Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

41758 25-12-2012

Overzichtelijke website. Laat in de avond bestelt en de volgende dag al in huis. Netjes bezorgd.
Ook vriendelijke en duidelijke mailwisseling.
Enkel positieve ervaringen met deze winkel.

hans craner 25-12-2012

Telefonisch contact gehad, zeer goed en snel te woord gestaan door vriendelijke medewerkster.

Wat we afgesproken hebben is ook uitgevoerd, in tegenstelling tot andere fotozaken, die wel dingen beloven en je zelfs verzekeren dat ze iets nieuws sturen en dan blijkt het al bij andere mensen geweest te zijn!

bromsnor 24-12-2012

als een cado gekocht moest eenvoudig zijn in gebruik en tevens voor mezelf wat uitgebreider. Goede en snelle service, volgende aankoop gaan ik zeker weer bij cameranu.nl kijken

Ids en Karin 24-12-2012

Hele snelle levering na bestelling op het afgesproken bezorgadres! Netjes verpakt en compleet met accessoires.

WillemKamphuis 24-12-2012

De camera was volgens de informatie op de site op voorraad, maar dat bleek niet zo te zijn. Slordig. Vervolgens is er geen informatie daarna gegeven hoelang het nog zou duren tot de bestelling zou worden afgeleverd. Dat duurde weliswaar maar een kleine week dus al met al toch nog redelijk snel maar niet wat er werd beloofd. Verder prima site met goede info en suggesties wat je verder nog zou kunnen bijbestellen bij de camera.

Lelie123 24-12-2012

Bij de camera ook een statief besteld en toen bleek dat ze niet werkte hebben we een dag later een nieuw statief toegestuurd gekregen. Super service.

Gerjanh 24-12-2012

Dinsdagavond besteld. Gekozen voor afhalen via pakje gemak. Webite werkte prima. Netjes orderbevestiging en de volgende dag verzendbevestiging met track en trace.

Product was netjes verpakt, en kwam in perfecte staat bij mij aan. Meteen aan de slag en ook het product functioneert perfect.

Kortom: een supervtevreden klant.

Hugo58 23-12-2012

Cameranu.nl zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Prima levering volgens afspraak. Keurig verpakt en geleverd door post.nl

koning30 23-12-2012

Om 21 uur besteld, de volgende dag om 12 uur in huis. Ook goede ervaring met after sales. Lage prijs.

scglau 23-12-2012

Website:
De website ziet er goed uit. Producten zijn makkelijk te vinden en de eigenschappen zijn goed weergegeven

Bestelling en levering:
De bestelling werd vlot verlopen en binnen het gestelde termijn afgeleverd.

Aftersales:
Ik moet ivm een defect een product ruilen. Omdat er geen voorraad was wilde ik het met een ander product ruilen. Dit was geen enkel probleem. Binnen 2 dgn was het geregeld.

swinz 23-12-2012

Goede prijzen. Super snelle levering, in de avond besteld en de volgende dag al in huis (zelfs gratis verzonden). De producten waren netjes verpakt!

Een echte aanrader dus!

sony2012 23-12-2012

Zeer vriendelijk en behulpzaam. 100% tevreden. Het is ten zeerste aan te raden. Ze rekenen geen portokosten, dus de prijs was erg voordelig.

rosekeet 22-12-2012

De zending werd zonder problemen gesplitst om snelle verzending mogelijk te maken. Het ontbrekende product kwam ook op dezelfde dag aan.

