Deze score is berekend op basis van 2393 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

bart1245 16-12-2012

Snelle levering en een van de goedkoopste webshop. Zeker de moeite waard. Geen slechte punten te bedenken

j.j.hamers 15-12-2012

Geen tijdverslindende pagina's doorzoeken, maar gewoon gemakkelijk zoeken en bestellen. Snelle bezorging en prima service. Samengevat, zeer goede ervaringen.

S.Howells 15-12-2012

Zeer snelle levering. Besteld op vrijdagavond om 21.30uur, aangeleverd de volgende middag. Dit was de tweede keer dat ik iets via Cameranu heb besteld - twee keer een goede ervaring. Aanbevolen!

frits10 15-12-2012

Beter kan niet goede prijs en een dag later in huis zoals beloofd, Ook een mailbevestiging gehad zoals het moet.
Zeker niet de laatste keerdat ik hier iets bestel prima geregeld.

CvZ in Assen 15-12-2012

Prima website, gunstige prijs en voorwaarden, keurige e-mailbevestigingen van de diverse stappen in het bestel-, betalings- en afleveringstraject.
Camera volgende dag geleverd, zoals beloofd.
Prima in orde dus.

Jann-Will 15-12-2012

Geweldige service, iDeal deed het niet, maar werd perfect geholpen!
Ik had de camera de volgende dag in huis!

Ray Haze 15-12-2012

Prima service en deskundige voorlichting. Het gaat hen echt om een tevreden klant en niet om zoveel mogelijk te verkopen.

Willkr 14-12-2012

Zeer tevreden over geleverd product en ook werd het product 1 dag na bestelling geleverd over aftersales weinig te zeggen nog geen gebruik van gemaakt

Fotojoep 14-12-2012

Website duidelijk,waardoor bestellen heel eenvoudig
Bestelling op tijd geleverd.ben niet anders gewent van cameranu
Bij de bestelling een kleinigheid vergeten,na een telefoontje was ook dit een dag later in huis,
Vriendelijk personeel aan de telefoon
Al die 10 sterren zijn echt verdient

AvanderOuw 14-12-2012

Hartelijk dank voor de snelle financiële afhandeling van de batterij oplader.
Ook de snelle levering van mijn nieuwe Canon PowerShot camera verdient een pluim.
Ik ben zeer tevreden over de firma Cameranu.nl

eilandervrouw 14-12-2012

werkelijk perfect! duidelijke website, donderdagavond om kwart over 10 besteld, levering vrijdagmiddag half 5 op Terschelling!

abk70 14-12-2012

Ze zijn zo snel, het product was niet meer op voorraad en ik zou een mailtje krijgen als het binnen was. Beneden aangekomen om een cadeau bon te kopen, stond het artikel al op de balie. Sneller kan echt niet.

marpello 14-12-2012

Supersnelle levering! Ik had mijn camera rond vijf uur in de middag besteld en de volgende middag werd hij al bezorgd.

KRG1953 14-12-2012

snelle levering, ik wilde aan de bestelling een extra component toevoegen nadat ik de order al had geplaatst. Dat werd meteen soepel opgelost en scheelde mij extra verzendkosten.
Telefonische klantenservice is snel en soepel dus.

ebeau 14-12-2012

als eerder een lens sigma 18-270mm besteld en geen problemen. daarom opnieuw bestellen bij camerNu.nl voor een canon 50mm f1,8 lens. snel levering

videovideo 14-12-2012

Artikel besteld op 4-12 was niet op voorraad even gebeld of het voor 14 december geleverd kon worden was geen probleem
werd mooi op 6-12 geleverd

top

Ronaldus1987 14-12-2012

Ik had mijn onderwater behuizing voor mijn camera om 8 uur in de avond besteld. Vervolgens kreeg ik hem de volgende dag al in huis. Tevens was de onderwaterbehuizing hier 30 tot 40 euro goedkoper, dan bij online duikwinkels. Oftewel helemaal top!!

teiplad 13-12-2012

Vriendelijk en deskundig geholpen in winkel; verkoper haalde een aantal vergelijkbare statiefkoppen en liet mij, ondersteund door zijn informatie, de keuze maken: ik werd bevestigd in de keuze die ik zelf van tevoren al gemaakt had.

teiplad 13-12-2012

In de winkel deskundig en vriendelijk geholpen. Artikel, niet aanwezig tijdens winkelbezoek, supersnel toegezonden

maurice482 13-12-2012

duidelijke website, heel veel op voorraad, en super snelle levering 22:10 besteld volgende dag is huis. Dat is pas waar maken wat je beloofd.

