Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Tonton42 11-06-2013

heldere website

zeer vlotte aflevering van besteld product

eigenlijk kan ik geen minpunten noemen, maar er zullen ongetwijfeld meer webwinkels bestaan met zo'n goede service, vandaar de waardering 8

Dreetn 11-06-2013

Niets op aan te merken.

Snelle en oerdegelijke service. Enkel de kosten en het aanbod aan verschillende betalingswijzen kan wellicht nog beter.

Ik vond er onmiddellijk de spullen die ik niet of nauwelijks in mijn gebruikelijke of buurtwinkels vond.

Zeer scherpe prijzen (fotocamera was bvb 10% goedkoper dan bij anderen!), snelle verwerking van de betaling, zeer goede service.

Eric1951 11-06-2013

eenvoudig via internet bestellen

snelle levering, binnen 1 dag

ruime keuze

goede ervaring opgedaan

gemakkelijk en snelle levering

Edo1980 11-06-2013

Ik vind het soms wat lastig om het juist product bij mijn camera te vinden.

Toen ik het verkeerde product koost was het contact over en weer via de email vlot en nauwkeurig.

Ruimte keuze en goedkoper dan de fotospecialist.

Spreekt voor zich.

J. Munnik 11-06-2013

Goed prijzen, snelle levering en nette afhandling...wat wil je nog meer.

Ik heb reeds eerder bestellingen gedaan bij camera nu en is altijd goed bevallen. Gemakkelijk te bestellen en snel geleverd! Erg goede service in begeleiding van het pakketje bv. als er in de postnl administratie iets mis gaat.

Susan Suus 11-06-2013

Bestelling binnen een minuut gedaan. Telefonisch of per mail. Net zo gemakkelijk1

Snelle levering, wordt goed op de hoogte gehouden over bestellingen en evt. retouren. Gewoon een top bedrijf waar je perfect geholpen wordt.

Wat ik zoek, vind ik bij CameraNu. Dus geen klachten.

Snelle levering, goede service, fijn personeel. Een voorbeeld voor vele andere bedrijven

MASTER2001 11-06-2013

Vanuit mijn stoel in mijn kantoor heb ik gemakkelijk en snel de website van CameraNu weten te vinden en nadat ik mijn vraag had ingetiept was de deal snel gedaan.

De snelheid van levering en de correcte afhandeling is prima.

Er zijn volgens mij geen zaken waar het assortiment zo overweldigend is als bij CameraNu!

In alle opzichten kan ik iedereen aanbevelen om bij CameraNu te shoppen.

Wat moet ik nog vertellen over mijn bestelling. Alles was zeer goed geregeld. Aanbevelenswaardig; een volgende aankoop in de fotgrafie ga ik zeker weer shoppen bij CameraNu!

foarset 11-06-2013

Online besteld op het werk laten bezorgen. Scheelt een hoop tijd en parkeer geld.

Meer dan voldoende keus

Prima prijs goed product

Prima camera tip koop oplader met batterij extra er bij.

1947geboren 11-06-2013

Prima site, alles goed te vinden

Suggestie wordt gewekt dat als je voor 22.00 uur bestelt je de spullen de volgende dag thuis hebt, dat is niet waar, gaat een dag overheen. Nog snel , maar toch

Meer dan voldoende

Heldere service en toch ook snelle levering

Hans Koolen 11-06-2013

David Keep 11-06-2013

I'm American and don't speak/read Dutch very well. I appreciated the English translation on the website.

I ordered just before 16.00 one day and had my order in less than 24 hours. Excellent!

I found everything I needed on the website and will most likely be ordering more from CameraNU.nl.

I would strongly recommend this store to everyone. The prices, service and speed of delivery are excellent. They simply could not be any better!

I give this store and website a 10 across the board. Their prices are the best, their service is top notch, and delivery times are as fast as can be. You can't ask for anything more.

Wim de Graaf 11-06-2013

Je kunt heel gemakkelijk vinden wat je zoekt.

De sales en after-sales zijn goed. Je wordt vrijgelaten in je keuze, maar ze bieden wel voldoende opties.

Er is werkelijk een heel ruime keuze.

Waar vind je anders zo'n goede internetshop?

Een uitstekende service, gecombineerd met een ruim assortiment en een brede kennis van zaken. Wat wil iemand nog meer?