Henk vdL 21-12-2012

Laagste in prijs voor de camera die ik zocht en heldere, snelle site. Vond de combi's alleen niet overtuigend. Bijv. in alle pakketten slechts dezelfde geheugenkaart. De losse geheugenkaart die ik voor ogen had was elders flink goedkoper.
Alleen de levering door die andere webwinkel was een stuk slechter. Waardoor ik een week met een kleine geheugenkaart moest werken.
Camera flink uitgetest, is inderdaad zo handig als ik gehoopt had. Geweldige opnamen 's nachts bij kampvuur zonder flits. Om alle opties goed te benutten zal ik wel nog de handleiding moeten doorspitten.

femkebrands 21-12-2012

Nadat ik het verkeerde had besteld had ik heel snel het goede weer in huis. Goed snelle levering en service. Ik kreeg naast de standaardmail ook nog een persoonlijke mail met informatie over mijn bestelling. Heel netjes van cameranu.nl.
Ik zal zeker deze site bezoeken als ik weer een aankoop overweeg.

JanSchiedam 21-12-2012

De goedkoopste , de snelste , een correcte snelle afhandeling , goede ondersteuning bij een extra bestelling (een micro sd kaartje).
Mijn eerste aankoop bij CameraNU.nl en zeker de laatste niet .
Wil dit bedrijf bij iedereen aanbevelen, en ook al een aantal keren gedaan bij familie en vrienden.

HansG1 21-12-2012

Kan alleen maar tevreden reageren. S'avonds rond 20.30uur besteld, de volgende dag s'middags al in huis. En ook nog een van de goedkoopste aanbieders. In de toekomst kom ik hier zeker terug

Edrie 21-12-2012

Een uitstekende telefonische informatie en een snelle en correcte levering via PostNL. Ik ben dik tevreden met deze winkel.

mxzeeland 21-12-2012

Website is snel en overzichtelijk.
Nog nooit meegemaakt dat de website offline was.
En bestellingen altijd goed verpakt en netjes op tijd.
Email verkeer ook snel en gelijk een tracking code erbij.
Aftersales nog niet nodig gehad.

Munthunter 21-12-2012

Superservice en deskundig personeel! Via telefoon duidelijk advies gekregen. Alles goed verpakt en snel ter plaatse. Webshop is overzichtelijk, alles is makkelijk te vinden en werkt ook snel. Op alles een dikke 10 dus! Hier komen we zeker nog terug als we iets nodig hebben, zeker omdat de prijzen bijna allemaal lager zijn dan elders!

prinser 21-12-2012

Zeer tevreden over deze winkel en de service. website is overzichtelijk en actueel. Levering was snel (binnen een dag). retour zenden ook geen probleem. Toe het product waarin ik geïnteresseerd was duurder werd kreeg ik het alsnog voor de oude prijs.

AH digitaal 21-12-2012

producten zijn goed te vinden op de site
de bestelling is volgens aangeven geleverd
nog geen contact nodig gehad met cameranu

Mies Metselaar 20-12-2012

Vriendelijk te woord gestaan, snelle service en bereidwilligheid me factuur en formulier op te sturen i.v.m. actie. Ik heb n.l. geen printer. Compliment!

ottenp 20-12-2012

super snelle levering.had van andere hobby fotografen van deze site gehoord.en erg tevreden.net weer iets besteld.

reinbouwens 20-12-2012

Duidelijke website, accessoires per product gerangschikt, goede communicatie, snelle levering cf. afspraak. Prima service.

mirjamronald 20-12-2012

Ik had een scanner besteld. Deze werkte niet goed. Binnen 3 dagen kreeg ik een andere toegestuurd. Ik werd telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Kortom, ik ben zeer tevreden over Cameranu.Vriendelijke groet

Canon Shooter 20-12-2012

Via de duidelijke site is het makkelijk bestellen.
Bij de bestelling een opmerking geplaatst. Deze werd na een paar minuten al adequaat beantwoord. Tijdens de mail wisseling met de ServiceDesk had ik contact met meerdere personen, als dit 1 persoon was geweest dan had ik een 10 gegeven voor Aftersales.
De adviezen via de ServiceDesk mail en via het personeel in de winkel zijn van een hoog niveau, alsof ze zelf fotograaf zijn geweest en nu andere fotografen willen helpen.

Stico 20-12-2012

bestelling keurig behandeld, product snel afgeleverd binnen 1 dag...prijs verhouding van de product helemaal goed. Ben erg tevreden vandaar 9.3 als score. Mijn compliment aan CameraNU.nl.

