Amta164 25-10-2012

Eigenlijk doe ik nooit mee aan degelijke onderzoeken want over het algemeen is het flauwekul. Onlangs heb ik mijn tweede keer een product bij cameranu gekocht en ik moet toegeven de service en de nauwkeurigheid als het gaat om de afhandeling was er niet minder om. Ik ben dan ook zeer tevreden over deze zaak. Wanneer je wat koopt is CameraNu absoluut een topper. Niet alleen qua keuze maar ook qua deskundigheid van de vele personeelsleden aanwezig i de zaak. Ik heb gekozen voor het afhalen maar ook dan hebben ze meer dan genoeg tijd voor je en geven ongevraagd advies. Het is dus niet een kale op een onbekend adres adres webshop, nee het is tevens een volwaardige met deskundig personeel aanwezige winkel. Nogmaals een absolute aanrader

gentlelook 25-10-2012

Uitstekend toegankelijke website en prima vlotte afhandeling.
Prijs/kwaliteit verhouding is ook prima. Een aanrader voor de fotoliefhebber en professional.

Divo 24-10-2012

Niet normaal zo snel geleverd, om 22:15 besteld en de volgende morgen voor 10:00 bezorgd. Super!!!
Keurig verpakt ben erg tevreden.

Ad Roland 24-10-2012

Om te beginnen laat ik u weten dat ik maar zeer zelden op dit soort onderzoeks wensen inga. Niet dat het belangrijk is, maar deze firma verdiend mijn reactie werkelijk,...dus..
De info op de webwinkel klopt exact. Bij 2 winkels die op internet beweerden dat een bepaald product op voorrad zou zijn was dat niet het geval. 1 van de winkels (uit zeeland) beweerde zelfs dat het wel klopte dat het product voldoende op voorraad was "maar dat de hele voorraad reeds gereserveerd voor klanten was" smoesje dus!!! Bij cameranu.nl klopte de info op de site werkelijk. De communicatie naar ons als klant - via internet en vooral per telefoon- is soms standaard maar duidelijk, is vriendelijk in toon, inhoudelijk informatief en functioneel in het maken van afspraken. Ik had de speciale wens "teruggebeld te worden om een bezorg-tijdstip te laten bevestigen" ook hier kwam men (zelfs binnen de ingeschatte tijd)de afspraak via telefoon en internet na. Daarnaast had ik naast een andere bestelling van producten, een product dat door hun (eigen) courrier werd bezorgd. Het was de enige firma (van de 5 uit het laatste jaar) die exact op de afgesproken tijd bezorgde, ik hoefde dus niet een hele dag thuis te blijven om het pakket in ontvangst te nemen. Er waren meer punten die ik zou kunnen noemen, maar dit leek me voldoende om het hoge cijfer te onderbouwen. Ze verdienen een 10 met griffel en krijgen een 9 met stip.
Ik kan er echt niet minder van maken.

eta 24-10-2012

Prima service en ook na verkoop, 100% in orde. Een van de twee bestelde artikelen had ik geretourneerd. De kosten voor retourzending werden aan mij gerestitueerd. Duidelijk website, scherpe prijs en supersnelle levering (vandaag besteld, morgen al in huis). Ook de uitleg is ruim en voldoende.

annelies de natris 23-10-2012

Mijn man bestelt zijn camera's altijd bij CameraNU.nl en is erg tevreden over de webshop.
Nu heb ik mijn eerste bestelling via CameraNU.nl geplaatst. Het verliep perfect : een lagere prijs dan elders ( voor de Europese versie met Engelse beschrijving ) en een dag erna werd de bestelling afgeleverd. Alles is in prima in orde en ik kan weer enthousiast fotograferen!

a3v 23-10-2012

Website is duidelijk, bestellen gemakkelijk, aflevering conform "de afspraak": 's avonds om 21.30 besteld en betaald, andere dag om 12.00 uur binnen. Dubbele foute bestelling per email aangegeven en direct beantwoord en geannuleerd. En als er wat is wordt het een dagje uit naar Urk.

Skien 23-10-2012

Prima service. Ging wat mis met ideal betaling, na een mail gestuurd te hebben stuurden ze een nieuwe ideal-link.

De volgende dag al bezorgd.

