Deze score is berekend op basis van 2262 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

John 26-01-2019

Hele leuke winkel met een gigantisch aanbod in camera's en accessoires. De service is perfect met personeel die er verstand van heeft. Mijn Go pro hero 7 daar gehaald, en er erg blij mee. TOP winkel

Hanna 25-01-2019

Super mooie en fijne lens! Goed voor beginners. Goede prijs voor deze kleine portret lens. Ik heb er al heel wat mooie foto's mee geschoten.
Ook de service was top! De volgende dag was hij al in huis.

Echt een aanrader!

Theo Savelkoels 25-01-2019

Heb bij camera-nu een canon printer besteld en die is netjes de dag daarop bezorgd, top.Toen zag ik nadien ook nog dat ik gratis naar een lezing kon van Albert Dros, landschapsfotograaf, dit alles geregeld door camera-nu, helemaal top.

Duwbal_robbie 25-01-2019

Cameranu.nl had een goede prijs en de printer/scanner werd snel geleverd, top!

Top! 25-01-2019

Waarom heb ik voor deze winkel gekozen? Ten eerste om het aanbod, de know how, als je belt of in de winkel komt. Op de beurs ook altijd goed geholpen. Fijn is het meedenken van de medewerkers

Ciska van Geer 25-01-2019

We kwamen om een nieuw oplaadkabeltje voor mijn compact camera en kregen in de tijd die nog was om dit op te duiken uit het magazijn een spontane uitleg over de relatie tussen scherptediepte, diafragma, mate van inzoomen en de grootte van de sensor. Helemaal goed! Nu weet ik waarom ik toch de voorkeur geef aan mijn huidige camera. Hij is licht en snel.

p horbach 25-01-2019

ik geef dat cijfer 10 omdat ik een bestelling had gedaan en moest verzend kosten betalen en erna doe ik voor het zelfde apperaat nog een bestelling en moest nog eens verzend kosten betalen . en ik mailde was mijn fout en werd meteen actie ondernomen door mark en werd ge zegt geen probleem hebben zij op gelost daar voor een dike duim 10

J. Van Haarlem 25-01-2019

CameraNU.nl was de enige webshop in Nederland die de specifieke tas die ik nodig had op voorraad had. Ook had ik ruime keuze uit extra accessories van de makers van de tas waardoor ik precies het pakket wat ik voor ogen had kon bestellen.

Boris 25-01-2019

Duidelijke omschrijving, goedkoop (t.o.v. concurenten), snelle levering, goed verpakt.

Bianca Boshuizen 25-01-2019

Ik heb voor Camera.nu gekozen door een tip van een kennis. Heb er onlangs een lens (occasion) gekocht. Had van tevoren eerst even gebeld met klantenservice over het product en werd goed en vriendelijk geholpen met de juiste informatie. Lens werd snel geleverd en was goed verpakt.

Wibo 25-01-2019

een objectief gezien in de laatste Zoom, voor verdere info afgereisd naar Urk.
een uiterst vriendelijke medewerker heeft me daar de voor, maar ook de nadelen uitgelegd, gaf aan dat de mogelijkheid er is om het 30 dagen thuis te proberen en is het toch niet wat ik er van verwacht mag ik het objectief, mits onbeschadigd, terug brengen. prima service, dik tevreden

Mara 25-01-2019

Eenmaal op zoek naar een spiegelreflex camera kwam ik al snel bij Cameranu.nl terecht. Een hele overzichtelijke site met goede produktomschrijvingen. Al snel een erg aantrekkelijke deal gevonden door een zogenaamd open box offer. De camera werd daags na bestelling al keurig verpakt bezorgd . Ben er superblij mee! Goede service!!

Trudie 25-01-2019

De trouwalbum was veel goedkoper dan bij andere aanbieders dus bestelde ik hem snel. De dag erna werd hij geleverd en hij is nog mooier dan op de foto's. Prima kwaliteit voor een gunstige prijs. De album zat in een beschermende hoes en dat is nodig om beschadiging te voorkomen

Bolletje 25-01-2019

Div. keren een bestelling geplaatst die keurig de dag erna geleverd werden.
Ten opzichten van andere web (camera) store's vind ik persoonlijk dit een van de weinige, die ook voldoende materialen op voorraad hebben.