Edrie 19-12-2012

Oude Canon camera ingeruild bij aanschaf van deze EOS6D. Vooraf per e-mail een duidelijke inruilprijs gekregen en ook zonder discussie tijdens het inruilen en afhalen van de nieuwe Canon EOS6D betaald gekregen. Prima advies in de winkel, snel geholpen: een aanrader, CameraNu en deze Canon EOS6D. Die na mijn EOS5D voor mij een grote stap vooruit betekent!

jfpromotie 19-12-2012

goedkoop ,snel accuraat ,en goed verpakt ,dus wat wil je nog meer.bereikbaarheid is eigenlijk ,niet pese belangrijk ,alles staat omlijn toch.
mvg

Martin N. 19-12-2012

Zoals vanouds weer snelle levering, goed verpakt, en onbeschadigd ontvangen. Klantgerichtheid is top.

addieleman 19-12-2012

Overzichtelijke website, voorbeeldige afhandeling. Al een paar keer iets hier besteld en éénmaal was ik niet tevreden over het product. Ook het retourneren daarvan werd soepel en zonder gedoe afgehandeld.

Mees van den Ekart 19-12-2012

Al mijn camera spullen hier altijd nog gekocht, de goedkoopste, de beste en de snelste levering! Al ruim 2 jaar hier mijn producten gekocht en afgelopen week een 2 hands aanbieding gekocht via een waardebon. Superfijn met de werking van de waardebon via internet maar ook zeer te vertrouwen in de 2ehands producten, perfect!

een trouwe klant!

Hinse.Rot 19-12-2012

CameraNU heeft goede aftersales heb dit gemerkt met ander product wat ik bij ze heb besteld. Hun bereikbaarheid van de website is super. De snelheid van het bestellen en leveren is gewoon snel (24 uurs levering)
Veel producten hebben ze voor hele goede prijzen. Website zoekt makkelijk en je kan gemakkelijk alles zien.

ajdegroot 19-12-2012

Ik bestel regelmatig wat bij CameraNU. Prijzen zijn altijd zeer scherp en super After sales. Zeer snelle reactie van klantenservice wanneer je ze nodig hebt. Daarnaast is vrijwel alles altijd direct leverbaar.

Kortom helemaal top en niets op aan te merken, een excellente webshop!

queenytsang 18-12-2012

Scherpe prijzen, snelle verzending, goede klantenservice en lost problemen snel op. Kortom, een aanrader!

Mart 61 18-12-2012

De prijzen zijn er zeer scherp.
Het is heel makkelijk om op de site te komen, deze is overzichtelijk en geeft heel veel info. Bestellen en betalen gaat heel eenvoudig.
Levertijd is supersnel, zondagavond besteld dinsdagmorgen in huis.
Deugdelijke verpakking.
Dat duidelijk gecommuniseerd wordt waar men naar toe kan mailen of bellen als de koper vragen heeft geeft mij veel vertrouwen.
Ik ga zeker op korte termijn persoonlijk bij cameranu.nl een kijkje nemen

Hanneke Roeper 18-12-2012

Een tien voor alles. Voordat is deze lens kocht heb ik bij CameraNu een 24-105 lens gekocht. Deze bleek binnen een jaar mankementen te vertonen met focussen. Teruggestuurd en keurig om de paar dagen een mail ontvangen met de stand van zaken. Ook nog een keer gebeld door een medewerkster met een vraag. Echt het idee dat mijn klacht serieus genomen werd en binnen een zeer acceptabele tijd is de lens gerepareerd retour gekomen. Voor mij een reden voor een nieuwe aankoop en veel TIENEN. Ga zo door.

Knightwolf 18-12-2012

De website vind ik overzichtelijk en prettig, alleen bij specifiek zoeken mis ik soms wat keuzemogelijkheden om aan te vinken, en het andere is dat niet bij elk product even uitgebreide beschrijving staat. Maar overall erg positief.

