Deze score is berekend op basis van 2704 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieter8321 01-07-2013

Het gezochte artikel was makkelijk te vinden in de webshop

In de winkel werd ik goed geadviseerd, door de grote keuze wist ik niet welk UV filter het beste was.

Eerder teveel dan te weinig

Ruim assortiment met goed advies.

Goed geholpen. Het was alleen wel druk in de winkel, ik moest ongeveer 40 minuten wachten maar omdat dat met nummertjes werkt word je ook geholpen als het je beurt is en onder tussen kun je koffie of thee nemen en wat rondkijken in de winkel en wat dingen proberen.

Arjen1961 01-07-2013

On-line bestelling heel gemakkelijk.

iDeal betaling had storing.
Winkel bood de mogelijkheid de betaling opnieuw te doen.
Duidelijk, snel en efficiënt met betalingsverwerking en versturen artikelen.

Prima; wat ik nodig had was op voorraad. Eén artikel van een (mij) onbekend merk, maar geen probleem.

Makkelijk, snel en efficiënt.

Liani 01-07-2013

Ik kreeg uitgebreid en professioneel advies om tot een weloverwogen keuze te komen voor het product wat ik wilde kopen

Voldoende voor het maken van een keuze op maat.

persoonlijke benadering, professioneel en kwaliteits merken.

zie bovenstaande

Berend joling 01-07-2013

bestellen en betaling is makkelijk

de service is goed tijdens de staking van postnl netjes een mail gekregen over het vervoer

groot assortiment en ook scherp geprijsd

ik zou anderen deze winkel echt aanbevelen vanwege de service de kosten en het ruime assortiment

M. Regensburg 01-07-2013

Andreas 39 01-07-2013

Alles wees vanzelf, vrij laat in de avond besteld, (maar nog wel voor 22.00 u); betaling ging gemakkelijk en de andere middag keurig de bestelling in huis.

De ochtend van de levering nog even het "track- en trace" systeem geprobeerd om een idee te krijgen hoe laat er ongev. afgeleverd zou worden. De site gaf alleen aan: zending onderweg, niets nieuws dus want dat wist ik al van de vorige avond.

Voor de 2e of 3e keer gebruik gemaakt van CameraNU en wederom is vrijwel alles snel, punctueel en vlekkeloos verlopen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 02-07-2013

Beste Andreas,

Hartelijk dank voor uw review. De tracking info wordt door TNT verstrekt. Wij hebben hierop helaas geen enkele invloed. Hopelijk wordt deze service in de toekomst door TNT verbeterd.

Wilco de Vries
CameraNU.nl

gemmetje 01-07-2013

het was via CameraNU erg makkelijk vinden wat je zoekt, de website zit logisch in elkaar

Ik kreeg direct een mailtje met een bevesitiging en vlak erna een track en trace nummer, het ging allemaal erg vlot en soepel

er was voldoende keuze in wat ik zocht

De website was erg makkelijk in gebruik en mijn product had ik een dag later binnen. helemaal super!

Thucydides 01-07-2013

Jurien Minke 01-07-2013

Overzichtelijke website, ruim assortiment en een snelle en goede levering.

E. van Raaij 01-07-2013

Het zoeken naar producten is erg eenvoudig. Wat helemaal prettig is, zijn de voordeelsets die getoond worden bij je product waarmee je extra korting krijgt.
De (technische) productinformatie is ook overvloedig en goed.

Uitstekende service. Ik had een filter besteld waar iets mee mis was. Mailtje gestuurd, waarop dezelfde dag nog werd gereageerd en er een nieuwe werd toegestuurd. Snel en servicegericht dus.

Wat hebben ze niet?

ik zou niet snel een betere en goedkopere winkel weten.

Goed, goedkoop, uitstekende service, gratis levering, mensen met passie voor fotografie (maar dat merk je natuurlijk het best in als je naar hun winkel gaat)

P vd B 01-07-2013

Veel keus en duidelijke beschrijvingen van de producten.

zeker een aanbeveling om hier terug te komen.

