Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Pieterse34 30-03-2013

Goede winkel en goede service. De laatste keer helaas erg lang moeten wachten aan de balie, omdat mijn product uit een ander magazijn gehaald moest worden.

Tjay112 30-03-2013

Heb al meerdere malen een bestelling geplaatst,en ben hier zeer tevreden over,'t is goed goedkoop vrijwel alles is op voorraad en de levering bere snel.

Ton Oosterhuis 30-03-2013

Snelle levering, zoals aangegeven op de site. Goede overzichtelijke site, duidelijke informatie bij de producten.

PhvanL 30-03-2013

Eenvoudige bestelling en zeer vlotte levering. Zeer tevreden over de bestelprocedure en leversnelheid van cameraNU.nl

Josau 30-03-2013

Snelle levering van product en goede communicatie per mail over alle stappen in het aankoopprocess. Netjes een link om de bezorging te tracken

fotofons 30-03-2013

de winkel ziet er netjes en verzorgd uit
de service is super

de website is top , ruime keuze en snelle levering

Tinekraa 30-03-2013

Via de website mijn bestelling gedaan. De webshop is overzichtelijk, ondanks de vele producten. Hierdoor kon ik snel datgene vinden wat ik zocht. Het artikel was niet op voorraad, maar had het na een paar dagen al in huis. Wat ik prettig vind is dat je goed op de hoogte gehouden wordt van de status van je bestelling. Hierdoor weet je precies hoe het ervoor staat en wanneer je het kan verwachten. Prima service.

joost_hanofer 30-03-2013

Binnen het grote assortiment had ik snel de juiste flitser gevonden. Bestelling en afhandeling verliepen vlotjes. Ik kan Cameranu zeer aanbevelen.

Bob Mans 30-03-2013

De bestelling was precies op tijd binnen, netjes verpakt en in zeer goede staat. Ook het product zelf was helemaal niks op aan te merken, aftersales bij deze winkel niet eens nodig! Super service!

Wimh51 30-03-2013

6,2
Het product voldeed niet aan de verwachtingen, daarom stuurde ik het terug. Het aankoopbedrag werd teruggestort, maar de verzendkosten nog steeds niet. Ondank bellen hierover en de wettelijke verplichting, nog geen bezorgkosten retour.

Roberte5464 30-03-2013

Zeer snelle en goede levering.
In de webshop zijn de producten goed met elkaar te vergelijken wat de keuze vergemakkelijkt.

BartHimself 30-03-2013

Via de website een Nikon D5200 en wat toebehoren gekocht. De volgende dag werd de bestelling, zoals afgesproken op tijd bezorgd. Prima verpakt en keurig op tijd.

ook vreemd 30-03-2013

Ik vind het nog steeds vreemd dat als je een camera met tas koopt de camera niet in de tas past. Jullie oplossing is dan: tegen bijbetaling een andere tas. Ga je daar niet mee accoord en wil je het geld van de tas terug is die ineens goedkoper dan op de factuur staat.Vreemd heel vreemd. dus..... de laatste keer !!
Overigens de Camera is prima

Officiele reactie van CameraNU.nl 07-05-2013

Geachte klant,

Hartelijk dank voor uw review. De aan u geleverde tas is geschikt voor de camera en door vele klanten afgenomen bij deze camera. Wij hebben inderdaad niet helemaal correct gehandeld en door uw melding onze procedures gewijzigd. Wel vind ik het jammer dat onze afersales met een 1 wordt beoordeeld, terwijl wij alles netjes hebben opgelost toch?

Wilco de Vries
CameraNU.nl

Peter Crawfurd 30-03-2013

Vrijdagavond de website bezocht en een statief besteld, betaald via ideal en zaterdagochtend vroeg werd de statief bezorgd. helemaal happy!

Wil van Woerkom 30-03-2013

Dit is niet onze eerste aankoop.
Altijd correct behandeld, overzichtelijke winkel, goede prijs/kwaliteit verhouding!

wbr519 30-03-2013

Ik kan er niks slechts over zeggen. Goeie mooie duidelijk site. Ontzettend veel keuze. Goede prijzen. De levering ook top, goed verpakt, voor 22:30 besteld ook echt de volgende dag in huis. Top!

M Leurink 30-03-2013

Ik heb het boek besteld bij CameraNU, nadat ik in de winkel het verkeerde boek had meegenomen. Gelukkig kon ik het verkeerde boek zonder verzendkosten retourneren en had ik een dag later het goede boek al in huis!

L. 1983 30-03-2013

vrijdagavond 22.00 uur bestel en zaterdag bezorgd! Ik ben echt tevreden over de manier hoe dit geregeld is.

Sebasnl 29-03-2013

Zeer snelle service; als je met iDeal betaald en voor 22.30u besteld, de zelfde dag nog verzonden. Volgende dag netjes in doos verpakt thuis geleverd. Goed verpakt. Zeker de moeite waard! Competitieve prijzen t.o.v. andere aanbieders van 't net, zeker met zo'n next-day service!

jdamman 29-03-2013

Webshop cameranu.nl ging helemaal zoals het hoort. Geen enkele hick-up en keurig snel geleverd. Gewoon precies zoals je het als klant wilt hebben.

