Deze score is berekend op basis van 2242 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

BartHimself 30-03-2013

Via de website een Nikon D5200 en wat toebehoren gekocht. De volgende dag werd de bestelling, zoals afgesproken op tijd bezorgd. Prima verpakt en keurig op tijd.

ook vreemd 30-03-2013

Ik vind het nog steeds vreemd dat als je een camera met tas koopt de camera niet in de tas past. Jullie oplossing is dan: tegen bijbetaling een andere tas. Ga je daar niet mee accoord en wil je het geld van de tas terug is die ineens goedkoper dan op de factuur staat.Vreemd heel vreemd. dus..... de laatste keer !!
Overigens de Camera is prima

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2013

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. De aan u geleverde tas is geschikt voor de camera en door vele klanten afgenomen bij deze camera. Wij hebben inderdaad niet helemaal correct gehandeld en door uw melding onze procedures gewijzigd. Wel vind ik het jammer dat onze afersales met een 1 wordt beoordeeld, terwijl wij alles netjes hebben opgelost toch?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Peter Crawfurd 30-03-2013

Vrijdagavond de website bezocht en een statief besteld, betaald via ideal en zaterdagochtend vroeg werd de statief bezorgd. helemaal happy!

Wil van Woerkom 30-03-2013

Dit is niet onze eerste aankoop.
Altijd correct behandeld, overzichtelijke winkel, goede prijs/kwaliteit verhouding!

wbr519 30-03-2013

Ik kan er niks slechts over zeggen. Goeie mooie duidelijk site. Ontzettend veel keuze. Goede prijzen. De levering ook top, goed verpakt, voor 22:30 besteld ook echt de volgende dag in huis. Top!

M Leurink 30-03-2013

Ik heb het boek besteld bij CameraNU, nadat ik in de winkel het verkeerde boek had meegenomen. Gelukkig kon ik het verkeerde boek zonder verzendkosten retourneren en had ik een dag later het goede boek al in huis!

L. 1983 30-03-2013

vrijdagavond 22.00 uur bestel en zaterdag bezorgd! Ik ben echt tevreden over de manier hoe dit geregeld is.

Sebasnl 29-03-2013

Zeer snelle service; als je met iDeal betaald en voor 22.30u besteld, de zelfde dag nog verzonden. Volgende dag netjes in doos verpakt thuis geleverd. Goed verpakt. Zeker de moeite waard! Competitieve prijzen t.o.v. andere aanbieders van 't net, zeker met zo'n next-day service!

jdamman 29-03-2013

Webshop cameranu.nl ging helemaal zoals het hoort. Geen enkele hick-up en keurig snel geleverd. Gewoon precies zoals je het als klant wilt hebben.

Het apparaat Sony HDR-GW55VE Wit echt een supercamera. Klein, licht, zeer lichtgevoelig en ook de foto's zijn prachtig.

JaapBurgers 29-03-2013

Eerst een YongNuo Set gekocht. Die bleek niet samen te werken met mijn Nikon SB-600 flitser. Teruggestuurd en meteen de Cactus besteld na telefonisch overleg. Die bleek echter niet te werken. Weer gebeld en ik werd weer heel vriendelijk te woord gestaan. Ik was verbaasd over de gedetailleerde kennis die mijn gesprekspartner had over de inhoud van ieder onderdeel in het doosje. w
Waarschijnlijk functioneerde de set niet goed, omdat een (meegeleverde) batterij leeg was. Weer teruggestuurd en per kerende post nieuwe set ontvangen, die het gelukkig wel doet.

lepelar l 29-03-2013

ik ben zeer tevreden ovrde aankoop van een telelns.
ik heb heelgoed adviche gehad van de verkoper.

ik heb in middels al heel wat mooie fotos gemaakt

wilgre 29-03-2013

ik ben zeer teveden over de services van camaranu.nl
snele levering en een gunstige prijs voor dit product kom zeker terug,website is overzichtelijk en de rekening krijg je digitaal via de mail ga zo door.

dutchgal 29-03-2013

Ik heb deze artikelen gekocht in uw winkel omdat ik graag persoonlijk advies wilde t.a.v. de gewenste artikelen. Uw personeel is erg behulpzaam en deskundig.
Beide artikelen hebben een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Voor zover ik er nu mee heb gewerkt functioneert het balhoofd uitstekend.

