Deze score is berekend op basis van 2260 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

scarecrow89 02-12-2012

Duidelijke site, tijdens een telefoongesprek goed en heldere uitleg waar alles te vinden.
Veel op voorraad

Ankemiel 02-12-2012

Het bestellen en het verzenden gaat duidelijk met goede instructie op de site. Zelfs het omruilen verliep vlot. Een prima zaak dus.

henkmark2 01-12-2012

Een retourtje van 340 km was het mij waard om naar Urk, Cameranu te rijden, om daar mijn 70-300 L objectief te gaan kopen. Hiernaan gingen twee telefoongesprekken vooraf omtrent de aankoop. De beide helpdesk medewerksters, o.a. Dea gaven mij keurig alle gevraagde informaties over het objectief, zonder daarbij op welke slinkse manier dan ook te proberen mij andere producten daarbij "aan te smeren". Hun uitleg was super eerlijk en professioneel hetgeen mij "dwingt" een volgende aankoop wederom bij Cameranu te doen. Over After sales kan ik nog niets vermelden, aangezien dit (nog) niet aan de orde is.

MelissOnline 01-12-2012

Ik ben zeer tevreden over CameraNU. Ik had besloten om een nieuwe DSLR aan te schaffen en de keuze viel op de Canon EOS 7D. Na wat rondkijken bleek CameraNU de goedkoopste te zijn, daarbij kwam dat ik vrijwel alleen maar positieve berichten tegenkwam over hun service. Helaas werd de prijs iets verhoogd van de Canon 7D, net toen ik van plan was de camera aan te schaffen. Na een net mailtje met de vraag waar de prijsverhoging vandaan kwam, kreeg ik een mail terug met een nette uitleg en het aanbod om de camera toch voor de oude prijs aan te schaffen. Zo een aanbod sla ik met mijn studentenbudget natuurlijk niet af. Daarna was het snel geregeld; een mail met een iDeal betaaluitnodiging, bevestiging van mijn order en een mail na de betaling met het factuur en een track en trace code. Betaald voor 22:30 uur en daardoor de volgende dag de camera in handen, ideaal!

kittydezeeuw 01-12-2012

Ik wilde voor het eerst studio-apparatuur aanschaffen en een nieuwe semiprof spiegelreflexcamera. Ik had mezelf al wel aardig georiënteerd maar wilde toch graag nog wat meer informatie. Na telefonisch contact te hebben gezocht met camaranu.nl werd ik door de klantenservice direct doorgeschakeld naar een verkoopmedewerker. Deze nam echt uitgebreid de tijd om mij over de diverse produkten meer en eerlijke informatie en uitleg te geven. Dit zonder mij te pushen een aankoop te doen.
Eenmaal mijn bestelling doorgemaild had ik mijn produkten binnen een paar dagen in huis.
Natuurlijk ging ik gelijk aan de slag met mijn nieuwe studio-apparatuur. Helaas kwam er bij het opzetten van de flisters een scheurtje in 1 van de softbox. Waarschijnlijk een beetje krap gestikt, want het was precies naast de naad gescheurd. Ik heb gelijk contact opgenomen met cameranu.nl. Ik mocht de softbox kosteloos terugsturen en binnen een week had ik weer een nieuwe in huis.
Kortom, ik ben zeer tevreden over cameranu.nl. Mocht ik in de toekomst meer foto-apparatuur nodig hebben, dan bestel ik het zeker hier.

Anoniem 30-11-2012

Overzichtelijke website zonder onnodige blingbling waar je snel de producten vindt die je zoekt.
Na de melding dat de door mij gezochte artikelen op voorraad waren, deze in 1 dag na bestelling in huis.
Net als bij mijn eerdere bestellingen snelle levering. Hulde daarvoor!

