Deze score is berekend op basis van 2401 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

hockey-player 15-02-2013

Met het ski seizoen was het artikel nergens bijna te verkrijgen. Nog steeds doe ik weinig aankopen op internet, daar ik graag fysiek winkels bezoek. Als ik dan al een produkt koop online , is dit een winkel met webshop.
CameraNu.nl heeft snel (lees volgende dag) geleverd,netjes verpakt. Aftersales kan ik weinig over zeggen, behalve dat ze in ieder geval niet bang zijn voor een negatieve beoordeling op kieskeurig, in een mail werd netjes gevraagd of ik mijn ervaring met de winkel zou willen beoordelen.
Bij deze dus gedaan, gezien het feit dat alles vlekkeloos was verlopen

Jaap 72 15-02-2013

Een groot deel van mijn fotoapparatuur heb ik bij camera.nu besteld en altijd zonder problemen geleverd gekregen.

RichardG1973 15-02-2013

Ik twijfelde zelf nog tussen de 5D en de 6D. na uitvoerig overleg en uitleg heb ik naar volle tevredenheid gekozen voor de 6D. De uitleg was prima en de verkoper nam alle tijd. Ook de inruil van mijn oude camera was prima verzorgd.

hendri12 15-02-2013

De bestelling ging prima. De volgende dag geleverd. Ik werd goed op de hoogte gehouden van de bestelling.

ajdegroot 15-02-2013

Gisteravond om 8 uur nog besteld, en zoals beloofd komt hij vandaag met de post binnen. Geen verzendkosten boven € 100, en het word aangetekend verstuurd. Duidelijke website !

Verder zijn bijna alle producten altijd op voorraad, heb het zelf nog niet meegemaakt dat er iets niet op voorraad was en ik bestel toch wel met enige regelmaat wat.

Daarnaast uitstekende aftersales / klantcontact !

Kan niet anders zeggen dan een 10 op alle punten ! Niets op aan te merken.

hesmar 14-02-2013

Bestellen, betalen met creditcard en de tweede dag erna in huis. Keurig voor elkaar geen wanklank te bedenken.

KarinBarth 14-02-2013

Ik ben heel tevreden over CameraNu.nl. Bestellen was gemakkelijk op de duidelijke website, qua prijs kwam ik hier het gunstigst uit, de levering was snel en keurig. Een volgende keer bestel ik weer via CameraNu.nl

rambo111 14-02-2013

Bij navraag of de lens op de nikon d3200 past
een nette E-mail retour en daar om bij cameranu.nl gekocht

jwlm janssen 14-02-2013

* Website: Duidelijk en overzichtelijk.
* Bereikbaarheid: Zowel telefonisch als via email goed bereikbaar.
* Assortiment: Zeer uitgebreid.
* Prijzen: Zeer concurerend, vaak de goedkoopste.
* Levering: Snel, vandaag besteld, morgen werkelijk in huis.
* Telefonisch kontakt: Medewerkers met kennis van zaken en zeer vriendelijk.
* Topzaak!

jvanhoeij 14-02-2013

Groot prijsveschil met andere leveranciers.
Snelle levering,juiste produkt en website komt goed over.
telefonisch contact correct en vriendelijk.

FotoHans 14-02-2013

In de winkel een SD kaart gekocht, bleek het een verkeerde te zijn. Binnen 2 dagen omgeruild en teveel betaalde geld terug gehad incl. verzendkosten. Echt Super

MaartenUri 13-02-2013

Goed product, precies wat ik heb besteld en razend snel. 22.20 uur besteld 14 uur later in huis. Prima..

Carlo Brouwer 13-02-2013

of de verrekijker goed is weet ik pas over 4 weken, dan ben ik jarig en krijg hem dan pas, over de winkel kan ik kort zijn, prima, snel,netjes ingepakt, en aangetekend verstuurd, het filmpje op de site geeft alvast een kijk op de keus die je wilt maken.

geertkies 13-02-2013

Snelle en prima afhandeling. Om 21:00 uur besteld en de volgende dag al binnen. Klasse. Ik heb tevens een accu besteld voor de olympus pen pl5 en de juiste orginele accu is tegelijkertijd geleverd.

elsen029 13-02-2013

Ik ben erg tevreden over Cameranu.nl; prima website, bereikbaarheid van de website en medewerkers is prima, je wordt ook vriendelijk te woord te staan en men houdt zich aan afspraken.

Ik had een (oplaadbare) LED lamp gekocht, waarvan de lader na eerste gebruik kapot ging. Ik kon de lader meteen terugsturen (zonder portokosten!), en er werd de volgende dag meteen een nieuwe lader opgestuurd - prima service!

