Deze score is berekend op basis van 2266 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

TheoChristianne 23-01-2013

Alles prima.
Toen het eerste tasje dat ik bij de camera besteld had me niet beviel, kon ik het zonder vragen terug sturen en is het geld netjes retour gestort.
Later hadden ze een tasje dat me wel aanstond en heb ik dat besteld; weer snel en naar tevredenheid geleverd.

pkohne 23-01-2013

Helemaal super, 'avonds besteld en de volgende dag in
huis. Via een mail/orderbevestiging van cameraNU.nl ook een link gekregen om de bezorging te volgen. Alles keurig verpakt en verzorgd. Ik zou bij deze winkel zo weer een order plaatsen.

BKoopmans 23-01-2013

Werkt zoals een webshop zou moeten werken: gebruikersvriendelijk, duidelijk aangegeven levertijd, goed verpakt.

paulusz091141 23-01-2013

Snelle levering van reflexcamera en geen gezeur bij terugsturen van iets dat niet beviel (de filters)

BergeijkErik 23-01-2013

Wat ze beloven maken ze waar. 's Avonds besteld, volgende dag om 11 uur al bezorgd. Op vragen per mail komt ook snel antwoord. Tel daarbij de lage prijzen nog eens op en waarom zou je nog bij een ander bestellen? Met de after sales heb ik (gelukkig) nog geen ervaring.

AnillaFotografie 23-01-2013

's avonds 21:15u besteld de volgende middag binnen. Ongelofelijk snel en ook nog de beste prijs.
Wat wil je nog meer.

hamosis 23-01-2013

Die beoordeling met 10 lijkt overdreven, maar is echt op zijn plaats.Het overzicht van de site, weergave van de producten, tel. contacten met correcte af- en behandeling. Een kleine storing in het betalings verkeer was geen reden voor oponthoud van de afhandeling. Ook de dubbelle betaling is in 2 dagen verwerkt. Vandaar mijn 10!

allan53 23-01-2013

website is makkelijk en overzichtelijk. Het product is dus snel te vinden en makkelijk te bestellen ook de betaling gaat soepel. Teven een super snelle bezorging en product was van top kwaliteit! goed voorzichtig in gepakt zodat het niet beschadigd zou worden!

gewoonm17 22-01-2013

Zo'n anderhalve maand geleden heb ik hier mijn Canon 7D besteld, na vergelijking van zowel prijs van het product, als de reviews over de winkel.

De bestelling verliep gemakkelijk, en zoals op de website vermeld wordt, was mijn nieuwe camera inderdaad de volgende dag in huis.

Je wordt overigens via e-mail keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Erg prettig.

Met after sales heb ik (gelukkig) nog niet te maken gehad, maar ik vertrouw erop dat dit, mocht het ooit nodig zijn, ook gewoon soepel zal verlopen.

Voorlopig bestel ik al mijn camera-gerelateerde producten dus bij cameranu.nl!

marijeonno 22-01-2013

netjes een mail ontvangen toen het product binnen was, betaald en de volgende dag bezorgd, kan niet beter!

tbartnig 22-01-2013

Cameranu is een winkel met een zeer uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen.

De winkel is netjes en het personeel vriendelijk. Ik had mijn Sony NEX5N op internet besteld. Bij het afhalen werd er vriendelijk gevraagd of ik nog vragen had en of ik nog uitleg nodig had.

Het personeel is zeker vakkundig en weet waar ze het over hebben.

Super service! Zo hoort het.

M.J. Bakels 22-01-2013

Zeer scherpe prijs en supersnelle levering. Maandagavond 21.00u besteld, dinsdagmorgen 10.10u in huis!!

adwijck 22-01-2013

Supersnelle levering!
En goede producten geleverd!
Het zoeken op de website is wat lastig...
Maar ik ben zeer tevreden!

danny spijkerman 22-01-2013

ik ben zeer tevreden over cameranu.nl ik had de lens in de avond besteld en ik heb de volgende ochtend mijn lens al binnen gekregen. ook was de prijs heel goed ik heb hem nergens anders goedkoper gezien. de website zag er mooi uit en is heel overzichtelijk.

