Deze score is berekend op basis van 2246 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

videofarmer5 18-01-2013

Een winkel waar je vlot geholpen word en waar je ook deskundig advies krijgt en als het druk is kun je onder het genot van een kop koffie rustig rond kijken want er is genoeg te zien wat voor je zelf van belang is .Voor mij is Cameranu een begrip en beveel het vaak aan ,aan andere mensen .

Liek76 18-01-2013

De website gaf genoeg informatie om de knoop door te hakken en via internet deze camera te kopen. Met name de garantie sprak mij erg aan. Na het plaatsen van mijn bestelling werd deze meteen in behandeling genomen en was de volgende dag al in huis. Daarnaast ontving ik nog veel informatie per mail over verzekeringen, levertijd, aflevertijd etc. Kortom, ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker vaker gaan bestellen via CameraNu.nl !

IlseW 18-01-2013

Ook mijn tweede lens werd de dag na de bestelling bezorgd, eveneens zeer zorgvuldig verpakt. Prima service.

IlseW 18-01-2013

Supersnelle service - inderdaad 'vandaag besteld, morgen in huis' - en zorgvuldige verpakking van de bestelde produkten.

remco48 18-01-2013

Snelle levering en supergoede aftersales (er was een klein probleem met de triggertrap - is razendsnel omgeruild !
Prettig telefonisch contact.

mkloosterman 18-01-2013

Website oogt ietwat druk, waardoor ik niet snel via de website zelf producten zou gaan zoeken en bestellen. CameraNu zou hiertoe de verschillende productgroepen wat meer kunnen groeperen dmv van een horizontaal georiënteerd uitklapmenu.

Ik ben op de site gekomen via Kieskeurig omdat CameraNu tegelijk een goede levertijd, voorwaarden en natuurlijk prijs aanbood. Tot nu toe verder geen contact per e-mail en of telefonisch benodigd gehad omdat de bestelling netjes verpakt en binnen beloofde tijd (24u) bezorgd was.

Klein aandachtspuntje qua bezorging zou nog zijn het aanbieden van de mogelijkheid van PakjeGemak van TNT. Hierbij hoeft niemand thuis te zijn en kun je je bestelling af laten leveren bij bijvoorbeeld een postkantoor. Tevens zou de gratis verzending al wel vanaf €25,- mogelijk moeten zijn.

Ik zou een volgende keer ook weer bij CameraNu bestellen!

Officiele reactie van CameraNU.nl 21-01-2013

Geachte heer/mevrouw Kloosterman, Hartelijk dank voor uw review. Website menu staat op de agenda om te worden aangepakt. De optie Pakjegemak wordt door ons reeds geboden. Met vriendelijk groet, CameraNU.nl

jvwsmeets 17-01-2013

Cameranu.nl is een super webwinkel, snel, overzichtelijk, up-to-date en natuurlijk altijd de goedkoopste.

dobrob 17-01-2013

Geweldige snelle service, werd zelfs direct teruggebeld op een vraag van mij. Super !!
Snelle levering, goed verpakt en duidelijke handleiding.
Kortom goed bedrijf dat waarmaakt wat het zegt.

1970Sleeper 17-01-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk, daar ik wel een paar kleine foutjes heb ontdekt geef ik het een 7. Echter, de aftersales verdient dan ook een 10 want na een mailtje van mijn kant werd dit ook meteen gewijzigd !
De bereikbaarheid is prima, zowel telefonisch als via mail. De bestelling en levering heb ik ook met een 7 beoordeeld maar dat zal niet direct bij CameraNU hebben gelegen maar bij de leveranciers. Ieder geval een site / bedrijf waar ik zeker nog een meerdere malen een bezoek aan zal brengen.

kleinekeep 17-01-2013

Prima geholpen, ook redelijk snel met reageren op vragen via de mail. Hebben veel in het assortiment tegen een goede prijs.
Kleine kanttekening is dat er veel productyen opstaan die niet in voorraad zijnn en waar ook onduidelijk is wanneer ze op voorraad komen.
Levering ging prima en erg snel!
Nadeel: bij retourzending moet het aangetekend (op eigen kosten)terug gezonden worden.
Wanneer je echter kiest voor een vervangend artikel hoef je niet de verzendkosten weer te betalen (dat is dan weer keurig).