Ik ben zeer tevreden over Cameranu.nl, ik bestel er graag!

kamilmig85 13-02-2013

snelle verzending, grote voorrad, zeer scherpe prijzen, Prettige afhandeling, duidelijke en volledige productinformatie op de website, duidelijke terugkoppeling per e-mail na het plaatsen van de bestelling.

hkling 13-02-2013

De website was n mij aanbevolen door een vriend.
Ik was onder de indruk mede door de onderstaande punten.
Zeer scherpe prijzen
Bijzonder snelle levering
Prettige afhandeling
Al met al een betrouwbare leverancier

RicoK 13-02-2013

Ik ben zeer tevreden over de perfecte snelle levering, ook had Cameranu.nl de beste prijs voor het product. Dit alle samen is dan ook een perfect plaatje dat ik mooi kan vastleggen met mijn nieuwe lens :)

qxms 13-02-2013

Bereikbaarheid per telefoon: uitstekend vlot geholpen. Als je weet wat je moet hebben is dit een uitstekende web winkel! Website is overzichtelijk en volledig.Bestelling en levering zeer correct en op tijd! Algemene beoordeling zeer goed !

roelof73 12-02-2013

Duidelijke website, voor 22:30 besteld en de volgende dag al in huis! Goedkoopste tas van zijn soort. gelijk mail terug over de betalingsbevestiging en de status van het pakket.
Ik wist het wel als ik iets nodig had!!!

pgzeist 12-02-2013

Snel geleverd en netjes geholpen. Medewerker heeft me zelfs laten weten of het te doen is om het pakje af te halen zonder auto.

pgzeist 12-02-2013

srh 12-02-2013

Snel bezorgd maar ook en vriendelijk alles geregeld toen de microfoon niet bleek te voldoen en ik hem terug moest sturen.

brocot 12-02-2013

Het is niet de eerste keer dat ik iets koop bij Cameranu.nl.
De service is goed. De leveringen zeer vlug. De prijzen scherp.

HaroldMeer 12-02-2013

's avonds om 9 uur besteld en de volgende ochtend om 11 uur binnen! Al eens eerder een filter besteld. Ging ook super snel.

beaumimi 12-02-2013

Opnieuw een positieve ervaring met CameraNu.
"s Avonds om 10 uur de camera besteld, de volgende ochtend om 10 uur geleverd!
Eerdere bezoeken aan de winkel ook uitsluitend als positief ervaren.

Schotkamp 12-02-2013

Heb uitstekende ervaringen ook bij eerdere aankopen.
Deze keer was er bij een jonge baliemedewerkster een misverstand.
Ik kon mijn oude printer niet inleveren volgens haar.
Gelukkig kwam er een oudere collega, die haar er op wees dat zij dit wettelijk verplicht waren. Koop prettig afgehandeld.
Men hielp mee de oude printer uit de auto te halen.

marjanz 11-02-2013

Overzichtelijke website, goede prijzen, snel geleverd. Probleemloos en goed dus.

Wim Verhagen 11-02-2013

Het artikel is eenvoudig te vinden op de website.
De bestelling wordt vlot afgewikkeld en zoals beloofd wordt het artikel snel, nog de volgende dag, afgeleverd.

DickSl 11-02-2013

Voor de zoveelste keer een zeer tevreden klant. Wat ze op de website vermelden, maken zij ook waar.
Goede producten, snelle en correcte levering en soms iets extra's

Chrisborman 11-02-2013

Vorige week aantal artikelen besteld bij cameranu.nl
S'avonds thuis besteld volgende dag al in huis
Zeer tevreden over de super snelle levering
Verder zitten de artikelen goed ingepakt en worden met zorg geleverd
Ook de website vindt ik goed overzichtelijk en toch mooie prijzen
Erg tevreden en zal zeker vaker bestellen

gertie2 11-02-2013

Overzichtelijke website met goede zoekfunctie, goede telefonische bereikbaarheid met de juiste antwoorden op mijn vragen en groot aanbod voor scherpe prijs, de volgende morgen bezorgd. Wat wil een mens nog meer?

Tienepien 11-02-2013

GGS Proscreen ACL voor mijn Mark III besteld. Ik had nog een vraag via e-mail en deze werd vlot en netjes beantwoord. Snel in huis, kortom: prima (web)winkel met veel keus en prima service.

Stansat 10-02-2013

Supersnelle bezorging, vriendelijke mensen aan de telefoon, geweldige nazorg en service en bovendien was dit type Sony TF4 fototoestel nog leverbaar.
Helaas bij grote andere leveranciers en winkels niet meer te krijgen.
Bij mijn volgende keuze van apparaten is weer als eerste cameranu.nl degene waar ik ga zoeken.
Toppie!

Vince_lbr 10-02-2013

Ik heb tot nu altijd goede ervaringen gehad met de service van cameraNu. en de meest belangrijk ze hebben altijd de merk van de apparatuur dat ik zoek, omdat meest van de winkels ze verkopen dingen met minder kwaliteit. Ook bijna altijd, cameraNu hebt een beter prij (goedkoper) dan andere winkels.

