Deze score is berekend op basis van 2343 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

c.maris 23-05-2013

mooie winkel, leuke mensen

deskundig, mogelijkheden om uit te proberen (buiten)

veel keuze

prima winkel

Geschiktegasten 23-05-2013

Bestellen is zo gepiept en dankzij de inlogfunctie hoef je niet 1000 keer al je gegevens opnieuw in te voeren

Aardig personeel in de winkel; afhaler is sneller aan de beurt dan mensen die nog helemaal geadviseerd moeten worden

Top assortiment met zelfs occasions!

Zo'n beetje 80% van onze apparatuur komt bij CameraNu vandaan; we zijn erg blij met dit bedrijf.

CameraNu: ik ben fan!

WilcoG 23-05-2013

Helemaal okee.

Geen problemen gehad, de hele procedure verliep vlekkeloos.

Eentevredenklant666 23-05-2013

Product eenvoudig gevonden en besteld.

Product woensdag besteld, vrijdag in de bus.

Filter met afwijkende maat was in assortiment.

Prima.

Prima product, prima prijs. Normale verzending blijkt langer te duren dan aangetekend verzenden. Niet vandaag besteld morgen in huis, maar toch snel... de dag erna in de brievenbus. Goed!

Marblom 23-05-2013

Prima website. Alles goed overzichtelijk in beeld, makkelijk om een bepaald onderwerp te zoeken.

Vandaag besteld, morgen in huis. Jullie komen de belofte na!!

Bijna alle produkten op voorraad.

Prima prijsklasse en levering, dus waarom een ander zoeken.

KellyDV 23-05-2013

Helemaal perfect!!

Léon Vlieks 23-05-2013

Net als bij elke andere webwinkel moet je een aantal stappen bij het bestellen doorlopen. De interface is duidelijk en werkt vlot.

CameraNu.nl beschikt over een uitgebreid assortiment waar ook de (semi)professional goed uit de voeten kan.

Wat mij betreft een prima zaak om kwaliteitsproducten te kopen tegen een goede prijs.

Ik heb nog geen ervaringen met het eventueel retourneren van producten vandaar dat ik geen score geef bij "Service". Vragen die je via de mail stelt worden vlot en deskundig beantwoord.

ikwilanoniemblijven 22-05-2013

Pepz 22-05-2013

Duidelijke internetwinkel met ruime keuze voor nette prijzen. Geen moeilijke aanmeldprocedures e.d.

Na de bestelling werd via email netjes elke stap van het proces doorgegeven (orderpicken, verzenden, track and trace van PostNL)

Ruim assortiment, ook van minder gangbare merken welke wel goed op internet reviewd worden. Nette prijzen.

Ben tevreden over de prijzen, assortiment, en de werkwijze. Heb geen ervaring met service bij gebreken. Heb een goed gevoel bij de afhandeling van het geheel.

Tino F 22-05-2013

Overzichtelijk site die zichzelf verklaart. Goede productbeschrijving.

Pakketje zowel binnen als het postpakket waren onbeschadigd. Product zelf werkt naar behoren en doet wat het moet doen.

Assortiment is goed en genoeg producten waar men uit kan kiezen.

Komt betrouwbaar over en maakt het ook waar.

Tevreden over het product en over de verzorging van de verzending. Specificaties zijn to the point en volledig genoeg.

Flitsservice 22-05-2013

Duidelijke navigatie binnen de website.

Product is de volgende dag geleverd. Dus de leveringsvoorwaarden werden nageleefd

Zeer uitgebreid met wederom het gemak van duidelijke menu items op de website.

Producten zijn zeer scherp geprijsd, snelle levering en een overzichtelijke website

Firma+website was bij ons onbekend, maar heeft onze verwachting waar gemaakt.

teuilla78 22-05-2013

zeer snel in huis
op internet

zeer snel in huis
keurige envelop

product aanwezig

goede winkel overzichtelijk en netjes

Ineke 22-05-2013

Zo duidelijk en gemakkelijk vanuit je luie stoel met een ipad op je schoot. site is snel en duidelijk en gemakkelijk te bedienen.