Carola83 17-01-2013

Ben nooit zo scheutig met het uitdelen van een 10, maar in dit geval is een 10 het enige terechte cijfer! Had nog nooit eerder besteld bij CameraNU, dus is altijd even afwachten. Maar werkelijk alles bij mijn bestelling en levering is perfect verlopen. M'n Haagse petje af! Camera was ook zorgvuldig verpakt. Bezorging gebeurt niet bij buren en er moet voor ontvangst getekend worden. Wel zo prettig. Overigens was de prijs van mijn camera zeer gunstig t.o.v. andere (web)shops.

Ik durf met een gerust hart CameraNU aan te bevelen bij de Kieskeurig bezoekers EN mijn eigen familie/vriendenkring.

Aftersales kan ik niet over oordelen, (nog?) niet nodig gehad.

Aanvulling:
Beoordeling website: overzichtelijk, geeft voldoende informatie over het artikel en voorraadstatus.
Bereikbaarheid: telefonisch of via mail geen contact hoeven te zoeken, de site gaf mij voldoende info om te kunnen bestellen zonder vragen.
Bestelling en levering: Zoals beloofd al de volgende dag geleverd. Zorgvuldig verpakt in omdoos; tekenen voor ontvangst.
Aftersales kan ik niet beoordelen, nl. niet nodig gehad.

viterson 17-01-2013

Breed aanbod van producten die makkelijk te vinden zijn op de website. Cameranu behoort al lange tijd tot de goedkoopste aanbieders van fotoproducten. Snelle, correcte levering volgens "vandaag besteld, morgen in huis". Goed verpakt.
Bij deze service zijn after-sales niet noodzakelijk

MarcelU 16-01-2013

Geweldige winkel. Bij aankoop voor 22.30 u volgende dag in huis, hetgeen inderdaad zo is. Daarbij ook nog prijsgunstigst.
Perfect

jan hoera 16-01-2013

Geweldige service. Heel goed telefonisch bereikbaar op een normaal nummer. Levering de dag na de bestelling. Concurerende prijzen. Goede productinfo. Spijttopanten- en omruillevering gaat uitstekend hoewel dit wel op eigen kosten moet geschieden.

Johan dB 16-01-2013

Een week geleden een spiegelreflex camera gekocht en kan alleen maar zeggen dat zowel het bestellen als leveren heel erg gemakkelijk en snel ging. Omdat ik van een collega hoorde dat hij in de winkel in Urk was geweest en daar zeer goede informatie had gekregen over eenzelfde product, heb ik het artikel via de website besteld en kreeg het de volgende dag keurig en goed verpakt thuis geleverd. Een dikke pluim voor Cameranu.nl en ik zal er zeker opnieuw gaan bestellen indien ik iets zou willen kopen.

E. Zeiler 16-01-2013

'S avonds besteld, de volgende ochtend in huis.
Lens was goed verpakt. Telefonisch contact is ook erg goed.

westerbeke 16-01-2013

Steeds goede ervaring met deze winkel. Goede prijs/ kwaliteitverhouding. Deskundigheid personeel is goed.
Van harte aanbevolen.

lebox 16-01-2013

Duidelijke, overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site in combinatie met een ruime sortering.
Bij vragen krijgt men snel en een vakkundig antwoord.
Met zorg verpakt en op tijd geleverd

Top!!

joepy2 16-01-2013

Al eerder wat bij Cameranu gekocht en dat beviel prima.
Andere webwinkel was iets goedkoper maar door de gratis verzending en goede ervaring van de vorige keer toch maar voor Cameranu gegaan.
Ook nu komen ze hun belofte na, snelle levering en contact verloopt ook snel en makkelijk.
Aftersales heb ik nog niet hoeven te gebruiken.

scutula 15-01-2013

Wilde een verrekijker kopen maar door de veelheid ervan kon ik niet tot een beslissing komen. dus naar de winkel in Urk gereden.Daar werden we fantastisch geholpen en konden in alle rust vele kijkers uitproberen. Ook werd uitgelegd de voor en na delen van de diverse kijkers. We hadden onze oude kijker meegenomen zodat we goed konden vergelijken.We zijn zeer goed geslaagd en zijn erg tevreden over de zeer goede service.

Anjafoto 15-01-2013

Zeer tevreden over de service. In het verleden een keer iets gekocht wat ik moest terug sturen omdat het niet paste.
Goede service zowel per mail als telefonisch hier over, ook snel geld terug gestort op mijn rekening. Nu weer iets besteld, snelle en correcte levering.