Bovendien is het erg leuk om in uw zaak rond te neuzen.
Uw bedrijf is niet moeilijk te vinden en gelukkig nog bereikbaar ondanks de wegwerkzaamheden die op die dag de weg verder blokkeerden.

Ik kom graag weer terug.

BlueBart 29-03-2013

6,8
Ik werd zojuist teruggebeld door de cameranu medewerker die aangaf een fout gemaakt te hebben bij zijn aanvankelijke advies. Hij heeft mij uitgebreid uitleg gegevens over de mogelijkheden en aangeraden de gekochte goederen te retourneren. Bovendien beloofde hij te helpen zoeken naar een betere oplossing! Jammer dat wat ik wilde niet goed mogelijk is, maar de afhandeling van mijn klacht is uiteindelijk prima!

Jac van Maasakkers 29-03-2013

Heldere website, veel en duidelijke informatie.
De bereikbaarheid is prima. De bestelling is binnen 24 uur geleverd. Met after sales nog geen contact gehad omdat de leveringen tot nu toe altijd correct zijn uitgevoerd

sjoerd150 29-03-2013

Website is overzichtelijk en werk snel.
Camera besteld op zondag en had het laten bezorgen bij een TNT afhaalpunt. Prima verpakking en snelle verzending.
niet te vergeten was de prijs zeer scherp!

Ton Kieskeurig 29-03-2013

Supersnelle levering; uitstekende service en info-verstrekking; uiterst vriendelijke behandeling bij navraag en afhandeling.

Leitie 29-03-2013

Nadat we vele soorten lichtgewicht statieven vergeleken hadden op kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid, kwamen we uit bij de Hama Star 63. De prijs was de reden om voor Cameranu.nl te kiezen. Nergens was eenzelfde statief goedkoper. De bestelling verliep vlotjes, de betaling kon gelijk plaatsvinden en nadat de bestelling om 17.00 uur had plaatsgevonden, stond de vervoerder de volgende ochtend al met de aangekochte statieven, keurig verpakt, op de stoep. Chapeau!

S v Loo 29-03-2013

Fijne camera, zeer snel geleverd en tegen een goede prijs.
Tijdens bestelproces werd ik als klant goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Een goede ervaring: als ik nieuwe spullen nodig heb zal ik zeker bij Cameranu.nl kijken of ik daar kan vinden wat ik zoek.

Enige minpunt zat hem in de bezorging: Voor ontvangst hoefde ik niet te tekenen bij PostNL, terwijl het pakket aangetekend was verstuurd.

Ferdinand van den Dikkenberg 29-03-2013

Camera besteld en volgende dag al in huis!
Op de lichttent van de my pocket studio had een van de doeken afgegeven.
Deze retour gestuurd en 2 dagen later een nieuwe in huis.

aliejet 28-03-2013

Na heel wat gesurf op het internet kwamen we uiteindelijk terecht bij camernu.nl. Een overzichtelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering. We zijn zeer tevreden!!

Willem Reininga 28-03-2013

Prima en duidelijke communicatie. Verpakking en verzending ook goed.Tracking ook prima. Veel keuze uit producten.

Dikkiedick1 28-03-2013

De website is overzichtelijk en wat je wilt vinden is eenvoudig te zien.
Tijdens het vergelijken bij kieskeurig kwam camera.nl duidelijk als voordeligste uit de bus.
Bijna direct na bestelling en betaling bericht dat product was verzonden en ja volgende dag al in huis.

jan honing 28-03-2013

ik ben dik tevreden over dit bedrijf.
Alles is keurig geregeld,product was snel geleverd.
Ik ga zeker in de toekomst meer aankopen doen.

william 77 28-03-2013

Wederom een aankoop gedaan bij CameraNu, waar ik al jaren tot volle tevredenheid mijn diverse toestellen en camera's koop.
Drie maanden geleden een Olympus pen mini,en nu een Samsung tablet.
En dat alles tegen concurerende prijzen in een uitstekende shop en dito personeel.!!

Julia van Dijk 28-03-2013

Ik ben zeer tevreden. CameraNU.nl heeft een uitgebreid en scherp geprijsd aanbod en levert een prima service. De bestelling werd dan ook snel bezorgd.

