Deze score is berekend op basis van 2683 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rick0001 25-06-2013

handige lay-out van site

was er binnen 1 dag

keuze uit bijna alles wat met fotografie te maken heeft

ik heb mijn nikon-lens hier erg goedkoop en snel kunnen krijgen

efde 25-06-2013

duidelijke site makkelijk te vinden en je hoeft de deur niet uit

na telefonisch contact te hebben gehad juiste product besteld prima service

zeer ruim assortiment. Er is alles op camera gebied te vinden

Goede on line winkel maar je kunt er ook terecht in Urk zelf. ruim assortiment

A. Verrijt 25-06-2013

De bestelling was erg eenvoudig te plaatsen. De communicatie van Camera.nu met haar klanten verloopt helder en effectief.

Toen het bestelde product arriveerde was ik niet thuis. 24 uur later werd het nogmaals bezorgd door een uitermate vriendelijke medewerker. De producten waren goed en vakkundig verpakt en ik was onder de indruk van de zorg waarmee alles was geregeld.

Betrouwbaarheid is wat mij betreft het enige criterium om een organisatie te beoordelen. Daar scoorde Camera.nu hoog op!

Mijn eerste kennismaking met Camera.nu verliep zonder zorgen. De communicatie naar de klant toe was helder en effectief: het product werd snel en vakkundig geleverd door een vriendelijke bezorger. Kortom: het geheel maakte een betrouwbare en professionele indruk op mij.

lexel 25-06-2013

Service en levering beter en sneller de kortste sluitertijd.
1 dag na bestelling geleverd.

VanillaBear 25-06-2013

Handig dat het betalen ook via Paypal kon, kon de e-dentifier mooi in de tas blijven. Verder is alles eigelijk perfect verlopen.

BlackSmokey 25-06-2013

Overzichtelijke website, goede voorraadstatus, goede levertijdindicatie.

Netjes per email op de hoogte gehouden van de status. Besteling netjes verzonden binnen gestelde termijn (bestelling om 22:15 geplaatst, volgende dag per PostNL aangeboden). Bestelling netjes verpakt.

Groot assortiment voor nette prijzen.

Winkel die doet wat hij zegt. Levertijden zijn tot zover bij al mijn bestelling betrouwbaar gebleken. Volgende dag in huis is ook echt de volgende dag in huis, Top!

Simpelweg een plezierige webwinkel. Netjes per email de updates van je bestelling, informatie over je bestelling (verzonden als pakket of per envelop, evt track and trace etc.). Netjes en goed verpakt. Producten vinden altijd zonder schrammetje het adres.

Stiebo 25-06-2013

Heldere site, alle specs makkelijk te vinden, klikken, betalen en leveren zonder problemen.

Top, een bedrijfsmatige bestelling (12 camera's) bleek niet meer te leveren (ook al had ik een offerte). De opvolgende camera werd zonder problemen en met een flinke korting alsnog geleverd.

Topbedrijf

nv84 25-06-2013

Camera van keuze was snel gevonden op de site, bestelling verliep super soepel.

Camera werd inderdaad keurig de dag erna bezorgd door de postservice.

Het leek erop alsof er nog veel meer keuze was, maar voor mij was dit niet nodig.

Niets dan lof.

Matias1984 25-06-2013

pieter60 25-06-2013

Paulus101 25-06-2013

na enkele andere aanbieders bekeken te hebben vond ik jullie site overzichtelijk en er wordt duidelijk aangegeven wat er verstuurd wordt.

snellere levering als deze kan bijna niet.

ben niet echt ingegaan op het arsotiment ik was immers op zoek naar de nikon d3100

duidelijke site concurerende prijzen goede service.

zie bovenstaande beoodelingen

Ko Houtman 25-06-2013

bij zoektocht naar zoomlenzen via Google kom je bijna altijd bij cameranu.nl terecht en zeer gebruikersvriendelijke site.

snelle, vlotte levering

zeer uitgebreid assortiment

tot dusver alleen maar optima prima!
hoop natuurlijk geen mankement aan m'n lens te krijgen.

Tot dusverre alles optima prima!!!

Kleij13 25-06-2013

Een prima overzichtelijke website.

Ik was op zoek naar een film scanner en omdat ik toch nog een vraag had over het type scanner, heb ik eerst nog even gebeld met het bedrijf. Ze namen de tijd om mijn vraag te beantwoorden en gaven me een prima advies. Dezelfde avond besteld en de volgende dag bezorgd.

De website geeft een breed assortiment aan. Wat je zoekt is er te koop.

De WEB site geeft een brede keuze van fotospullen en apparatuur aan. Het advies en bestel gemak zijn veel waard.

