Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

A. Ooms 22 26-12-2012

Bestelling liep perfect, website makkelijk te vinden, duidelijk, duidelijke voorwaarden, bestelling precies op tijd afgeleverd.

Aziatic 26-12-2012

- Website: erg overzichtelijk en veel producten.
- Bereikbaarheid: jammer dat maar op 1 plek afgehaald kan worden.
- Bestelling en levering: Gemakkelijk te bestellen en levering prima op tijd.
- After sales: Prima alle garanties en voorwaarden staan op de site vermeld.

franskienhuis 26-12-2012

Ben zeer tevreden over deze webwinkel.Ik had wat vragen over deze camera voordat ik hem wilde kopen en kreeg snel de antwoorden die ik zocht.Bijzonder snelle levering ook al was het bijna Kerstmis.

Moto Media Center 26-12-2012

Duidelijke website, heel snelle levering, winkel in Urk is zeer uitgebreid en prima personeel.Rij graag 150km om bij Cameranu.nl iets te kopen.

MingLee 26-12-2012

Na het zoeken naar een voordelige doch goede camera kwam ik terrecht op de site van cameranu.nl
De Olympus sprong eruit voor mij qua prijs en mogelijkheden, voor mijn huis en tuingebruik.
Dezelfde avond nog besteld en werd via mail keurig op de hoogte gehouden en geheel volgens afspraak volgende dag al in huis.Helemaal top, netjes ingepakt en keurig op tijd.
Volgende keer zeker weer naar deze winkel op het internet.

moeviemaster 26-12-2012

Website is overzichtelijk en bestellen / betalen is een voudig.
Faktuur via mail is makkelijk
Product was goed verpakt en voldeed geheel aan de verwachtingen

wim en eveline 26-12-2012

Veel op voorraad, personeel met kennis van zaken, zeer prettig systeem met volgnummers voor verschillende activiteiten.

Jan1609 26-12-2012

Makkelijke internetsite, snelle levering, mooie winkel.
Wanneer je iets beter wil zien of je twijfelt tussen diverse modellen, dan kan je naar Urk gaan.
Makkelijk bereikbaar via de A6 of A50, heb je in direct voor in Urk een mooie winkel.
Daar geholpen door vriendelijk en deskundig personeel, kun je makkelijk een keuze maken.
Het door jou uitgekozen product kun je dan direct mee nemen naar huis.
Dit vind ik toch een grote plus ten opzichte van de vele internet winkels waarbij dit niet mogelijk is.

P.s. Boven hebben ze ook een afdeling voor de professionele gebruiker.

ernstjanmeijer 26-12-2012

1. Zeer snelle levering - 's avonds besteld, volgende dag bij PostNL opgehaald.
2. Goed assortiment, ze hadden ook de Eye-Fi 8GB SD geheugencard.

ggt1 25-12-2012

Zoals al mijn eerdere bestellingen: TOP. Service en after sales zijn in een woord geweldig. Verder niets meer aan toe te voegen.

j.buwalda 25-12-2012

Mooie duidelijke website, toestel op voorraad en de laagste prijs. Goed verpakt. Had van een collega al een goede recensie gehad over de winkel in Urk. After sales gelukkig nog niet nodig gehad.

binkhillemans 25-12-2012

Een erg overzichtelijke en zeer duidelijke site.
Geeft ook goede suggesties voor combinatie aankopen waarbij je nog meer voordeel hebt.
Zeer snelle levering, zelfs met de drukke kerstdagen.
Alles compleet, goed verpakt binnen 24 uur thuis bezorgd.

rowan2412 25-12-2012

Ook ik heb zeer goede ervaring met deze winkel zoals mijn beoordeling laat zien .. snelle levering en goed verpakt complimenten

joss70 25-12-2012

Savonds besteld en volgende dag al geleverd. Had dit niet verwacht daar we in het onderste eiland van Zeeland wonen.

jgjvanpelt 25-12-2012

Zeer overzichtelijke website waar alles snel te vinden is.
De bereikbaarheid is zonder meer uitstekend.
Inderdaad..... voor 22 uur besteld, de volgende dag in huis zonder enig mankeren.
Met de after sales heb ik nog nooit te maken gehad, maar ik veronderstel dat die net zo goed is als de rest.

richard nagtegaal 25-12-2012

Ik vind CameraNu.nl helemaal geweldig nadat ik bij andere webshops aan het lijntje werd gehouden en ik de camera dus absoluut niet op tijd in huis zou hebben voor de kerst (3 a 4 leverdagen werden er plots 14 tot 21) kreeg ik de tip om op deze website eens te kijken en wat schertste mijn verbazing?, de prijzen lagen lager dan bij de andere webshops en na een simpel telefoontje met een uiterst vriendelijke dame van de klantendienst was ik verzekerd dat de camera absoluut binnen 2 dagen in mijn bezit zou zijn.
De camera was zelfs de volgende dag al binnen dus ik ben helemaal overstag en blijf mijn camera materiaal dus absoluut bij CameraNu bestellen want waarom een heel gedoe als het ook gemakkelijk en goedkoop kan.
Ik zeg dan ook CameraNu.nl, dank u wel voor de superservice.

