Deze score is berekend op basis van 2380 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Hanneke Roeper 18-12-2012

Een tien voor alles. Voordat is deze lens kocht heb ik bij CameraNu een 24-105 lens gekocht. Deze bleek binnen een jaar mankementen te vertonen met focussen. Teruggestuurd en keurig om de paar dagen een mail ontvangen met de stand van zaken. Ook nog een keer gebeld door een medewerkster met een vraag. Echt het idee dat mijn klacht serieus genomen werd en binnen een zeer acceptabele tijd is de lens gerepareerd retour gekomen. Voor mij een reden voor een nieuwe aankoop en veel TIENEN. Ga zo door.

Knightwolf 18-12-2012

De website vind ik overzichtelijk en prettig, alleen bij specifiek zoeken mis ik soms wat keuzemogelijkheden om aan te vinken, en het andere is dat niet bij elk product even uitgebreide beschrijving staat. Maar overall erg positief.

De bestelling ging makkelijk en probleemloos en zowel afhalen als laten opsturen ging perfect. De klantvriendelijkheid bij het afhalen is helemaal top, nog nergens anders zo geweldig meegemaakt. Het opsturen was met de eerste de beste mogelijkheid in huis en zorgvuldig ingepakt.

De aftersales heb ik ook nodig gehad omdat ik een verkeerd onderdeel besteld had. Dit is meteen en probleemloos opgelost en aan de afhaalbalie kon ik ter plekke aan de bestelling veranderen, verwijderen en toevoegen wat ik wilde.

De meeste producten zijn (flink) goedkoper dan bij alle concurrenten, maar enkele producten zijn juist (flink) duurder en die bestel ik dan met tegenzin toch ergens anders als het fysieke prijsverschil heel groot is.

Ik wil deze shop graag aan iedereen aanraden. Niks en niemand is perfect, maar beter dan CameraNU.nl ga je het niet snel vinden.

petra141 17-12-2012

ik heb nog geen ervaring met de aftersales omdat ik de camera pas heb. vandaar dat ik ze geen tien kan geven!

Richardk84 17-12-2012

Super snelle levering. Om 22:00 uur besteld en gewoon de volgende dag al netjes geleverd. Daar kunnen andere shops nog wat van leren. Mocht ik nog meer camera spullen kopen ga ik zeker eerst op cameranu.nl kijken.

foca 17-12-2012

De presentatie op website is goed, het telefonisch contact is ook goed men wordt goed over alle vragen geinformeert.
De te maken afspraken worden goed nagekomen en het te bestellen product wordt goed beschermd en ingepakt op tijd bezorgd volgens de gemaakte afspraak.
Want het is zo: Wie op de toekomst rekent weet wat CAMERA.NU betekend.

kaat54 17-12-2012

Zeer snelle afwikkeling van de geplaatste order en een duidelijke webshop . Ik kreeg zeer snel antwoord of er voldoende van op voorraad waren .

mpeter0725 17-12-2012

Alles SUPER!!! Snelle bezorg, ik ben tevreden. Lage prijzen, wat wil je meer? Absoluut top winkel. Ik wil graag hier nog een keer iets kopen!

wilwassink 17-12-2012

6,8
Winkel perfect, heel vriendelijk maar de levering zwak, zonder aankondiging bezorging, (dus geen vermelding bij pakketinfo),terwijl er op dat moment dus niemand aanwezig was , daarna gekozen voor een andere dag, melding tussen 8 en 18 uur ,kwam uiteindelijk om 16.15, dus een hele dag wachten.

Aanvulling:
....met de toegewezencode kreeg ik het antwoord;er is geen pakket onderweg!Meerdere malen geprobeerd!
En Nogmaals ;de servise van cameranu.nl was uitstekend.

J. Berghs 17-12-2012

Perecte webshop, uitstekende uitleg, scherpe prijs, snelle levering en prima verpakt. Heldere toelichting van het product en het leveringsproces.

Patricklaanfotografie 17-12-2012

Het huren van fotoapparatuur bij Cameranu is echt ideaal! Je kunt alles één dag van te voren ophalen en de volgende dag voor 11.00 weer terugbrengen.

F. ter heege 16-12-2012

Van het moment van bestellen tot het moment van aflevering is er zeer duidelijk gecommuniceerd over de status van mijn bestelling, bestelling is zeer zorgvuldig afgehandeld.
Ik ben zeer tevreden met de service van CameraNu.nl

n.rosenbaum 16-12-2012

zeer snelle, adequate levering. Precies zoals beloofd. Maakt kortom de beloftes waar. Betrouwbare zaak.

