Deze score is berekend op basis van 2395 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

sleko 04-01-2013

Ondanks de drukte rond de feestdagen toch de volgende dag al in huis. Hulde! Inclusief de extra's die ik had besteld alles goed verpakt in een stevige doos.

Rick Kupers 04-01-2013

De bestelling is zeer snel en goed verzonden (ondanks de kerstdagen toch dezelfde week nog binnen!). Zeer tevreden met het aangeschaft product en zal binnenkort zeker weer een bestelling plaatsen bij deze webshop.

john en tinie 04-01-2013

Via de website Camera Nu ontdekt. Website zeer compleet. Koop het liefst in de winkel. Daarom Camera Nu bezocht. 1e bezoek was orienterend. Personeel was zeer vriendelijk en heeft veel kennis van zaken. Aan de hand van het 1e bezoek keuze bepaald.
Daarna de camera gekocht en tijdens de koop nog veel goede en bruikbare adviezen ontvangen. Deze winkel scoort een dikke pluim voor klantvirendelijkheid, behulpzaamheid en kennis.

kovandesande 04-01-2013

Via Google toevallig op de site van Cameranu beland. Was verrast dat ze ook boeken verkochten. Keurig volgende dag geleverd, netjes verpakt.

P. Rammers 04-01-2013

Producten op de site goed vindbaar. Snelle bezorging binnen 2 dagen, ook rondom de feestdagen en ik werd goed geïnformeerd over de bezorging.
Camera netjes ingepakt in ruime extra doos met daarin materiaal ter bescherming. Ook dit laatste was van karton, dus geen rommel in huis.

kluiters 03-01-2013

Duidelijke site, helpdesk goed bereikbaar, goede communicatie, snelle levering en last but not least een goed product!

Jo Buets 03-01-2013

CameraNu.nl doet wat zij beloofd, heeft service gerichte medewerkers en levert de artikelen voor een goede prijs.
Ik heb ik meerdere malen bestellingen geplaatst en deze zijn altijd keurig afgehandeld.
Een firma die ik kan aanbevelen

beeldvanger 03-01-2013

Eerste aankoop bij deze webshop.
's avonds om 21.30u besteld, de volgende dag om 13.00u al in huis, lekker snel!
Kortom, een tevreden klant.

Christian Onderwater 03-01-2013

Ik zag bij de Firma Foto Klein een Nikon D3200 in de aanbieding. Deze kwam op 424,- uit met een body Kit. Ik dacht: die moet ik hebben. Op tweede kerstdag gebeld naar filiaal rotterdam: en die hadden hem! wij erheen gereden, bleek dat de verkoper verkeerd had gekeken, namelijk naar de D3100!! Ik teleurgesteld naar huis en gekeken naar filiaal Leiden de volgende dag: Op voorraad! Ik er weer heen, en ook hier weer: Neehoor, deze hebben wij gewoon niet op voorraad.

Ik had al eerder bij Cameranu besteld, dus nadat ik klaar was met deze .... toko, s avonds gelijk bij CameraNU gekeken, en waarachtig: Op voorraad en voor maar 10 euro meer! Ik gelijk besteld om half 10 'S Avonds, en om half 11 de volgende ochtend stond de bezorger al voor de deur met mijn spullen! Geweldige service weer dus!

Toch maar weer bewezen dat de snelste en beste kwaliteit leveren!

jitskewalstra 03-01-2013

In 1 woord: geweldig! Perfecte levering en goed product. Een winkel om bij anderen aan te bevelen. Zal er zeker weer wat bestellen

Hans Rutte 03-01-2013

CameraNU.nl is aan te bevelen. Website is praktisch ingericht en goed zoekbaar. Bestelling is simpel te plaatsen en werd ondanks Kerstperiode exact volgens aangekondigde planning uitgeleverd. Ben voorheen ook in de zaak geweest. Goed advies. Aanbevelenswaardig.

