Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

j.van.gerven 27-11-2012

De site is overzichtelijk, het assortiment is zeer uitgebreid.
Bestelling werd al de eerstvolgende werkdag door KPN afgeleverd terwijl ik pas vrij laat de order had geplaatst.

Langens 27-11-2012

Snelle levering en tot op heden tevreden met het product wat goed was omschreven in de webshop.
Tevens mogelijkheid voor recensies.

rudi123 27-11-2012

Sinterklaas had hier lang op gezeverd,
maar het werd keurig en snel afgeleverd.
Goed verpakt en mooi op tijd,
Zo werd de Sint weer van een winkelmiddag bevrijdt.
De werkelijke ontvanger moet nog even wachten,
5 december komt nabij, naar wij dachten.

Groeten van de Sint.

rudi123 27-11-2012

De betaling via Ideal verliep niet correct, daardoor moest ik opnieuw de bestelling maken, en toen bleek dat 1 van de 2 artikelen niet meer op voorraad stond. Bleek dat de 1e bestelling wel niet kon worden betaald, maar stond wel reeds als bestelling genoteerd. Het 2e artikel stond dus wel op afroep voor mij, maar niet bij de laatste bestelling. Ik werd de volgende ochtend door CameraNu benaderd, en zij hebben alles snel en correct gecorrigeerd.
Bedankt.

Pieter12345678 26-11-2012

Een overzichtelijke en zeer snelle web-site. Een canon eos650D camerabody gekocht. De laagste prijs volgens tweakers.net.
's Avonds om 10 uur besteld. Direct geinformeerd over de bestelling op ene duidelijke manier. De volgend edag werd de camerabody bezorgd.
Erg goed en snel. Mijn complimenten.

nico46 26-11-2012

simpel: erg goede website, zeer toegankelijk, snelle levering,
groot assortiment en absoluut goed geprijsd.

FotoDeKlerk 26-11-2012

Top zaak, binnen twee dagen mijn camera. Er zat geen usb kabel in de verpakking, een telefoontje was voldoende de volgende dag lag deze op de voordeurmat. Een echte aanrader.

leopeters 26-11-2012

super service , als iets niet duidelijk is of een misverstand ( mijnerzijds ) dan wordt dit achteraf op een prettige manier opgelost.

cursorius 26-11-2012

Ik koop bijna al mijn apparatuur bij CameraNu.nl. Al voordat de winkel zelfs bestond! Duidelijke overzichtelijke site en een enorme keuze en zeker de beste prijzen!

Gerrald 26-11-2012

Canon Powershot SX230 besteld incl extra accu.
Werkelijk een super snelle levering we hadden de volgende dag de camera al in huis!

Keurig netjes op de hoogte gehouden doormiddel van mail over de status van e bestelling!

Kort samengevat, ik kan deze winkel bij iedereen aanraden.

ggt1 26-11-2012

Onlangs een Nikon D600 gekocht , na enkele weken een stof probleem op de sensor, hiervoor bij camera nu geweest en direct verholpen. 2 weken weer het zelfde probleem dit gemeld bij nikon nederland naar aanleiding van verschillende meldingen op diverse fora op internet. Nikon wil het probleem niet erkennen!!!. Weer contact gehad met leverancier, cameranu, deze hebben dit perfect voor me opgelost. Heb inmiddels een nieuwe camera. Dit bedrijf verdient hiermee een hele grote pluim. Naast hun scherpe prijzen ook nog eens een hele goede service. Top. waar vind je dit nog!

maurijnnn 26-11-2012

Goede klantenservice, snelle reactie bij een wijziging van de order. Levering zo snel als hij staat aangegeven. Top service, goede prijzen en uitgebreid assortiment. Good job!

dirkvrijn 26-11-2012

Ik heb de body op een zondag besteld.Maandag de orderbevestiging ontvangen en dinsdag de camera in huis.CameraNu doet wat ze belooft in haar website.De camera is prompt op tijd geleverd. Alle lof hiervoor.

canon40d 25-11-2012

cameranu.nl is een web. bedrijf zoals het iedereen wil hebben.
Overzichtelijk-goedkoop-volgens de afspraak geleverd en ook nog snelle service

Roland Moor 25-11-2012

Niets op aan te merken, tot in de puntjes verzorgd. Een opmerking, bij gebruik van PakjeGemak wordt niet eigen adres in gevoerd en daar wordt wel op gezocht bij afhalen van het pakket.

caroline48 24-11-2012

Bij het bestellen van een printer was ik een extra product vergeten mee te bestellen. Na een telefoontje werd mijn winkelmandje gewijzigd en kon ik meteen bestellen. Top service!

N.Oussoren 24-11-2012

Goede en overzichtelijke website en een zeer snelle levering Dit geldt ook voor eerder gekochte producten

McOtter 24-11-2012

Snelle levering en keurig verpakt en afgeleverd, aftersales heb ik nog geen ervaring mee, de winkel zelf heb ik nog niet bezocht.

haya99 23-11-2012

Prima voorlichting en advies en bij wijziging van bestelling, direct doorgevoerd en verrekend.
Lekkeer gevulde voorraad om van alles te zien en te proberen.

laat101 23-11-2012

Cameranu heeft goede prijzen en een prima service. Ik heb verschillende bestellingen gedaan en allemaal zijn ze keurig één werkdag later bezorgd. Klasse webshop!!

avosetta 23-11-2012

De informatie over het gewenste product is duidelijk, de prijs is zeer aantrekkelijk.
Betaling via IDeal zeer eenvoudig.
De verzending volgde zeer vlot.

