Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

k.j.visser 30-09-2012

Gewoon alles tot in de perfectie geregeld!
De afbeeldingen en informatie het volgen van de bestelling de verpakking. Gewwon plezierig om zo zaken met elkaar te doen.
Complimenten aan CamaraNu.nl uit Urk!

jaapdompeling 29-09-2012

De informatie over het product op de website van CameraNU is oké. De bestelwijze is eenvoudig en overzichtelijk. De levering van de bestelling is snel en correct. Telefonische vragen aan CameraNU over het product werden in mijn geval snel en goed beantwoord.

Jantje van der Eerden 29-09-2012

Naar alle tevredenheid gemakkelijk te bestellen, prima levering en nalevering van een verkeerd bestelde Usb kabel. Overzichtelijke website, uitstekende mail en telefonische communicatie. Al met al, zéér tevreden!

WPgP 29-09-2012

Na aanschaf van Nikon Coolpix S9100 veel problemen gehad na veel zeer slechte foto's. Hoewel 'scherp' bleven ze vaagjes, er hing een zachte mistige film over.
CameraNu.nl heeft mij zeer netjes en goed geholpen toen ik na 2 x opsturen ter reparatie er een nog een 3e keer kwam. Door tussenkomst van CameraNu.nl werd Nikon teruggenomen en ging ik na advies naar de Canon Ixus 500 HS.
CameraNu.nl blijkt weer na enkele andere aankopen van mij te doen wat ze beloven. En zo hoort het eigenlijk ook, toch?

kieskeurigjes 28-09-2012

Prompt een persoonlijk antwoord op een vraag.
En als je na de aankoop nog iets te melden hebt, krijg je wederom een aardig en correct antwoord.
Vervolgens de volgende dag al het bestelde met de post thuis gestuurd.

Nico aan de Kerk 28-09-2012

Voor mij is deze website vertrouwd. Je weet gewoon waar je aan toe bent als je wat besteld. Vorige week vrijdag de flitser Metz Mecablitz 44 AF-1 incl AA Powerpack besteld. Op zaterdagmorgen werd het door de post netjes bezorg. Via de email wordt je netjes op de hoogte gehouden. Heel netjes dus!

Jrfotografie 27-09-2012

Cameranu.nl

Allereerst een super mooie winkel, als je als fotgraaf 20+ daar komt is het net alsof je als 8-jarige in een snoepwinkel terecht komt.

Ik moest voor het weekend een omnibounce hebben (Stofen). Alleen had ik geen mogelijkheid meer om langs Urk te gaan om hem zelf op te halen.

Op donderdag 21:50u heb ik de bestelling gedaan en de volgende dag was deze bij mij thuis afgeleverd.

Een super-service! Een andere winkel met zo'n klant vriendelijke crew, goede website en sublieme service vind je nergens anders in Nederland.

nielsiep 27-09-2012

De Falcon Eyes Studioflitsset heb ik ´s avonds om 22:00 besteld, de volgende dag voor 10:00 al bezorgd. Prima service. Het product bevalt prima, prijs/kwaliteit verhouding is dik in orde.

meta66 27-09-2012

mooie duidelijke website bestelling zeer snel geleverd tegen een zeer goedkope prijs heb hem nergens anders zo goedkoop kunnen vinden

guilli19955 27-09-2012

Camera.nu heeft aan alle verwachtingen voldaan;blijken ná te komen wat ze beloven,dan is het fijn winkelen.
Op mijn mailtje met een vraag kreeg ik vrijwel direct een duidelijk antwoord en dan kun je direct verder i.p.v. tijden te moeten wachten.
En als je dan besteld en betaald staat de postbode al bijna voor de deur voordat je de enter-knop loslaat..lekker snel.

sgwinkelman 27-09-2012

Website is duidelijk, selectiecriteria om een bepaalde camera zijn goed, maar niet uitzonderlijk. Camera werd binnen 2 dagen geleverd, dat was uitstekend. Camera was ook de goedkoopste, prettig om geen verzendkosten te hoeven betalen.