Paul12340 11-06-2013

Vaker persoonlijk in de winkel in Urk iets gekocht (wat een Walhala trouwens), medewerkers met veel kennis van zaken. Echte aanrader, het omrijden waard.

RJKetelaar 11-06-2013

Overzichtelijke site

Professionele site, met veel keuze.

Een safe leverantie, en boven de 100 euro geen verzendkosten.

Een goede aankoop op een goed adres!

Gerrit P 11-06-2013

Meer dan uitstekende voorlichting door een zeer deskundige medewerker die alle tijd nam om de uitgebreide informatie zelfs voor een leek begrijpelijk te maken en geen onderscheid maakte tussen een goedkoper of een duurder artikel. Uiteindelijk kon ik als klant op eigen waarneming een goede keus maken.

Duizelingwekkend! Van goedkoop tot duur, maar kwaliteit voorop!

Volmondig ja! Vraag is overbodig, gezien de opmerkingen bij Service en Assortiment!

Zelden als klant zo uitgebreid voorgelicht bij zo'n groot assortiment. Er werd geen enkele druk uitgeoefend om een aankoop te doen waarvan je misschien achteraf wel spijt zou kunnen krijgen, de beslissing al dan niet iets te kopen wordt volledig aan de klant zelf overgelaten. Hier ben je nog koning!

Ton Bötticher 11-06-2013

A) de procedure om iets uit de webwinkel te kopen, is eenvoudig en duidelijk.

B) gemak is ook het ontbreken van gemoeilijk: alles liep op rolletjes

Om enige feeling met de zaak te krijgen belde ik, met een - overigens wel zinnige - vraag ("wanneer is de uitverkochte Pentax K30 met lens weer leverbaar?").

A) ik kreeg iemand aan de lijn die zich duidelijk in de zaak zelf bevond en die thuis leek te zijn in de materie. Toen ze het antwoord zo gauw niet wist waren de lijntjes kort genoeg om direct achter het antwoord te kunnen komen. Dat is met zo'n ellendig call-center meestal anders.

B) Geen 10 maar een 9: de pauzemuzak die ik kreeg toen ze was gaan rondvragen, klonk 2x zo hard als haar gepraat.

C v Groot Battave' 11-06-2013

Ik kan tuis blijven zitten

Snel

wally53 11-06-2013

s'middags om 4 uur besteld volgende dag in huis

snelle levering

groot assortiment

tot nu toe gewoon probleemloos
zaken gedaan, kan deze zaak een ander zeker aanbevelen.

Webbes 10-06-2013

Goede website met makkelijke interface

Snelle en correcte verzending

Zeer ruim en actueel assortiment

aanrader : tot nu toe alleen goede ervaringen

Pvda 1963 10-06-2013

Duidelijk website. Ziet er betrouwbaar en veilig uit.

Vriendelijke medewerkers zowel aan de telefoon als in de winkel zelf. Product omruilen was geen enkel probleem. Erg prettig! Dit bedrijf begrijpt wat ze aan het doen zijn..

Prijs en service zijn meer dan goed!

S. Vermeulen 2013 10-06-2013

Site is duidelijk en overzichterlijk

Goed en altijd goed geweest.

Ruim

Hoge mate. Het assortiment is enorm groot, de service goed en bij vragen wordt je goed geholpen.

Niets dan goeds te vertellen over CameraNu. Heb er al meerdere malen aan workshops meegedaan en koop eigenlijk al mijn apparatuur bij hun.

ronald.v 10-06-2013

Had een flitser besteld waar geen sticker opzat om in aanmerking te komen voor een cashback. Mailtje gestuurd en de sticker is alsnog opgestuurd.

Snelle levering en goede prijzen.

Friedo de Jong 10-06-2013

Bij CameraNu verloopt het orderproces zich zoals je zou willen dat het overal gebeurt!
Staat er dat iets op voorraad is? Dan IS het op voorraad! Voor half elf betaald? Dan Gaat het ook op de post!

Heb je vragen? Er wordt altijd snel, deskundig en adequaat geantwoord! Geduvel met een product? Het wordt meteen opgelost!

Zeer groot en ruim assortiment met veel keus. Alleen in de echte Prohoek zou nog wat uitbreiding mogen komen.

Gezien alle ervaringen die ik heb, en dat zijn er vele, heb ik menigeen al richting Urk of de Website gestuurd. En terecht!