Wim goorhuis 13-12-2012

zeer klantvriendelijk, werd vlot en deskundig geholpen.
kom zeker weer terug voor de vervolg aankopen

McOtter 13-12-2012

Snelle levering en goede informatie bij vragen na onduidelijkheid over de geleverde artikelen, ik ben zeer tevreden.

Denny Hopper 13-12-2012

De website is overzichtelijk en duidelijk. Je weet wat je krijgt, je kan iDeal betalen. Ik was op zoek naar een nieuwe printer met een goede fotokwaliteit en wifi. Ik wilde een all-in-one en aangezien er zoveel printers op de markt zijn heb ik diverse bedrijven gebeld.

Allereerst printershop.nl. Gezien de naam en de veronderstelling dat er specialisten werkzaam zijn heb ik die als eerste gebeld. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon welke ik vertelde dat ik ook op zoek was naar een directe mogelijkheid om cd's te bedrukken. Hij wist echter niet dat dit uberhaupt mogelijk was! Daar gaat je specialisme laten we maar zeggen.

Ondanks dat Cameranu.nl niet de goedkoopste is, heb ik ze gebeld. Ze hebben mij eerst een paar vragen gesteld naar waar ik precies naar op zoek was. En als laatste vraag mijn budget. Hierop hebben zij mij een paar voorstellen gedaan. Ze stelden mij 2 merken voor, te weten Canon en Epson. Het meest verkochte merk is Canon. Toen heeft ze mij aangegeven dat de MG5450 of de MG 6250 zeer geschikt is. De MG6250 was iets uitgebreider.

Ik heb haar bedankt voor de info en opgehangen. Mijn keuze was gemaakt. De MG6250. Even internet afgezocht en een lagere prijs gevonden bij een concurrent. Ik wilde echter bij Cameranu graag de printer aanschaffen.

Ik heb Cameranu gebeld en het voorgelegd. Als reden gaven zij aan dat zij een bepaald beleid hebben en dat kwaliteit en service voorop staat. Dit resulteert in een wellicht hogere prijs, maar so be it.

Voor mij helemaal duidelijk en door de kennis en kunde heb ik de printer online besteld om 20.00 uur. De volgende dag om 10.00 uur werd het netjes afgeleverd.

Inmiddels staat de printer naast mijn Mac en ik moet zeggen, geweldig! In combinatie met de eerder gekochte Canon 600d is het zeer gemakkelijk om foto's van vrienden en familie te maken en er gelijk een printje van te maken.

Mooie kwaliteit en dus zeer blij!

Ik geef niet snel een 10 maar voor bestelling en levering kan ik niet anders. Wat betreft de andere onderdelen;

Geen 10, omdat er altijd wel een puntje van verbetering zou kunnen zijn ;-)

Paultuinman 13-12-2012

De eenvoud en prijzen van een webshop met de expertise, service en toewijding van "de winkel op de hoek". Een combinatie die je tegenwoordig zelden meer tegenkomt.

Een pakket dat door de grote drukte bij TPG Post verloren leek werd op eigen initiatief nogmaals verstuurd in verband met het Sinterklaasfeest.

Jammer dat de teller slechts tot 10 gaat daar CameraNu zeker een 12 verdiend had.

