hdekker 27-01-2013

hdekker 27-01-2013

Prima winkel, de website is duidelijk, ze geven goede suggesties voor accessoires. Verzending is snel, keurig met track and trace. I

Ashworth 27-01-2013

Alles erg duidelijk ( mijn tweede product al ) en veilig aangeleverd.Kortom SUPER
Snelle levering, goed verpakt product.
Eenvoudig te bestellen. Goede site waar je alles vrij gemakkelijk kunt vinden. Geen verzendkosten.

hw15 26-01-2013

Bij camera.nu een systeemcamera besteld. Levering was keurig op tijd binnen. Echter het bleek dat de verkeerde kleur was geleverd. Na contact opgenomen te hebben was het allemaal snel geregeld. Keurig opgelost en verzendkosten terug gestort. Prima service, en afspraken keurig nagekomen. De camera was overigens het goedkoopst bij deze webwinkel en achteraf bleek ik er een aantal jaren geleden een lens te hebben gekocht en ja, ook toen de goedkoopste.

dutchgal 26-01-2013

Snelle levering, goed verpakt product.
Gewoon zoals het hoort.
Prima (internet)winkel dus.

fnoothout 26-01-2013

Snelle levering. Makkelijk het product op de website te vinden. Alles in de originele verpakking. Heel handig is dat je ook door de track en trace precies kan zien wanneer het afgeleverd wordt.

Servicje 25-01-2013

Een goede en duidelijke omschrijving in de webshop en super snel geleverd. Ik ben er zeer tevreden mee. Het ziet er wat raar uit om je lens verkeerd om op je toestel te zetten maar het werkt perfect voor wat ik er mee wou bereiken.

Duck70 25-01-2013

Voldoende informatie op de site, ook duidelijk aangegeven welke extra batterijen geschikt waren. Daarnaast keurig aangegeven of het een orginele accu.

Gebkos 25-01-2013

Zeer correcte winkel met de juiste prijs.
Voor 22:30 uur bestellen en dan is het erg leuk om de volgende dag over je aankoop te kunnen beschikken.
De website is duidelijk, geeft goed inzicht in de prijzen voor mogelijke alternatieve produkten.

bvzoest 25-01-2013

Zeer veel kennis aanwezig, snel geholpen, goede prijs en super camera !
Goed adres om te oriënteren voor diverse apparatuur!
Kort om doen!

j.j.hamers 25-01-2013

Goed overzichtelijke websit waarop producten snel te vinden zijn. De informatie betreffende de bestelling, de nelle levering en de geweldige service zijn wat mij betreft hoge scores waard. Ben ook zeer tevreden over de kwaliteit van de producten die ik bij CameraNu heb gekocht.

Rijneveld 25-01-2013

Bij Camera.Nu een mediaplayer besteld. Verzending verliep prima, de bestelling was snel binnen. De mediaplayer bleek defect te zijn. Deze hebben we aangetekend retour gestuurd naar Camera.Nu. Hierna hoorden we even niets en hebben we daarom via email geïnformeerd hoe het ermee stond. Hier werd snel op gereageerd met de uitleg dat door de feestdagen vertraging was ontstaan en dat ze het dezelfde dag nog zouden behandelen. Hierop kregen we vrijwel direct bericht dat er een nieuwe mediaplayer onderweg was. We zijn zeer tevreden over de afhandeling van onze klacht.

Marloesvanderlinde 25-01-2013

Ik ben heel tevreden over Camera nu.nl! Heb er twee keer een lens besteld: 18 - 270 mm Tamron en 50 mm 1.8 Canon!
De eerste lens kwam ongeveer 2 dagen na dat ik hem bestelde en de tweede lens had ik om 4 uur smiddags besteld en had ik de volgende dag, super!!
Ook de service is goed, in het begin vroeg ik enkele informatie over lenzen bij de servicedienst, en zij hebben mij goed geholpen. Ik ben nog nooit in de winkel geweest, maar ik weet eigenlijk zeker dat ze daar ook erg behulpzaam en krantvriendelijk zijn (ik hoor het ook van andere mensen die er wel geweest zijn).
Ik ben via anderen naar Cameranu.nl verwezen omdat zij ook tevreden waren over hun ervaring met deze site (en de winkel).
Ook ik raad de winkel nu bij andere mensen aan :-)

Edwin130 24-01-2013

Overzichtelijke site. Om 22u15 betaald met ideal, de volgende dag aangetekend in huis! Wat een snelheid! Ik kom zeker terug.

C.R.B. 24-01-2013

Site is erg duidelijk. Goede prijzen en heel snel. De volgende dag had ik het product in huis. Netjes via email een tracking nummer gekregen. Dus alles heel transparant en overzichtelijk. Ik ben erg tevreden dus voor mij een 10....

Beekm326 24-01-2013

Zo snel ontvangen, keurig verpakt.
Omdat het een cadeau is, nog niet kunnen uitproberen, maar alles is compleet en ziet er erg goed uit.

gertjankuipers 24-01-2013

Hallo

Had eerst de verkeerde adapterring kon hem zo retour sturen en ruilen voor een ander.
het verzenden ging heel snel top.