HuubLangkemper 30-11-2012

Hele goede service en kundige info.
Ook de tijd die genomen wordt om je te adviseren is erg prettig.

goofysidool 30-11-2012

Het bestellen op internet was zeer overzichtelijk.
Het afleveren duurde iets langer, na een belletje konden ze precies zeggen wanner ik hem zou krijgen.
Als ik nog meer nodig heb bestel ik via cameranu.nl

ludemart 30-11-2012

Het online formulier werkte niet naar behoren. Als je akkoord ging met de voorwaarden, verdween het vinkje telkens, waardoor het formulier/bestelling niet werd afgesloten. Dan maar gebeld. Keurig en snel geholpen met een IDeal-link. 5 Minuten later was de bestelling in orde en de volgende dag bezorgd!

jolant 30-11-2012

De bestelling is makkelijk te plaatsen. Het product is goed.
De bezorging is snel en goed. Alles gaat volgens afspraak.

BertGeertje 30-11-2012

Kon wat ik zocht gauw vinden, bestellen leverde geen problemen op. De bestelling was binnen de aangeven tijd binnen. Deze was zorgvuldig verpakt. Zou hier een volgende keer weer een bestelling plaatsen.

luciennedebood 29-11-2012

geweldige winkel met perfect personeel, nergens nog zoveel vakkennis gezien, zijn geholpen door Brian dragstra, die krijgt een 10 met een griffel, ik ga hier zeker vaker kopen!!!!was met de lamp een kleine fabrieksfout, maar dat werd direct verholpen!

joopwijnen 29-11-2012

Zeer goede service, snelle en vriendelijke afhandeling aan de telefoon.
Hadden de Leica tas ook inderdaad voorradig in tegenstelling tot andere winkels die zeiden het nog te hebben. 24-uurs levering. Goed verzorgd. TOP

lchovenga 29-11-2012

Supersnelle en correcte levering. Binnen 24 uur had ik het toestel in huis. Cameranu.nl brengt je regelmatig via mail op de hoogte van de status van de levering. Ik zou er zo weer een bestelling plaatsen.

jasnip 29-11-2012

Zeer snelle correcte alevering, juiste artikel en zeer goede prijs. Alles compleet geleverd in originele doos.Dus tot nu toe alles positief.

mjhagen 29-11-2012

CameraNU.nl is een overzichtelijke webwinkel. De bestelling geplaatst en de volgende dag al in huis! Uitstekende ervaring, was wel even bezorgd omdat dit mijn eerste aankoop boven de 1500,-- euro was in een online shop maar zou het zo weer doen bij CameraNU.nl

MrMehh 29-11-2012

Op donderdag de KH25 statief besteld voor 22:30, volgende dag al weer in huis. Levering ging dus heel snel en heel tevreden mee. Vreemd genoeg kreeg ik wel een vacature van iemand anders die dezelfde statief had gekocht maar had terug gestuurd omdat er iets mis was. Ik heb mijn statief grondig bekeken en ben gelukkig niks tegengekomen. Website is mooi en overzichtelijk. Enige minpuntje was dan de verkeerde vacature wat me even op het verkeerde been zette.

PvdHaar 29-11-2012

De website is snel en overzichtelijk, alleen wel gedateerd.
De accessoires lijst bij een toestel is wat mij betreft over kompleet, is beter om op verzoek te categoriseren.
Verder zeer tevreden over de afhandeling van de bestelling en de bezorging, volgende dag thuis geleverd.

martje01 29-11-2012

Overzichtelijke site, mooie winkel. Heb er in 2009 mijn spiegelreflexcamera gekocht. Goede begeleiding bij gehad. Ook nadat het spiegelhuis stuk was. Toen ben ik ook goed geholpen en had hem na enkele weken gerepareerd en al in mijn bezit. Afgelopen week een lensdop besteld, want die was ik verloren. Via de site ging het erg snel. De volgende dag in huis. Lage verzendkosten, goede prijs.

Mariekebus 28-11-2012

Zeer overzichtelijke winkel. Goede vergelijkingsmogelijkheden. Dit product is natuurlijk bij veel webwinkels te koop. Maar de 2 jaar garantie is voor mij een belangrijk argument geweest om hier te kopen. Zeer snelle levering!

henkwerf 28-11-2012

Ik ben zeer tevreden over de webpagina van cameraNU omdat ik deze zeer toegangelijk vind, het bestellen ging zeer gemakkelijk en overzichtelijk. Na de betaling met ideal was de levering van mijn camera binnen de afgesproken tijd en werd keurig bezorgd. Ik werd goed op de hoogte gehouden via mijn mail over het verloop van de bestelling en de levering.
Zeker aan te bevelen.

peterboonstra 28-11-2012

Gewoon winkelen zoals je dat wilt als klant. Snel, goede prijs/kwaliteit, zeggen wat je kan, doen wat je beloofd. Niets op aan te merken. Hier kom je terug.

