Deze score is berekend op basis van 2706 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Peter Leijsten 29-10-2019

Prima service, klantvriendelijk. Ook retourneren en/of inruil is geen enkel probleem. Alles wordt dan snel verrekend en een eventueel tegoed bedrag wordt teruggestort.

Kan niet beter. 29-10-2019

Supersnelle levering, ruime keuze. Goede adviezen. Kwalitatief prima apparatuur voor een reële prijs. Uitstekende garantiebepalingen die verder gaan als de fabrieksgaranties.

Joes 29-10-2019

Aangezien Sandisk op z'n website aangeeft dat een rescue software vrij is te downloaden, maar dan wel een prijs van ca €40,= rekent voor gebruik van die software, heb ik CameraNu gebeld en gevraagd hoe dit zit. Bovendien las ik ergens op de Sandisk site dat er maar 2GB te herstellen is met de gratis versie. Wat gebeurt hier? Dit is allesbehalve transparant...

's Morgens gebeld, aan het eind van de middag belde CameraNu terug en gaf uitleg.
Perfect. Dat daarna met een nieuw gekocht sd-kaartje de geïnstalleerde rescue software veel meer bestanden aangaf als zijnde prima te herstellen, maar dat in de praktijk deze deels onbruikbaar bleken ('einde bestand niet gevonden') terwijl er wel een preview zichtbaar is (vrml ingesloten jpg), ligt niet aan CameraNu. Die gaf aan haar info op de eigen website nog eens door te spitten op mogelijke onvolkomenheden in dit opzicht. Waarvoor hulde.

Hun reactie en uitleg waren vlot en correct.

Lymn 29-10-2019

Ik heb een nieuwe lens gekocht bij CameraNu. En als je hem besteld wil je hem het liefst zo snel mogelijk gebruiken. Ik had hem om 23.00 uur besteld en de volgende middag al in huis, super!

Ton P. 29-10-2019

Producten makkelijk te vinden op de website. De levering was supersnel (wat ze beloven, maken ze waar). Mijn product was de volgende dag in huis, netjes en degelijk ingepakt.

Siem 29-10-2019

Ik koop heel graag bij cameranu! Snelle bezorging, fijne service en heel erg veel producten!

C. 29-10-2019

Wij waren op zoek naar een videocamera, eerst advies opgevraagd via de mail en dit vrijblijvend gekregen. Daarna besteld. Product was erg snel binnen

Hans 28-10-2019

Nette prijs en snelle levering. Wat wel jammer was, was dat ze in plaats van een originele reservebatterij voor de Olympus TG6 een lookalike kloon leverden. 2 dagen voor de vakantie valt er dan niks meer te ruilen en voel je je toch bekocht. Jammer.
Officiele reactie van CameraNU.nl 31-10-2019

Goedendag Hans,

Ik kon je aankoop zo gauw nog niet terug vinden, maar ik denk dat het gaat om een accu uit de voordeelset. Hier wordt bijna altijd een Jupio accu aangegeven als deze er is.
Deze informatie staat ook bij de accu (achter de naam staat '(Merk Jupio)').

CameraNU.nl

Ria de Boer Leistra 28-10-2019

Naast fotografie artikelen heb ik deze keer een workshop ticket gekocht. Zo tof dat cameranu dat ook bied!

Ringo 28-10-2019

Een uitgebreide keuze aan fotomateriaal op een eenvoudige manier terug te vinden.
De filters die je los kunt laten per product categorie is zeker een topper en helpt de keuze te bepalen.
De advies velden die gebruikt worden doen er alles aan om duidelijke informatie te verstrekken.

mariet 28-10-2019

het product zelf,een lumix SZ10 camera en de bijhorende accessoires :alles prima.
alleen ging het met de levering niet zo vlot (ups).
we hebben nooit een tracking code gekregen om het pakket te volgen.
we hadden wel een BTW-vrije levering gevraagd hebben en moesten dus enkele dagen wachten wat op zich geen probleem is.Maar daarna liep het fout en heb ik zelf een mail gezonden om te vragen waar het pakje was.
Men heeft me dan vriendelijk verwittigd dat het pakje intussen al 4 dagen geleden geleverd was
bij een voor mij onbekende buurtwinkel.Dat klopte,dus alles uiteindelijk goed.
Conclusie : winkel correct en behulpzaam,maar levering een beetje vreemd..

Yvonne 28-10-2019

Voor de verlichting van mijn portable fotostudio had ik andere verlichting nodig. Na een korte vraag, snel antwoord ontvangen. Diezelfde dag de halogeenverlichting besteld en de volgende dag in huis. Heel tevreden met de snelle afhandeling.

Jaap 28-10-2019

Mooie produkten met goede omschrijving en snel geleverd. Ik heb al meerdere keren hier besteld en het wordt altijd correct geleverd.

S. Boorsma 28-10-2019

Prima duidelijke website, eenvoudig aan te geven of je het artikel wil laten bezorgen of afhalen in de winkel. Winkel is overzichtelijk en ben prima geholpen door het personeel. Ik raad deze website/winkel zeker aan.