Henny Slokker 21-01-2013

Prima prijs, prima ondersteuning en prima produkt.
Vakmensen die ook telefonisch indien nodig ondersteu
ning willen geven. De beste webwinkel voor digitale
produkten.

trommelenf 21-01-2013

de internet site is erg duidelijk mocht je het niet direkt weten dan help de zoekfunctie je verder. als je belt met een vraag krijg je direkt antwoord van erg behulpzaam personeel

opdehoek 21-01-2013

Deze shop had de camera van mijn keuze tenminste op voorraad. De volgende dag al in huis. Alles duidelijk en transparant, bovendien ging het bestellen vlot en alles straalde uit dat het te vertrouwen is.

RoCoHo 21-01-2013

Prima site, prima levering, en prima product! Aftersales niet nodig gehad, houden zo. De prijs is aantrekkelijk. Een prima leverancier ook voor fotoapparatuur.

mamivi 21-01-2013

Goede en zeer duidelijke website. Geven bij de artikelen duidelijk aan voor welke camera deze bedoeld zijn. Ook toen ik een camera kocht kon ik meteen zien welke andere artikelen er op pasten, zoals bv. filters.

satela 21-01-2013

Vlotte afhandeling van de bestelling, keurig verpakt afgeleverd. De dozen van de lensjes waren ook netjes, kortom een fijne vlotte afhandeling van mijn bestellingen.

Richard.. 20-01-2013

Na wat produkten besteld te hebben had ik het de volgende dag al in huis. Fijn dat je je bestelling kunt volgen waar het pakket onderweg is. Pakket is ook goed verpakt. Er is voldoende keuze op de website en ook de prijzen zijn aantrekkelijk. Goede service en klantvriendelijkheid dus een aanrader voor iedereen!!!

david.statio 20-01-2013

Zeer flexibele after sales, camera was snel geleverd en prima verpakt. Enige minpunt was de redelijk late openingstijd van de telefonische helpdesk op maandagochtend. Top tent!!

misala 20-01-2013

Cameranu.nl is een zeer klantvriendelijke zaak welke heel goed bereikbaar is , vriendelijk en kundig personeel en een goede en snelle service/afhandeling. Heb intussen al 2 Fotocamera's en 1 video camera gekocht tot hele goede tewvredenheid.

ghermse 20-01-2013

Bij Cameranu.nl wordt je altijd professioneel geholpen. Zowel aan de telefoon als in de winkel zelf.

Persoonlijk ben ik van mening dat de mensen over een zeer uitgebreide kennis beschikken. Kom er al jaren en ben er nog nooit teleurgesteld weg gegaan. De hulpvaardigheid in de winkel is kortom perfect en zeer professioneel.

Met name de afdeling boven (voor professionele apparatuur) is echt "TOP". Ook als je een amateur bent wordt je boven ook perfect geholpen, ze nemen de tijd voor je. Kom je tegenwoordig zelden nog maar tegen.

Aftersales en de klantenservice is altijd behulpzaam om je bij iets te ondersteunen, c.q. te helpen. Ook als je bijvoorbeeld iets goedkoop hebt gekocht. Het gaat bij Cameranu.nl niet alleen maar om de verkoop. Service hebben ze zeer hoog in het vaandel staan. Dat is waar Cameranu.nl persoonlijk voor mij voor staat. Ongeacht de aankoop!!!

En vooral doen ze wat ze zeggen, dat is waar het om draait!!

Een meer dan zeer tevreden klant.

benhan 20-01-2013

Product was snel gevonden en gaf ook aan dat er een combi-deal voor deze camera was. De telefoon werd vlot opgenomen en het snel en goed beantwoord. De bestelling was inderdaad de volgende dag afgeleverd: verpakking was goed en anoniem. Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de aftersales. Ben zeer tevreden.

gehofman 20-01-2013

telefonische informatie was goed. Bestellen ging eenvoudig en de levering was snel. De prijs was zeer concurerent.

christr 20-01-2013

fijne site en vlotte levering. Artikel; was eenvoudig te vinden en de prijs was concurrerend genoeg om tot aanschaf over te gaan. De documentatie van het product op de site was goed te noemen.

jan4955 19-01-2013

Er was onduidelijkheid over het type Nissin wat past op mijn DMC-FZ200. Mijn opmerkingen en mail werden netjes beantwoord.
Flitser bleek achteraf een four third te zijn die perfect past en goed door de camera wordt aangestuurd. Tevreden over de service.