X.F.H 24-01-2019

Gezocht naar extern HDD. product wat ik zocht kwam ik bij deze shop uit. Leuk shop. Netje ingedeeld. Levering was top. Uitspraak: vandaag besteld, morgen bezorgt, is naar waarheid. Heb product naar postnl afhaalpunt laten bezorgen. Volgende dag gelijk afgeleverd en opgehaald. Tot nu aanrader om je product te bestellen. Geen nonsens shop.

Ronald 24-01-2019

Prettige zaak, goed gesorteerd. Snelle levering. Ook klantenservice is prettig in de omgang.

Niek V 24-01-2019

Cameranu is betrouwbaar. Ze leveren snel en nauwkeurig. De prijzen zijn aantrekkelijk. Er word ook vlot gereageerd op vragen en verzoeken. Het is zeer aantrekkelijk om je oude objectieven in te ruilen als je een ander op het oog hebt. Ik koop al een paar jaar bij cameranu en zal dat ook zeker blijven doen. Ik ben erg tevreden.

S van der L 24-01-2019

Cameranu blijf verbazen, geweldige service via de chat en de telefoon. Contact verloopt vlekkeloos en de producten worden met zorg geleverd, een shop om terug te keren.

OLav Speets 24-01-2019

Net als mijn vorige Canon camera en 3 lenzen heb ik ook mijn nieuwe Canon 6D II bij Cameranu.nl besteld. Ik heb 'm besteld toen er Black Friday korting was. Eén dag later bleek de prijs echter met nog 95 euro extra verlaagd. Na een mailtje met de vraag of de prijs inderdaad extra verlaagd was of dat het een foutje was, kreeg ik direct het antwoord dat dit inderdaad gedaan was, maar dat ik het verschil terug gestort kreeg of als tegoed voor een aankoop kreeg. Keurig opgelost. Erg klantvriendelijk. Dit zijn redenen om ergens klant te blijven. De 95 euro heb ik gebruikt om een 2e hands EF 24-70 te kopen. En zo zorgt klantvriendelijkheid dus weer voor extra omzet.

Anthony 24-01-2019

Ik ben al vanaf het begin klant bij Cameranu.nl en het bevalt mij nog altijd uitstekend! Het is een perfect voorbeeld van een goede samenwerking tussen fotograaf en leverancier: Ze hebben een snelle en betrouwbare service, een meedenkende en vriendelijke klantenservice en bovendien een uitgebreid assortiment. Iets snel nodig? Altijd de volgende dag in huis! Iets nog sneller nodig? Als je dat voor 12:45 beseft en bestelt, bezorgen ze zelfs vandaag! Bedankt Cameranu.nl en Keep on going strong!

Tom vd Berg 24-01-2019

Eindelijk mijn eerste full frame camera gekocht.
Na een Canon 550D en 80D nu een Canon 6D Mark II. Weer een stap vooruit!

Samen met de 80D en diverse objectieven heb ik nu een fantastische uitrusting. Uiteraard een snelle levering door Cameranu.nl waardoor ik gelijk uitgebreid kon gaan testen. Omdat ik de laatste tijd met de 80D had gewerkt was de 6D makkelijk te begrijpen. Al mijn objectieven kan ik gelukkig ook op de nieuwe camera gebruiken.

De camera reageert snel en de kwaliteit is geweldig! Kortom een fijne camera waar ik weer een aantal jaartjes mee voort kan. Top!

Susanne 24-01-2019

Ik heb al meerdere malen voor deze webshop gekozen, omdat het vaak de goedkoopste is. Zeker in vergelijking met fysieke winkels. De website is zeer gebruikvriendelijk en ook zo gemaakt dat een bestelling in een paar minuten is gepiept. De verzending gaat bijna even snel. Alles is netjes ingepakt, waardoor de materialen geen schade kunnen op lopen. Al met al beveel ik deze webshop zeker aan!

