Deze score is berekend op basis van 2340 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Paul Daniël 17-04-2013

Zoals de meeste mannen die een nieuw speeltje kopen wilde ik de camera zo snel mogelijk hebben. Omdat ik veel uren op mijn werk ben is dit nog wel eens lastig en is het vaak zo dat ik mijn bestelling na een aantal dagen ergens op een postagentschap moet ophalen. Dit keer wilde ik dat anders en ben specifiek op zoek gegaan naar een winkel met de juiste levering voorwaarden. Op veel websites is dit moeilijk te vinden, waardoor ik dus bij twee verschillende winkels de bestelling heb moeten annuleren. Hierdoor ben ik afgeweken van de door mij bekende websites en ben gaan googlen op de camera. Op de website van Cameranu.nl stonden heel duidelijk de levering voorwaarden en voor een paar euro meer kon ik zelfs vrij nauwkeurig plannen als ik voor levering via hun eigen koeriers dienst koos. Het vinden van de camera, het bestellen hiervan en de informatie vinden over levering en betaling was allemaal een fluitje van een cent.

Dezelfde avond kreeg ik nog een telefoontje dat ik de dag erop op de route van de koerier lag en kon tot op een half uur nauwkeurig een afspraak maken over de levering. Het aflever adres was op mijn werk. De receptie op het werk vond dit niet zo'n goed idee en hierop heb ik een sms gestuurd naar het mobiele nummer waarmee ik de dag van bestelling was gebeld, met de vraag of zij contact met mij op konden nemen als ze bij mijn werk waren, zodat ik het pakketje zelf kon aannemen. Ik werd hierop netjes 10 minuten voor de koerier er was gebeld en hoefde zo de receptie niet lastig te vallen. Dit is top service! Snel, prijsbewust en duidelijk, dit moet wel het nieuwe adres zijn voor mijn speeltjes.

Aangezien we toch over een groot bedrag praten waar je in deze tijd toch ff voor moet sparen, vind ik het belangrijk dat een (web)winkel een goede service verleend. Dit zorgt ervoor dat je als klant het idee hebt dat er met je mee word gedacht en dit geeft een goed vertrouwd gevoel. cameranu.nl maakte deze verwachting waar en dat verdient een compliment.

Rignalis 16-04-2013

Camera 1 week in huis, ik stuur hem niet terug want het is een heel goede camera voor dát geld.Ik wilde niet meer dan 200 euro uitgeven voor een travelzoomcamera.Ik heb avonden sites over andere camera's uitgeplozen maar voor deze gekozen.
'S avons om 9 uur nog besteld bij Cameranu.nlen inderdaad de volgende dag om een uur of vier afgeleverd!!Erg goed!

Danny Touw 16-04-2013

Goede site.
Gewenste product is snel gevonden.
Betaling snel en veilig vis je eigen bank.
Andere dag in huis.

Virtual-sensation 16-04-2013

Gewoon heel simpel een super servise altijd alles optijd bezorgd en als ik vragen heb word ik gelijk geholpen!!!!!
Voor mij is CAMERANU.NL een super bedrijf

Jairo da Costa Junior 16-04-2013

The product have a good quality. The delivery was fast. In summary, I recommend both, the webstore and the product.

Yogi62 16-04-2013

Makkelijk te vinden op de site. Duidelijke omschrijving van het produkt. Makkelijk te betalen en snelle levering.
Betrouwbaar. Alles wat een consument verwacht en hoopt aan te treffen

Jan West 16-04-2013

Dit fantastische objectief ( wat ik graag snel wilde hebben) was op bijna overal niet meer leverbaar. Camera.nu had hem, prima aanbieding en ....de volgende dag in huis!

blade002 16-04-2013

Nette winkel, vriendelijk persoon wat je goed kan adviseren en ook de tijd voor je nemen. Kortom zeker de moeite waard en ook de prijs is gunstig.

Jan7065 16-04-2013

Duidelijke overzichtelijke Site met hele nette prijzen.

Mooie compacte flitser, besteld/betaald en binnen twee dagen in huis !! Helemaal Super.

Niet alleen beloven maar ook gewoon doen, Top !!

