Deze score is berekend op basis van 2381 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Jan Bakx 02-01-2013

De producten zijn snel te vinden, ingedeeld en te sorteren op type camera en merk.
Tijdig besteld, dus na een werkdag aan huis geleverd.
Verzend status en voortgang vanaf bevestiging van de order te volgen.

Erwin-M 01-01-2013

Snelle en keurige afhandeling. Je wordt prima op de hoogte gehouden. Dat maakt dat deze winkel wat mij betreft goed aan te bevelen is. Met de aftersales heb ik geen ervaring.

tteam 01-01-2013

Goede prijzen en razendsnelle bezorging. Daarnaast is de berichtgeving over de vordering van de bestelling top!

Altjon 01-01-2013

het zou fijn zijn als er meer filialen zouden zijn, dat maakt de bereikbaarheid beter,
in de winkel in Urk is super goed, maar Urk is niet echt naast de deur, zeker niet voor iemand die in de rand steden woont .

peter kouijzer 01-01-2013

Ik vind het een duidelijke en overzichtelijke website. Snelle levering en volgens de gemaakte afspraken over de tijd van bezorging.Keurig verpakt.

Trevjg 01-01-2013

Fantastic rage of products at good prices, wonderful shop in Urk and great service! I highly recommend buying Photo and Video gear from Camera Nu in The Netherlands!

BBeekhuizen 01-01-2013

Prima communicatie en snelle levering en duidelijke website. Ook foto's op canvas laten printen is uitstekend verzorgd.

Nicolette1959 31-12-2012

Het voordeel van cameranu is dat het goed bereikbaar is, de website is duidelijk en telefonisch staan ze je goed te woord.
In de winkel zelf nemen ze de tijd voor je, ongeacht hoe druk het is, dit vind ik een heel groot voordeel.
Dus ik bekijk eerst alles online en ga dan naar de winkel zelf voor eventuele verdere uitleg en/of uitproberen van produkten.

PaultjeBe 31-12-2012

Duidelijke, overzichtelijke website. Snelle levering, prima verpakt.
Alles volgens afspraak. Zending goed te controleren (track and trace)

michielmug 31-12-2012

Ik was al tijden op zoek naar een goed 70-200 objectief voor mijn vakantie naar Afrika. Via CameraNU.nl aan een mooie occasion gekomen. Uitstekende service en zeer goede prijs/kwaliteit verhouding. Site lijkt wat gedateerd, maar het werkt allemaal perfect en ze doen wat ze beloven!

nico lamein 31-12-2012

Heel duidelijke site, makkelijk te doorzoeken en ze doen gewoon wat ze beloven. 's Avonds besteld en de volgende ochtend voor 9 uur al bezorgd.

Floris M 31-12-2012

Voor het eerst een camera online besteld, door de positieve reviews en scherpe prijs bij CameraNU.nl terechtgekomen. Perfecte website, duidelijke weergave van producten en voorraad en een makkelijk bestelproces. Binnen tien minuten besteld én betaald. Keurige e-mailcommunicatie, ook het Track & Trace nummer kwam een uurtje later al binnen. Het pakket werd de volgende dag gratis (aangetekend!) afgeleverd en was helemaal in orde. Zeer goede en snelle ervaring, de volgende dag dan ook meteen nog een tas besteld. Ook deze werd de dag daarop keurig aan de deur afgeleverd. CameraNU.nl maakt alle beloftes waar en biedt super service. Echt een aanrader voor mensen die een winkel gewend zijn, maar voor de prijs ook eens online gaan kijken!

Delilahs 30-12-2012

Meerdere malen besteld bij Cameranu.nl.
Een hele fijne webshop, overzichtelijk!!
Mits op voorraad, een snelle levering en goed verpakt.
After sales nooit gebruik van hoeven maken :)
Een webshop die ik graag aanbeveel !! :)

Chris1001 30-12-2012

Prima winkel, koop hier al jaren nog nooit teleurgesteld geweest!. Grote sortering vriendelijke bediening en kennis van zaken! Website werkt ook uitstekend! Ga zo door Cameranu.

henver 30-12-2012

Overzichtelijke site en snelle levering.
Hen nog geen ervaring met aftersales perikelen maar gezien de vele positieve reakties zal dit ook wel goed zijn.

rdwith 30-12-2012

Doen wat beloofd is .... bestellen en de volgende dag bezorgen ... zoals het hoort !! :-)
Ik heb al eerder bij CamerNu besteld en ben altijd trevreden geweest.

Wiandef 30-12-2012

geweldige service, 's avonds rond 22.20u besteld, volgende morgen reeds in huis.
website is heel klantvriendelijk.
kortom, zeer goed aan te bevelen.

