Deze score is berekend op basis van 2378 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hkling 13-02-2013

De website was n mij aanbevolen door een vriend.
Ik was onder de indruk mede door de onderstaande punten.
Zeer scherpe prijzen
Bijzonder snelle levering
Prettige afhandeling
Al met al een betrouwbare leverancier

RicoK 13-02-2013

Ik ben zeer tevreden over de perfecte snelle levering, ook had Cameranu.nl de beste prijs voor het product. Dit alle samen is dan ook een perfect plaatje dat ik mooi kan vastleggen met mijn nieuwe lens :)

qxms 13-02-2013

Bereikbaarheid per telefoon: uitstekend vlot geholpen. Als je weet wat je moet hebben is dit een uitstekende web winkel! Website is overzichtelijk en volledig.Bestelling en levering zeer correct en op tijd! Algemene beoordeling zeer goed !

roelof73 12-02-2013

Duidelijke website, voor 22:30 besteld en de volgende dag al in huis! Goedkoopste tas van zijn soort. gelijk mail terug over de betalingsbevestiging en de status van het pakket.
Ik wist het wel als ik iets nodig had!!!

pgzeist 12-02-2013

Snel geleverd en netjes geholpen. Medewerker heeft me zelfs laten weten of het te doen is om het pakje af te halen zonder auto.

pgzeist 12-02-2013

srh 12-02-2013

Snel bezorgd maar ook en vriendelijk alles geregeld toen de microfoon niet bleek te voldoen en ik hem terug moest sturen.

brocot 12-02-2013

Het is niet de eerste keer dat ik iets koop bij Cameranu.nl.
De service is goed. De leveringen zeer vlug. De prijzen scherp.

HaroldMeer 12-02-2013

's avonds om 9 uur besteld en de volgende ochtend om 11 uur binnen! Al eens eerder een filter besteld. Ging ook super snel.

beaumimi 12-02-2013

Opnieuw een positieve ervaring met CameraNu.
"s Avonds om 10 uur de camera besteld, de volgende ochtend om 10 uur geleverd!
Eerdere bezoeken aan de winkel ook uitsluitend als positief ervaren.

Schotkamp 12-02-2013

Heb uitstekende ervaringen ook bij eerdere aankopen.
Deze keer was er bij een jonge baliemedewerkster een misverstand.
Ik kon mijn oude printer niet inleveren volgens haar.
Gelukkig kwam er een oudere collega, die haar er op wees dat zij dit wettelijk verplicht waren. Koop prettig afgehandeld.
Men hielp mee de oude printer uit de auto te halen.

marjanz 11-02-2013

Overzichtelijke website, goede prijzen, snel geleverd. Probleemloos en goed dus.

Wim Verhagen 11-02-2013

Het artikel is eenvoudig te vinden op de website.
De bestelling wordt vlot afgewikkeld en zoals beloofd wordt het artikel snel, nog de volgende dag, afgeleverd.

DickSl 11-02-2013

Voor de zoveelste keer een zeer tevreden klant. Wat ze op de website vermelden, maken zij ook waar.
Goede producten, snelle en correcte levering en soms iets extra's

Chrisborman 11-02-2013

Vorige week aantal artikelen besteld bij cameranu.nl
S'avonds thuis besteld volgende dag al in huis
Zeer tevreden over de super snelle levering
Verder zitten de artikelen goed ingepakt en worden met zorg geleverd
Ook de website vindt ik goed overzichtelijk en toch mooie prijzen
Erg tevreden en zal zeker vaker bestellen

gertie2 11-02-2013

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie, goede telefonische bereikbaarheid met de juiste antwoorden op mijn vragen en groot aanbod voor scherpe prijs, de volgende morgen bezorgd. Wat wil een mens nog meer?

Tienepien 11-02-2013

GGS Proscreen ACL voor mijn Mark III besteld. Ik had nog een vraag via e-mail en deze werd vlot en netjes beantwoord. Snel in huis, kortom: prima (web)winkel met veel keus en prima service.