R.Nagtegaal Sas ven Gent

F.Smekens 25-12-2012

Duidelijke website, zeer snelle levering ('s avonds om 22.00 uur besteld, de volgende dag bezorgd), product goed en compleet verpakt. Aanrader!

E.Hamer 25-12-2012

Geen klachten, snelle levering en product was goed ingepakt. Op deze manier bestellen is zeker voor herhaling hervatbaar. Groet,

Erwin hamer

Pety133 25-12-2012

Duidelijk website. Veel informatie per artikel. Makkelijke afhandeling m.b.t. keuze van betaling. De emails zijn duidelijk m.b.t. de toestand van het artikel/de bestelling. De levering is snel. Overall erg tevreden!!

41758 25-12-2012

Overzichtelijke website. Laat in de avond bestelt en de volgende dag al in huis. Netjes bezorgd.
Ook vriendelijke en duidelijke mailwisseling.
Enkel positieve ervaringen met deze winkel.

hans craner 25-12-2012

Telefonisch contact gehad, zeer goed en snel te woord gestaan door vriendelijke medewerkster.

Wat we afgesproken hebben is ook uitgevoerd, in tegenstelling tot andere fotozaken, die wel dingen beloven en je zelfs verzekeren dat ze iets nieuws sturen en dan blijkt het al bij andere mensen geweest te zijn!

bromsnor 24-12-2012

als een cado gekocht moest eenvoudig zijn in gebruik en tevens voor mezelf wat uitgebreider. Goede en snelle service, volgende aankoop gaan ik zeker weer bij cameranu.nl kijken

Ids en Karin 24-12-2012

Hele snelle levering na bestelling op het afgesproken bezorgadres! Netjes verpakt en compleet met accessoires.

WillemKamphuis 24-12-2012

De camera was volgens de informatie op de site op voorraad, maar dat bleek niet zo te zijn. Slordig. Vervolgens is er geen informatie daarna gegeven hoelang het nog zou duren tot de bestelling zou worden afgeleverd. Dat duurde weliswaar maar een kleine week dus al met al toch nog redelijk snel maar niet wat er werd beloofd. Verder prima site met goede info en suggesties wat je verder nog zou kunnen bijbestellen bij de camera.

Lelie123 24-12-2012

Bij de camera ook een statief besteld en toen bleek dat ze niet werkte hebben we een dag later een nieuw statief toegestuurd gekregen. Super service.

Gerjanh 24-12-2012

Dinsdagavond besteld. Gekozen voor afhalen via pakje gemak. Webite werkte prima. Netjes orderbevestiging en de volgende dag verzendbevestiging met track en trace.

Product was netjes verpakt, en kwam in perfecte staat bij mij aan. Meteen aan de slag en ook het product functioneert perfect.

Kortom: een supervtevreden klant.

Hugo58 23-12-2012

Cameranu.nl zegt wat ze doet en doet wat ze zegt. Prima levering volgens afspraak. Keurig verpakt en geleverd door post.nl

koning30 23-12-2012

Om 21 uur besteld, de volgende dag om 12 uur in huis. Ook goede ervaring met after sales. Lage prijs.

scglau 23-12-2012

Website:
De website ziet er goed uit. Producten zijn makkelijk te vinden en de eigenschappen zijn goed weergegeven

Bestelling en levering:
De bestelling werd vlot verlopen en binnen het gestelde termijn afgeleverd.

Aftersales:
Ik moet ivm een defect een product ruilen. Omdat er geen voorraad was wilde ik het met een ander product ruilen. Dit was geen enkel probleem. Binnen 2 dgn was het geregeld.

swinz 23-12-2012

Goede prijzen. Super snelle levering, in de avond besteld en de volgende dag al in huis (zelfs gratis verzonden). De producten waren netjes verpakt!

Een echte aanrader dus!

sony2012 23-12-2012

Zeer vriendelijk en behulpzaam. 100% tevreden. Het is ten zeerste aan te raden. Ze rekenen geen portokosten, dus de prijs was erg voordelig.

rosekeet 22-12-2012

De zending werd zonder problemen gesplitst om snelle verzending mogelijk te maken. Het ontbrekende product kwam ook op dezelfde dag aan.

