Deze score is berekend op basis van 2396 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Rob Es 11-12-2012

Werkelijk niets op aan te merken. Ik was zo dom geweest om op 4 december te bestellen. De bestelling kwam dus 5 december heel laat binnen, en vanwege de drukte werd nergens aangegeven waar ik (ongeveer) op kon rekenen. Het toestel heeft mogelijk de hele dag in een ijskoude ruimte (bestelbus) gelegen waardoor alles besloeg bij uitpakken. Dat was wat eng, maar na een paar uur acclimatiseren: niets aan de hand.

verbaan 11-12-2012

Hele goede ervaringen met Cameranu.nl De vragen die ik via de mail stelde, werden snel en keurig beantwoord. Het bestellen ging eveneens prima: 's avonds besteld, al de volgende dag bezorgd - keurig verpakt. Perfect!
Enige minpuntje: op internet circuleren advertenties van Cameranu.nl met soms lagere prijzen dan deze winkel op haar eigen site heeft staan. De prijzen van de eigen site worden aangehouden.

avdsmit 11-12-2012

product gevonden via Google.
De behandeling en afhandeling van cameraNU was gewoon perfect.
Duidelijk, vriendelijk behulpzaam en correct.

Brwasten 11-12-2012

Online besteld en binnen 3 dagen in huis!
Alles goed verpakt en geen beschadigingen

Alles naar wens verlopen en goedkope prijzen

JeroenQ 11-12-2012

Het snelle service, goede bereikbaarheid. Heb al meerdere dingen besteld en ook gebruik gemaakt van het retour zenden. Ook dan zijn ze heel snel en wordt alles correct afgehandeld. Winkel graag bij CameraNU.nl

Michael____ 11-12-2012

Goed telefonische bereikbaar, goede informatie verstrekking, vriendelijk personeel en snelle bezorging. Ik ben zeer tevreden.

riesverstegen 11-12-2012

Het grote assortiment en de concurrerende prijs leidden mij in eerste instantie naar deze site. Daar werd ik aangenaam verrast door de overzichtelijkheid. Toen vervolgens de bezorging ook nog eens prima verliep - maar dat was natuurlijk ook te danken aan PostNL dat tot 's avonds laat aan het bezorgen was - had CameraNu er een klant bij.

kovandesande 11-12-2012

De volgende dag netjes geleverd. Goed verpakt. Was ook mogelijk om de zending aangetekend te laten bezorgen. Altijd makkelijk als je zeker weet dat je de bestelling op tijd in huis wilt hebben.

RvV023 11-12-2012

Besteld en een dag later aangetekend in huis.
zo hoort het bij een goede webshop!
Helemaal tevreden!

XiniXRL 10-12-2012

Het door mij bestelde produckt was de dag na de bestelling al binnen. Alles in perfecte staat en tegen een prima prijs. Kortom, een genot om zaken mee te doen

Biancat 10-12-2012

De levering verliep heel soepel en toen ik nog vragen had over bepaalde accessoires werd ik snel te woord gestaan en goed geadviseerd. Ook de website is zeer duidelijk: vooral fijn dat bij ieder apart product een advies staat over welke accessoires ze hebben voor jouw product. Al met al een hele goede keus geweest om bij CameraNu.nl te bestellen.

Hilko05 10-12-2012

Ze behandelen de bestelling zeer goed en super snel.
Heb er voor het eerst besteld,
Duidelijke web-site
deze mensen staan voor wat ze beloven. 1in 1 woord top.

benvd 10-12-2012

Website overzichtelijk. Zeer snelle levering 's avonds besteld, volgende dag geleverd.. Ook bij after sales vraag over nota zeer snelle reactie per email.

Smit112 10-12-2012

Prettige winkel. Product besteld via internet en super snelle service bij ophalen. Ook service bij reparaties zeer professioneel en betrouwbaar. Aanrader.

AlexMeiborg 09-12-2012

Prima prijs, heldere informatie over bestel- en leverproces, correcte en vlotte levering. Betrouwbaar adres!

boltdijk 09-12-2012

Snelle levering, product netjes in orde. Website is overzichtelijk. Contactgegevens zijn helder en lijken betrouwbaar

joldavidse 09-12-2012

vondt hem erg gebruiksvriendelijk zelfs voor kluns op pc als ik. levering bizonder snel bestel wel vaker wat op pc maar is meestal lang wachten op me spullen. nu echt volgende dag

DennisJansen93 09-12-2012

Alles netjes optijd geleverd en de producten bevallen prima! Ik kreeg netjes een bevestiging en kon mijn product online makkelijk volgen.

j.weers66 09-12-2012

Zeer snelle levering en netjes verpakt; 's avonds besteld en de volgende dag al ophalen. Goede service. Een aanrader!

vincewalsarie 08-12-2012

De site is goed en overzichtelijk. Je kunt meteen vinden wat je zoekt.