Sabineklepper1968 10-02-2013

Goeie webshop, voordelig, snelle service, goede service, snelle levering. Goed advies. Ik heb de site in favorieten staan en zal ook bij een volgende bestelling eerst bij cameranu.nl kijken.

Arthur29 10-02-2013

Duidelijke en volledige productinformatie op de website.
Duidelijke terugkoppeling per e-mail na het plaatsen van de bestelling.
Bestelling gedaan op zaterdag. Daarop volgde een keurige mail over beperkte bereikbaarheid die dag (vanwege drukte op zatedag). Goed om op die manier verwachtingen van klanten te 'managen'.
Snelle levering (na één werkdag verzonden).
Deugdelijke verpakking. Alle producten aanwezig.

boilieman 10-02-2013

Wij zijn super tevreden met zoals de winkel omgaat met haar klanten. Omdat wij onze twijfels hadden over onze aankoop heeft de winkel ons perfect voorgelicht zodat wij de perfecte lens kochten die geheel aan ons wensenpakket voldeed. Ook onze ervaring met de afthersales is perfect. Medewerkers van cameranu.nl ga door met jullie goede werk.

marcel rongen 09-02-2013

Prima service, snelle levering, en men komt de afspraken na die we telefoonisch afgesproken haden.
Top

L.A. van der Bij 09-02-2013

Heb deze camera zelf opgehaald, maar eerst uitvoerig vergelijkend onderzoek gedaan op verschillende websites. De website van CameraNu is goed en overzichtelijk opgezet. De deskundigheid van de medewerkers is groot en je wordt dus ook in de winkel uitstekend geholpen.

Alra 09-02-2013

Ik heb een Nikon objectief gekocht en ben zeer tevreden over de website van CameraNU.nl. De site is erg duidelijk en overzichtelijk en de bezorging was ook netjes en optijd.
Heb de lens nu een paar weken in bezit en ben er erg blij mee.

SHollestelle 08-02-2013

Goede service. Zeer overzichtelijke website en erg snelle afhandeling.

's avonds besteld, volgende ochtend al in huis. Super!
Ook voor advies over camera's en accessoires het juiste adres.

M. Frankort 08-02-2013

Goede duidelijke website met alle info die graag wil hebben.
Laagste prijs voor het het product dat ik zocht, gesteund door het grote aantal zeer goede reviews over de gezochte artikelen en zeker ook het vertrouwen dat werd uitgesproken naar CameraNu.nl gaf mij alle vertrouwen om ook hier mijn artikel te bestellen en ik werd daar niet in teleur gesteld.
Donderdag avond bestelling geplaatst en vrijdag middag reeds in huis. Zeer goede service, mijn compliment.
Ik voor de volgende aankoop zeker terug gaan naar CameraNu.nl

Odinga 08-02-2013

Zowel op de website als in de winkel goede en vlotte service.
Dit wordt gewaardeerd!
De camera arriveerde vlot en doet nu tot volle tevredenheid zijn/haar werk.

nijland60 08-02-2013

Cameranu was de goedkoopste leverancier voor de eisen die ik aan mijn computer stel. De computer werd super snelle geleverd.

spikey48 07-02-2013

Goede prijs, snelle levering, een aanrader voor andere geintresseerden.
Cameranu.nl was de goedkoopste die er op het internet te vinden is.

Dani Daanstra 07-02-2013

Keurig op tijd de camera gekregen.
Werkelijk een goede winkel met de beste prijs!
Zeer tevreden en mijn volgende aankoop ga ik weer bij hun doen!

bastion3 07-02-2013

Ik kreeg de Samsung-accu in eerste instantie niet passend op de universele Jupio-lader. Na telefonisch overleg de producten teruggestuurd.Ik kreeg direct een e-mail met 3 foto's hoe de accu te plaatsen en per kerende post waren de producten weer terug.
Geeen wereld-order voor CamerNU.nl maar wel een wereld- service. Je ziet pas hoed goed een leverancier is als je een probleem hebt gehad!

shogen 07-02-2013

Heerlijk om tot 22.30 uur 's avonds producten te kunnen bestellen die, als ze op voorraad zijn, de volgende dag al worden geleverd. Niks dan lof daarover!

Vwb de site zou het een mooie toevoeging zijn als je na het zoeken naar een bepaald soort artikel je kunt filteren op fabrikant. De sortering aanpassen op getoonde resultaten zonder een opnieuw de zoekopdracht uit te voeren en eerst op 'Geavanceerde opties' te klikken zou ook handig zijn.

wiel 07-02-2013

Statiefkop besteld van Manfrotto. CameraNU was de goedkoopste. Besteld om 21.30uur en de volgende dag om 13.00 uur reeds ontvangen per pakketpost. Supersnel.