Hans Roefs 30-12-2018

Ondanks drukke winkel op Urk, toch redelijk snel en goed geholpen, mede door het efficiënte bonnetjes-systeem.
Het door mij gekochte product werd ter plaatse uitgeprobeerd op goede werking; hulde!

RobH 30-12-2018

Diverse producten gekocht, steeds keurig en snel geleverd. Ruilen van een product ook netjes afgehandeld. Kortom, een fijne winkel.

Dim 30-12-2018

Door de kleurstelling oogt de website heel overzichtelijk. Ik heb hier dan ook makkelijk een bestelling kunnen plaatsen. Deze bestelling heb ik de volgende dag netjes thuis ontvangen. Perfecte afhandeling.

Jaap 29-12-2018

ondanks de drukte met de feestdagen keurig op tijd geleverd. En de camera weliswaar niet door cameranu.nl in elkaar gezet maar door canon werkt ook heel goed en voldoet geheel aan mijn verwachtingen

Bollen 29-12-2018

Het is een duidelijke site De bestelling kwam keurig op tijd en goed verpakt binnen. Bij vragen krijg je duidelijke uitleg via de telefoon.

Anne 29-12-2018

Cameranu.nl heeft een snelle levertijd en goede service. Ik heb er al veel fotomateriaal besteld. Op de website staat een duidelijke realistisch omschrijving waardoor het makkelijker is om het juiste product te kiezen. Een echte aanrader!

Ekkelenkamp 28-12-2018

'S avonds laat besteld en de volgende dag al op tijd bij het post.nl afhaal punt. Camera en objectieven voor een scherpe prijs geleverd. Nu een week in huis, al veel plezier van mogen beleven.

Hans 28-12-2018

Uitgebreid productassortiment met een goede prijs/prestatieverhouding. Producten worden keurig op tijd geleverd.

Hayrullah99 28-12-2018

Snelle levering zelfs rond de feestdagen(morgen in huis).
Kortom TOP service voor een lage prijs.

Joke vd Berg 28-12-2018

Diverse keren al bij Camera.nu.nl besteld, zelfs net op de vrijdagavond voor kerst,
's avonds al een mail dat het ingepakt was en werd verzonden, en keurig de volgende morgen bezorgd ondanks de kerstdrukte!

Karteaux 28-12-2018

Ik kwam onaangekoningd, zonder reservering, in de winkel aan om een Zhiyun Weebill Lab te bestellen. Ik werd erg vriendelijk welkom geheten en gelijk geholpen. De winkel ziet er netjes en overzichtelijk uit, de medewerkers hebben voldoende kennis om al jouw vragen te beantwoorden. Ik ben al sinds 2014 vaste klant en kom hier regelmatig om mijn camera spullen aan te schaffen of het via de site is of in de winkel, de service is altijd top!

de Wolf 28-12-2018

Super shop. Met de kerst ook snelle levering, s’avonds besteld volgende dag in huis. Doen echt wat ze beloven. Top.

Nico Klaster 28-12-2018

Een winkel waar je goed kunt shoppen, ook online en mocht er een probleem ontstaan dan denken ze mee met de klant.

Koos Wieringa 28-12-2018

Altijd goede service en vlotte afhandeling zoals verzending. Kortom een prima bedrijf

Prefixer 28-12-2018

Meestal de goedkoopste en een snelle levering Veel keuze uit b merken bijv uit china, hierdoor kun je toch over top apparatuur beschikken voor een vriendelijk prijsje.

G Bakker 28-12-2018

Zeer deskundige voorlichting en niet opdringerig.
Advies waar je wat aan hebt.

ineke 28-12-2018

ik had snel een kleine camera nodig, via google bij camera.nu terechtgekomen. duidelijk site en supersnelle service ondanks de kerstdagen en het weekend dat voor de deur stond.

Willem 28-12-2018

's avonds om 23:00 uur besteld en de volgende middag om 12:00 uur al binnen. Alles keurig verpakt en prijs zeer concurrerend met andere aanbieders. Top firma, ook hun site is prima, duidelijk en met allerlei handige tips.

Frank 28-12-2018

Prima shop, vaak gebruikt. leveren snel 9als het aanwezig is) en geen gedoe.

