Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Wim en Mathilde 04-02-2013

Enorme sortering, zeer deskundige advisering door buitengewoon vriendelijke verkoper. Vertrouwd gevoel, alle rust en tijd om een weloverwogen keuze te maken. Met een fantastische kijker naar huis gegaan waar we erg blij mee zijn !

Bert 1963 04-02-2013

Makkelijke webstie met voldoende informatie en scherpe prijzen. Op een vraag van mij gesteld via de mail, werd binnen 24 uur (deskundig) antwoord gegeven. De levertijd: volgende dag in huis.

Dit was mijn tweede bestelling en ook bij de eerste bestelling ging alles vlekkeloos.
Een aanrader voor als ik weer wat nodig heb.

Denny Nanning-Schmitz 04-02-2013

Eerder gekocht bij Cameranu.
Alles wordt vlot en duidelijk afgerond.
Bestelling was in beide gevallen de volgende dag in huis.Super!
Over de after Sales kan ik op dit moment geen beoordeling geven,maar ga er vanuit dat dat ook geen problemen op zou leveren.Kortom een prima ervaring en zal deze webshop zeker bij mijn kenissen aanraden.

David 04-02-2013

Keurige webside,goede afwikkeling en duidelijke volgbaarheid als koper. Verder is geleverde in overeenstemming met wat ik er van verwachten na alle andere websides die ik had bezocht om tot deze aankoop te komen.

RuudKoeyvoets 03-02-2013

Super snelle afhandeling. Product is zeer goed verpakt en een super prijs.
Web-site is duidelijk en overzichtelijk. Mogelijk nog een link naar de leverancier.

haitsmam 03-02-2013

Prima website. Artikelen gemakkelijk te vinden met goede foto's en uitleg. Snel en gemakkelijk in winkelwagentje te plaatsen en binnen 24 uur geleverd met van te voren een mail met track en trace code.
Een aanrader en ik ga zeker in de toekomst nog wel eens een bestelling doen. Kortom... zeer tevreden over de website, de afhandeling van de bestelling en over mijn ontvangen artikelen!!

costiaan 03-02-2013

De website is vrij overzichtelijk, maar bij de zoekfunctie is er zeker ruimte voor verbetering ( het aantal zoek resultaten is enorm, ook als je een duidelijke zoek omschrijving geeft. )
Telefonisch is de klantenservice uitstekend beschikbaar.
Levering ging zoals beloofd. ( binnen 24 uur )

benloman 03-02-2013

Uitstekende winkel. Prima aftersales en razendsnelle levering.
Binnen 24uur de bestelling aan huis.

Paula60 03-02-2013

Duidelijke website en bij elke stap van het order proces wordt je op de hoogte gehouden. Met de aftersales heb ik (gelukkig) geen ervaring maar mocht het er ooit nog eens van komen dan heb ik wel het vertrouwen erin dat dat ook goed gaat.

remy58 03-02-2013

Duidelijke website, snelle bezorging. goed ingepakt. Goede communicatie na koop. Via mails op de hoogte gehouden van het proces. In de mail wordt duidelijk aangegeven dat bij vragen je vooral contact moet opnemen. Was in dit geval niet nodig.

Hans van der Moolen 03-02-2013

Je wordt er prettig en deskundig geholpen.
Prima assortiment.
Goede aftersales.Er wordt goed meegedacht.
Ben nu bezig met een fotocursus bij het bedrijf zeer leerzaam
helder en duidelijk ook goede persoonlijke aandacht.
Het plezier in fotograferen woort hierdoor gestimuleerd.

Susan18 03-02-2013

Snelle en correcte levering. Goede website, duidelijk. Uitstekende aanvullende informatie over de producten. Betrouwbaar. Zeker aan te bevelen. Erg tevreden !

htbav 03-02-2013

Mijn eerste keer besteld via CamaraNu.nl
Snelle reactie op mijn bestelling en snelle levering, incl de mogelijkheid tot "tracking" van de zending.

PeterwD 03-02-2013

Nu tweemaal bij CameraNU.nl spullen gekocht. Beide malen prima geholpen. Worden wanneer op voorraad snel verzonden.