Telefonisch een vriendelijke behulpzame dame aan de lijn, die me precies kon helpen.
Bestelling in de winkel afgehaald in Urk.
Goed bereikbaar op het industrieterrein. Vriendelijk personeel. Veel kassa's. Dus als het druk is moet je een nummertje trekken, maar je word wel snel geholpen.

Aftersales heb ik persoonlijk geen ervaring mee, maar bekenden wel en die was zeker goed te noemen.

Ik zou zeker weer voor Cameranu.nl kiezen voor mijn volgende Audiovisuele aankoop!

hutje2 08-12-2012

Geen problemen ondervonden. Nette prijs. Alles ging zoals verwacht. Camera binnen enkele dagen netjes in huis.

Theo.Mediacradle 08-12-2012

Zeer snelle levering. Direct telefonisch contact ivm levering zeer specifieke lens die jammer genoeg niet op voorraad was. Zeer overzichtelijke site.

Flipse45 07-12-2012

Voegen specifieke accessoire van een bepaald merk en type camera toe bij de google-rubriek "afbeeldingen" waardoor de 'surfer' trefzeker naar de betreffende site wordt geloodst.
Product op voorraad werd een dag ná de deadline{22:30u} bij koper in puike conditie aangeleverd.
KLASSE.

MSD Alfar 07-12-2012

Het was een vlotte bestelling en vlotte levering. De inhoud voldeed aan de verwachtingen. De winkel was ook makkelijk bereikbaar zowel telefonisch als per e-mail.

theelicht 07-12-2012

Op grond van eerdere ervaringen (zeer positief) telefonisch info gevraagd over accessoires voor fototoestel en printer. Vriendelijk en vooral deskundig advies. En snelle levering: donderdag besteld, vrijdag geleverd (ondanks de sneeuw!!!)

Ankie1973 07-12-2012

Op donderdag besteld via de website, op vrijdag geleverd. Geweldige service en geweldig product. Topper

Kees Baltus 07-12-2012

Op vrijdag om 21:45 uur besteld, geleverd via TPG op zaterdag om 11:45. Wat een snelle service!

Uw standaard prijs inclusief levering lag lager dan de uitverkoop afhaalprijs bij "de best gesorteerde fotozaak van Nederland"

Peter 65 07-12-2012

ik heb van te voren gebeld,kreeg vriendelijke mensen aan de lijn.goede uitleg,een heel goede en mooie Camera,waar ik heel blij mee ben.

hans de roos 07-12-2012

Het begon met een jonge vrouw aan de telefoon: prettige stem, vrolijk en met humor!
Om 22.00 uur was m'n bestelling op de website afgerond. Die zelfde avond werd de camera verstuurd, werd per mail gemeld. En de volgende dag: bezorgd!
En last but not least tegen de beste prijs.
Cameranu is oprecht een aanrader.

Valentijn4 07-12-2012

Ook voor vragen, goed telefonisch bereikbaar, zelfs 's avonds en zaterdags. Ik zou het zo weer doen. Perfect.

louisew 07-12-2012

De website gaf alle informatie die ik nodig had en de bestelling werd de volgende dag al geleverd (ondanks het feit dat het het zeer drukke weekend van Sinterklaas was).

Lox 07-12-2012

Bij CameraNu.nl vond ik deze camera voor de beste prijs. De levering was snel: vrijdag besteld en zaterdag in huis. Kortom: zeer tevreden.

phveenman 06-12-2012

Omdat ik een duurdere camera wilde kopen ben ik naar de winkel gegaan. Veel keuze, prima uitleg en voldoende tijd voor mij (door de week). Mensen hebben er verstand van en zijn zelf gepassioneerde fotografen. Een aanrader!

sim-one1267 06-12-2012

Super service, nog voor 21.30u besteld de volgende dag al in huis, dikke pluim hiervoor. Produkt goed verpakt en ik ben goed ingelicht tijdens mijn bestelling en na aflevering van het produkt. Prijzen scherp, ik ben dus dik tevreden over het geheel.

r.mulder80 06-12-2012

Je hebt goed over zicht wat er alle maal te koop is ,
De aflevering is zeer correct ,
de betaling is zeer vertrouwd,
en je krijgt een langere Garantie op het product,
Ben zeer tevreden.

