Deze score is berekend op basis van 2287 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

snkhns 01-02-2013

Na aanschaf bleek er veel speling op de vatting te zijn, Teruggebracht en de lens werd opgestuurd naar sigma, kwam 'gerepareerd' terug, met nog steeds speling op de vatting nu ook axiaal zodat i.m.o. geen scherpe foto's mogelijk waren. Weer ingeleverd en vergeleken met een soortgelijke lens die aanzienlijk minder speling had. De volgende dag kreeg ik de mededeling: sigma wil er niets meer aan doen en wij kunnen ook niets. Volgens hun viel de speling binnen de norm, maar zij konden mij niet vertellen wat de norm was in bijv. mm. Uiteindelijk de lens ingeruild op een canon 100-400 met bijbetaling. 400 euro teruggekregen voor een lens die ik in september voor meer dan 700 euro had aangeschaft en waar ik ongeveer 25 foto's mee heb kunnen maken. Ik ben klaar met Sigma, maar vond de afhandeling van cameranu nogal rigide gezien mijn aankoop bij hun en niet bij sigma was gedaan. De enige reden waarom ik akkoord ging was omdat ik zo'n lens nodig had en niet nog langer wilde wachten en met geleend spul werken.

J.Oudshoorn 01-02-2013

super snelle verwerking van de bestelling de camera was de volgende dag al binnen. de Nikon D3100 is een fijn toestel om mee te werken super blij mee

orca1974 01-02-2013

Een Canon 5D occasion gekocht nadat ik deze op de website had gespot, de levering was de volgende dag al binnen en er zaten zelfs nog 2 extra accu's bij een hele leuke verrassing. De camera is verder in perfecte staat dus een tevreden klant!

Marloesvanderlinde 01-02-2013

Cameranu.nl is een hele fijne en klantgerichte winkel om je aankopen te doen. De site is duidelijk en werkt fijn, en de service is ook super. Ze helpen je goed met je keuze en je kunt het product altijd ruilen. Ook de bezorgdienst is heel goed geregeld. Ik had 's middags om 4 uur mijn bestelling gedaan, en had het de volgende dag al in huis! Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Vrienden/familie hebben mij deze website aangeraden en ik zal deze ook zeker weer doorvertellen aan mijn fotograaf-collega's! Cameranu, dankjewel!

bassliderbas 31-01-2013

CameraNu.nl heeft een duidelijke site waarop de producten goed worden gepresenteerd. Ook is de voorraad status duidelijk zichtbaar. In de winkel werd ik vriendelijk en vakbekwaam te woord gestaan en werd er alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

pappillon 31-01-2013

De service is heel goed. Het is heel duidelijk wie aan de beurt is en wanneer (met nummertje trekken), en er wordt voldoende aandacht en tijd besteed aan al je wensen en vragen. De opstelling van de winkel is ook heel duidelijk en prettig. Ruime keus. Meerdere categorieën camera's: van simpel en degelijk tot specialistisch en uitgebreid. Je kunt er heel goed slagen, wat je ook zoekt!

nijntje667 30-01-2013

Om maar even kort en duidelijk motivatie aan mijn cijfers toe te voegen...
- website;
Is erg overzichtelijk, alle specificaties staan duidelijk bij de producten omschreven, en zijn op deze manier goed te vergelijken. Ook is het erg handig dat bijpassende producten erbij vermeld staan mét de prijs. Zo hoef je niet meer de hele webshop af te zoeken naar bijvoorbeeld een bijpassende extra accu.
- bereikbaarheid;
Hier ben ik zeer goed over te spreken. Ik weet uit eerdere ervaringen dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn (géén lange wachttijden) en ze kunnen je ook meteen deskundig advies geven. Dit is een groot voordeel ten opzichte van 'hele grote' online webshops die je moelijk kan bereiken. Ik had na het plaatsen van mijn bestellig nog een vraag, maar omdat het bijna middernacht was, heb ik een emailtje gestuurd, en nog voor ik de volgende ochtend ook maar had kunnen bellen, had ik al een antwoord in mijn mailbox. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord, en ik hoefde dus niet meer te bellen.
- bestelling en levering;
Het hele bestelproces verloopt makkelijk. En ze komen hun belofte na; vóór 22:30 besteld en betaald, de volgende dag geleverd. Ik had om 22:17 mijn betaling afgerond, kreeg een half uurtje later een track&trace nummer, en had de camera de volgende dag einde middag in huis. Het pakketje word aangetekend verzonden, en dat geeft wel een extra zeker gevoel. Helemaal omdat het voor dingen als video en/of fotocamera's nou niet altijd om kleine bedragen gaat.
- After sales;
Je kunt ervoor kiezen om een nieuwsbrief te ontvangen, zodat je op de hoogte word gehouden van o.a. acties.