Foto enthousiast 16-12-2012

Op de website kun je eenvoudig je weg vinden. De aanvullende informatie op de artikelen is goed.
De bestelling werd snel geleverd in een stevige verpakking.

CueCam 16-12-2012

Ben langsgeweest om kennis te maken met de zaak, heb een sony camera gekocht en het is een super zaak/ goede service/ mensen weten waar ze over praten. Je krijgt geen verkoop praatje maar ook een mooie uitleg erbij.

Dankje wel!!

awm1970 16-12-2012

De website is overzichtelijk.
Ook fijn dat er combinatiepakketten te koop zijn.
Je wordt goed op de hoogte gehouden van de bestelling en snelle levering,via mail en tracktrace.
Zo kon ik de hele dag volgen of mijn pakketje thuis al ontvangen was.
Bij thuiskomst bleek alles netjes en volgens opgave verpakt en geleverd te zijn
Wat ik een prettig idee bij deze webshop vind is dat er ook een winkel is.
Dit geeft mij net even dat beetje meer vertrouwen boven een webshop zonder winkel.

demuyt 16-12-2012

prima bedrijf, uitstekende service, vriendelijk en behulpzaam personeel. zeker een aanrader.
kennis van de producten.

dirkjan74 16-12-2012

Snelle levering! Op zondag besteld en dinsdag bezorgd! Goed verpakt. Camera werkt uitstekend. Scherpe prijs. Ik zag dezelfde camera bij Saturn voor meer dan 450,- en bij Cameranu voor 349,-

bart1245 16-12-2012

Snelle levering en een van de goedkoopste webshop. Zeker de moeite waard. Geen slechte punten te bedenken

j.j.hamers 15-12-2012

Geen tijdverslindende pagina's doorzoeken, maar gewoon gemakkelijk zoeken en bestellen. Snelle bezorging en prima service. Samengevat, zeer goede ervaringen.

S.Howells 15-12-2012

Zeer snelle levering. Besteld op vrijdagavond om 21.30uur, aangeleverd de volgende middag. Dit was de tweede keer dat ik iets via Cameranu heb besteld - twee keer een goede ervaring. Aanbevolen!

frits10 15-12-2012

Beter kan niet goede prijs en een dag later in huis zoals beloofd, Ook een mailbevestiging gehad zoals het moet.
Zeker niet de laatste keerdat ik hier iets bestel prima geregeld.

CvZ in Assen 15-12-2012

Prima website, gunstige prijs en voorwaarden, keurige e-mailbevestigingen van de diverse stappen in het bestel-, betalings- en afleveringstraject.
Camera volgende dag geleverd, zoals beloofd.
Prima in orde dus.

Jann-Will 15-12-2012

Geweldige service, iDeal deed het niet, maar werd perfect geholpen!
Ik had de camera de volgende dag in huis!

Ray Haze 15-12-2012

Prima service en deskundige voorlichting. Het gaat hen echt om een tevreden klant en niet om zoveel mogelijk te verkopen.

Willkr 14-12-2012

Zeer tevreden over geleverd product en ook werd het product 1 dag na bestelling geleverd over aftersales weinig te zeggen nog geen gebruik van gemaakt

Fotojoep 14-12-2012

Website duidelijk,waardoor bestellen heel eenvoudig
Bestelling op tijd geleverd.ben niet anders gewent van cameranu
Bij de bestelling een kleinigheid vergeten,na een telefoontje was ook dit een dag later in huis,
Vriendelijk personeel aan de telefoon
Al die 10 sterren zijn echt verdient

AvanderOuw 14-12-2012

Hartelijk dank voor de snelle financiële afhandeling van de batterij oplader.
Ook de snelle levering van mijn nieuwe Canon PowerShot camera verdient een pluim.
Ik ben zeer tevreden over de firma Cameranu.nl

eilandervrouw 14-12-2012

werkelijk perfect! duidelijke website, donderdagavond om kwart over 10 besteld, levering vrijdagmiddag half 5 op Terschelling!

abk70 14-12-2012

Ze zijn zo snel, het product was niet meer op voorraad en ik zou een mailtje krijgen als het binnen was. Beneden aangekomen om een cadeau bon te kopen, stond het artikel al op de balie. Sneller kan echt niet.

marpello 14-12-2012

Supersnelle levering! Ik had mijn camera rond vijf uur in de middag besteld en de volgende middag werd hij al bezorgd.