Een goed advies en snelle levering!

butterfly16 24-06-2013

Fijn dat elke camera goed is afgebeeld op de website! Duidelijke informatie bij elk artikel!

Snelle levering van het bestelde product!

Zeer ruime keuze in artikelen!

Scherpe prijs-kwaliteitverhouding!

CameraNu.nl blinkt uit door een breed assortiment en een scherpe prijs-kwaliteitverhouding! Dat heeft ertoe geleid dat ik mijn bestelling bij CameraNu.nl heb gedaan!

Roel Werk 24-06-2013

Een pro-lens gehuurd. Via de telefoon informatie gekregen en via mail boeking bevestigd.

Service was top. De medewerkers van CameraNu nemen de tijd en zijn niet gehaast. Een heel prettige ervaring!

Het assortiment van CameraNu is ruimschoots. Ik gebruik de site ook vaak als prijsvergelijk met andere online retailers.

Ik beveel CameraNu aan. Wat ik in het verleden online gekocht heb werd perfect geleverd en nu ik huren bij ze heb ontdenkt is het compleet wat mij betreft.

Zeer tevreden met de wijze waarop de medewerkers van CameraNu naar de klant treden, de tijd nemen en weten waar ze het over hebben. Kan zo geen verbeterpunten bedenken...

Koos Konijn 24-06-2013

Duidelijke website, artikelen makkelijk te vinden en snel te bestellen.

Goede communicatie en snelle afhandeling.

Belangrijkste is te vinden op de site, tevens zijn er alternatieven en suggesties.

Spreekt voor zich.

f.van.den.berg 24-06-2013

van uit huis altijd makkelijk
je kunt het product alleen niet eerst even aanvoelen en test foto's vergelijken

goed, alleen post.nl is niet mijn favoriete bezorg service
ligt misschien aan mij maar komen altijd precies langs als ik 10min weg ben

groot

Steven Kramer 24-06-2013

Geen problemen met de online manier van bestellen. Geen bugs op het gebied van beschikbaarheid of gegevens invullen.

Duidelijk beschreven voorwaardes en inderdaad de volgende dag in huis

Alles was tot nu toe op voorraad dus ook hier geen klachten.

Juiste prijs, snel bezorgd en geen onduidelijkheden.

Duidelijke site, snelle bezorging en geen onverwachte kosten of mankementen.

jolsslob 24-06-2013

Goede info, snelle levering, eerlijke prijzen

kees Klerkx 24-06-2013

Lekker achter de pc winkelen

Goed te woord gestaan door telefonisch personeel

Genoeg keuze uit wat op dat moment uiteindelijk gaat worden

Heb ik al vaker mensen naar deze site gestuurd om spullen aan te schaffen.
En naar mijn weten hebben ze allemaal wat aangekocht.

Ik heb bij cameranu al diverse spullen aangeschaften het zal zeker niet de laatste keer zijn.(heb nog wel een paar wensen) Ook doordat ik jullie site regelmatig bezoek wordt ik op de hoogte gehouden van alle nieuwe dingen. Ga lekker door en jullie zien mij nog wel een keer. Mvg Kees Klerkx

Albin_Hilversum 24-06-2013

Overzichtelijke site, ruim assortiment, gemakkelijk bestellen, heldere procedure.

Bij een eerdere aankoop snel en adequaat te woord gestaan over beschikbaarheid product.

De kijker die ik zocht(en kocht) is niet algemeen beschikbaar, maar wel bij CameraNu

Twee keer gebruik gemaakt van CameraNu en dat was een prima ervaring.

Er zijn alternatieven, maar CameraNu heeft zonder meer een goed assortiment (en voorraad), goede prijzen en een snelle service.

Patrick1948 24-06-2013

Door te Googlen naar een cadeau eindigde ik via kieskeurig bij de meest voordeligste web winkel. Waar ik uitgebreide informatie vondt en gelijk mijn bestelling kon plaatsen.

Ik plaatste mijn bestelling rond 21:30 uur. Ontving confirmatie gevolgd door een factuur en rond 22:30 een email dat mijn bestelling in behandeling was. De volgendeochtend ontving ik een email dat de bestelling was verstuurd en een Track en Trace nummer. Net na 16:00 uur ontving ik mijn bestelling netjes ingepakt.

Zeer uitgebrijd assortiment aanwezig.

Met zo'n goede prijs n service kan ik iedereen aanbevelen om via Cameranu.nl te bestellen.

Ik geloof dat ik hier boven genoeg heb gezegt. FANTASTICH BEDRIJF!!!

Ro686 24-06-2013

Snel en makkelijk alles te vinden! En ook nog tot laat bestellen en volgende dag in huis.

Melden keurig of de bestelling vertraging heeft of als er andere zaken spelen. Geven ook proactief meldingen van de zending.

Alles wat ik tot nu toe nodig had was aanwezig.