Het apparaat Sony HDR-GW55VE Wit echt een supercamera. Klein, licht, zeer lichtgevoelig en ook de foto's zijn prachtig.

JaapBurgers 29-03-2013

Eerst een YongNuo Set gekocht. Die bleek niet samen te werken met mijn Nikon SB-600 flitser. Teruggestuurd en meteen de Cactus besteld na telefonisch overleg. Die bleek echter niet te werken. Weer gebeld en ik werd weer heel vriendelijk te woord gestaan. Ik was verbaasd over de gedetailleerde kennis die mijn gesprekspartner had over de inhoud van ieder onderdeel in het doosje. w
Waarschijnlijk functioneerde de set niet goed, omdat een (meegeleverde) batterij leeg was. Weer teruggestuurd en per kerende post nieuwe set ontvangen, die het gelukkig wel doet.

lepelar l 29-03-2013

ik ben zeer tevreden ovrde aankoop van een telelns.
ik heb heelgoed adviche gehad van de verkoper.

ik heb in middels al heel wat mooie fotos gemaakt

wilgre 29-03-2013

ik ben zeer teveden over de services van camaranu.nl
snele levering en een gunstige prijs voor dit product kom zeker terug,website is overzichtelijk en de rekening krijg je digitaal via de mail ga zo door.

dutchgal 29-03-2013

Ik heb deze artikelen gekocht in uw winkel omdat ik graag persoonlijk advies wilde t.a.v. de gewenste artikelen. Uw personeel is erg behulpzaam en deskundig.
Beide artikelen hebben een goede prijs-kwaliteitsverhouding. Voor zover ik er nu mee heb gewerkt functioneert het balhoofd uitstekend.

Bovendien is het erg leuk om in uw zaak rond te neuzen.
Uw bedrijf is niet moeilijk te vinden en gelukkig nog bereikbaar ondanks de wegwerkzaamheden die op die dag de weg verder blokkeerden.

Ik kom graag weer terug.

BlueBart 29-03-2013

6,8
Ik werd zojuist teruggebeld door de cameranu medewerker die aangaf een fout gemaakt te hebben bij zijn aanvankelijke advies. Hij heeft mij uitgebreid uitleg gegevens over de mogelijkheden en aangeraden de gekochte goederen te retourneren. Bovendien beloofde hij te helpen zoeken naar een betere oplossing! Jammer dat wat ik wilde niet goed mogelijk is, maar de afhandeling van mijn klacht is uiteindelijk prima!

Jac van Maasakkers 29-03-2013

Heldere website, veel en duidelijke informatie.
De bereikbaarheid is prima. De bestelling is binnen 24 uur geleverd. Met after sales nog geen contact gehad omdat de leveringen tot nu toe altijd correct zijn uitgevoerd

sjoerd150 29-03-2013

Website is overzichtelijk en werk snel.
Camera besteld op zondag en had het laten bezorgen bij een TNT afhaalpunt. Prima verpakking en snelle verzending.
niet te vergeten was de prijs zeer scherp!

Ton Kieskeurig 29-03-2013

Supersnelle levering; uitstekende service en info-verstrekking; uiterst vriendelijke behandeling bij navraag en afhandeling.

Leitie 29-03-2013

Nadat we vele soorten lichtgewicht statieven vergeleken hadden op kwaliteit en gebruiksvriendelijkheid, kwamen we uit bij de Hama Star 63. De prijs was de reden om voor Cameranu.nl te kiezen. Nergens was eenzelfde statief goedkoper. De bestelling verliep vlotjes, de betaling kon gelijk plaatsvinden en nadat de bestelling om 17.00 uur had plaatsgevonden, stond de vervoerder de volgende ochtend al met de aangekochte statieven, keurig verpakt, op de stoep. Chapeau!

S v Loo 29-03-2013

Fijne camera, zeer snel geleverd en tegen een goede prijs.
Tijdens bestelproces werd ik als klant goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling.
Een goede ervaring: als ik nieuwe spullen nodig heb zal ik zeker bij Cameranu.nl kijken of ik daar kan vinden wat ik zoek.

Enige minpunt zat hem in de bezorging: Voor ontvangst hoefde ik niet te tekenen bij PostNL, terwijl het pakket aangetekend was verstuurd.

Ferdinand van den Dikkenberg 29-03-2013

Camera besteld en volgende dag al in huis!
Op de lichttent van de my pocket studio had een van de doeken afgegeven.
Deze retour gestuurd en 2 dagen later een nieuwe in huis.

aliejet 28-03-2013

Na heel wat gesurf op het internet kwamen we uiteindelijk terecht bij camernu.nl. Een overzichtelijke site, goede prijs-kwaliteit verhouding en snelle levering. We zijn zeer tevreden!!

Willem Reininga 28-03-2013

Prima en duidelijke communicatie. Verpakking en verzending ook goed.Tracking ook prima. Veel keuze uit producten.

