Thon Groffen 27-02-2013

De afstandsbediening die ik in eerste instantie wilde, werkte niet en ook een ander exemplaar bleek niet goed te werken.
Zonder problemen werd mij een nieuw exemplaar aangeboden en deze voldoet uitstekend.Een 10+ voor de service.
Ik voel mij hier altijd als een kind in de snoepwinkel om de hoek maar helaas met vaak niet voldoende centjes om al dat lekkers te kunnen kopen. Kortom een heerlijke winkel met een goede service.

WWM 27-02-2013

Snelle reactie op gestelde vragen. Goede bereikbaarheid en zeer nette aflevering (koerier). Zeer tevreden over de gedane aankoop!

janus5 27-02-2013

camera snel geleverd, demo-model terug voor sensor reiniging hetgeen eveneens vlot zowel telefonisch, per e-mail en per post binnen een paar dagen is opgelost.

ampfotos 26-02-2013

De producten zijn snel te vinden op de website en vervolgens flot te bestellen. De levering door CameraNU.nl volgt prompt.

schotsman 26-02-2013

Na de aankoop van de camera, was ik een cameratas vergeten te bestellen, deze werd alsnog nagezonden zonder verzendkosten.

braunsd 26-02-2013

Snelle en heldere service tegen een goede prijs. De camera werd de volgende dag geleverd. Ik ben zeer tevreden.

hansHighlander 25-02-2013

Mooie overzichtelijke webshop die juiste informatie per product vertstrekt. Correcte en snelle afhandeling, goed contact en qualiteit

Nwevorm 25-02-2013

Keurige winkel waar ik al jaren zaken doe. De winkel zelf nu voor het eerst bezocht en alles keurig voor elkaar. Topzaak.

Jan Bannink 24-02-2013

Ik heb een Canon D650 camera-set gekocht. Bij aflevering miste één UV-filter. Na een mail kwam meteen reactie en is zonder enig probleem het ontbrekende filter nagestuurd. Prima service dus!

Jan Bannink

Monieqie 24-02-2013

Prima winkel, hele goede service. Ook ruilen en retourneren is geen enkel probleem. Goede bereikbaarheid op het industrieterrein buiten Urk. Personeel heeft verstand van zaken. Dat je een nummertje moet trekken bij binnenkomst vind ik een goede oplossing, want vaak is het erg druk.

josti 24-02-2013

Overzichtelijke website. Bestelling afgehaald en prima geholpen in de winkel. Vriendelijk personeel.
Goed assortiment voor verschillende doelgroepen.

Martijn791 24-02-2013

Overzichtelijke website.
Na aankoop direct bevestiging via e-mail.
Pakket via de TPG Post kon je via de site volgen. Snelle levering

jabbas 24-02-2013

Mooie overzichtelijke website, duidelijke links voor eventuele
aanvullende pakketten, vlotte prijsopgaaf, en snelle levering.
Kortom zeer tevreden met bovenstaande.

R53VDV 24-02-2013

Ik heb de resultaten van foto's met deze flitser gezien en dat was voor mij de aanleiding om te zoeken naar deze flitser. Deze website was niet de goedkoopste maar kon wel direct leveren. Zondag besteld en op dinsdag in huis. De levering was compleet en ik kon direct aan de slag. En eh, ik kan nu zelf ook foto's maken zonder de bekende slagschaduw door het indirect flitsen. Geen after sales nodig gehad.

Thon Groffen 23-02-2013

De webside vind ik overzichtelijk en het aangeboden assortiment meer dan ruim voldoende.De bereikbaarheid is uitstekend voor mij en ook telefonisch zijn zij goed bereikbaar indien nodig.Over de bestelling en levering kan ik zeggen dat het vlot en goed geregeld wordt alleen zijn sommige producten erg lang niet leverbaar maar dat ligt denk ik eerder aan de leverancier.Verder vind ik ze behulpzaam, vriendelijk en ter zake kundig. Kortom een fijne winkel waar ik als klant mij erg prettig bij voel.

