Wim 28-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig product

Het is vertrouwd kopen bij cameranu.nl
Binnen 1 dag (zondag) werd mijn bestelling geleverd, een goed voorbeeld voor vele internetbedrijven die dat ook beloven maar niet doen.

Margriet 27-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Deskundig advies en prima service!

We gaan graag naar de winkel in Urk voor het deskundige advies van professionals en de meer dan goede service. Er wordt de tijd voor je genomen en met je meegedacht. Uitgebreid geadviseerd en beantwoord indien je vragen hebt. Duidelijk mensen met passie voor het vak, die willen dat anderen er net zoveel plezier aan beleven.

Thom 27-11-2018 Via de website gekocht

Betrouwbaar en altijd goed!

Ik heb altijd goede ervaringen met CameraNu.nl. Snelle, vriendelijke service en altijd behulpzaam! Of het nou retourneren, inruilen of een gewone bestelling is, alles loopt altijd vlekkeloos: groot fan!

Jan-Paul 27-11-2018 Via de website gekocht

Eerlijk advies en snelle levering

Enkele weken geleden een Canon EOS 5D gekocht en nu aangevuld met nog wat extra's. Bij CameraNu werken mensen die zelf ook geregeld een camera in de hand hebben. Hierdoor krijg je praktisch en eerlijk advies ook al leidt dat ertoe dat zij een goedkoper product aan je verkopen. Dit gecombineerd met een snelle levering en scherpe prijzen maakt dat ik al jaren een tevreden klant ben.

Udo 27-11-2018 Via de website gekocht

Razend snel

Razendsnelle levering. Het bestelde apparaat was binnen 24 uur bij mij thuis. Klasse. Bij andere sites was deze schijf zelfs niet voorradig.

DJ 27-11-2018 Via de website gekocht

Super tevreden

Winkel en site heel goed en betrouwbaar. Vriendelijk en deskundig personeel. Geen foefjes met prijzen i.t.t. de firma die camera's per "expres" levert. Snelle levering en als er eens iets fout gaat en het toch snel moet komen ze het persoonlijk brengen. Zowel winkel als website 100%. Ik koop zowel in de winkel als via website en al jaren!

Charles 26-11-2018 In de winkel gekocht

Verassende winkel

Uitnodigende winkel met een breed assortiment voor ieder wat wils. Mooie presentatie van een goed assortiment. Prima mail-contact vooraf en in de winkel ook vakkundig geholpen. Ik keerde met een prima gevoel weer huiswaarts. Een rit naar Urk van harte aanbevolen.

Tempest 26-11-2018 Via de website gekocht

top service alles vol naar wens!

De camera lamp die ik heb gekocht werkt precies als hoe ik wilde echt een top service zeker een aandrader

Michiel 26-11-2018 Via de website gekocht

Alles ok

Product zoals omschreven. Snel geleverd. Enkel jammer dat UPS slechts een leverpoging doet en je het pakket dan zelf moet gaan ophalen.

Officiele reactie van CameraNU.nl 29-11-2018

Hoi Michiel,

Jammer dat jouw pakket je niet meteen heeft bereikt. Vermoedelijk is de keuze van UPS om het op een afhaallocatie te bezorgen ingegeven door de drukte. Onze excuses daarvoor in ieder geval.
We hopen dat je over ons deel van de levering in ieder geval meer dan voldoende tevreden bent geweest, en zien graag nog eens een bestelling van je tegemoet.

Hartelijke groeten,
CameraNU.nl

SRH 26-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

Gioed advies en betere camera!

Heel blij dat ik de moeite heb genomen om naar Urk te gaan om advies te vragen!
Ik had eigenlijk al de keuze voor een camera gemaakt, maar na deskundig advies in de winkel besloten een andere camera te kopen die beter bij mijn wensen past. En inderdaad, na een week proberen zeer blij met de aanschaf van de Sony DSC-100RXM2.
Online shoppen gaat ook heel goed bij Cameranu.nl, maar in geval van twijfel kun je ook goed terecht voor advies!

W. Wijnen 26-11-2018 Via de website gekocht

Overzichtelijk leveringsprogramma en snelle levering!

Gemakkelijk produkt te vinden en te vergelijken om keuze te kunnen maken.
Concurrerende prijzen.
Levering volgende dag.
Prima!