De service is top. eerst voor je besteld de volgende dag in huis. Duidelijke instructie. Na het bestellen mails die duidelijk weer geven hoe en wat. Super makkelijk

Assortiment is zeer groot en overzichtelijk vergelijkbaar en een fijnzoeker die zo makkelijk te bedienen is.

Aan al mijn vrienden en mensen die vragen naar de geweldige camera die ik in mijn hand heb. Ben super tevreden dus draag ik dat met veel passie over.

Voor het eerst op camera.nl gekomen via google. En mijn bevindingen zijn zoals hierboven beschreven. Heel duidelijk, heel klantvriendelijk, klantgericht en noem maar op.

Flugelfred 22-05-2013

Ruime keuze

Snelle levering, duidelijk wat je krijgt, goede tracering pakket

Erg duidelijke site, met zeer scherpe prijzen. Levering volgens belofte.

Debbie-Janssen 22-05-2013

Snelle levering! In prima
Staat ontvangen.

Groot aanbod van fotografie spullen en een prima overzichtelijke website. Ik raad fotografen deze website aan voor het bestellen van materialen.

m meiling 22-05-2013

makkelijk bereikbaar

men legt alles goed uit

grote keus

grote keus goede prijs goed advies

George60 22-05-2013

Inloggen, kiezen in winkelwagen plaatsen, af rekenen en dezelfde avond wordt het verzonden!

Mijn klacht over levering betreffende POSTNL (NIET CameraNU zij hielden zich wel aan afspraak!), is door CameraNU goed gevolgd/vervolgd

Veel keuze en prijs vaak concurrerend

Gezien keuze, gemak van bestellen en de snelle levering, zeer aan te bevelen

CameraNU, bestelling om 22.15 gedaan, zij hebben inderdaad bestelling op tijd bij POSTNL afgeleverd, doch deze firma werkt niet altijd even nauwkeurig, bestelling pas 4 werkdagen later afgeleverd!

kency 22-05-2013

Heel vreindelijke service en super reactie...top

Ejtaan 22-05-2013

Superduidelijke en snelle website, gemakkelijk bestellen!

Niets is tegek... alles kan!

Wat mij betreft hebben ze alles in huis!

't is gewoon een geweldige winkel, vriendelijk en deskundig personeel. En natuurlijk een prima website!

:-) ik kom graag bij Cameranu. Vriendelijk en deskundig personeel en ze nemen de tijd voor al je vragen!

Ar1978 22-05-2013

Tijdens mij zoektocht naar een specifiek statief, kwam ik op de site terecht van CameraNu.nl Hier vond ik al snel het juiste statief tegen een zeer voordelige prijs. Hoe makkelijk wil je het hebben :-) ?

Via de mail heb ik over enkele andere producten wat vragen gesteld. Even later ook per telefoon. Zowel via de mail als per telefoon kreeg ik vriendelijk antwoord op al mijn vragen.

Mijn bestelling is niet veel later dan ook keurig thuis afgeleverd.

Op cameranu.nl vind je vrijwel alle artikelen welke op je wensenlijstje staan voor fotografie. Waar ze niet exact het identieke artikel hebben, heeft men wel een vervangend artikel. Top assortiment dus!

Cameranu.nl behoort tot 1 van de goedkoopste webwinkels als het gaat om fotografie. Daarnaast heeft men een snelle en vriendelijke service en kan je gewoon bij hun terecht in een echte winkel. Hier krijg je dan ook gewoon mensen te spreken. Dit in tegenstelling tot de vele duurdere webwinkels welke te weinig kennis over de materie hebben, te veel vragen voor hun producten en onvindbaar zijn als er iets niet goed is.