Jan tevredenklant 06-12-2012

Goede duidelijke website met scherpe prijzen.
Volgende dag al gratis en aangetekend geleverd in prima verpakking.
Mooi toestel, ben erg tevreden.
Deze leverancier is zeker een aanrader voor anderen die naar een nieuwe camera op zoek zijn.

Zwartsenburg 06-12-2012

Ik wilde in eerste instantie bestellen via de site. Uiteindelijk ben ik toch naar Urk gereden omdat ik nog wat vragen had. Voordeel van de online shop is echter dat als je voor 22.30 uur besteld je het artikel de volgende dag al hebt. de service in de winkel was goed. Ik kom bij een volgende aankoop zeker shoppen bij Cameranu.nl! Mits de prijs goed is natuurlijk want daarvoor hebben we kieskeurig ;)

gerrit n 06-12-2012

Bestelling kwam direct de volgende dag; telefonische bereikbaarheid bij een probleem was perfect. Toen het apparaat een probleem bleek te hebben, was er binnen 2 dagen een nieuw apparaat.

Luc Nijenhuis 06-12-2012

Bestelling op zich razend snel (kwart voor 11 's avonds geboekt, dag daarna bezorgd). Doosjes om het product heen waren echter duidelijk en slordig geopend geweest, verpakking zelfs ingescheurd, ook stof erop. Indruk dat ik ze verlost heb van twee winkeldochters. (product zelf ook wat twijfelachtig, de 'snug fit' om mijn Canon EX430ii flitser is zo stroef dat ik bang ben mijn flitser te beschadigen).

Verder alles vlotjes, meteen bevestiging van bestelling etc.
Ik zal er opnieuw bestellen.

1Jan7 05-12-2012

Al eerder camera,s bij dit bedrijf gekocht, zeer snelle levering onder duidelijke voorwaarden.
Wij vinden CameraNU een betrouwbare webshop

zeekampen 05-12-2012

Alles goed geregeld en op tijd ontvangen.
Duidelijke website. Cameranu staat heel goed bekend
dat ze alle afspraken goed nakomen.

welleshj 05-12-2012

Het de lowepro tas gekocht om mijn 2 bodies en 3 lenzen samen te voegen in 1 tas, De indeling iets gewijzigd maar dat kan erg goed bij deze tas, Erg mooie tas, erg stevig. Supper tevreden.

Bestelling voor 22:00 uur geplaatst en volgende dag de tas al binnen SUPER!!!!

Thomas Lodewijk 05-12-2012

Goedkoopste van alle webwinkels na prijsvergelijking. Zeer snelle en correcte levering de volgende dag al na de geplaatste bestelling. Reeds enige jaren eerder een bestelling, Nikon Flitser Speedlite SB 600 daar gekocht voor mijn Nikon D70. Toen zelf gehaald en de service was uitstekend en nu dus laten bezorgen.Betrouwbare webwinkel. Kun je vol vertrouwen een bestelling plaatsen. komen beloften na!

janarendb 05-12-2012

Uitstekend geholpen in de winkel ook met betrekking tot Canon verrekijkers (gestabiliseerd) en Canon telezooms die met extenders gebruikt kunnen worden

abocin 05-12-2012

Extremely fast, very good packaging and website ordering was really easy. Tracking the order from shop to home was also accurate.

Ruud90 05-12-2012

Prima website, overzichtelijk en lekker duidelijk. De bestellingen worden prima op tijd geleverd. Bestel er regelmatig iets, vooralsnog zonder enige problemen.

MarleenVet 05-12-2012

Ik had met ideal proberen te betalen dit mislukte.Toen ik belde werd mij verteld dat ik al opnieuw uitgenodigd was.

aluisman 05-12-2012

snelle reactie
snelle levering, goed verpakt.
goede service
overall een goede aankoop via een overzichtelijke webshop die duidelijk aangeeft wat geleverd wordt

Flinq 05-12-2012

Vorige week een harde schijf gekocht die niet compatible was met mijn laptop. Gelukkig kon ik hem omruilen en heb nu een prima werkende mobiele harde schijf met de voor mij gewenste snelheid.

scepticus 04-12-2012

Stipte aflevering, binnen 15 uur !! Prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling via attente e-mails.
Een voorbeeld en een standaard voor alle webshops.