Herman Opdam 28-03-2013

In 2005 een Sony DSC-H1 bij Cameranu gekocht, en was nu aan een vervanger toe. Mijn keuze is dus op de Nikon Coolpix S800c gevallen.
Gezien mijn vorige ervaring met Cameranu, wederom dus een aankoop bij Cameranu. Vooral uitstekende keuze mogelijkheid, de snelle, correcte en complete levering doen de rest.

Oud genoeg 28-03-2013

Service zoals je die verwacht bij een webshop. Op tijd besteld en op voorraad de volgende dag in huis tegen een redelijke vergoeding. Volgende bestelling zeker via CameraNU.nl.

WitoldPira 28-03-2013

Perfect service and prices. Always on time. News on time with correct information. I'm old client and never had any problem :)

G.Nijland 28-03-2013

2 x gebeld en direct contact.
Advies gevraagd en dat ging ook perfect
Camera was volgende dag binnen
Super tevreden

M Schaap 28-03-2013

Camera in perfecte staat ontvangen,maar vooral blij omdat ik hem s avonds bestelde,de dag voor mn vakantie,en de volgende dag was ie er al om 11 uur s' ochtends!kon hem gelukkig dus meteen meenemen,reuze bedankt hiervoor!tevens voor de uiterst vriendelijke en voorlichting via de telefoon,TOP!

BlueBart 28-03-2013

4,8
Ik heb CameraNU.nl om advies gevraagd omdat ik een adapter zocht voor digiscoping. Ik kreeg een paar dagen later een goed onderbouwd advies terug en heb toen de aangeraden onderdelen besteld. Bij ontvangst van de bestelling, een week geleden, bleken de onderdelen echter niet op elkaar te passen en incompleet. Ik had verwacht dat CameraNU deze fout direct zou oplossen, maar alles blijkt afhankelijk van 1 deskundige die moeilijk bereikbaar is. Gevolg is dat ik nu nog steeds geen plezier van mijn bestelling kan hebben.

J.Thuis 28-03-2013

CameraNu is een goed bedrijf,betrouwbaar met levering en
snel bezorgen. Ook als je per telefoon CameraNu wil
bereiken word je goed geholpen.

Marijn80 28-03-2013

Een overzichtelijke webwinkel en een goed bereikbare klantenservice met snel bericht terug! De camera was hier al te leveren, terwijl wij hem in de winkels nog niet konden kopen en werd meteen na betaling verzonden. Wij zijn zeer tevreden.

Vriendelijke groet, fam. van der XX

hans ten brink 28-03-2013

telefonisch snel bereikbaar en de juiste antwoorden,vanwege de bekwaamheid straalt dit vertrouwen uit

Suus1992 27-03-2013

Prima winkel, fijn en snel het product in handen.
Site is soms wat onoverzichtelijk,, Verder super tevreden over alles.

W.Klaver 27-03-2013

De website van CameraNU.nl heeft een goed en ruim assortiment van kwaliteitsprodukten. Een bestelling is waarschijnlijk in de meeste gevallen binnen een dag binnen (persoonlijke ervaringen 100% "vandaag besteld, morgen in huis). De produkten worden keurig ingepakt afgeleverd. Inmiddels heb ik diverse artikelen besteld bij CameraNU.nl, o.a. een verrekijker, een fotocamera, daarna nog een extra lens, en vorige week een opzetflitser. Alles snel en correct geleverd voor een zeer scherpe prijs.

Multax 27-03-2013

Goede website, alhoewel de overzichtelijkheid nog wel iets kan verbeteren. Erg vriendelijke en alerte klantenservice (tel. contact) en ook reactie op mijn e-mail was erg snel. Bezorgtijd en info over bezorging en koop was prima.
Kortom: erg tevreden!

tannin 27-03-2013

Camera top, en 20.30uur besteld tegen laagste prijs op internet, en volgende dag in huis. Data kaartje heb ik wel ergens anders besteld ivm de prijs.

Fryske Fugel 27-03-2013

IK heb spullen opgehaald, en dat ging prima. Een lensdop was niet de juiste maat die ik bestelde en de bijgeleverde lenskap beveiliging ( draadje ) was niks.

aalleexxv 27-03-2013

De webwinkel heeft ruime besteltijd!
Wie voor 22:30u een bestelling plaatst, heeft het de volgende dag in huis!
Hierdoor hoef je je eigenlijk nooit meer te haasten om snel snel voor 21u een bestelling af te ronden, maar heb je nog mooi de hele avond om lekker rond te neuzen op de website.