Cameranu.nl is een goede klantservice gerichte winkel, welke zowel een echte als webwinkel heeft. De ruime voorraad met goede eerlijke prijzen maakt hun een nationaal strategisch sterke organisatie. Hierdoor kunnen zij de prijzen laag houden en zelfs met gemak concurreren met grote organisaties zoals MediaMarkt of zogenaamde fotospeciaalzaken. CameraNu.nl is een fotospeciaalzaak, zowel voor de amateur als de professionele fotograaf.

DutchDub John 22-05-2013

Duidelijke website en zeer gemakkelijk bestellen en betalen.

Je word goed op de hoogte gehouden met de vorderingen van je bestelling.

Veel op voorraad.

Zo zouden er meer van deze webshops moeten zijn.

Gewoon een hele goede betrouwbare webshop. Zeker een aanrader. Ben heel blij met mijn Go Pro Hero 3 camera.

WillemdeBeer 22-05-2013

Vlak voor moederdag een camera besteld en gelukkig op tijd geleverd voor een prima prijs. Top!

RevoliñoB 22-05-2013

Geen omslachtige menu's om te bestellen

Voor 22:00 besteld, volgende dag in huis.

Qua prijs en verzending doen ze het heel goed.

Ik heb hooguit 10min besteed op de website, ik wist wat ik wilde hebben, CameraNU had het, dus ik heb het besteld.

Friso777 22-05-2013

Alles wat ik nodig had vond ik op de site

Overall een hele goede ervaring. De artikelen waren beschikbaar, betaalbaar en ik ontving alles heel snel.

patrique33 22-05-2013

duidelijk, overzichtelijk, goed info

snel, heel snelle levering

wat er moet zijn, is er ook!

compleet, duidelijk, wat wil je nog meer? O ja; scherpe prijzen ;-) !

compleet, duidelijk, wat wil je nog meer? O ja; scherpe prijzen ;-) !

johannes1975 22-05-2013

Goede overzichtelijke website
Bestelprocedure duidelijk

's avonds om 22.15 besteld volgende middag plm. 14.30 in huis

Goed assortiment

Zou deze winkel op alle aspecten aanbevelen

Alles positief ervaren

JakubS 22-05-2013

One of the best organized sites, especilly the customization of the search is extraordinary.

No problems at all. The product indicated as on store, was on store. Super fast, all clean and clear. The confirmation emails could be in English also.

Sufficient.

I dont give 10, because I only ordered once. Yet.

Extraordinary speed of delivery (evening ordered, next day afternoon in my hands). And very well ordanized website.

J.Oosterbaan 22-05-2013

overzichtelijk goed systeem

Personeel let goed op

Heel ruim en gevarieerd

Tromp Urk 22-05-2013

goed! geen onnodig blabla als je dat niet op prijs steld.en geen onnodig dure spullen willen verkopen als je dat niet nodig hebt.

ik ben geen "kenner", maar dat lijkt me ruim voldoende

in hoge mate, mijn oudste dochter studeert aan de kunstacademie en daar word CameraNu.nl aan geprezen voor eventuele aankopen.

zie boven.

Sabrina de Vries 22-05-2013

Bijna alles is op voorraad en snel geleverd

Snelle emailafhandeling en denken met je mee. Spullen worden ook echt binnen 24 uur geleverd, top!

Alles wat ik nodig heb bestel ik bij CameraNU. Hoef nooit ergens anders te kijken omdat hun prijs toch heel scherp is.

Ben al jaren klant en alleen maar goede ervaringen.

VincentF75 22-05-2013

duidelijke navigatie, goede zoek en filtermogelijkheden

zeer volldig

absoluut, geen enkele reden om dat niet te doen

Christian Lochner 22-05-2013

Petra325 22-05-2013

De website is duidelijk en de artikelen zijn goed te vinden.

De bereikbaarheid was prima van de winkel en ik werd goed te woord gestaan toen ik telefnisch een vraag stelde.
Levering binnen 24 uur, geweldig! CameraNU.nl geeft een betrouwbare indruk. en omdat ik al vaker bij hun besteld heb, klopt deze indruk ook.

CameraNU.nl heeft een groot assortiment en de prijzen zijn goed en concurrerend.