Update:
Ook met het terug sturen van een bestelling, vervolgens nette afhandeling mbt verloop bevestiging van ontvangst en snel terug storten van het geld op mijn rekening.
Kan deze winkel aanbevelen.
Ook de website vind ik duidelijk en informatief.

jw.toonstra 15-01-2013

De bestelling komt altijd keurig verpakt en op het juiste tijdstip aan. Strakke timing. Alle lof voor deze site. Ga zo door.

mgvl01 15-01-2013

Al vaker wat gekocht bij CameraNU en ook nu was de levering stipt op tijd en onberispelijk verpakt. Prima zaak!

aafje3 15-01-2013

Hele snelle levering De ene dag besteld en de volgende dag al in huis en je kunt je pakket volgen
Verder is je bestelling goed verpakt
Er is heel veel keuze op de website Dus haast altijd raak wat je wil bestellen

ijfb 15-01-2013

`s avond besteld en de volgende dag werd het al geleverd, supersnel dus.
Ze doen wat ze zeggen, ben erg tevreden

Eva95 15-01-2013

verder geen comentaar. alles perfect en professioneel. Levering zoals belofd promt de volgende dag na order.
Aftersales kan ik nog niet beoordelen

Hans van Loenhoud 15-01-2013

Geweldig bedrijf, ik heb er al vaak wat besteld. Enorm ruim assortiment, alles op voorraad, supersnelle levering en prima prijzen. Alleen de website is soms wat lastig zoeken, vanwege dat grote assortiment :-)
Dit keer had ik één accesoire uit de bestelling foutief besteld. Retourneren was geen enkel probleem, werd netjes afgehandeld met vriendelijke mailtjes en binnen enkele dagen had ik het geld terug op mijn rekening.

henkenat 15-01-2013

Nu heb ik het via internet besteld,maar ben ook weleens in de winkel geweest. Op beide manieren een prima service!! Ik had het 's avonds besteld en de volgende dag al in huis.Website is ook erg overzichtelijk.

henkenat 15-01-2013

VU0091 14-01-2013

Er wordt niets opgedrongen, relaxte sfeer.Uitleg in rustige duidelijke taal en indien nodig wordt dit herhaald.

mathijs1962 14-01-2013

Heb diverse componenten bij Cameranu.nl besteld zoals camera, flitser en geheugenkaart. Keurige bevestiging van de order gekregen, op de hoogte gehouden van status van verzending, goed en degelijk verpakt. en bij vragen stellen snel en correct antwoord.
Kortom indien u foto apparatuur nodig heeft kijk dan naar cameranu.nl, echt een aanrader.

Anoniem 14-01-2013

Zoals bij al mijn eerdere bestellingen perfect behandeld en snel geleverd en nu zelfs bericht toen het artikel weer op voorraad was, en na bestelling supersnel geleverd. Hulde!!!!
Service zoals het hoort. Hier kunnen heel veel bedrijven een voorbeeld aan nemen. Niets dan lof voor CameraNU.nl!

Scheenen 14-01-2013

Duidelijke website met direct te zien de prijs en of het op voorraad is. Telefonisch contact ook goed. Bezorging via koerier ook goed, duidelijke afspraak en stipt op de afgesproken tijd werd er aangebeld. Kortom, perfecte service.

dreamlogicdesignnl 14-01-2013

Prettige en complete webwinkel. De producten van mijn keuze waren in de eerste instantie niet op voorraad. Ik heb hier een e-mail over verstuurd met de vraag wanneer deze weer verkrijgbaar zouden zijn. Op mijn vraag werd vlot en duidelijk geantwoord. Toen de artikelen weer op voorraad waren heb ik ze direct besteld en betaald. De volgende dag had ik mijn pakket al in huis. Goede service en ook tevreden met de artikelen zelf!

rjvanpraag 14-01-2013

Een zeer eenvoudige en overzichtelijke website. Opzoeken en bestellen gaat dus snel en efficient. Daarnaast zijn de prijzen vaak concurrerend waardoor ik hier steeds weer terugkom.

Bestellingen zijn er altijd de volgende dag. Tracking etc gaat probleemloos, waardoor ik steeds meer bij deze shop bestel en ga bestellen!

Ank Klinkenberg 14-01-2013

Duidelijke website, snel thuis bezorgd. Omdat ik mijn camera helaas liet vallen, wat lichte schade veroorzaakte. De winkel belde met de vraag, wat te doen met die schade, werd ik keurig te woord gestaan , duidelijke uitleg en wat mij vooral opviel:dat de telefoon onmiddellijk werd opgenomen en niet een enorme rij wachtende voor mij!! Prima!!