Daarnaast is de website overzichtelijk zonder poespas en irritante vensters met aanbiedingen die je de strot door worden geduwd.

Wat heel belangrijk is, is dat de website een gratis of lokaal tarief telefoonnummer heeft.
Want wie met zijn mobiel een duur 0900 nummer moet bellen, is niet blij met de telefoonrekening. Gelukkig heeft cameranu.nl dit prima in orde.
Ook de email is geen probleem, want binnen 24 uur staat het antwoord voor je klaar in je mailbox!

Naast dure verzendkosten heeft cameranu.nl mogelijkheden om bij hogere bestelkosten gratis te verzenden.
Is dit niet het geval? Dan kan je het in de winkel in Urk ophalen. Hierdoor hoef je bijna nooit voor dure verzendkosten op te draaien.

Heel netjes allemaal, en zeker een aanrader om een bestelling te plaatsen.

Sjarlie 27-03-2013

Snelle levering. Precies volgens afspraak. Artikel in prima staat. Website is overzichtelijk en via diverse andere sites te bereiken.

Kroes58 27-03-2013

Bij het aankopen van een Tech Table (een klein tafelblad wat op een statief gemonteerd kan worden) ging het één en ander niet helemaal volgens het boekje. Tweemaal heb ik een Tech Table retour gezonden. Dit kan snel en eenvoudig op CameraNU.nl. (Link onder Klantenservice.)
Doordat ik dacht dat het goedkoper kon, maar het goedkopere exemplaar bleek niet geschikt. Dus wilde ik toch weer een duurder exemplaar.
Die is binnen enkele dagen toegestuurd, en het teveel betaalde is ook binnen enkele dagen terug gestort.
Geheel correct afgewerkt en vlot!

Arthur van den Elzen 26-03-2013

Profesionele website en afhandeling, scherpe prijzen overigens ook. Enige minpuntje is dat de aflevering door PostNL te wensen over liet, iets waar Cameranu.nl niets aan kan doen, maar waar ik hen wel van op de hoogte wil stellen. (De postbode koos ervoor om briefje in de bus te doen om pakje af te halen, in plaats van aan te bellen (flatgebouwtje)).
Al met al, prima ervaring met cameranu.nl.

Jan Wouter 26-03-2013

Ik moet nog even onderzoeken hoe ik dit gadget het beste kan gebruiken. Installatie op windows ging probleemloos en was binnen een paar minuten rond.
De prijsstelling en snelheid van levering waren weer, zoals vanouds, dik in orde.
After Sales heb ik geen gebruik van hoeven te maken, maar ik weet dat die goed is bij cameranu.
Alleen de mogelijke selectie criteria op de website zouden iets beter kunnen.

adelheid123 26-03-2013

de camera werd snel geleverd na bestelling; vooraf werd duidelijk aangegeven wanneer het product geleverd zou worden; het aankoopbedrag was inclusief verzendkosten;

Joh. Bos 26-03-2013

Het is een prachtige zaak met een zeer goede uitstraling.
Je wordt heel prettig geholpen, krijgt een een goede uitleg. Ik kom graag terug!

ASN Autoschade Service vd Linden 26-03-2013

Goed advies, bestellen vervolgens betalen met de de bank en daarop de volgende dag in huis, kan het beter?

MrDutchfighter 24-03-2013

Voor de tweede keer besteld via de webshop en ook dit keer weer zonder problemen. Eén product waarvan de levertijd niet bekend was besteld en toen ik na twee dagen per email vroeg naar de status van het product had ik twee uur later al een antwoord. Nog nooit zo'n snel een antwoord gehad van een webshop. Super!

Verder alles ook netjes verpakt, onbeschadigd aangekomen.

Ytley 24-03-2013

Op deze website heb ik een Kiwi Lens Mountainbike besteld voor mijn vader. De bestelling werd snel naar het juiste bezorgders gestuurd. Mijn vader helemaal blij, die kan nu zijn oude lenzen op zijn nieuwe camera plaatsen. Bestelling op zondag geplaatst, dinsdag bezorgd. Ideaal!