Tisha2010 16-04-2013

de site van Cameranu.nl is overzichtelijk en duidelijk. Telefonisch gaven ze goede informatie. Vooral belangrijk: heel vriendelijk en meedenkend. Je kreeg een vertrouwd gevoel. En de levering was supersnel. Pas rond 19.00 uur was de bestelling afgerond en de volgende dag werd de camera al bezorgd!Ik zou een volgende keer weer voor cameranu.nl kiezen en ik kan het iedereen zeker aanraden.

Nout67 16-04-2013

Mooie overzichtelijke site. Supersnelle levering.
Jammer dat ze niet wat meer in het midden van het land zitten.

freyrvandenassem 16-04-2013

Ik had mijn flitser maandag besteld en dinsdag was die al bezorgt. Site werk heel goed en erg gebruiksvriendelijk.

12blijmetcamera 15-04-2013

Kreeg duidelijke info toen ik belde over product. After sales kan ik niet beoordelen. nog niet nodig gehad.

Herman Krebbers 15-04-2013

Deskundig advies bij aankoop door ervaren fotograaf. Volledig pakket. Alles voorradig en geheel direct mee te nemen. Scherp geprijsd. Plezierige bediening in de winkel.

Jan Lievers 15-04-2013

Duidelijke web site, maar "springt" voor mij niet echt uit boven de concurrentie.

Vragen per email en telefoon worden direct behandeld of wanneer dit niet mogelijk is in ieder geval beantwoord met een bericht van ontvangst en wanneer het antwoord wel gegeven zal worden.

Snelle en prompte levering.

Uitstekende after sales. Lens is retour gegaan voor reparatie net na verlopen garantie termijn. De afhandeling heeft nogal wat tijd gekost, mede doordat de fabrikant/importeur geen enkele service wilde verlenen. CameraNu heeft mij van elke stap die gezet werd altijd ogenblikkelijk een terug melding gegeven, zodat ik steeds op de hoogte was van de stand van zaken. Uiteindelijk heb ik de lens niet gerepareerd terug laten komen waarbij CameraNu mij een tegoedbon heeft gegeven als tegemoetkoming voor de geleden schade. De afhandeling hiervan is op een voor mij zeer correcte en positieve manier verlopen.

naam415 15-04-2013

Geweldige web site, met veel info. was voor mijn toestel de goedkoopste. Zeer snelle afhandeling en bezorging. Een aanrader.

genp 15-04-2013

Bestellen ging heel eenvoudig, de goederen werden direct verzonden en waren dus de volgende dag al in huis! Alles was keurig verpakt.

G.F Friederich 15-04-2013

Ben tevreden met de aankoop en de levering was volgens track & Trace heel goed te volgen. Mijn volgende aankoop gebeurd zeker via deze shop!

daandag 15-04-2013

Zeer tevreden met de gekochte lens. snelle en correcte levering en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Yoonal 15-04-2013

Via de website prima informatie ontvangen en de aflevering kwam keurig verzorgd aangetekend bij mij thuis.
Als elke webside leverancier zo zou werken hadden de verschillende consumentenprogramma's het zeker minder druk.

patrick schuyt 15-04-2013

ik bestelde hier voor het eerst en ik moet zeggen dat dit heel soepel netjes en snel verliep.
ik kreeg iets in huis wat ik moest retourneren en deze procedure verliep ook keurig en vlekkeloos, snel het juiste weer binnen gekregen , ik kon deze site nog niet maar dit wordt wel een favoriet vanaf mijn kant.
groot assortiment en heel divers, goede snelle telefoon verbinding met keurige behulpzame meedenkend personeel.

kortom mijn complimenten.

patrick schuyt

phamnumen 15-04-2013

Redelijke prijs, duidelijke site, groot aanbod, produkt was netjes verpakt. Echter, de site belooft bezorging op de volgende werkdag als je voor 22u30 bestelt, maar ik bestelde zondagmiddag en moest vervolgens tot woensdag wachten (en nee, het was geen pasen of zo). Meer beloven dan je waar kan maken is niet netjes en commercieel ook niet handig. Bovendien is de opmerking die ik daarover via email maakte na een week nog altijd onbeantwoord is gebleven. Jammer, gemiste kans om alsnog een goede indruk te maken. Ik begrijp de enorm hoge score voor deze webwinkel dan ook niet helemaal. Voor mij net zo lief een andere webshop.