Ben sinds kort klant bij CameraNu.nl en ben zeer tevreden! Ruime keus, scherpe prijzen en snelle levering. Een vertrouwd adres.

John Adelaar 01-07-2013

Altijd op voorraad, duidelijke site, gebruikersgemak

Snelle afwikkeling, telefonische ondersteuning, vriendelijke adviseurs

ruime keuze, veel accessoires

Snelle levering, duidelijke aankoopbevestiging snelle levering

CameraNu levert een ruim assortiment snel en met heldere betalingsvoorwaarden, indien niet op voorraad melding als het artikel weer binnen is.

K.H.Liem 30-06-2013

Ik heb geen andere passende woord dan perfect makkelijk.

Gebeurd zoals het moet en vermelding.

Bijna alles perfect.

Makkelijk en betrouwbaar.

Makkelijk en betrouwbaar.

jeroen de P 30-06-2013

Duurde even voordat de bevestigingmail binnen was. Heeft misschien met bestellen op zondag te maken. Ik snap de zondagrust overtuiging, maar een mail met melding hiervan had op zijn plaats geweest. Voor de rest perfect geinformeerd.

Eduard1981 30-06-2013

bigfonn 30-06-2013

Direct vanaf mijn stoel

Postcode was verkeerd, is na een telefoontje direct geregeld en ik had binnen een dag mijn bestelling

Ruime keuze

Makkelijk en uitgebreid met een goede service en snelle levering

Fotostiel 30-06-2013

Product was redelijk makkelijk te traceren, tegen een mooi laag prijsje en was eveneens redelijk vlot bezorgt.

Hoewel ik een specifiek artikel zocht, was het aanbod ruim.

Heb ik al gedaan bij iemand die een Epson V700 zou willen kopen.

Mariannevh 30-06-2013

Ik was op zoek naar de handleiding voor mijn nieuwe Eos 700D. Het boek bleek nog niet uit te zijn en ik kon een mailtje krijgen wanneer het boek beschikbaar was. Enige weken later kreeg ik prompt bericht dat het boek leverbaar was. Ik hoefde het dus niet zelf steeds te checken. Makkelijk!

Naar aanleiding van wat ik al schreef, noem ik dit prima service.

CameraNu heeft heel veel, maar nog soms is ik nog wel een wat.

Goede service en levering. Betrouwbaar, wat belangrijk is voor een webwinkel.

janenien47 30-06-2013

Makkelijk site om op te zoeken wat je wilt hebben

Er snel en adequaat gereageerd op vragen.

Ruime sortering aan merkartikelen. Prettig dat ook alternatieven worden aangeboden.

Ruime sortering, goedkoop en snelle levering.

Een prettige website, ruime sortering, er worden alternatieven aangeboden, goedkoop en snelle levering.

Tim Renders 30-06-2013

website is erg overzichtelijk, en de bestelling is zo geplaatst.

elk product is voorzien van de nodige uitleg, en wordt geleverd in een keurige verpakking.

assortiment is zeer groot en alles is met elkaar te vergelijken.

alles makkelijk te vinden op 1 website en zeer scherp geprijsd, ik beveel het zeker aan.

Ik heb een aantal maanden geleden een camera en een aantal lenzen besteld via cameranu.nl, helaas is een aantal weken terug alles gestolen op vakantie. Heb alles weer opnieuw besteld, voor een betere prijs zelfs en het was weer binnen een dag geleverd. Zeer tevreden.

Martijn9876543210 30-06-2013

ddw90 30-06-2013

Overzichtelijk, alle camera's zijn te proberen

Voor mijn gevoel een goed advies gekregen, ook over de uitbreidingsmogelijkheden en de onzinnige zaken die eigenlijk niet van belang zijn

Ruim en overzichtelijk assortiment

Overzichtelijke winkel, met een ruim assortiment, alles is te proberen en een goed (deskundig) advies, ook duidelijk advies over onzinnige zaken (geen aansmeer praktijken).