De bestelling ging makkelijk en probleemloos en zowel afhalen als laten opsturen ging perfect. De klantvriendelijkheid bij het afhalen is helemaal top, nog nergens anders zo geweldig meegemaakt. Het opsturen was met de eerste de beste mogelijkheid in huis en zorgvuldig ingepakt.

De aftersales heb ik ook nodig gehad omdat ik een verkeerd onderdeel besteld had. Dit is meteen en probleemloos opgelost en aan de afhaalbalie kon ik ter plekke aan de bestelling veranderen, verwijderen en toevoegen wat ik wilde.

De meeste producten zijn (flink) goedkoper dan bij alle concurrenten, maar enkele producten zijn juist (flink) duurder en die bestel ik dan met tegenzin toch ergens anders als het fysieke prijsverschil heel groot is.

Ik wil deze shop graag aan iedereen aanraden. Niks en niemand is perfect, maar beter dan CameraNU.nl ga je het niet snel vinden.

petra141 17-12-2012

ik heb nog geen ervaring met de aftersales omdat ik de camera pas heb. vandaar dat ik ze geen tien kan geven!

Richardk84 17-12-2012

Super snelle levering. Om 22:00 uur besteld en gewoon de volgende dag al netjes geleverd. Daar kunnen andere shops nog wat van leren. Mocht ik nog meer camera spullen kopen ga ik zeker eerst op cameranu.nl kijken.

foca 17-12-2012

De presentatie op website is goed, het telefonisch contact is ook goed men wordt goed over alle vragen geinformeert.
De te maken afspraken worden goed nagekomen en het te bestellen product wordt goed beschermd en ingepakt op tijd bezorgd volgens de gemaakte afspraak.
Want het is zo: Wie op de toekomst rekent weet wat CAMERA.NU betekend.

kaat54 17-12-2012

Zeer snelle afwikkeling van de geplaatste order en een duidelijke webshop . Ik kreeg zeer snel antwoord of er voldoende van op voorraad waren .

mpeter0725 17-12-2012

Alles SUPER!!! Snelle bezorg, ik ben tevreden. Lage prijzen, wat wil je meer? Absoluut top winkel. Ik wil graag hier nog een keer iets kopen!

wilwassink 17-12-2012

6,8
Winkel perfect, heel vriendelijk maar de levering zwak, zonder aankondiging bezorging, (dus geen vermelding bij pakketinfo),terwijl er op dat moment dus niemand aanwezig was , daarna gekozen voor een andere dag, melding tussen 8 en 18 uur ,kwam uiteindelijk om 16.15, dus een hele dag wachten.

Aanvulling:
....met de toegewezencode kreeg ik het antwoord;er is geen pakket onderweg!Meerdere malen geprobeerd!
En Nogmaals ;de servise van cameranu.nl was uitstekend.

J. Berghs 17-12-2012

Perecte webshop, uitstekende uitleg, scherpe prijs, snelle levering en prima verpakt. Heldere toelichting van het product en het leveringsproces.

Patricklaanfotografie 17-12-2012

Het huren van fotoapparatuur bij Cameranu is echt ideaal! Je kunt alles één dag van te voren ophalen en de volgende dag voor 11.00 weer terugbrengen.

F. ter heege 16-12-2012

Van het moment van bestellen tot het moment van aflevering is er zeer duidelijk gecommuniceerd over de status van mijn bestelling, bestelling is zeer zorgvuldig afgehandeld.
Ik ben zeer tevreden met de service van CameraNu.nl

n.rosenbaum 16-12-2012

zeer snelle, adequate levering. Precies zoals beloofd. Maakt kortom de beloftes waar. Betrouwbare zaak.

Foto enthousiast 16-12-2012

Op de website kun je eenvoudig je weg vinden. De aanvullende informatie op de artikelen is goed.
De bestelling werd snel geleverd in een stevige verpakking.