Myra3ssen 23-02-2013

Wauw!! Vrijdagavond om 21.00u besteld en de dag erna al voor 12u in huis! Echt super!!
De site vind ik ook heel overzichtelijk en daarbij ook nog eens de enige site waarbij ik geen verzendkosten hoefde te betalen. Top!

MarQo 23-02-2013

Twee maal besteld in de afgelopen weken en twee keer zeer snel verzonden. Verder hebben ze een erg groot assortiment, dus ik heb eigenlijk verder geen wensen! In één woord: super!

cmeerbach 22-02-2013

Duidelijke webshop ,prima concurerende prijs
Eerst webshop bezocht en met de klantenservice gebeld voor advies over filter en zonnekap. Om 20.15u de bestelling gedaan en betaald met ideal en de volgende dag ochtend had ik alles al in huis. Superservice!

TSvRooij 22-02-2013

Fijn te navigeren website met een uitgebreid assortiment.
Ik plaatste de bestelling laat op de dag en omdat het product een paar dagen levertijd kon hebben, liet ik het versturen naar het dichtst bijzijnde postkantoor. De volgende dag was het echter netjes geleverd en kon ik het gelijk ophalen! Top!

Ron boef 22-02-2013

Supersnele levering zelfs al bestel je zeer laat op de avond wordt je verrast door de paketdiens want ze staan er gewoon de andere dag supper service .
Kan niet anders zeggen ga zo door !

Anoniem 22-02-2013

Om 22.15 uur via Internet besteld. De volgende ochtend om 10.30 uur aan huis geleverd! Perfecte service. Met bovendien nog de beste prijs via vergelijking op Kieskeurig. Zeer tevreden met het apparaat en de levering via CameraNU.nl

glain 22-02-2013

Het gemak waarmee men door de site gaat. Het bestelgemak en betaalgemak en de snelle levering. Echt super !!!!

AnitaSusanna 22-02-2013

Goede service, snelle levering, via mail je factuur, goede spullen ! Kortom een fijne zaak met een zeer goede service.

fransmg 22-02-2013

Simpel:
eenvoudig bestellen; geleverd krijgen echt BINNEN 24 uur en vervolgens geen gezeur dus perfect!

roeliceman 22-02-2013

snelle levering, volgende dag al bezorgd
ook in winkel vriendelijk personeel met prima systeem om klanten te helpen. Bij binnenkomst geeft je aan waar je op naar zoek bent en dan wordt je meteen door de juiste persoon geholpen.

ekeim 22-02-2013

prima webshop ,prima prijs
eerst webshop bezocht en met een vraag klantenservice gebeld ..kreeg keurig en duidelijk advies
bestelling gedaan ,betaald met ideaal en de volgende dag kwam de printer aangetekend bij ons
gelukkige dochter want hij was voor haar verjaardag

Drent1 22-02-2013

Al vaker zonder problemen besteld via de site. Altijd keurig en snel geleverd.
Had probleem met net gekochte camera. Kon volgende dag langskomen. Check gedaan door personeel en zonder probleem een nieuwe meegekregen.
Vriendelijk personeel. Koffie staat klaar.
Altijd keurige snelle reactie bij vragen via de mail.

G.e.e.r.t. 22-02-2013

Overzichtelijke, gebruiksvriendelijke website. Duidelijke informatie over levering via e-mail. Snelle verzending. Prima!

Gixxer 21-02-2013

Via de webshop had ik de Airport besteld; via iDeal betaald en zonder problemen werd de Airport afgeleverd bij mij thuis.
Echter bij het openen van de doos bleek dit apparaat al eens uit de doos geweest. Hij werkte prima maar toch een mindere bijsmaak. Van nature maak ik me niet zo druk hierom dus in de kast gezet en werkend gemaakt.

Nadat ik een mail kreeg met de vraag of ik tevreden was heb ik gereageerd dat ik over het product tevreden was echter dat ik wel het vermoeden had dat deze al eens was gebruikt; geshowed of iets dergelijks.