Al met al een prima webwinkel.

anne-marie7 02-02-2013

overzichtelijke website. Uitstekende service en het product binnen de afgesproken termijn in huis. een aanrader!

m geven 02-02-2013

Bij de website zou het handiger zijn om producten wat meer uit te kunnen filteren. Bijvoorbeeld bij niet merk eigen lenzen te filteren op lensvatting.

C. van den Anker 02-02-2013

Fijne en overzichtelijke website. Kon mijn gewenste artikelen snel vinden. De bestelling zou zonder portokosten geleverd worden, maar omdat een artikel te lang was voor Post NL moest het middels hun eigen koerier gebracht worden. Kosten €20,- Hier schrok ik wel van omdat er immers stond dat het gratis geleverd zou worden. Ik heb toen telefonisch contact gehad met CameraNu en het geheel is alsnog gratis met de koerier gebracht! Top!!
Conclusie: Fijn bedrijf waar goed zaken mee te doen valt, goed bereikbaar en ze komen hun beloften na! Hier ga hier vaker winkelen.

Eelked 02-02-2013

Overzichtelijke website. Al snel werd duidelijk dat ze veel keuze hebben, tegen een scherpe prijs.
Bestelling Nikon D5100 's avonds geplaatst, volgende middag netjes en compleet geleverd. Helemaal top!!

Mirte.M 02-02-2013

Snelle levering en goede kwaliteit. Ik was verbaast dat ik op zaterdag (na vrijdagmiddag besteld te hebben) de lens al in huis had! Goede service!

Richard.tabak 02-02-2013

Het is een leuke winkel om je spullen tekopen daar perssoneel altijd vriendelijk en een zeer goeee advies krijg je ook
en de bereikbaarheid is heel gemakkelijke
in de toekomst koop ik mijn spullen daar altijd

jwjwjw4 01-02-2013

Sterk punt: dit 77 mm filter is lang niet overal op voorraad. Wel bij deze winkel dus. De snelle verzending werd waargemaakt: de volgende dag in de bus.

mpeter0725 01-02-2013

Het is makkelijk. De prijzen hier zijn meestaal laag, je bestelt iets, alles is duidelijk, aflevering is heel snel. Product hebt goede qualiteit. Ik ben tevreden...

aliceh 01-02-2013

supersnel geleverd en voldoet zeker aan verwachting.
site is zeer overzichtelijk en goede prijzen.
fijn dat er combideals zijn, maar ook alles los te bestellin is.
verzendkosten zijn niet hoog

snkhns 01-02-2013

Na aanschaf bleek er veel speling op de vatting te zijn, Teruggebracht en de lens werd opgestuurd naar sigma, kwam 'gerepareerd' terug, met nog steeds speling op de vatting nu ook axiaal zodat i.m.o. geen scherpe foto's mogelijk waren. Weer ingeleverd en vergeleken met een soortgelijke lens die aanzienlijk minder speling had. De volgende dag kreeg ik de mededeling: sigma wil er niets meer aan doen en wij kunnen ook niets. Volgens hun viel de speling binnen de norm, maar zij konden mij niet vertellen wat de norm was in bijv. mm. Uiteindelijk de lens ingeruild op een canon 100-400 met bijbetaling. 400 euro teruggekregen voor een lens die ik in september voor meer dan 700 euro had aangeschaft en waar ik ongeveer 25 foto's mee heb kunnen maken. Ik ben klaar met Sigma, maar vond de afhandeling van cameranu nogal rigide gezien mijn aankoop bij hun en niet bij sigma was gedaan. De enige reden waarom ik akkoord ging was omdat ik zo'n lens nodig had en niet nog langer wilde wachten en met geleend spul werken.

J.Oudshoorn 01-02-2013

super snelle verwerking van de bestelling de camera was de volgende dag al binnen. de Nikon D3100 is een fijn toestel om mee te werken super blij mee

orca1974 01-02-2013

Een Canon 5D occasion gekocht nadat ik deze op de website had gespot, de levering was de volgende dag al binnen en er zaten zelfs nog 2 extra accu's bij een hele leuke verrassing. De camera is verder in perfecte staat dus een tevreden klant!

