd wordt. Door een medewerker die de moeite neemt na 18:30 privé te bezorgen of door een joviale medewerker van 84 jaar.Chapeau!

Ook alle andere artikelen die ik in de loop dar jaren gekocht heb, komen ongeschonden goed verpakt bij mij binnen.

Alles bij elkaar mijn reden om altijd eerst bij de webwinkel van cameranu te kijken
voordat ik andere webwinkels bezoek.

Ate.R. 15-08-2012

Een overzichtelijk site en bestellen is eenvoudig. Mail met vragen werd snel en duidelijk beantwoord en producten snel geleverd.

Fam Mesken 15-08-2012

Via CameraNU bestelde ik een gezinsfoto op canvas als geschenk voor de 50e verjaardag van mijn zusje. Op een bepaald moment kreeg ik van een medewerker van CameraNU een mailtje dat de canvas de volgende dag geleverd zou worden. Helemaal blij dat het op tijd zou komen voor de verjaardag zat ik de dag er na de hele dag te wachten, echter .... wat er werd gebracht geen canvas. Na telefonisch contact met de medewerkster van CameraNU, heeft deze medewerkster contact opgenomen met leverancier van het canvas om te vragen hoe of wat. De volgende dag belde de medewerkster ons weer met de mededeling dat het canvas dezelfde dag nogmaals afgedrukt zou worden en dat wij dit achter in de middag zelf konden ophalen bij de leverancier (die overigens vlak bij ons zit) Zo kwam het canvas voor mijn zusje toch op tijd. Belangrijkste pluspunt in deze case vind ik het feit dat de medewerkster van CameraNU niet in problemen, maar in oplossingen denkt. Dit mag Klantvriendelijk heten met hoofdletters! p.s. niet belangrijk, maar wel leuk om te vermelden.....mijn zusje is waanzinnig blij met het canvas !! Met vriendelijke groet!

Wil van Beers 15-08-2012

Duidelijke heldere website, komen afspraken goed na.
Reageren ook direkt op mailvragen.
Wel vreemd dat je bij een camera apart een videokaartje moet kopen.

RalfOnline 15-08-2012

Uitgebreide webshop, overzichtelijk, nette prijzen. De levering was enorm snel. Ik kwam na de bestelling er achter dat de camera bij de Mediamarkt net in de aanbieding was voor een lagere prijs. Gebeld naar CameraNu, maar zij konden niet lager vanwege hun inkoopprijs. Eerlijk antwoord. Achteraf bleek dat de camera bij de Mediamarkt helemaal niet binnen was gekomen en ook niet meer binnen zou komen.

Yesbbbb 14-08-2012

Gisteravond besteld, vanochtend al opgehaald op het aangegeven adres, ivm twijfel over de losse handset erbij gebeld met de klantenservice vanmiddag. Er werd praktisch onmiddellijk opgenomen en zeer adequaat gereageerd. Kortom: zeer tevreden!!

11joop 14-08-2012

Heb vrij makkelijk een grijs(verloop)filter (ND-filter)voor mijn DSLR op de website kunnen vinden en een metalen bewaardoos (voor meerdere filters). Na levering (de volgende dag al) bleek het filter niet op de bewaardoos geschroefd te kunnen worden omdat het een fader is en aan 1 zijde geen schroefdraad heeft. Ik had probleemloos de bewaardoos kunnen retourneren, want dat had ik via een websiteformulier geregeld, maar had inmiddels ook nog een polarisatiefilter (CP-filter) gekocht en dat kon wel op de bewaardoos geschroefd worden. Meteen heb ik de procedure voor retournering stopgezet, want de bewaardoos hoefde ik niet terug te sturen. Ook toen werd er snel en adequaat gereageerd. Overigens werd het ND-filter goed beschermd in een doosje met sponsje geleverd, dus dat het filter niet op de bewaardoos past is niet zo bezwaarlijk.

janF61 14-08-2012

Ik had een afstandsbediening gekocht voor de verjaardag van mijn dochter. Navraag via de mail gedaan bij Camera.nl of deze op de camera past, dit blijkt achteraf niet het geval te zijn helaas.
Het doosje van de afstandsbediening had mijn dochter al weggegooid. Na één email naar Camera.nl waar ik het in uitlegde, kreeg ik het advies de afstandsbediening terug te sturen en hiervoor in de plaats een andere om te ruilen. Zo gebeurde het dan ook dat mijn dochter achteraf toch nog een juiste afstandsbediening had voor haar camera.
Perfecte service!!!