Carl van der Feer 30-06-2013

Goed informative en altijd een goed bijpassende accessoire lijst bij de produkten aanwezig

Had een vraag over mijn bij cameranu.nl bestelde sigma 60mm f2.8 lens en de persoon die de telefoon opnam wist mij het antwoord al te geven zonder mij naar tig andere medewerkers door te verbinden, perfecte service

Ongeloofelijk wat ze allemaal hebben, zelfs het meest exotische assoritment hebben ze wel, en ook nog eens goedkoper dan de concurent

Heel veel informatie aanwezig, altijd geode adviezen over de telefoon, je kunt ook gewoon bellen om technische vragen te stellen geen probleem

Goede adviezen, heel veel produkten ook in het hogere segment, maar ook goedkope (maar dan niet waardeloze) produkten. Heel veel geode informatie en geen informatie waar je als semi-profi op zit te wachten. Goede aanvullende assortimentskeuzes die aangeboden worden. Kortom een geode site om ook gewoon - zonder dat je iets wilt kopen - rond te neuzen om informatie op te doen.

Snirp 30-06-2013

Gemakkelijk zoeken

Vandaag besteld morgen in huis

Had een lens nodig,was op voorraad

Ben snel en correct geholpen

Jack van Asselt 29-06-2013

goed toegankelijke site, je weet wat ze op Urk in voorraad hebben en krijgt waar nodig deskundig advies.

behulpzaam en deskundig personeel ik heb nog geen ervaring met dingen die stuk gaan (al heb ik in de loop der tijd al vijf camera's bij Cameranu gekocht)

Ik heb de indruk dat ze echt alles in huis hebben, zeker weten doe ik het niet, maar ik ga ook niet verder zoeken

Dat doe ik al regelmatig. Ik denk dat Cameranu wel bij de top hoort in Nederland. Ik hoor alleen maar positieve berichten

Aan bovenstaande hoef ik niets toe te voegen. Als je bij Cameranu niet slaagt dan weet je niet wat je zoekt.

Jacco. Stuurman 29-06-2013

Website is zeer uitgebreid , alles is netjes te vinden op de site.

Service is zeer goed.

Zeer uitgebreid assortiment.

Deze winkel zou ik zeer aanbevelen aan iemand anders.

Camera.nu heeft een zeer uitgebreide website. Via deze site zijn de producten zeer gemakkelijk te vinden. De levertijden zijn helemaal top , vandaag besteld en morgen in huis , helemaal top !

p.j. de jong 29-06-2013

als je weet wat je wilt kopen dan is het ideaal

als je meer info wilt over een artikel dan krijg je uitgebreide info, want .......
" ze weten waar ze het over hebben "

D'r is bijna geen nee te koop

Zo'n zaak als deze kom je in de meeste steden niet meer tegen

We kunnen er nog lang over heen en weer kletsen, maar feit blijft dat je beter van een webwinkel kunt kopen waar ze verstand van zaken hebben, dan van de dorps-fotograaf die van de honger geen ontlasting heeft maar je staat aan te kijken met een blik van " wat doet u hier ", dat dan weer wél.

H.Borst 29-06-2013

Goede duidelijke winkel alles is toonbaar en tezien. Locatie van de winkel is makkelijk te vinden en het parkeren is gemakkelijk.

Snelle en goede service, van informatie tot het uitleveren van eventuele aangekochte spullen gaat soepel en snel + vriendelijke bediening van het personeel.

Veel beschikbaar van diverse merken. Ook veel producten toonbaar. En wat erg makkelijk is, dat ze werken met een dagprijzen en deze ook aanpassen indien nodig.

Lien33 29-06-2013

Zeer duidelijke site

Vragen worden snel en vakkundig beantwoord.

Ik heb tot nu toe alles kunnen vinden, erg veel keuze.

Je krijgt wat je bestelt binnen enkele dagen. Als een artikel tijdelijk niet leverbaar is, word je hiervan keurig op de hoogte gehouden. Klasse!!!

Inmiddels meerdere aankopen gedaan bij Cameranu.nl. Zowel via de site als in de winkel. Persoonlijk vind ik het prettig als er een gerenommeerde winkel achter een internetwinkel staat. Dat is zeker het geval.