Alles bij elkaar geef ik een dikke 10. (En dit geld niet alleen voor de webshop, maar ook voor de winkel zelf)

Kaartje77 30-01-2013

Nu 2x wat besteld. 1x op laten halen in de winkel en 1x op laten sturen. Beide keren prima geregeld! Ben er blij mee!

roome1 30-01-2013

Mooie zaak, goede parkeer mogelijkheden,kundig en aardig personeel.Heel ruim assortiment.
Een accu was niet op voorraad, deze is besteld en de dag na de bestelling werd ik door een Email op de hoogte gebracht dat hij reeds gearriveert was.

modeto70 30-01-2013

Twijfelde zelf tussen 2 camera's maar kreeg in gewone mensentaal een duidelijk antwoord, waar ik zeer tevreden over ben. Ondanks dat de zaak redelijk druk was werd er alle tijd genomen voor de uitleg en mogelijkheden. Ik ben hier zeker niet voor het laatst geweest, en raad iedereen aan deze zaak of website tebezoeken, prijstechnisch ook zeer aantrekkelijk.

dik2264 30-01-2013

Je kunt tot 22.30 je bestelling doen en zoals beloofd werd, werd de lens de volgende dag geleverd.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

emmeloord 30-01-2013

Cameranu heeft een uitstekende service, klantgericht en op maat. De medewerkers in de winkel weten veel van de producten af en geven duidelijke uitleg

piotr23 28-01-2013

Voor de tweede keer plaatste ik een bestelling bij Cameranu.nl. De eerste keer was de informatieverstrekking en de communicatie me goed bevallen. Ook nu was de afwikkeling verrassend snel: hoewel de camera niet meer vooradig was, is deze direct besteld en werd drie dagen later tòch bezorgd op de afgesproken plaats.
De mailing vanuit het bedrijf is snel, accuraat en vriendelijk.

LD2 28-01-2013

Gewoon goed! Prijs goed, snelle levering. een vergelijk met andere sites laat zien dat kun prijzen competatief zijn. Nederlands bedrijf dus geen gezeur met dounane etc

jongxxw 28-01-2013

Zeer snelle bezorging en ook duidelijke informatie wanneer het product bezorgd zou worden. Bestelling gedaan maandagavond om 23.30 uur en de camera in huis woensdag om 12.30 uur.

basriet 28-01-2013

Prima service van Camera nu. 's Avonds rond 21 uur besteld, de volgende dag 's middags de camera in huis.
Standaard 2 jaar garantie. Prima keus dus!

jgdewitte 28-01-2013

overzichtelijke website, hele snelle levering binnen 16 uur,
goed te bereiken en tel. vragen worden vriendelijk en en profesioneel beantwoord.

Fishie54 28-01-2013

Overzichtelijke webwinkel, betaalsectie kan iets beter, hele vlotte levering van kwalitaitef zeer goed materiaal.

buurmalsen 27-01-2013

De site is goed opgezet,ruime keuze,leuke annbiedingen
Super snelle levering en geen verzendkosten.

Minoesje 27-01-2013

Via de website had ik een rugzak besteld, welke de volgende dag geleverd werd. Na uitpakken dacht ik dat er een gaatje in mijn nieuwe rugzak zat. Ik mailde met Camera nu, waarna er snel een reactie terugkwam met de mededeling dat er een nieuwe rugzak voor mij klaarlag.
Een half uurtje later werd ik gebeld door een medewerkster van Camera Nu. Zij had de nieuwe rugzak aan een inspectie onderworpen en er zat ook in de nieuwe rugzak een gaatje, het bleek de afvoer van de Camel bag te zijn.