Marloesvanderlinde 01-02-2013

Cameranu.nl is een hele fijne en klantgerichte winkel om je aankopen te doen. De site is duidelijk en werkt fijn, en de service is ook super. Ze helpen je goed met je keuze en je kunt het product altijd ruilen. Ook de bezorgdienst is heel goed geregeld. Ik had 's middags om 4 uur mijn bestelling gedaan, en had het de volgende dag al in huis! Ik ben erg tevreden over cameranu.nl. Vrienden/familie hebben mij deze website aangeraden en ik zal deze ook zeker weer doorvertellen aan mijn fotograaf-collega's! Cameranu, dankjewel!

bassliderbas 31-01-2013

CameraNu.nl heeft een duidelijke site waarop de producten goed worden gepresenteerd. Ook is de voorraad status duidelijk zichtbaar. In de winkel werd ik vriendelijk en vakbekwaam te woord gestaan en werd er alle tijd genomen om mijn vragen te beantwoorden.

pappillon 31-01-2013

De service is heel goed. Het is heel duidelijk wie aan de beurt is en wanneer (met nummertje trekken), en er wordt voldoende aandacht en tijd besteed aan al je wensen en vragen. De opstelling van de winkel is ook heel duidelijk en prettig. Ruime keus. Meerdere categorieën camera's: van simpel en degelijk tot specialistisch en uitgebreid. Je kunt er heel goed slagen, wat je ook zoekt!

nijntje667 30-01-2013

Om maar even kort en duidelijk motivatie aan mijn cijfers toe te voegen...
- website;
Is erg overzichtelijk, alle specificaties staan duidelijk bij de producten omschreven, en zijn op deze manier goed te vergelijken. Ook is het erg handig dat bijpassende producten erbij vermeld staan mét de prijs. Zo hoef je niet meer de hele webshop af te zoeken naar bijvoorbeeld een bijpassende extra accu.
- bereikbaarheid;
Hier ben ik zeer goed over te spreken. Ik weet uit eerdere ervaringen dat ze telefonisch goed bereikbaar zijn (géén lange wachttijden) en ze kunnen je ook meteen deskundig advies geven. Dit is een groot voordeel ten opzichte van 'hele grote' online webshops die je moelijk kan bereiken. Ik had na het plaatsen van mijn bestellig nog een vraag, maar omdat het bijna middernacht was, heb ik een emailtje gestuurd, en nog voor ik de volgende ochtend ook maar had kunnen bellen, had ik al een antwoord in mijn mailbox. Mijn vragen werden duidelijk beantwoord, en ik hoefde dus niet meer te bellen.
- bestelling en levering;
Het hele bestelproces verloopt makkelijk. En ze komen hun belofte na; vóór 22:30 besteld en betaald, de volgende dag geleverd. Ik had om 22:17 mijn betaling afgerond, kreeg een half uurtje later een track&trace nummer, en had de camera de volgende dag einde middag in huis. Het pakketje word aangetekend verzonden, en dat geeft wel een extra zeker gevoel. Helemaal omdat het voor dingen als video en/of fotocamera's nou niet altijd om kleine bedragen gaat.
- After sales;
Je kunt ervoor kiezen om een nieuwsbrief te ontvangen, zodat je op de hoogte word gehouden van o.a. acties.

Alles bij elkaar geef ik een dikke 10. (En dit geld niet alleen voor de webshop, maar ook voor de winkel zelf)

Kaartje77 30-01-2013

Nu 2x wat besteld. 1x op laten halen in de winkel en 1x op laten sturen. Beide keren prima geregeld! Ben er blij mee!

roome1 30-01-2013

Mooie zaak, goede parkeer mogelijkheden,kundig en aardig personeel.Heel ruim assortiment.
Een accu was niet op voorraad, deze is besteld en de dag na de bestelling werd ik door een Email op de hoogte gebracht dat hij reeds gearriveert was.

modeto70 30-01-2013

Twijfelde zelf tussen 2 camera's maar kreeg in gewone mensentaal een duidelijk antwoord, waar ik zeer tevreden over ben. Ondanks dat de zaak redelijk druk was werd er alle tijd genomen voor de uitleg en mogelijkheden. Ik ben hier zeker niet voor het laatst geweest, en raad iedereen aan deze zaak of website tebezoeken, prijstechnisch ook zeer aantrekkelijk.