Henk vdL 21-12-2012

Laagste in prijs voor de camera die ik zocht en heldere, snelle site. Vond de combi's alleen niet overtuigend. Bijv. in alle pakketten slechts dezelfde geheugenkaart. De losse geheugenkaart die ik voor ogen had was elders flink goedkoper.
Alleen de levering door die andere webwinkel was een stuk slechter. Waardoor ik een week met een kleine geheugenkaart moest werken.
Camera flink uitgetest, is inderdaad zo handig als ik gehoopt had. Geweldige opnamen 's nachts bij kampvuur zonder flits. Om alle opties goed te benutten zal ik wel nog de handleiding moeten doorspitten.

femkebrands 21-12-2012

Nadat ik het verkeerde had besteld had ik heel snel het goede weer in huis. Goed snelle levering en service. Ik kreeg naast de standaardmail ook nog een persoonlijke mail met informatie over mijn bestelling. Heel netjes van cameranu.nl.
Ik zal zeker deze site bezoeken als ik weer een aankoop overweeg.

JanSchiedam 21-12-2012

De goedkoopste , de snelste , een correcte snelle afhandeling , goede ondersteuning bij een extra bestelling (een micro sd kaartje).
Mijn eerste aankoop bij CameraNU.nl en zeker de laatste niet .
Wil dit bedrijf bij iedereen aanbevelen, en ook al een aantal keren gedaan bij familie en vrienden.

HansG1 21-12-2012

Kan alleen maar tevreden reageren. S'avonds rond 20.30uur besteld, de volgende dag s'middags al in huis. En ook nog een van de goedkoopste aanbieders. In de toekomst kom ik hier zeker terug

Edrie 21-12-2012

Een uitstekende telefonische informatie en een snelle en correcte levering via PostNL. Ik ben dik tevreden met deze winkel.

mxzeeland 21-12-2012

Website is snel en overzichtelijk.
Nog nooit meegemaakt dat de website offline was.
En bestellingen altijd goed verpakt en netjes op tijd.
Email verkeer ook snel en gelijk een tracking code erbij.
Aftersales nog niet nodig gehad.

Munthunter 21-12-2012

Superservice en deskundig personeel! Via telefoon duidelijk advies gekregen. Alles goed verpakt en snel ter plaatse. Webshop is overzichtelijk, alles is makkelijk te vinden en werkt ook snel. Op alles een dikke 10 dus! Hier komen we zeker nog terug als we iets nodig hebben, zeker omdat de prijzen bijna allemaal lager zijn dan elders!

prinser 21-12-2012

Zeer tevreden over deze winkel en de service. website is overzichtelijk en actueel. Levering was snel (binnen een dag). retour zenden ook geen probleem. Toe het product waarin ik geïnteresseerd was duurder werd kreeg ik het alsnog voor de oude prijs.

AH digitaal 21-12-2012

producten zijn goed te vinden op de site
de bestelling is volgens aangeven geleverd
nog geen contact nodig gehad met cameranu

Mies Metselaar 20-12-2012

Vriendelijk te woord gestaan, snelle service en bereidwilligheid me factuur en formulier op te sturen i.v.m. actie. Ik heb n.l. geen printer. Compliment!

ottenp 20-12-2012

super snelle levering.had van andere hobby fotografen van deze site gehoord.en erg tevreden.net weer iets besteld.

reinbouwens 20-12-2012

Duidelijke website, accessoires per product gerangschikt, goede communicatie, snelle levering cf. afspraak. Prima service.

mirjamronald 20-12-2012

Ik had een scanner besteld. Deze werkte niet goed. Binnen 3 dagen kreeg ik een andere toegestuurd. Ik werd telefonisch zeer vriendelijk te woord gestaan. Kortom, ik ben zeer tevreden over Cameranu.Vriendelijke groet

Canon Shooter 20-12-2012

Via de duidelijke site is het makkelijk bestellen.
Bij de bestelling een opmerking geplaatst. Deze werd na een paar minuten al adequaat beantwoord. Tijdens de mail wisseling met de ServiceDesk had ik contact met meerdere personen, als dit 1 persoon was geweest dan had ik een 10 gegeven voor Aftersales.
De adviezen via de ServiceDesk mail en via het personeel in de winkel zijn van een hoog niveau, alsof ze zelf fotograaf zijn geweest en nu andere fotografen willen helpen.

Stico 20-12-2012

bestelling keurig behandeld, product snel afgeleverd binnen 1 dag...prijs verhouding van de product helemaal goed. Ben erg tevreden vandaar 9.3 als score. Mijn compliment aan CameraNU.nl.

Edrie 19-12-2012

Oude Canon camera ingeruild bij aanschaf van deze EOS6D. Vooraf per e-mail een duidelijke inruilprijs gekregen en ook zonder discussie tijdens het inruilen en afhalen van de nieuwe Canon EOS6D betaald gekregen. Prima advies in de winkel, snel geholpen: een aanrader, CameraNu en deze Canon EOS6D. Die na mijn EOS5D voor mij een grote stap vooruit betekent!

jfpromotie 19-12-2012

goedkoop ,snel accuraat ,en goed verpakt ,dus wat wil je nog meer.bereikbaarheid is eigenlijk ,niet pese belangrijk ,alles staat omlijn toch.
mvg

Martin N. 19-12-2012

Zoals vanouds weer snelle levering, goed verpakt, en onbeschadigd ontvangen. Klantgerichtheid is top.