Deze score is berekend op basis van 2265 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

R. Heida 03-04-2013

Ik heb de battery pack zelf opgehaald. Daarbij bleek dat er ook een ca. 50% goedkoper alternatief was geweest ipv het origenele Canon artikel. Dat was mij op de website niet opgevallen. Bij het afhalen van het op de website bestelde artikel attendeerde de verkoopster mij daarop. Ze heeft toen de specificaties vergeleken en die bleken gelijk te zijn. Als mij dat op de website was opgevallen had ik waarschijnlijk het goedkopere alternatief gekozen.

Robert de Bock 03-04-2013

Overzichtelijke webshop, redelijk betaalbaar, zoals afgesproken geleverd en zorgvuldig verpakt. Al met al een prima ervaring.

hvelden 03-04-2013

snelle levering, super service.
Goed te bereiken via de telefoon bij vragen, klantvriendelijk.
Aanrader dus!.

Wamse 03-04-2013

De website is duidelijk en overzichtelijk opgebouwd met een groot assortiment.

Ik heb gebeld met de klantenservice, omdat ik geen track en trace code had ontvangen. Zij waren goed bereikbaar en konden me snel verder helpen. Ik had mijn bestelling al binnen 24 uur in huis.

Alles was netjes en veilig verpakt. Jammer dat de postbode het pakje bij mijn buren heeft afgegeven ondanks dat er op stond uitsluitend aanbieden bij geadresseerde, maar dat is buiten de verantwoordelijkheid van CameraNu.nl

van berkom 02-04-2013

snel en goed geleverd, makkelijk te betalen. geen gebruik hoeven maken van retourservice, dus hoop dat dat net zo goed gaat indien nodig

Rob Gelderland 02-04-2013

Uitstekende webwinkel. Reageert snel, stuurt snel en een prima afhandeling. Geen klachten over deze webwinkel

Theos61 02-04-2013

Het is zo als ik gewend ben van CameraNu.nl. Altijd goed en goed geprijsd. Maar ook de levering is super(snel).

hennievanhennie 02-04-2013

Goede site, duidelijk, makkelijk in gebruik. De levering is prima, had het product een dag na bestelling al binnen. De bestelling was goed in gepakt. Zeker een aanrader via camera.nu te bestellen.

Doodles 02-04-2013

Snelle en correcte verzending zoals altijd. Overzichtelijke website en veel producten daadwerkelijk op voorraad.

L.Kapitein 02-04-2013

Goede parkeergelegenheid (gratis), duidelijke website, wordt direkt geholpen en ze geven goede informatie over het product.

jaap thie 02-04-2013

één opmerking: ik bestel een TZ 30 Panasonic,concludeer in mijn onwetendheid dat de accu extern moet worden opgeladen en bestel een accu oplader. Blijkt na ontvangst niet nodig, dus retour maar kost me wel € 6,95.
Een beter volgen van mijn bestelling had geleid tot een vraag van "heeft u deze accu oplader nodig binnen het kader van het bestelde"? Dat is service in optima forma!

martinesollie 02-04-2013

Ik moest voor een opdracht snel een witte achtergrond hebben die ik mee kon nemen.
Ik heb de Falcon Eyes opvouwbare achtergrond gekocht, deze werd de volgende dag netjes afgeleverd en heeft goed dienst gedaan de dag erna.
Opvouwen van de achtergrond wat lastig, maar dat is een ander verhaal... ;)
Verder alle goed te vinden op de website en veel zoekcriteria, wat ik prettig vind.

kleijneleeuw 02-04-2013

Mooie ruime tas, goed van kwaliteit. Ruimte in de tas stond zeer goed afgebeeld op de site via een extra tekening. Aan de hand daarvan heb ik de tas durven kopen. Snelle levering, de volgende dag al in huis!

Michelle01 02-04-2013

Goede en snelle bezorging.
Wel mag de omschrijving van het product naar mijn mening iets duidelijker.
Ik verwachtte iets anders maar uiteindelijk ben ik alsnog tevreden!

Siebelvin 02-04-2013

Daar ik al wist welke camcorder ik graag wilde was deze makkelijk te vinden via de site van cameranu.nl. Groot voordeel is dat je je bestelling al meteen de volgende dag in huis hebt, gewoon ideaal, een aanrader voor iedereen!!!!

Flitspopper 02-04-2013

Goede bereikbaarheid, snel te vinden.
De site is up to date, qua levering en wat er voorradig is.
Snelle levering en nette afhandeling bij vragen c.q. klachten

Corineke 02-04-2013

Geweldige ervaring.
Levering binnen 18 uur na bestellen. Perfect!
Overzichtelijke site.
Belangrijk om de revieuws van andere mensen te kunnen lezen zodat je een afgewogen keus kan maken.

