Deze score is berekend op basis van 2388 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

cursorius 26-11-2012

Ik koop bijna al mijn apparatuur bij CameraNu.nl. Al voordat de winkel zelfs bestond! Duidelijke overzichtelijke site en een enorme keuze en zeker de beste prijzen!

Gerrald 26-11-2012

Canon Powershot SX230 besteld incl extra accu.
Werkelijk een super snelle levering we hadden de volgende dag de camera al in huis!

Keurig netjes op de hoogte gehouden doormiddel van mail over de status van e bestelling!

Kort samengevat, ik kan deze winkel bij iedereen aanraden.

ggt1 26-11-2012

Onlangs een Nikon D600 gekocht , na enkele weken een stof probleem op de sensor, hiervoor bij camera nu geweest en direct verholpen. 2 weken weer het zelfde probleem dit gemeld bij nikon nederland naar aanleiding van verschillende meldingen op diverse fora op internet. Nikon wil het probleem niet erkennen!!!. Weer contact gehad met leverancier, cameranu, deze hebben dit perfect voor me opgelost. Heb inmiddels een nieuwe camera. Dit bedrijf verdient hiermee een hele grote pluim. Naast hun scherpe prijzen ook nog eens een hele goede service. Top. waar vind je dit nog!

maurijnnn 26-11-2012

Goede klantenservice, snelle reactie bij een wijziging van de order. Levering zo snel als hij staat aangegeven. Top service, goede prijzen en uitgebreid assortiment. Good job!

dirkvrijn 26-11-2012

Ik heb de body op een zondag besteld.Maandag de orderbevestiging ontvangen en dinsdag de camera in huis.CameraNu doet wat ze belooft in haar website.De camera is prompt op tijd geleverd. Alle lof hiervoor.

canon40d 25-11-2012

cameranu.nl is een web. bedrijf zoals het iedereen wil hebben.
Overzichtelijk-goedkoop-volgens de afspraak geleverd en ook nog snelle service

Roland Moor 25-11-2012

Niets op aan te merken, tot in de puntjes verzorgd. Een opmerking, bij gebruik van PakjeGemak wordt niet eigen adres in gevoerd en daar wordt wel op gezocht bij afhalen van het pakket.

caroline48 24-11-2012

Bij het bestellen van een printer was ik een extra product vergeten mee te bestellen. Na een telefoontje werd mijn winkelmandje gewijzigd en kon ik meteen bestellen. Top service!

N.Oussoren 24-11-2012

Goede en overzichtelijke website en een zeer snelle levering Dit geldt ook voor eerder gekochte producten

McOtter 24-11-2012

Snelle levering en keurig verpakt en afgeleverd, aftersales heb ik nog geen ervaring mee, de winkel zelf heb ik nog niet bezocht.

haya99 23-11-2012

Prima voorlichting en advies en bij wijziging van bestelling, direct doorgevoerd en verrekend.
Lekkeer gevulde voorraad om van alles te zien en te proberen.

laat101 23-11-2012

Cameranu heeft goede prijzen en een prima service. Ik heb verschillende bestellingen gedaan en allemaal zijn ze keurig één werkdag later bezorgd. Klasse webshop!!

avosetta 23-11-2012

De informatie over het gewenste product is duidelijk, de prijs is zeer aantrekkelijk.
Betaling via IDeal zeer eenvoudig.
De verzending volgde zeer vlot.

Louis van de Freter 23-11-2012

Zeer snelle service bij beantwoorden van mijn mails. Maar ook perfecte levering, gisteren besteld vandaag in huis. Ze houden zich perfect aan hun afspraak. Ik raad deze iedereen aan,
ook kwaliteit / kwantiteit zijn zeer goed.
Geweldig om er zaken mee te doen want zij weten hoe het moet. Perfect

Anoniem 22-11-2012

Prima service en vakbekwame verkopers. In de winkel in Urk wordt je vriendelijk en behulpzaam geholpen. Een kopje koffie wordt gratis aangeboden en men heeft alle tijd om vragen af te handelen. Verder een prima inruil gekregen.