Jeannette D. 28-10-2019

Nu alweer een paar weken dat ik mijn lens heb. CameraNu geeft een super service. Als je vragen hebt worden ze erg snel beantwoord. Mijn gekochte tweedehands lens kreeg ik snel en netjes opgestuurd. Eerdere ervaringen met CameraNu zijn ook allemaal super. Ook in de winkel nemen ze de tijd voor je. Toppers zijn het!

Bram van de Wiel 28-10-2019

Groot aanbod, duidelijke website met goede uitleg.
Vaak net goedkoper dan de concurrenten met dezelfde producten.

Hans 27-10-2019

Prima winkel. Enige ”minpunt” was de bezorging. Deze levert alleen s’avonds. Na contact te hebben opgenomen hebben ze keurig adres aangepast.

Scherpe prijs en snelle levering 27-10-2019

Duidelijk de beste aanbieding voor mijn Sony RX10IV door de gratis extra accu. Camera werd snel geleverd, erg fijn! Ik ben erg blij met de camera, de foto's zijn schitterend.

Robemo 27-10-2019

Het kopen van 2e hands apparatuur via internet blijft altijd een beetje griezelig. Maar niet bij CameraNU. De beschrijving van het product, een objectief in dit geval, was perfect en volledig naar waarheid. De werking was ook perfect. Daarbij was de prijs alleszins redelijk. Bestellen en levering gingen vlot en foutloos. Het hele proces is volledig volgbaar. Kortom, zo hoort het.

Hennie Heij 27-10-2019

maakt waar wat wordt gemeld levering binnen 1 dag perfect geregeld, alleen zelf nog achter de bezorger aan, deze had gebeld maar ging nagenoeg direct weer weg met het pakje, vind de videofoon kon ik hem nog terug roepen.

Eric 26-10-2019

In de winkel op Urk een Sony objectief gekocht met daarbij een protector. Prima advies gekregen en de voorwaarden van de Sony cashback actie werden voor mij nagekeken om ervoor te zorgen dat ik daar gebruik van kon maken.

Nan 26-10-2019

I had a good experience with receiving the order as promised. The only reason for a less than 10 rating was the use of plastic packing material...which left me wishing I had visited a store just to avoid being part of the plastic pollution problem our poor Earth is having to cope with. I think newspaper would have been perfectly sufficient. Please consider other means of cushioning the products you ship. Thanks!

Suus 26-10-2019

Goede producten, snel geleverd en netjes verpakt. Ik had nog een speciaal verzoek wat ze snel hebben afgehandeld. Echt heel goede service. Ga er zeker nog eens bestellen!

Jos 26-10-2019

Top kwaliteit tegen een redelijke prijs. op alle markten thuis wat betreft fotografie kennis en kunde aanwezig. En vooral ze maken hun belofte waar top firma.

Stadhouders 26-10-2019

Snelle levering, product goede prijs kwaliteit verhouding. Makkelijk keuze bepaling

DirkJan 25-10-2019

Goede prijs kwaliteit verhouding, veel camera's op voorraad / Vakkundig en vriendelijk (behulpzaam) personeel, tevens een goede reparatie afdeling.

M.W.J. Knops 25-10-2019

Duidelijke fotos en productbeschrijving. Aantrekkelijke site, je blijft lekker zoeken en kijken + overzichtelijk!

E. Roossien 25-10-2019

Cameranu is een super shop met snelle levering. Ideaal voor de fotograaf die snel spullen nodig heeft. 24 uurs levering, goede klantenservice en altijd de beste artikelen op voorraad. Absoluut een aanrader!

Robert Vogels 25-10-2019

Deskundig en geven niet op als het bestellen niet lukt door een web error.
Vriendelijk en persoonlijk tot het artikel wel goed aankomt. Ook de feedback.
Kom er al jaren, en klant is koning staat hoog in het vaandel. Een dikke 9+.

Marijke 25-10-2019

De webshop is bijzonder eenvoudig en duidelijk in het gebruik. Ook de verstrekte informatie over het door mij gekochte product, de Jupio externe accu voor Canon was eenvoudigweg helder. Aangeven werd dat het product niet voorradig was. Slechts 1 dag later al een email dat het binnen was en verstuurd werd met een track en tracé code.

Derk 25-10-2019

Hier koop ik vaak camera gear en ben zeer tevreden. Scherp geprijsd, groot assortiment en snelle levering en service. Aanrader dus.

R 25-10-2019

Eenvoudig navigeren op de website, scherp geprijsd en snelle levering met mogelijkheid om te kiezen voor levering aan huis of afhaalpunt.

Menno 24-10-2019

Goede omschrijving van het artikel voor een redelijke prijs. sIte is duidelijk en snel. Het bestelproces is goed en duidelijk.

Marieke 24-10-2019

Handig dat er ook een fysieke winkel is. Daar werken mensen met verstand van zaken. Op de website ook goede hulp via de chat. Goed aanbod van producten.