Groeten Gertjan Kuipers

TheEdge 24-01-2013

Ik doe met enige regelmaat mijn aankopen via de webwinkel.
Via de e-mail en telefoon zijn de verkopers zeer klant gericht en vriendelijk. Denken met je mee en geven duidelijke informatie.

Geeft mij een goed gevoel dat er een goed en hecht team voor je aan het werk is.

go zo door.

Jonnyblot 24-01-2013

Ik heb om 22:30 besteld en de volgende dag was het pakket afgeleverd,geweldig.
Ik vind het website goed overzichtelijk met goed foto's en een goede beschrijving

JavierG 24-01-2013

Everything was great! Very cheap price, clear emails with the status, fast delivery, great condition!

marjavanhagen 24-01-2013

Precies wat ik van een webshop verwacht:
overzichtelijke website, up-to-date en volledige informatie,
snelle service. Ik bestelde de camera 's avonds en
de volgende dag werd hij (zoals beloofd) bezorgd.

dorien vermeer 24-01-2013

Super webshop. Duidelijk,snelle levering en service en prima prijzen. Ik ga dit zeker doorgeven aan vrienden en bekende!

TheoChristianne 23-01-2013

Alles prima.
Toen het eerste tasje dat ik bij de camera besteld had me niet beviel, kon ik het zonder vragen terug sturen en is het geld netjes retour gestort.
Later hadden ze een tasje dat me wel aanstond en heb ik dat besteld; weer snel en naar tevredenheid geleverd.

pkohne 23-01-2013

Helemaal super, 'avonds besteld en de volgende dag in
huis. Via een mail/orderbevestiging van cameraNU.nl ook een link gekregen om de bezorging te volgen. Alles keurig verpakt en verzorgd. Ik zou bij deze winkel zo weer een order plaatsen.

BKoopmans 23-01-2013

Werkt zoals een webshop zou moeten werken: gebruikersvriendelijk, duidelijk aangegeven levertijd, goed verpakt.

paulusz091141 23-01-2013

Snelle levering van reflexcamera en geen gezeur bij terugsturen van iets dat niet beviel (de filters)

BergeijkErik 23-01-2013

Wat ze beloven maken ze waar. 's Avonds besteld, volgende dag om 11 uur al bezorgd. Op vragen per mail komt ook snel antwoord. Tel daarbij de lage prijzen nog eens op en waarom zou je nog bij een ander bestellen? Met de after sales heb ik (gelukkig) nog geen ervaring.

AnillaFotografie 23-01-2013

's avonds 21:15u besteld de volgende middag binnen. Ongelofelijk snel en ook nog de beste prijs.
Wat wil je nog meer.

hamosis 23-01-2013

Die beoordeling met 10 lijkt overdreven, maar is echt op zijn plaats.Het overzicht van de site, weergave van de producten, tel. contacten met correcte af- en behandeling. Een kleine storing in het betalings verkeer was geen reden voor oponthoud van de afhandeling. Ook de dubbelle betaling is in 2 dagen verwerkt. Vandaar mijn 10!

allan53 23-01-2013

website is makkelijk en overzichtelijk. Het product is dus snel te vinden en makkelijk te bestellen ook de betaling gaat soepel. Teven een super snelle bezorging en product was van top kwaliteit! goed voorzichtig in gepakt zodat het niet beschadigd zou worden!

gewoonm17 22-01-2013

Zo'n anderhalve maand geleden heb ik hier mijn Canon 7D besteld, na vergelijking van zowel prijs van het product, als de reviews over de winkel.

De bestelling verliep gemakkelijk, en zoals op de website vermeld wordt, was mijn nieuwe camera inderdaad de volgende dag in huis.

Je wordt overigens via e-mail keurig op de hoogte gehouden over de voortgang van de bestelling. Erg prettig.

Met after sales heb ik (gelukkig) nog niet te maken gehad, maar ik vertrouw erop dat dit, mocht het ooit nodig zijn, ook gewoon soepel zal verlopen.

Voorlopig bestel ik al mijn camera-gerelateerde producten dus bij cameranu.nl!

marijeonno 22-01-2013

netjes een mail ontvangen toen het product binnen was, betaald en de volgende dag bezorgd, kan niet beter!

tbartnig 22-01-2013

Cameranu is een winkel met een zeer uitgebreid assortiment tegen zeer scherpe prijzen.

De winkel is netjes en het personeel vriendelijk. Ik had mijn Sony NEX5N op internet besteld. Bij het afhalen werd er vriendelijk gevraagd of ik nog vragen had en of ik nog uitleg nodig had.

Het personeel is zeker vakkundig en weet waar ze het over hebben.

Super service! Zo hoort het.