KRG1953 14-12-2012

snelle levering, ik wilde aan de bestelling een extra component toevoegen nadat ik de order al had geplaatst. Dat werd meteen soepel opgelost en scheelde mij extra verzendkosten.
Telefonische klantenservice is snel en soepel dus.

ebeau 14-12-2012

als eerder een lens sigma 18-270mm besteld en geen problemen. daarom opnieuw bestellen bij camerNu.nl voor een canon 50mm f1,8 lens. snel levering

videovideo 14-12-2012

Artikel besteld op 4-12 was niet op voorraad even gebeld of het voor 14 december geleverd kon worden was geen probleem
werd mooi op 6-12 geleverd

top

Ronaldus1987 14-12-2012

Ik had mijn onderwater behuizing voor mijn camera om 8 uur in de avond besteld. Vervolgens kreeg ik hem de volgende dag al in huis. Tevens was de onderwaterbehuizing hier 30 tot 40 euro goedkoper, dan bij online duikwinkels. Oftewel helemaal top!!

teiplad 13-12-2012

Vriendelijk en deskundig geholpen in winkel; verkoper haalde een aantal vergelijkbare statiefkoppen en liet mij, ondersteund door zijn informatie, de keuze maken: ik werd bevestigd in de keuze die ik zelf van tevoren al gemaakt had.

teiplad 13-12-2012

In de winkel deskundig en vriendelijk geholpen. Artikel, niet aanwezig tijdens winkelbezoek, supersnel toegezonden

maurice482 13-12-2012

duidelijke website, heel veel op voorraad, en super snelle levering 22:10 besteld volgende dag is huis. Dat is pas waar maken wat je beloofd.

Wim goorhuis 13-12-2012

zeer klantvriendelijk, werd vlot en deskundig geholpen.
kom zeker weer terug voor de vervolg aankopen

McOtter 13-12-2012

Snelle levering en goede informatie bij vragen na onduidelijkheid over de geleverde artikelen, ik ben zeer tevreden.

Denny Hopper 13-12-2012

De website is overzichtelijk en duidelijk. Je weet wat je krijgt, je kan iDeal betalen. Ik was op zoek naar een nieuwe printer met een goede fotokwaliteit en wifi. Ik wilde een all-in-one en aangezien er zoveel printers op de markt zijn heb ik diverse bedrijven gebeld.

Allereerst printershop.nl. Gezien de naam en de veronderstelling dat er specialisten werkzaam zijn heb ik die als eerste gebeld. Ik kreeg een medewerker aan de telefoon welke ik vertelde dat ik ook op zoek was naar een directe mogelijkheid om cd's te bedrukken. Hij wist echter niet dat dit uberhaupt mogelijk was! Daar gaat je specialisme laten we maar zeggen.

Ondanks dat Cameranu.nl niet de goedkoopste is, heb ik ze gebeld. Ze hebben mij eerst een paar vragen gesteld naar waar ik precies naar op zoek was. En als laatste vraag mijn budget. Hierop hebben zij mij een paar voorstellen gedaan. Ze stelden mij 2 merken voor, te weten Canon en Epson. Het meest verkochte merk is Canon. Toen heeft ze mij aangegeven dat de MG5450 of de MG 6250 zeer geschikt is. De MG6250 was iets uitgebreider.

Ik heb haar bedankt voor de info en opgehangen. Mijn keuze was gemaakt. De MG6250. Even internet afgezocht en een lagere prijs gevonden bij een concurrent. Ik wilde echter bij Cameranu graag de printer aanschaffen.

Ik heb Cameranu gebeld en het voorgelegd. Als reden gaven zij aan dat zij een bepaald beleid hebben en dat kwaliteit en service voorop staat. Dit resulteert in een wellicht hogere prijs, maar so be it.

Voor mij helemaal duidelijk en door de kennis en kunde heb ik de printer online besteld om 20.00 uur. De volgende dag om 10.00 uur werd het netjes afgeleverd.

Inmiddels staat de printer naast mijn Mac en ik moet zeggen, geweldig! In combinatie met de eerder gekochte Canon 600d is het zeer gemakkelijk om foto's van vrienden en familie te maken en er gelijk een printje van te maken.

Mooie kwaliteit en dus zeer blij!

