Deze score is berekend op basis van 2398 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Aartje123 11-01-2013

Heb reeds enkele bestellingen gedaan bij cameraNU. Snelle levering, producten als omschreven. Gewoon goed! Kan geen negatieve punten bedenken. Een aanrader!

reflection159 11-01-2013

via de site bestelling geplaatst en meteen via ideal betaald en aangegeven dat ik het wilde afhalen.

Na de bestelling heb ik de klantenservice gebeld die ik meteen aan de lijn kreeg. Zij hebben gekeken of de betaling binnen was en hierna ben ik naar Urk gereden.

in Urk aangekomen tref ik daar een zeer professionele winkel en ik adviseer u, om toch nog wat centjes op zak te hebben, want ik weet zeker dat je nog iets extra's koopt. Ik deed dat in ieder geval wel.

Aan de kassa ben ik prima geholpen, de bestelling werd gecontroleerd om compleetheid.

Prima allemaal en door deze goede service zal ik vaker bij cameranu.nl een bestelling plaatsen/ophalen/laten bezorgen.

Jip99 11-01-2013

Bestelling simpel. Registreren niet noodzakelijk. Aflevering zoals beloofd volgende dag, aangetekend en nog gratis ook.
Produkt degelijk verpakt. Prima dus.
Kwaliteit van aftersales heb ik gelukkig nog niet hoeven testen.

heinootje 10-01-2013

Heb al diverse zaken gekocht. Een verrekijker Bynolyt, Sony camera en nu deze Panasonic. Het maakt niet uit of je in de winkel komt of via internet,de service is uitmuntend. De laatste camera op vrijdagavond om 21.00 besteld. Zaterdagochtend had ik alles al en zeer goed verpakt.
Deze winkel is echt een aanrader

Thierry Vermeulen 10-01-2013

Doe regelmatig een aankoop bij verscheidene fotohandelaren maar Cameranu.nl is wel zeker een topper.
Correct, snel en de leveringen worden netjes afgehandeld !
Bij deze aan allen van Cameranu.nl, proficiat, doe zo voort !!!

Officiele reactie van CameraNU.nl 15-01-2013

Beste Thierry, Hartelijk dank voor je zeer positieve review. Beoordeling van onze bereikbaarheid met een zes kan ik niet plaatsen. Zou je ons willen laten weten, waar het hir aan schort? Met vriendelijke groet, CameraNU.nl

moeskoetie 10-01-2013

een digitale compact camera canon sx240hs gekocht.
snelle levering, en snelle communicatie.
prima winkel die ik kan aanbevelen

Bertvc 09-01-2013

Scherpe prijs, snelle levering en perfecte afwikkeling van vragen ! Dit is een groot compliment waard en kunnen concurrenten een puntje aan zuigen!

Bertvc 09-01-2013

Goede prijzen, zeer degelijke verpakking van goederen en zelfs tijdens de feestdagen een perfecte afwikkeling van de order.

rudilast 08-01-2013

Keurig afgehandeld in de winkel. Vriendelijke bediening.
Alleen jammer dat er geen showmodel aanwezig is.

Ap Hansen 07-01-2013

Artikel was, zoals aangegeven, in perfecte staat en niet van nieuw te onderscheiden. Bovendien heb ik het artikel op kerstavond besteld en werd het inderdaad de eerste dag na kerst al bezorgd.

Marcel0936 04-01-2013

Fijne website met veel keuze. Betrouwbare en snelle levering. 'S avonds besteld de volgende dag al in huis. Niet eerder meegemaakt bij een webshop. Super!

FotoHans01 04-01-2013

Druk in de winkel net na Kerst. Wel mooi de tijd om eens rond te snuffelen en wat nieuwe ideeën op te doen.
Kortom,in alle rust vriendelijk geholpen.

naamJanH 04-01-2013

Goede product-informatie per mail en snelle levering. Voorgaande leveranties liepen ook vlekkeloos en ondanks dat ze al enige tijd in mijn bezit zijn ben ik nog steeds zeer tevreden. De prijzen van de producten zijn concurrerend, dus Cameranu.nl kan mij tot haar vaste klant beschouwen.

Willem vH 04-01-2013

Ondanks drukke vakantieperiode is het product binnen 24 uur correct afgeleverd. Daar kunnen vele andere webshops nog een puntje aan zuigen. Top!

Peterbak 04-01-2013

In drukke kerstperiode besteld en toch snel afgeleverd zoals door Cameranu was aangegeven.
Fijn dat er bedrijven zijn die "gewoon" hun afspraken voorbeeldig nakomen.

sleko 04-01-2013

Ondanks de drukte rond de feestdagen toch de volgende dag al in huis. Hulde! Inclusief de extra's die ik had besteld alles goed verpakt in een stevige doos.

