Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Sylvia3 19-10-2012

Website: overzichtelijk, duidelijke info over de kenmerken van het product en goed vindbaar via Google.
Bestelling en levering: om 22:00 besteld, volgende dag in huis. Scherpe prijs, nergens goedkoper.

gnk 19-10-2012

Cameranu heeft een overzichtelijke website, scherpe prijzen en zijn ook op andere manieren goed bereikbaar

Anoniem 18-10-2012

Vlotte en correcte verzending. Accu kon gelijk gebruikt worden. Zeer tevreden over de capaciteit energ lage zelfontlading, waardoor ook na langere tijd de volledige capaciteit kan worden benut.

stratenmakersbedrijfkuperus 18-10-2012

Ben bij camera nu op urk geweest en wist niet zo goed welke camera ik moest nemen ben daar langer als een uur geweest en heb hele goede uitleg gehad over de producten zodat ik een goede keus kon maken en ben echt super blij met mijn aankoop!!

chantalmarieke 18-10-2012

Een hele snelle service. 's Avonds besteld en de volgende ochtend al in huis. Heel scherp geprijst. Goed product.
Leuke actie met tasje en SD kaart erbij. Kortom zeer tevreden.

Caro78 18-10-2012

Na een periode van research uiteindelijk gekozen voor de Canon Powershot. Ik had de bestelling geplaatst op dinsdagavond rond 21:45 uur en de volgende ochtend rond 09:30 uur had ik hem al binnen. Hier was ik erg van onder de indruk! Alles was compleet en zag er netjes uit.
Dus erg tevreden over de service tot zo ver.
Vriendelijke groet,

Wilbert van Deursen 18-10-2012

Specifieke producten snel en zeker (via afbeeldingen e.d.) gevonden en besteld. Snel geleverd, geen problemen, correcte artikelen, goed en goedkoop. Ik heb verder geen ervaring met after sales want dat is ook niet nodig geweest.

mvnimwegen 18-10-2012

's-avonds laat op internet deze lens besteld, de volgende ochtend om 9 uur al geleverd! Na bestelling direct de bevestigingsmail binnen, uur later bericht van verzending. Perfect verpakt,helemaal goed.

Henk VAS 18-10-2012

In de winkel uitleg gevraagd. Men nam ruim de tijd voor je. Daarna enige bedenktijd genomen en via de website e.e.a. aangekocht. De rest gaat automatisch. Keurig en snel.

C.v.d.Vliet 17-10-2012

In het zuiden(Zeeland)geen cameratas kunnen vinden naar mijn zin, maar in het noordelijk gelegen Urk (wat een leuk dorp)vond ik precies wat ik zocht.
CameraNu een fotozaak met een uitgekiend assortiment met een geweldige zoekfunctie een uitstekende voorlichting en zeer snelle levering.
De fotozaak maakt hun slogan volkomen waar,zodra ons produkt dat op de webshop zeer goed te vinden, was besteld en betaald(wat zeer eenvoudig kan)is deze na een snelle aflevering de volgende dag al bij mij bezorgd.
Het produkt was zeer goed en netjes verpakt.
Ik kan alleen maar zeggen "Dit is klasse"

Ruud Saan 17-10-2012

Duidelijke website en zeer deskundig en klantvriendelijk personeel bij afhalen bestelling.Goede adviezen en antwoorden ontvangen op gestelde vragen.

Natasja_KF 17-10-2012

Zoals beloofd werd de camera de volgende dag zeer correct bezorgd. De prijs bij CameraNU.nl is erg voordelig. Er miste een tegoedbon voor een wokshop, maar deze werd na een mailtje van mij direct opgestuurd. Complimenten voor de service.

Janvent 17-10-2012

Product was bekend. Ik was verbaasd dat ik het product binnen 20 uur kreeg aangeboden.
's Avonds besteld, de dag erna rond 16:00 uur bezorgd.
Kortom, er wordt nagekomen wat beloofd wordt.
Daarnaast was de prijs zeer scherp en de bezorging gratis.
Helemaal goed dus!