Rudi Schmits 03-01-2013

CameraNU.nl is ontzettend snel en voordelig, 's avonds besteld en betaald, volgende dag gegarandeerd in huis via TNT post. Aankopen zeer degelijk en netjes verpakt. Ook het zeer uitgebreide assortiment van zelfs moeilijk verkrijgbare foto artikelen zijn een welkome aanvulling op de site. Ga zo door en ik kom zeker terug bij uw internet site!

Rudi
Delfgauw

SeN 03-01-2013

Gelijk de volgende morgen gebelt dat ze het die dag gingen afleveren. Alles was naar wens en een goede snelle levering.

W.Luling 03-01-2013

Scherpe prijzen en vooral snelle levering, keurige bevestigingen. Levering reeds volgende werkdag.
Zoals gemaild naar Cameranu.NL; TOP.

CvGD 03-01-2013

Zo tussen de feestdagen door is er toch geleverd in 2 dagen!
Maar goed dat ik een SD extra had besteld want die werd niet standaard geleverd, dat had ik niet verwacht.

SCMW 03-01-2013

Scherpe prijzen, snelle levering, keurige mail bevestigingen. En zeker niet onbelangrijk, goede verpakkingsmaterialen.

lpekaar 03-01-2013

De bestelling correct en binnen de tijd afspraken afgehandeld en geleverd. Het product was keurig en veilig verpakt

abak33 02-01-2013

Op website van winkel goed te lezen specificaties van product en makkelijk te vergelijken van producten. Ik had bijvoorbeeld de maten van de tas nodig en die werden keurig gegeven met de handige binnenmaten. In de winkel word je ook erg prettig geholpen en neemt men de tijd voor je en geeft advies naar jouw wensen en budget en sturen je lang niet altijd met het duurdere exemplaar bij vergelijk van twee producten de deur uit. Kortom heel klantvriendelijke en service gerichte winkel zowel online als in de winkel zelf.

jvanhuizen 02-01-2013

Website geeft duidelijke info. Je wordt goed geïnformeerd over de verzending ik ben tevreden over Cameranu

dolfing 02-01-2013

Reeds meerdere keren bestelling gedaan en 1 maal op locatie geweest (dagje uit ;-). In alle opzichten een meer als tevreden klant of kennis, klantvriendelijkheid, duidelijkheid (ook website) en snelheid.

Dit is ook typisch zo'n klassiek voorbeeld hoe alles WEL moet en wat de consument zeer tevreden maakt.

Mtijn79 02-01-2013

Ik heb al diverse keren iets bij CameraNU.nl besteld. Ze beschikken over een duidelijke website, verzenden gratis vanaf een bestelling van 100 euro.
Verzending is betrouwbaar en snel, ze maken hun beloftes waar.

Ik heb nog geen ervaring met hun aftersales, er is nog nooit iets geweest waardoor ik contact met ze heb moeten opnemen.

S.Kef 02-01-2013

Makkelijk te vinden wat ik zocht. Goede productomschrijving. bij accessoire stond verkeerde sd kaart geadviseerd en deze is ook geleverd. Dit is na een telefoontje top opgelost (kaart is naar vakantieadres gestuurd) zodat ik de camera toch nog met kerst compleet kon geven.
Intussen al veel mooie foto's mee gemaakt.

WesselW 02-01-2013

Had de bestelling in een feestdag bestelt.
dag daarna werd het meteen al verzonden.
alles is zeer netjes geleverd.
heb de camcorder net in bezit dus kan hier geen specifieke beoordeling van geven.

trouwens ook een compliment aan TNT dat het tegenwoordig wel normaal geleverd kan worden.

Jan Bakx 02-01-2013

De producten zijn snel te vinden, ingedeeld en te sorteren op type camera en merk.
Tijdig besteld, dus na een werkdag aan huis geleverd.
Verzend status en voortgang vanaf bevestiging van de order te volgen.