Rick Kupers 04-01-2013

De bestelling is zeer snel en goed verzonden (ondanks de kerstdagen toch dezelfde week nog binnen!). Zeer tevreden met het aangeschaft product en zal binnenkort zeker weer een bestelling plaatsen bij deze webshop.

john en tinie 04-01-2013

Via de website Camera Nu ontdekt. Website zeer compleet. Koop het liefst in de winkel. Daarom Camera Nu bezocht. 1e bezoek was orienterend. Personeel was zeer vriendelijk en heeft veel kennis van zaken. Aan de hand van het 1e bezoek keuze bepaald.
Daarna de camera gekocht en tijdens de koop nog veel goede en bruikbare adviezen ontvangen. Deze winkel scoort een dikke pluim voor klantvirendelijkheid, behulpzaamheid en kennis.

kovandesande 04-01-2013

Via Google toevallig op de site van Cameranu beland. Was verrast dat ze ook boeken verkochten. Keurig volgende dag geleverd, netjes verpakt.

P. Rammers 04-01-2013

Producten op de site goed vindbaar. Snelle bezorging binnen 2 dagen, ook rondom de feestdagen en ik werd goed geïnformeerd over de bezorging.
Camera netjes ingepakt in ruime extra doos met daarin materiaal ter bescherming. Ook dit laatste was van karton, dus geen rommel in huis.

kluiters 03-01-2013

Duidelijke site, helpdesk goed bereikbaar, goede communicatie, snelle levering en last but not least een goed product!

Jo Buets 03-01-2013

CameraNu.nl doet wat zij beloofd, heeft service gerichte medewerkers en levert de artikelen voor een goede prijs.
Ik heb ik meerdere malen bestellingen geplaatst en deze zijn altijd keurig afgehandeld.
Een firma die ik kan aanbevelen

beeldvanger 03-01-2013

Eerste aankoop bij deze webshop.
's avonds om 21.30u besteld, de volgende dag om 13.00u al in huis, lekker snel!
Kortom, een tevreden klant.

Christian Onderwater 03-01-2013

Ik zag bij de Firma Foto Klein een Nikon D3200 in de aanbieding. Deze kwam op 424,- uit met een body Kit. Ik dacht: die moet ik hebben. Op tweede kerstdag gebeld naar filiaal rotterdam: en die hadden hem! wij erheen gereden, bleek dat de verkoper verkeerd had gekeken, namelijk naar de D3100!! Ik teleurgesteld naar huis en gekeken naar filiaal Leiden de volgende dag: Op voorraad! Ik er weer heen, en ook hier weer: Neehoor, deze hebben wij gewoon niet op voorraad.

Ik had al eerder bij Cameranu besteld, dus nadat ik klaar was met deze .... toko, s avonds gelijk bij CameraNU gekeken, en waarachtig: Op voorraad en voor maar 10 euro meer! Ik gelijk besteld om half 10 'S Avonds, en om half 11 de volgende ochtend stond de bezorger al voor de deur met mijn spullen! Geweldige service weer dus!

Toch maar weer bewezen dat de snelste en beste kwaliteit leveren!

jitskewalstra 03-01-2013

In 1 woord: geweldig! Perfecte levering en goed product. Een winkel om bij anderen aan te bevelen. Zal er zeker weer wat bestellen

Hans Rutte 03-01-2013

CameraNU.nl is aan te bevelen. Website is praktisch ingericht en goed zoekbaar. Bestelling is simpel te plaatsen en werd ondanks Kerstperiode exact volgens aangekondigde planning uitgeleverd. Ben voorheen ook in de zaak geweest. Goed advies. Aanbevelenswaardig.

Rudi Schmits 03-01-2013

CameraNU.nl is ontzettend snel en voordelig, 's avonds besteld en betaald, volgende dag gegarandeerd in huis via TNT post. Aankopen zeer degelijk en netjes verpakt. Ook het zeer uitgebreide assortiment van zelfs moeilijk verkrijgbare foto artikelen zijn een welkome aanvulling op de site. Ga zo door en ik kom zeker terug bij uw internet site!

Rudi
Delfgauw

SeN 03-01-2013

Gelijk de volgende morgen gebelt dat ze het die dag gingen afleveren. Alles was naar wens en een goede snelle levering.

W.Luling 03-01-2013

Scherpe prijzen en vooral snelle levering, keurige bevestigingen. Levering reeds volgende werkdag.
Zoals gemaild naar Cameranu.NL; TOP.

CvGD 03-01-2013

Zo tussen de feestdagen door is er toch geleverd in 2 dagen!
Maar goed dat ik een SD extra had besteld want die werd niet standaard geleverd, dat had ik niet verwacht.

SCMW 03-01-2013

Scherpe prijzen, snelle levering, keurige mail bevestigingen. En zeker niet onbelangrijk, goede verpakkingsmaterialen.

lpekaar 03-01-2013

De bestelling correct en binnen de tijd afspraken afgehandeld en geleverd. Het product was keurig en veilig verpakt

abak33 02-01-2013

Op website van winkel goed te lezen specificaties van product en makkelijk te vergelijken van producten. Ik had bijvoorbeeld de maten van de tas nodig en die werden keurig gegeven met de handige binnenmaten. In de winkel word je ook erg prettig geholpen en neemt men de tijd voor je en geeft advies naar jouw wensen en budget en sturen je lang niet altijd met het duurdere exemplaar bij vergelijk van twee producten de deur uit. Kortom heel klantvriendelijke en service gerichte winkel zowel online als in de winkel zelf.

jvanhuizen 02-01-2013

Website geeft duidelijke info. Je wordt goed geïnformeerd over de verzending ik ben tevreden over Cameranu

dolfing 02-01-2013

Reeds meerdere keren bestelling gedaan en 1 maal op locatie geweest (dagje uit ;-). In alle opzichten een meer als tevreden klant of kennis, klantvriendelijkheid, duidelijkheid (ook website) en snelheid.