A.J.Driessen 29-06-2013

De producten op www.cameranu.nl zijn gemakkelijk en snel te vinden. Als je een account hebt dan hoef je niet veel in te vullen. Het bestellen gaat snel en gebruiksvriendelijk.

De service is zeer goed, ik heb al een aantal keren een vraag gesteld, den krijg je snel en een correct antwoord.
Toen mijn bestelling verzonden was, kreeg ik gelijk een mail met de melding dat er vertraging zou kunnen ontstaan door een eventuele staking bij TNT post, dit is nu een voorbeeld van een goede service. De staking of werkonderbreking was er niet dus ik had de bestelling toch de volgende dag in huis.

Het assortiment is zeer uitgebreid tegen een scherpe prijs.

Ik vindt de website heel overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. De service en advies zeer goed.En producten snel geleverd.

Cameranu.nl de website is heel mooi opgezet en gebruiksvriendelijk. De service is heel goed, bij vragen snel en correct antwoord.En het artikel wordt snel verzonden.

Lotje05 29-06-2013

De website is zeer gebruiksvriendelijk. Zoekfunctie werkt prima zodat ik snel bij het gewenste artikel kom.
Het bestelpraoces is zeer duidelijk. Het afronden van de bestelling in de winkelmand verloopt prima. Geen onduidelijkheden. Het wijst zichtzelf.
Betaalproces verllopt prima.

In de winkel goed geholpen. Vriendelijke medewerker. Deskundig advies. Uiteindelijk wel via de webshop besteld, maar dat had te maken met de bedenktijd die ik wilde.

Assortiment prima. Voldoende keus! Prijs is zeker concurrerend! Dankzij de service èn de prijs heb ik mijn order bij CameraNU.nl geplaatst.
Sterk punt van CameraNU.nl is dat combinatieartikelen als pakket met korting wordt aangeboden!

Gebruiksvriendelijke website
Concurrerend!

ilonavannijnatten 29-06-2013

veel verschillende artikelen, maar soms wat moeilijker te zoeken

had onlangs iets verkeerds besteld en dit heeft cameranu.nl supersnel omgeruild

veel verschillende artikelen

heb omlans deze winkel aan een paar collega's aanbevolen omdat ik er heel tevreden over ben

ondertussen heb ik al veel artikelen besteld en ben hier zeer tevreden over

Anoniem DH 29-06-2013

Product op voorraad.

Telefonisch een goed deskundig advies

Een ruim assortiment

Klant gerichtenwinkel met scherpeprijsen

Tevreden over de diensten en de producten die ik besteld heb

andyw88 29-06-2013

Niet tevreden met aangekochte product. retour zenden zonder problemen.

ander product gekocht welke wel aan verwachtingen voldeed

Sebodesign 29-06-2013

Alles verliep voorspoedig, dat wat ik zocht was makkelijk te vinden

Na een fout van het postnl ophaalpunt contact gehad en al snel werd een onderzoek ingesteld. Uiteindelijk had ik de service niet nodig maar er werd klantvriendelijk mee om gegaan

Assortiment is zeer uitgebreid!

Prima winkel om aan te bevelen

Prima winkel, prima service, uitgebreid assortiment

DVPMedia 29-06-2013

Lekker vanuit mijn stoel thuis

Geweldige service en snelle levering

groot assortiment bijna nooit mis

Vanwegen het gemak geef en snelle levering geef ik ze een negen

Alexander-CID 29-06-2013

Vooronderzoek kan handig zijn maar is niet noodzakelijk bij CameraNu. Zelfs als je uitsluitend verteld wat je doel is met de aan te schaffen apparatuur krijg je een uitgebreid, passend advies

Je wordt voor "vol" aangezien en behandeld. Domme vragen bestaan niet en er wordt alle tijd genomen om je vragen afdoende te beantwoorden. Ook met een demonstratie als dit nodig blijkt!

Zelden zo'n uitgebreid assortiment gezien, vrijwel alles is aanwezig. En er zijn specialisten om te helpen met een passende keuze binnen je budget.

Geweldige winkel, zeer klantvriendelijk, uitzonderlijk vakkundig in ht geven van advies voor ieder niveau.