Eric Rademaekers 02-04-2013

Heel prettige website, overzichtelijk, goede en snelle zoekfunctie. Bij gemaakte fout in dubbele bestelling, direct snelle terugkoppeling en verwijdering van dubbel zonder enige problemen. snelle tijdige levering.

ola1812 02-04-2013

Alles is prima gegaan. Ik heb het product op zaterdag via website besteld, op maandag heb ik email bericht ontvangen dat het werd opgestuurd en op dinsdag werd het afgeleverd.

Inko 02-04-2013

Vlotte afhandeling van de bestelling, maandag besteld, woensdag in huis 😄. Ook het contact via de mail verloopt vlot.

Nesnarf 02-04-2013

Doeltreffende website die je direct naar het juiste artikel leidt, naast een eenvoudige en snelle bestel en afrekening gecombineerd met een juiste afgesproken levering maakt dat ik uw website kan aanbevelen aan vrienden en familie.

tom-poes 01-04-2013

Zeer snelle levering, maar de voucher voor een workshop was vergeten. Na een telefoontje alsnog snel ontvangen. Zeer overzichtelijke en volledige website voor digitale camera's. Andere artikelen kan ik niet beoordelen.

cok54 01-04-2013

Bestelling en levering ging prima. Het produkt werd keurig in een veilige doos per koerier uitgeleverd.
De bestelling via de site verliep prima en is zeer gebruiksvriendelijk en overzichtelijk.

Bernard1950 01-04-2013

De Webwinkel maakt waar wat ze belooft: de dag volgend op de bestelling lag de camera en bijbestelde accu en lader al klaar op een afhaalpunt van Post.nl. Keurig verpakt met een vriendelijk briefje erbij én een Zalando-tegoedbon. Cameranu.nl was voor deze camera de goedkoopste webwinkel die ik kon vinden. De al geplaatste reviews van de camera bevestigden eigenlijk wat ik als oud-Panasonicgebruiker al wist: dat ik déze camera wilde!De bestelling en betaling via Ideal liepen uiterst soepeltjes en een koopbevestiging en een kwitantie zat direct in mijn mailbox. Het was me alleen niet duidelijk wat ik nodig had bij het afhaalpunt om mijn bestelling mee te krijgen. Dat bleek alleen een ID te zijn. Dát moet Cameranu.nl nog wel even duidelijk aangeven op haar website of haar koopbevestiging!
Groeten.

Richard Fieten 01-04-2013

Na diverse vragen m.b.t. tot het product en snelle adequate reactie van Camera.nu en prettige communicatie meteen product gekocht. Perfect geholpen qua vragen omtrent garantie en pixelgarantie. Kortom. Volgende keer weer.

65 naam 01-04-2013

Heb 2 onderdelen besteld welke volgens de site op voorraad waren. Kreeg berichtje 1 onderdeel niet aanwezig, levertijd onbekend. Na 2 dg. 1 onderdeel ontvangen. De dag er na tot mijn verbazing het andere onderdeel. Grote klasse. Bedankt

Jacob C. 01-04-2013

Duidelijke informatie, makkelijk bestellen. Niet direct de volgende dag geleverd (helaas) maar wel goed geinformeerd daarover.

Riedeltje 01-04-2013

Super snelle levering..
Had de lensdop per ongeluk 2x besteld telefonisch gelijk geanuleerd.
Prima service kan niet beter...

NiceDayToDay 01-04-2013

Een voorbeeld voor elke webshop!
Goede omschrijving van de artikelen.
Veel keus.
Je kunt meteen zien welke artikelen op voorraad zijn.
Snelle verzending.
Ik heb al verschillende keren een aankoop gedaan bij Cameranu en dit is altijd smetteloos verlopen.
Ga zo door!

catscottage 01-04-2013

Alles voor 100 % in orde (voorraad, levering, etc.)
Zeer correcte en vriendelijke after sales service!

Je zou hopen dat het bij alle internet aanbieders zo gesmeerd liep.

Mvg,

Frank

Elv2013 01-04-2013

Website is erg gemakvriendelijk, zoeken levert vrijwel altijd de gewenste resultaten. De bestelling plaatsen gaat heel eenvoudig in stappen via het bestelmenu. Bij betaling via iDeal is de levering super snel, binnen een dag is het aan huis bezorgt.

pjotterman 01-04-2013

Supersnelle levering en een prima product!
Daarij een zeer scherpe prijs en tot slot op verzoek een stukje kadopapier erbij:wat wil een mens nog meer?