Dit is ook typisch zo'n klassiek voorbeeld hoe alles WEL moet en wat de consument zeer tevreden maakt.

Mtijn79 02-01-2013

Ik heb al diverse keren iets bij CameraNU.nl besteld. Ze beschikken over een duidelijke website, verzenden gratis vanaf een bestelling van 100 euro.
Verzending is betrouwbaar en snel, ze maken hun beloftes waar.

Ik heb nog geen ervaring met hun aftersales, er is nog nooit iets geweest waardoor ik contact met ze heb moeten opnemen.

S.Kef 02-01-2013

Makkelijk te vinden wat ik zocht. Goede productomschrijving. bij accessoire stond verkeerde sd kaart geadviseerd en deze is ook geleverd. Dit is na een telefoontje top opgelost (kaart is naar vakantieadres gestuurd) zodat ik de camera toch nog met kerst compleet kon geven.
Intussen al veel mooie foto's mee gemaakt.

WesselW 02-01-2013

Had de bestelling in een feestdag bestelt.
dag daarna werd het meteen al verzonden.
alles is zeer netjes geleverd.
heb de camcorder net in bezit dus kan hier geen specifieke beoordeling van geven.

trouwens ook een compliment aan TNT dat het tegenwoordig wel normaal geleverd kan worden.

Jan Bakx 02-01-2013

De producten zijn snel te vinden, ingedeeld en te sorteren op type camera en merk.
Tijdig besteld, dus na een werkdag aan huis geleverd.
Verzend status en voortgang vanaf bevestiging van de order te volgen.

Erwin-M 01-01-2013

Snelle en keurige afhandeling. Je wordt prima op de hoogte gehouden. Dat maakt dat deze winkel wat mij betreft goed aan te bevelen is. Met de aftersales heb ik geen ervaring.

tteam 01-01-2013

Goede prijzen en razendsnelle bezorging. Daarnaast is de berichtgeving over de vordering van de bestelling top!

Altjon 01-01-2013

het zou fijn zijn als er meer filialen zouden zijn, dat maakt de bereikbaarheid beter,
in de winkel in Urk is super goed, maar Urk is niet echt naast de deur, zeker niet voor iemand die in de rand steden woont .

peter kouijzer 01-01-2013

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en volgens de gemaakte afspraken over de tijd van bezorging.Keurig verpakt.

Trevjg 01-01-2013

Fantastic rage of products at good prices, wonderful shop in Urk and great service! I highly recommend buying Photo and Video gear from Camera Nu in The Netherlands!

BBeekhuizen 01-01-2013

Prima communicatie en snelle levering en duidelijke website. Ook foto's op canvas laten printen is uitstekend verzorgd.

Nicolette1959 31-12-2012

Het voordeel van cameranu is dat het goed bereikbaar is, de website is duidelijk en telefonisch staan ze je goed te woord.
In de winkel zelf nemen ze de tijd voor je, ongeacht hoe druk het is, dit vind ik een heel groot voordeel.
Dus ik bekijk eerst alles online en ga dan naar de winkel zelf voor eventuele verdere uitleg en/of uitproberen van produkten.

PaultjeBe 31-12-2012

Duidelijke, overzichtelijke website. Snelle levering, prima verpakt.
Alles volgens afspraak. Zending goed te controleren (track and trace)

michielmug 31-12-2012

Ik was al tijden op zoek naar een goed 70-200 objectief voor mijn vakantie naar Afrika. Via CameraNU.nl aan een mooie occasion gekomen. Uitstekende service en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Site lijkt wat gedateerd, maar het werkt allemaal perfect en ze doen wat ze beloven!

nico lamein 31-12-2012

Heel duidelijke site, makkelijk te doorzoeken en ze doen gewoon wat ze beloven. 's Avonds besteld en de volgende ochtend voor 9 uur al bezorgd.

Floris M 31-12-2012

Voor het eerst een camera online besteld, door de positieve reviews en scherpe prijs bij CameraNU.nl terechtgekomen. Perfecte website, duidelijke weergave van producten en voorraad en een makkelijk bestelproces. Binnen tien minuten besteld én betaald. Keurige e-mailcommunicatie, ook het Track & Trace nummer kwam een uurtje later al binnen. Het pakket werd de volgende dag gratis (aangetekend!) afgeleverd en was helemaal in orde. Zeer goede en snelle ervaring, de volgende dag dan ook meteen nog een tas besteld. Ook deze werd de dag daarop keurig aan de deur afgeleverd. CameraNU.nl maakt alle beloftes waar en biedt super service. Echt een aanrader voor mensen die een winkel gewend zijn, maar voor de prijs ook eens online gaan kijken!