Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

MaritNynke 14-11-2012

Gezien de kilometerafstand is het in mijn geval prettig om online te bestellen. Betrouwbaarheid van webwinkels dus zeer belangrijk, met name als het om zulke speciale producten gaat met een groot prijskaartje. CameraNU verdient zeker dat vertrouwen. Keurige levering en scherpe prijzen. Materialen prima verpakt etc. CameraNU is er niet alleen maar voor de verkoop van producten, maar ze bieden tevens ruimte voor cursussen.

Joyce Wolters 14-11-2012

Snel en gemakkelijk te bestellen via de website. Omdat ik voor 22:30 met Ideal had betaald, had ik mijn bestelling de volgende dag gelijk binnen.

corast 13-11-2012

Snelheid is perfect. Wanneer je het per pakket laat versturen is het echt de volgende dag in huis en per post (indien 's avonds besteld) 2 dagen later!!!

CdHHH 13-11-2012

's avonds om tien uur besteld, volgende dag al in huis, in goede verpakking. Camera werkt goed. ++++

Majoab 13-11-2012

Naast de Røde Videomic Pro + assessoires heb ik nog een kabeltje en een accessoireschoen voor mijn Canon HF11 besteld. Ik had ook al elders gezocht maar geen enkele winkel kon alles tegelijk of zelfs maar leveren totdat ik bij CameraNU.nl terecht kwam. Alles in voorraad en de volgende dag met "pakje gemak" al op het postkantoor bij mij in de buurt. Gewoon een degelijke zaak.
Ab

1953KRG 13-11-2012

Goede site, snelle levering, goede verpakking en duidelijke fac tuur. Ook zijn de meeste produkten wel op voorraad en is het duidelijk aangegeven als iets niet op voorraad is. Beschrijving is meestal ook duidelijk. Alleen was er een produktfoto bij van een andere (duurdere lens). Hierover mail gestuurd en meteen reactie daarop gekregen.

dejeu40 12-11-2012

Overzichtelijke website, snelle verzending (binnen 24 uur), alles was gewoon perfect geregeld! kadobon zonder problemen gebruikt.

mrufip2 12-11-2012

Onlangs hier een nieuwe camera met lens gekocht en via de website besteld. Qua prijs zijn ze zeer scherp en hebben ze een mooi groot assortiment.
De voorraad klopte keurig met wat op de website stond. Helaas was ik wat vergeten mee te bestellen en heb ik de klantservice een mailtje gestuurd of het nog toegevoegd kon worden en dat was geen enkel probleem.
Ook de bezorging was top, voor 20euro brengen ze het bij je thuis, kan je de inhoud controleren of het klopt en daarna kan je met een mobiel pin apparaat betalen. Echt top!

anitaz 12-11-2012

na bestelling wordt je direct goed op de hoogte gehouden van wanneer je de bestelling zult ontvangen. Zelfs in het weekend besteld op maandagochtend al bevestigd. Prima

MariusHindriks 12-11-2012

Uitstekende en informatieve website. Bestelling ging op één ding na helemaal goed. Ideal betaling weigerde tot 3 keer toe (reden onbekend). Telefonisch kontakt om dit op te lossen was heel snel (werd vrijwel direkt te woord gestaan) en adequaat, ook toen herhaalde Ideal betaling niet goed verliep. Betaling toen per overschrijving gedaan en camera met 1 dag vertraging ontvangen. Alles verliep verder keurig.

lebe 11-11-2012

bestelling via website heel overzichtelijk. direct meerdere mails ontvangen over ontvangst en komende levering.
nog binnen 24 uur bestelling in huis.

annelies otten 11-11-2012

Toch altijd weer gewoon dat je kunt bellen en een mens te spreken krijgt ipv een computer of een email alleen maar kan schrijven. Het is fijn wanneer je kunt overleggen.
Ook prettig: ik wilde toch liever een andere camera bestellen en het terugsturen was een makkie. Ze mailden ook nog dat het retourgeld was overgemaakt. Service!

camera.59 11-11-2012

handig zoeken, snelle complete levering.
Duidelijke website. Artikel goed te vinden.
Goede uitleg betreffende eigenschappen camera. Prima accessoire pakket.

vandenBroeke 11-11-2012

Via website beschikbaarheid van het product nagegaan en vervolgens deze opgehaald in Urk. In de winkel professioneel en snel geholpen door één van de medewerkers. Ik kom hier beslist nog eens terug!

FAVideo 11-11-2012

Goede website met ruime sortering, op voorraad is ook op voorraad. Bestelling de andere dag afgeleverd.

Gitzo 10-11-2012

In de winkel advies gevraagd over Statieven. Medewerker heeft goede kwalitatieve uitleg gegeven en ze nemen echt de tijd voor je. Ze dringen niets op. Met als resultaat Statief en Kop gekocht. We komen zeker terug. Trouwens mooie locatie bij Urk en Urk is ook zeker de moeite waard. We maken er meestal een gezellige dag van.