Dirk4u 15-04-2013

Ik heb al vaker iets besteld en heel goede ervaringen met Camera nu. Goed geholpen bij telefonisch contact, ruime keuze en snelle levering. Aangetekend verzonden kun je de zending goed volgen.

lovely24 15-04-2013

Meerdere malen besteld op deze site.
Altijd netjes op tijd en super goeie prijzen.
Dus mij zie je zeker weer terug

mvg

patricia

TheTomRoelofs 15-04-2013

Ik heb bij cameranu mijn eerste dslr gekocht en heb er absoluut geen spijt van. Er staan overal op de site handige informatie over de producten dus er waren geen onduidelijkheden. Nadat ik hem besteld had kreeg ik keurig een mail met bevestiging en een track en trace code. De camera was zelfs de volgende dag al binnen!

Super website!

Tom

willemciere 15-04-2013

Snelle levering en betrouwbaar overkomende website.
Bij het niet aanwezig zijn tijdens aflevering, werd ik direct op de hoogte gebracht en kon ik eigen datum en tijd opgeven voor hernieuwde levering.Prima service.

Haket02 15-04-2013

De website is zeer toegankelijk en het bestellen is eenvoudig. De betaling ging even niet via ideal maar gewoon via de bank vooraf gestort. De volgende morgen gelijk een e-mail dat het geld binnen was en er geleverd werd.
Zoals beloofd de volgende dag in goede orde ontvangen.

Alaska58 15-04-2013

Zeer goede service en kwaliteit en zeer snelle leveringen, dit is nl niet het eerste artikel wat ik bij Cameranu.nl besteld heb en er zullen heus wel meerdere volgen
Super hoor!!

Holzken 15-04-2013

Ik ben inmiddels een paar dagen in het bezit van de Panasonic Lumix FT5 en heb de camera gebruikt waarvoor ik hem gekocht heb. Mee in de jaszak, point and shoot, en verrast over de kwaliteit van de foto's maar ook van de camera. Deze is van een zeer degelijke kwaliteit en ziet er ook nog gelikt uit. Mijn reden tot aankoop is op basis van de (nog weinige) revieuws op internet van dit vrij nieuwe model. Hierbij rekening houdend met mijn inzetgebied voor dit toestel.
Mijn ervaring met cameranu is positief, na de bestelling nog even een telefoontje over wat vragen en ik ben zeer netjes te woord gestaan. Over de aftersales kan ik mij nog niet uitlaten omdat ik verder geen problemen met het product ondervind. Wel een vette acht voor het nette telefoongesprek.

B. Arendsen 15-04-2013

Snelle servic en vlotte aflevering van het artikel
ondanks een kleine bestelling.
Hartelijk dank.
B. xx

MvG-R 15-04-2013

- website: duidelijk en uitgebreid
- bereikbaarheid: op e-mail wordt snel gereageerd, de telefoon wordt meteen opgenomen en het probleem wordt (zonder doorschakelen) meteen afgehandeld.
- bestelling: het product was niet in orde (DOA)
- levering: de levering was snel, product goed verpakt
- after sales: ik kon het defecte product terugsturen naar een antwoordnummer. Omdat ik het aangetekend wilde versturen, moest ik helaas toch 13 euro betalen. Het nieuwe product werd snel geleverd. Helaas kreeg ik onjuist advies over het installeren van het nieuwe product. Mijn bericht over hoe het wel moest werd in dank aanvaard.

Ger Bruinsma 15-04-2013

bestelling is keurig op tijd afgeleverd de verpakking was goed en order was goed gespecificeerd met serienummers zodat we dit konden overnemen en niet nog eens alle cameras moesten nagaan wat het sereinummer was

poli 15-04-2013

Snel geleverd doch zonder usb kabel. Dat is een aparte maat die je niet in een la hebt liggen. Niet zo handig, verder perfect.