Toen kwam de servicegerichtheid in beeld van CameraNU, en wel zeer positief kan ik melden!
Er werd direct serieus actie genomen en na een aantal mailtjes werd mij zonder aarzeling een nieuw exemplaar opgestuurd!

Alles is toch mensenwerk, dus foutjes zijn snel gemaakt maar door deze service ook heel snel, keurig opgelost! Top!

Aanradertje dus ;-)

M.Giethoorn 21-02-2013

Na het plaatsen van de bestelling ben ik meteen gebeld om de opmerkingen die ik toegevoegd had te checken waarna alles de volgende dag keurig binnen kwam. Door de "combideals" eenvoudig om de juiste ascessoires te kiezen en voor de prijzen hoef je eigenlijk niet verder te zoeken.

raypricker 21-02-2013

Duidelijke site met prima aanbod en concurrerende prijzen. Artikel(en) makkelijk te selecteren en duidelijke informatie vwb product, levering en beschikbaarheid.
Product op donderdagavond besteld en betaald met iDeal. Product de volgende dag aan huis afgeleverd, degelijk verpakt en geleverd wat besteld is.

Jantje1954 21-02-2013

Zeer vlotte levering van het bestelde.
Uitstekende After Sales, geen gezeur en een vlotte afhandeling.

jurrian2 21-02-2013

Ik ontdekte "camera nu" doordat mijn verrekijker daar het goedkoopst is. Itst andere sites kreeg ik voldoende info over de kijker en 2 dagen na internet-betaling was mijn kijker er al

Hans uit Zwolle 21-02-2013

Veel keus in verschillende prijsklasses, beter dan andere en dan ook nog op voorraad. Bij anderen soms wel leverbaar maar niet op voorraad. Bij afhalen in de winkel nog meer gekocht en heel vriendelijk geholpen.

marloesf 21-02-2013

Op de site stond dat het product op voorraad was en binnen een dag geleverd werd. Dat was ook zo, ik werd via de mail netjes op de hoogte gehouden de status en in je eigen account kan je het ook zien. En niet onbelangrijk ze hadden de beste prijs voor mijn camera.

jackvt 20-02-2013

Camera.nu heeft een breed assortiment en hanteert scherpe prijzen.
Betaling via IDeal is prettig en de levering is conform de belofte, snel dus.

Wil van Woerkom 20-02-2013

Keurig uitgebreide en goed gesorteerde display van mogelijke camera's en toebehoren. Deskundig en vriendelijk personeel. Goed werkende en gebruiksvriendelijke webshop.

misterloki 20-02-2013

Na diverse websites te hebben afgezocht naar de GoPro Hero 3 Black Edition die het product op voorraad hadden en een webwinkel keurmerk hadden (Thuiswinkel Waarborg) kwam ik Cameranu.nl tegen.

Na er een paar uur over nagedacht te hebben uiteindelijk toch voor gekozen om een bestelling te plaatsen. Rond 21.00 was de bestelling geplaatst en had ik het geld betaald via iDeal.

Later die avond al een bevestiging dat het apparaat onderweg zou zijn naar het depot van de koerier.

Nadat ik de volgende ochtend op mijn werk rond 10.00 uur keek wat de status was van de levering, zag ik tot mijn verbazing dat het product al afgeleverd was.

Product was goed verpakt en ik heb nog nooit zo snel een product geleverd gekregen als via Cameranu.nl

Ben erg blij met het product en ik zal zeker terugkomen bij deze top webshop!

dettie84 19-02-2013

Hele snelle levering.
De service van CameraNU is top. Nooit een webwinkel gehad die bij defecten o.i.d. zo accuraat handelt!