M.J. Bakels 22-01-2013

Zeer scherpe prijs en supersnelle levering. Maandagavond 21.00u besteld, dinsdagmorgen 10.10u in huis!!

adwijck 22-01-2013

Supersnelle levering!
En goede producten geleverd!
Het zoeken op de website is wat lastig...
Maar ik ben zeer tevreden!

danny spijkerman 22-01-2013

ik ben zeer tevreden over cameranu.nl ik had de lens in de avond besteld en ik heb de volgende ochtend mijn lens al binnen gekregen. ook was de prijs heel goed ik heb hem nergens anders goedkoper gezien. de website zag er mooi uit en is heel overzichtelijk.

Henny Slokker 21-01-2013

Prima prijs, prima ondersteuning en prima produkt.
Vakmensen die ook telefonisch indien nodig ondersteu
ning willen geven. De beste webwinkel voor digitale
produkten.

trommelenf 21-01-2013

de internet site is erg duidelijk mocht je het niet direkt weten dan help de zoekfunctie je verder. als je belt met een vraag krijg je direkt antwoord van erg behulpzaam personeel

opdehoek 21-01-2013

Deze shop had de camera van mijn keuze tenminste op voorraad. De volgende dag al in huis. Alles duidelijk en transparant, bovendien ging het bestellen vlot en alles straalde uit dat het te vertrouwen is.

RoCoHo 21-01-2013

Prima site, prima levering, en prima product! Aftersales niet nodig gehad, houden zo. De prijs is aantrekkelijk. Een prima leverancier ook voor fotoapparatuur.

mamivi 21-01-2013

Goede en zeer duidelijke website. Geven bij de artikelen duidelijk aan voor welke camera deze bedoeld zijn. Ook toen ik een camera kocht kon ik meteen zien welke andere artikelen er op pasten, zoals bv. filters.

satela 21-01-2013

Vlotte afhandeling van de bestelling, keurig verpakt afgeleverd. De dozen van de lensjes waren ook netjes, kortom een fijne vlotte afhandeling van mijn bestellingen.

Richard.. 20-01-2013

Na wat produkten besteld te hebben had ik het de volgende dag al in huis. Fijn dat je je bestelling kunt volgen waar het pakket onderweg is. Pakket is ook goed verpakt. Er is voldoende keuze op de website en ook de prijzen zijn aantrekkelijk. Goede service en klantvriendelijkheid dus een aanrader voor iedereen!!!

david.statio 20-01-2013

Zeer flexibele after sales, camera was snel geleverd en prima verpakt. Enige minpunt was de redelijk late openingstijd van de telefonische helpdesk op maandagochtend. Top tent!!

misala 20-01-2013

Cameranu.nl is een zeer klantvriendelijke zaak welke heel goed bereikbaar is , vriendelijk en kundig personeel en een goede en snelle service/afhandeling. Heb intussen al 2 Fotocamera's en 1 video camera gekocht tot hele goede tewvredenheid.

ghermse 20-01-2013

Bij Cameranu.nl wordt je altijd professioneel geholpen. Zowel aan de telefoon als in de winkel zelf.

Persoonlijk ben ik van mening dat de mensen over een zeer uitgebreide kennis beschikken. Kom er al jaren en ben er nog nooit teleurgesteld weg gegaan. De hulpvaardigheid in de winkel is kortom perfect en zeer professioneel.

Met name de afdeling boven (voor professionele apparatuur) is echt "TOP". Ook als je een amateur bent wordt je boven ook perfect geholpen, ze nemen de tijd voor je. Kom je tegenwoordig zelden nog maar tegen.

Aftersales en de klantenservice is altijd behulpzaam om je bij iets te ondersteunen, c.q. te helpen. Ook als je bijvoorbeeld iets goedkoop hebt gekocht. Het gaat bij Cameranu.nl niet alleen maar om de verkoop. Service hebben ze zeer hoog in het vaandel staan. Dat is waar Cameranu.nl persoonlijk voor mij voor staat. Ongeacht de aankoop!!!

En vooral doen ze wat ze zeggen, dat is waar het om draait!!

Een meer dan zeer tevreden klant.

benhan 20-01-2013

Product was snel gevonden en gaf ook aan dat er een combi-deal voor deze camera was. De telefoon werd vlot opgenomen en het snel en goed beantwoord. De bestelling was inderdaad de volgende dag afgeleverd: verpakking was goed en anoniem. Ik heb nog geen gebruik hoeven maken van de aftersales. Ben zeer tevreden.

gehofman 20-01-2013

telefonische informatie was goed. Bestellen ging eenvoudig en de levering was snel. De prijs was zeer concurerent.

christr 20-01-2013

fijne site en vlotte levering. Artikel; was eenvoudig te vinden en de prijs was concurrerend genoeg om tot aanschaf over te gaan. De documentatie van het product op de site was goed te noemen.

jan4955 19-01-2013

Er was onduidelijkheid over het type Nissin wat past op mijn DMC-FZ200. Mijn opmerkingen en mail werden netjes beantwoord.
Flitser bleek achteraf een four third te zijn die perfect past en goed door de camera wordt aangestuurd. Tevreden over de service.