CameraNu is gewoon een tent die doen wat ze zeggen en zijn die wij willen dat ze zijn! Voor mij een gouden zaak!

Robbin89 10-06-2013

Bestellen, betalen en de volgende dag geleverd. Hoeveel makkelijker wil je het hebben?

Geweldige oplossing gevonden voor een leveringsprobleem

Op de site staat een zeer grote variateit van producten. Bij sommige producten zijn zij zelfs de enige in Nederland die dat product levert.

Mede door hun goede service en groot assortiment zou ik CameraNu.nl zeker aanbevelen bij iemand anders.

Na een aantal dagen zoeken wist ik eindelijk wat ik wou. Het moest die ene tas gaan worden. CameraNu.nl had deze tas als enige in Nederland en dit was dan ook de plek waar ik hem zou gaan bestellen. Na het product besteld te hebben kreeg ik een paar uur later (rond 22.00 uur) een mailtje dat er iets mis was gegaan met de bestelling en dat morgen iemand contact met mij zou opnemen. De volgende dag bleek dat mijn tas, waar ik zo lang naar gezocht had niet meer leverbaar was. Een dikke baal van mijn kant en grote excuses van CameraNu.nl. Echter werd meteen door CameraNu.nl gezocht naar een oplossing. Er was namelijk nog een andere tas, die precies hetzelfde was maar dan van een beter materiaal gemaakt was. Het enige probleem wat ik hiermee had was dat hij ver boven mijn budget zat. Hier wist CameraNu.nl wel een oplossing voor, namelijk een hele dikke korting en meteen de volgende dag geleverd.Hier ben ik dan ook akkoord mee gegaan en beleef sinds die dag al veel plezier aan mijn tas. Mede door de uitstekende afhandeling zal ik , wanneer ik iets voor mijn camera nodig heb, cameranu.nl bezoeken.

buckley 10-06-2013

Je kijkt op kieskeurig.nl en je ziet waar je het beste en goedkoopste kunt kopen

s'Zondags besteld en dinsdag gekregen

Op internet te kust en te keur te zijn, wat bij cameranu.nl te krijgen is.

Als ik vergelijk met de plaatselijke fotograaf, dan heb ik op dit artikel 70 euro bespaard

Zolas reeds omschreven

ghaas 10-06-2013

makkelijk bestellen, snelle levering

per ongeluk dubbele bestelling geplaatst waarvan een niet betaald, werd automatisch geannuleerd met daarbij de vraag of ik het dubbel bestelde product ook wilde hebben

uitgebreid assortiment

goede service, goede prijzen en snelle levering

Postma 1952 10-06-2013

Het scheelt als je weet wat je hebben wilt. Met een paar muisklikken is je product, in mijn geval een lens,besteld.

Keurige bevestiging van de order en ontvangst van de betaling.
De volgende dag werd rond het middaguur de lens afgeleverd.

ruim assortiment, het is natuurlijk maar net wat je zoekt en of je vindt waar je op uit bent.Ik heb tot nu toe alleen lenzen besteld en die waren voorradig

In hoge mate, gezien de vlotte afhandeling.

kleur21 10-06-2013

overzichtelijk assortiment

snelle levering

zeker aantebevelen

Victor553 10-06-2013

Ideaal, twee "loketten": Afhalers hoeven niet te wachten op klanten die meer informatie behoeven.Gunstige ligging t.o.v. het "Westen" en de noordelijke provincies: je 'komt er altijd wel eens langs'.

Prettig, meedenkend personeel dat je niet meteen het duurste aansmeert maar dikwijls ook -ongevraagd- een goedkoper alternatief aanbiedt.

Ruim voldoende:

Leuk dat medewerkers oplossingen zoeken voor problemen waar fabrikant en importeur geen oplossing voor hebben. Brian Dragtstra bv. gaat bezig met het uitzoeken en testen van mogelijkheden voor een instellicht voor het Bowens ringflitsvoorzetstuk, waar de gebruiksaanwijzing zegt dat dit niet mogelijk is. Los van het feit of deze research leidt tot succes, het geeft een goed gevoel dat personeel liefde voor het vak heeft en over een fotografenhart beschikt

K. Greijdanus 10-06-2013

Piroschka Voncken 10-06-2013

Bestellen vanuit de luie stoel

Prima, hadden ons duidelijk medegedeeld dat het product tijdelijk niet voorradig was.

Ben zeer tevreden, zou deze site zeker aanbevelen.