Heppie Ouwer 14-08-2012

Perfect toestel, goede prijs/kwaliteitsverhouding en een supersnelle en professionele levering.
's Avonds om 22:25 besteld en betaald, volgende dag om 15:00u in huis. Geen verzendkosten.
Combi aanbieding (met geheugenkaartje, extra batterij en opbergtas) was scherp geprijsd. Kortom, top!

Martin de Muis 14-08-2012

Duidelijke website, goede prijzen, snelle verzending, degelijke verpakt om verstuurt te worden. Gewoon echt erg duidelijk een goede webshop, die vertrouwd overkomt, en een hele goede reputatie heeft op Kieskeurig.nl.

m. faro 14-08-2012

Overzichtelijke website, prijstechnisch zeer concurrerend, eerlijk, en duidelijk doet men wat men beloofd op de site m.b.t. levertijd en beschikbaarheid.
Snelle levering, groot assortiment van "nederlandse"produkten (dus zonder importartikelen buiten de officiele kanalen om, uit andere landen waardoor garantieclaims door fabrikanten worden afgewezen)

Ome Paulus 14-08-2012

Bestelling geplaatst op vrijdagmiddag en reeds zaterdagochtend geleverd..........super !!!
Zelden zo en snelle service meegemaakt en ook nog eens de goedkoopste !!

Draapilam 14-08-2012

Super snel afgeleverd, netjes verpakt!
Telefonisch contact gehad, vragen netjes en duidelijk beantwoord.
Al met al een prima eerste ervaring met zeer goed gevolg.

ab64 14-08-2012

Prima webshop. Duidelijke website en makkelijk te bestellen etc. Camera besteld en de volgende dag al in huis! Geen enkel minpuntje.After sales onbekend; camera was in orde, dus tot nu toe geen beroep op hoeven te doen.

pee175 14-08-2012

Heb al eerder een uitgebreide positieve review gschreven over deze prima webshop. Heb inmiddels ook ervaring met de aftersales. Ook die lijkt me prima in orde. Alles verloopt soepel, snel en professioneel. De informatie op de website is zonder meer uitmuntend en ook de communicatie via e-mail en telefoon verloopt correct en vriendelijk.

d'r Wiesse 14-08-2012

snel bereikbare site. site is duidelijk en overzichtelijk. bestelling wordt accuraat opgevolgd. levering was perfect ( zeer goed verzorgd )en binnen gestelde tijdslimiet

J. van A. 14-08-2012

Duidelijke/ overzichtelijke website.
Verschillende pakketkeuzes zijn praktisch en voordelig.
's Avonds besteld, volgende dag om 12.00 uur in huis.
Tot nu toe veel plezier van mijn camera!

cmtoet 14-08-2012

Fijne, duidelijke website. Telefonisch contact was snel en goed. Telefonisch hulp gekregen bij het maken van een keuze, goeie service en snelle levering.

P.Adriaanse 14-08-2012

Goed product geeft scherpe foto.s
Snel geleverd de volgende dag na bestelling
Met de race sevise wist je presies waneer de bestelling afgeleverd werd.

Donovan200 14-08-2012

ik heb er twee producten besteld. die waren op voorraad en de volgende dag waren ze in huis. de verwerking van de betaling en afhandeling vind ik top. de afmeting was duidelijk en kwam overeen.

Abel1972 13-08-2012

Ondanks dat het artikel niet op voorraad was, binnen 2 dagen bevestiging van ontvangst in de winkel. Goed bereikbaar vanuit Lelystad, vriendelijk en kundig personeel.

Veenerick 13-08-2012

zeer tevreden over de snelle levering.
Goed te tracen via TNT post. Alleen slordig dat de postbode het pakje gewoon am de achterdeur had gezet; we waren bij aflevering niet thuis. Voor een camera van meer dan 1000 euro toch erg slordig, maar dat ligt uiteraard niet aan CameraNU.nl

Klaas de 2e 13-08-2012

Heldere website met goede zoekmogelijkheden.
Bestelling en levering waren binnen 2 dagen afgerond is heel belangrijk als je vooruit betaald.

rinusdevaan 13-08-2012

prima prijs, ontzettend snelle levering, duidelijke website, enzovoorts. after sales niet nodig gehad maar uit vorige bestelling weet ik dat die ook perfect werk levert.

ridzerda 13-08-2012

Prima website, duidelijk en snelle afhandeling.
Komt zijn toezegging na, voor 22.30 uur, in mijn geval 21.45 uur, besteld is ook daadwerkelijk de volgende dag binnen.