Gankema01 27-01-2013

Afhandeling en volgen van bestelling ging naar wens. Wist precies wanneer de bestelling thuis bezorgd zou worden.

hdekker 27-01-2013

hdekker 27-01-2013

Prima winkel, de website is duidelijk, ze geven goede suggesties voor accessoires. Verzending is snel, keurig met track and trace. I

Ashworth 27-01-2013

Alles erg duidelijk ( mijn tweede product al ) en veilig aangeleverd.Kortom SUPER
Snelle levering, goed verpakt product.
Eenvoudig te bestellen. Goede site waar je alles vrij gemakkelijk kunt vinden. Geen verzendkosten.

hw15 26-01-2013

Bij camera.nu een systeemcamera besteld. Levering was keurig op tijd binnen. Echter het bleek dat de verkeerde kleur was geleverd. Na contact opgenomen te hebben was het allemaal snel geregeld. Keurig opgelost en verzendkosten terug gestort. Prima service, en afspraken keurig nagekomen. De camera was overigens het goedkoopst bij deze webwinkel en achteraf bleek ik er een aantal jaren geleden een lens te hebben gekocht en ja, ook toen de goedkoopste.

dutchgal 26-01-2013

Snelle levering, goed verpakt product.
Gewoon zoals het hoort.
Prima (internet)winkel dus.

fnoothout 26-01-2013

Snelle levering. Makkelijk het product op de website te vinden. Alles in de originele verpakking. Heel handig is dat je ook door de track en trace precies kan zien wanneer het afgeleverd wordt.

Servicje 25-01-2013

Een goede en duidelijke omschrijving in de webshop en super snel geleverd. Ik ben er zeer tevreden mee. Het ziet er wat raar uit om je lens verkeerd om op je toestel te zetten maar het werkt perfect voor wat ik er mee wou bereiken.

Duck70 25-01-2013

Voldoende informatie op de site, ook duidelijk aangegeven welke extra batterijen geschikt waren. Daarnaast keurig aangegeven of het een orginele accu.

Gebkos 25-01-2013

Zeer correcte winkel met de juiste prijs.
Voor 22:30 uur bestellen en dan is het erg leuk om de volgende dag over je aankoop te kunnen beschikken.
De website is duidelijk, geeft goed inzicht in de prijzen voor mogelijke alternatieve produkten.

bvzoest 25-01-2013

Zeer veel kennis aanwezig, snel geholpen, goede prijs en super camera !
Goed adres om te oriënteren voor diverse apparatuur!
Kort om doen!

j.j.hamers 25-01-2013

Goed overzichtelijke websit waarop producten snel te vinden zijn. De informatie betreffende de bestelling, de nelle levering en de geweldige service zijn wat mij betreft hoge scores waard. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten die ik bij CameraNu heb gekocht.

Rijneveld 25-01-2013

Bij Camera.Nu een mediaplayer besteld. Verzending verliep prima, de bestelling was snel binnen. De mediaplayer bleek defect te zijn. Deze hebben we aangetekend retour gestuurd naar Camera.Nu. Hierna hoorden we even niets en hebben we daarom via email geïnformeerd hoe het ermee stond. Hier werd snel op gereageerd met de uitleg dat door de feestdagen vertraging was ontstaan en dat ze het dezelfde dag nog zouden behandelen. Hierop kregen we vrijwel direct bericht dat er een nieuwe mediaplayer onderweg was. We zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze klacht.

Marloesvanderlinde 25-01-2013

Ik ben heel tevreden over Camera nu.nl! Heb er twee keer een lens besteld: 18 - 270 mm Tamron en 50 mm 1.8 Canon!
De eerste lens kwam ongeveer 2 dagen na dat ik hem bestelde en de tweede lens had ik om 4 uur smiddags besteld en had ik de volgende dag, super!!
Ook de service is goed, in het begin vroeg ik enkele informatie over lenzen bij de servicedienst, en zij hebben mij goed geholpen. Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar ik weet eigenlijk zeker dat ze daar ook erg behulpzaam en krantvriendelijk zijn (ik hoor het ook van andere mensen die er wel geweest zijn).
Ik ben via anderen naar Cameranu.nl verwezen omdat zij ook tevreden waren over hun ervaring met deze site (en de winkel).
Ook ik raad de winkel nu bij andere mensen aan :-)

Edwin130 24-01-2013

Overzichtelijke site. Om 22u15 betaald met ideal, de volgende dag aangetekend in huis! Wat een snelheid! Ik kom zeker terug.