Stansat 10-02-2013

Supersnelle bezorging, vriendelijke mensen aan de telefoon, geweldige nazorg en service en bovendien was dit type Sony TF4 fototoestel nog leverbaar.
Helaas bij grote andere leveranciers en winkels niet meer te krijgen.
Bij mijn volgende keuze van apparaten is weer als eerste cameranu.nl degene waar ik ga zoeken.
Toppie!

Vince_lbr 10-02-2013

Ik heb tot nu altijd goede ervaringen gehad met de service van cameraNu. en de meest belangrijk ze hebben altijd de merk van de apparatuur dat ik zoek, omdat meest van de winkels ze verkopen dingen met minder kwaliteit. Ook bijna altijd, cameraNu hebt een beter prij (goedkoper) dan andere winkels.

Sabineklepper1968 10-02-2013

Goeie webshop, voordelig, snelle service, goede service, snelle levering. Goed advies. Ik heb de site in favorieten staan en zal ook bij een volgende bestelling eerst bij cameranu.nl kijken.

Arthur29 10-02-2013

Duidelijke en volledige productinformatie op de website.
Duidelijke terugkoppeling per e-mail na het plaatsen van de bestelling.
Bestelling gedaan op zaterdag. Daarop volgde een keurige mail over beperkte bereikbaarheid die dag (vanwege drukte op zatedag). Goed om op die manier verwachtingen van klanten te 'managen'.
Snelle levering (na één werkdag verzonden).
Deugdelijke verpakking. Alle producten aanwezig.

boilieman 10-02-2013

Wij zijn super tevreden met zoals de winkel omgaat met haar klanten. Omdat wij onze twijfels hadden over onze aankoop heeft de winkel ons perfect voorgelicht zodat wij de perfecte lens kochten die geheel aan ons wensenpakket voldeed. Ook onze ervaring met de afthersales is perfect. Medewerkers van cameranu.nl ga door met jullie goede werk.

marcel rongen 09-02-2013

Prima service, snelle levering, en men komt de afspraken na die we telefoonisch afgesproken haden.
Top

L.A. van der Bij 09-02-2013

Heb deze camera zelf opgehaald, maar eerst uitvoerig vergelijkend onderzoek gedaan op verschillende websites. De website van CameraNu is goed en overzichtelijk opgezet. De deskundigheid van de medewerkers is groot en je wordt dus ook in de winkel uitstekend geholpen.

Alra 09-02-2013

Ik heb een Nikon objectief gekocht en ben zeer tevreden over de website van CameraNU.nl. De site is erg duidelijk en overzichtelijk en de bezorging was ook netjes en optijd.
Heb de lens nu een paar weken in bezit en ben er erg blij mee.

SHollestelle 08-02-2013

Goede service. Zeer overzichtelijke website en erg snelle afhandeling.

's avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Super!
Ook voor advies over camera's en accessoires het juiste adres.

M. Frankort 08-02-2013

Goede duidelijke website met alle info die graag wil hebben.
Laagste prijs voor het het product dat ik zocht, gesteund door het grote aantal zeer goede reviews over de gezochte artikelen en zeker ook het vertrouwen dat werd uitgesproken naar CameraNu.nl gaf mij alle vertrouwen om ook hier mijn artikel te bestellen en ik werd daar niet in teleur gesteld.
Donderdag avond bestelling geplaatst en vrijdag middag reeds in huis. Zeer goede service, mijn compliment.
Ik voor de volgende aankoop zeker terug gaan naar CameraNu.nl

Odinga 08-02-2013

Zowel op de website als in de winkel goede en vlotte service.
Dit wordt gewaardeerd!
De camera arriveerde vlot en doet nu tot volle tevredenheid zijn/haar werk.

nijland60 08-02-2013

Cameranu was de goedkoopste leverancier voor de eisen die ik aan mijn computer stel. De computer werd super snelle geleverd.

spikey48 07-02-2013

Goede prijs, snelle levering, een aanrader voor andere geintresseerden.
Cameranu.nl was de goedkoopste die er op het internet te vinden is.