MeindertKoelink 28-11-2012

Snel, goed, helder en duidelijk. Ben erg tevreden. De prijs was heel sterk, en de service uitstekend.

nicolep 28-11-2012

Duidelijke website, concurerende prijzen ( prijsverschil was tientallen euro's t.o.v. andere winkels) en snelle levering. Veel informatie over de producten.

Thorae 27-11-2012

Ik heb hier afgelopen week mijn eerste DLSR camera gekochten en ik ben zeer tevreden. Voor 22.30 besteld en de volgende dag al binnen, kon meteen aan de slag. De website was overzichtelijk, goede prijzen, bestelling ging soepel, geen overbodige teksten of afbeeldingen in beeld, en netjes aangeleverd. Wanneer ik weer iets nodig heb voor een camera zal ik het zeker hier kopen.

richiem 27-11-2012

Snelle levering, duidelijke site en vooral zeer goede prijzen!
cameraNU.nl is een bezoek bij prijsvergelijk echt waard. Je moet je wel inhouden met die prijzen.

1 tip voor een nog betere webshop. Ik kwam via google binnen omdat ik voor mijn spiegelreflex accessoires zocht en kwam op een mooie pagina met allerlei accessoires voor de Canon 400d. Allen bij het opnieuw surfen op de site kan ik het niet (makkelijk) weer vinden.

mesumbr 27-11-2012

website gaf mij onvoldoende informatie over de meegeleverde versie van photoshop.informatie werd vervolgens snel geleverd. bij ontvangen van de scanner + software werd zelfs een hogere! versie van photoshop geleverd! ik raad CameraNu aan om dit op de website te vermelden.het onderscheid hen dan zeker van de concurenten, die hoewel lager in prijs helemaal geen photoshop erbij leveren.

johnvanbeek 27-11-2012

Website is goed genoeg, bestelling ging vlot.
Product (scanner Epson V330)snel geleverd zonder verzendkosten.
Prettig was dat je een ander afleverpunt kon kiezen.
En de scanner bevalt tot nu toe heel goed.

wilco van R 27-11-2012

*Goede duidelijke website
*super snel verzonden
*alles netjes via de mail zoals track and trace info
*ook niet onbelangrijk de beste prijs voor dit item
*ook de spullen die ik mee besteld had hadden een goede prijs zoals geheugen kaart en tas
*kreeg als bonus een foto bewerk programma er bij dat vond ik wel attent

j.van.gerven 27-11-2012

De site is overzichtelijk, het assortiment is zeer uitgebreid.
Bestelling werd al de eerstvolgende werkdag door KPN afgeleverd terwijl ik pas vrij laat de order had geplaatst.

Langens 27-11-2012

Snelle levering en tot op heden tevreden met het product wat goed was omschreven in de webshop.
Tevens mogelijkheid voor recensies.

rudi123 27-11-2012

Sinterklaas had hier lang op gezeverd,
maar het werd keurig en snel afgeleverd.
Goed verpakt en mooi op tijd,
Zo werd de Sint weer van een winkelmiddag bevrijdt.
De werkelijke ontvanger moet nog even wachten,
5 december komt nabij, naar wij dachten.

Groeten van de Sint.

rudi123 27-11-2012

De betaling via Ideal verliep niet correct, daardoor moest ik opnieuw de bestelling maken, en toen bleek dat 1 van de 2 artikelen niet meer op voorraad stond. Bleek dat de 1e bestelling wel niet kon worden betaald, maar stond wel reeds als bestelling genoteerd. Het 2e artikel stond dus wel op afroep voor mij, maar niet bij de laatste bestelling. Ik werd de volgende ochtend door CameraNu benaderd, en zij hebben alles snel en correct gecorrigeerd.
Bedankt.