robje12345 22-11-2012

Prima, adequate service! Snel, klantvriendelijk, dag voor besteld de volgende dag in de bus! Kortom ze doen wat ze aangeven, levering binnen 24 uur mits je tijdig bestelt

benloman 22-11-2012

Prima zaak..uiterst snel, goede prijzen en betrouwbaar.
In deze wereld met een toenemende mate van internetoplichters, is kopen bij CameraNu.nl een rustgevende bezigheid.

teunhuis 21-11-2012

Goede site. Snelle afhandeling. Alle contacten zeer correct en overduidelijk. Hopelijk zullen we geen gebruik hoeven te maken van de afstersales, maar alle contacten schenken vertrouwen in de toekomst.

jajone 21-11-2012

De website is overzichtelijk en makkelijk met bepaalde items zoeken. De afhandeling van het bestelde is makkelijk en voor iedere digibeet te doen! De levering was zoals belooft en op het beloofde tijdstip bij mij in ontvangst te nemen. De after sales is net als de gehele service in 1 woord PRIMA!

LindavanderPol 20-11-2012

Overzichtelijke website, behulpzaam en deskundig personeel. In de ruime winkel wordt gewerkt met een handig bonnetjessysteem dat ervoor zorgt dat je direct door de juiste persoon geholpen wordt.

opa1945 20-11-2012

Mooie website , informatie is goed zo nodig kun je altijd vragen stellen, krijgt dan altijd vakkundige uitleg over de producten. Ben erg blij met mijn lens. Bestelling goed en vlot afgeleverd.

LensMarion 20-11-2012

Ik vind de informatie duidelijk; de foto's zijn goed. De gang van zaken wordt goed beschreven. Een ruim assortiment!!
De afhandeling m.b.t. een van de producten was super!!

Dolf BV 20-11-2012

Prima website, overzichtelijk. Prijzen zeer concurerend, levering precies op tijd met PostNL. Alles schadevrij aangekomen. Zodoende geen enkele klacht,alleen maar pluspunten.

nwolsink 20-11-2012

CameraNU heeft een goed vindbare website met erg scherpe prijzen.
Het CameraNU personeel heeft verstand van zaken.

De levering van mijn Samsung camera is erg snel en netjes afgehandeld.

Xlix 19-11-2012

Website is compleet en makkelijk te navigeren en doorzoeken. Bereikbaarheid is goed, maar afstand is groot. De pin-betaling ging mis, daarna is er geen tweede kans en moet er anders betaald worden. Het gevolg is dat de snelle levering ook vertraging oploopt. Om de camera toch voor het weekend in huis te hebben ben ik hem gaan ophalen. Vervolgens waren er gerede twijfels over het juiste functioneren van het objectief (onregelmatige foutmeldingen), hetgeen echter moeilijk reproduceerbaar was. Het kostte enige overtuigingskracht om Cameranu hiervan te overtuigen. Daarna werd het objectief omgeruild voor een ander exemplaar. Na omruiling heeft het probleem zich tot dusver niet meer voorgedaan. Twee punten dus die niet optimaal verliepen maar wel zijn opgelost. Nadeel voor mij was dat het me twee ritten naar Urk heeft gekost; dat valt Cameranu niet te verwijten, maar voor mij was het wel een minpunt.

TheRickerX 19-11-2012

Ik had mijn bestelling 's avonds rond een uur of 10 gedaan en had het de volgende werkdag al binnen! Ideaal!

Jobli 19-11-2012

De website geeft duidelijke informatie. Is ook overzichtelijk ingericht.
De bestelling werd inderdaad de volgende dag geleverd. Prima.

jan1949a 19-11-2012

Goed bereikbaar kort aan de A6.
Vriendelijk ontvangen. Deskundig geholpen door het gastvrije personeel.

MCoopmans 19-11-2012

Ik was op zoek naar een Canon Speedlite 430. Via kieskeurig kwam ik al snel bij CameraNU.nl

Deze had de scherpste prijs en de levering was zeer snel. De dag erna ontving ik mijn bestelling reeds thuis. Keurig verpakt en voorzien van een mooie catalogus van Canon.