Karina Doornebal 13-08-2012

Geweldige service vooe een paar vandeze kleine artikelen, de dag na de betaling had ik ze al in huis.
Daar 2 jaar geleden ook mijn spiegelreflex camera gekocht, dezelfde service en vakkennis.
Super zaak.

naam 962 13-08-2012

Ben uitermate tevreden over leveringssnelheid en de geboden service.
Zoals beloofd voor 21.30u besteld en de volgende dag in huis.

D.Monikes 13-08-2012

Alle beloftes 100% waargemaakt. Lens besteld en de volgende dag in huis. Cameranu attendeerde mij zelfs op de gratis verlengde garantie van sigma bij registratie van mijn lens. Bij een volgende aankoop zal de website van cameranu.nl zeker weer als eerste bezoeken.

Bingen44 13-08-2012

Goede vergelijkingsmogelijkheden. Uitgebreide beschrijvingen. Goed prijs-/kwaliteitsverhouding. Komt betrouwbaar en vlot over. Heb ook een dag later zonder aarzelen weer een aankoop bij Cameranu.nl gedaan(accessoire/Sony handgreep). Aanbevolen zaak!

Mispel1 13-08-2012

!,5 maand na het verlopen van de garantie bleek het scherpstelmechanisme van de lens defect te zijn. Dit terwijl er nog geen 400 foto's mee waren gemaakt. Ik vind dat dit voor een als professionele lens verkocht type niet mag. Desondanks werd slechts de wettelijk verplichte coulance in het reparatiebedrag verrekend. Ik weet dat in principe voldoende was maar ik had bij Camaranu een soepeler regeling verwacht.
Verder vind ik het vreemd dat niemand kan vertellen wat de mogelijke reden is geweest van het defect: een slecht exemplaar of een gebruikersfout?
Laat ik positief eindigen: Cameranu heeft na 3 weken contact op genomen met de de reparateur, zodat de lens ruim voor de vakantie weer terug is.

Carsten Klein 13-08-2012

Het product werd 's avonds om 21.30 besteld en betaald, vanaf 9.00 uur 's ochtends was het pakket te traceren, de volgende middag arriveerde het pakket rond 12.00 uur, helemaal perfect!

Johannes 123 13-08-2012

Website duidelijk, afhandeling snel en correct. Vandaag besteld, morgen in huis. Cameranu.nl maakt het waar!

bnx 13-08-2012

Algemeen:

Dit is mijn 4e bestelling sinds begin 2011. Reeds HD videocamera en 2 keer een compact camera besteld. Website is overzichtelijk en tot op heden altijd sneller ontvangen als gedacht.

Verzending:

Deze bestelling (omdat het een vakantie spoedje was) besteld dinsdag avond om 22:00; volgende dag rond 12-en werd de EOS 550D camera al aangeboden. Minder dan 14 uur van hun naar mij. Perfect!

Aftersales

Bij deze een goed verhaal welke hun reputatie alleen maar (weer) ten goede komt. Donderdag erachter gekomen dat er een stip\vuil in de viewfinder zat (en wat klein vuil). Dit kan uiteraard bij het proces bij canon erin komen. Aangezien ik woensdag ochtend aanstaande op vakantie ga zat ik hiermee in de maag. Toch jammer dat een nieuw apparaat een 'foutje' bevat.

Klantenservice:
(uiterst vriendelijk!) heeft contact gezocht na mijn gestuurde mail en alles eraan willen doen om toch op tijd de camera schoon te maken, de camera om te ruilen of zelfs op voorhand een nieuwe camera af te sturen, zodat ik woensdag verzekerd was van een nieuwe camera. Aangezien ik het risico van TNT post niet wilde lopen toch maar besloten om afgelopen zaterdag snel maar een EOS 550 te kopen in de lokale winkel.