Erwin-M 01-01-2013

Snelle en keurige afhandeling. Je wordt prima op de hoogte gehouden. Dat maakt dat deze winkel wat mij betreft goed aan te bevelen is. Met de aftersales heb ik geen ervaring.

tteam 01-01-2013

Goede prijzen en razendsnelle bezorging. Daarnaast is de berichtgeving over de vordering van de bestelling top!

Altjon 01-01-2013

het zou fijn zijn als er meer filialen zouden zijn, dat maakt de bereikbaarheid beter,
in de winkel in Urk is super goed, maar Urk is niet echt naast de deur, zeker niet voor iemand die in de rand steden woont .

peter kouijzer 01-01-2013

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en volgens de gemaakte afspraken over de tijd van bezorging.Keurig verpakt.

Trevjg 01-01-2013

Fantastic rage of products at good prices, wonderful shop in Urk and great service! I highly recommend buying Photo and Video gear from Camera Nu in The Netherlands!

BBeekhuizen 01-01-2013

Prima communicatie en snelle levering en duidelijke website. Ook foto's op canvas laten printen is uitstekend verzorgd.

Nicolette1959 31-12-2012

Het voordeel van cameranu is dat het goed bereikbaar is, de website is duidelijk en telefonisch staan ze je goed te woord.
In de winkel zelf nemen ze de tijd voor je, ongeacht hoe druk het is, dit vind ik een heel groot voordeel.
Dus ik bekijk eerst alles online en ga dan naar de winkel zelf voor eventuele verdere uitleg en/of uitproberen van produkten.

PaultjeBe 31-12-2012

Duidelijke, overzichtelijke website. Snelle levering, prima verpakt.
Alles volgens afspraak. Zending goed te controleren (track and trace)

michielmug 31-12-2012

Ik was al tijden op zoek naar een goed 70-200 objectief voor mijn vakantie naar Afrika. Via CameraNU.nl aan een mooie occasion gekomen. Uitstekende service en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Site lijkt wat gedateerd, maar het werkt allemaal perfect en ze doen wat ze beloven!

nico lamein 31-12-2012

Heel duidelijke site, makkelijk te doorzoeken en ze doen gewoon wat ze beloven. 's Avonds besteld en de volgende ochtend voor 9 uur al bezorgd.

Floris M 31-12-2012

Voor het eerst een camera online besteld, door de positieve reviews en scherpe prijs bij CameraNU.nl terechtgekomen. Perfecte website, duidelijke weergave van producten en voorraad en een makkelijk bestelproces. Binnen tien minuten besteld én betaald. Keurige e-mailcommunicatie, ook het Track & Trace nummer kwam een uurtje later al binnen. Het pakket werd de volgende dag gratis (aangetekend!) afgeleverd en was helemaal in orde. Zeer goede en snelle ervaring, de volgende dag dan ook meteen nog een tas besteld. Ook deze werd de dag daarop keurig aan de deur afgeleverd. CameraNU.nl maakt alle beloftes waar en biedt super service. Echt een aanrader voor mensen die een winkel gewend zijn, maar voor de prijs ook eens online gaan kijken!

Delilahs 30-12-2012

Meerdere malen besteld bij Cameranu.nl.
Een hele fijne webshop, overzichtelijk!!
Mits op voorraad, een snelle levering en goed verpakt.
After sales nooit gebruik van hoeven maken :)
Een webshop die ik graag aanbeveel !! :)

Chris1001 30-12-2012

Prima winkel, koop hier al jaren nog nooit teleurgesteld geweest!. Grote sortering vriendelijke bediening en kennis van zaken! Website werkt ook uitstekend! Ga zo door Cameranu.

henver 30-12-2012

Overzichtelijke site en snelle levering.
Hen nog geen ervaring met aftersales perikelen maar gezien de vele positieve reakties zal dit ook wel goed zijn.

rdwith 30-12-2012

Doen wat beloofd is .... bestellen en de volgende dag bezorgen ... zoals het hoort !! :-)
Ik heb al eerder bij CamerNu besteld en ben altijd trevreden geweest.