2006Bert 10-11-2012

Artikelen zijn goed te zoeken op de website, na bestelling snelle levering, prima geregeld. Na de aflevering aan PostNL, de 3e dag ontvangen!

Jang21 10-11-2012

Diverse bestellingen gedaan bij CameraNU.
Altijd zeer snelle en correcte levering en goede prijs.
Dez verrekijker om 20:30 uur besteld en de andere dag om 09:30 uur in huis!

kleinkinderen 10-11-2012

Na bestelling volgende dag in huis via Post.nl Snelle behandeling van bestelling en met toestel tevreden.

eerbeekh 09-11-2012

Artikelen zijn goed te zoeken op de website, na bestelling snelle levering, prima geregeld. Na de alevering aan PostNL, de volgende dag ontvangen!

elise1987 09-11-2012

De bestelling was makkelijk gemaakt op de overzichtelijke website. Toen het pakketje aankwam was ik in eerste instantie heel blij: alles was netjes verpakt. Tot ik de cameratas (van Crumpler) openmaakte: er zat een enorme vlek rond het handvat van de binnentas. Ik heb snel een email gestuurd aan CameraNU. De volgende dag had ik al een antwoord terug, dat ik de tas kon retourneren naar aan antwoordnummer zodat het mij geen geld zou kosten. 3 dagen later had ik de nieuwe tas alweer in huis, vol met ontzettend veel binnenkantstukjes (de handigste ontbrak jammer genoeg, maar zonder is het ook wel te redden). Máár: de raincoat zat er niet bij. Weer gemaild, antwoord: o, we vinden hem hier inderdaad nog en maandag sturen we hem op. Conclusie: anderhalve week na aankoop had ik eindelijk een volledige tas. CameraNu stuurt alles wel heel braaf na, maar het zou fijner zijn als het in één keer goed was gegaan.

femsas 09-11-2012

Gekocht,sigma objectieven resp. 17-70 en 70-300 alsmede een flitser van Sigma, ben er zeer tevreden over,voldoen helemaal aan mijn verwachtingen.
Zeer snelle levering,nette verpakking,duidelijke webshop.
Zal zeer zeker in de (naaste toekomst) nog iets bestellen

mesloo 08-11-2012

Duidelijke productomschrijving, goede navigatie, regelmatige prijsaanpassing. Scherpe prijs/kwaliteitverhouding. Zeer snelle levering. Geen gedoe, gewoon goed. Denk dat er weinig (web)shops aan Cameranu.nl kunnen tippen!

Jo Leufkens 08-11-2012

Goede, overzichtelijke website. Snelle keuze gemaakt. Vlotte, probleemloze levering. Ik ben nu aan het experimenteren met mijn nieuwe aanwinst. Verloopt moeiteloos.
Super!

bertbav 08-11-2012

Prima product en correcte afhandeling aan de balie. Pakket wordt uitgepakt en gecontroleerd. Vakkundige medewerkers!

ClikQ 08-11-2012

Ik heb al eerder bestelt bij CameraNU.nl en voor de tweede keer aangenaam verrast door prijs, kwaliteit, snelheid levering en correcte afwikkeling bij vragen.
TOP

a.evers 07-11-2012

De site is duidelijk. 's Avonds besteld en de volgende dag geleverd. Echt supersnel en netjes verpakt.

cdboogert 06-11-2012

Snelle en correcte levering, heb niet via webshop gezocht maar bij concurenten waren ze duurder of kwamen er artikelen bij die ik helemaal niet wilde zodat mijn keuze van deze bestellingvia kieskeurig bij hen terecht kwam

gijsd 06-11-2012

fraai produkt, zeer snel geleverd in degelijke verpakking. wil je zeker zijn van een kwaliteitslevering bestel dan hier.

Hentiel 06-11-2012

Snelle levering. Keurig verpakt. Duidelijke informatie over het verloop van de bestelling. CameraNu, bedankt

C.Droogh 06-11-2012

Zoals altijd weer een goede en stipte levering van de door mij bestelde produkten. De ene dag besteld en de volgende dag bezorgd.

JAH333 06-11-2012

Goede overzichtelijke site, veel te koop. Je kunt tot laat je bestelling doorgeven (22:00)en dat is heel erg fijn!

Roon86 05-11-2012

alles netjes geregeld.ben zeer tevreden.
snelle levering goede prijs verhouding.
om 21:00 besteld volgendedag om 15:00 binnen.

klankkast 05-11-2012

Probleemloze bezorging, met opdracht status via email
, en tracking code. De verpakking was naar behoren.

groen fredje 05-11-2012

product met spoed nodig, product was op voorraad en gelukkig binnen 24 uur geleverd.
Helemaal top
5 jaar geleden ook al een paar lenzen besteld, gewoon a-kwaliteit goederen

jan1949a 05-11-2012

Eeen paar dagen gezocht naar de camera. CameraNu de voordeligste incl. de voorwaarden. Geen
verzendkosten. 's avonds om zes uur besteld,
de volgende in huis. De camera is naar wens en
maakt de verwachting waar.