Omdat mijn bestellingen altijd goed gaan en binnen de tijd, onbeschadigd worden geleverd.

CamerNU.nl is een prettige site met een groot assortiment en goede prijzen. Vragen worden naar tevredenheid beantwoord en de kennis van de medewerkers is groot.

Niek Jurgens 22-05-2013

Makkelijk te bestellen heldere uitleg en goede toegang website.

Vriendelijke bediening nemen de tijd voor je uitstekende uitleg.

Buitengewoon uitgebreid.

Zeker aanbevolen voor iedereen die iets met fotografie wil gaan doen verstand van zaken uiterst deskundig.

Als ik iets nodig heb op fotografisch gebied is cameranu de eerste zaak waar ik aan denk, uitstekende service goede toegankelijke website vriendelijke en deskundige bediening en goede garantie voorwaarden.

Ad Kant1952 21-05-2013

Het assortiment is ongekend, je kunt er praktisch overal voor terecht, heerlijk

Ze hebben veel, staan erg hoog aangescreven en die beoordeling beaam ik, vandaar dat ik deze winkel met een gerust hart aan iemand aanbevelen.

fantastisch wat deze mensen doen, je wordt snel en goed geholpen, fantastisch

R.M. Rotting 21-05-2013

Heldere en duidelijke indeling van de site.

In feite is CameraNU een echter winkel met een webshop. Het is geen schimmige dozenschuiver, maar een winkel met verstand van zaken.

Eigentijds en van alle gemakken voorzien.

Groot! Niet de aller goedkoopste aanbieder. Maar wel de goedkopere aanbieder in het betrouwbare segment. Een topper op internet.

Heb zowel fysiek als onine bij deze winkel veel van mijn apparatuur gekocht. Ik ben naar de winkel gegaan omdat ik over een productkeuze twijfelde. In de winkel goed kunnen sparren met ervaren en goed geïnformeerde deskundige. Belangrijke en grote pre; de verkoper luisterde naar mijn wens en stelde zich op de hoogte van mijn kennis en kunde. Aan de hand daarvan gaf hij suggesties en liet aan mij de keuze. Het klinkt logisch maar gebeurt weinig. Door het grote assortiment vind je altijd wat je zoekt en is er voor de verkoper geen noodzaak om jouw een specifiek merk of model in de maag te splitsen. The way to go!

Lo Piet 21-05-2013

Zeer snelle levering. De ene (doordeweekse) dag nog net voor 22.30 besteld en betaald en de volgende dag in de namiddag al geleverd. Jammer dat de klant nog voor de verzendkosten moet betalen.

Sandra L 21-05-2013

Makkelijk via internet bestellen

Ik kreeg geregeld mailtjes om me op de hoogte te houden van de voortgang van mijn bestelling

In dit geval hadden zij de beste prijs kwaliteit verhouding

Zie boven ;-)

matthijs30 21-05-2013

Makkelijk te bestellen via de webshop.

Eind van de middag wat besteld, volgende middag al in huis!!

Veel keuze. En veel is direct leverbaar.

Betrouwbare winkel, veel te krijgen en snel in huis.

J.P.W.Kamphuis 21-05-2013

Ruime sortering en snelle levering !! Prima

Memories Breda Fotografie 21-05-2013

Je weet direct waar je aan toe bent en bij het product staat de juiste info.

Ik heb al vaker zaken gedaan met camera.nu en dit bedrijf komt zijn afspraken na. Op tijd geleverd en duidelijke communicatie.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik als fotograaf kan vinden wat ik nodig heb. Duidelijk en overzichtelijke opbouw van de website.

Gewoon goed!

Pholien 21-05-2013

Overzichtelijke site. Alles is prima te vinden. Wat je veel ziet is dat zoekmachines niet goed werken op dit soort sites. Als je dan bijv. merk van een accessoire in tik of lens kom je niet op wat je wilt hebben. Bij cameranu.nl werkt de zoekmachine erg prettig, wat maakt dat je weinig tijd kwijt bent om te vinden wat je zoekt.