EdC 25-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische service

Ik had een Omni microfoon besteld en die werd netjes de volgende dag afgeleverd.
De prestatie was niet wat ik ervan verwacht naar aanleiding van de omschrijving. Na een telefoontje kon ik het product terugbrengen in de winkel in Apeldoorn. Daar werd ik uitstekend geadviseerd en werden er meerdere mogelijkheden geboden en kon ik testen of het allemaal werkte. De verkoper heeft daar echt veel tijd aan besteed waarna ik met een uitstekende microfoon en mount uiteindelijk naarheid ging. Gewoon een super service en geweldige verKoper bij cameranu.nl in Apeldoorn. Geweldig om deze service te mogen ervaren!

Zahra 24-11-2018 Via de website gekocht

Good quality and fast shipping

Arrived on time as it said. It was easy to order from and I love the camera selfie stick! It’s exactly what I needed for my Sony camera for filming and it is sturdier than average selfie sticks

Berry 24-11-2018 Via de website gekocht

Kwaliteit

Bij Cameranu.nl een lensbal besteld, deze is keurig optijd geleverd en in perfecte staat. 100% zuiver zoals op de site vermeld.

Hub Einmahl 23-11-2018 Via de website gekocht

Service niveau 100%

Prima webshop. Alles wat er staat wordt waar gemaakt. Toch wel spannend bij een grotere uitgave. voor mij staat vast waar mijn volgende aankoop vandaan komt.

Sander 23-11-2018 Via de website gekocht

Fantastische Camera.

Makkelijk te installeren. Ook op de telefoon en iPad. Snelle service ook van cameranu.nl. Ook qua prijs zeer voordelig.

Bjorn 23-11-2018 Via de website gekocht

Review 11/2018

Deze shop gevonden via Tweakers de bestelling is zeer snel behandeld. Na de betaling had ik op een paar minuten al berichtje gekregen dat de zending klaar was gemaakt voor UPS.
De levering was binnen de 24uur in Belgie op de bestemming . Pakketje was zeer goed beschermd tegen transport schade se prijs was zeer goed tegenover andere shops. Zeer blij dat ik deze winkel gevonden heb ze kunnen hier in Belgie er nog wel wat van leren qua service en levering!

Wibo 22-11-2018 In de winkel gekocht
Urk

prettige winkel met vakbekwaam personeel

prettig geholpen, eerlijk en goed advies, goede uitleg aangekocht artikel.
heerlijke koffie en fijne winkel om even rond te kijken.
vriendelijk personeel.

Lisanne 22-11-2018 Via de website gekocht

Goede communicatie en fijn product

Ik heb een set softboxen van falcon eyes besteld. Ik kreeg de volgende dag een telefoontje dat er maar 1 op voorraad was en het een aantal werkdagen zou duren voor de 2e er was en of ze die tegelijk mochten verzenden als die er was. Fijne communicatie! Bestelling kwam veel sneller binnen dan verwacht. De softboxen zijn echt van goede kwaliteit!

jit 22-11-2018 Via de website gekocht

Perfecte Camera, licht, goede zoom 50x. Alles voor een foto.

Snelle levering van kwalitatief goede producten. Prijs kwaliteit is in balans. Levering in NL is echt binnen 1 dag.

Annemiek 22-11-2018 Via de website gekocht

Snelle levering en goede service!

Ik koop regelmatig bij Cameranu.nl en ik ben altijd zeer tevreden over de producten, de snelle levertijd, snelle reacties op vragen en de geweldige service.

Henk 22-11-2018 Via de website gekocht

Product snel en netjes geleverd...

De shop geeft duidelijke informatie en is zeer gebruikers vriendelijk. De winkel is ook telefonisch makkelijk te bereiken en je krijgt een kundig antwoord/advies op je vragen. Tot nu toe een zeer positieve ervaring gehad.

Anouk 22-11-2018 Via de website gekocht

Superfijne website!

Een superfijne website! Heel erg overzichtelijk en helder in gebruik, en nooit problemen gehad met mijn bestellingen. Ik bestel er regelmatig analoge fotografiespullen (voornamelijk filmrolletjes). Het is heel erg fijn dat deze nog zo dichtbij en goed te krijgen zijn. Mijn enige minpuntje is dat ze niet alle filmrolletjes verkopen die ik zou willen gebruiken. Maar voor degene die ze wel verkopen, kom ik altijd hier naartoe! Nederlands (en Belgisch), dus beter voor het milieu en lokale bedrijven, en mijn favoriete puntje: GRATIS en hele SNELLE verzending! Je hebt het de volgende dag al in huis! Ideaal voor als ik erachter kom dat m'n voorraad op raakt. Top!