Tanja 24-01-2019

Heb bij CameraNu.nl al vaker wat besteld op en ook al eens telefonische advies gevraagd ben op beidde vlakken een tevreden klant. Met het laaste artikel wat ik besteld heb waren ze ook de voordeligste.

F.Michielsen 24-01-2019

Een hele snelle bezorging ,zoals afgesproken.
Ook een goede prijs kwaliteit verhouding .
Is een aanrader voor Mijn vrienden en kennissen .

judith 24-01-2019

Duidelijke uitleg over het product, heeft zeker geholpen om de juiste keuze te maken! Snelle bezorging, zelfs zelfde dag mogelijk zonder extra kosten.

Martijn 23-01-2019

CameraNu reageerde nadat mijn beoordeling was geplaatst. Ze hebben mijn oorspronkelijke betaling teruggestort en me een 'shoptegoed' gestuurd. Dus aan het eind van de dag deed hun klantenservice zijn werk - bedankt.

Review 28 december 2018
Op 22 december bestelde ik een camera van CameraNU. Of misschien is de naam CameraNooit wat beter. Het was Kerstmis [bijna], maar CameraNU kondigde nog steeds trots aan: Voor 12:30 uur besteld? Vandaag nog gratis in huis!

Vandaag, 29 december, nog steeds geen camera. Ik verwacht er zelfs geen camera te ontvangen. Vanaf dag 1 was Post NL alleen van plan om het naar CameraNU af te leveren. Het staat zo op hun 'track en trace' pagina.

Ik heb contact opgenomen met het CameraNU klantenservice (24/12), hun antwoord: "Ik heb contact opgenomen met Post NL… met de vraag waarom dit [de bezorgadres] gewijzigd was…Zodra we daar een reactie op krijgen laten wij het weten!”. Stilte daarna.

Ik belde hun klantenservice op 28/12. "X" gaat mij terug bellen voor 17:00 hetzelfde dag. Stilte.

Ik ben momenteel € 1901 euro lichter en geen camera. Geen oplossing aangeboden, geen hoop dat ik een camera gaat ontvangen. Geen aanbod van Camera Nu om mijn betaling terug te storten. Het is de slechtste online aankoopervaring die ik ooit heb gehad.

Sorry, maar CameraNu wordt niet aanbevolen.

Boekeloo 23-01-2019

Ik heb voor Camera nu gekozen omdat de aankoop bij bol opeens dik 20 euro duurder was geworden. Cameranu heeft nog de oude prijs. Snelle levering. Niks mee mis. Goed alternatief.

ReintJakob 23-01-2019

Prima winkel, goede uitleg gekregen, en meestal de scherpste prijs..beetje raar was wel dat de lens die ik gekocht heb, bij thuiskomst een paar uurtjes later 310 euro goedkoper was geworden..
Volgende dag even contact opgenomen en kreeg ik dit bedrag teruggestort al goed dus!

jan 23-01-2019

fijn om een track en trace code te krijgen maar je kunt er niks mee.
als je de link aan klik kom je op de site van sandd en dan houd het op ik kon niets vinden om mijn code de bekijken.
de winkel is oke

Remco Vellinga 23-01-2019

Ontzettend fijne winkel voor fotografie spullen! Van hobbyist tot professional, je bent er aan het goede adres. Ik twijfelde tussen twee camera's, had al vele reviews gelezen. In de winkel werdt er een deskundige bijgehaald die mij binnen enkele seconden het verschil kon uitleggen en een advies kon geven. Het personeel is oprecht geïnteresseerd en neemt alle tijd, dat is bij de concurrent (Kamera Express) wel anders! Daar zet ik geen stap meer binnen sinds mijn ervaring met CameraNu.

Rinus 23-01-2019

Snelle levering, lage prijzen. Service heb ik geen ervaring mee want alles ging goed.

Leo 23-01-2019

Ik was op zoek naar een nieuwe Canon kit. Cameranu.nl was de enige die nog iets van voorraad had èn tegen een redelijke prijs. Buiten dat, een zeer snelle levering, keurig op tijd. Overzichtelijke webwinkel met een flink assortiment. Prima toko....