Prima webshop met een breed assortiment en een perfecte service. Kortom zeker een aanrader.

gunadi 24-06-2013

Als je heel goed zoekt en de informatie leest dan gaat de rest vanzelf.

Je wordt heel vriendelijk en zeer professioneel te woord gestaan en geholpen. Chapeau!

Je kunt voor alles (m.b.t. fotografie) in de winkel vinden. Zeer uitgebreid.

Zeer uitgebreid assortiment met duidelijk aangegeven prijzen,gemakkelijk bestellen, wordt thuis gratis bezorgd bij besteding v.a. € 100,-

* zie boven ...

WILLEMSTH 24-06-2013

Zo gevonden

gedaan wat ze beloofden

Je krijgt wat je bestelt

Op deze site meteen gevonden wat ik zocht, niet te duur en alles volgens afspraak

alexjeg 24-06-2013

S. W. 24-06-2013

We wilden een nieuwe camera aanschaffen en kwamen daarbij uit bij CameraNU.nl. Op het laatste moment nog even gekeken naar andere camera's, maar kwam toch weer uit op de TG-320. Ik had nog een paar minuten voor 22:30 om hem de volgende te kunnen ontvangen. Op 22:30 kwam de bestelbevestiging en toch de volgende dag in huis --> TOP. Alles was netjes verpakt en goed aangekomen. Verder nog geen service te hoeven ontvangen van de leverancier.

Renée25 24-06-2013

Gemakkelijk in te vullen en bestelling uit te voeren.

zie aanbod, dat zegt genoeg.

absoluut

Heel eenvoudig is een canvasdoek te bestellen. Site werkt lekker snel.

ahvanderwal 24-06-2013

goede, snelle service

zeer uitgebreid assortiment

zeer prettige mogelijkheid om te winkelen betrouwbaar

Harry Jamont 24-06-2013

Makkelijk op het net je wensen bekijken en per telefoon je bestelling doen.

Vriendelijk te woord gestaan zowel aan de telefoon als in de winkel en met de nodige knowhow.

CameraNu heeft een uitgebreid assortiment op voorraad zodat je alles in 1 keer kan aanschaffen en, indien gewenst, direct kan ophalen.

Als iemand plezier heeft met (hobbymatig of beroepsmatig) fotografie zou ik zeker verwijzen naar CameraNU.nl

cameraNu is een prettige winkel/internetwinkel waar je vriendelijk en correct geholpen word. Personeel heeft kennis van zaken. Voorraad is groot. Je heb de keus uit toezending of ophalen... vind ik ook een pré. Derhalve zou ik deze winkel beslist aanraden bij vrienden en kennissen

Jan-Age 24-06-2013

Goed overzicht in artikelen, goede afhandeling van de bestelling, order kwam in bubblewrap aan.

MGZ23 24-06-2013

19121959 23-06-2013

makkelijk om een keuze te maken,omdat overal een duidelijke beschrijving bijstaat.

tot 2x toe via internet info over bepaalde produkten gevraagd,en binnen 1 dag volledige uitleg.Top.!

ik zocht een flitser,maar wist niet dat ze zo'n groot aanbod hadden.sterker nog,ik wist niet eens dat er zoveel merken flitsers waren.

omdat je denk ik voor 100% zult slagen als je iets bijzonders zoekt.

webwinkel die makkelijk,en gebruiksvriendelijk te bekijken is.

WimK67 23-06-2013

Product bestellen gaat erg gemakkelijk, maar enkele handelingen en de bestelling is gedaan.

Winkel met medewerkers die weten waar ze het over hebben, verkopen je geen producten die je niet nodig hebt voor het uitoefenen van de fotografie-hobby.

J. van Eck 23-06-2013

De website is makkelijk toegankelijk en dete verrichten handelingen zijn ook voor een leek helder te volgen

Een vraag wordt snel en duidelijk beantwoord

Alles wat op fotografiegebied eventueel nodig is, is beschikbaar

Een goede ervaring - ook EERDERE!! - zijn meer dan voldoende om een aanbeveling naar anderen te doen!!

Ik heb ook al eerder een aankoop bij CameraNu gedaan. DIE aankoop verliep goed en voldeed volledig aan mijn verwachtingen. Ook bij de meeste recente aankopen bleef mijn zeer positieve mening over CameraNU volledig 'overeind'.

ruben71 23-06-2013

online zeer makkelijk te bestellen ook keurig terug gebeld met de tijden van afleveren

ik ben telefonisch erg goed te woord gestaan en op alle vragen antwoord gekregen
ze namen echt de tijd voor me!

heel breed assortiment incl een sfeervolle winkel met een goede indeling en opstelling

ik kan deze winkel aan iedereen aanraden men zal er zeker slagen

een geweldige winkel zeer goede bediening

Mirjam H. 23-06-2013

De website was overzichtelijk. Ik kon gemakkelijk vinden wat ik nodig had.