MaartjeFotografie 01-04-2013

Uitstekende service en super snelle levering. Daarnaast boden ze ook nog de laagste prijs. Zal deze site zeker vaker een bezoekje brengen, aanrader!

EBRU59 01-04-2013

CameraNu is de voordeligste en heeft een ruim assortiment met accesoires. Bezorging is precies zoals aangegeven op de website.

Olivia65 01-04-2013

Concurrerende prijs en uitstekende levering.
Uitgebreid assortiment. Website duidelijk en overzichtelijk.

Anny03 01-04-2013

De website is overzichtelijk. In korte tijd heb je veel informatie.
Bestelling en levering verliep snel en prettig zelfs
met de ruil voor een andere camera (ik had formaat en gewicht onderschat).

Gert Doornenbal 01-04-2013

Voor het aanschaffen van een artikel op fotogebied, of een vraag over een artikel hebt, ga ik met mijn vraag naar CameraNu.
De reden hiervan is dat dit ik met vragen over een aanschaf, en wat ik het beste kan gebruiken, daar goed terecht kan.
Altijd even behulpzaam, en zeer correct in hun antwoord en raadgeving, en ook in hun leveringen.

A. M. Brikaer 31-03-2013

CameraNU.nl heeft een prettige website en komt beloften na. Vanaf koop tot bezorging alles volledig naar wens.

DavidFoster 31-03-2013

Zeer concureerend prijs en excellente dienstverlening.
Vrijdag besteld en zaterdag ochtend in huis.
Paaseieren in de doos een leuke attentie :)

Alco Hoogcarspel 31-03-2013

Ik heb op vrijdag rond een uur of twee besteld - de volgende ochtend had ik de spullen al in huis. Ze hadden accessoires die ik elders niet kon krijgen. Daarnaast hebben ze een goede winkel met deskundig personeel en dat vind ik wel erg prettig - heb advies gekregen toen ik de camera kocht en kon daarnaast de oude inruilen.

Deldenaar 31-03-2013

Snelle levering. Exact op tijd voor verjaardag. Overzichtelijke website. Via kieskeurig duidelijke lage prijzen.

Camera53 31-03-2013

Duidelijke site met goede productinformatie, snelle en correcte levering. Eerste indruk van camera uitstekend, erg gebruikersvriendelijk. Combi-aankoop is ook een voordeel.

Jelle0805 31-03-2013

Dit was mijn 2e bestelling bij cameranu.nl.Donderdagavond besteld, vrijdagmiddag in huis!Het lijkt Overtoom wel...Mijn cameralens was uitstekend verpakt.Mede door de kwetsbaarheid van objectieven, ben ik hier erg blij mee.Cameranu is heel concurrerend met hun prijs.Door mijn ervaring met deze shop tot nu, kan ik alleen maar zeggen, VAN HARTE AANBEVOLEN.

Jan Vernes 31-03-2013

Uitstekende webwinkel met uitgebreid assortiment.
Snelle overzichtelijke site die ook nog eens tot de voordeligste van alle behoord.
Goede service en verzending die is razend snel.

RM Schmitz 31-03-2013

Had een pistoolgrip nodig voor mijn rhode videomic pro en een verlengkabel. Alles snel gevonden op de site, vlotte betalingsafhandeling en makkelijk kunnen ophalen bij primera in de buurt.

Arnie R 31-03-2013

Prima advies gekregen. Ging voor een ander merk, maar ben blij dat ik gekozen heb voor de Samsung camera, die meer mogelijkheden heeft.

Jan Lindeboom 31-03-2013

Direct bevestiging ontvangst order. Mail nadat artikelen verstuurd zijn. Levering traceerbaar. Perfecte levering.

HenkFun 31-03-2013

De bestelde lens voldoet aan mijn verwachtingen. Een mooi bereik voor 99% van de foto's die ik maak. Maakt mijn D3100 tot een complete camera. Snelle levering door cameranu.nl Was geen verrassing i.v.m. eerdere positieve ervaringen met cameranu.nl. Ga zo door!!!!

Jan van den Hardenberg 30-03-2013

Ontzettende fijne winkel met een schitterende showroom waar je vele camera's kunt proberen en bekijken. Het team staat altijd voor je klaar.

Test video van mijn product: (http://www.youtube.com/watch?v=OvyvfoHt5g4).

Frans 1968 30-03-2013

Duidelijke en fijne website, producten bijna altijd op voorraad, goede prijzen en snelle levering. Dit was niet mijn eerste aankoop bij Cameranu.nl en zal ook niet mijn laatste zijn.