Toin Crutzen 21-11-2018 Via de website gekocht

Super service. Perfect klantcontact

Bestelde een lens. Door post.nl ging vanalles mis. Cameranu.nl goed in overleg en loste de problemen op. Niks dan goeds over nu.nl

Harry 21-11-2018 Via de website gekocht

Gebruiksvriendelijke homepage en snelle levering

De homepage is heel gebruiksvriendelijk met uitgebreid assortiment. De bestelling werd goed verpakt en zeer snel en correct geleverd.

Ignace 21-11-2018 Via de website gekocht

Voorbeeld van service

Analoge foto- artikelen bij Cameranu besteld, de dag nadien GRATIS geleverd,..
Komen hun beloften na...

Corné 21-11-2018 Via de website gekocht

Ruim assortiment.

Een ruim assortiment en ze proberen aan wensen van klanten tegemoet te komen. Wel even kijken of het aanbod reeël is en bij twijfel even contact opnemen. Een retour werd in het verleden vlekkeloos verwerkt.

Vincent Bosch 21-11-2018 Via de website gekocht

Precies wat ik zocht

Oriëntatie en bestelling ging heel makkelijk via Cameranu.nl, vervolgens een bestel proces wat je mag verwachten van iedere webwinkel. E-mail bevestiging / Track en Trace en factuur worden netjes aangeleverd. Aflevering: Duidelijke doos / inhoud paste perfect over mijn camera en dit weekend mooie product foto's geschoten ;) Heel erg te vreden!

Marloes V 21-11-2018 Via de website gekocht

Fijne webshop!

Fijne site, snelle levering, veel producten en de beste prijs! Zoomlens van Sony bij Cameranu.nl gekocht, volgende dag al binnen. Enige wat onduidelijk was, hoe de cashback actie werkt. Verder top service!

Anneke van Amersfoort den Hartigh 21-11-2018 Via de website gekocht

Super goed geholpen!

Ik word altijd super snel en goed geholpen. Of ik nu telefonisch contact opneem of via de chat. Het advies is goed. Laatst zag ik een statief bij een ander goedkoper, waarschijnlijk een aanbieding. Ik heb het statief toch bij cameranu.nl gekocht i.v.m. de goede service!

Evert 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima dienstverlening

Ik had dringend een videolamp nodig en ik moest hem niet later dan de volgende dag in huis hebben. Gebeld met cameranu.nl, de lamp bleek op voorraad, meteen besteld en de volgende dag geleverd. Dank voor de deze prima dienstverlening!

Wim 20-11-2018 Via de website gekocht

camera gekocht

dit is een goede shop en de prijs was ook zeer goed, met een goed omschrijving + met leuke combi aan biedingen

Alex 20-11-2018 Via de website gekocht

Prima service

Had een printer Epson 6000 op het oog. Op tweakers stond hij voor 79.00, maar op de site voor 89.00. Tijdens bestellen kwam ik hier achter. Er kwam een text scherm met de vraag of het bestellen lukte. Gaf het prijsverschil aan. De behulp vaardige medewerkster zou het even uitzoeken. Mocht hem voor de goedkopere prijs. Factuur werd handmatig door medewerkster ingevoerd, zodat ik het direct kon overmaken. Snelle service. Ps. Prima printer Gr Alex

rijketom 20-11-2018 Via de website gekocht

Snel en correct.

Duidelijke website waardoor ik snel kom vinden wat ik nodig had. Ook de vergelijking met de diverse types was heel duidelijk voor mij. Toen ik nog heb gebeld om zeker te zijn werd ik vriendelijk en deskundig geïnformeerd.

J.J. Kikkert 20-11-2018 In de winkel gekocht

Fijne winkel!

Een erg fijne winkel, CameraNu in Urk. Vele camera's, objectieven, tassen, statieven, boeken en vele andere accessoires voor foto en film. Maar minstens zo belangrijk; fijne mensen! Hebben verstand van zaken, nemen de tijd voor je, en helpen je de juiste keuze te maken. Ook de service achteraf is top! Van harte aangeraden!

Corrie 20-11-2018 Via de website gekocht

Hele goede service

Ik was op zoek naar een trigger tussen mijn camera en reportage flitser. Had een ander merk camera dan flitser. Heb gebeld met Cameranu en kreeg prima advies en ook de link. Heb besteld maar tot mijn grote schrik toen ik het thuisgestuurd kreeg, kreeg ik het niet aan de praat. Cameranu heeft me teruggebeld en getracht door het menu heen te praten. Toen dat niet lukte boden ze aan dat ik de flitser zou opsturen. Wij hebben besloten erheen te gaan en prima service en na 5 minuten deed alles het. Echt super vriendelijke mensen

Waagenaar 20-11-2018 Via de website gekocht

Een bedrijf dat je kunt vertrouwen!

