Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

gugten 19-06-2013

Goede service!!! Ik had iets verkeerd gedaan bij mijn bestelling. Via mail contact gehad daarover. Snel reactie terug met een geweldige oplossing! Op een woensdagavond besteld en vrijdag was mijn bestelling al binnen!

alleen al vanwege de service!

Frank928 19-06-2013

Een paar keer klikken met je muis en klaar..

's avonds besteld, volgende morgen bezorgd

Voor de veeleisende hobby fotograaf meer dan genoeg keuze

Prima assortiment, prima site, prijs is goed, service prima.

mrijken 19-06-2013

Goedkoop en ruime keuze

karel54 19-06-2013

is goed en snel

goed en professional en weten waar ze het overhebben Top en klant vriendelijk.

je kijkt je ogen uit!!!! er is genoeg. /iets meer Nikon..geintje. nee ik ben te Vreden. klassen

is gewoon goed ik loop al reclame te maken 10+

RogierA 19-06-2013

Snelle afhandeling en traject uitstekend via link te volgen

Volop keus

Want betrouwbaar, snel en groot assortiment voor concurrerende prijzen

Duidelijke info, zou alleen graag ook via de site alternatieven voor het bestelde product willen krijgen. Volop keus betrouwbaar, snel en groot assortiment voor concurrerende prijzen Snelle afhandeling en traject uitstekend via link te volgen

Il Fiammingo 19-06-2013

De bestelprocedure is zeer helder en eenvoudig. De site geeft ruim voldoende informatie. Telefonisch is Cameranu zeer snel te bereiken en het personeel geeft snel en adequaat antwoord op eventuele vragen.

Ik heb nog geen gebrui hoeven maken van eventuele service omdat al mijn bestellingen in het verleden snel, correct en zonder problemen geleverd zijn.

Tot nu toe kon ik alle foto- en videocamera's die ik zocht bij Cameranu direct bestellen en werden ze binnen 24 uur geleverd.

Goede webshopwinkel met uitgebreid assortiment, vakbekwaam en vriendelijk personeel wat ook nog eens de tijd voor je neemt bij vragen en snelle en correcte leveringen binnen 24 uur

Ik koop bij Cameranu al vele jaren mijn foto- en videocamera's en heb nog nooit geen problemen gehad.

Barbara de Waele 19-06-2013

site navigeert makkelijk en een goede zoeker

snel antwoord op vragen via mail, weten waar ze het over hebben. snelle levering

Tja groooot assorti

goede service, snelle levering, uitgebreid aanbod, dus zeker aan te bevelen

Jasper1972 19-06-2013

Erg snelle levering.

Mv.S 19-06-2013

'sMiddags via internet besteld en de volgende ochtend werd 't al thuis bezorgd!

Bijna alles wat ik zoek op foto-gebied is aanwezig op de site. Ruime keuze en goede beschrijvingen

Het is altijd leuk om via Facebook of CameraNu.nl je vrienden te informeren... op deze mogelijkheid.

Snelle levering en bijna alles op Foto-gebied aanwezig op de site van CameraNu.nl. Voor de volgende bestelling ga ik weer naar CameraNu!!!

FK Fotografie 19-06-2013

makkelijk parkeren, ruime keuze, rustig kijken en mogen proberen.

Werd geholpen en mocht alles proberen. Maar tijdens helpen werd verkoper aangesproken door een bedrijfsleider over een sleuteltje in een vitrinekast. De verkoper werd afgeleid tijdens de verkoop en assistentie die hij verleende. We spraken over twee verschillende lenzen waaruit ik ging kiezen en over de voor- en nadelen

Dus verkoper was aan werk en verkopen maar werd daarbij gestoord door bedrijfsleider.

ruime keuze uit goede producten.

Chris Wezenbeek 19-06-2013

Goede zoek functie. Helder overzicht.

Mijn product bleek een fout in de lens te hebben. zonder problemen retour gezonden en via een prima mail communicatie op de hoogte gehouden van de acties. Binnen een redelijke termijn een nieuw apparaat ontvangen.