Toch een dikke 5 sterren dat Cameranu.nl het zo wilde oplossen. Beloofd dat de komende aankoop (maar dan nu wel ruim op tijd voor de vakantie) weer bij hun zal zijn.

lvandenbroek 13-08-2012

Na allereerst op kieskeurig.nl de prijzen en beoordelingen bekeken te hebben, heb ik op basis hiervan de keuze gemaakt voor CameraNu.nl. Op het moment van beslissen gaven de mensen, die mij voor waren gegaan, aan CameraNu.nl gemiddeld de hoogste waardering.
Vanuit Kieskeurig.nl was het een kwestie van link aanklikken en ik was bij CameraNu.nl op de pagina die ik wilde zien. Als je direct naar CameraNu.nl gaat dan kom je via de zoek-functie ook direct op de juiste pagina.
De bestelling verliep soepel en geheel naar wens.
Betalen kon gewoon via iDeal en ik kon de camera bij een door mij gekozen Post NL punt laten bezorgen.
Via de mail kreeg ik de bevestiging dat mijn bestelling gevolgd kon worden via Track & Trace.
Zo kon ik de volgende dag controleren of mijn bestelling inderdaad die dag bezorgd werd, wat inderdaad het geval was.
Het geheel was goed verpakt en tegen schokken beschermd middels ‘luchtkussentjes’ en de originele verpakking was gelukkig verzegeld. Verder ontdekte ik tot mijn tevredenheid dat de gebruikershandleiding gewoon in het Nederlands was en dat ik dus niet werd geconfronteerd met een apparaat dat voor de buitenlandse markt was bedoeld.
CameraNu.nl is dus zeker een aanrader wat bovenstaande punten betreft.
Of de winkel telefonisch gemakkelijk te bereiken is en of men op emails snel en adequaat reageert heb ik door het soepele verloop van de bestelling niet hoeven te testen. De bevestigingsmail en de mail met betrekking tot de orderstatus had ik in ieder geval direct na de bestelling en kort na elkaar binnen.
Samengevat is CameraNu.nl wat mij betreft een aanrader.

Klant16 13-08-2012

5,7
De USB stick werd geleverd in een erg dunne envelop. Hierdoor is de envelop in het sorteerproces bij TNT beschadigd, gelukkig niet het product zelf.De levering werd hierdoor vertraagd.
Gezien de in rekening gebrachte verzendkosten van € 1,95 en er slechts een postzegel van € 0,88 is gebruikt voor de verzending, had er toch een dikkere envelop gebruikt kunnen worden.

Michel Meeuwissen 13-08-2012

Aanvankelijk heb ik een ander objectief besteld maar ruilen was geen probleem. Er werd via mail helder en snel gecorrespondeerd en de financiele afhandeling is ook helemaal op maat. Prettig winkelen dus!

Toy Janssen 13-08-2012

Snelle afhandeling en levering. Winkel goed bereikbaar. Vriendelijk geholpen. Website goed overzichtelijk en aangegeven levertijden kloppen.

StijlVolleMicks 13-08-2012

De bestelling heb ik vrij kort voor m'n vakantie gedaan, deze werd vervolgens erg snel afgewikkeld en de volgende middag had ik het product in huis. Simpel en snel, niets meer niets minder.

GijsM 13-08-2012

De website is overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Verder is de camera de volgende dag direct gereleverd.

Martijn2012 12-08-2012

Zondagavond besteld. Dinsdag laten bezorgen bij een ophaalpunt. Na her werk opgehaald. Perfect geregeld. Nu op pad en foto's gaan maken.

Aat G 12-08-2012

Zeer snelle levering (volgende dag na bestelling). Apparaat functioneert geheel conform verwachting.

timmmmmmm65 12-08-2012

Product voldoet prima aan het geen besteld was. Keurig op tijd geleverd op het aflever adres wat opgegeven was. Zeker voor herhaling vatbaar.

Smatkov 12-08-2012

Levering was snel, goed contact met service-afdeling!
Ben over het algemeen een kritische consument.

pj.langhorst 11-08-2012

op maandag besteld en betaald,maar de kleur was uitverkocht,telefonisch contact opgenomen om een andere kleur te bestellen,geen probleen,de volgende dag om 1600 uur bezord doot tnt post, klasse camera.nu voor de vlotte afhandeling van mijn bestelling ,een dikke 10

Jeromico 11-08-2012

Snelle aflevering, conform de afsprak. Ideal betaalsysteem werkte niet op moment van bestellen, maar de volgende dag kreeg ik weer een mail dat ik t nog eens kon proberen. Toen ging t wel, en had ik 48 uur later de accu binnen.