Pieter12345678 26-11-2012

Een overzichtelijke en zeer snelle web-site. Een canon eos650D camerabody gekocht. De laagste prijs volgens tweakers.net.
's Avonds om 10 uur besteld. Direct geinformeerd over de bestelling op ene duidelijke manier. De volgend edag werd de camerabody bezorgd.
Erg goed en snel. Mijn complimenten.

nico46 26-11-2012

simpel: erg goede website, zeer toegankelijk, snelle levering,
groot assortiment en absoluut goed geprijsd.

FotoDeKlerk 26-11-2012

Top zaak, binnen twee dagen mijn camera. Er zat geen usb kabel in de verpakking, een telefoontje was voldoende de volgende dag lag deze op de voordeurmat. Een echte aanrader.

leopeters 26-11-2012

super service , als iets niet duidelijk is of een misverstand ( mijnerzijds ) dan wordt dit achteraf op een prettige manier opgelost.

cursorius 26-11-2012

Ik koop bijna al mijn apparatuur bij CameraNu.nl. Al voordat de winkel zelfs bestond! Duidelijke overzichtelijke site en een enorme keuze en zeker de beste prijzen!

Gerrald 26-11-2012

Canon Powershot SX230 besteld incl extra accu.
Werkelijk een super snelle levering we hadden de volgende dag de camera al in huis!

Keurig netjes op de hoogte gehouden doormiddel van mail over de status van e bestelling!

Kort samengevat, ik kan deze winkel bij iedereen aanraden.

ggt1 26-11-2012

Onlangs een Nikon D600 gekocht , na enkele weken een stof probleem op de sensor, hiervoor bij camera nu geweest en direct verholpen. 2 weken weer het zelfde probleem dit gemeld bij nikon nederland naar aanleiding van verschillende meldingen op diverse fora op internet. Nikon wil het probleem niet erkennen!!!. Weer contact gehad met leverancier, cameranu, deze hebben dit perfect voor me opgelost. Heb inmiddels een nieuwe camera. Dit bedrijf verdient hiermee een hele grote pluim. Naast hun scherpe prijzen ook nog eens een hele goede service. Top. waar vind je dit nog!

maurijnnn 26-11-2012

Goede klantenservice, snelle reactie bij een wijziging van de order. Levering zo snel als hij staat aangegeven. Top service, goede prijzen en uitgebreid assortiment. Good job!

dirkvrijn 26-11-2012

Ik heb de body op een zondag besteld.Maandag de orderbevestiging ontvangen en dinsdag de camera in huis.CameraNu doet wat ze belooft in haar website.De camera is prompt op tijd geleverd. Alle lof hiervoor.

canon40d 25-11-2012

cameranu.nl is een web. bedrijf zoals het iedereen wil hebben.
Overzichtelijk-goedkoop-volgens de afspraak geleverd en ook nog snelle service

Roland Moor 25-11-2012

Niets op aan te merken, tot in de puntjes verzorgd. Een opmerking, bij gebruik van PakjeGemak wordt niet eigen adres in gevoerd en daar wordt wel op gezocht bij afhalen van het pakket.

caroline48 24-11-2012

Bij het bestellen van een printer was ik een extra product vergeten mee te bestellen. Na een telefoontje werd mijn winkelmandje gewijzigd en kon ik meteen bestellen. Top service!

N.Oussoren 24-11-2012

Goede en overzichtelijke website en een zeer snelle levering Dit geldt ook voor eerder gekochte producten

McOtter 24-11-2012

Snelle levering en keurig verpakt en afgeleverd, aftersales heb ik nog geen ervaring mee, de winkel zelf heb ik nog niet bezocht.

haya99 23-11-2012

Prima voorlichting en advies en bij wijziging van bestelling, direct doorgevoerd en verrekend.
Lekkeer gevulde voorraad om van alles te zien en te proberen.

laat101 23-11-2012

Cameranu heeft goede prijzen en een prima service. Ik heb verschillende bestellingen gedaan en allemaal zijn ze keurig één werkdag later bezorgd. Klasse webshop!!

avosetta 23-11-2012

De informatie over het gewenste product is duidelijk, de prijs is zeer aantrekkelijk.
Betaling via IDeal zeer eenvoudig.
De verzending volgde zeer vlot.