GiepkesJack 19-01-2013

Gewoon wat je van een webwinkel verwacht, snelle accurate levering tegen scherpe prijzen, after sales weet ik niet daar ik die nog niet nodig heb gehad.

Toni29 19-01-2013

Voor het eerst bij deze winkel iets besteld en ik ben zeer tevreden! Mooie overzichtelijke site, goeie service en snelle levering zoals het op de website beschreven staat. Een aanrader voor iedereen!

CanonHenk 19-01-2013

De webwinkel is overzichtelijk en altijd goed bereikbaar. Na de bestelling op de website de volgende dag in huis. Ze doen wat ze beloven. Helemaal Top!!!

csanti 18-01-2013

Duidelijke website. Snelle levering. Goed beschermend verpakt.
Overcomplete levering. Hierna duidelijke mailwisseling. Beloofde refund snel afgehandeld. Kortom CameraNU.nl maakt op mij een uiterst betrouwbare indruk. Zo hoort het.

robbierut 18-01-2013

Alles op voorraad, snel besteld en de dag erna in huis. Netjes verpakt. Gewoon alles top!
Bestellen was duidelijk, makkelijk en ging er soepel.

Wjasje 18-01-2013

Bestelling werd de volgende dag met PostNl aan huis afgeleverd.
Door Track-en-Trace op de hoogte gehouden van de zending. De camera en enkele toebehoren waren goed verpakt.
Kortom, ik ben erg tevreden!

henkhank 18-01-2013

Makkelijk bestellen, snelle service en snelle levering.
En dan ook nog een mooie prijs.

Helemaal tevreden dus.

videofarmer5 18-01-2013

Een winkel waar je vlot geholpen word en waar je ook deskundig advies krijgt en als het druk is kun je onder het genot van een kop koffie rustig rond kijken want er is genoeg te zien wat voor je zelf van belang is .Voor mij is Cameranu een begrip en beveel het vaak aan ,aan andere mensen .

Liek76 18-01-2013

De website gaf genoeg informatie om de knoop door te hakken en via internet deze camera te kopen. Met name de garantie sprak mij erg aan. Na het plaatsen van mijn bestelling werd deze meteen in behandeling genomen en was de volgende dag al in huis. Daarnaast ontving ik nog veel informatie per mail over verzekeringen, levertijd, aflevertijd etc. Kortom, ik ben zeer tevreden en zal in de toekomst zeker vaker gaan bestellen via CameraNu.nl !

IlseW 18-01-2013

Ook mijn tweede lens werd de dag na de bestelling bezorgd, eveneens zeer zorgvuldig verpakt. Prima service.

IlseW 18-01-2013

Supersnelle service - inderdaad 'vandaag besteld, morgen in huis' - en zorgvuldige verpakking van de bestelde produkten.

remco48 18-01-2013

Snelle levering en supergoede aftersales (er was een klein probleem met de triggertrap - is razendsnel omgeruild !
Prettig telefonisch contact.

mkloosterman 18-01-2013

Website oogt ietwat druk, waardoor ik niet snel via de website zelf producten zou gaan zoeken en bestellen. CameraNu zou hiertoe de verschillende productgroepen wat meer kunnen groeperen dmv van een horizontaal georiënteerd uitklapmenu.

Ik ben op de site gekomen via Kieskeurig omdat CameraNu tegelijk een goede levertijd, voorwaarden en natuurlijk prijs aanbood. Tot nu toe verder geen contact per e-mail en of telefonisch benodigd gehad omdat de bestelling netjes verpakt en binnen beloofde tijd (24u) bezorgd was.

Klein aandachtspuntje qua bezorging zou nog zijn het aanbieden van de mogelijkheid van PakjeGemak van TNT. Hierbij hoeft niemand thuis te zijn en kun je je bestelling af laten leveren bij bijvoorbeeld een postkantoor. Tevens zou de gratis verzending al wel vanaf €25,- mogelijk moeten zijn.

Ik zou een volgende keer ook weer bij CameraNu bestellen!