Ron_2012 30-12-2012

Scherp geprijst.
Overzichtelijke website, prijs en voorraadstatus staan duidelijk aangegeven.
Er werd keurig een mailtje gestuurd dat mails wegens de drukte een iets latere reaktie zou kunnen voorkomen.
Vlak voor kerst 's avonds besteld, desondanks vrijwel meteen reaktie en binnen 24uur had ik de camera in huis.
Ga nu sparen voor een Tamron telezoomlens en zal eerst bij cameranu.nl gaan kijken.
Geen ervaring met after sales.

HansOpStap 29-12-2012

Levering enkele dagen vertraagd door PostNL, over CameraNu ben ik zeer tevreden. De prijs was aantrekkelijk, de website klantvriendelijk, het product was degelijk verpakt, kortom, bij deze winkel kom ik binnenkort weer.

AdKonijnendijk 29-12-2012

Vragen omtrent artikelen worden snel en keurig beantwoord.
Levering en levertijd zijn onberispelijk (3x ervaring met ze)

Bernd23 29-12-2012

Duidelijke website, vlotte levering en correcte afhandeling van bestelling. Bovendien ook een fantastische compacte camera !

Jeroen_1994 29-12-2012

Ik wou een lens in eerste instantie bij een andere winkel kopen maar bij die winkel kwam ik er achter dat hij daar al een tijdje was uit verkocht. Ik kwam al snel uit op CameraNu en heb de lens daar na tevredenheid de zelfde dag nog kunnen reserveren en ophalen.

55555Anne 29-12-2012

Bestelling ging eenvoudig. Duidelijke website. Boven € 100,- geen verzendkosten. Netjes verpakt. Met tracktrace zie je eenvoudig wanneer je de bestelling kunt verwachten.

macsophin 29-12-2012

Nadat het product op verschillende websites niet meer in voorraad was gekeken bij cameranu.nl. Laat hier nou de Wacom nog in voorraad te zijn :-) De prijs blijkt ook nog de goedkoopste te zijn!
's Middags besteld en in de avond gebeld voor het maken van een afspraak voor de volgende dag. Top! Heel tevreden over de Wacom Cintiq.....

Vandaag bestellen morgen in huis!

fam.florussen 29-12-2012

Na zoeken op het internet kwam ik bij cameranu.nl.
Heel tevreden over het gekochte camera.
Snelle service!
Vandaag besteld morgen inderdaad al in huis!

45Peter 29-12-2012

Prima website.Snelle levering (volgende dag). Deze M5 versie zou mijn huidige M4 versie vervangen. Door onoplettendheid mijnerzijds bleek deze M4 versie al een update te hebben gehad naar de M5 versie. Dus de levering terugsturen. Website geeft duidelijk aan hoe dit moet. Ondanks tussenliggende Kerstdagen direct reactie met vraag geld verder besteden in winkel of terugstorten. Aangezien ik verder geen producten op het oog had verzocht geld terug te storten. Dat werd vervolgens snel en prima afgehandeld.

erikvictor 29-12-2012

Dit was mijn eerste aankoop bij cameranu.nl. De website heeft goede filteropties al zitten deze verstopt.
Je kunt pas filteren nadat je een voor objectieven hebt gekozen. In eerste instantie wilde ik al filteren op "geschikt voor" mijn type camera.
De bestelprocedure verliep zoals je dit van een goede webwinkel verwacht.

Ik heb de lens opgehaald in de winkel omdat ik hem sneller nodig had en de feestdagen in de leverperiode vielen.
Ook wilde ik niet wachten tot mijn bestelling helemaal compleet was (er zat iets in de backorder).

Al met al prima tevreden met mijn aankoop en de service

Roel19772 29-12-2012

Eenvoudige bestelling via website, zinvolle update via mail, zeer snelle levering. Zeker een aanrader!!!

dolven43 29-12-2012

perfecte site met razend snelle levering. Goede service en zeer uitgebreid assortiment. kortom een bedrijf om aan te bevelen.

Anniebkooistra 28-12-2012

Ik heb diverse winkels benaderd, maar het product was het goedkoopst bij CameraNU. Het product werd binnen 2 werkdagen geleverd. Het product was goed verpakt. Ben erg tevreden. Een goede prijs kwaliteit verhouding. Was de eerste keer dat ik hier iets had besteld, omdat de webshop niet bekend bij mij was. Maar ga na deze goede ervaring, zeker vaker iets bestellen.

H.M. Luijendijk 28-12-2012

Website is overzichtelijk.
Makkelijk zoeken naar een product.
Levering de vgende dag zoals was toegezegd.