Telefonisch werd ik prima en vriendelijk te woord gestaan. Mijn vraag was snel en duidelijk beantwoord.

Ik vond wat ik nodig had en heb nog even voor plezier verder gekeken. Er is keuze genoeg!

Prijs-kwaliteit is erg goed, de service is prima en het assortiment ook. Kortom ik zou de winkel absoluut aanbevelen bij familie en vrienden!

Benny66 23-06-2013

Makkelijk en toegankelijk

breed assortimen, kijk graag op de site als ik iets zoek of wil weten

Als mensen mij iets vragen zou ik deze site zeker adviseren

Goed, klantvriendelijk en betrouwbaar...

hylkepylke 23-06-2013

Met de auto goed te bereiken, maar met openbaar vervoer duurde mijn reis bijna 3x zo lang!

Service was prima, ik kon zelfs eerder mijn huurcamera en lenzen ophalen na een belletje, perfect!

Ze hebben alles in huis, inclusief occasions

Niet de goedkoopste, maar wel een groot assortiment en ook weer niet heel duur.

JHM123 23-06-2013

Goed advies en service.

Uitgebreid sortiment met zowel camera's, objectieven als assecoires

Cameranu heeft scherpe prijzen, snelle levertijden en kundig personeel.

SmoekS 23-06-2013

Bestellen via de site gaat logisch, dus gemakkelijk.

Levering is volgens afspraak. Verpakking is correct.

Het immense assortiment is toereikend.

Deskundig en ruim aanbod.

Bij Cameranu.nl is het snel en slim zaken doen. Een logische website met dito afhandeling. Cameranu.nl is voor iedereen een makkie. Spijt krijgen hoeft niet!

RISL 23-06-2013

Helder en overzichtelijk menu waarbij je snel naar de gewenste camera /accessoires kan gaan.

Prima service. Na aankoop zat er een hoes bij die niet helemaal paste. (foutje van mijzelf) Deze kon echter zonder problemen worden geruild voor een andere die wel goed paste.

Zeer uitgebreid assortiment. Veel keuze uit verschillende modellen. Ook de mogelijkheid om verschillende modellen met elkaar te vergelijken.

Ruime keuze en deskundig advies.

Zoals al eerder gemeld een ruime keuze met daarbij deskundig en uitgebreid advies. Men neemt de tijd om rustig bij alles langs te gaan na eerst je wensen te hebben geïnventariseerd. Zowel mijn vrouw als ik hebben hier onze camera's en accessoires gekocht.

ommerborn 23-06-2013

alles aanwezig

besteld,volgende dag geleverd

naam 231970 23-06-2013

Voor de aankoop 2x telefonisch contact gehad en daarbij bijzonder goede info gehad. Super!!

Super snelle levering

pspapen 23-06-2013

Goede web shop

Snelle en vooral correcte leveringen

zeer uitgebreid

reeds meerdere malen gedaan, beste service en prijs.

Reeds meerdere bestellingen gedaan en alles verloopt correct.

cre8ive 22-06-2013

goede, redelijk overzichtelijke site

bestelling meestal snel in huis en zo niet, tijdig bericht

bijna alles te verkrijgen op camera gebied

prima zaak, dus beveel ik ze graag aan

mschiel 22-06-2013

www.greatfocus.nl 22-06-2013

De site is overzichtelijk, werkt perfect en geeft beknopt maar voldoende informatie.

Er wordt niet moeilijk gedaan wanneer je een verkeerde keuze hebt gemaakt, ruilen kan te allen tijde.

Een enorm assortiment maar toch overzichtelijk. Wanneer je bij cameranu.nl nog niet kan slagen dan.....

Een prettige winkel, kennis van zaken, ook voor de gevorderde fotograaf en objectief en eerlijk advies.

Als fotograaf moet je bij cameranu.nl zijn.

pinkcam 22-06-2013

In de winkel, nummertje trekken, kopje koffie drinken.
Ideaal.

Super vriendelijke mensen, nemen alle tijd voor je en stemmen advies af op jouw kennis en ervaring.
prima !

groot assortiment, alle toestellen kun je gewoon vastpakken en bedienen, ideaal

voor iedereen die liefde voor de fotografie heeft en een prima advies en service wil hebben, helemaal goed !!

Mirjam SvD 22-06-2013

snel gevonden wat ik zocht

via ideal betaald en 2 dagen later al in huis

zocht alleen een speciaal soort batterij, maar zag dat er veel meer in jullie assortiment zit

goede, snelle service

Heel tevreden over alles van het moment tot bestellen tot de levering.