Naast het product wat ik wilde aanschaffen ook ruim voldoende alternatieven om te "sparren" zodat mijn keuze niet achteraf een verkeerde zou zijn.

Cameranu is mijn eerste keuze. prijsbewust als ik ben zijn ze ook vaak de goedkoopste.

Ik koop al vanaf 2005 bijna al mijn foto spullen en aanverwante artikelen bij cameranu.nl zelden bij een ander. Goede service en wat vooral belangrijk is vragen kun je direct stellen je hoeft geen uren te spenderen aan het zoeken van een communicatie methode. Anderen schermen dat vaak helemaal af. Prima van jullie vraag stellen en binnen een halve dag per mail antwoord. Zelfs met een telefoon nummer er bij om persoonlijk geholpen te worden. PRIMA

johannus5689 19-06-2013

De pproducten makkelijk en snel gevonden

om 22:25 de producten besteld en de volgende dag netjes in huis

assortiment is best groot, alleen de prijs niet altijd concurerend

Goede en snelle levering

Zeer tevreden over de snelle levering en manier van in pakken van de producten

Hanjol63 19-06-2013

Ook in de "fysieke" winkel kun je terecht om je keus te vereenvoudigen.

Ik, als redelijk onervaren fotograaf, heb middels gerichte vragen en goede voorlichting een goede keus kunnen maken.

Veel mogelijkheden in allerlei prijsklassen. zowel de "gevorderde als de beginnende fotograaf heeft voldoende keus.

De werknemers van CameraNu helpen je verder zonder je wat "aan te willen smeren". Ze luisteren goed naar je wensen en mogelijkheden.

Jaap1994 19-06-2013

's-avonds via de site besteld en de volgende dag in huis !

Prima

Een ruime keuze uit artikelen

Positief, de site is heel duidelijk en het product werd snel geleverd.

Marlous Smit 19-06-2013

Camera was bijna nergens leverbaar vanwege grote belangstelling, maar via CameraNU had ik hem toch heel snel in huis. Prima, vlotte service!

Trapleuning 18-06-2013

's avonds om 22:15 besteld op de website, en de volgende ochtend kwamen ze het al thuis bezorgen.
Zo snel kan ik het in de winkel niet krijgen!

Alles zat in de doos, netjes helemaal goed.
Precies zoals ik graag winkel .. geen gedoe, en snel geregeld.

betrouwbare winkel en goedkoop, en ook gemakkelijk om bijbehorende spullen te kopen.

Dutchy 2013 18-06-2013

Makkelijk om te bestellen en inlichtingen te verkrijgen over het product(compact camera)

Kreeg meteen een bevestiging van de bestelling per email.
Verder werd ik prima op de hoogte gehouden wat het verloop van de bestelling en verzending betrof (per email)plus wanneer de bestelling afgeleverd zou worden

Zou de winkel van harte aanbevelen omdat alles naar wens was.

Zie bovenstaande beoordelingen

mariekevang 18-06-2013

Makkelijk te bestellen.

Ik zou hier zeker nogmaals kopen.

Enorm snel geleverd, goedkoopste en makkelijke site!

Suuz13 18-06-2013

De site is overzichtelijk, en je kunt goed zien of het product voorradig is!

Ik had de bestelling na 1 dag al in huis, supersnel!

Ik wilde een digitale camera voor mijn dochter, en ze wilde heel graag een 'blauwe'.... Hierin was een ruime keuze en de prijs was vergeleken met andere sites ook goedkoper! Dus onze keuze was snel gemaakt!

Wij hebben al eerder een camera voor onszelf gekocht en toen vonden we de service ook top! Nu een camera voor onze dochter en het verloopt gewoon heel soepel, site is duidelijk, voorraad is up to date, snelle levering en scherpe prijs. Deze redenen zijn zeker een aanbeveling waard aan andere!

Ik geef cameranu.nl een hoog cijfer, omdat mijn ervaring tot zover heel gunstig is, niets op aan te merken!

CornelisJ 18-06-2013

Website werkt snel en goed

Vragen worden snel en duidelijk beantwoord

Zeer ruim

Betrouwbaar en snel en goed

Goede zaak die al lang bestaat en kwaliteit levert

Kryten 18-06-2013

Duidelijke rubrieken en producten zijn eenvoudig te vinden.