Als ik de motivatie teruglees zie ik veel positieve opmerkingen, ik ben al vele jaren klant en dat is omdat heyt goed en betrouwbaar kopen is bij CameraNu

Bibian Cosijn 28-06-2013

Twan 01 28-06-2013

alles is duidelijk en de informatie is goed

tel. vragen werden snel beantwoord en andere reactie's kwamen snel per mail, waarbij
de uitleg en service erg goed waren

goed assortiment,
veel en diverse artikelen.

de service per telefoon en per mail zijn uitstekend

zeer goede webshop

Agnes21 28-06-2013

Makkelijk zoek programma

Snel geleverd

Veel producten

Cameranu.nl is de beste site om wat te bestellen als je het snel nodig hebt en een goed product wilt.

Koen C. 28-06-2013

Het is makkelijk om je product wat je zoekt te vinden door middel van de zoekfunctie. Echter krijg je wel heel veel resultaten op je zoekopdracht. Daarom geen 10.

Nadat mijn eye-fi kaartje kapot is gegaan contact met jullie opgenomen. Nadat ik binnen 24 uur het antwoord had dat ik hem op moest sturen dit gedaan. Niet veel later kreeg ik mail dat jullie hem binnen hadden en jullie de eye-fi kaartje niet meer in het assortiment hadden maar wel een alternatief. Met een bijbetaling deze aangeschaft. Wel weer met super snelle levering en super afgehandeld! Mijn complimenten.

Voor alles wat je zoekt is er wel iets. Ook in verschillende prijsklasse 's.

De service is prima, het assortiment is prima, de levering is snel, ik raad jullie aan iedereen aan die wat nodig heeft op gebied van fotografie!

Zie de argumenten onder de aspecten.

Willem Houten 28-06-2013

Snel uitgebreide informatie te vinden.

Alleen een bestelling geplaatst en werd daarbij goed op de hoogte gehouden van de afhandeling.

Ik was op zoek naar een niet direct gangbaar product en dat was voorradig.

Uitgebreid assortiment. Goede informatie per product.

Fijn webwinkel om te kopen. Ruim assortiment en goed gedocumenteerd.

anno2013 28-06-2013

eenvoudig te bedienen site

zondag besteld, dinsdag in huis. Uitstekend.

Ruim assortiment.

Heldere website, goede service, goederen netjes verpakt.

phd 28-06-2013

Vanuit je stoel een bestelling plaatsen, hoe makkelijk kun je het hebben.

Netjes email contact gehad (en response binnen vier uur) met medewerkers toen er een onderdeel niet op voorraad was. Ook de mogelijkheid gekregen om alvast de andere spullen kosteloos vooruit te laten sturen.

Ik zocht onderdelen van Novoflex en deze waren bij Cameranu.nl aanwezig voor de laagste prijs.

Nette service, snelle afhandeling en veilig.

Goed contact gehad met de medewerkers en alles netjes op tijd gekregen.

h22 28-06-2013

Duidelijke site.

Zeer snelle levering, goed communicatie over levering.

Goed aanbod voor goede prijs.

Kittym 28-06-2013

'S avonds om 10 uur besteld en de volgende middag had ik de camera al!

Erg prettig vond ik de track en trace code en de emails dat mijn bestelling en geld ontvangen was.

Helemaal niets op aan te merken!

Roger van den Berg 28-06-2013

Klopt: vandaag besteld, morgen in huis.

Ik had iets verkeerd besteld. Geen probleem, retourneren en geld terug.

Volgens mij hebben ze (bijna) alles voor de fotograaf.

Goeie winkel. Bij grote aankopen toch ook altijd even de concurrentie checken want het kan soms een paar tientjes schelen.

Prima online winkel.

Daan_71 28-06-2013

Bvkrulke 28-06-2013

Vlotte telefoniste, gaf snel heldere informatie.

scyberh 28-06-2013

ongelofelijk snelle afhandeling, camera op vrijdag voor het eerst in Nederland, vrijdagavond besteld en op zaterdag al in huis