Had al eerdere goede ervaring met deze firma

JaapKloppenburg 23-10-2012

De website van CameraNU is super goed en handig: items zijn makkelijk te vinden. Het vergelijken van items is niet zo intuïtief maar werkt toch heel makkelijk.
Op vragen die ik aan CameraNu stel, krijg altijd vlot antwoord: dezelfde of de volgende dag.
Ik ga vaak langs om mijn bestelling op te halen. Ze hebben heel handig twee rijen: één rij om snel je ding op te halen en één rij waar je de gelegenheid en tijd krijgt voor advies. De wachttijd in deze laatste rij kan lang zijn, maar er staat altijd een kopje koffie klaar. De laatste bestelling heb ik via de post ontvangen: perfect afgehandeld. Gedurende het proces werd ik op de hoogte gehouden en het is snel geleverd.
Ook achteraf is CameraNU bereikbaar voor vragen. Bij de beantwoording van vragen die ik via de mail of in de winkel stel blijkt dat de CameraNu medewerkers goed op de hoogte zijn van hun eigen assortiment.

11anna 23-10-2012

deze aankoop gecombineerd met een dagje Urk.
Had deze camera al gerecerveerd ,een dag van tevoren zag ik dat de prijs op de site was verlaagd,geen probleem,toen ik de camera ging ophalen werdt de prijs aangepast.

pgvonk 22-10-2012

zeer snelle levering en zonder verzendkosten. Hele goede zaak.
Netjes verpakt. Wel een beetje grote doos.

baervan2 22-10-2012

De aankoop was goed, niets over te zeggen.

Ook de communicatie met het personeel was efficiënt en ze waren snel met reageren.

De speciale levering was heel duur om eerlijk te zijn, 20 euro lijkt een beetje te veel. Ook op de website van de timing voor de speciale levering 1-3 dagen, terwijl het personeel na aankoop 1-5 zei, niet een groot probleem, maar ik zie niet het punt van het specificeren van wat het niet waar is.

Toch een goede ervaring!

w.gobbels 22-10-2012

snelle levering....................................
perfect geregeld ..................................
goede service en verpakt
makkelijk te vinden via webshop met een goed keuze menu.
hier zal ik zeker de volgende nog eens bestellen.

ClemensSchellens 22-10-2012

Prima geregeld allemaal. Snel en goed geleverd. Prima producten en over het algemeen ook mooie prijzen.

Jurgen Vermolen 22-10-2012

Prima website, prima service.
Heb vele jaren geleden hier ook al eens iets besteld, toen al goede service, goed om te merken dat dit na al die jaren nog steeds goed is.

stef r. 22-10-2012

Voor de aanschaf van het product heb ik een aantal keer via email contact gehad over de mogelijkheden en compatibiliteit van het product. Ik ontving op elke email op dezelfde werkdag een keurig en uitvoerig antwoord. Ook hebben ze het product voor mij uitgetest in de gewenste configuratie. Na de bestelling werd het product de dag erna al afgeleverd. Uitstekend!

pe1961 20-10-2012

3 artikelen, waarvan 1 fout geleverd door fout in bestelsysteem, moeilijk om antwoordnummer los te krijgen 3x voor gebeld, verkopers geven niet aan dat er bij fout hunnerzijds gratis retour mogelijkheid is

cvanweesenbeeck 20-10-2012

Via tweakers.net terechtgekomen bij CameraNU. Niet veel van de site zelf gezien maar de info over het product was prima. Bij de bestelling nog een vraag/opmerking geplaatst en ik kreeg dezelfde dag persoonlijk antwoord. Aftersales nvt want als alles perfect gaat heb je geen aftersales nodig. Minder dan een 10 kan ik er niet van maken.

ivohuynen 19-10-2012

Dit was de perfecte webshop om te bestellen, goedkoop, snelle levering en duidelijk. Hier zal ik zeker weten in de toekomst vaker spullen bestellen.

JohnArts1956 19-10-2012

De levering was erg vlot. Het product was goed verpakt. Alles verliep volgens planning. Het objectief wat ik gekocht heb voldoet volledig aan mijn verwachtingen. Kortom, een pluim voor CameraNU.nl

mariel.povel 19-10-2012

Eerste indruk is dat ik een zeer goede keus heb gemaakt:
een relatief compact toestel met behoorlijke zoom-mogelijkheid!
Cameranu.nl kreeg mijn aanvraag iets na half 11 's avonds en leverde mij het toestel toch de volgende dag. Geweldig!!!