Goede communicatie en informatie over de verzending

Goede keuze mogelijkheden en actuele voorraad informatie

Goede prijs en snelle verzending

Handige webwinkel met snelle verzending

Henk Roos 18-06-2013

Mijn product had een fabricagefoutje. Ik kon deze snel en kostenloos omruilen.

Prima prijs/kwaliteit verhouding. Makkelijk te plaatsen en snel op te bergen. Doordat hij inklapbaar is neemt hij weinig ruimte in.

Berta38 18-06-2013

Belde, omdat ik en bepaald product niet kon vinden op de site. De verkoper keek met me mee en nam de tijd om me te adviseren.

Dacht dat het merm polarisatiefilter niet op de site stond, maar het stond er toch. Veel keus.

Martin058 18-06-2013

fotoan 18-06-2013

thuis vanuit je luie stoel

in een woord geweldig! Bestellen, betalen en binnen 2 dagen bezorgd. Uitstekend verpakt en geadresseerd. complimenten

qua camera, lenzen etc. ruime keuze

omdat alles zo goed verloopt

ik vind het echt prima. kreeg de site door van mijn zoon die ook regelmatig besteld.

Toon o 17-06-2013

snowfreak 17-06-2013

Gemakkelijk en voor een goede prijs mijn camera besteld. Zoals beloofd de volgende dag bezorgd en ik ben er tot nu toe erg blij mee.

decnet 17-06-2013

I've ordered the same camera I already had. Because it was cheaper to buy it on cameranu than what I got selling mine on eBay used. And it also included an extra. Ordered on Saturday, arrived on Monday. In a different country (just Germany, but still...). I'm absolutely amazed. Will recommend cameranu.nl to all my friends!!!

tedjac 17-06-2013

duidelijke en overzichtelijke website; "what you see is what you get".

vlotte orderstatus, snelle levering met track en trace

veel artikelen in voorraad

een betrouwbare partner voor de consument.

Julie Sweelssen 17-06-2013

Goede beschrijving van artikelen en jullie site is goed vindbaar.

Duidelijke beschrijving van hoe te handelen bij aankoop van producten.

Ruime sortering in door mij gezochte producten.

Hele traject van aankoop zelfs door een computer-leek als ik, goed te volgen en uit te voeren.

Ben van a tot z prima door jullie geholpen en heb jullie adres inmiddels bij mijn favorieten opgeslagen.

Zeewolde1 17-06-2013

Hele proces was appeltje - eitje voor me.

Ben naar de winkel gegaan, omdat ik persoonlijk contact wilde. Werd uitstekend, vakkundig geholpen. ik maakte een kritische opmerking, die ter plekke werd gecorrigeerd. Sterk!!

Ik zou niet weten wat ze niet hebben.

Gewoon goed.

Camera Nu is voor mij een ideale winkel. Ik koop er mijn fotospullen (Canon) en mijn verrekijker (Zeiss) Het gevoel een fysieke winkel achter de digitale webwinkel te hebben en af en toe gebruik te kunnen maken van persoonlijke deskundigheid is voor mij doorslaggevend.

charro 17-06-2013

Prettige site, zoekt makkelijk alles op.

Makkelijk bestellen, snelle en goede levering.

Ik heb de gorillapod besteld en de volgende dag was hij al in huis. TOP!

Yvon de Bruijn 16-06-2013

alles zeer overzichtelijk en goed gedocumenteerd. Voldoende productinfo, goede zoekopties, heldere weergave van producten per categorie. Prettige website, makkelijk doorbladeren

snelle levering, duidelijke weergave van prijs en levertijd, keurige verzending en verpakking van het bestelde item.

uiterst volledig

ik zou deze webwinkel zeker aanbevelen omdat er een ruime keuze is, alles is goed te vinden, prijzen staan duidelijk weergegeven, prima prijs / kwaliteitsverhouding, snelle levering, duidelijke factuur en diverse opties tot betalen en thuiswinkel waarborg

Françoise D. 16-06-2013

via de zoekoptie heb ik gemakkelijk alles gevonden wat ik zocht.

de service vond ik werkelijk een 10 meer dan waard. 's namiddags besteld en 's anderendaags geleverd. Wat kan een mens meer wensen.

het assortiment vond ik zeker voldoende. Heb alles gevonden wat ik zocht en de volgende bestelling gebeurt zeker weer bij CameraNu.

als iets goed is dan zeg ik het zeker door!!!