Conny-45 13-12-2012

Handige website! Eerst een verkeerd toestel besteld, maar na telefonisch overleg dit gratis kunnen terug sturen en snel mijn geld terug gestort gekregen.
Ook per telefoon overlegd over een toestel dat wel voor mij geschikt was en heel uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan.
Ander toestel besteld en dat kreeg ik snel in huis en daar ben ik nu heerlijk mee aan het fotograferen.
De foto's zijn goed van scherpte en kleur en ik kan via een zoeker instellen, zoals besproken was !
Al met al heel tevreden ( ook over de prijs) over cameranu.nl

Tiny Romme 13-12-2012

* Zeer snelle levering
* Heel goede en overzichtelijke website
* Doorlinken naar de sites van producenten
* Betrouwbaarheid wordt waargemaakt door goede service
* Al eerder zeer positieve ervaring bij aankoop

jacolien1995 13-12-2012

ik vindt het een super winkel
ik had s'middags besteld om een uur of half drie en om half zes was ik heengegaan en kon ik het al ophalen.
echt een top-service

dank jullie wel :)

jan daems 12-12-2012

Snelle levering en snel antwoord op vragen. Nette aflevering. Goede en vertrouwde omgeving om betaling te regelen. Geeft vertrouwen om in de toekomst dergelijke apparatuur daar aan te schaffen.

dweemering 12-12-2012

Zeer deskundig, professioneel en klantgericht personeel met veel kennis en ervaring. Camaeranu.nl heeft een uitgebreid assortiment in zowel de winkel als via de internet shop.
Prijs en kwaliteit zijn prima in orde dus aan mij hebben ze een vaste klant!

kkjanssen 12-12-2012

Als niet alle bestelde producten op voorraad zijn wordt levering pas verzonden nadat alles op voorraad is. Na telefonisch contact bleek men bereid de printer en accessoires die wel op voorraad waren, zonder extra kosten, direct af te zenden. Prima communicatie en service.

Van der Schuit 12-12-2012

Uitstekende bediening en kennis van het personeel. Het straalt een stuk professionaliteit uit. Showroom geeft ook een uitstekend beeld van wat er allemaal te leveren is. En dan niet te vergeten het kopje koffie voor mensen die helemaal uit Friesland komen.

Aanvulling:
CameraNU heeft een uitstekende website. Dagelijks worden de gegevens bijgewerkt.
Dit betekent dat je direct op de hoogte bent en blijft van hun voorraad.
Wil je een bestelling plaatsen dan dat op vele manieren. Zelf kies ik vaak voor een
reservering en haal het toestel een aantal dagen later op. Dit doe ik met opzet,
omdat ik dan nog eens onder het genot van een kopje koffie kan bekijken welke
nieuwe artikelen weer tentoongesteld staan. En aanrader voor de echte liefhebber.
Met aftersales service heb ik geen ervaring, omdat het gewoon in een keer goed is.
Dit geeft een stuk vertrouwen en daardoor koop ik al mijn zaken bij CameraNU.

rwarnar 12-12-2012

Website is erg overzichtelijk.
Bereikbaarheid is prima. Makkelijk te vinden. Zit buiten de kern.
Levering ook prima, we werden goed geholpen aan de balie.
Gelegenheid om koffie/thee te pakken wanneer je moet wachten.
Ze hebben leuke aanbiedingen.

Jansen12 12-12-2012

Zeer overzichtelijke en duidelijke site, snelle levering en erg klantvriendelijk bij telefonissche informatie. Ik had problemen met de levering met Postnl. en heb CameraNu meteen geïnformeerd en ook toen hebben ze me vriendelijk geholpen.
En ze hielpen me zelfs met de geld terug actie van Canon toen ik daar vragen over had, door me de link meteen door te sturen.
De compactcamera ook 2 weken op proef en de prijzen zijn ook even laag of zelfs lager dan bij andere winkels, de camera was erg goed en stevig verpakt. Ik ben zeer tevreden!

Steun 11-12-2012

Zag de camera op de website. De volgende dag was de prijs aanzienlijk gewijzigd. Ik kreeg de camera toch nog voor de aanbiedingsprijs.