Dani Daanstra 07-02-2013

Keurig op tijd de camera gekregen.
Werkelijk een goede winkel met de beste prijs!
Zeer tevreden en mijn volgende aankoop ga ik weer bij hun doen!

bastion3 07-02-2013

Ik kreeg de Samsung-accu in eerste instantie niet passend op de universele Jupio-lader. Na telefonisch overleg de producten teruggestuurd.Ik kreeg direct een e-mail met 3 foto's hoe de accu te plaatsen en per kerende post waren de producten weer terug.
Geeen wereld-order voor CamerNU.nl maar wel een wereld- service. Je ziet pas hoed goed een leverancier is als je een probleem hebt gehad!

shogen 07-02-2013

Heerlijk om tot 22.30 uur 's avonds producten te kunnen bestellen die, als ze op voorraad zijn, de volgende dag al worden geleverd. Niks dan lof daarover!

Vwb de site zou het een mooie toevoeging zijn als je na het zoeken naar een bepaald soort artikel je kunt filteren op fabrikant. De sortering aanpassen op getoonde resultaten zonder een opnieuw de zoekopdracht uit te voeren en eerst op 'Geavanceerde opties' te klikken zou ook handig zijn.

wiel 07-02-2013

Statiefkop besteld van Manfrotto. CameraNU was de goedkoopste. Besteld om 21.30uur en de volgende dag om 13.00 uur reeds ontvangen per pakketpost. Supersnel.

Ridderarnout 07-02-2013

Een van de snelste leveringen die ik heb meegemaakt.
's avonds bestelt en de volgende dag op kantoor afgeleverd.
Het product was goed verpakt en daarbij was er extra informatie bijgeleverd over de garantie. Top!

Jorieke1981 06-02-2013

Prima website, overzichtelijk. Veel informatie over het product op de site aanwezig. De bestelling verliep uitstekend. Volgende dag op adres naar keuze afgeleverd.

johvansloten 06-02-2013

In één woord PRIMA. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Een feest om in de winkel rond te struinen.

bobias 06-02-2013

Goede overzichtelijke site, maar had even moeite om de knop "toevoegen aan winkelwagen" te vinden.. (my bad). Megasnel in huis, dus heel tevreden over de levering. Mooie spullen ook en heel blij met m`n nieuwe lens + zonnekappen en uv-filter.

macehv 05-02-2013

Tas bestellen voor 22.30u en volgende dag in huis...... Ben benieuwd. Tot mijn allergrootste verbazing heb ik de tas idd in huis. FAN TAS TISCH!! Waar maak je het mee dat een website deze verkooptool niet alleen maar gebruikt als verkooptool maar ook daadwerkelijk weet na te komen. Ik heb de tas in huis en heb een eerder bestelde tas (die ik ook binnen afgesproken termijn ontving)geretourneerd omdat hij te klein was. Ben benieuwd hoe deze retouractie verwerkt zal worden, vandaar mijn aftersaleswaardering als nvt.

hpoppen 05-02-2013

Ik ben al een aantal jaren klant bij CameraNu. Drie camera's en vele accessoires aangeschaft; alles probleemloos.
De supersnelle levering via postNL is fantastisch. Ik heb ook een keer een camera met accessoires op internet besteld, om die zelf af te halen in Urk. Ondanks grote drukte werd ik door het slimme snelkassa-systeem heel snel geholpen. Op de website kan ik probleemloos vinden wat ik zoek. Dat ik, ondanks een flink aantal bestellingen, nog nooit gebruik heb hoeven maken van de after sales is misschien wel het grootste compliment. Aangezien ik geen enkel verbeterpunt kan bedenken, kom ik uit op tienen.