Aart W. van Wijk 23-01-2019

Gezellige winkel, verschillende verkopers met kennis van zaken en sympathieke prijzen. Hun koffie - uit echte kopjes - is alleen al de moeite van een bezoek aan Urk waard.

edwin 23-01-2019

cameranu heeft een zeer goed aanbod aan foto spullen en alles erom heen .
het personeel is erg vriendelijk en heeft verstand van zaken.
ze helpen je goed en verkopen je geen onzin.

Manon 23-01-2019

Prima en snelle service, alleen de link voor het betalen via ideal werkte niet.

Koen 23-01-2019

Ik had snel een accu nodig en kwam bij Camera.nu terecht. Wat mij verbaasde was dat het mogelijk was de bestelling dezelfde dag kosteloos te bezorgen.

's Ochtends tijdens de koffie besteld, 's avond voor de koffie in huis. Top!

G Zijderveld 22-01-2019

Ik ben 34 jaar lang eigenaar van een fotozaak geweest , dus weet ik wat klantvriendelijk is .En dat zijn ze bij Cameranu.nl, als fotograaf heb ik tot volle tevredenheid de nieuwste spullen daar aangeschaft en ben daar zeer tevreden over. Voor mij de beste foto zaak met de grootste sortering op foto gebied.

Johan Brouwer 22-01-2019

Binnen 24 uur de bestelling ontvangen. Aangezien het pakket mogelijk zou komen terwijl ik niet thuis zou zijn even met de klantenservice gebeld. Direct te woord gestaan. Top.

Marian 22-01-2019

Qua prijzen behoort cameranu.nl tot de laagsten, ze rekenen geen verzendkosten, ook niet voor bestellingen met een klein bedrag en de levering is supersnel.

Bert 22-01-2019

Super service. Lijkt alsof je in de winkel staat. Medewerkers helpen met zoeken, kiezen en geven duidelijk aan wat je kunt verwachten als iets niet direct leverbaar is.

Sanne 22-01-2019

Goed geholpen door de klantenservice. Ik twijfelde tussen een 35mm en 50mm. Uiteindelijk gekozen voor de 35mm ivm mijn wensen. Waarschijnlijk komt de 50mm er ook nog wel een keertje bij.

Wiljo van Daalen 22-01-2019

Goede betrouwbare webshop met compleet assortiment, goede service en snelle levering.

Pascal Gritter 22-01-2019

Goede webshop waar veel verschillende producten tekoop worden aangeboden, waardoor je een grote keuze hebt in artikelen. Zeer blij met mijn nieuwe Apple oortjes, omdat de prijs op deze site ook meevalt in tegenstelling tot andere webshops. De levering was ook top! Daarom van mij een dikke 8. Ik kom zeker vaker bestellen op deze site.

Fordex 22-01-2019

Goede webwinkel, snelle en uitstekende afhandeling.
Ik kan het iereen aanraden.

Anna 22-01-2019

Supersnelle levering! 2 dagen sneller dan beloofd. Prijs kwaliteit verhouding was helemaal top. Heel blij met mijn nieuwe cameratas!

J.J. van Voorst 22-01-2019

Prachtige presentatie van de apparatuur. Vakkundig en professioneel personeel. Snelle en accurate toezending van bestelde apparatuur via de webshop

Hamid 22-01-2019

Erg goede website met actuele voorraad.
Daarnaast kan je tot laat bestellen en de volgende dag in huis.

Suliuj 21-01-2019

Mijn bestelling was zoals gezegd op de site, vandaag besteld, vandaag in huis! Ze logen niet, en de bestelling was precies wat ik wilde. Kortom: dikke duim!

Giselda 21-01-2019

Bestelling binnen de tijd gekregen. Telefonisch goed bereikbaar en goed advies. Behulpzaam medewerkers.

Stang 21-01-2019

Helemaal goede service in een helemaal goede doos met een helemaal goede website dus 3 x goed!