Rob Es 11-12-2012

Werkelijk niets op aan te merken. Ik was zo dom geweest om op 4 december te bestellen. De bestelling kwam dus 5 december heel laat binnen, en vanwege de drukte werd nergens aangegeven waar ik (ongeveer) op kon rekenen. Het toestel heeft mogelijk de hele dag in een ijskoude ruimte (bestelbus) gelegen waardoor alles besloeg bij uitpakken. Dat was wat eng, maar na een paar uur acclimatiseren: niets aan de hand.

verbaan 11-12-2012

Hele goede ervaringen met Cameranu.nl De vragen die ik via de mail stelde, werden snel en keurig beantwoord. Het bestellen ging eveneens prima: 's avonds besteld, al de volgende dag bezorgd - keurig verpakt. Perfect!
Enige minpuntje: op internet circuleren advertenties van Cameranu.nl met soms lagere prijzen dan deze winkel op haar eigen site heeft staan. De prijzen van de eigen site worden aangehouden.

avdsmit 11-12-2012

product gevonden via Google.
De behandeling en afhandeling van cameraNU was gewoon perfect.
Duidelijk, vriendelijk behulpzaam en correct.

Brwasten 11-12-2012

Online besteld en binnen 3 dagen in huis!
Alles goed verpakt en geen beschadigingen

Alles naar wens verlopen en goedkope prijzen

JeroenQ 11-12-2012

Het snelle service, goede bereikbaarheid. Heb al meerdere dingen besteld en ook gebruik gemaakt van het retour zenden. Ook dan zijn ze heel snel en wordt alles correct afgehandeld. Winkel graag bij CameraNU.nl

Michael____ 11-12-2012

Goed telefonische bereikbaar, goede informatie verstrekking, vriendelijk personeel en snelle bezorging. Ik ben zeer tevreden.

riesverstegen 11-12-2012

Het grote assortiment en de concurrerende prijs leidden mij in eerste instantie naar deze site. Daar werd ik aangenaam verrast door de overzichtelijkheid. Toen vervolgens de bezorging ook nog eens prima verliep - maar dat was natuurlijk ook te danken aan PostNL dat tot 's avonds laat aan het bezorgen was - had CameraNu er een klant bij.

kovandesande 11-12-2012

De volgende dag netjes geleverd. Goed verpakt. Was ook mogelijk om de zending aangetekend te laten bezorgen. Altijd makkelijk als je zeker weet dat je de bestelling op tijd in huis wilt hebben.

RvV023 11-12-2012

Besteld en een dag later aangetekend in huis.
zo hoort het bij een goede webshop!
Helemaal tevreden!

XiniXRL 10-12-2012

Het door mij bestelde produckt was de dag na de bestelling al binnen. Alles in perfecte staat en tegen een prima prijs. Kortom, een genot om zaken mee te doen

Biancat 10-12-2012

De levering verliep heel soepel en toen ik nog vragen had over bepaalde accessoires werd ik snel te woord gestaan en goed geadviseerd. Ook de website is zeer duidelijk: vooral fijn dat bij ieder apart product een advies staat over welke accessoires ze hebben voor jouw product. Al met al een hele goede keus geweest om bij CameraNu.nl te bestellen.

Hilko05 10-12-2012

Ze behandelen de bestelling zeer goed en super snel.
Heb er voor het eerst besteld,
Duidelijke web-site
deze mensen staan voor wat ze beloven. 1in 1 woord top.

benvd 10-12-2012

Website overzichtelijk. Zeer snelle levering 's avonds besteld, volgende dag geleverd.. Ook bij after sales vraag over nota zeer snelle reactie per email.

Smit112 10-12-2012

Prettige winkel. Product besteld via internet en super snelle service bij ophalen. Ook service bij reparaties zeer professioneel en betrouwbaar. Aanrader.

AlexMeiborg 09-12-2012

Prima prijs, heldere informatie over bestel- en leverproces, correcte en vlotte levering. Betrouwbaar adres!

boltdijk 09-12-2012

Snelle levering, product netjes in orde. Website is overzichtelijk. Contactgegevens zijn helder en lijken betrouwbaar