C.R.B. 24-01-2013

Site is erg duidelijk. Goede prijzen en heel snel. De volgende dag had ik het product in huis. Netjes via email een tracking nummer gekregen. Dus alles heel transparant en overzichtelijk. Ik ben erg tevreden dus voor mij een 10....

Beekm326 24-01-2013

Zo snel ontvangen, keurig verpakt.
Omdat het een cadeau is, nog niet kunnen uitproberen, maar alles is compleet en ziet er erg goed uit.

gertjankuipers 24-01-2013

Hallo

Had eerst de verkeerde adapterring kon hem zo retour sturen en ruilen voor een ander.
het verzenden ging heel snel top.

Groeten Gertjan Kuipers

TheEdge 24-01-2013

Ik doe met enige regelmaat mijn aankopen via de webwinkel.
Via de e-mail en telefoon zijn de verkopers zeer klant gericht en vriendelijk. Denken met je mee en geven duidelijke informatie.

Geeft mij een goed gevoel dat er een goed en hecht team voor je aan het werk is.

go zo door.

Jonnyblot 24-01-2013

Ik heb om 22:30 besteld en de volgende dag was het pakket afgeleverd,geweldig.
Ik vind het website goed overzichtelijk met goed foto's en een goede beschrijving

JavierG 24-01-2013

Everything was great! Very cheap price, clear emails with the status, fast delivery, great condition!

marjavanhagen 24-01-2013

Precies wat ik van een webshop verwacht:
overzichtelijke website, up-to-date en volledige informatie,
snelle service. Ik bestelde de camera 's avonds en
de volgende dag werd hij (zoals beloofd) bezorgd.

dorien vermeer 24-01-2013

Super webshop. Duidelijk,snelle levering en service en prima prijzen. Ik ga dit zeker doorgeven aan vrienden en bekende!

TheoChristianne 23-01-2013

Alles prima.
Toen het eerste tasje dat ik bij de camera besteld had me niet beviel, kon ik het zonder vragen terug sturen en is het geld netjes retour gestort.
Later hadden ze een tasje dat me wel aanstond en heb ik dat besteld; weer snel en naar tevredenheid geleverd.

pkohne 23-01-2013

Helemaal super, 'avonds besteld en de volgende dag in
huis. Via een mail/orderbevestiging van cameraNU.nl ook een link gekregen om de bezorging te volgen. Alles keurig verpakt en verzorgd. Ik zou bij deze winkel zo weer een order plaatsen.

BKoopmans 23-01-2013

Werkt zoals een webshop zou moeten werken: gebruikersvriendelijk, duidelijk aangegeven levertijd, goed verpakt.

paulusz091141 23-01-2013

Snelle levering van reflexcamera en geen gezeur bij terugsturen van iets dat niet beviel (de filters)

BergeijkErik 23-01-2013

Wat ze beloven maken ze waar. 's Avonds besteld, volgende dag om 11 uur al bezorgd. Op vragen per mail komt ook snel antwoord. Tel daarbij de lage prijzen nog eens op en waarom zou je nog bij een ander bestellen? Met de after sales heb ik (gelukkig) nog geen ervaring.

AnillaFotografie 23-01-2013

's avonds 21:15u besteld de volgende middag binnen. Ongelofelijk snel en ook nog de beste prijs.
Wat wil je nog meer.

hamosis 23-01-2013

Die beoordeling met 10 lijkt overdreven, maar is echt op zijn plaats.Het overzicht van de site, weergave van de producten, tel. contacten met correcte af- en behandeling. Een kleine storing in het betalings verkeer was geen reden voor oponthoud van de afhandeling. Ook de dubbelle betaling is in 2 dagen verwerkt. Vandaar mijn 10!