Louis van de Freter 23-11-2012

Zeer snelle service bij beantwoorden van mijn mails. Maar ook perfecte levering, gisteren besteld vandaag in huis. Ze houden zich perfect aan hun afspraak. Ik raad deze iedereen aan,
ook kwaliteit / kwantiteit zijn zeer goed.
Geweldig om er zaken mee te doen want zij weten hoe het moet. Perfect

Anoniem 22-11-2012

Prima service en vakbekwame verkopers. In de winkel in Urk wordt je vriendelijk en behulpzaam geholpen. Een kopje koffie wordt gratis aangeboden en men heeft alle tijd om vragen af te handelen. Verder een prima inruil gekregen.

robje12345 22-11-2012

Prima, adequate service! Snel, klantvriendelijk, dag voor besteld de volgende dag in de bus! Kortom ze doen wat ze aangeven, levering binnen 24 uur mits je tijdig bestelt

benloman 22-11-2012

Prima zaak..uiterst snel, goede prijzen en betrouwbaar.
In deze wereld met een toenemende mate van internetoplichters, is kopen bij CameraNu.nl een rustgevende bezigheid.

teunhuis 21-11-2012

Goede site. Snelle afhandeling. Alle contacten zeer correct en overduidelijk. Hopelijk zullen we geen gebruik hoeven te maken van de afstersales, maar alle contacten schenken vertrouwen in de toekomst.

jajone 21-11-2012

De website is overzichtelijk en makkelijk met bepaalde items zoeken. De afhandeling van het bestelde is makkelijk en voor iedere digibeet te doen! De levering was zoals belooft en op het beloofde tijdstip bij mij in ontvangst te nemen. De after sales is net als de gehele service in 1 woord PRIMA!

LindavanderPol 20-11-2012

Overzichtelijke website, behulpzaam en deskundig personeel. In de ruime winkel wordt gewerkt met een handig bonnetjessysteem dat ervoor zorgt dat je direct door de juiste persoon geholpen wordt.

opa1945 20-11-2012

Mooie website , informatie is goed zo nodig kun je altijd vragen stellen, krijgt dan altijd vakkundige uitleg over de producten. Ben erg blij met mijn lens. Bestelling goed en vlot afgeleverd.

LensMarion 20-11-2012

Ik vind de informatie duidelijk; de foto's zijn goed. De gang van zaken wordt goed beschreven. Een ruim assortiment!!
De afhandeling m.b.t. een van de producten was super!!

Dolf BV 20-11-2012

Prima website, overzichtelijk. Prijzen zeer concurerend, levering precies op tijd met PostNL. Alles schadevrij aangekomen. Zodoende geen enkele klacht,alleen maar pluspunten.

nwolsink 20-11-2012

CameraNU heeft een goed vindbare website met erg scherpe prijzen.
Het CameraNU personeel heeft verstand van zaken.

De levering van mijn Samsung camera is erg snel en netjes afgehandeld.

Xlix 19-11-2012

Website is compleet en makkelijk te navigeren en doorzoeken. Bereikbaarheid is goed, maar afstand is groot. De pin-betaling ging mis, daarna is er geen tweede kans en moet er anders betaald worden. Het gevolg is dat de snelle levering ook vertraging oploopt. Om de camera toch voor het weekend in huis te hebben ben ik hem gaan ophalen. Vervolgens waren er gerede twijfels over het juiste functioneren van het objectief (onregelmatige foutmeldingen), hetgeen echter moeilijk reproduceerbaar was. Het kostte enige overtuigingskracht om Cameranu hiervan te overtuigen. Daarna werd het objectief omgeruild voor een ander exemplaar. Na omruiling heeft het probleem zich tot dusver niet meer voorgedaan. Twee punten dus die niet optimaal verliepen maar wel zijn opgelost. Nadeel voor mij was dat het me twee ritten naar Urk heeft gekost; dat valt Cameranu niet te verwijten, maar voor mij was het wel een minpunt.

TheRickerX 19-11-2012

Ik had mijn bestelling 's avonds rond een uur of 10 gedaan en had het de volgende werkdag al binnen! Ideaal!

Jobli 19-11-2012

De website geeft duidelijke informatie. Is ook overzichtelijk ingericht.
De bestelling werd inderdaad de volgende dag geleverd. Prima.

jan1949a 19-11-2012

Goed bereikbaar kort aan de A6.
Vriendelijk ontvangen. Deskundig geholpen door het gastvrije personeel.

MCoopmans 19-11-2012

Ik was op zoek naar een Canon Speedlite 430. Via kieskeurig kwam ik al snel bij CameraNU.nl

Deze had de scherpste prijs en de levering was zeer snel. De dag erna ontving ik mijn bestelling reeds thuis. Keurig verpakt en voorzien van een mooie catalogus van Canon.