Een prima winkel, ook als je vanachter je eigen werktafel iets bestelt, en daar een vraag over hebt, krijg je onmiddellijk antwoord en wordt er van alles gedaan om je op een professionele manier te helpen. En wat erg fijn is: ze hebben een eigen koeriersdienst, die niet zal gooien met een doosje waar een camera inzit. Dat geeft mij toch een heel gerust gevoel.

Harry 20-11-2018 Via de website gekocht

Zeer goede service

De website van cameranu.nl is heel overzichtelijk en ze hebben uitgebreid assortiment. Door wat ik wilde, een nieuwe camera kopen, en het inruilen van occasions ben ik voortreffelijk geholpen.

Liam 20-11-2018 Via de website gekocht

Super service

Echt een goeie prijs (goedkoopste prijs dat ik gevonden heb). Heel snel geleverd. Product is ook fantastisch. Super blij met alles.

Pierre 19-11-2018 Via de website gekocht

Fijne en overzichtelijke site.

Al eens meer wat gekocht via camera nu en zoals gezegd, een fijne en overzichtelijke site. Niet duur, goede afhandeling en een snelle levering.

Alex 19-11-2018 Via de website gekocht

Beloofde snelheid

Zowel de leveringssnelheid als de service is geweldig van dit bedrijf. Voor 23:00 uur bestelt is echt de volgende dag in huis(mits je aanwezig bent). Is er iets niet naar tevredenheid, een belletje naar de klantenservice en het wordt opgelost.

Hans 19-11-2018 Via de website gekocht

Ontzettend goede , kundige en enthousiaste helpdesk

Na uiteindelijk een keuze gemaakt te hebben, gaf een enthousiaste medewerker aan welke set in de aanbieding was EN ook nog een cashback had.

TOP

Corry Roordink 19-11-2018 Via de website gekocht

Geweldig geholpen!

Na de telefonische ondersteuning goed gelukt. Deskundige informatie ontvangen.Dag later de bestelling correct ontvangen. Fijne tas.

Hendrikus 19-11-2018 Via de website gekocht

Super goeie service en snelle levering

Een fijne web shop en winkels, En veel in voorraad ook minder bekende merken, levering heb je meerdere keuzes en order verwerking is optimaal kortom dikke 10

Piet 19-11-2018 Via de website gekocht

Een buitenkansje deze 50 % korting en snelle levering

Graag koop ik bij cameranu zij onderscheiden zich door prima advies te geven en met alternatieve te komend daarbij is hun prijsstelling ook prima in orde

Ingrid van der Valk 19-11-2018 Via de website gekocht

Levering sneller dan het geluid

Normaal gesproken gaan we altijd naar een foto speciaalzaak hier in de buurt. Maar die hadden de gewenste versie van Lightroom niet. CameraNU hanteert dezelfde scherpe prijzen en kunnen razendsnel leveren. We zullen hier in de toekomst zeker weer gebruik van maken. Hulde

Kees 19-11-2018 Via de website gekocht

Altijd mooie actie, voor een zacht prijsje.

Al meerdere malen een bestelling geplaatst, de prijs in altijd goed, en ook de grote zorg van inpakken en de snelle levering, geeft voor mij de doorslag om bij cameranu.nl te kopen.

Dayana 18-11-2018 Via de website gekocht

Goede service en goed geholpen

Ik wilde voor mijn dochters verjaardag een nieuwe lens kopen. Nu wist ik hier niks van af en heb hulp gevraagd bij jullie en ik ben geholpen door een jongen en hij heeft me super geholpen en hij heeft me bij deze keuze gebracht en ze is er super blij mee

Bart 18-11-2018 Via de website gekocht

Altijd betrouwbaar!

Als professionele fotograaf is naast een ruime keuze aan producten, de service en betrouwbaarheid heel erg belangrijk voor mij. Bij CameraNu kan ik er altijd van op aan dat producten op de aangegeven levertijd aankomen en als er een probleem is, adequaat gearegeerd wordt om ze op te lossen.
Topwinkel!

Anita 18-11-2018 Via de website gekocht

Mooie duidelijke website en super snelle levering!

Was op zoek naar een nieuwe camera en kwam op de cameranu.nl terecht, de camera waar ik voor had gekozen kwam in november uit (datum onbekend) . Uiteindelijk kwam deze camera halverwege november uit en hebben meteen een bestelling geplaatst, deze camera werd de volgende dag netjes bezorgd.
Super blij met de snelle levering!