Deze score is berekend op basis van 2363 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

J.J.van Eil 25-04-2013

Snelle bevestiging van de bestelling alsmede de snelle
opgave van de verzending en het toezenden van de
bestelde artikelen.
Ook de verpakking was goed verzorgd.
De telefonische navraag was zeer correct en prettig.
Het door mij teveel betaalde bedrag was zeer snel
aan mij terugbetaald.
Doorgaan zo, prima.

e.potgens 25-04-2013

De Website is duidelijk en uitvoerig genoeg om alles te weten te komen wat je weten wilt en weten moet en in dit geval ook nog de goedkoopste!

Bestelling en levering: vandaag besteld, morgen in huis!
en dat klopte perfect!

Rene Verschuren 24-04-2013

Snel en goed geleverd. compleet met beschrijving en degelijk verpakt. Service zoals het hoort waar eigenlijk een review aan te kort doet. Top

MarcelvanderVelden 24-04-2013

Botero was voor mij al bekend door een eerdere aanschaf van een opvouwbare achtergrond. Heel tevreden met de deze achtergronden door dat ze makkelijk mee te nemen zijn op locatie. Kunnen er wel eens iets of wat gekreukt uit komen maar dat is op te lossen door de afstand tussen je object en de achtergrond groot genoeg te houden. Het opvouwen is een kwestie van een paar keer proberen en daarna is deze net zo snel weer in- als uit gepakt. Nr.40 heeft een mooie donkere en een lichte zijde. Beide zien er prachtig uit. Website is duidelijk en overzichtelijk. De snelheid van de levering door CameraNU.nl was echt supersnel, `s avond rond de klok van 22:00uur besteld en de dag erna lag het klaar bij het pakjegemak depot van m`n keuze. Super!!

Nikon Hobbyfotograaf 24-04-2013

Dit is mijn tweede review betreffende diverse aankopen bij webshop CameraNu.nl
Reeds eerder vermeld dat mijn eerste ervaring met voornoemde webshop heel erg positief was. Ook dit keer weer mijn volste vertrouwen in een vrij kostbare bestelling van een complete set (lees producten)van het merk Lensbaby. Hoewel twee artikelen niet op voorraad waren, werd deze bestelling toch compleet en correct na twee dagen afgeleverd. Daarbij is en blijft de kwaliteit/prijsverhouding uitstekend!! Voor mij de beste Nederlandse webshop op fotogebied.

met groeten,
NIKON hobbyfotograaf

Leicagebruiker 24-04-2013

Goede en duidelijke website met de mogelijkheid artikelen te reserveren.
Na telefonisch overleg werd mijn reservering automatisch aangepast en lag keurig klaar om afgehaald te worden.
Ook bij het afhalen nam men alle tijd om een en ander toe te lichten en verder advies uit te brengen.
Volgende keer weer cameranu.nl voor mij!

Michel Guth 24-04-2013

Voor 22.00 uur een bestelling geplaatst, binnen 12 uur had ik de camera in huis!! Verder kan ik niet veel over CameraNu.nl zeggen, voordat ik het doorhad had ik de camera al in huis.

Anoniem 24-04-2013

Camera zou de volgende ochtend al te volgen zijn op Postnl. Echter het ging veel sneller. 'S avonds besteld en de volgende dag al in huis.
Helemaal top, en goede prijs.
Geen gezeur en de volgende dag al aan de deur!

C.Klomp 24-04-2013

De bestelling/aflevering ging zo snel dat ik de camera al binnen 24 uur in huis had. Op een mail, die ik heb verzonden had ik een paar uur later al antwoord. De camera zat in een stevige doos en via "pakje gemak" was het ook niet nodig thuis te gaan zitten wachten. Ik kreeg een link toegezonden waar ik precies kon zien waar het pakje op dat moment was en dat het aangekomen was op het afhaalpunt. Het was de eerste keer dat ik via internet kocht, maar bij cameranu zou ik het zeker weer doen.

LiaDonkers 24-04-2013

Perfecte camera en precies wat ik er van verwacht had. Beeld is schitterende en ook de zoom is heel groot.
Levering snel en goed geregeld. Kortom zeer tevreden.

naam435 24-04-2013

De goedkoopste prijs van mijn product, snelle en goed verzorgde levering. De bestelling via TNT Post was snel in mijn bezit.