S.Teunissen 26-09-2012

snelle levering, een goede service. Uitstekend meedenken met wat je wilt. Vriendelijke en beleefde communicatie per e-mail. En natuurlijk een zeer uitgebreid aanbod met uitstekende prijzen.

verenaar 26-09-2012

via filtering was het product snel gevonden op de site
alle contact informatie was goed zichtbaar op de site
functionaliteit van de winkelwagen was snel en accuraat
supersnelle levering - next day bezorging
keurig verzorgd en heel goed verpakt.

hagel nieuw product tegen de scherpste prijs
inclusief 2 jaar garantie
Nederlandse beschrijving
kortom de webshop Cameranu.nl heeft er een vaste klant bij.

reisfotograaf 26-09-2012

Ik heb gekozen voor hen omdat ze de lens gratis verstuurde en daardoor de goedkoopste waren. Verzending plus alle mails daarbij die ze sturen om je op de hoogte te houden van de fase waarin bestelling zit is prima, inclusief een track en trace code. Je kan bij bestelling zelfs kiezen voor levering op een PostNL punt zodat jij bepaald wanneer je e.e.a. ophaald.

De spullen komen goed verpakt binnen. Prima dus. After sales heb ik (gelukkig) nnog nioet hoeven te gebruiken.

jwabor 24-09-2012

Bestelling is snel gegaan. Snelle levering. Voor 22 uur bestellen betekent als product op voorraad is de volgende werkdag levering. De leveringen zijn gratis. Het product was goed verpakt. Via de mail netjes van de status van verzending op de hoogte gebracht. En ook nog eens de goedkoopste. Dus hulde voor cameranu.nl en dus een echte aanrader voor iedereen die een camera en/of onderdelen zoekt.

kirederf 24-09-2012

Duidelijke antwoorden op telefonisch gestelde vragen, en een goede telefonische bereikbaarheid
Binnen 1 dag afgeleverd.
Zeer overzichtelijke website.

Baflo bill 24-09-2012

Het is uitermate fijn schakelen met cameraNU.nl Vragen over de bestelling worden correct en snel beantwoord! De camera werd netjes en zorgvuldig verpakt afgeleverd. In de toekomst ga ik zeker vaker gebruik maken van cameraNU.nl en kan deze online zaak van harte aanbevelen! Urkers weten wat service is!

Theo van Gent 23-09-2012

Overzichtelijke website.Gewenste producten goed terug te vinden. Goede prijsstelling. Levering conform de afspraken.

J.Huizing 23-09-2012

Door middel van Kieskeurig kwam ik uit bij CameraNu.nl, deze site was overzichtelijk in het gewensde produk die ik zocht en met de samenvoeging van beide sites tot een koop gekomen.

Deze werd zeer snel geleverd, met zelfs extra informatie waar ik eigenlijk pas over na dacht toen ik het las ( over garantie e.d. ).

Gewoon een goede winkel die mij heeft weten te overtuigen van kwaliteit.

M.vdwinden 23-09-2012

Zeer snelle en correcte levering. Zeer goed prijs voor het product. Enorm veel mogelijkheden qua fotografie.

marobbe 23-09-2012

De website is overzichtelijk en duidelijk. De bestelde accu werd direct de volgende werkdag bezorgd, en de mail-communicatie was gewoon duidelijk. Binnenkort ga ik een bezoek brengen aan de winkel, om echt gedegen advies te krijgen over objectieven. Blijft dat ik dan persoonlijk contact toch prettiger vind.

marobbe 23-09-2012

Dutch5 20-09-2012

Ik fotografeer al jaren en kom eigenlijk steeds terug bij deze internetwinkel uit Urk. Overzichtelijke website, vaak de laagste prijzen, veel op voorraad en als je iets in de avond bestelt heb je het de volgende dag al in huis.
Enige minpuntje was het ontbreken van een voucher die op de website wel beloofd was, een kort emailtje en het werd snel afgehandeld. Prima after sales dus.
Kan deze winkel aan iedereen aanraden.

ggt1 20-09-2012

Al eerder een camera en toebehoren gekocht. vandaag de Nikon D600 aangeschaft. Net zoals de vorige keer netjes en correct behandeld. En ook nog eens een gunstige prijs. Waar vindt je dat vandaag de dag nog??