Door de scherpe prijzen en goede voorraad is deze webshop een echte aanrader.

lies10 19-11-2012

Goede, snelle afhandeling bestelling. Camera zeer snel in huis.
Zeer degelijk verpakt inclusief benodigde bescheiden.

JW-PHOTOGRAPHY 19-11-2012

Zeer snelle service, in de middag besteld en de volgende dag in huis.
Netjes ingepakt zodat het product niet kon beschadigen.

JanB2012 19-11-2012

Prima levering van CameraNU met cash back korting van Canon. Vrijdamiddag besteld, zaterdagochtend geleverd. Goed verpakt en uitstekend werkend product.

RoelP86 18-11-2012

duidelijk website en communicatie. Product in goede staat ontvangen. goede service; verzending is gratis. Ik had er ook een reflectiescherm bij besteld. Deze was stuk bij ontvangst. Binnen een week nieuw product ontvangen die wel heel was. Zonder extra kosten voor mij als koper.

wienna 18-11-2012

Super snelle levering!!! Zou alleen graag op de site zien dat als ik een product vergroot en weer terug wil naar de lijst dat ik niet helemaal opnieuw moet zoeken waar ik was gebleven :)

annetzwart 17-11-2012

Het is een overzichtelijke site, alles ging rap en netjes.
Ook aan de telefoon werd ik keurig geholpen.
De prijzen liggen laag tov de rest.
Een prima winkel/website om (spullen voor) je camera te kopen

JoukeVisser 17-11-2012

Deskundig personeel, fijne winkel. Ik zal ze zeker aanraden en ik zal er zelf ook zeker weer komen! De Toppers on Tour dagen waren heel leuk en informatief!

bram daalderop 17-11-2012

Ervaring website; die is duidelijk goed overzichtelijk en vooral de specificaties die zo belangrijk zijn springen goed in het oog. Ongeveer een uur na dat ik de bestelling had gedaan en met de vraag die je kan plaatsen onder aan je bestelling of ze mij op de hoogte wilde houden wanneer mijn spullen er waren kreeg ik al een mail dat ze dit zeker zouden doen. Mijn bestelling was in het weekend maandag al een mail morgen komt Uw bestelling binnen woensdag morgen een mail U kan bestelling komen af halen zo wilde ik het zelf je hebt dan ook nog de mogenlijkheid van contand te betalen of pinnen alles zo als je het zelf wilt. En zo kon lekker rond snuffelen en kreeg toen al een geweldige indruk van het geheel en een bediening zo goed en met koffie. Die zelfde week kreeg ik nog een mail een bedankje voor de aankoop en een uitnodiging voor het foto feest van het jaar op de zaak in Urk om dat ik nog wat ander produkt informatie nodig had en hierin uitstekend ben voor gelicht heb ik besloten naar het feest te gaan en omdat ze toch bijna alles op voorraad hebben kon ik mooi de spullen me nemen. En wat een foto feest alles gratis teveel om op te noemen een feest voor prof.en amateur wel de spullen die je kocht dat moest wel worden afgerekend.En wederom kreeg weer een bedankje per mail voor de aankopen die ik bij Cameranu.nl heb gedaan. En heb achteraf vragen wordt je even vriendelijk en vakkundig behandeld als er voor dat is mijn ervaring met Cameranu.nl
Vakkundig geadviseerd in de aankopen zodat ik beslagen ten ijs was. Ook after sales krijg je even veel aandacht als ervoor.Een zaak waar je terug komt.

Christiaan Everhardus 17-11-2012

Verkoopmedewerker gaf nuttige tips over de camera en het objectief en nam alle tijd om de koop goed af te handelen en deed niet moeilijk met inruil van oude camera. Goed en vriendelijk personeel.

Bulldozer 17-11-2012

Snelle levering en goede uitleg in de shop.Zelf ophalen was ook geen probleem.Zie je tenminste wat je koopt.Prettige winkel.