Richard_Dr 24-04-2013

Helaas is de bestelling een dag later dan eerder beloofd verstuurd door CameraNu. Waarom werd niet toegelicht. Verder is alles prima gegaan.

PeJeWe 23-04-2013

Duidelijk, ze nemen de tijd voor je als je vragen hebt.
Eerlijk advies.
Ik koop al meerdere jaren producten via CamaraNU.
Als ik wat zoek kijk en vergelijk ik dit meestal met Cameranu.

De winkel op urk zit niet op een top locatie, en is wat aan de kleine kant.
Een eind cijfer vind ik toch een dikke 8.

Alet Jutstra 23-04-2013

Op een prima manier geadviseerd bij de keuze en de aankoop van mijn camera en objectief. Zeer tevreden!

nikon d 51 23-04-2013

Hama traveller-3 besteld,snelkoppeling plaatje was niet in orde.
Gebeld, retour nr. gekregen en opgestuurd na 2 dagen een andere in huis. Super.

pascalvilt 23-04-2013

Niet de eerste keer en ook zeker niet de laatste keer dat ik iets bij CameraNu bestel. Deskundig advies , zeer duidelijke website en snelle levering. Met garantiegevallen nog nooit te maken gehad dus daar kan ik niks over zeggen. Soms iets duurder als de concurrent maar dat weegt niet op tegen de uitstekende service !

Johan76 23-04-2013

Snelle levering van een top product. Ik heb meerdere malen iets besteld bij CameraNu.nl en nog nooit problemen gehad. Top bedrijf!!

Anja Gooijer 23-04-2013

Wirerless remote control was bij aanschaf/bestelling niet voorradig. Via mail van Camera nu op de hoogte gehouden wanneer deze er weer was en besteld. Helaas was de remote control na een mnd of 2 stuk .
Na contact te hebben opgenomen een snelle en nette afhandeling in deze en een nieuwe ontvangen.

harryzdewit 23-04-2013

volgende dag netjes bezorgd, was prima alleen de bezorger had wat klantvriendelijker kunnen zijn was zeer ongeintreseerd en had blijkbaar weinig plezier in zijn werk

Joris Driebander 23-04-2013

Snelle reaktie, goede en duidelijke communicatie.
Zeer snelle levering; 's avonds besteld volgende ochtend ontvangen.
Goed verpakt en zelfs nog een cadeaubon erbij!

Prima!

Joke Scholtalbers 23-04-2013

Ben naar de winkel op Urk gegaan, daar heb ik uitgebreid en professioneel advies gehad. Ben tot nu toe ook erg tevreden met de gekozen camera. Heb ook een riem gekocht, waarmee ik de camera zijdelings kan dragen. Dit kan ik iedereen aanraden, ik heb veel minder last van mijn rug bij lange dagen fotograferen!

JohGHahn 23-04-2013

Een prima combinatie van een goede webshop en een goede winkel.
Goede service, ook van camera's die opgestuurd moeten worden naar Nikon voor reparatie. (Er zijn andere diverse e-winkels/winkels die een stuk minder service bieden), Cameranu.nl verdient op alle vlakken een hele grote voldoende! Urk is niet naast de deur, maar de rit loont de moeite.

Timse78 23-04-2013

Deze JIB wordt door verschillende sites beoordeeld als een handige en betaalbare JIB voor de beginnende DSLR filmer. Het product was via andere sites op internet niet meer te verkrijgen maar bij Cameranu nog volop op voorraad. Ondanks de iets hogere prijs toch aangeschaft maar daarvoor krijg je wel een betrouwbare levering (netjes op tijd), een goede after sales in het Nederlands en voor de ondernemer is het qua btw natuurlijk ook een stuk makkelijker dan wanneer in het buitenland (buiten EU) gekocht. Het product was goed verpakt en zoals al eerder aangegeven een handige compacte en betaalbare JIB.

peter404 23-04-2013

Het totaal van het produkt van de reflector en CA adeptor valt tegen. Verder prima -van plaatsing van order bij Cameranu.nl tot aflevering-.

Anoniem 23-04-2013

Wat ik prettig vind aan CameraNu is dat ze een grote winkel zijn, maar je kunt er altijd terecht met vragen of aanpassingen van je bestellingen, je kunt altijd wel iets regelen en er word niet stug en star aan de regels gehouden. Er word vlot opgenomen, de dames van de klantenservice zijn vriendelijk en vlot en in voor een geintje. Helaas zijn ze afhankelijk van PostNL, wat nog wel eens verkeerd gaat. Wellicht is PostNL pakje gemak nog wel iets om aan de service toe te voegen.