Door de scherpe prijzen en goede voorraad is deze webshop een echte aanrader.

lies10 19-11-2012

Goede, snelle afhandeling bestelling. Camera zeer snel in huis.
Zeer degelijk verpakt inclusief benodigde bescheiden.

JW-PHOTOGRAPHY 19-11-2012

Zeer snelle service, in de middag besteld en de volgende dag in huis.
Netjes ingepakt zodat het product niet kon beschadigen.

JanB2012 19-11-2012

Prima levering van CameraNU met cash back korting van Canon. Vrijdamiddag besteld, zaterdagochtend geleverd. Goed verpakt en uitstekend werkend product.

RoelP86 18-11-2012

duidelijk website en communicatie. Product in goede staat ontvangen. goede service; verzending is gratis. Ik had er ook een reflectiescherm bij besteld. Deze was stuk bij ontvangst. Binnen een week nieuw product ontvangen die wel heel was. Zonder extra kosten voor mij als koper.

wienna 18-11-2012

Super snelle levering!!! Zou alleen graag op de site zien dat als ik een product vergroot en weer terug wil naar de lijst dat ik niet helemaal opnieuw moet zoeken waar ik was gebleven :)

annetzwart 17-11-2012

Het is een overzichtelijke site, alles ging rap en netjes.
Ook aan de telefoon werd ik keurig geholpen.
De prijzen liggen laag tov de rest.
Een prima winkel/website om (spullen voor) je camera te kopen

JoukeVisser 17-11-2012

Deskundig personeel, fijne winkel. Ik zal ze zeker aanraden en ik zal er zelf ook zeker weer komen! De Toppers on Tour dagen waren heel leuk en informatief!

bram daalderop 17-11-2012

Ervaring website; die is duidelijk goed overzichtelijk en vooral de specificaties die zo belangrijk zijn springen goed in het oog. Ongeveer een uur na dat ik de bestelling had gedaan en met de vraag die je kan plaatsen onder aan je bestelling of ze mij op de hoogte wilde houden wanneer mijn spullen er waren kreeg ik al een mail dat ze dit zeker zouden doen. Mijn bestelling was in het weekend maandag al een mail morgen komt Uw bestelling binnen woensdag morgen een mail U kan bestelling komen af halen zo wilde ik het zelf je hebt dan ook nog de mogenlijkheid van contand te betalen of pinnen alles zo als je het zelf wilt. En zo kon lekker rond snuffelen en kreeg toen al een geweldige indruk van het geheel en een bediening zo goed en met koffie. Die zelfde week kreeg ik nog een mail een bedankje voor de aankoop en een uitnodiging voor het foto feest van het jaar op de zaak in Urk om dat ik nog wat ander produkt informatie nodig had en hierin uitstekend ben voor gelicht heb ik besloten naar het feest te gaan en omdat ze toch bijna alles op voorraad hebben kon ik mooi de spullen me nemen. En wat een foto feest alles gratis teveel om op te noemen een feest voor prof.en amateur wel de spullen die je kocht dat moest wel worden afgerekend.En wederom kreeg weer een bedankje per mail voor de aankopen die ik bij Cameranu.nl heb gedaan. En heb achteraf vragen wordt je even vriendelijk en vakkundig behandeld als er voor dat is mijn ervaring met Cameranu.nl
Vakkundig geadviseerd in de aankopen zodat ik beslagen ten ijs was. Ook after sales krijg je even veel aandacht als ervoor.Een zaak waar je terug komt.

Christiaan Everhardus 17-11-2012

Verkoopmedewerker gaf nuttige tips over de camera en het objectief en nam alle tijd om de koop goed af te handelen en deed niet moeilijk met inruil van oude camera. Goed en vriendelijk personeel.

Bulldozer 17-11-2012

Snelle levering en goede uitleg in de shop.Zelf ophalen was ook geen probleem.Zie je tenminste wat je koopt.Prettige winkel.

Procam 16-11-2012

Goede overzichtelijke website, over het algemeen de goedkoopste, vriendelijke en professionele uitleg via de telefoon en in de winkel, ze nemen alle tijd voor je. Ze hebben vrijwel alles op voorraad, als het er niet is komt het binnen een paar dagen.

ben9999 16-11-2012

Website en levering 100%, reactie's email 100%, maar de shop ???
woensdag 14-11-2012 2 verkopers en 2 klanten (1 daarvan was ik) ik had wat vragen over de nieuwe 6D en de 7D, mij werd keihard in het gezicht gezegd dat die het te "druk" had

huubcs77 16-11-2012

Tijdens het ToppersOnTour langs geweest. Body niet meer voorradig maar dit werd opgelost door een setje te splitsen zodat ik toch nog 'savonds in Heerenveen de eerste foto's kon maken van het Beslist-team met de SLT A77.
Gezellige ambiance met deskundig personeel en leuke activiteiten. In de winkel zelf perfect te woord gestaan en accuraat geholpen.
Niet naast de deur maar kom er zeker terug.