Ik geef niet snel een 10 maar voor bestelling en levering kan ik niet anders. Wat betreft de andere onderdelen;

Geen 10, omdat er altijd wel een puntje van verbetering zou kunnen zijn ;-)

Paultuinman 13-12-2012

De eenvoud en prijzen van een webshop met de expertise, service en toewijding van "de winkel op de hoek". Een combinatie die je tegenwoordig zelden meer tegenkomt.

Een pakket dat door de grote drukte bij TPG Post verloren leek werd op eigen initiatief nogmaals verstuurd in verband met het Sinterklaasfeest.

Jammer dat de teller slechts tot 10 gaat daar CameraNu zeker een 12 verdiend had.

Conny-45 13-12-2012

Handige website! Eerst een verkeerd toestel besteld, maar na telefonisch overleg dit gratis kunnen terug sturen en snel mijn geld terug gestort gekregen.
Ook per telefoon overlegd over een toestel dat wel voor mij geschikt was en heel uitgebreid en vriendelijk te woord gestaan.
Ander toestel besteld en dat kreeg ik snel in huis en daar ben ik nu heerlijk mee aan het fotograferen.
De foto's zijn goed van scherpte en kleur en ik kan via een zoeker instellen, zoals besproken was !
Al met al heel tevreden ( ook over de prijs) over cameranu.nl

Tiny Romme 13-12-2012

* Zeer snelle levering
* Heel goede en overzichtelijke website
* Doorlinken naar de sites van producenten
* Betrouwbaarheid wordt waargemaakt door goede service
* Al eerder zeer positieve ervaring bij aankoop

jacolien1995 13-12-2012

ik vindt het een super winkel
ik had s'middags besteld om een uur of half drie en om half zes was ik heengegaan en kon ik het al ophalen.
echt een top-service

dank jullie wel :)

jan daems 12-12-2012

Snelle levering en snel antwoord op vragen. Nette aflevering. Goede en vertrouwde omgeving om betaling te regelen. Geeft vertrouwen om in de toekomst dergelijke apparatuur daar aan te schaffen.

dweemering 12-12-2012

Zeer deskundig, professioneel en klantgericht personeel met veel kennis en ervaring. Camaeranu.nl heeft een uitgebreid assortiment in zowel de winkel als via de internet shop.
Prijs en kwaliteit zijn prima in orde dus aan mij hebben ze een vaste klant!

kkjanssen 12-12-2012

Als niet alle bestelde producten op voorraad zijn wordt levering pas verzonden nadat alles op voorraad is. Na telefonisch contact bleek men bereid de printer en accessoires die wel op voorraad waren, zonder extra kosten, direct af te zenden. Prima communicatie en service.

Van der Schuit 12-12-2012

Uitstekende bediening en kennis van het personeel. Het straalt een stuk professionaliteit uit. Showroom geeft ook een uitstekend beeld van wat er allemaal te leveren is. En dan niet te vergeten het kopje koffie voor mensen die helemaal uit Friesland komen.

Aanvulling:
CameraNU heeft een uitstekende website. Dagelijks worden de gegevens bijgewerkt.
Dit betekent dat je direct op de hoogte bent en blijft van hun voorraad.
Wil je een bestelling plaatsen dan dat op vele manieren. Zelf kies ik vaak voor een
reservering en haal het toestel een aantal dagen later op. Dit doe ik met opzet,
omdat ik dan nog eens onder het genot van een kopje koffie kan bekijken welke
nieuwe artikelen weer tentoongesteld staan. En aanrader voor de echte liefhebber.
Met aftersales service heb ik geen ervaring, omdat het gewoon in een keer goed is.
Dit geeft een stuk vertrouwen en daardoor koop ik al mijn zaken bij CameraNU.

rwarnar 12-12-2012

Website is erg overzichtelijk.
Bereikbaarheid is prima. Makkelijk te vinden. Zit buiten de kern.
Levering ook prima, we werden goed geholpen aan de balie.
Gelegenheid om koffie/thee te pakken wanneer je moet wachten.
Ze hebben leuke aanbiedingen.

Jansen12 12-12-2012

Zeer overzichtelijke en duidelijke site, snelle levering en erg klantvriendelijk bij telefonissche informatie. Ik had problemen met de levering met Postnl. en heb CameraNu meteen geïnformeerd en ook toen hebben ze me vriendelijk geholpen.
En ze hielpen me zelfs met de geld terug actie van Canon toen ik daar vragen over had, door me de link meteen door te sturen.
De compactcamera ook 2 weken op proef en de prijzen zijn ook even laag of zelfs lager dan bij andere winkels, de camera was erg goed en stevig verpakt. Ik ben zeer tevreden!