Wiandef 30-12-2012

geweldige service, 's avonds rond 22.20u besteld, volgende morgen reeds in huis.
website is heel klantvriendelijk.
kortom, zeer goed aan te bevelen.

Ron_2012 30-12-2012

Scherp geprijst.
Overzichtelijke website, prijs en voorraadstatus staan duidelijk aangegeven.
Er werd keurig een mailtje gestuurd dat mails wegens de drukte een iets latere reaktie zou kunnen voorkomen.
Vlak voor kerst 's avonds besteld, desondanks vrijwel meteen reaktie en binnen 24uur had ik de camera in huis.
Ga nu sparen voor een Tamron telezoomlens en zal eerst bij cameranu.nl gaan kijken.
Geen ervaring met after sales.

HansOpStap 29-12-2012

Levering enkele dagen vertraagd door PostNL, over CameraNu ben ik zeer tevreden. De prijs was aantrekkelijk, de website klantvriendelijk, het product was degelijk verpakt, kortom, bij deze winkel kom ik binnenkort weer.

AdKonijnendijk 29-12-2012

Vragen omtrent artikelen worden snel en keurig beantwoord.
Levering en levertijd zijn onberispelijk (3x ervaring met ze)

Bernd23 29-12-2012

Duidelijke website, vlotte levering en correcte afhandeling van bestelling. Bovendien ook een fantastische compacte camera !

Jeroen_1994 29-12-2012

Ik wou een lens in eerste instantie bij een andere winkel kopen maar bij die winkel kwam ik er achter dat hij daar al een tijdje was uit verkocht. Ik kwam al snel uit op CameraNu en heb de lens daar na tevredenheid de zelfde dag nog kunnen reserveren en ophalen.

55555Anne 29-12-2012

Bestelling ging eenvoudig. Duidelijke website. Boven € 100,- geen verzendkosten. Netjes verpakt. Met tracktrace zie je eenvoudig wanneer je de bestelling kunt verwachten.

macsophin 29-12-2012

Nadat het product op verschillende websites niet meer in voorraad was gekeken bij cameranu.nl. Laat hier nou de Wacom nog in voorraad te zijn :-) De prijs blijkt ook nog de goedkoopste te zijn!
's Middags besteld en in de avond gebeld voor het maken van een afspraak voor de volgende dag. Top! Heel tevreden over de Wacom Cintiq.....

Vandaag bestellen morgen in huis!

fam.florussen 29-12-2012

Na zoeken op het internet kwam ik bij cameranu.nl.
Heel tevreden over het gekochte camera.
Snelle service!
Vandaag besteld morgen inderdaad al in huis!

45Peter 29-12-2012

Prima website.Snelle levering (volgende dag). Deze M5 versie zou mijn huidige M4 versie vervangen. Door onoplettendheid mijnerzijds bleek deze M4 versie al een update te hebben gehad naar de M5 versie. Dus de levering terugsturen. Website geeft duidelijk aan hoe dit moet. Ondanks tussenliggende Kerstdagen direct reactie met vraag geld verder besteden in winkel of terugstorten. Aangezien ik verder geen producten op het oog had verzocht geld terug te storten. Dat werd vervolgens snel en prima afgehandeld.

erikvictor 29-12-2012

Dit was mijn eerste aankoop bij cameranu.nl. De website heeft goede filteropties al zitten deze verstopt.
Je kunt pas filteren nadat je een voor objectieven hebt gekozen. In eerste instantie wilde ik al filteren op "geschikt voor" mijn type camera.
De bestelprocedure verliep zoals je dit van een goede webwinkel verwacht.

Ik heb de lens opgehaald in de winkel omdat ik hem sneller nodig had en de feestdagen in de leverperiode vielen.
Ook wilde ik niet wachten tot mijn bestelling helemaal compleet was (er zat iets in de backorder).

Al met al prima tevreden met mijn aankoop en de service