HD1950 23-04-2013

heldere website; heel handig de combi-aanbiedingen; 's avonds besteld; de volgende dag keurig afgeleverd. Klasse!!

JohannesdD 23-04-2013

Zeer snelle levering, scherpe prijs.
Had in eerste instantie een tas besteld die niet aan mijn verwachting voldeed. Zeer snelle ruiling was mogelijk, erg goed.

Marjolein 95 23-04-2013

Ik ben zeer tevreden. Camera tas vrijdagmiddag besteld, zaterdagmorgen geleverd.Helemaal in orde. Geweldig!

Jacqueline2012 23-04-2013

levering super snel, om 19:30 bestelt en volgende dag in huis. Mooie tas erg makkelijk om camera mee te nemen.
Goede service cameranu, volgende keer weer hier bestellen.

Ferry230 22-04-2013

Ik wil niet veel zeggen maar als alle webwinkels zouden werken als CameraNU.nl zou ik zelf niet meer de deur uitgaan. Wat een snelheid. Eindelijk een shop in Nederland die weet hoe het moet. Op maandag om 21:40 besteld. Ontving 20 min. later een mail bericht dat de camera via post was aangeboden.
Natuurlijk denk je dan: Ja, Ja dat zal wel.......Zijn die jongens som gehuisvest in het postkantoor?
Tot mijn verbazing werd mijn bestelling de volgende dag om 16:00 uur afgeleverd.
De website is zeer overzichtelijk. BestellEN gaat snel. Gelijk een bevestiging.
Hoe het gaat met de "after sales" weet ik nog niet want daar heb ik (nog) geen gebruik van gemaakt maar ik geef ze alvast een 8 want een bedrijf dat zo snel is met de levering kan haast niet mis gaan met zijn service.
Dan de prijzen: ben echt wel gaan shoppen voor deze camera. Bij MediaMarkt dik 100.00 euro duurder (Ja, ze zijn wel GEK). Bij CameraNU ook nog een gratis Nikon camera tas t.w.v. 90.00 ontvangen. Zij hebben aan mij een klant erbij.

P Cox 22-04-2013

Dit is de tweede keer dat ik iets via CameraNu bestel en wederom is de bestelling inclusief de levering van hoogstaande klasse. Ik kan iedereen aanraden via deze site te bestellen. Netjes optijd volgens afspraak.

Team CameraNu ga zo door. Unieke verzorging.

kom62 22-04-2013

Overzichtelijke site. Goeie prijs. Snelle levering. Goeie informatie t.a.v. beschikbaarheid. Top. Alleen jammer dat Post.nl er 2 dagen extra voor nodig had voordat het pakket op het afhaaladres werd afgeleverd.

L. Kambier 22-04-2013

Helemaal geweldig! 's Avonds rond half 10 besteld, volgende dag al in huis!! Naar aanleiding van een vraag over het product had ik gemaild met de klantenservice. Na een kwartier werd ik al teruggebeld door een aardige dame die persoonlijk contact via de telefoon beter vond dan via de mail! Groot voorbeeld voor veel slecht bereikbare bedrijven. Een echte aanrader!

flitsuser 22-04-2013

Vlot het gewenste artikel gevonden op de website.
Betstelling en betaling verliepen vlot.
Binnen 2 dagen in prima staat thuis bezorgd

BartJC 22-04-2013

Of je nou in de winkel zelf bent of via de computer besteld, je wordt netjes en fatsoenlijk behandelt, goede service zowel in de winkel als digitaal; Als ik iets zoek voor mijn hobby kom ik altijd weer bij deze winkel/website terecht, goede prijs/product verhouding, goed bedrijf.

H. Drost 22-04-2013

Alles ging super.
Toen ik de adresgegevens verkeerd had ingegvoer, werd dat meteen gecorrigeerd.
Prima begin voor ons als nieuwe klant!

famverwijmeren 22-04-2013

heb alleen een tasje besteld maar is heel snel aangekomen en past ook prima bij de camera wij zijn reuze tevreden over dit produkt

MR. Metz 22-04-2013

Een enorm snelle bezorging van een goed product.
Een prima verpakking en mijn favoriete bezorgmaatschappij, Post.nl. (Dit ivm. de mogelijkheid van een postagentschap als je niet thuis bent geweest.)