Mariska Wijmans 17-10-2012

In de winkel geweldig geholpen. Goede uitleg enthousiast.
Het product was nieuw dus ook het personeel was benieuwd wat er nou uit de doos zou komen. Leuk!

bennez 16-10-2012

Prima overzichtelijk, goede zoek functie en producten prima en op tijd geleverd. Communicatie over de levering is ook handig en goed. Meer dan tevreden.

vernimmen 16-10-2012

zeer uitgebreide website met goede omschrijvingen
goed te bereiken maar niet centraal in het land.
goede begeleiding bij de aanschaf

schuumar 15-10-2012

oude printer defect dus vlug een nieuwe canon besteld,(oude was ook een canon.)Ik denk een A 4 printer van het zelfde merk past wel weer in de kast, maar helaas tijdens het aansluiten bleek de printer net 1,5 cm te breed. Ik denk wat nu. naar cameranu gebeld en mijn probleem uitgelegd en de vrouw aan de lijn zei vriendelijk stuur maar terug in originele verpakking dan komt het wel goed.
zelfde dag weer een andere printer besteld , ook deze was keurig een dag later binnen, eerste printer weer terug gestuurd en 2 dagen later al een bevestiging gehad dat hetgeld werd terug gestort.
dan ze ik service met een grote S, dit doen de meeste winkels niet eens laat staan een webshop. complimenten mijn volgende aankoop ga ik hier zeker weer doen

smitti7 15-10-2012

Great deal! Ordered in the evening - delivered at 1:00 pm. next day...
Printer was easy to install. No USB cable needed as it works perfectly with W-LAN...Really to recommend!

stralendhuis 15-10-2012

product wat ik zocht was makkelijk op de site te vinden. Ook het bestellen ging makkelijk. Ook werd de flitser snel geleverd.

Carla59 15-10-2012

Zeer snelle levering. Het product was uitstekend verpakt.
Ik had twee keer eerder een foto op canvas besteld.
De kleuren zijn prachtig en het voldoet geheel aan de verwachtingen.
Met name de prijs / kwaliteit verhouding bij een aanbieding van CameraNu is zeer goed.

sebasjew 15-10-2012

Al meerdere keren besteld bij deze winkel / webshop. De producten die ik besteld heb voor mijn DSLR waren snel en goed te vinden met een zoekfilter.
Door middel van de webshop en iDEAL betaling had ik een snelle levering de werkdag erna was alles al in huis.

Met email updates houden ze je op de hoogte hoever de bestellen is. Contact per email is goed.

Aanrader om hier je camera spullen te bestellen.

elrutten 14-10-2012

Camera kwam een dag na bestelling, maar deed het niet. Na terugsturen kreeg ik meteen bericht dat hij nagekeken werd en de volgende dag had ik een nieuwe in mijn bezit. Razendsnel dus en goed, snel contact per telefoon en email

theoa 14-10-2012

Ik heb nu voor de derde keer iets gekocht bij deze web-shop. Altijd was de levering binnen twee dagen.
Een keer heb ik een probleem gehad met het product (Canon Camera). Dit was een probleem voor Canon maar CameraNu heeft me daarbij heel goed ondersteund.

sebasjew 14-10-2012

Al meerdere keren besteld bij deze winkel / webshop, snelle levering de werkdag erna al in huis.
Zijn bij de goederen die ik gekocht heb ook goedkoper dan de concurrenten geweest. Aanrader om hier je Camera spullen te bestellen.

Els1955 14-10-2012

ik heb reeds eerder een camera bij hen besteld en ook daarover was ik zeer tevreden qua website, bestelling en levering. Bereikbaarheid en after sales zijn bij mij niet van toepassing.

Els1955 14-10-2012

zandkasteel 14-10-2012

Overzichtelijke en makkelijk toegankelijke webside. Bijbestellen
eenvoudig.Bestelling goed te volgen en binnen 3 dagen in huis.

egvanranden 13-10-2012

Gemakkelijk te vinden en te bestellen.
Prompte levering.
Een voobeeld hoe een webwinkel kan functioneren.