dik2264 30-01-2013

Je kunt tot 22.30 je bestelling doen en zoals beloofd werd, werd de lens de volgende dag geleverd.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.

emmeloord 30-01-2013

Cameranu heeft een uitstekende service, klantgericht en op maat. De medewerkers in de winkel weten veel van de producten af en geven duidelijke uitleg

piotr23 28-01-2013

Voor de tweede keer plaatste ik een bestelling bij Cameranu.nl. De eerste keer was de informatieverstrekking en de communicatie me goed bevallen. Ook nu was de afwikkeling verrassend snel: hoewel de camera niet meer vooradig was, is deze direct besteld en werd drie dagen later tòch bezorgd op de afgesproken plaats.
De mailing vanuit het bedrijf is snel, accuraat en vriendelijk.

LD2 28-01-2013

Gewoon goed! Prijs goed, snelle levering. een vergelijk met andere sites laat zien dat kun prijzen competatief zijn. Nederlands bedrijf dus geen gezeur met dounane etc

jongxxw 28-01-2013

Zeer snelle bezorging en ook duidelijke informatie wanneer het product bezorgd zou worden. Bestelling gedaan maandagavond om 23.30 uur en de camera in huis woensdag om 12.30 uur.

basriet 28-01-2013

Prima service van Camera nu. 's Avonds rond 21 uur besteld, de volgende dag 's middags de camera in huis.
Standaard 2 jaar garantie. Prima keus dus!

jgdewitte 28-01-2013

overzichtelijke website, hele snelle levering binnen 16 uur,
goed te bereiken en tel. vragen worden vriendelijk en en profesioneel beantwoord.

Fishie54 28-01-2013

Overzichtelijke webwinkel, betaalsectie kan iets beter, hele vlotte levering van kwalitaitef zeer goed materiaal.

buurmalsen 27-01-2013

De site is goed opgezet,ruime keuze,leuke annbiedingen
Super snelle levering en geen verzendkosten.

Minoesje 27-01-2013

Via de website had ik een rugzak besteld, welke de volgende dag geleverd werd. Na uitpakken dacht ik dat er een gaatje in mijn nieuwe rugzak zat. Ik mailde met Camera nu, waarna er snel een reactie terugkwam met de mededeling dat er een nieuwe rugzak voor mij klaarlag.
Een half uurtje later werd ik gebeld door een medewerkster van Camera Nu. Zij had de nieuwe rugzak aan een inspectie onderworpen en er zat ook in de nieuwe rugzak een gaatje, het bleek de afvoer van de Camel bag te zijn.

Gankema01 27-01-2013

Afhandeling en volgen van bestelling ging naar wens. Wist precies wanneer de bestelling thuis bezorgd zou worden.

hdekker 27-01-2013

hdekker 27-01-2013

Prima winkel, de website is duidelijk, ze geven goede suggesties voor accessoires. Verzending is snel, keurig met track and trace. I

Ashworth 27-01-2013

Alles erg duidelijk ( mijn tweede product al ) en veilig aangeleverd.Kortom SUPER
Snelle levering, goed verpakt product.
Eenvoudig te bestellen. Goede site waar je alles vrij gemakkelijk kunt vinden. Geen verzendkosten.

hw15 26-01-2013

Bij camera.nu een systeemcamera besteld. Levering was keurig op tijd binnen. Echter het bleek dat de verkeerde kleur was geleverd. Na contact opgenomen te hebben was het allemaal snel geregeld. Keurig opgelost en verzendkosten terug gestort. Prima service, en afspraken keurig nagekomen. De camera was overigens het goedkoopst bij deze webwinkel en achteraf bleek ik er een aantal jaren geleden een lens te hebben gekocht en ja, ook toen de goedkoopste.

dutchgal 26-01-2013

Snelle levering, goed verpakt product.
Gewoon zoals het hoort.
Prima (internet)winkel dus.

fnoothout 26-01-2013

Snelle levering. Makkelijk het product op de website te vinden. Alles in de originele verpakking. Heel handig is dat je ook door de track en trace precies kan zien wanneer het afgeleverd wordt.