CorinneK 28-12-2012

Op de website stond kennelijk het verkeerde bijbehorende accessoires pakket voor de camera die we besteld hadden, met namelijk een verkeerd geheugenkaartje. De levering was razendsnel, dag later, maar door het kaartje dus niet bruikbaar omdat dat niet paste. Even bellen en de dame aan de lijn kon me heel vriendelijk vertellen dat het hun eigen fout was dat er een verkeerd kaartje was geleverd door een foutje op de site. Kreeg zonder morren dan ook direct het juiste kaartje toegestuurd met ook nog eens het dubbele geheugen daarop (16GB ipv 8).
En zo hoor je nou met je klanten om te gaan! Fouten maken mag, maar los ze dan ook gewoon netjes op en dat doen ze dus bij CameraNu.nl. Super! En natuurlijk heel blij met de camera en de rest :)

D.vd.H 28-12-2012

Goede prijs/kwaliteit voor de producten welke de webwinkel aanbied. Goede en snelle levering door TNT post en bovendien nog aangetekend verstuurd wat erg net is wat toch en stuk zekerheid geeft.

Aad_S 28-12-2012

Prima website, duidelijke indeling. Snelle service en snelle reactie op vragen. Zeer uitgebreid assortiment met scherpe prijzen. Een van de betere webfotowinkels!

vanc 28-12-2012

heb deze besteld net voor kerst, had er niet op gerekend dat hij nog één dag voor kerst geleverd zou worden. Maar hij werd netjes de dag na bestelling geleverd.

mrufip2 28-12-2012

Mooie overzichtelijke webwinkel, snelle levering tegen een scherpe prijs. Op emails wordt snel gereageerd. Aanrader!

lisetenjos 28-12-2012

geweldige service, snelle levering, camera.nl is zeker een aanrader om een bestelling bij te plaatsen. Over de camera zijn we ook zeer tevreden.

ivis 28-12-2012

Ik ben zeer te spreken over CameraNU.nl. Voor een Wacom Cintiq 22HD is CameraNU.nl de goedkoopste van heel Nederland. Ze hebben geweldige acties. Zo heb ik vlak voor kerst kunnen profiteren van hun "geen bezorgkosten actie". Ze bezorgen echt supersnel. Bestel je voor 22:30 dan heb je het product de volgende dag in huis. Na het bezorgen bedanken ze je nog een keer voor je bestelling en wensen ze je veel plezier met het product. CameraNU.nl is echt een op en top webshop. Bravo!

Edrie 28-12-2012

Zoals ik inmiddels gewend ben van Camera Nu: snelle en correcte levering. De Canon lens is een prima lens en bevalt me uitstekend. After Sales niet beoordeelt omdat ik daar nog geen gebruik gemaakt heb. Camera Nu is een prettige zaak i.c.m. een scherpe prijsstelling.

hammer01 28-12-2012

Supercameraatje, via internet gezocht, na bestelling direct de volgende dag aan de deur, waarvoor (gelukkig) nog getekend moest worden.

alijda 28-12-2012

Zeer snelle afwerking van bestelling de volgende dag had ik het al binnen, heldere uitleg over her product en zeer nette service.gaat u maar zo door. Zeer goed
met vriendelijke groet,
Kris

BIH 28-12-2012

Duidelijke en overzichtelijke website, met een ruim assortiment en gunstige prijzen.
Bereikbaarheid is goed, tevens kan helpdesk van goed advies voorzien.
Bestelling goed verpakt en snelle levering.

Wiel D 27-12-2012

Naar mijn ervaring met CameraNU kan ik alleen maar lof uitspreken over de wijze van;
Een erg snelle afhandelijng van het gekochte product.
De snelle levering.
Het is woensdag bestellen via internet en vrijdags heb je hem al thuis.BEDANKT.Geweldig. Een echte aanrader.

meppelerklant 27-12-2012

Duidelijke en prettige website.
De bereikbaarheid is goed.
Bestelling en levering ging op een prettige manier
Mooie zaak en goede en vakkundige medewerkers

fajmvdijk 27-12-2012

super snelle levering
Alles keurig verpakt
alle acesoires aanwezig
S avonds besteld s morgens in huis

Pieter-W 27-12-2012

Snelle levering, juiste product. Geheel volgens belofte. Goed verpakt. Geen problemen, bijzonderheden.

mbvr 27-12-2012

gericht gezocht op voordeelbundel van specifieke camera. Op de website een heldere omschrijving hiervan, bleken tevens het meest te bieden voor de minste prijs. Daarnaast gericht gezocht op levertijd binnen 24 uur welke gelukt is.

jos1948 27-12-2012

Zeer snelle levering. Toen door mijn onnauwkeurigheid iets fout ging, was er alle coulance en supersnelle levering van het juiste product en restitutie van de andere betaling. Super, toptop!

Frans.B 27-12-2012

Ben tevrede goede behandeling mail dereckt beantwoord en viendelijk.Overzichtelijke site en prijs verhouding niet teduur.Verzending primma.

Peter1188 27-12-2012

Goed aangegeven of product op voorraad. Snel afgeleverd. Concrete antwoorden op vragen vooraf. Geen gezeur om een product te proberen te verkopen, maar gewoon meedenkend geadviseerd en productinformatie gegeven. Een van mijn meest favoriete winkels op internet.
Producten overigens goed verpakt verzonden.
Prima assortiment, uitstekende winkel!