HendrikWillem1950 04-11-2012

Uitgebreid assortiment , snelle levering, geen computer aan de lijn, een prettig en veilig gevoel! Ben al jaren klant.

Erik_73 03-11-2012

In de winkel goed advies ontvangen, zeer zeker níét het idee gekregen dat men "wilde of moest verkopen", men was niet pushering of aan-/opdringerig. De tijd werd genomen voor een goed advies.

Over de uiteindelijk aangeschafte camera (Nikon D3100 + 18-55 VR kit) ben ik (totnogtoe) ook zeer tevreden.

groene90 03-11-2012

ben zeer tevereden over de snelheid van leveren en de behandeling in de winkel maar ook op de wepwinkel produckten zijn ook gewooon echt goed en super snel geleverd

Anoniem 02-11-2012

CamerNU.nl is een ruim gesorteerde, mooi ogende webwinkel met lage prijzen en veel artikelen op voorraad. Produkten die ik er bestel worden vrijwel zonder uitzondering de volgende dag bezorgd en ze worden goed ingepakt. Een aanrader!

mentra 02-11-2012

Tijdens het rondsnuffelen op internet stuitte ik op de site van camera.nu en die zag er duidelijk uit. Prijsgunstig; artikelen te vergelijken en snel te leveren. Ik heb het artikel nog niet uitgepakt omdat het een verjaardagscadeau is. Hoe het precies met eventuele teruggave zit, weet ik niet zo één twee drie.
Omdat alles tot nu toe naar tevredenheid is, wil ik er ook op vertrouwen dat dat zo blijft.
Ga zo door!

Sjohn 02-11-2012

voor 22.30 uur besteld en echt ook de volgende dag in huis. super snelle service. Trouwens wat mij ook bevalt (wie niet) is dat ze geen verzendkosten berekenden. Scanner op zich is erg goed, kwaliteit is ok. MAAR voor deze prijs echt een aanrader.

Carla Hendriks 02-11-2012

Zeer correcte afhandeling van onze bestellingen vanaf begin 2 jaar garantie.Vragen worden altijd snel goed en afdoende behandeld per mail of telefoon,geweldige service.In Urk is het een mooi bedrijf de moeite waard om er eens te gaan kijken.Men stuurt direct een website over het product of merk vergelijkingen op.
Als ik iets nodig heb ga ik altijd direct weer naar Cameranu in Urk.Carla

W.J.H. 01-11-2012

De bestelling wordt zeer snel afgehandeld en was de volgende dag al in de ochtend bezorgd. Het contact met de after sales was zeer aangenaam en heeft mij verder geholpen.

zwabertje 01-11-2012

Heb al verschillende artikelen bij Cameranu besteld (vanaf 2007) en tot op heden geen enkel probleem opgeleverd.
Gewoon een super service en een super zaak.
Een zaak waar de klant nog koning is en vriendelijkheid hoog in het vaandel staat.

Slumpie 01-11-2012

Een aantal maanden eigenlijk "per ongeluk" bij CameraNu terecht gekomen. Na deze ervaring heb ik er meerdere producten besteld en een reparatie laten uitvoeren. Tijdens de reparatie werd ik erg goed op de hoogte gehouden van de status en ook na een prijsopgave van de reparateur werd ik keurig voorgelicht over prijsverhouding. Nu is CameraNu mijn "huisleverancier" geworden en weet ik dat ik de bestelde producten snel geleverd krijg. Na de laatste aankoop heb ik telefonisch advies ingewonnen en werd snel en kwalitatief goed geholpen. Kortom: prima service en kwalitatief goed personeel.

dennisvb77 01-11-2012

Prima service, direct naar vriend in Duitsland geleverd binnen 1 dag omdat het spoed had.
Klantenservice is goed te bereiken en vriendelijk.

FotoKomiso 01-11-2012

CameraNu is mijn 'hofleverancier' en dat is niet voor niets.
Mooie winkel (zowel in Urk als On-line), personeel met kennis van zaken die goed advies willen/kunnen geven.
Levering is doorgaans snel (zolang Post NL mee werkt), en bij problemen laten ze je niet in de kou staan.

benlicher 01-11-2012

Ik heb al vaker spullen gekocht bij CameraNU en was ook al eens in de winkel. Prima service, bediening, levering etc.!

63Anne 31-10-2012

Snelle levering van bhet juiste product! Helaas is de winkel niet handig bereikbaar met openbaar vervoer, maafr via internet gaat het prima!