Jerf Hol 19-10-2012

Uitstekende snelle levering, geen vertragingen of zo. Goede service als je vragen hebt. De website werkt snel en is duidelijk in opbouw. Bestellen gaat super snel.

Borrie88 19-10-2012

De levering was zeer vlug! ik had het de volgende dag al in huis. Ik was blij verrast toen het bestelde product al binnen bleek te zijn

Sylvia3 19-10-2012

Website: overzichtelijk, duidelijke info over de kenmerken van het product en goed vindbaar via Google.
Bestelling en levering: om 22:00 besteld, volgende dag in huis. Scherpe prijs, nergens goedkoper.

gnk 19-10-2012

Cameranu heeft een overzichtelijke website, scherpe prijzen en zijn ook op andere manieren goed bereikbaar

Anoniem 18-10-2012

Vlotte en correcte verzending. Accu kon gelijk gebruikt worden. Zeer tevreden over de capaciteit energ lage zelfontlading, waardoor ook na langere tijd de volledige capaciteit kan worden benut.

stratenmakersbedrijfkuperus 18-10-2012

Ben bij camera nu op urk geweest en wist niet zo goed welke camera ik moest nemen ben daar langer als een uur geweest en heb hele goede uitleg gehad over de producten zodat ik een goede keus kon maken en ben echt super blij met mijn aankoop!!

chantalmarieke 18-10-2012

Een hele snelle service. 's Avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Heel scherp geprijst. Goed product.
Leuke actie met tasje en SD kaart erbij. Kortom zeer tevreden.

Caro78 18-10-2012

Na een periode van research uiteindelijk gekozen voor de Canon Powershot. Ik had de bestelling geplaatst op dinsdagavond rond 21:45 uur en de volgende ochtend rond 09:30 uur had ik hem al binnen. Hier was ik erg van onder de indruk! Alles was compleet en zag er netjes uit.
Dus erg tevreden over de service tot zo ver.
Vriendelijke groet,

Wilbert van Deursen 18-10-2012

Specifieke producten snel en zeker (via afbeeldingen e.d.) gevonden en besteld. Snel geleverd, geen problemen, correcte artikelen, goed en goedkoop. Ik heb verder geen ervaring met after sales want dat is ook niet nodig geweest.

mvnimwegen 18-10-2012

's-avonds laat op internet deze lens besteld, de volgende ochtend om 9 uur al geleverd! Na bestelling direct de bevestigingsmail binnen, uur later bericht van verzending. Perfect verpakt,helemaal goed.

Henk VAS 18-10-2012

In de winkel uitleg gevraagd. Men nam ruim de tijd voor je. Daarna enige bedenktijd genomen en via de website e.e.a. aangekocht. De rest gaat automatisch. Keurig en snel.

C.v.d.Vliet 17-10-2012

In het zuiden(Zeeland)geen cameratas kunnen vinden naar mijn zin, maar in het noordelijk gelegen Urk (wat een leuk dorp)vond ik precies wat ik zocht.
CameraNu een fotozaak met een uitgekiend assortiment met een geweldige zoekfunctie een uitstekende voorlichting en zeer snelle levering.
De fotozaak maakt hun slogan volkomen waar,zodra ons produkt dat op de webshop zeer goed te vinden, was besteld en betaald(wat zeer eenvoudig kan)is deze na een snelle aflevering de volgende dag al bij mij bezorgd.
Het produkt was zeer goed en netjes verpakt.
Ik kan alleen maar zeggen "Dit is klasse"

Ruud Saan 17-10-2012

Duidelijke website en zeer deskundig en klantvriendelijk personeel bij afhalen bestelling.Goede adviezen en antwoorden ontvangen op gestelde vragen.

Natasja_KF 17-10-2012

Zoals beloofd werd de camera de volgende dag zeer correct bezorgd. De prijs bij CameraNU.nl is erg voordelig. Er miste een tegoedbon voor een wokshop, maar deze werd na een mailtje van mij direct opgestuurd. Complimenten voor de service.