RieksKamphuis 05-02-2013

Meestal de goedkoopste van Nederland. Bijna alle producten voorradig en snel geleverd.
Overzichtelijke werkende website met uitvoerig beschreven productinformatie.

boer8229 05-02-2013

Goede prijs. Snel bestel proces. Snel en netje afgeleverd (21:30 besteld, volgende dag geleverd). Prima printer. Makkelijk te bedienen. Snel aangesloten op WiFi netwerk.
Kortom TOP. After sales niet kunnen beoordelen. Nog (geen) problemen ondervonden.

munko 05-02-2013

komt de belofte van levering na.
na enkele dagen nog wat info gevraagd over het geleverde product
en werd toen geduldig en behulpzaam t woord gestaan
ik kreeg het gevoel dat ik als klant belangrijk was en er werd naar me geluisterd
prima zaak

marjojojoleintje 05-02-2013

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop bij CameraNU.nl.
Het heeft lang geduurd voordat ik eindelijk mijn besluit nam om deze camera te kopen. (Reden: te veel keuzes) Maar uit al mijn keuzes die ik had bleek elke keer dat CameraNU.nl het goedkoopst was uit alle andere winkels en webshops. Dan geven ze ook nog eens gratis verzending bij aankopen boven de 100 euro. Daar wordt je keuze toch iets makkelijker door gemaakt. De levering was razend snel. De dag na dat ik hem had gekocht kreeg ik mijn pakketje al. Ik heb nu mijn camera een week of anderhalf denk ik. Ik ben er zoooo blij mee. Haarscherpe foto's, goede en duidelijke keuzemenu's. Sluitertijd is niet normaal hoe snel hij is! Filmen doet hij super mooi. De anti ruis filter doet het ook goed. Mijn stem op video klinkt als mijzelf (bij veel camera's in deze tijd ben ik vaak tegen gekomen dat ze je stem heel erg vervormen, blikkerig of alsof je onderwater zit.) Deze is echt wat je ziet en hoort dat krijg je ook heel mooi terug. Het enige wat voor een ander een minpuntje kan zijn, is dat je in de avond wat meer moeite moet doen om de juiste instelling te vinden. bijv als je in een kamer staat met een schemerlamp, dan moet je toch wel even aan de iso en witbalans werken om je foto realistisch te krijgen. Persoonlijk vind ik dat helemaal geen probleem, zo leer ik mijn camera gewoon goed kennen. En we zijn nu echt al super goede vrienden.
De volgende keer als ik weer van plan ben om te kopen, dan ga ik toch eerst even kijken of CameraNU.nl "het" ook heeft en goedkoper ;) Ik vind het een top winkel!

Charles50 05-02-2013

Uitstekende website met goede zoekfunctie. Artikelen snel te vinden met goede foto's en uitleg. Snel en makkelijk en de volgende dag geleverd met van te voren een mail met track en trace code. Aan de telefoon een vriendelijke telefoniste. Zeker een aanrader.

martiendb36a 05-02-2013

Overzichtelijk bestelproces, prima website en het allerbelangrijkste: stipte levering tegen scherpe prijs!

benvd 04-02-2013

Duidelijke en overzichtelijke website. Goede prijsstelling.
Ook in winkel plezierig geholpen. Zal zeker meer bestellen /cq in winkel kopen.

DeVideograaf 04-02-2013

De reden waarom ik bij CameraNu.nl uitkwam was de prijs en voorraad van de artikelen. Webshop werkt prima, snel en gelukkig is er een zoekfunctie. Erg handig als je weet wat je hebben wilt.

Tijdens het verzendklaar maken van de artikelen ging er iets mis waardoor het pakket niet dezelfde dag verzonden kon worden. Ik kreeg hier keurig bericht van en dat vindt ik echt TOP! Dat de producten een dag later dan gepland geleverd werden maakt me niet uit (had ik m'n bestelling een dag eerder moeten plaatsen), hierover communiceren is echt geweldig!

Met een gerust hart zal ik een volgende order bij CameraNU.nl plaatsen!

jargo69 04-02-2013

Duidelijke website, super snelle levering. Eerder ook Camera aangeschaft ( Nikon D600 ) ook prima ervaring mee.

WKorte 04-02-2013

Supersnelle reactie en de voorrad was nog up to date, wat Leers vaak niet zo is. Duidelijke lever en verzend info.