Aalscholver01 13-10-2012

Geweldige verrekijker, 100% tevreden.
Goede uitleg tijdens telefonisch contact, snelle levering, goed verpakt, geen verzendkosten, scherpe prijs.
Dit was mijn eerste bestelling bij CameraNU.nl maar zeker niet de laatste.

verbiest.m 12-10-2012

's-avonds besteld en de volgende dag al in huis. Nog nooit meegemaakt. Complimenten voor deze supersnelle levering. Wat het produkt betreft: goed verpakt, alleen ontbrak de montage- en gebruikershandleiding.

photofreak 12-10-2012

Het is een winkel waar ik graag gaat shoppen.
Ze hebben als de producten op voorraad zijn een zeer snelle levering.Daar kunnen andere winkels wel wat van leren.
De product omschrijving kan bij sommige producten wel wat uitgebreider. Al met al ben ik zeer tevreden met de producten.

RichieRich 12-10-2012

Wat op de website staat, komen ze ook na. En dat bevalt mijn wel.
Dat maak ik bij andere web winkels wel anders mee.

Met vriendelijke groet.

Roel Schell 12-10-2012

Mede door de 'beste koop' waardering van de consumentenbond heb ik de camera Panasonic fs45 gekocht. De camera is zeer gebruiksvriendelijk en je kunt er goed mee filmen en fotos maken. De ander aankoop, een batterijlader 'GP powerbank' laadt lekker snel precies wat ik zocht. Vrijdagmiddag besteld, zaterdag ochtend al bezorgd door de post. Ze rekende geen verzendkosten, hele aankoop zeker 30Euro goedkoper dan in de winkel.

boys1946 12-10-2012

Eerste ervaring met CameraNU.nl. Erg goede prijsstelling t.o.v. andere webwinkels en zeker t.o.v. "vaste winkels" scheelt de prijs voor dit toestel plm. € 70,- en bovendien geen verzendkosten. Bestellen/betalen gaat eenvoudig en zonder problemen. CamereaNU.nl houdt zich aan de belofte van verzending/aflevering, grofweg vandaag besteld, morgen bezorgd.
Bestelling is te volgen via PostNL.
Ben erg tevreden met de verwerking van de bestelling.

Kieskeurik 11-10-2012

Advisering, klantgerichtheid, aftersales, info-verstrekking, alles tot nu toe altijd zeer positief verlopen! Prima (web)winkel

chihuahua dressroom 11-10-2012

voor de eerste keer besteld bij hun.
volgende dag al de spulletjes in huis.
materiaal van zeer goede kwaliteit.
ook is alles netjes ingepakt.
ook telefonisch goed te bereiken en ze zijn zeer vriendelijk.
ook via mail snel en goede antwoorden wwar je wat aan hebt.

irtep 11-10-2012

De flitser voldoet geheel aan mijn verwachtingen en de levering was snel en goed. Ik kon er voor kiezen om het pakketje op een bepaald punt af te halen, erg praktisch.

chrisart 11-10-2012

correcte levering , en afhandeling ,heb meerdere keren iets besteld (er was een klein probleem met de bestelling,de eerste keer dat ik iets bestelde maar is toen ook dadelijk rechtgezet) goede en vriendelijke service. prijs kwaliteit ok .

dhrWijnia 11-10-2012

De camera is erg prettig en eenvoudig in gebruik. Hij is niet al te groot en vrij licht, waardoor je de camera makkelijk mee kan nemen op een wandeltocht of een stedentrip. De kwaliteit van de foto's is goed en de 36x zoom is een fantastische functie. De camera wordt geleverd met batterij; een geheugenkaart moet je er eventueel apart bij kopen.

De service van CameraNU.nl is goed. Er ging bij mij iets mis tijdens de iDeal betaling (de chip op de pinpas bleek stuk). Daarna order geplaatst via credit card. Met CameraNU.nl mailcontact gehad over annulering van de andere order en dat was binnen enkele minuten geregeld!