Toolman66 14-01-2013

De bestelling is keurig netjes verpakt de volgende dag bezorgd.
Was ook goed te volgen via de Track & Trace code.
De voorraad van de webshop wordt m.i. goed bijgehouden, want na mijn bestelling (die op voorraad was) was de voorraad direct aangepast naar niet meer op voorraad. Dit vind ik een groot pluspunt.

bosten 14-01-2013

Zeer tevreden over de levering, en ook het geleverde product.
De website is duidelijk en erg overzichtelijk.
Zal zeker in de toekomst meer gebruik gaan maken van hun aangeboden producten.

alaina 14-01-2013

Order from Belgium. Top Top Top, got email for order status and delivery tracking. Good prices, fast delivery.

Greetings

Galadwen 13-01-2013

Ik had meerder accessoires betseld (waaronder instellampen, flitsbuis, kleppenset en snoot) Alles binnen de beloofde termijn in huis. Helaas was de kleppenset beschadigd. Na contact met de vriendelijke klantenservice kon ik de kleppenset retourneren via het gratis antwoordnummer en is er inmiddels een nieuwe set onderweg. Super service!

davidjansen 13-01-2013

De bestelling en daarop volgende bezorging verliep vlot. De dag na de bestelling had ik het pakje al in huis. Helaas bleek de oplader van de batterij defect en moest ik (ivm kerst en oud en nieuwe) helaas een aantal dagen wachten. De klantenservice heeft mij fantastisch geholpen en mijn oplader vervangen!

r-ritzen 13-01-2013

2 weken terug een Olloclip voor mijn iPhone 5 besteld.
Het product zelf is geweldig, echt verbluffend hoe goed de kwaliteit is -van mijn name- de macrolens. Terwijl ik op zondag had besteld was het product op maandagochtend al verstuurd. Alles in prima staat. Ook de reactie vanuit de support-desk was super snel en naar volle tevredenheid. de volgende aankoop op camera gebeid zal zeker weer bij Cameranu.nl zijn!

FrisoSchinkel 13-01-2013

Ik heb vorige week vrijdag de Tamron 70-300mm besteld, betaald met internetbankieren voor 22.30 uur.
Jammer genoeg niet de volgende zaterdag in huis. De lens kwam pas dinsdag. Waarschijnlijk omdat ze de betaling niet snel genoeg binnen hadden gehad.
Voor de rest een goede afhandeling; ze houden je op de hoogte over je bestelling. Site ziet er keurig uit, werkt goed.

Ik ben tevreden over mijn aankoop én over Cameranu.nl !

Henk Hendrickx 12-01-2013

Uitgebreid assortiment, deskundige uitleg in eigen winkel, goede informatie, concurrerende prijzen, vlotte levering.
Kortom een deskundige en betrouwbare leverancier.

wesley1953 12-01-2013

Eenvoudig te bestellen en een goede correspondentie over de levering. Snel geleverd en keurig op tijd.

MarcoRV 12-01-2013

Betaling via Ideal ging goed en de levering (volgende werkdag want voor 22.30 besteld) was prima! Product was goedkoper dan bij andere winkels.

maano 12-01-2013

goede webesite/prijzen.verstand van zaken vriendelijk kortom,mankeert niets aan.ruilen en of repareren geen probleem.
groet Rob

Janneke van Kammen 12-01-2013

De bestelwijze is duidelijk en na betaling wordt de bestelling keurig volgens afspraak geleverd. De mails geven daarbij aan hoe de levering gaat verlopen.
Dit is de tweede keer dat ik hier iets bestel en ik zou het zeker weer doen! Nu maar hopen dat de lens die ik besteld heb deze keer niet voor de 2e keer in 3,5 jaar stuk gaat maar daar kan de winkel niets aan doen.

4lier 12-01-2013

In de winkel weer perfect geholpen. Er waren nog veel duurdere statieven, maar ik was met een goedkoper statief, volgens de verkoper, beter af qua mogelijkheden.
Ik heb hier al vaker met plezier iets gekocht. Verkopers zijn vakkundig en nemen alle tijd om alles goed uit te leggen.

Rene Posthuma 11-01-2013

Zeer correcte afhandeling van de bestelling.
Email contact over een artikel die niet op voorraad was.
Daarnaast een keurige link naar track and trace om de bestelling te volgen.
De nalevering van de rest van de bestelling, weer keurig een mail van de levering is onderweg,met een track and trace link.

Dus kortom een aanrader om een bestelling te plaatsen, want alles wat ze beloven komen ze na.