Chris 28-12-2018

Heb een telelens besteld op cameranu.nl en moet zeggen ik ben er ontzettend blij mee ... heb meedere side's bezocht en hier was de prijs netjes & ik kon met afterpay betalen...en hij zat netjes in gepakt dus al bij al ... top !!

A.Wapenaar 28-12-2018

Prima webwinkel en altijd een snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding. Zelfs tijdens de kersttijd toch de andere dag in huis,

Videograafbonne 28-12-2018

Al heel veel jaren klant bij Camera.nu, zeer tot tevredenheid. Overzichtelijke website, veel keus, concurrerende prijzen en snelle en goede levering! Kan ze van harte aanbevelen!

Pascal 28-12-2018

Komplete winkel met Groot assortiment, mooie spullen en correcte en snelle levering

woerdhvd 28-12-2018

Ik bestel alleen nog maar bij Cameranu. Waarom: uiterst betrouwbaar met leveringen. Als het product op voorraad is dan heb je het ook echt de volgende dag, of zelfs dezelfde dag (dat is best wel uniek). Daarbij 5 jaar garantie zonder gedoe, netjes verpakt en goede communicatie. Ook deze keer: lens nodig, zelfde dag in huis.
Dit is geen slijmreview om een cadeaubon binnen te halen, maar ik meen dit echt. Als professional kan ik niet met lege handen staan bij een opdracht. Als ik iets nodig heb moet het ook echt op tijd zijn. Cameranu is voor mij een uiterst betrouwbare partner.

Lisa 28-12-2018

Snelle levering, producten waren netjes verpakt.
Verder bieden ze 5 jaar garantie. Ik bestel hier vaker en heb 1 keer meegemaakt dat er wat aan de hand was met een objectief. Dit is door Cameranu snel en erg netjes opgelost.
E-mailcontact is snel en professioneel. De website is overzichtelijk ingedeeld.
Al met al zou ik deze winkel zeker aanbevelen.

Melinde 27-12-2018

Helaas is het product niet helemaal wat ik verwacht had. Ik dacht dat er een Extra lens bij zou zitten, misscjien niet helemaal duidelijk omschreven bij de product omschrijving? Maar wel makkelijk besteld en goed en snel bezorgd! Top

EC 27-12-2018

Snel geregeld!! ‘S avonds besteld volgende dag keurig in huis.
Goede kwaliteit en snelle service. En goedkoper dan in de winkel.

Ton Huijskes 27-12-2018

Goed en professioneel advies, geen gladde verkoop praat maar meedenken met de klant. Het heeft ons goed geholpen bij de aanschaf van Camera en lens

Joop Naus 27-12-2018

Prima printer, fijn bersden aan de tekefoon. Levering zoals afgesproken. Dus tevreden klant.

Marcel Terol 27-12-2018

Product wat ik zocht s'avonds besteld volgende dag in huis. Dat noem ik een snelle service.

Erik Dignum 27-12-2018

Onlangs een VisibleDust Arctic Butterfly 724 Super Brite besteld, ik ben al een aantal jaren klant van deze winkel en altijd naar volle tevredenheid, ook als er iets in 1e instantie niet goed gaat, dan wordt keurig geregeld en opgelost. Hierddor bij de bestelling van de Butterfly totaal geen zorgen, en geheel volgens verwachting een vlotte levering. Dat maak je wel eens anders mee bij andere online winkels

Wim 27-12-2018

Snelle levering, alles op voorraad. En oja ook nog goedkoopste... ben ik blij mee...

Justyna 27-12-2018

Hello, I am very happy with my Remote Control ML-L3. I put the camera on a tripod and all the holidays I took pictures using remote control. It was very easy to use and pleasant.

T. Kurvers 27-12-2018

Cameranu.nl is bij uitstek de shop waar ik altijd mijn cameraspullen haal. Goede klantenservice, groot assortiment en altijd een scherpe prijs.

Iuno 27-12-2018

Ik bestelde een compacte fotoprinter. De informatie op de website was erg duidelijk. De printer kwam keurig verpakt aan en werd snel geleverd, ook rond de feestdagen.