Tanja Lakeland-Holzhaus 24-10-2019

Fijne winkel
En webshop met vakkundig personeel, een groot assortiment en scherpe prijzen

Photo-Rudi 24-10-2019

Steeds correcte levering netjes op tijd volgens afspraak.
Als professioneel fotograaf kan ik enkel maar werken met correcte leveranciers. Mijn service hangt af van de service van mijn leveranciers, daarom ben ik heel kritisch in mijn keuze.

Beertjan 24-10-2019

Ik had een formulier ingevuld voor de inruil van een van mijn lenzen bij Cameranu en kreeg kort daarop een redelijk prijsaanbod met daarbij een reactietijd van 10 dagen.
Wegens ziekte heb ik niet binnen die tijd gereageerd.
Toen ik alsnog, maar te laat, in wilde gaan op het aanbod van Cameranu en dat via een email kenbaar maakt kreeg ik, per ommegaande een akkoord op mijn wens.
Ben dus met mijn lens naar Cameranu in Urk gegaan waar ik bijzonder vriendelijk welkom geheten. Mijn in te ruilen lens werd zonder meer goedgekeurd. Ik had een sterkere lens in gedachten waarop weliswaar positief gereageerd werd maar toch ook nog een andere, in hun ogen betere, lens werd aangeboden. Na enige tegemoetkoming van de zijde van Cameranu ben ik op dit laatste voorstel ingegaan en met een blij gemoed huiswaarts gekeerd.
Ik ben nog steeds blij met mijn nieuwe aankoop; de medewerker van Cameranu had gelijk!!!

Hans 24-10-2019

Helaas viel er een oogring van mijn Swarovski kijker. Na een mailtje kreeg ik per omgaande niet 1 maar zelfs 2 oogringen kosteloos toegestuurd. Dat noem ik nog eens goede service!

RG 24-10-2019

De webwinkel is overzichtelijk. Door de zoekfunctie in te schakelen krijg je snel te zien wat je zoekt. Ook het bestellen en de levering gaat heel vlot.

Rein 24-10-2019

Zoals altijd klantvriendelijk, klantgericht, vakkundig en zonder stress behandeld en te woord gestaan. CameraNu is gewoon een heerlijke winkel om rustig even wat rond te kijken en uiteindelijk je keus te maken.

Mario Di Leonardo Productions 24-10-2019

CamerNu denkt met de klant mee en leverd snel. Daarom koop ik er nu al sinds 8 jaar al het equipment voor mijn studio.

Gerard 23-10-2019

Een product was defect. Na contact met de support afdelingen was er snel een nieuw product opgestuurd.
De vriendelijke, snelle en accurate hulp was buitengewoon fijn

Herman Huberts 23-10-2019

Kort voor onze vakantie wilde ik een gimbal aanschaffen om goed te kunnen filmen met mijn Canon camera. Ook na enig oefenen vond ik echter dat de gimbal niet helemaal mijn ding was en besloot de gimbal weer in terug te brengen. Vanaf mijn vakantie adres mailde ik hierover met CameraNu in Urk. Ik kreeg direct een vriendelijke reactie terug dat terug brengen geen enkel probleem was. Na het terugbrengen had ik binnen 2 dagen mijn geld weer op mijn rekening staan. De klantvriendelijkheid en de wijze waarop ik te woord werd gestaan verdient gewoon alle lof. Het is keurig afgehandeld.

KRN187 23-10-2019

snelle levering, overzichtelijke webshop en goede prijzen. Ze hebben een nieuwe klant erbij, voor mij geen kamera express meer !

Tom 23-10-2019

Eerste keer iets besteld bij cameranu.nl en zeker geen spijt van. De website is mooi en overzichtelijk, ik vond direct wat ik nodig had. Bestellen ging vlot en met de optie om te laten leveren op een ander adres (incl. bedrijfsnaam veld). Beveiligde betaling ook. En de volgende dag was alles netjes geleverd, keurig ingepakt en beschermd. Perfect gelukkig en ik zou zeker nog bestellen bij cameranu.nl.

Margo Wesselink 23-10-2019

Denken mee, handelen snel en voeren uit wat ze hebben afgesproken. Eigenlijk heel vanzelfsprekend, maar wel geweldig dat het daadwerkelijk ook gebeurd.

Arthur 22-10-2019

De prijs van een GoPro is overal gelijk. Alleen Cameranu biedt 5 jaar garantie ipv 2 jaar.
Na het thuis bezorgen van de GoPro bleek er iets niet helemaal in orde. Dit is gelijk en zonder gedoe opgelost. Bedankt voor de prima service, Cameranu.

Ton 22-10-2019

De site is lekker overzichtelijk, en het bestellen gaat vlot. Helaas liet de levering de volgende dag op zich wachten. Het pakket kwam pas een dag later dan aangeven op de site.

Sanne 22-10-2019

Zeer snelle levering, goede communicatie oververzending. enorm tevreden van de service! :)

Reinder 21-10-2019

Goede keuze in camera's. Snelle en betrouwbare levering van bestelde producten. Diverse betalingsmogelijkheden.