Djkid 19-02-2013

Gekocht bij cameranu.nl een Novoflex adapter eind verleden jaar. De adapter heeft eerst een tijd in de kast gelegen alvorens ik de passing getest heb. Bleek helaas niet te passen. Na email overleg mocht ik de adapter kosteloos terugsturen voor reparatie. Echter na een paar weken kreeg ik een gloednieuwe adapter toegezonden, omdat die eerder beschikbaar was dan langer af te wachten totdat de teruggezonden adapter voor reparatie retour zou komen. Ik was erg blij met deze oplossing. Het was niet mijn eerste aankoop bij hen. Ik kocht eerder een digitale camera (Olympus OM-D) later aangevuld met meerdere objectieven. As ik weer een aankoop overweeg zal ik zeker hier als klant terugkomen.

Koffiemok 19-02-2013

Sinds de allereerste aankoop uiterst tevreden met Cameranu.nl. Een internetwinkel met de klantvriendelijkheid en service van een winkel bij je op de hoek. Daar zouden anderen nog wat van kunnen leren. Ook als je advies nodig hebt, staan ze je over de telefoon goed en vriendelijk te woord.

De website is goed opgezet. Je ziet wat er op voorraad is. En als je bijvoorbeeld een camera kiest, zie je bij hen direct een lijst met bijpassende accessoires, zodat je bijvoorbeeld precies de juiste reserveaccu vindt of nooit een te klein tasje erbij bestelt.

Na je bestelling krijg je direct per e-mail een bevestiging en aan het eind van de dag de verzendbevestiging van je bestelling met een tracking code om de volgende dag je pakketje te volgen via de post.

De prijzen die ze rekenen voor de artikelen behoren tot de laagste in Nederland. Een bedrijf dat het vertrouwen waard is.

congo 19-02-2013

Prima winkel met ontzettend veel artikelen in haar assortiment met een prima concurrerende prijsverhouding.
Artikelen die op voorraad zijn worden zeer snel geleverd, maar dat mag je ook wel verwachten...
In het verleden meerdere artikelen besteld, en totaal geen klachten.

Rob 1947 19-02-2013

ben bekend met Camera nu en doe daar graag zaken, had nu een paar kleine dingtjes maar ook dat was de volgende dag in huis.
prima service

amersfoorta 19-02-2013

Prima service! Ik had per abuis van alles twee besteld. Ik werd aardig te woord gestaan en het omruilen ging perfect! Voor mij een vast adres voor mijn bestellingen in de toekomst!

Trojka 19-02-2013

Een prima webwinkel. Duidelijke website met voldoende betaalmogelijkheden en een zeer snelle verzending. Ik zal hier zeker vaker bestellen!

PvdVate 18-02-2013

Voor 22.30 besteld, volgende dag in huis.
Goede prijs-, kwaliteit verhouding.
Mooi toestel voor het betaalde bedrag.

PvdVate 18-02-2013

Voor 22.30 besteld, volgende dag in huis.
Goede prijs-, kwaliteit verhouding.
Mooi toestel voor het betaalde bedrag.

WHNN 18-02-2013

Zeer goed, snel en tegen een prima prijs bezorgd. Erg overzichtelijk en betrouwbaar. Reeds de 4e of 5e bestelling. Nog nooit problemen ondervonden.

tlaan 18-02-2013

Duidelijk website, makkelijk shoppen en volledige specificaties. Supersnelle levering en geen problemen gehad met communicatie.

stealingsoulsformoney 18-02-2013

Ik ben tevreden over CameraNU.nl omdat ze zich aan de afspraken houden, duidelijk zijn en vaak ook nog de goedkoopste. Maar iets wat het nog veel beter maakt is dat ze snelle service verlenen. Ik was zo dom geweest om ideal te gebruiken en te weinig geld op mijn rekening te zetten. Dan kunnen ze natuurlijk niet afschrijven. Maar met 1 telefoontje was het meteen opgelost. Ze stuurde me een nieuwe link per mail, waar ik alsnog met ideal kon betalen (na dat ik genoeg geld op mijn betaalrekening overgeschreven had ;))
Klantvriendelijk is deze winkel zeker!