Peter Sonneville 20-09-2012

Na telefonisch goede informatie te hebben gekregen ben ik tot bestellen overgegaan. Deze werd een dag later keurig mooi afgeleverd binnen de aangegeven tijdsperiode die ik doorkreeg via de tracking van post.nl. Jammer dat Urk te ver van mijn woonplaats af igt anders zou ik de bestelling op zijn wezen halen.

spel0023 20-09-2012

Online kopen is meestal nogal koud en onpersoonlijk. De mensen van CameraNu maken de uitzondering. Attent, vriendelijk, geduldig. Ik had eerlijk gezegd een nogal oenige fout gemaakt waardoor mijn nieuwe camera niet werkte. Men bleef me uiterst coulant te woord staan om het probleempje op te lossen. En nietvten overvloede: ook de Sony DSC-W630 is een aanrader!

Theunis Dijkstra 20-09-2012

Webshop is duidelijk met alle informatie over de artikelen.
Er wordt goed gereageerd op de bestelling met duidelijke informatie over wanneer het artikel geleverd wordt.

Edje67 19-09-2012

's avonds om 20.00uur besteld en al de volgende dag in huis.
prachtige lens met zeer goed resultaat.
website zeer overzichtelijk en duidelijk.heb het idee dat hier zeer kundige mensen werken.

askove 19-09-2012

Top was de levering. Op het uur af. Het product moet ik nog flink uittesten maar wat ik er van gezien heb tot nu toe was geweldig.

shannen93 19-09-2012

Het is een overzichtelijke site en ik werd goed door de klantenservice geholpen toen ik iets verkeers had gedaan. Het werd meteen aangepakt en ik had alsnog mijn bestelleing de volgende dag in huis. Ik vind het ook heel fijn dat er geen verzendkosten bij komen, de prijs die je ziet is de prijs die je betaald. Daarnaast was mijn product het de goedkoopste op cameranu.nl bij prijsvergelijken.

ron651 19-09-2012

Bestelling, levering,... alles volgens het boekje.
Kan echt niet beter !
Informatie op website wordt helder en overzichtelijk gebracht.

ebinken 19-09-2012

Ik was op zoek naar een nieuwe goedkope printer. De printer was het goedkoopst op Camernu en de aangetekend bezorgen was gratis. De bestelling plaatsen via de site is erg gebruikersvriendelijk en zeer snel krijg je een bevestiging via de e-mail. Als je voor 22:30 besteld heb je het de andere dag binnen. Oftewel zeer snelle en goed service voor een mooi bedrag.

vanjo22 18-09-2012

Via het web de juiste camera uitgezocht. En vervolgens via Kieskeurig doorgelinkt naar de juiste pagina bij CameraNU.nl. Goede beoordeling op de website van Kieskeurig en ook andere sites gaven voldoende vertrouwen om de bestelling te plaatsen.

Bestelling voor 22:30 's avonds geplaatst en direct via IDEAL afgerekend. Ze beloofden dan de volgende dag te leveren. Binnen een half uur kreeg ik vervolgens drie emails: de bevestiging van de bestelling, dat de betaling ontvangen was en dat de order verwerkt was en de volgende dag aangetekend zou worden afgeleverd... inclusief factuur en tracking nummer.

En inderdaad: de volgende dag om 13:00 is de camera geleverd. Perfecte service! Geen ervaring met bereikbaarheid en After Sales... geen enkele reden in mijn geval.

Jammer dat ze niet scherper kunnen aangeven hoe laat de aflevering plaats vindt, of dat je dat kunt opgeven. Dan hadden ze bij mij een 10 verdiend.

nieuwe camera 17-09-2012

Mooie en makkelijke website.
Perfekte afhandeling aankoop en betaling.
Super updates m.b.t. orderstatus.