J.A. van de Wijngaart 27-12-2018

Ik vind de site erg duidelijk.Onlangs per ongeluk een verkeerd objectief besteld,wat overigens erg snel werd bezorgd en na een telefoontje van mij weer snel retour kon. Terug betaling moet nog binnen komen maar heb daar vertrouwen in. Heb daar in het verleden ook besteld en was altijd goed

Koos Voorn 27-12-2018

Ik bestel al geruime tijd producten van Cameranu.nl en ben altijd tevreden met het bestelde product. De levering is altijd zoals vermeld staat op tijd. Ook tweedehands producten, waarvanik er verschillende heb gekocht, zijn altijd van zeer goede kwaliteit en nauwelijks van nieuw te onderscheiden. Met de service heb ik geen ervaring omdat de producten alrijd in orde waren.

Joop 27-12-2018

S Avonds om tien uur een fototas besteld bij Camera nu. Om elf uur kreeg ik al bericht dat hij verzonden was en nog wel aangetekend.
Fantastisch. De volgende dag had ik hem al in huis. En dat net voor de Kerst.
Geweldige service.

Walter 27-12-2018

Cameranu is een goede (internet)winkel. Service staat op nummer 2 tot en met 5, de tevreden klant op 1.
Aan de telefoon of aan de balie wordt je correct en vriendelijk geholpen, we komen er samen altijd uit.
Breed assortiment, voor de beginnende tot en met de ver gevorderde pro fotograaf.
Ook organiseren ze lezingen en/of workshops in ongedwongen sfeer, leerzaam en informatief.

Henk Drost 27-12-2018

Ik melde me aan voor een lezing van Albert Dros.
Mooi vond ik aan de aanmelding dat de site 'Red een kind' ondersteund. Vanuit onze rijkdom iets doen voor anderen.
Super

Angelique 27-12-2018

hier besteld vanwege laagste prijs en goede extra actie. Hele snelle levering ondanks drukke periode ( kerst). Erg blij mee.

Jan van Zoest 27-12-2018

Twee weken geleden de Canon EOS R gekocht. Heb veel gelezen en filmpjes gekeken op YouTube over deze camera, die er over het algemeen niet al te best vanaf komt in de reviews vergeleken met Sony. Ik ben een Canon gebruiker sinds een jaar of 15 en werk met een 1D en was van plan om over te stappen naar Sony. Heb uiteindelijk toch gekozen om bij Canon te blijven vanwege de nieuwe RF lenzen waar ik veel vertrouwen in heb. Heb nu de Canon EOS R (voor de toekomst als back-up camera gekocht) twee weken in bezit en ben erg blij met de camera. Snap de reviews op YouTube werkelijk niet, wat een geweldige camera! Ook de Touchbar werkt super! Heb hem wel altijd aanstaan, dan werkt hij geweldig! Heb de camera gekocht in de winkel op Urk, ben erg goed geholpen.

johan 26-12-2018

vorige week een nieuwe lens voor mijn camera gekocht, snel gevonden in de webshop en met een zeer scherpe prijs.
Om 20:00 besteld en de volgende dag al in huis(ook met de kerstdrukte).
Meteen een duidelijke mail ontvangen met verzendgegevens en in de bijlage een factuur en pakbon.
Product netjes verpakt ontvangen.

Johan Clement 26-12-2018

Uitstekende telefonische service, na wijziging van betaling en leveringsadres. Aanbevolen !

Jeannette 26-12-2018

Al jaren vaste klant bij Cameranu.nl. Duidelijke website met goede omschrijvingen en de prijzen zijn eerlijk. De ene dag tot in de avond besteld, is de volgende dag geleverd. Zelfs met de Kerstdrukte!

bart 26-12-2018

De meest veelzijdige winkel on-line om op zoek te gaan naar fotomateriaal. Snelle levering, helaas ver van de deur om even binnen te wippen om een keuze te kunnen maken.

Peter H 26-12-2018

Hier een rol printerpapier gekocht. Ondanks dat ik hem 's avonds bestelde en de drukke dagen rond kerst had ik deze de volgende binnen. Keurig verpakt.

Jack 26-12-2018

Zeer uitgebreide winkel met alles op het gebied van fotografie. Zeer scherpe prijzen en snelle levertijden.

Edwin 26-12-2018

Super service, snelle en correcte levering, duidelijke web site, goed chat gesprek , kom hier graag weer !

Miquel 26-12-2018

Fijne duidelijke site en zeer snelle service,
ik kreeg mijn bestelde artikelen nog dezelfde dag binnen ondanks de kerstdrukte. Toen ik een vraag had over een artikel werd deze direct beantwoord. Ik ben zeer tevreden over Camaranu.nl.