Zocht de lensbaby en na wat zoekwerk vond ik toch dat jullie een zeer ruim assortiment hadden waardoor ik echt dat kon kiezen wat ik nodig had. Nu terug wat sparen en dan bestel ik nog enkele gadgets. De lenzen zijn namelijk prima, ook de kwaliteit van de foto's zijn uitstekend, en het beantwoordt zeker aan hetgeen ik altijd al gezocht heb; zo'n beetje feeërieke foto's, dat net ietsje meer! De levering had ik slechts na toch minstens twee dagen verwacht, het moest toch van Nederland komen maar neen, 's anderendaags stond de leverancier hier met mijn pakje; dit maakt het natuurlijk nog eens superleuk. Een dikke pluim voor jullie werknemers!!! Is zeker verdiend! groetjes, -

Aron73 16-06-2013

Ik koop al jaren mijn spullen bij Cameranu, altijd tevreden met de kwaliteit en de service. Producten worden snel en correct geleverd, en ik weet uit eerdere ervaring dat de afhandeling van garantie ook perfect in orde is.

Rjong 15-06-2013

Overzichtelijk!

Zelf veel informatie kunnen winnen over het aangeschafte product op het net, maar toch in de winkel nog wat extra adviezen gekregen!

rob07041960 15-06-2013

selle handeling

snel geleverd en keurig verpakt met extra snoepjes bravo

Wipe74 15-06-2013

Webshop erg duidelijk, zoek-functie erg accuraat. Duidelijke kosten overzicht. Prima!

Helaas was mijn gekozen product niet op voorraad.

Ik kreeg een e-mailbericht van een medewerker dat CameraNU.nl het product speciaal moest bestellen en de levering langer kon duren. Echter was mijn gewenste product snel binnen. Helemaal top!

Ruime keus en zeer scherp geprijsd.

Inmiddels drie producten besteld bij CameraNU.nl zonder enig probleem. Ik blijf klant!

Mijn algemene indruk van CamerNU.nl is erg goed. Geen enkele probleem gehad met leveringen. Altijd netjes en behoorlijk verpakt.

P.C. van Mourik 14-06-2013

mlyczba 14-06-2013

Alle aspecten een 10, dus gemiddeld ook een 10! Ik zou nie weten wat ze nog konden verbeteren!

Site is overzichtelijk en je kan makkelijk navigeren

Je kan zowel telefonisch als per e-mail vragen stelen die dan ook snel en vakkundig worden beantwoord.

Ik ken geen andere fotoshop dat een uitgebreidere assortiment heeft!

Zal het ieder aanbevelen!

Toen ik een supersnelle waterdichte en stootvaste camera nodig had, die ook nog full-HD kon filmen en waarmee ik ook slowmotion films mee kon maken, en ook nog eens voor een zeer betaalbare prijs, maar toch van een vertrouwd merk, toen kwam ik al snel op de Olympus TG-2 uit. Een webshop vinden waar ik deze kon scoren was niet zo moeilijk. maar liefst 31 stuks. Het liefst had ik wel een webshop dat gespecialiseerd is in camera's omdat ik er ook terecht wil kunnen voor advies en accesoires en dergelijke. Maar de prijs was voor mij het belangrijkste! 16 winkels konden hem leveren voor de laagste prijs van 349 euro. 14 daarvan waren zelfs bereid om hem kostenloos te bezorgen! Echter, 10 hiervan beloofden dat ze dit binnen 24 uur konden doen. Ik wilde een betrouwbare shop, dus ik zocht op Kieskeurig een webwinkel uit met minimaal 4 sterren, en toen viel weer de helft af. Ik vond het vrij moeilijk om uit de laatste 5 webshops te kiezen. Ik heb ze allemaal bezocht, beoordeeld op gemak, camera-accesoires en dergelijke. Waarom ik toch voor cameranu.nl koos? Deze site viel me positief op door het assortiment, overzichtelijkheid, en de diverse keuzes van leveren. En de bestelling? Ze hebben hun belofte waargemaakt en de camera binnen 1 dag geleverd! Uitstekend verpakt, dit is natuurlijk ook belangrijk. Camera bevalt overigens prima! Bedankt! Ik heb er zelfs een Blog over gemaakt op visualhiker com!