Bij de volgende aankoop kom ik terug.

guus pauwels 17-09-2012

Overzichtelijke site en snelle levering. Prima meldingen van stand van zaken met betrekking tot de bestelling

Benedictus60 17-09-2012

Ik ben al een paar keer teleurgesteld omdat websites aangeven dit artikel op voorraad te hebben en later blijkt dat niet zo te zijn. In dit geval heb ik dus vooraf maar even gebeld. Wat al meteen opviel is dat de telefoon werd direct werd opgenomen door een vriendelijke mevrouw die de tijd nam om no eens goed te kijken of de lens echt op voorraad was. Z hadden er nog twee. Ik heb dus direct een besteld (op de website) en dat ging makkelijk en meteen goed. Direct een mail ter bevestiging, kort daarna een mail dat het artikel was verstuurd en de volgende dag stond de postbode voor de deur met precies het juiste artikel (heb ik ook al eens anders meegemaakt). Prima gedaan dus.

HJ Gillebaard 17-09-2012

goede service, betrouwbaar en zeer tevreden over het product. ook de website is helder en geeft veel product informatie

mvg HJ Gillebaard

Arend Timmerman 16-09-2012

Eén van de weinige zaken die beide producten in het assortiment heeft en allebei ook nog voor een meer dan redelijke prijs vergeleken bij de concurrentie. Levering keurig op tijd.

C.J. Flooren 16-09-2012

Op zondag avond besteld. Dinsdag afgeleverd.
Geweldig apparaat, duurt slechts een paar dagen om het ding onder de knie te krijgen.
Werkt echt super in Lightroom en Photoshop.

Jevgeni van Steenis 16-09-2012

Kort waren er wat moeilijkheden met de betaling, de service van CameraNu heeft dit allemaal geregeld voor mij zodat de bestelling perfect kon worden afgeleverd. Deze webwinkel is een echte aanrader!

SanderB93 16-09-2012

Bij Cameranu.nl had ik de Rode Video Microfoon en de Sony HDR-CX250E gekocht, omdat deze artikelen het goedkoopste waren op deze site. Gelukkig ging dit niet ten koste van de levertijd of klantenservice. De bestelling werd netjes en snel geleverd. Op een eerdere vraag heb ik van de klantenservice netjes en snel een antwoord gekregen.

Mevr. Reek 15-09-2012

Overzichtelijk en uitgebreid. Goede info over de artikelen.Bestelling goed verpakt en op tijd afgeleverd.

CvanL 15-09-2012

Meerdere artikelen ter vergelijking besteld.

Retourneren met geld terug geen probleem.

Terugkoppeling van retourzending + mededeling terugbetaling per e-mail verloopt zeer goed.

roossink 15-09-2012

goede service, ook bij reparatie, wordt minimaal eens per 5 dagen op de hoogte gehouden van de voortgang bij klachten,klantvriendelijk en mdedewerkers hebben verstand van zaken

Erwin1002 15-09-2012

Keurige beantwoording van vragen over het gekochte product. Snelle verzending en goede aftersales. Prima webshop!

Inro 15-09-2012

Duidelijk en overzichtelijke website met artikelen die niet (te) hoog in de prijs zitten. Verder simpel te bestellen en snel bezorgt.

olywolle 15-09-2012

Ik ben erg tevreden. Bestelling via website was eenvoudig en de afhandeling liep op rolletjes. E-mail contact na het bestellen was duidelijk en snel. Het verzenden ging na het betalen razend snel, ik had de lens al een dag na de bestelling in huis. Beter kan niet.

Gebruikersnaam19 14-09-2012

Geen commentaar, alles goed! Via iDEAL betaald, verzonden naar afhaal adres in de buurt, 's avonds besteld en 2 dagen later geariveerd.

Jouke1 14-09-2012

Juiste levering met goede uitleg en mogelijkheid de eerste keuze te wijzigen. Mooie zeer ruim gesorteerde winkel.

R Nieuweboer 14-09-2012

Product was op voorraad, kon eenvoudig bestellen. Maandagavond besteld en dinsdagmiddag al afgeleverd!
Hier hoeft niets aan verbeterd te worden.