Weer een tevreden klant.

M. Groot 10-06-2013

Duidelijke informatie, oplettend personeel, wanneer iemand niet handig is met computers letten zij er op dat je niet dubbel bestelt.
Bedankt daarvoor.

Dat is dus al service verlenen, voordat je een produkt hebt.

Groot assortiment en overal informatie over de produkten

Deze werkwijze vind ik geweldig prettig, dat gun je een ander toch ook.

Prima winkel met personeel die op de hoogte is van het assortiment en advies geeft over alles waar je naar vraagt.

bijna alles goed 10-06-2013

Jeroen 36 10-06-2013

Site werkt snel, eenvoudig en is overzichtelijk

Super snel uitgelevert, precies zoals beloofd volgende dag al in huis

Wat ik zocht hadden ze voor de prijs die ik aantrekkelijk vond

Goegeltje 10-06-2013

via de link van kieskeurig direct door naar de winkel

goede levertijd

genoeg keus, prijsstelling kan beter

goed en snel

Dhr de Vries 10-06-2013

De website geeft in eerste instantie voldoende informatie. Bestellen via iDeal is makkelijk.

Plus: Correcte snelle verzending
Min: 1. "gratis verzending" betekent zelf ophalen in Urk. Dan voel je je bij de neus genomen.
2. Bij het opvragen van informatie, wordt de vraag niet goed of verkeerd beantwoord (haast?) Dat geeft onnodige ergernis.

Zeer up-to-date. Bij aankondigingen van nieuwe producten kan je een signaal laten geven als het beschikbaar komt

Als je een camera wilt kopen is cameraNu een goed vertrekpunt. De prijs is meestal goed, de website is redelijk. Op mijn Android telefoon alleen moeilijk te bedienen.

Rein Vrugt 10-06-2013

De website is zeer overzichtelijk. Alles is eenvoudig te vinden.

Artikel besteld en de volgende dag al in huis. Geweldig!!!

De site is niet alleen zeer overzichtelijk, maar je kunt ook bijna alles vinden op gebied van fotografie, zowel voor de beginnende, gevorderde als professionele fotograaf.

Iemand die iets zoekt op gebied van fotografie, kan hier uitstekend terecht.

Ik heb al een aantal keren iets via cameranu.nl besteld, en iedere keer wordt de bestelling uitstekend afgehandeld. Gewwon een TOP bedrijf!!

Joey1 Roberts 10-06-2013

Snel accuraat en vanuit je thuis :-)

Heel correct snel en communiceren

Alles op vooraad !

Prima betrouwbare winkel goede service !!

Jacquelijne 09-06-2013

Duidelijke website, snel en keurig afgehandeld en geleverd.

T de Cuijper 09-06-2013

Makkelijke vernieuwde site waarop je de artikelen goed kan vinden. Betaling en verdere afhandeling zoals altijd perfect geregeld.

Als je al vragen hebt, per e-mail snel antwoord of bel even voor direkt een antwoord.
Zeer vriendelijk personeel.

Heeft alles wat ik zoek en nog veel meer, maar dan moet ik even sparen.

zeer betrouwbaar.

Nog nooit geen problemen gehad heb in het verleden een camera en een objectief gekocht daarna nog een flitser en een paar riemen perfekt geleverd en kom zeker terug.

Chiara Collini 09-06-2013

Erwin Bout. 09-06-2013

Duidelijke en overzichtelijk site!

Top! binnen 1 werkdag alles binnen, en nog gratis verzonden ook!

je kunt niet alles in het assortiment hebben, maar ze hebben wel veel

Top site, gratis verzending en scherpe prijzen. De service is ook subliem!

Hanneke12345 09-06-2013

Gewoon makkelijk en snel

wat ik zocht was er. over de rest heb ik geen oordeel

goedkoopste aanbieder en snelle levering

Mx22 09-06-2013

Ik heb al verschillende spullen bij ze besteld en het gaat allemaal gesmeerd!

bailey 123 09-06-2013

zie bovenstaande !

JP Gorter 09-06-2013

Heldere en overzichtelijke site. De bestelling geplaatst om 21:10 en de volgende dag al geleverd.

Goede en duidelijk e-mails. Artikel was goed verpakt.

Veel direct op voorraad.

Snelle en keurige afhandeling.

ziska10 09-06-2013

zoeken tot betalen prima