Officiele reactie van CameraNU.nl 21-01-2013

Geachte heer/mevrouw Kloosterman, Hartelijk dank voor uw review. Website menu staat op de agenda om te worden aangepakt. De optie Pakjegemak wordt door ons reeds geboden. Met vriendelijk groet, CameraNU.nl

jvwsmeets 17-01-2013

Cameranu.nl is een super webwinkel, snel, overzichtelijk, up-to-date en natuurlijk altijd de goedkoopste.

dobrob 17-01-2013

Geweldige snelle service, werd zelfs direct teruggebeld op een vraag van mij. Super !!
Snelle levering, goed verpakt en duidelijke handleiding.
Kortom goed bedrijf dat waarmaakt wat het zegt.

1970Sleeper 17-01-2013

De website is overzichtelijk en duidelijk, daar ik wel een paar kleine foutjes heb ontdekt geef ik het een 7. Echter, de aftersales verdient dan ook een 10 want na een mailtje van mijn kant werd dit ook meteen gewijzigd !
De bereikbaarheid is prima, zowel telefonisch als via mail. De bestelling en levering heb ik ook met een 7 beoordeeld maar dat zal niet direct bij CameraNU hebben gelegen maar bij de leveranciers. Ieder geval een site / bedrijf waar ik zeker nog een meerdere malen een bezoek aan zal brengen.

kleinekeep 17-01-2013

Prima geholpen, ook redelijk snel met reageren op vragen via de mail. Hebben veel in het assortiment tegen een goede prijs.
Kleine kanttekening is dat er veel productyen opstaan die niet in voorraad zijnn en waar ook onduidelijk is wanneer ze op voorraad komen.
Levering ging prima en erg snel!
Nadeel: bij retourzending moet het aangetekend (op eigen kosten)terug gezonden worden.
Wanneer je echter kiest voor een vervangend artikel hoef je niet de verzendkosten weer te betalen (dat is dan weer keurig).

Carola83 17-01-2013

Ben nooit zo scheutig met het uitdelen van een 10, maar in dit geval is een 10 het enige terechte cijfer! Had nog nooit eerder besteld bij CameraNU, dus is altijd even afwachten. Maar werkelijk alles bij mijn bestelling en levering is perfect verlopen. M'n Haagse petje af! Camera was ook zorgvuldig verpakt. Bezorging gebeurt niet bij buren en er moet voor ontvangst getekend worden. Wel zo prettig. Overigens was de prijs van mijn camera zeer gunstig t.o.v. andere (web)shops.

Ik durf met een gerust hart CameraNU aan te bevelen bij de Kieskeurig bezoekers EN mijn eigen familie/vriendenkring.

Aftersales kan ik niet over oordelen, (nog?) niet nodig gehad.

Aanvulling:
Beoordeling website: overzichtelijk, geeft voldoende informatie over het artikel en voorraadstatus.
Bereikbaarheid: telefonisch of via mail geen contact hoeven te zoeken, de site gaf mij voldoende info om te kunnen bestellen zonder vragen.
Bestelling en levering: Zoals beloofd al de volgende dag geleverd. Zorgvuldig verpakt in omdoos; tekenen voor ontvangst.
Aftersales kan ik niet beoordelen, nl. niet nodig gehad.

viterson 17-01-2013

Breed aanbod van producten die makkelijk te vinden zijn op de website. Cameranu behoort al lange tijd tot de goedkoopste aanbieders van fotoproducten. Snelle, correcte levering volgens "vandaag besteld, morgen in huis". Goed verpakt.
Bij deze service zijn after-sales niet noodzakelijk

MarcelU 16-01-2013

Geweldige winkel. Bij aankoop voor 22.30 u volgende dag in huis, hetgeen inderdaad zo is. Daarbij ook nog prijsgunstigst.
Perfect

jan hoera 16-01-2013

Geweldige service. Heel goed telefonisch bereikbaar op een normaal nummer. Levering de dag na de bestelling. Concurerende prijzen. Goede productinfo. Spijttopanten- en omruillevering gaat uitstekend hoewel dit wel op eigen kosten moet geschieden.

Johan dB 16-01-2013

Een week geleden een spiegelreflex camera gekocht en kan alleen maar zeggen dat zowel het bestellen als leveren heel erg gemakkelijk en snel ging. Omdat ik van een collega hoorde dat hij in de winkel in Urk was geweest en daar zeer goede informatie had gekregen over eenzelfde product, heb ik het artikel via de website besteld en kreeg het de volgende dag keurig en goed verpakt thuis geleverd. Een dikke pluim voor Cameranu.nl en ik zal er zeker opnieuw gaan bestellen indien ik iets zou willen kopen.