Janvent 17-10-2012

Product was bekend. Ik was verbaasd dat ik het product binnen 20 uur kreeg aangeboden.
's Avonds besteld, de dag erna rond 16:00 uur bezorgd.
Kortom, er wordt nagekomen wat beloofd wordt.
Daarnaast was de prijs zeer scherp en de bezorging gratis.
Helemaal goed dus!

Mariska Wijmans 17-10-2012

In de winkel geweldig geholpen. Goede uitleg enthousiast.
Het product was nieuw dus ook het personeel was benieuwd wat er nou uit de doos zou komen. Leuk!

bennez 16-10-2012

Prima overzichtelijk, goede zoek functie en producten prima en op tijd geleverd. Communicatie over de levering is ook handig en goed. Meer dan tevreden.

vernimmen 16-10-2012

zeer uitgebreide website met goede omschrijvingen
goed te bereiken maar niet centraal in het land.
goede begeleiding bij de aanschaf

schuumar 15-10-2012

oude printer defect dus vlug een nieuwe canon besteld,(oude was ook een canon.)Ik denk een A 4 printer van het zelfde merk past wel weer in de kast, maar helaas tijdens het aansluiten bleek de printer net 1,5 cm te breed. Ik denk wat nu. naar cameranu gebeld en mijn probleem uitgelegd en de vrouw aan de lijn zei vriendelijk stuur maar terug in originele verpakking dan komt het wel goed.
zelfde dag weer een andere printer besteld , ook deze was keurig een dag later binnen, eerste printer weer terug gestuurd en 2 dagen later al een bevestiging gehad dat hetgeld werd terug gestort.
dan ze ik service met een grote S, dit doen de meeste winkels niet eens laat staan een webshop. complimenten mijn volgende aankoop ga ik hier zeker weer doen

smitti7 15-10-2012

Great deal! Ordered in the evening - delivered at 1:00 pm. next day...
Printer was easy to install. No USB cable needed as it works perfectly with W-LAN...Really to recommend!

stralendhuis 15-10-2012

product wat ik zocht was makkelijk op de site te vinden. Ook het bestellen ging makkelijk. Ook werd de flitser snel geleverd.

Carla59 15-10-2012

Zeer snelle levering. Het product was uitstekend verpakt.
Ik had twee keer eerder een foto op canvas besteld.
De kleuren zijn prachtig en het voldoet geheel aan de verwachtingen.
Met name de prijs / kwaliteit verhouding bij een aanbieding van CameraNu is zeer goed.

sebasjew 15-10-2012

Al meerdere keren besteld bij deze winkel / webshop. De producten die ik besteld heb voor mijn DSLR waren snel en goed te vinden met een zoekfilter.
Door middel van de webshop en iDEAL betaling had ik een snelle levering de werkdag erna was alles al in huis.

Met email updates houden ze je op de hoogte hoever de bestellen is. Contact per email is goed.

Aanrader om hier je camera spullen te bestellen.

elrutten 14-10-2012

Camera kwam een dag na bestelling, maar deed het niet. Na terugsturen kreeg ik meteen bericht dat hij nagekeken werd en de volgende dag had ik een nieuwe in mijn bezit. Razendsnel dus en goed, snel contact per telefoon en email

theoa 14-10-2012

Ik heb nu voor de derde keer iets gekocht bij deze web-shop. Altijd was de levering binnen twee dagen.
Een keer heb ik een probleem gehad met het product (Canon Camera). Dit was een probleem voor Canon maar CameraNu heeft me daarbij heel goed ondersteund.

sebasjew 14-10-2012

Al meerdere keren besteld bij deze winkel / webshop, snelle levering de werkdag erna al in huis.
Zijn bij de goederen die ik gekocht heb ook goedkoper dan de concurrenten geweest. Aanrader om hier je Camera spullen te bestellen.

Els1955 14-10-2012

ik heb reeds eerder een camera bij hen besteld en ook daarover was ik zeer tevreden qua website, bestelling en levering. Bereikbaarheid en after sales zijn bij mij niet van toepassing.

Els1955 14-10-2012

zandkasteel 14-10-2012

Overzichtelijke en makkelijk toegankelijke webside. Bijbestellen
eenvoudig.Bestelling goed te volgen en binnen 3 dagen in huis.