Wendy F 14-04-2013

Zeer overzichtelijke website met veel info. Ik koos voor betaling met Ideal en daar ging iets mis mee. Ik heb toen zelf de overboeking gedaan via Internetbankieren. Omdat ik in eerste instantie gekozen had voor betaling via Ideal bleef bevestigingsmail van bestelling uit. Gebeld met de klantenservice en probleem uitgelegd. Ik werd te woord gestaan door zeer vriendelijke medewerkster en zij kon mij vertellen dat de betaling goed was binnengekomen en dat ik de volgende dag mijn bestelling thuis gestuurd kreeg. Dit was inderdaad zo. Deze was prima verpakt. Kortom: super!!

Superslow 14-04-2013

Bestellen via de website ging snel. Kon het daarna meteen afhalen in de winkel. Dankzij de snelle alleen afhalen kassa hoefde ik niet lang in de winkel te wachten.

Mike1981grrr 14-04-2013

Altijd perfecte aflevering en goede after sales. Hele snelle afhandeling van leveringen. Handige indeling van de website.

Amalphi 14-04-2013

Ik heb al vaker bij CameraNU bestelt omdat de prijzen uitstekend zijn en de levertijd zeer snel. De website is overzichtelijk, je bent niet verplicht om jezelf te registreren en verschillende betaalwijzen worden ondersteund.

vosje98 14-04-2013

De website was duidelijk en overzichtelijk en makkelijk om een product te vinden.
's Avonds besteld en de volgende dag voor 12 uur al geleverd! Uitstekende service.

Jacques Conijn 13-04-2013

Als diverse zaken besteld via de website en direct in de winkel gekocht. Ze doen wat ze beloven. In de winkel mensen die weten waar ze het over hebben.

Jaap Tromp 13-04-2013

Een fijn adres om kopen.
Betaalbaar en betrouwbaar adres.
De Producten zijn goed van Kwaliteit.
Goed verpakt en snelle afhandeling.

jose 14 13-04-2013

het is dat je niet iedere week een camara koopt,anders zou ik dat iedere week bij camaranu doen.
binnen 2 dagen in huis geen verzendkosten en we hadden al een hele mooie prjs.
petje af camaranu

Lijado 13-04-2013

Via Prijsvergelijk, zoekend naar de laagste prijzen, kwam ik bij Cameranu.nl terecht. Wat ik wilde bestellen was in voorraad. Helaas ging het mis bij het betalen via Ideal / Ing maar daar kan Cameranu.nl niets aan doen (Aanvallen op Ing en Ideal). Betaling alsnog via internet gedaan. Er werd alert gereageerd op mails en kreeg bericht toen de betaling rond was. Maar het is waar vandaag besteld (en betaald) is morgen in huis! perfect dus!

Wolting1955 13-04-2013

Product op afgesproken tijd geleverd,in perfecte staat en goed verpakt.Ben dan ook zeer tevreden over product en levering

heikie1948 13-04-2013

Website overzichtelijk, bereikbaarheid:
Concreet, zakelijk; vriendelijk bij telefonische vragen;
kennis van zaken;binnen 24 uur product binnen;
via mail prima op de hoogte gehouden Zooooo..houd je je klanten vast.

Anonieme klant 13-04-2013

Goede service, snelle levering. Website ziet er wel een beetje rommelig uit. Product is een cadeau dus nog niet uitgeprobeerd.

Maximin 13-04-2013

Ik ben naar de winkel in Urk gegaan om meer info te krijgen. Prima gelukt, goede adviezen, prachtige winkel, deskundig personeel. Hier ga ik zeker terug voor verdere adviezen en aankopen.

susanne20111992 12-04-2013

Goede en snelle levering! Had het de volgende dag al binnen en vaak duurt het bij andere bedrijven wat langer.
De website is ook overzichtelijk en producten zijn makkelijk te vinden!

Joost Arnhem 12-04-2013

Ik kan en zal kort zijn....alles perfecr, informatie via website, aan de telefoon, behulpzaam bij keuze's.
Goedkoop gaat dus prima samen met goed !! Helaas is dan niet overal zo.. een dikke pluim!!

marcel kouwenberg 12-04-2013

Alles netjes en goed verpakt thuis gestuurd gekregen,
komen zeker een terug op de website voor meerdere artikelen aan te kopen.

Bas van der Bend 12-04-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk zelfs met hun grote assortiment. De bestelling en levering was helemaal goed voor elkaar: 's Avonds rond 22:00 besteld, de volgende ochtend rond 11:00 aan de deur!