Tot slot, niet te vergeten, een zeer concurrerende prijs!

Ik had al eerder prima ervaring met Cameranu Ik verwacht dat deze verkoopsite in de toekomst wel vaker zal bezoeken en gebruiken.

Klipperman 22-04-2013

De website is duidelijk en je vindt de informatie is makkelijk te vinden en compleet.
Het bestellen verloopt duidelijk en correct en de levering was ( ondanks het late bestel-tijdstip) supersnel binnen 24 uur !
Het product voldeed geheel aan de verwachtingen.
Kortom een tevreden klant.

Eekje2013 22-04-2013

Niks dan lof over deze webwinkel. Wat ik zocht was op de website heel snel te vinden, ondanks de uitgebreide collectie. Informatie over het product prima. Levering: volgende dag, zoals beloofd. Het allerbelangrijkste: service uitstekend door een vriendelijke medewerkster. Direct actie, direct antwoord, geen gedoe. Een webwinkel waar vele een voorbeeld aan kunnen nemen.

Theomaart 22-04-2013

Levering was prima en de camera bevalt zo goed dat wij een tweede exemplaar hebben aangeschaft voor onze reis naar Z.Afrika.
Dan hebben wij er alletwee een.

Pieter8321 22-04-2013

Ik kreeg een goed advies.
Was eerst van plan een een combodeal te kopen van de D5200 met de 18-55 zoomlens maar de 18-105 zoomlens
is nauwelijks groter.
Ik ben blij dat ik de 18-105 zoomlens erbij heb gekocht
want ik heb al mooie foto's gemaakt in de 105mm stand.

romycamera 22-04-2013

Wat een snelle service, alles goed overzichtelijk en vond meteen wat ik nodig had terwijl ik andere webshops het product wat ik nodig had niet kon vinden of niet voorradig was.

strad 22-04-2013

Veel keus, duidelijke website, duidelijke communicatie en snelle levering. Perfect!

Aftersales is ook prettig. De zonnekap die ik had besteld bleek niet te passen en werd zonder problemen geruild.

Karenevt 22-04-2013

Snelle reactie vanuit de website, zelfs op zaterdag. Prima levering, op tijd/termijn zoald vermeld op website.

RuudJ60 22-04-2013

Na wat speurwerk op diverse sites ivm aanschaf verrekijker had ik een aantal geselecteerd. ( eur 350-450 euro) Feitelijk zag ik door de bomen het bos niet meer en wilde voor aanschaf toch de kijker gezien en gevoeld hebben.
Bij Camara.nl ben ik zeer goed begeleid en voorgelicht in de aanschaf. Er zijn veel verschillende kijkers die je goed kan beoordelen. Vanuit de showroom kan je goed naar buiten spotten. Uiteindelijk heb ik mede door vakkundig advies van de verkoop gekozen voor de Vortex Talon 8 x 42 HD.
Ik heb er een goed gevoel van over gehouden en het is een geweldige kijker. Aanbevolen.

robertj888 22-04-2013

Goede deskudindige zaak die alles weet over het product en ook toelichting op de zwakheden van een bepaald product geeft.

oli4vanderv1 21-04-2013

erg goed snelle service en levering

product netjes in doos ontvangen zonder beschadigingen. bestelling met respect behandeld dat is waar ik van hou en dat is hier het geval.

hele overzichtelijke website kan alles snel vinden daarom een 9
zelfde geld voor bereikbaarheid je stuurt een vraag en je krijg snel antwoord maar ook antwoord met goede informatie.

levering was zeer zeker zo goed

ondanks dat ik 17 ben vind ik belangrijk dat de bestelling met respect word behandeld en ook de vragen waar jij als klant me zit serieus word behandeld

bedankt voor respect en snelle service en levering!
geen ervaring met de after sales maar is vast ook top
tip
ga zo door

Dammes 21-04-2013

Krap een week geleden kocht ik weer div.camera accessoires.Als gebruikelijk op alle fronten perfect afgehandeld;ik weet niet beter en daarom koop ik alles bij deze zaak.

Messi09 21-04-2013

Prima website. Goede prijs in vergelijking met concurrentie. Snelle correcte levering. Zeer tevreden over produkt en levering.