Procam 16-11-2012

Goede overzichtelijke website, over het algemeen de goedkoopste, vriendelijke en professionele uitleg via de telefoon en in de winkel, ze nemen alle tijd voor je. Ze hebben vrijwel alles op voorraad, als het er niet is komt het binnen een paar dagen.

ben9999 16-11-2012

Website en levering 100%, reactie's email 100%, maar de shop ???
woensdag 14-11-2012 2 verkopers en 2 klanten (1 daarvan was ik) ik had wat vragen over de nieuwe 6D en de 7D, mij werd keihard in het gezicht gezegd dat die het te "druk" had

huubcs77 16-11-2012

Tijdens het ToppersOnTour langs geweest. Body niet meer voorradig maar dit werd opgelost door een setje te splitsen zodat ik toch nog 'savonds in Heerenveen de eerste foto's kon maken van het Beslist-team met de SLT A77.
Gezellige ambiance met deskundig personeel en leuke activiteiten. In de winkel zelf perfect te woord gestaan en accuraat geholpen.
Niet naast de deur maar kom er zeker terug.

bebogard 16-11-2012

prima geholpen door vakkundig personeel. soms wel lang wachten voor men aan de beurt was. Maar dit kan ook door de drukte komen.
Enig nadeel vond ik dat ik moest staan terwijl het personeel zat.

Rozo 16-11-2012

Duidelijke en overzichtelijk site. Duidelijk wat er op voorraad is en ook nog iets meebesteld uit de sale, wat scherp geprijsd was. Met iDeal besteld, communicatie was goed, en ze hebben het dezelfde dag nog verzonden en ik had het de volgende dag in huis. Goed en stevig verpakt, toppie!

bram daalderop 16-11-2012

ZEER behulpzaam voor vragen per telefoon.ZEER behulpzaam aan de balie niets is er teveel je word uitstekend op de hoogte gehouden wanneer je bestelling binnen is.Goede sprijs stelling en GEWELDIG PERSONEEL.

JWij 16-11-2012

Ik had problemen met de betaling via Ideal maar kreeg heel snel een mail met een link hoe ik het nog eens kon proberen. Zeer snelle levering en geen verzendkosten binnen nederland.Dat noem ik nog eens klantvriendelijk.

Duice49 14-11-2012

Heel goede service. Had per iDeal betaald, maar aan het eind van betaling kreeg ik een foutmelding bij ABNAMRO. Dus ik dacht, dat de betaling niet gedaan was. Dus bestelling opnieuw gedaan maar dan iDeal via ING.Dit ging goed.
Na 10 minuten werd ik door de Servicedesk gebeld, dat zij 2 betalingen hadden ontvangen. Daarna hadden zij direct 1 betaling weer terug gestort. Dat vind ik dus waard om het te melden, dat de service niet alleen per mail gaat, maar dat zij ook persoonlijk betrokken zijn om toch de klant telefonisch op hoogte te stellen. Dat is SERVICE! Bedankt

Chad 14-11-2012

Echt belachelijk hoe goed de service van dit bedrijf is! Nu meerdere malen wat besteld. Ik zeg dit niet snel, maar petje af voor Cameranu.nl. De levering is snel, klantenservice goed bereikbaar, er wordt altijd een dag later gereageerd op mails en ook als je het product in huis hebt en hulp nodig hebt staan zij klaar voor de consument. Hier kunnen veel andere webbedrijven wat van leren...

MaritNynke 14-11-2012

Gezien de kilometerafstand is het in mijn geval prettig om online te bestellen. Betrouwbaarheid van webwinkels dus zeer belangrijk, met name als het om zulke speciale producten gaat met een groot prijskaartje. CameraNU verdient zeker dat vertrouwen. Keurige levering en scherpe prijzen. Materialen prima verpakt etc. CameraNU is er niet alleen maar voor de verkoop van producten, maar ze bieden tevens ruimte voor cursussen.

Joyce Wolters 14-11-2012

Snel en gemakkelijk te bestellen via de website. Omdat ik voor 22:30 met Ideal had betaald, had ik mijn bestelling de volgende dag gelijk binnen.