Dikkiedick1 28-03-2013

De website is overzichtelijk en wat je wilt vinden is eenvoudig te zien.
Tijdens het vergelijken bij kieskeurig kwam camera.nl duidelijk als voordeligste uit de bus.
Bijna direct na bestelling en betaling bericht dat product was verzonden en ja volgende dag al in huis.

jan honing 28-03-2013

ik ben dik tevreden over dit bedrijf.
Alles is keurig geregeld,product was snel geleverd.
Ik ga zeker in de toekomst meer aankopen doen.

william 77 28-03-2013

Wederom een aankoop gedaan bij CameraNu, waar ik al jaren tot volle tevredenheid mijn diverse toestellen en camera's koop.
Drie maanden geleden een Olympus pen mini,en nu een Samsung tablet.
En dat alles tegen concurerende prijzen in een uitstekende shop en dito personeel.!!

Julia van Dijk 28-03-2013

Ik ben zeer tevreden. CameraNU.nl heeft een uitgebreid en scherp geprijsd aanbod en levert een prima service. De bestelling werd dan ook snel bezorgd.

Herman Opdam 28-03-2013

In 2005 een Sony DSC-H1 bij Cameranu gekocht, en was nu aan een vervanger toe. Mijn keuze is dus op de Nikon Coolpix S800c gevallen.
Gezien mijn vorige ervaring met Cameranu, wederom dus een aankoop bij Cameranu. Vooral uitstekende keuze mogelijkheid, de snelle, correcte en complete levering doen de rest.

Oud genoeg 28-03-2013

Service zoals je die verwacht bij een webshop. Op tijd besteld en op voorraad de volgende dag in huis tegen een redelijke vergoeding. Volgende bestelling zeker via CameraNU.nl.

WitoldPira 28-03-2013

Perfect service and prices. Always on time. News on time with correct information. I'm old client and never had any problem :)

G.Nijland 28-03-2013

2 x gebeld en direct contact.
Advies gevraagd en dat ging ook perfect
Camera was volgende dag binnen
Super tevreden

M Schaap 28-03-2013

Camera in perfecte staat ontvangen,maar vooral blij omdat ik hem s avonds bestelde,de dag voor mn vakantie,en de volgende dag was ie er al om 11 uur s' ochtends!kon hem gelukkig dus meteen meenemen,reuze bedankt hiervoor!tevens voor de uiterst vriendelijke en voorlichting via de telefoon,TOP!

BlueBart 28-03-2013

4,8
Ik heb CameraNU.nl om advies gevraagd omdat ik een adapter zocht voor digiscoping. Ik kreeg een paar dagen later een goed onderbouwd advies terug en heb toen de aangeraden onderdelen besteld. Bij ontvangst van de bestelling, een week geleden, bleken de onderdelen echter niet op elkaar te passen en incompleet. Ik had verwacht dat CameraNU deze fout direct zou oplossen, maar alles blijkt afhankelijk van 1 deskundige die moeilijk bereikbaar is. Gevolg is dat ik nu nog steeds geen plezier van mijn bestelling kan hebben.

J.Thuis 28-03-2013

CameraNu is een goed bedrijf,betrouwbaar met levering en
snel bezorgen. Ook als je per telefoon CameraNu wil
bereiken word je goed geholpen.

Marijn80 28-03-2013

Een overzichtelijke webwinkel en een goed bereikbare klantenservice met snel bericht terug! De camera was hier al te leveren, terwijl wij hem in de winkels nog niet konden kopen en werd meteen na betaling verzonden. Wij zijn zeer tevreden.

Vriendelijke groet, fam. van der XX

hans ten brink 28-03-2013

telefonisch snel bereikbaar en de juiste antwoorden,vanwege de bekwaamheid straalt dit vertrouwen uit

Suus1992 27-03-2013

Prima winkel, fijn en snel het product in handen.
Site is soms wat onoverzichtelijk,, Verder super tevreden over alles.

W.Klaver 27-03-2013

De website van CameraNU.nl heeft een goed en ruim assortiment van kwaliteitsprodukten. Een bestelling is waarschijnlijk in de meeste gevallen binnen een dag binnen (persoonlijke ervaringen 100% "vandaag besteld, morgen in huis). De produkten worden keurig ingepakt afgeleverd. Inmiddels heb ik diverse artikelen besteld bij CameraNU.nl, o.a. een verrekijker, een fotocamera, daarna nog een extra lens, en vorige week een opzetflitser. Alles snel en correct geleverd voor een zeer scherpe prijs.

Multax 27-03-2013

Goede website, alhoewel de overzichtelijkheid nog wel iets kan verbeteren. Erg vriendelijke en alerte klantenservice (tel. contact) en ook reactie op mijn e-mail was erg snel. Bezorgtijd en info over bezorging en koop was prima.
Kortom: erg tevreden!

tannin 27-03-2013

Camera top, en 20.30uur besteld tegen laagste prijs op internet, en volgende dag in huis. Data kaartje heb ik wel ergens anders besteld ivm de prijs.