janine60 14-06-2013

Jolanda03 14-06-2013

Lekker vanuit mijn luie stoel kunnen bestellen. Alles werkt eenvoudig, bestelling is dan zo de deur uit, zonder dat ik de deur uit hoef.

Zelfde dag verzonden en volgende dag al in huis.

Van de fotocamera alle beschikbare kleuren op voorraad. En goed omschreven.

Vero-peter 14-06-2013

Precies wat ik zocht, en keurig de volgende dag al bezorgd.

martmarbus 14-06-2013

duidelijke website, overzichtelijk en de zoekfunctie werkt prima.

Zeer goede service
Klantvriendelijk
Voor 21.30 besteld de volgende dag in huis. (mits voorradig

De winkel is heel gemakkelijk te vinden. Het personeel is zeer vriendelijk en zeer behulpzaam. Bij het binnengaan in de winkel staat niet direct een bediende in je nek te hijgen. Maar observeert de klant op afstand en op verzoek zal deze bij de klant komen. De klant wordt persoonlijk geholpen en dat blijft zo totdat de klant tevreden is. O ja, en de koffie is ook erg goed.

E. Fraase Storm 14-06-2013

duidelijke website, overzichtelijk en de zoekfunctie werkt prima.

Bij vragen kun je heel simpel een medewerkers aan de lijn krijgen. Tot nu toe heb ik nooit een probleem gehad met reparaties, omruilen of advies over producten. De medewerkers zijn vriendelijk, hulpvaardig en deskundig.

Het uitgebreide assortiment bevat alles wat ik me als model fotograaf kan wensen.

Absoluut, en dat doe ik dus ook!

MLLGD 14-06-2013

Website is helder en duidelijk. Informatie is eenvoudig te vinden en bestellingen + retouren zijn gemakkelijk te plaatsen.

Snelle & correcte levering, Snelle & correcte retourafhandeling. Wel matige reactie op e-mail / retourformulier.

Embrace 14-06-2013

Bestelgemak is uitstekend, het bestellen zelf duurde nog geen tien minuten

De levering was erg snel, ik had het de volgende dag al in huis. Het was goed verpakt de verzendkosten vielen me mee.

Ik kocht een lcdvf viewfinder en dit is één van de weinige webshops waar die te krijgen zijn.

Prima winkel, snelle levering, zou ik iedereen aanraden.

Over het algeheel ben ik zeer tevreden met mijn bestelling en de manier waarop die is verlopen!

M. Bes 14-06-2013

Producten waren snel gevonden via website, en simpel te bestellen.

VOor bestelling nog even telefonisch contact gehad, en perfect advies gekregen.
Ook levering zeer snel, en mogelijkheid tot retouneren mocht het niet goed zijn, is geweldig.

Bijna alles wat ik zoek, hebben ze hier wel.

Beste foto apparatuur webwinkel die ik tot nu toe heb gebruikt.

Irene S. 14-06-2013

Website is gebruikersvriendelijk en overzichtelijk. De informatie is helder

In geval van vragen is de hulp prima in orde.
Snelle en keurige levering.

Ruim assortiment. Volop keuze om te vergelijken.

Ik ben gewoon erg tevreden.

Heb verschillende producten gekocht en vindt het zeer prettig dat je online kunt vergelijken en beslissen. Je hoeft de deur niet uit om je slag te slaan. Dat scheelt enorm veel tijd. De snelle levering, aanwezige informatie en goede service heb ik als zeer positief ervaren.

Erwin 3920 14-06-2013

Snelle levering en product moet ik nog eens uitgebreid testen