Sylvia3 11-10-2012

Supersnelle en correcte levering: 's avonds rond 10 uur besteld, volgende dag bezorgd. Geen contact met bedrijf nodig geweest, want alles verliep vanzelf perfect.
Het product was elders niet verkrijgbaar en hier direct op voorraad voor een goede prijs.

Joost Timmerman 10-10-2012

Kort geleden een Lowepro Slingshot 102 AW Black gekocht via CameraNU.nl. Het was zeer eenvoudig te bestellen omdat er niet wordt verplicht tot het aanmaken van een account tijdens het plaatsen van de bestelling. De bestelling is 's avond rond 21.30 uur geplaatst, en het pakketje was de volgende dag vóór 10.00 uur al in ons bezit: werkelijk fantastische levering!
Ook ben ik zeer te spreken over de manier waarop in op de hoogte werd gehouden over de voortgang van de bestelling en de after-sales (zeer accuraat, snel & klantvriendelijk). Kortom: op basis van mijn huidige bevindingen zou ik hier absoluut weer bestellen!

hst39 10-10-2012

Deze camera bij Olympus webshop 232 Euro (met 20 % kortingvoucher). Bij Camera.nu 169 Euro. Om 2100 uur besteld, Volgende middag afgeleverd. Veel beter kan het niet worden. Vragen achteraf worden zeer vriendelijk behandeld.
Chapeau voor Camera.nu. Urker vis is goed, maar van cameras kunnen ze ook wat.

giralskdj753 10-10-2012

website werkt goed
snelle levering
juiste producten geleverd
producten in goede nieuwstaat
alles werkt
After Sales nog niet van toepassing

Lotusje 10-10-2012

Supersnelle levering: De volgende ochtend al in huis terwijl er de avond tevoren na 22:00 besteld was. Klasse! Keurig en zorgvuldig verpakt. Heldere website met veel info. Betaling en afhandeling van bestelling gaat vlot. Laagste prijs. Gratis een extra jaar garantie, dat is meer dan bij de appelwinkel zelf! Zeer tevreden.

Maria vv 10-10-2012

CameraNU.nl heeft een goede prijs en enorm goede service. Ik ben erg blij met mijn Intuos4. Er was op de site veel informatie over te vinden, het betalen gaat gemakkelijk en de levering is snel. Ook een reden om bij CameraNU.nl te kopen was de garantie van 2 jaar.

Mukkiemouse 10-10-2012

Deze winkel heeft een uitgebreid assortiment met de nieuwste produkten. Alles gegevens zijn overzichtelijk op de site te vinden en na het bestellen met een veilige betaling volgt een snelle levering.

Basp 10-10-2012

Prima winkel, scherp geprijsd, geen bezorgkosten en snel geleverd. Een duidelijke website en netjes meteen antwoord op een opmerking die ik plaatste in het bestelformulier. Heel tevreden dus!

Riko1963 09-10-2012

Zeer goede servies er was iets defect aangekomen
tijdens het verzenden.
Contact opgenomen en direct terug gestuurd en enkele dagen
later het nieuwe onderdeel ontvangen.

Annai 09-10-2012

Nikon Coolpix s30 is de ideale camera voor kinderen. Voor mijn zoons 8e verjaardag gekocht en nu ook een voor de 6e verjaardag van mijn dochter. Kwaliteit is prima, makkelijk te bedienen en kan tegen een stootje! Meerdere keren gevallen en doet het nog perfect. Alleen een klein beetje lakschade na een val van 1,5 meter op plavuizen. Ook heel handig dat je de camera even onder de kraan kunt afspoelen.
Website van CameraNU is heel uitgebreid, de zoekfunctie is helaas een beetje beperkt en niet alle specs zijn bij de producten aangegeven maar voor de rest prima site.
Super snelle levering.
Ook geen probleem om iets te ruilen (tasje dat te klein bleek) Jammer dat de retourzending voor eigen rekening is.

Andre Para 09-10-2012

Website super makkelijk, toch de hulp ingeroepen van medewerker om de adapterring op te zoeken. Geduldig en hulpvaardig. De lens en de adapterring ware nmet één dag in mijn bezit. Super onlinewinkel!