Heb eens een verkeerde bestelling geplaatst, het was geen probleem deze te wijzigen.

Ruime keuze. Tot nu toe kom ik altijd terecht bij cameranu.nl. De prijsverhoudingen zijn goed, maar ze hebben ook veel in hun assortiment.
Wat ik nog mis is een leuke vrouwen tassen line. Hiervoor ga ik nu nog naar pilger bags.

Dit doe ik regelmatig. Goede service. Goede prijs en snelle levering!

BVBE 21-05-2013

Zeer goede website, makkelijke navigatie en zoekfunctie. artikel prima te vinden, goede afhandeling betaling en mail en zeer snelle verzending

na 3 keer defect van een camers (steeds keurig vervangen) nu een andere camera aangeschaft (ander merk) camera steeds binnne garantie defect, keurige hulp snelle reactie, gratis verzenden en zeer goed op de hoogte gehouden van reparatiestatus. Ook bij aancshaf ander merk zeer goede service.

Top, volop keuze in camera's en aanverwante artikelen. ALles wat ik nodig heb is aanwezig.

Gezien de prijs/kwaliteit zeer goede en snelle service zowel in de winkel als via de site durf ik deze zaak zelfs bij mijn beste vrienden aan te bevelen.

Zie mijn punten gegeven bij de reacties. Fujifilm is de camera die na 3 keer is vervangen door een Nicon. Zeer goede service van CameraNu. Helemaal top

Diane17 21-05-2013

Het bestelproces en betaling via Ideaal was heel duidelijk.

Mijn bestelling heb ik 's avonds geplaatst en de volgende ochtend ontvangen. Snelle service!

Vanwege de ruime keuze aan artikelen, de scherpe prijzen en de snelle levering zou ik cameranu.nl zeker aanbevelen aan anderen.

Jan van Boesschoten 21-05-2013

Valgut 21-05-2013

Sjaak Boswijk 21-05-2013

Snel gevonden wat ik zocht en duidelijk in bestel- en betaalproces.

Snelle bevestiging en binnen 24 uur de bestelling in goede orde ontvangen. Verder nog geen ervaring.

Het assortiment lijkt me in orde. Voor mij was het een zeer aantrekkelijke aanbieding i.h.k.v. het 10 jarig bestaan.

Omdat ik nog niet echt gebruik heb hoeven te maken van de service (bij problemen) geen 10 maar tot nu toe alles dik in orde!

ad jonker 21-05-2013

Verrekijker andere dag al ontvangen. Verrassend mooie kijker met voor ons uitstekende eigenschappen tegen een zeer scherpe prijs. Bedankt voor de prima service - Baarle-Nassau

Baszzz 21-05-2013

De website van CameraNu is overzichtelijk. Ze hebben een breed assortiment en je kunt ook zoeken op product.

Ik wilde invullen nvt, omdat ik nog nooit iets heb hoeven terugsturen. Ik ga er van uit dat dat geen probleem zal zijn, mocht dat een keer voorkomen. Op het assortiment wordt ook twee jaar garantie geboden.

Er is een ruime keuze in producten, zowel voor de professioneel als de amateur.

Een prettige winkel waar ik met een gerust hart mijn spullen koop omdat ik weet dat het goed zit.

Ben zelf erg tevreden over CameraNu. Ik bestel er al sinds 2004 - uit mijn geheugen - mijn camera's en accessoires. Nog nooit een probleem (mee) gehad. Het is prettig dat er ook een vestiging is, zodat je altijd langs kunt gaan, mocht er onverhoopt wat zijn. Goede prijs/kwaliteitsverhouding. Een aanrader wat mij betreft!

Sandra-1970 21-05-2013

Het was gewoon allemaal heel erg duidelijk

De levering was supersnel ik kan niet oordelen over de verdere service omdat ik daar niks mee van doen heb gehad

Alles zeer goed te vinden.

ik zou zeker mensen doorverwijzen naar deze website vooraal om de snel levertijden en afhandelingen